Halihó!
Egy ideje nem írtam ide, főként azért, mert nem volt mit. Most viszont
a black friday keretében belevágtam egy új garázspor-fogó
projektbe:
Az első 2 kép Svájcban készült..
Később még jelentkezem!:)
Haddel20-11-2016 20:56:29 //
34379
Gyönyörű!
Fangio08-11-2016 21:47:41 //
34377
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1478638031-473-64310-forum.jpg
panboy13-10-2016 08:02:37 //
34376
3.0 qv :)
240-250 a 2.5V6 -ból vagy 3.8 lesz?
Tocsa12-10-2016 20:25:49 //
34374
Szevasztok ! Ma megtörtént a típus váltás a 75 jó kezekbe került jött helyette egy 159 SW
kellett egy családi autó . :)
Bár ha pénzem és időm megengedi valószínűleg lesz még 75 öm. :)
panboy11-10-2016 07:50:55 //
34373
köszi a koncepció jelenleg egy max 240-250 lovas szívó motor. Most hogy a váltó olyan lett mint amit szerettem volna,kivéve talán a dupla tárcsát mert azt most kihagytam de van itthon csak nem sikerült magamévá tennem :). Helyette egy új sachs egy tárcsás szettet szereztem be és most azzal raktam össze. Szóval most jön a kardán és átfutom a lehetőségeket. a q4 164 tényleg más így marad az eredeti kivitelezés természetesen beszerzem az új hardykat aztán meglátjuk. köszi a segítséget.
Mit építesz? A hardys rendszernél szebben járót nem tudsz beépíteni, a többi mind kompromisszum. 300LE -ig bőven jó a hardy, tartósan. Oda kell figyelni összerakáskor, hézagolni, új csapágyakkal összerakni, és ha teheted, új hardykkal, felfüggesztővel. Ha valaki gyenge a láncban, az itt nagyon érződik. + be kell őket rendesen állítani. Motor és váltótartók, itt mindenki játszik.
Én most olyan 300 - 320 LE -vel hajtom őket egy éve lassan, hibátlan, pár évig még biztosan bírni fogja. (A launchcontrol sem fogott ki rajtuk:))
De tudok 450+ LE -s 2.0 GTV -t ami 2 éve megy - láttam is.
Kuplung megint kérdéses. Nekem dupla sachs van, végül új szerkezetekkel, tárcsákkal, de megint csak, ha egy egy gyári 2.5V6 szépen elmegy egy egytárcsással is. Abból csak sachsot, a többi meglepetéseket tartogathat. A dupla kompromisszum, nagyon fent fog, meg kell tanulni közlekedni vele.
Léteznek a piacon 100 -as és 110 -es osztókörön más hardyk is,amit fel lehet rakni előre, középre, hátra,azzal is olyan, mint a mi transaxlenk, de annyiért van alfa hardy is. A merevítést, menesztést nem ajánlom, ez nem zsiguli:)
panboy09-10-2016 16:47:37 //
34371
Az van :) megkeresem majd. viszont ahogy emlékszem és amit képeket találtam 155q4 hajtasrol ugyan az mint integrale és 164re hajaz.
LacUS07-10-2016 15:10:33 //
34370
Nem, az teljesen más. Viszont ha van 164Q4 haíjtásod, kb aranyat ér :)
panboy07-10-2016 13:33:45 //
34369
A 164 q4 is vajon ugyan az?
panboy07-10-2016 13:07:12 //
34368
köszi ,csak most olvasom;) utána olvasok,nézek...jól hangzik!
Na most meg én nem néztem :-) Nem pörög a topic, ha mi vagyunk az utolsók egy hónap alatt :-) Köszi a tippet, viszem elektronikus emberhez, és megmondom neki a gyanúnkat :-)
TDI7510-09-2016 07:44:29 //
34366
Szia!
Bocsi hogy csak most válaszolok. Megmondom őszintén amióta írtam neked azóta nem néztem be ide.
A TD ben ott volt a relé ahova mutat a piros nyíl.
Bár ha jól tudom annak az indítómotornak a vezérlőjele sem volt a kis áram. Azt tudom hogy az akkuból indítás alatt simán ki kellett hogy tudjon ugrani 600 amper. :-) Az nem kicsi. 80 amper árammal már szépen lehet hegeszteni.
