Forum >> 75-90
Marek26-04-2007 19:54:56 // 18129
Arculatváltás, ill. üdv. az unióban!!
Vikking 31126-04-2007 18:21:12 // 18128
Na ájjámeg:D Aszontad, hogy a V6ok azok. Nemeztmontad?:D najó, abbahagytam a kötexést:P Na béééke :D
Gábor(figi75)26-04-2007 17:31:47 // 18127
Tudod én erre csak azt szoktam mondani: hangot hallok,de embert nem látok mögötte!!!:-)))
[k i z z o]26-04-2007 17:14:45 // 18126
A golden lodge régi gyertyái igen jók, és pl. ha találsz 2HL -t az igen OK, de a többi Fiatokba is épitett pl. 25HLD, főleg a maiak elég gyatrák lehetnek.
Ha megnézed egy mai GoldenL. poluskiosztását, elég gyatra munka, egy régi 2HL -hez képest. nekem volt, és másnak is, hogy egy 25HL 4-es csomaból 1db 3 kör után beadta a kulcsot.
A Lodge a 80-as évek gyertyája, tisztelet neki, de egy mai fejlesztésű gyertya az más. Az NGK kifejezetten bevált nekem, lehetne Denso is, de macerás beszerezni. Szerintem. Amúgy a Lodge poluskialakitása ideális, ha fejlesztették volna anyagban + minőségben a mai napig 1st class lenne.
Gábor(figi75)26-04-2007 17:14:06 // 18125
1 nagy sz@rt,annyi a tervem,hogy sosem érek a végére!
Most épp küszöb és ív szélesítésekre,valamint nagyobb felnikre gyúrok!!!:-)
Jah,akinek kell 14-es 5x98 peremes felni,jó gummákkal,és cserélne 15-16-os 5x98 küllős ésetleg peremes felnire,az szoljon!!!:-)
Vikking 31126-04-2007 16:54:52 // 18124
Jó, oks, csak a többi TS-en is amik itt vannak/voltak a városban úgy láttam, hogy 5*98asak a felgenek...
NaTo26-04-2007 16:21:32 // 18123
Jól látok? Inkább NGK mint Golden lodge?
Ez minden 75-re igaz?
ghosty926-04-2007 12:11:50 // 18122
"Nem,te nem ezt mondtad"
Pedig de. :-)
"És mivan ha 80-nál 4-est váltottál"
Nyilvan nem a gep gyorsulasi maximumat akartam demonstralni, az. :-) (Egyebkent a 75-od meggyozo volt, de ezt mar akko' is mondtam. Fene, elobb-utobb csak vennem kell egyet.)
Marklar15525-04-2007 23:36:31 // 18121
Közvetlen ajánlat!
Még ezek az új cumóim vannak 75 höz:
1db új! J első doblemez. (fém) 5000ft
1db új 3szög üveg a hátsó ajtóba 1000ft
1db új müanyag szuszogó tartály tank mellé... 1000ft
2 garnitúra hátsó fékbetét 5000ft/grt
2db Valeo kuplunk szerkezet (melyik tipushoz nemtudom) 5000ft/db
1db TD termosztát 5000ft
1db csomagtér vésznyitó műanyag szallag 1millió ft ;-)
3db fém izé 1000ft/3db
1db karburátor talp 2000ft
Egyben 10 075ft
Még ezek az új cumóim vannak 75 höz:
1db új! J első doblemez. (fém) 5000ft
1db új 3szög üveg a hátsó ajtóba 1000ft
1db új müanyag szuszogó tartály tank mellé... 1000ft
2 garnitúra hátsó fékbetét 5000ft/grt
2db Valeo kuplunk szerkezet (melyik tipushoz nemtudom) 5000ft/db
1db TD termosztát 5000ft
1db csomagtér vésznyitó műanyag szallag 1millió ft ;-)
3db fém izé 1000ft/3db
1db karburátor talp 2000ft
Egyben 10 075ft
Tocsa25-04-2007 23:28:32 // 18120
Köszi a bíztatást !!!:))
Nos akkor a gyertya és gyújtókébel probléma megoldva! :)
Annyi hogy a afm et keresgélnem kell sajnos legközelebb Egerben bont az egyik csóka! Olaszból meg ha a nővérem olyan volna akkor tudna hozni de sajna elég gyagya!:-))) Úgyhogy marad az itthoni keresge! :)
Tocsa25-04-2007 23:23:45 // 18119
Nekem 130e hufból megvolt kis szerencsével ! Ja és én csináltam mindent kivéve gépmunka!:-)
prooF_7525-04-2007 22:28:20 // 18118
Végül is azt írja sürgős neki.. Szóval kap egy százast érte ott helyben oszt csókolom:D Ilyen alkatrészbázissal ha a bódé rendben van, akkor már csak az ár ami befolyásoló tényező. Ha lakatolásra nem kell költeni, onnantól kezdve már nagyon le lehet szorítani a felújítási költségeket. Na persze ha a motorja szét van hajtva és nincs rendesen felújítva, akkor az még komoly pénzt emészthet fel.. De lehet hogy azt már megcsinálták, meg kéne nézni.
