Forum >> 75-90
quasimoto13-02-2015 23:45:18 // 34229
Értem. És miért kibaszottul arcátlanul drága? Veszek egy alutömböt és kimaratom kész. 850$ beszarok komolyan. Nettó. Csont hülyének néznek. A dugókkal is felbosszantanak. 1000Ł nettó közben meg fele se a WISECO nál egyedi gyártásban.
LacUS13-02-2015 22:39:28 // 34228
Gyárilag is más-más a súly 2.5 és 3.0nél a legfőbb különbség az hogy a 3.0 es 'alján' van egy távtartó szerű felfekvő felület ahol a főtengelyhez kapcsolódik, a 2.5-ön nincs ilyen. Onnan tudom,hogy az én lendkerekem megrepedt, és miután Mareknak éppen 2.5 volt olyat raktam fel, 1kg val jobb a súly, de távtartó nélkül a blokkban elakadt.
quasimoto13-02-2015 22:14:10 // 34227
Oké, tehát a kuplungnál lévő maradjon gyári. Bár nem tudom miért remegne tőle a kardán, inkáb csúsztatásnál remeghet be, ahogy "bekap" a tárcsa, azt lehet. Szóval az első lendkeréket lehet cserélni. A performateknék külön van 2.5 és 3.0 verzió. Ez miért lehet?
Lali7513-02-2015 21:11:11 // 34226
Nekem volt 1.5 sprint-én. Kiegyensúlyozni külön bőven elég.a gyárit akkor ajánlott lecserélni,ha szinteres tárcsa kerül bele.
LacUS13-02-2015 21:01:15 // 34225
Szerintem a hátsó lendkerék könnyítése magában nem sok mindenre jó. Én csak azt nem is csinálnám, főleg nem utcára mert ha igazak esetleg a mendemondák és rázni kezd a kardán tőle az minden csak nem kívánatos egy utcai autóban. A Performateknél igaz első lendkereket,de lehet kapni jó könnyűt...az ár, hát az szép na.
Miután én most szívó motort szeretnék (éppen most ez a projekt) a távolabbi jövőben tervezem egy ilyesmi gyártatását, na persze azt a végleges nem kísérletezős motorhoz. :)
Miután én most szívó motort szeretnék (éppen most ez a projekt) a távolabbi jövőben tervezem egy ilyesmi gyártatását, na persze azt a végleges nem kísérletezős motorhoz. :)
quasimoto13-02-2015 13:50:24 // 34224
Nem akakrok a motorhoz hozzányúlni, szuper motor van a kocsiban, isten ments, hogy bántsam. Az lesz az utolsó amihez hozzányúlok. De egyébként persze, hogy úgy kell., ellensúlyokkal. Szerintem minden motort úgy kell elrendezéstől függetlenül.
Szóval én a hátsó lendkerékre gondoltam, azt szeretném könnyíteni. Bár most pont azt olvastam, hogy érdemes inkább alut venni, valószínüleg így van, a motoroknál mindenképpen kerülendő az acél faragása, az Alfánál ráadásul öntött vasról irogatott valaki, de az azért csak nem igaz. Szóval könnyű lendkerék kell. Ötlet?
A kuplungot köszönöm, elmegyek hozzájuk megkérdezem mibe kerül a móka.
Tuboly Csabiék Győr mellett vannak Győrújbaráton, nekem eddig váltót építettek, eddig faszán végzi a dolgát, bár nálam csak kilómétert kap, az igazi terhelés valami egészen más ( egy buszban van... ) szeretek hozzájuk be benézni, jó csapat! Csak ugye nem Alfás vonalon mozognak, látta a kocsimat nem volt érte oda annyira mint a múltkor egy régi kupé BMW - ért, ez van nem olaszosok...
Van egy lendkerék elöl is, ez már csak elméleti kérdés, azt állítólag csak a ftengely, hajtókar, dugó, hármassal együtt kell centírozni, egyszerűen nem értem miért. Tudja valaki?