Ciao, asszem le kellene beszéljünk egy találkát...Próbáltam, kerestem, de nem sikerült rájöjjek, hol lehet ez a bizonyos relé...Megcsörgethetlek a napokban? Köszi
TDI7504-09-2016 06:54:02 //
34364
Szia! Ezért fölösleges a szerviz felkutatása. A lényeg az hogy az önindító vezérlőkábelével kell a relét meghuzatni ami kapcsolja az indítómotort. Nekem a td - ben annó a géptető alatt jobb oldalon volt ez a relé, de nekem gyárilag volt benne.
H nagyon nem boldogulsz szólj ledumizzuk és segítek.
LacUS02-09-2016 23:07:06 //
34363
Esetleg ha szerzel tempra vagy dedra integrale kardánt azt viszonylag kis munkával fel lehet faragni. Az enyémen ez volt, alacsony fordulatnál picit csilingelt mert fel nem újítottam,de nem rázott egyáltalán és miután hardy sehol sem volt nem is szakadt szét :)
Köszi a válaszokat...Már csak annyi, hogy ezt a relét hova, vagy hogy is csináljam? :-) Házilag is meg lehet oldani, vagy vigyem el szervizbe? :-)
TDI7501-09-2016 16:17:09 //
34361
Legyél is büszke rá! Szép gépezet.
Csatlakoznék Fangiohoz. Nem ismerem az 1.6 nak a villanyos hálózatát. A TD - ben pl. van relé sz indítómotornak. A 33-asokban nincs. Ezt a hibajelenséget én is végigszívtam a boxerrel. Kell neki az a relé amég új a gyújtáskapcsoló és a kábelkötege addig nincs baj de ezeknek már elég öreg és kopott, vagy oxidálódott. Tegyél egy próbát sokat nem veszíthetsz vele max annyit hogy egy bosszantó hibaforrást kilőttél.
Fangio31-08-2016 23:32:00 //
34360
Le kell relézni az önindítót. A gyújtáskapcsoló nem ad át megfelelően áramot.
Sziasztok!
Adott ugye a piros 75-ös, amit Alfacityn már megismerhettetek a Giulia bevonulása előtt (nem tehetek róla, de büszke vagyok rá... :-D ). Namost, a következő dolgot teszi...azaz nem teszi: minden ötödik indításnál csak kattan az önindító, de nem indítja a motort. Kicseréltük a behúzómágnest, hátha az volt elöregedve, de nem segített...Most hangosabban kattan az ötödik indítás után, de ismét semmi :-) Kicseréltük az összes vezetéket, az akksisarukat, a vezetékeket vastagabbra, az önindítótól induló és oda bemenő vezetékeket is, de a hiba folyamatosan fennáll azzal a különbséggel, hogy most kb 10x indít, utána nem. Valakinek nincs ötlete, mi lehet ez? Esetleg szénkefe csere még okozhatja ezt? Ránézésre rendben voltak a kefék... Köszi a válaszokat Cartársak!!
Az alu ház csak az ellen véd, hogy ne szakadjon ketté a kardán ha a hardy elszakad durván.
Ha jó és hangtalan hajtást akarsz akkor kell 3 új hardy, csapágyak és rendesen kihézagolni.
Esetleg merci vagy bmw hardy, vagy corvette, de semmivel nem bírja jobban.
panboy26-08-2016 08:49:59 //
34357
köszi,szerintem akkor én is ezt az utat választom a megerősítésükhöz
LacUS26-08-2016 01:34:28 //
34356
Aluházat csináltam az americához én is. Egyáltalán nem volt hülyeség, ha jól megcsinálod tényleg "spórol' a hardyval.
Tocsa25-08-2016 00:04:55 //
34355
Esélytelen!!! :)
Nekem van egy de elég ramaty.
Tocsa25-08-2016 00:03:19 //
34354
Hali! Központosító gyűrű a két tag között kopott vagy nincs benne, felfüggesztő csapágyház gatya csapágyastól, a kuplungház csapágyak szarok a kardán csatlakozásnál (nyakban van benne).
