Forum >> 75-90

Norc07-11-2010 15:29:50 // 31278
Tehát lehet. Sejtem melyik csavar lehet az, de megvárom a többieket, hogy mit mondanak, biztos ami biztos alapon.
prooF_7507-11-2010 14:47:14 // 31277
Legegyszerűbb megoldás: turbónyomás csökkentése, ezt a wastegate-szelep állításával tudod elérni. Pontosan nem tudom hogy mit kell tekerni, de a turbó házához van rögzítve ha minden igaz.
Majd Figi vagy valaki megírja, aki szokta csavargatni.:))
Norc07-11-2010 12:08:26 // 31276
Sziasztok.
Egy kis technikai help kéne.
Az a gondom, hogy szeretném elérni hogy a turbóm alacsonyabb fordulaton keljen életre, az nem baj ha ezzel a magasabb fordulaton csökkenne a töltés. Tömören, alacsonyabb fordulat tartományba szeretném rakni a turbó töltést. Van erre egyszerű mód, vagy egyáltalán lehet ezt kivitelezni a 2.0td-n? Ha igen tudna valaki adni egy kis leírást? Neten nézelődtem már, de csak off verdáknak a leírásait találtam.
prooF_7506-11-2010 22:44:56 // 31275
Motronichoz nem kell szimulátor, egyszerűen át kell tenni open loop-ba (lambda jelet nem veszi figyelembe). Itt vannak a kapcsolódó korábbi hozzászólások. Itt meg egy kis képi segítség.
[k i z z o]06-11-2010 19:01:06 // 31274
Mihez kell Motronichoz?
Wickey06-11-2010 14:00:50 // 31273
azt robi találta ki anno, hogy polgárpukkasszon. Gyorsan négybevágattam a gtv kasztnit mielőtt további ötletei támadnak, és megvártam amíg kiürül a bogyó a szervezetéből. :-)
Kisbubi06-11-2010 12:27:38 // 31272
Kellene nekem egy lambda szonda jel szimulátor!Tud nekem ebben segiteni valaki. Kihagyom a lambda szondát és fixre akarom állitani. Esetleg vmi kapcsolási rajz v poti?? 3 vezetékes szondához.
LacUS04-11-2010 21:03:31 // 31271
Vagy ;-)
Ha kell még a klíma, barterezzünk :)
Marek04-11-2010 20:51:52 // 31270
Vagy két kis csiga! :))
LacUS04-11-2010 20:45:11 // 31269
Mevamá buzi-e vagy? :D Dejzel, a traktorba való :)

Amúgy szerintem különbséget kell tenni, versenyautó és hobby vagy young-vetárán gép között. 1000% hogy egy Callaway biturbot, nem borítanék szét plusz 20 lóért. Ez szerintem alap, de ha most állnék vásárlás előtt nem is kérdés, hogy egy TS-t keresnék, 4 kovi dugó, csiga, ecu és hibátlan 280-300 ló még megbízhatóan, még jó áron (1 mill körül), ha meg hülyebogyót beveszem, minden csere kovira, nagy csiga 500+ és rajtonként egy váltócsere :D
Marek04-11-2010 07:30:35 // 31268
Az M-Jettől impotens leszel, szerintem tényleg benzingőz elvonási tüneteid vannak! :)
Marek04-11-2010 07:29:06 // 31267
Robinak sok ötlete volt anno... :)))
prooF_7504-11-2010 01:11:32 // 31266
Meg a 2.5TD automata GTV, mi? Vagy az Robi ötlete volt annó?:) ...
[k i z z o]04-11-2010 00:40:35 // 31265
Engem nem tudsz, sajnos én sem vagyok gazdag :) Még egy olyan műhelyem sincs, ahová a kocsi befér, csak egy teli garázs:) Megint jönnek a 3 gatyás jó kis szerelések télen.

Persze szerintem attól, hogy valakinek pénze van, igénye nem biztos, hogy van pl. egy turbodeltára, és ha pénze van, akkor vszinű biztos hagyja is gyári állapotában, csak jól mutat gyűjtve.