Ez a lendkerék móka a legolcsóbb tuning. A motorokon baromi látványos a hatás, 70-80 dkg leugrik és a motor kereke nem akar lentmaradni. Ott a 2 henger és a kis lendtömeg azért használatbeli kompromisszumokat követel, városban nem lesz egy mintagyerek, de autómotornál - gondolom - nincs ilyen hatása, gondolom könnyebben lefullasztható és nem szereti a kis fordulatnál lepadlózást.
Van valakinek könnyített lendkereke a kocsiján?
Szóval én a hátsó lendkerékre gondoltam, azt szeretném könnyíteni. Bár most pont azt olvastam, hogy érdemes inkább alut venni, valószínüleg így van, a motoroknál mindenképpen kerülendő az acél faragása, az Alfánál ráadásul öntött vasról irogatott valaki, de az azért csak nem igaz. Szóval könnyű lendkerék kell. Ötlet?
A kuplungot köszönöm, elmegyek hozzájuk megkérdezem mibe kerül a móka.
Tuboly Csabiék Győr mellett vannak Győrújbaráton, nekem eddig váltót építettek, eddig faszán végzi a dolgát, bár nálam csak kilómétert kap, az igazi terhelés valami egészen más ( egy buszban van... ) szeretek hozzájuk be benézni, jó csapat! Csak ugye nem Alfás vonalon mozognak, látta a kocsimat nem volt érte oda annyira mint a múltkor egy régi kupé BMW - ért, ez van nem olaszosok...
Van egy lendkerék elöl is, ez már csak elméleti kérdés, azt állítólag csak a ftengely, hajtókar, dugó, hármassal együtt kell centírozni, egyszerűen nem értem miért. Tudja valaki?
Ez a lendkerék móka a legolcsóbb tuning. A motorokon baromi látványos a hatás, 70-80 dkg leugrik és a motor kereke nem akar lentmaradni. Ott a 2 henger és a kis lendtömeg azért használatbeli kompromisszumokat követel, városban nem lesz egy mintagyerek, de autómotornál - gondolom - nincs ilyen hatása, gondolom könnyebben lefullasztható és nem szereti a kis fordulatnál lepadlózást.
Van valakinek könnyített lendkereke a kocsiján?
LacUS13-02-2015 00:14:02 // 34223
Hát a V6 bizony mint a legtöbb V moci tényleg csak egyben vagy bob weigth-ekkel egyensúlyozható ki, itthon a Tubolyék tudják megcsinálni (talán Győrben). A Kartalamakis féle könyvben amúgy benne van,hogy milyen súlyokkal helyettesíthetőek a hajtókarok+dugó. Hagyományos gépműhelyek seprűvel kergetnek ha ilyet akarsz :D
A dupla tárcsást anno Fastcarnak Kovács Szabi alias Stefan Zorst Racing aki amúgy a Jármű mechanika kft tulaja csinálta, nekem a szimpla tárcsást is ő csinálta miután a Whistler elbaszta... Anno amikor az én kéttárcsásomat odavittem nem volt őszinte a mosolya, sőt.:D De mindent megold:)
A dupla tárcsást anno Fastcarnak Kovács Szabi alias Stefan Zorst Racing aki amúgy a Jármű mechanika kft tulaja csinálta, nekem a szimpla tárcsást is ő csinálta miután a Whistler elbaszta... Anno amikor az én kéttárcsásomat odavittem nem volt őszinte a mosolya, sőt.:D De mindent megold:)
quasimoto12-02-2015 21:51:14 // 34222
Rendbe szeretném tenni a GTV hajtásláncát, ez lenne az idei projekt.
Hallottam egy cégről Pesten akik szuper kuplungokat csinálnak. A duplakuplungot megcsináltanám velük, de nem tudom kik ők.
Felmerült bennem a lendtömeg csökkentés is mint ötlet, no itt 1000 féle vékemény létezik. A legkellemetlenebb az, amelyik azt mondja, hogy a v6 motor forgórészei együtt vannak centírozva a lendekerekekkel. Ezt végiggondoltam többször és nem bírom elhinni. A forgórész alap, hogy dinamikusan kell centírozni, de mi köze lenne a f.tengely, hajtókar, dugattyú harmóniához a lendkerekeknek? Valakinek véleménye, tapasztalata?