Szaki19-08-2016 19:16:31 //
34353
Ciao! Keresek ilyen tűzfal boritást használható állapotban lévőt.
panboy15-07-2016 13:23:20 //
34352
Helo, en most epitgetek egy milanot, szerintem a 215ös is jo nem kell feltetlen a dupla,amugy nem is tudom az mennyivel kisebb pontosan. Unixnal mennyiert lattad a szettet? En most lotten egy sachsot ebayen,öultem is neki nem volt nagyon draga.de lattam fent egy dupla szettet 200 korul, valamivel a felett. Viszont ez a hardy tema engem is erdekelne mert most kezdek ott tartani hogy valto hajtas osszeall. Gondolkoztam hogy elhagynam ezeket a gumi hardykat es vagy gyartanek a helyere vagy a neglevo hardykat egy alu "hazba raknam". Ezek nagy hulyesegek, biztos nem veletlen hogy ilyen konstrukciok de gondolom gyartasi koltsegek stb miatt is lehet igy
bszl01-07-2016 08:24:39 //
34351
Nincs valakinek elfekvőben eladó (felújítható állapotú) TD hengerfeje?
Hajtáslanc vibráció mi mindentől lehet?
Hardyk szépek. Hátsón a apróbb hajszálrepedések vannak de azok régebben is ott voltak,szakik szerint pár nap alatt az új is olyan lesz. Lógást nem éreztem. Minden szép. A kupplung viszont szar ( rugónyikorgás ) hangokat adott. Gondolkozom a cserén de nem tudom,h a dupláról szimplára történő csere ( az unixnál van 75 3.0 - ra való egytárcsás szett ) jár e negatív hatásokkal. Különösen a nagyobb átmérőtől tartok. Nem lustul e el a gázreakció?
Véleményeteket előre is köszönöm!
Az alább linkelt Davide Cironi-s Rothmans V6-ról
"egész estés" verzió interjúval, pályabejárással (egy 3.0 QV-ben!), külső-belső felvétellel!
Másik vidi: a korabeli
MotorWeek teszt jó minőségben!
sziasztok,
75 2.0TS '91-hez keresek 2 hátsó rugót. Valakinek esetleg? Új és bontott is érdekel
köszi előre is
Nézd a jó oldalát, jó, hogy nem 7 számjegy :)
Rolee4616-05-2016 22:58:18 //
34345
Birom a sraccot!Koszi.
GEORGE11-04-2016 08:39:34 //
34343
Sziasztok. Érdekel valakit 04.23.-án tartandó autós találkozó?
http://www.oldtimerpremier.hu/
csak 2000 előtti autókkal lehet megjelenni.
Akit érdekel az jelezze nekem és regisztráljon a fenti linken található oldalon.
Kazes☻29-03-2016 20:48:33 //
34342
Cííp... igencsak cíííp! :)
Vasárnap találkoztam vele az olaszoknál :-)
HL_7513-03-2016 17:52:45 //
34340
Leömlő utáni 2-1-be rész kapható vagy van valakinek jó állapotú ?
HL_7512-03-2016 17:18:28 //
34339
Másfél év után felélesztem, kb 200ezer lesz a vége.
- hátsó lengéscsili csere : kész Kayaba gázos
- difiben sperr lamellák csere
- motor ki, szét, tömítés csere
- Lambda szonda install : úgy is Schulek Béla lesz...
- LPG injektor rendszer
- klíma rendbe tétel
- tolótető keret csere
- csatlakozók igazítása
HL_7509-03-2016 19:56:01 //
34338
HL_7503-03-2016 11:15:52 //
34337
Siker, elértem, 2 hónapre előre be van táblázva.
HL_7503-03-2016 10:52:59 //
34336
Schulek Béla nagyon elérhetetlen. Tud róla valaki valamit ?
HL_7502-03-2016 20:58:07 //
34335
Melyik módosítást, ki, hol, mennyiért vállalja ?
- lambda szonda install
- AFM csere forró filmesre
Akkor már ebben a fórumban is megvan:)
HL_7502-03-2016 20:42:41 //
34333
https://groups.yahoo.com/neo/groups/BoschDME/info
Akkor rosszul emlékeztem. A Bosch DME fórumon van leírás a konverzióról, és arról, hogy a szoftverben hogyan kell implementálni egy új transzfer görbét a MAF szenzor számára.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.