Pedig gyáriban az sokat ér, de reálisan belegondolva, van mi megrottyanjon rajta, és egy hozzáértő alfás nem igen hajtogatná a nyakát, mert fájna neki, hamar.
Wickey03-11-2010 16:01:12 // 31264
yepp...
viszont előjön már az is, hogy hiába lehet az 1978-as Turbodeltánál pengébb megfúvott Nord blokkot építeni, vagy ugye az 1983-as Callaway biturbó gtv6-nál a széria szívó 3.2 24V is erősebb, nem is beszélve a 3.5-3.7-3.8asra felfúrtakról, nekem mindenesetre többet érne egy eredeti callaway motor a gtv-be, mint egy állat épített 3.8 custom ecu-val és négy hegyes tengellyel. Mert az "barkács", még akkor is, ha minden mérhető értékében jobb. Hell yeah, ha igazán power kéne, ennyi erővel egy 2.4 20V mjetet is belebaszhatnék a motortérbe szénné csipelve, még csak drágább se biztos, hogy lenne, mint egy gta motor vagy egy 3.0 24V felfúrása két tengellyel. De már elméleti síkon is hülyeségeket beszélek, megyek és kimosom szépen a szám benzinnel.
Vigla03-11-2010 15:29:10 // 31263
Előkerült a gyógyszerem,úgyhogy én kérek elnézést...Hagyjuk is ezt,inkább itt egy kis hétvégi vidiszöveg...
LacUS03-11-2010 08:53:15 // 31262
Hát itt nagy részünk (mindenki) :) úgy fejleszt, hogy nem áll mögötte a nemzeti kincstár,DE és szerintem Kizzo is erre gondol, ha lenne pénz azokat amiket linkeltél manapság jobban meg lehetne csinálni.
Az hogy itt mi pici pénzből focizunk az sajnos jelenti azt is, hogy adott esetben bár a gyárinál jobb, de valódi nagy áttörést nem érünk el.Mert lehet gátlót keményíteni, az sose lesz olyan mint egy RSR futómű, lehet a váltókban áttételekkel játszani, de sose lesz egy Hewland egyes fogazású versenyváltó, és még sorolhatnám...Ez van, sajnos a minőség az pénzbe kerül ezen kár is vitatkozni, nagy teljesítmény, szuper futómű meg horror pénzbe kerül.
Gábor(figi75)03-11-2010 08:45:53 // 31261
De megbántottál!! :-P
Na tényleg van igazság benne amit írsz,főleg,hogy 1 " sufnituningból " élünk oszt valahogyan csak boldogulunk ...... :-)
Vigla03-11-2010 07:20:35 // 31260
Boccs Kizzo!Nem személyeskedés
,senkit nem akartam megbántani.Akinek nem inge úgysem veszi magára...
Vigla03-11-2010 07:18:01 // 31259
Én komolyan mondom,nem értelek benneteket.Ha nincs ráköltve egy lottó ötös a motorra,akkor az már nem is jó!? Az uccsó kép pl a gyári Turbodelta.Én személy szerint örülnék,ha egy ilyen karbis-turbos blokkból nyerítenének a lovak a gépháztető alól.Lehet,hogy nem tökéletes,de az a hülye mérnök csak így találta ki anno.Ennek így van értéke. Boltból ,internetről minden pézes hülyegyerek üssze tudja vásárolni a csodakütyüket. De abban mi a kihívás?Azt már valaki kitalálta,kipróbálta.Otthon a polcon lévő cumókból építeni valamit,ami még talán működik is,ahhoz kell egy kis kreativitás.
[k i z z o]02-11-2010 21:31:43 // 31258
Azért lenne mit javítani rajta :)
Vigla02-11-2010 20:24:10 // 31257
Ezek itt a komoly dolgok!
NaTo02-11-2010 14:58:59 // 31256
Tünet:
bemelegszik a motor, és időnként alacsony fordulaton fullad, ki-kihagy egy-egy henger. Magas fordulaton semmi probléma. Ebből gondolom, hogy nem gyertya, és nem dugulás probléma. Hidegen nem produkálja... Az egyik gyertyakábelem szigetelése elég fos, több helyen is bevágások vannak rajta, lehet az a motorhoz érve letestel?