A hardy - kat is jó eséllyel cserélnem kell, mert egyre remegősebb a kardánom. Eher helyről lehet venni, mindenhol komoly ára van, jó lenne vmi aranyközéputat találni minőség és ár tekintetében...
A segítséget, tapasztalatokat nagyraértékelném!
Hallottam egy cégről Pesten akik szuper kuplungokat csinálnak. A duplakuplungot megcsináltanám velük, de nem tudom kik ők.
Felmerült bennem a lendtömeg csökkentés is mint ötlet, no itt 1000 féle vékemény létezik. A legkellemetlenebb az, amelyik azt mondja, hogy a v6 motor forgórészei együtt vannak centírozva a lendekerekekkel. Ezt végiggondoltam többször és nem bírom elhinni. A forgórész alap, hogy dinamikusan kell centírozni, de mi köze lenne a f.tengely, hajtókar, dugattyú harmóniához a lendkerekeknek? Valakinek véleménye, tapasztalata?
A hardy - kat is jó eséllyel cserélnem kell, mert egyre remegősebb a kardánom. Eher helyről lehet venni, mindenhol komoly ára van, jó lenne vmi aranyközéputat találni minőség és ár tekintetében...
A segítséget, tapasztalatokat nagyraértékelném!
Vigla11-02-2015 06:16:10 // 34221
Üdv Urak!
Ts vŕltňt keresek sajŕt fogyasztŕsra. Ha valakinek van kallňdňbban...
Ts vŕltňt keresek sajŕt fogyasztŕsra. Ha valakinek van kallňdňbban...
Settantacinque23-01-2015 10:24:53 // 34220
Természetesen számla nuku, viszont akkor a legutóbbi hengerfejezést is nekik kellene állniuk, mert akkor a szelepülék mozdult ki a hasonló kiváló minőségű hidegpréselés miatt.
Tocsa23-01-2015 09:34:28 // 34219
Én megfizettetném velük a káromat ! Számla volt a javitásról ?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)22-01-2015 23:12:26 // 34218
Jaja, alapállapotban 0, vagy legalábbis ahhoz konvergál az ellenállása a gombának, üzemi nyomáson még nem néztem, de holnap lesz időm rákukkantani, úgyhogy teszek egy próbát a módszereddel. Mondjuk nagyon sokat nem akarom járatni a motort, mert ha tényleg kevés az olajnyomásom, akkor annak elég csúnya vége lehet.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)22-01-2015 23:07:31 // 34217
Hát egy ilyen sztori után mondjuk az lenne a minimum a gépműhely részéről, hogy gariban kijavítják, amit elbasztak. Más kérdés, hogy a garanciában elvégzett javítás milyen minőségű. Én se biztos, hogy visszavinnék bármit hozzájuk.
Ja, a bootolás alatt felvillannak a kontroll-lámpák, aztán kialszanak, ahogy szoktak. Az alfacontrolnak vannak apróbb nyűgjei az autómban, de ezeket az alapfunkciókat még tudja, szóval egyre inkább gyanús, hogy mechanikai gondom lesz. :(
Ja, a bootolás alatt felvillannak a kontroll-lámpák, aztán kialszanak, ahogy szoktak. Az alfacontrolnak vannak apróbb nyűgjei az autómban, de ezeket az alapfunkciókat még tudja, szóval egyre inkább gyanús, hogy mechanikai gondom lesz. :(
Settantacinque22-01-2015 15:11:52 // 34216
[k i z z o]21-01-2015 21:41:15 // 34215
Tegyél egy multimétert vagy 1W -os kicsi izzót az olajgombára - ittó a +12V és a gomba közé, mert tetet kapcsol. Amikor megjön az olajnyomás, el kell aludnia az izzónak, úgy képzeld el, mint egy kapcsolót, mi zár / nyit ha jól emlékszem 0.5bar körül. Azt hiszem zár alapban az alfa, és ekkor világít az olajnyomás, ha kapcsol nyomásra akkor szakít és elalszik.