[k i z z o]25-04-2007 22:22:23 // 18117
Hi,
Új AFM -re ne gyűjts, bontani kell egy jót. Viszed a multiméteredet, leveszed a kégszűrőházat tudod nyitogatni, most ár tudod hol kell ellenállást mérni, és találni fogsz egy OK AFM -et. Megméred a totál pályaellenállást, a csuszka leosztott nem e ingadozik, meg a beszivott levegő hőmérségletet adó termisztort.
Megveszed, megtisztitod, aztán tuti vagy.
Hozatni kell olaszból vakami tuti AR155 2000TS -ét. Abban találod a legrégebbit, meg ott van pénz korrekt szervizre, ha kell kicseréltette az olasz:)
Ezek az AFM -ek is OK- k. 0 280 202 202, 0 280 202 208, 0 280 202 213 Az utobbi kettöben nincsen CO poti, azaz open loopban nem tudod jaratni, de a tied fedelét át lehet rá forrasztani potistól, nekem is ilyen van, szépen meg tudod csinálni, és akkor 110 %-os a cucc.
Gyertyát gondold meg, 8db -nál nem hibázhatsz:) Mindenképp NGK, ha elfér, menet OK, B7ES OK. Próbáld ki, ha kiég / 8*700 5600 HUF, unix stb. Ebay -en olcsóbb / akkor beválik, és legközelebb a jézuskának odairod hogy B8EG:) De a B7ES is van olyan jó mint a Lodge.
Gyertyakábelnél, meg Janmor OK, amint irtam USA szilikon. Nézz kispolski szettet, komolyan. Olcsó, szilikon, jól össze lehet hozni. Gyári gyújtásnál örök darab lehet. Nekem már 3 szett Champion elégett:)
kizzo
Tocsa25-04-2007 21:54:50 // 18116
Wickey25-04-2007 21:50:35 // 18115
figyelgetem félszemmel, múltkor volt egy kormányműhibás 80.000km-es, hét éve egyhelyben álló, na, az gyönyörű volt, recaro belsővel, kifakulás, kopás, és kiülésmentes, patyolat könyöklővel, szóval sirályos.
Tocsa25-04-2007 21:49:00 // 18114
NA már teljesen felvan csinosítva a verdád !! Na meg nagyzene meg ilyesmi!:D
Amúgy ne mond senkinek nekem is Sal hangszóróim vannak elöl az ajtóban!:))
A lényeg az hogy neked jó legyen és kész !! Nemvagyunk egyformák! :)
De tetszik a vasad ténleg szép! :)
Én is még mindig a haverokat masszírozom hogy rakják már be a légbeömlőket !! Sajnos még televannak offos verdával a műhelyben , de már kib@som azt a
fordot onnaan!!
Tocsa25-04-2007 21:41:26 // 18113
Háát a webert is elég borsos megvenni na meg hozzá a szívósor+szűrők!!
De inkább a fogyasztás miatt nem raknák nem az én lábamhoz találták ki!!!:-))
Giuilettámon csak két gyári 40 es dellortoó volt igaz a hangorgia az tuti de 10-től 20 lityiig evett pedig beevolt szinkronizálva és állítva rendesen!!!
A tesóm eljárt vele 7-8 literrel állítása szerint ! :O
Tehát a lábammal van a gond! :DD
Tocsa25-04-2007 21:36:17 // 18112
Tenx az infót ismét!! Tehát szétnézek kicsit gyertya ügyben!
A Afm az kukás voltmérővel is sajnos!!! :-(
Az új krva drága !!!:-(
A bontottal meg már megjártam , úgyhogy marad a régi és pénzgyűjtögetés köv.!!:)
Hari25-04-2007 21:29:13 // 18111
Mondom:.....hogy az összes 2000TS is 5 lyukas.