ötletek?
NaTo02-11-2010 13:58:15 // 31255
Sorry! :) 555! :)
[k i z z o]31-10-2010 10:01:08 // 31254
Sajnos eladták :(
Lali7529-10-2010 21:00:04 // 31251
Tom55528-10-2010 11:52:07 // 31250
555 !
de nincs harag :D
prooF_7527-10-2010 22:18:32 // 31249
nem jó a link!
LacUS26-10-2010 23:38:08 // 31248
Mondjuk ezeknél úgy gondolom, nem túl nagy cucc elérni a 300-at és ha nem is megy 250000km, azért egy 0.5 megfújt 3.0 V6 tartósabb lehet.
Kisbubi26-10-2010 22:03:43 // 31247
Ahhoz h tartós és megbizható 300LE feletti teljesitmény legyen , igencsak mélyre kell nyulni a zsebben. Magyar pályákon amihez nem kell hozzányulni, szerelni az mind szivó motor. A többit(feltöltötteket) állandóan tákolják, ha beismerik, ha nem.
[k i z z o]26-10-2010 21:21:34 // 31246
Egy feltöltött motor soha nem lesz olyan megbizható, mint a mostani, eléggé a határon fog dolgozni sok minden...Rendesen oda kell figyelni, 300 LE -ről beszélsz, mindenki KAP.
Mester26-10-2010 18:29:27 // 31245
Mester26-10-2010 18:15:59 // 31244
Nekem az a lényeg hogy mi kell a mociba,meg milyen elekronika,az biztos hogy m90-es lessz rajta,és megbízható legyen mint most! Nem akarok úgy járni mint Ládi,minden verseny után motort kellett csinálni amit megunt és kivette belőle,az egész szezont szerelte!
Mester26-10-2010 18:10:38 // 31243
Nem tudom hány kg,csak annyit hogy két vödör lett tele!:))
Pap Laci26-10-2010 17:05:54 // 31242
Jól mondod, itt a jeladó a mágneses! Csak a fogazott tárcsát és a jeladó felfogatást kell megoldani!
Tocsa26-10-2010 16:33:03 // 31241
A fogazottnál nem a tárcsa mágneses hanem a jeladó azthiszem !
De javítsatok ki ha nemjól tudom ! :)
A ferritgyűrűs megoldásnál mágneses a forgórész .
LacUS26-10-2010 13:32:10 // 31240
Hát akkor Kizzo úr a te embered. Nézegettem én is anno, és ami a thunderbird-ökön van asszem az M90 az szerintem jó lehet. Kint 450 usd-ért nyomják a fel újítottakat.
LacUS26-10-2010 13:27:50 // 31239
Hát szerintem annyi nincs amikor utoljára mértem az csak az utastér volt az 24 kg volt. :-)
NaTo26-10-2010 12:54:19 // 31238
Hát akkor vegyél egy jó számológépet, és számold ki! :))) olcsóbb mint a komprimátor :)))
Mester26-10-2010 12:03:34 // 31237
Az enyémet hőlégfúvó és spaknival csináltam. 2 diszperzites vödörrel jött ki! Egy nap alatt simán megvan. Nekem kb100le lenne még szükségem de a legfontosabb a nyomaték! Csak compressor-ban gondolkodom a turbó túl sok hőt termel.A com.. megbízhatóbb. 320-340le elég lenne bármelyik pályához,érzem kocsin hogy nem sok hiányzik belőle.Ezzel is meg lehet csinálni a pályákat de nem nagyon lehet korrigálni nagyon ki kell számoljam az íveket!
NaTo26-10-2010 09:09:58 // 31236
mennyi súly? 50-60 kg?
LacUS25-10-2010 23:26:08 // 31235
Jaja, a csomagtartónál már ezt a módszert alkalmaztam :)
Tényleg genya meló, de hihetetlen mennyi súly... :)
Hari25-10-2010 18:33:39 // 31234
:-) ... az nagyon genya melóóó! Úgy próbáltad, hogy 1/2 kg kalapáccsal ovatiba megkopogtatod?! Meg szoktam ütögetní - ha elég hideg a bitúlemez akkor törík ér lepattod - aztán a maradék paknival mérgesen nekies!
[k i z z o]25-10-2010 17:57:56 // 31233
http://sdt.sulinet.hu/interaktiv/hegesztes/tananyag/page100892.html

Azaz tányérkefe, de fogni kell rendesen.
NaTo25-10-2010 10:37:20 // 31232
máshogy nem nagyon megy, csak kapargatással úgy tudom :)
LacUS24-10-2010 22:19:52 // 31231
Bár már a végén tartok a munkának megkérdezem,hogy kinek milyen ötlete van a bitumenes vagytugyafaszommilyen szigetelés gyors és maradéktalan eltávolítására?
A spakni+hőlégfúvó+kefe+higító kombót nagyon unom már, bár már csak a csomagtartó van hátra... :-)
LacUS24-10-2010 22:17:54 // 31230
Tényleg elbeszélünk... :-)

Mellesleg nincs egyik audiban se amit itthon nyomnak kovi dugó ;-) És ahogy Kizzo írta ez német dugó, csak itthon gyártják, kinti anyagból,kinti géppel.
A lényeg,hogy nyugodtan írj, attól még hogy nem egyezik a véleményünk :)
[k i z z o]24-10-2010 22:13:11 // 31229
Ilyen helyei sok embernek vannak, de mégsem érhetőek el mindenkinek, mint pl. egy CPS dugószett. És ez nem MAGYAR dugattyú, hanem nálunk gyártott.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.