Ezt ki tudod a régivel is próbálni, rárakod a multit ellenállás vagy szakadás vizsgálatban a gomba saruja és a menetek közé, és egy 1 bar - ra redukált kis levegőpisztollyal megfúvod.
Ezt ki tudod a régivel is próbálni, rárakod a multit ellenállás vagy szakadás vizsgálatban a gomba saruja és a menetek közé, és egy 1 bar - ra redukált kis levegőpisztollyal megfúvod.
prooF_7521-01-2015 16:25:54 // 34214
Ijj, részvétem! Egy ilyen hülye hiba miatt megy gallyra a dugó és a HF is! Mindenképp meg kell akkor nézni a többi hengert is, ha u. az csinálta...
Settantacinque21-01-2015 16:18:18 // 34213
HF is kuka.
A hibaforrás (ki gondolta volna - ÚJRA a gépműhely). A szívószelep szelepvezetőjét kézzel tudom pofozgatni fel-le.
Kiderült, hogy anno, mikor síkoltattam a fejeket (alul-felül), a felül síkoláshoz kivették a vezetőket, és teljesen nyilvánvalóan hidegen nyomták vissza (és szedték ki).
Úgy, ahogyan a szelepülékeket is - ez volt a legutóbbi probléma 3000 km-rel ezelőtt. A kérdés, hogy a másik három HF-ben mikor gondolja úgy valamelyik vezető, hogy megmozdul, és elkezd táncolni a szelepszáron. Egy vicc. Senkinek nem ajánlom: http://2tm.hu/
Petya: az olajnyomásgomba, ill. ha jól emlékszem a membrános érzékelő is kúpos menetű
Nem lehet, hogy az Alfa Control szart be? "Bootolás" után elalszik az összes lámpa? Műszerfal három izzóját és LED-eket is ideértve? Ha nem, akkor tuti, hogy Alfa-Control hiba.
A hibaforrás (ki gondolta volna - ÚJRA a gépműhely). A szívószelep szelepvezetőjét kézzel tudom pofozgatni fel-le.
Kiderült, hogy anno, mikor síkoltattam a fejeket (alul-felül), a felül síkoláshoz kivették a vezetőket, és teljesen nyilvánvalóan hidegen nyomták vissza (és szedték ki).
Úgy, ahogyan a szelepülékeket is - ez volt a legutóbbi probléma 3000 km-rel ezelőtt. A kérdés, hogy a másik három HF-ben mikor gondolja úgy valamelyik vezető, hogy megmozdul, és elkezd táncolni a szelepszáron. Egy vicc. Senkinek nem ajánlom: http://2tm.hu/
Petya: az olajnyomásgomba, ill. ha jól emlékszem a membrános érzékelő is kúpos menetű
Nem lehet, hogy az Alfa Control szart be? "Bootolás" után elalszik az összes lámpa? Műszerfal három izzóját és LED-eket is ideértve? Ha nem, akkor tuti, hogy Alfa-Control hiba.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)20-01-2015 00:35:01 // 34212
Na, megérkeztünk. Megjött az új olajgomba, kb 5 perc volt kicserélni. (Érdekes, hogy ennek az ellenállása kb 30 ohm volt, míg a réginek gyakorlatilag nulla.) Ráindítottam, hogy megnézzem ez volt-e a gond, és hát sajna nem. Beindítás után kb 5 másodperccel ugyanúgy virít az olajnyomás-lámpa, ahogy eddig. Mit nézzek még meg, mielőtt nekiállok atomjaira szedni a motort? (Mechanikus olajnyomásmérő egyelőre beszerzés alatt.)
Ja, és még valami! Kell az olajgomba alá O-gyűrű, vagy tömítő alátét, vagy maga a kúpos(?) menet tömít? Az új gombával nem jött semmi tömítés, de a régi alatt volt valami szilikonszerűség odataknyolva.