....most kötekszel vaze?!
Gábor(figi75)25-04-2007 21:25:04 // 18110
Nem,te nem ezt mondtad,mind ketten tudjuk,a kis sunyi vigyorod mögé bújva,én ismerlek már!!!:-)
És mivan ha 80-nál 4-est váltottál,én 2-est szoktam,és? :-O
Kezdhetsz gyakorolni,mert 0-100-ra 9.6,és 185 a vége a vasnak!:-))
Nagyon meglennék lepve,ha a te betegágy verdát most jobb paraméterekkel rendelkezne!:-)
Ja,és ehez ügyes soffőr is kell ám!:-)))
Marek25-04-2007 21:15:25 // 18109
Felnire, felni! :)
Vikking 31125-04-2007 17:57:36 // 18108
Szia! BoTSi, de sztem neeeem is így van! :D Mármint lehet hogy írták már, de a Twin Spark is 5*98as ám! Legalábbis én úgy emléxem, hogy a mienk az vót!
Robi25-04-2007 17:24:24 // 18107
"Semmi köze az ABS-nek a csavarok számához."
De bizony, hogy van. 90-esnél. A 2.4 TD-ből az ABS nélküli 5 csavaros, az ABS-es pedig 4 csavaros.
Hari25-04-2007 17:20:36 // 18106
Mi?..... Mi van? .... Milyen csere? Mire mit?
ghosty925-04-2007 17:06:53 // 18105
"Szóval felejtős, mert azt a két forintot se éri meg amit kérnek érte."
Na Figi, en is kb. ezt mondtam, csak nem ilyen frappansan. :-)
Marek25-04-2007 15:58:58 // 18104
Hagyd a picsába! Hozz egyett kintről!
Amúgy pont egy ilyenem van eladó papíron! És vazzeeee jelenleg 2db fehér 75-ösöm van hivatalosan, egy 2.5 V6 és 2000 TS! Ki látott már fehér 2.5 V6-ot az enyémen kívül?? Még,még lehet jelentkezni!
Pontos színe binco fredo! Azaz hideg v. rideg fehér!
Hari! Csere érdekel???
Wickey25-04-2007 15:26:04 // 18103
Figi, neked kisebbségi komplexusod van, vagy mi a tosz?
Minek akarsz mindig mindenkit legyorsulni? :)))
Wickey25-04-2007 15:24:35 // 18102
Szóval felejtős, mert azt a két forintot se éri meg amit kérnek érte.
Köszi :)
ghosty925-04-2007 14:22:52 // 18101
"Koma,te mindíg idejössz fikázni a 75-öst!!! :-/"
En-e? Dehogy.
"Ne legyél elszálva a 164 sem jobb árban"
Nem is, pont az a jo. :-)
"Tuti biztos vagyok benne,hogy lenyomnám a vasadat,a tesztkör ezt iagzolta Szegeden!:-)"
Arra a tesztkorre gondolsz, amiben 80-nal mar negyest valtottam? :-)
Gábor(figi75)25-04-2007 13:21:39 // 18100
Koma,te mindíg idejössz fikázni a 75-öst!!! :-/
Ne legyél elszálva a 164 sem jobb árban,főleg nem a tiéd!!!
Tuti biztos vagyok benne,hogy lenyomnám a vasadat,a tesztkör ezt iagzolta Szegeden!:-)
Hari25-04-2007 10:24:06 // 18099
....4 dugatyús? Na neeeeee.... az meg milyen volt? (gyári biztos nem)
Hari25-04-2007 10:21:01 // 18098
Igen-igen - ezigy van, még kiegészíteném, hogy az összes 2000TS is 5 lyukas.
NaTo25-04-2007 10:01:44 // 18097
a 75 turbo-mon nem volt ABS, mégis 5X98-as volt. (mondjuk voltak rajta 4dugattyús brembok...)
Úgyhogy a 75 turbo is 5 lyukas. :)
ghosty925-04-2007 09:54:27 // 18096
Es ez egy "atlagos allapotu" 75-os... Mondjuk, kb. ennyibe is kerul.