Ja, és még valami! Kell az olajgomba alá O-gyűrű, vagy tömítő alátét, vagy maga a kúpos(?) menet tömít? Az új gombával nem jött semmi tömítés, de a régi alatt volt valami szilikonszerűség odataknyolva.
pb_19-01-2015 20:58:22 // 34211
33 lámpának néz ki.)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)19-01-2015 01:37:17 // 34210
Húbazz, részvétem. Én Kispolákon láttam hasonlóan kinéző égésteret, amikor a fojtószelepet a tengelyéhez rögzítő csavarok közül az egyik elszabadult, aztán elindult befelé a szívócsőben. Megy a lecsóba a hengerfej is, vagy ki lehet belőle síkolni ennyit?
Settantacinque18-01-2015 21:56:19 // 34209
Hüvely hibátlan.
Tud valamelyikőtök 1db 92mm-es MAHLE dugattyút VM81A motorhoz? Új vagy használt - tökmindegy, csak Mahle legyen.
Tud valamelyikőtök 1db 92mm-es MAHLE dugattyút VM81A motorhoz? Új vagy használt - tökmindegy, csak Mahle legyen.
Marek18-01-2015 21:32:16 // 34208
Marek18-01-2015 21:25:41 // 34207
Marek18-01-2015 21:08:46 // 34206
Ja! Valami őrült fordítva rakta be az első lámpákat...
prooF_7518-01-2015 17:21:36 // 34204
beszabadult egy elefánt a porcelánboltba :D
amúgy racevét! :'( a hüvely is kapott?
amúgy racevét! :'( a hüvely is kapott?
DieselManiaco(NagyVad)18-01-2015 12:18:57 // 34203
ki szabadult itt el?:D
Settantacinque17-01-2015 19:46:00 // 34202
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-01-2015 00:14:10 // 34201
Ha nyár lenne, nem is bánnám. Na jó, de. :)
Az eBay nekem kézenfekvőbb.Otthonról olcsóbb lenne, de a postázás hazavágná az egészet. :)
Ebay-ről meg csütörtökön itt is van a gomba, szóval pénteken azt be is tudom szerelni, aztán akkor kiderül, hogy csak egy elektromos hiba szopatott egy hétig, vagy elkezdhetek komolyan aggódni. A vezetéket kimértem, a gomba és az Alfacontrol vezérlő között nem testel sehol. A régi gomba ellenállása elenyésző, bár járó motornál értelemszerűen inkább nem néztem.
Az eBay nekem kézenfekvőbb.Otthonról olcsóbb lenne, de a postázás hazavágná az egészet. :)
Ebay-ről meg csütörtökön itt is van a gomba, szóval pénteken azt be is tudom szerelni, aztán akkor kiderül, hogy csak egy elektromos hiba szopatott egy hétig, vagy elkezdhetek komolyan aggódni. A vezetéket kimértem, a gomba és az Alfacontrol vezérlő között nem testel sehol. A régi gomba ellenállása elenyésző, bár járó motornál értelemszerűen inkább nem néztem.
Tocsa14-01-2015 11:27:21 // 34200
Olajgomba meg van itthon is . Ebay re sokat kell várni bár attól függ honnan jön.
Tocsa14-01-2015 11:22:56 // 34199
Nézd a jó oldalát !
Olcsó és környezetkímélő ! :D:D:D:D
Csak ne lenne ilyen hideg ! ;D
Olcsó és környezetkímélő ! :D:D:D:D
Csak ne lenne ilyen hideg ! ;D
Tocsa14-01-2015 11:21:07 // 34198
Ez mind nagyon jó hír ha rendben találtál mindent . :)
Eszembe jutott még valami !
Adagoló ???? :)
Eszembe jutott még valami !
Adagoló ???? :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)14-01-2015 01:24:09 // 34197
Az új olajgomba már úton van, hála az eBay-nek. Amíg meg nem érkezik, kimérem a vezetéket, nehogy ott testeljen le valahol. Ha a gomba nincs rottyon, akkor szakadásként kell neki látszani ha rámérek multiméterrel, ugye?
A közelben van egy szerviz, ahol az egyik csákó egy 155-össel jár, lehet megkérem őket, hogy mérjenek nekem egy olajnyomást mechanikus cuccal. Biztos, ami biztos. Azért vicces az egész sztori, mert a 156-os is pont most dobta el a kanalat (gázbovden szevasz), úgyhogy gyalog járok, mint az állatok.
A közelben van egy szerviz, ahol az egyik csákó egy 155-össel jár, lehet megkérem őket, hogy mérjenek nekem egy olajnyomást mechanikus cuccal. Biztos, ami biztos. Azért vicces az egész sztori, mert a 156-os is pont most dobta el a kanalat (gázbovden szevasz), úgyhogy gyalog járok, mint az állatok.
pb_14-01-2015 00:16:00 // 34196
Mérd + sima mechanikus műxerrel a nyomást, akkor minden kiderül.
[k i z z o]14-01-2015 00:00:22 // 34195
Vegyél egy új gombát, nekem 2 már elromlott, az is azt mutatta, nincs olajnyomás.
Az a leggyorsabb, legolcsóbb ellenőrzés.
Az a leggyorsabb, legolcsóbb ellenőrzés.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-01-2015 23:46:40 // 34194
A mutatós műszer már akkor szar volt, amikor legyártották. :) A gomba rendes jelet adott neki, amikor legutóbb néztem, de a műszer eléggé semmit se csinált már akkor se. (Mechanikus műszerrel mérve elég masszív olajnyomása volt a gépnek.) A lámpának ellenben hiszek, szóval most megállj van a járgánynak. A mutatós műszer gombájára rá tudnék mérni multiméterrel, de félek, hogy közben hazabasznám a motort, ha tényleg olajnyomásgondja van, én meg úgy járatom.
A workshop manual-ból persze miért is pont ne az olajpumás rész hiányozzon, basszus. :(
A workshop manual-ból persze miért is pont ne az olajpumás rész hiányozzon, basszus. :(
Settantacinque13-01-2015 11:53:36 // 34193
Hello Petya!
A mutatós műszer sem dolgozik? Két különböző jeladó van, egy a lámpának, egy membrános pedig a műszernek.
Mechanikai hiba esetén első körben a túlnyomás-határoló szelepet nézném meg, a többit majd a Nordos kollégák elmondják, mert nem vagyok benne ezekben a motorokban (sajnos).
A mutatós műszer sem dolgozik? Két különböző jeladó van, egy a lámpának, egy membrános pedig a műszernek.
Mechanikai hiba esetén első körben a túlnyomás-határoló szelepet nézném meg, a többit majd a Nordos kollégák elmondják, mert nem vagyok benne ezekben a motorokban (sajnos).
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)12-01-2015 20:42:20 // 34192
Üdv kollégák! Na engem is utolért a végzet, úgy fest, elment az olajnyomásom. Mennyire valószínű ez egy alig 30 ezret futott motornál? Gyanús, hogy az olajnyomás-gomba, vagy az Alfacontrol baszakszik, de nem tudom 100% biztosan kizárni. Az olaj meg a víz nincs összerottyanva, a motor szépen jár, minőségi olaj van benne, és azt is kevesebb, mint 10 ezrenként cserélem. A pilács a gyújtás ráadása után felvillan, aztán elalszik, ahogy kell. A beröffentés után, alapjáraton előjön, és fordulaton sem akar kialudni, úgyhogy nem is nagyon erőltettem.
Van valakinek valami ötlete, hogy mit nézzek meg?
Van valakinek valami ötlete, hogy mit nézzek meg?
DieselManiaco(NagyVad)12-01-2015 08:19:14 // 34191
hát sosem lehet tudni amikor ilyen van...akár a szivattyú áthajtása is lehet... balansztengelyek? sok minden van abban a motorban amit meg lehet nézni...:D meg ugye az a baj hogy mi nem halljuk a kattogást...:D
atika12-01-2015 08:02:34 // 34190
Nekem nincs több ötletem, de nagyon várom a megoldást!