Hari25-04-2007 09:42:42 // 18095
Az elöző-elöző tulaj az egy csabai fodrász srác volt. (Grandó zöld 164-ese is az övé volt.) Aztán Bcsabai Izsó Jozsi barétom "ifju titán" vette meg és adta rendesen az ívet neki - kb. 1,5-2 évig taposta egy teljes kuplung csre, teljes futomű repera + fék, na meg KÉTSZER motor javítás. A srác olymértékben hajtotta, hogy ....erre nem találok szavakat. A második motor defektnél Grácból jötek hafele és gyáááááá (200 az M1-esen) egyszercsak rándult egyet - tükörbe kukucs - mint a F1-be ->NAGY FEHÉR FÜST!!! => A 3-as 4-es hüvelyek hosszába széttörtek, dugokból csak mutatóba marat egy kis emlék.
A srác (Jozsi) kb. 2 éve eladta azota nem nagyon tudok rola.
Hari25-04-2007 09:24:29 // 18094
Nóóó ezt nem jól tudod :-))))
Semmi köze az ABS-nek a csavarok számához.
Willy25-04-2007 08:53:21 // 18093
Én úgy tudom, hogy amelyik ABS-es azok 4 lyukasak.
Wickey25-04-2007 08:51:22 // 18092
No, mesélj csak egy picit róla lécci, email-re sz@rik válaszolni az ember.
Hari25-04-2007 07:07:05 // 18091
Aha.... és ismerem is a paripát.
(Az elöző tulaj révén .)
Közepes állapotban van.
Peti Q4:)24-04-2007 22:10:46 // 18089
Figi! szeva szerintem ku.....va jo lett jobban mutat mint a fehéren szerintem.pá!
Hari24-04-2007 22:09:47 // 18088
Hát csak ugy, hogy a "kis" benyások és a"kis" tádé azok 4x98-asok a V6-osok és a "nagy" tádé azok 5x98-as.
Mobil24-04-2007 21:53:26 // 18087
az enyém négylyukas, az hogy lehet h a tiétek nem???
Hari24-04-2007 21:32:10 // 18086
Gábor(figi75)24-04-2007 20:59:12 // 18085
Képet igényelnék!!!
Hari24-04-2007 20:47:40 // 18084
Marek24-04-2007 19:43:12 // 18083
Eladó! Alukerék, 5x98-as 15-ös, normál állapotban 35k Sűrün szőtt minta /BMW feelinges/ csavartakarós, mind a négy megvan, ma lettem megbízva az eladásával, gondoltam először nektek szólok! Jó vétel, de nekem már van 3 garnitúra felnim...Talán lesznek képek is, mivel nálam vannak már a felnik!
Wickey24-04-2007 17:41:49 // 18082
Nemjó ez így sehogyse. Tyuningoljunk inkább kerékpárt :))))
[k i z z o]24-04-2007 17:40:48 // 18081
Hi,
Mechanikailag OK? Kompresszió:)
Azért nagyon benzinszaga nem lehet. Pénzt ablakon nem dobunk ki, főleg ha gyári:)
Ha nagytengelyes lenne az összenyitások miatt lehetne alapjáraton kicsit büdösebb.
Ha a linknél valami nem tiszta irj.
kizzo
[k i z z o]24-04-2007 17:36:16 // 18080
A karburárorok szinkronizálása egy dolog. Az egyes üzemállapotok beállitgatása meg halál. Mindenhogyan lesz benne egy lyuk valahol, helyenként bezabál, azaz egy jó karbis arra jó, hogy kinyomd neki a szemét:) De részüzemekben nem oly élvezhető vele a dolog, azaz utcára egy jól programozott motorvezérlésnél nincsen jobb, de szerintem pl. pályára sem.
Az én motorom 1000rpm alapjáraton szépen zenél, alatta a hajtást macerálja. Na egy W45 ezt kb. 1300-on tudja, és még akkor is néha elég nagyokat bólogat. De jobban megy. Kompromisszumot kell kötni.
Egy Weber Alpha rendszer pl. sokkal jobb telj. / nyomaték adatokat mutat mint egy sima W45. Pedig az injektoros. Ugyanakkor vezethető, stb. Ésszerűen hangolható.
A TS -re ha felrakod, akkor a jó közdarab kritikus, ugye TS ben nem volt gyári karbis, és a szakaszhosszok nagyon fontosak, azaz egy cső + laposvas keverék nem tul ideális felfogatás:) + torokfűtésnek, hűtésnek a víz. Ugyanakkor kell mindenhogyan valami, ami átveszi az előgyújtás szabályzás szerepét.
Azaz kell rá programozható ECU, 2x gyújtásvégfokkal, stb.
kizzo
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?