Settantacinque11-01-2015 23:47:16 // 34189
Vákuum van, ha valami elszállt volna benne, megszűnt volna a rásegítés, nem?
Olajnyomás van. "Befecskendezés" van, úgy mint eddig, stabil alapjárattal.
Olajnyomás van. "Befecskendezés" van, úgy mint eddig, stabil alapjárattal.
DieselManiaco(NagyVad)11-01-2015 21:48:10 // 34188
egyéb perifériák? vákumszivattyú? stb?
Settantacinque11-01-2015 19:14:20 // 34187
Szétszedtem a csattogós lepkét:
-szelephézagok ott vannak, amire állítottam őket legutóbb (2000 km-rel ezelőtt)
-himbák, tolórudak helyükön
-nem fúj ki
-generátor nincs fellazulva
-hajtókarcsapágyak hibátlanok
-dugattyúcsapszegek hibátlanok
-hajtáslánc OK, hardyk nem repedtek, nem szakadtak, nem üt semmi
Mi a p*csáért kattog a motor?
-szelephézagok ott vannak, amire állítottam őket legutóbb (2000 km-rel ezelőtt)
-himbák, tolórudak helyükön
-nem fúj ki
-generátor nincs fellazulva
-hajtókarcsapágyak hibátlanok
-dugattyúcsapszegek hibátlanok
-hajtáslánc OK, hardyk nem repedtek, nem szakadtak, nem üt semmi
Mi a p*csáért kattog a motor?
djliott7510-01-2015 20:36:20 // 34186
djliott7510-01-2015 20:21:27 // 34185
Hasonlo idegesitö hangot éltem át én is mikor rá jöttem hogy a generátor also csavarja lazult meg 2-napig kutattam mire rá döbbentem véletlenül. :-)
DieselManiaco(NagyVad)10-01-2015 07:32:37 // 34184
lehet már a leengedett olajból is meglátni...bár ne legyen igazad...
Tocsa09-01-2015 23:44:26 // 34183
Győző bácsi nem ma kezdtük !!! Zörgő kipufogó igényes tulajnál nincs !!
Tocsa09-01-2015 23:25:24 // 34182
Szelep ? Szelepemelő pálcák himbák én átnézném azokat is. Hajtókar csapágy is elszállhatott és most csattog várja hogy kikönyökölhessen a blokk oldalán a hajtókarod. :-)
Biztosat csak alapos vizsgálódás után lehet tudni. Olajteknőt simán le lehet kapni a helyén megfelelő szerszámokkal. Csuklós T kulcs pl.
Biztosat csak alapos vizsgálódás után lehet tudni. Olajteknőt simán le lehet kapni a helyén megfelelő szerszámokkal. Csuklós T kulcs pl.
Settantacinque08-01-2015 17:08:21 // 34181
A kifúvás hangját is ismerem, az csattogás, és lehet kézzel érezni, hogy honnan jön ki a nyomás.
Új Reinz tömítésekkel van összerakva, 2000 km sincs bennük.
Mechanikus zaj. Mondjuk a hajtáslánccal bogarat tettél a fülembe, csekkolom azt is természetesen... Bár 300 km-rel ezelőtt semmilyen hiba nem volt a hardykon, csavarokon. De igazából tökmindegy, vaktában lövöldözünk. Szerintem téma zárható, köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Új Reinz tömítésekkel van összerakva, 2000 km sincs bennük.
Mechanikus zaj. Mondjuk a hajtáslánccal bogarat tettél a fülembe, csekkolom azt is természetesen... Bár 300 km-rel ezelőtt semmilyen hiba nem volt a hardykon, csavarokon. De igazából tökmindegy, vaktában lövöldözünk. Szerintem téma zárható, köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
DieselManiaco(NagyVad)08-01-2015 16:43:04 // 34180
amit én írtam az is úgy járt mint a doxa,csak csacsogott...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
360
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?