Forum >> 75-90
kando.11-04-2007 07:51:01 // 17879
Ezt a marhaságot honnan vetted ?
Nem is találkoztunk Esztergomban...!
Egyébként az autómról a legbiztosabb infókat talán tőlem tudhatod meg, ne mások pletykáira alapozzál :)
Kopasssz10-04-2007 23:25:24 // 17878
Nah egyezkedjünk. Kapsz tőlem egy Duetto Spidert és te oda adod érte a Gtv6-odat oké? :)
Wickey10-04-2007 22:47:39 // 17877
Elhiheted, a Duetto inkább az különben összehoznám egyedül :P
Kopasssz10-04-2007 22:45:17 // 17876
Ohhhh ennek a megoldásnak örülnék a legjobban :) :), de inkább nem kalkulálok bele ien elérhetetlen dolgokat mint egy gtv6 :)
Wickey10-04-2007 22:39:11 // 17875
Ne válogass. És, főleg kicsire nemadunk.
Jó lesz neked egy Duetto Spider is. Azt becserélem neked egy gtv6-ra, és mindketten boldogok leszünk. :PPPPPP
Wickey10-04-2007 22:35:50 // 17874
A súlyadót már buktad. Ha később kivonod, asszem az időarányos rész mintha visszajárna, de az nem biztos.
Kopasssz10-04-2007 22:11:53 // 17873
Hát ezzel valahogy egyetértek! Bár ha már lehetne választani akkor már egy amerika :P :D ! Nah jo beérem egy 1.8assal is ;)! Amugy tök 8 :) kristi
Robi10-04-2007 22:07:53 // 17872
"A motorkódokat nézegetve az már kiderült, hogy egyik 2.4-es dízel Alfa sem kapta ugyanazt..."
Dehogynem. VM81A, mint a 2.4 TD 75-ös. Maga a motor egyezik, csak a sallangokban vannak apróbb különbségek.
Robi10-04-2007 22:05:56 // 17871
Üdv. Szerintem lassan testületileg nyomást kellene gyakorolnunk az öregedre, hogy legalább vmi TD 75-össel szúrja ki a szemedet, mert szégyen lenne, ha pont neked nem lenne Alfád. :D
Kopasssz10-04-2007 21:14:15 // 17870
Sziasztok! Nem kopasssz vagyok hanem a fia csak bátorkodok felirni ide pár dolgot ha nem gond !? Ma nézegettem a youtube -ot és ezt találtam: http://www.youtube.com/watch?v=0Apo7-OERgU ! És ha jol tudom ő a Mr.Mr. Jeti meg ha lesz kérdésem akkor is irni fogok csak igy fater nevében mert egyenlőre én alfahiányban szenvedek! De most kezdem a jogsit aztán minél előbb igyekszem potolni a hiányosságom! :) kristi
Tocsa10-04-2007 21:01:59 // 17869
Jóvan na csak húztam a fejedet kicsit !! :)))
Amúgy ha jó a váltó akkor nagyon rángatni kell brutálul hogy recsegjen! :)
Az enyém inkább visszaváltsoknál szokott megreccsenni, de már igazán esedékes egy váltóolaj csere! :(
Most amióta kizzo pajtás írt némi imfot tuning ügyben egyfolytában forr a vérem!! :DDDD
Lehet hogy veszek egy donor ts mocit tuningoláshoz!!!! Csak kell még hozzá vagy 1 misi a jó cuccokhoz !! PL:
Vagy veszek egy ilyet!:D
Amúgy ha jó a váltó akkor nagyon rángatni kell brutálul hogy recsegjen! :)
Az enyém inkább visszaváltsoknál szokott megreccsenni, de már igazán esedékes egy váltóolaj csere! :(
Most amióta kizzo pajtás írt némi imfot tuning ügyben egyfolytában forr a vérem!! :DDDD
Lehet hogy veszek egy donor ts mocit tuningoláshoz!!!! Csak kell még hozzá vagy 1 misi a jó cuccokhoz !! PL:
Vagy veszek egy ilyet!:D
Gábor(figi75)10-04-2007 20:51:56 // 17868
Mintha Egomban azt említetted volna,hogy eladtad? :-O
Sztm kajálja a turbód az olajta,és azé pörög fel rendesen,tehát gatyás lett!:-/
Mobil10-04-2007 18:32:49 // 17867
Sziasztok!
Eladó a régi törött vasam. ALFA 75 1991 2000 TDI klímás. Még forgalomban van ezért ha vkit papírral érdekel vagy csak a papírok akkor sürgősen jelezze mert már nem akarom fizetni a biztit meg a súlyadót az idén.
Az udvaron is útban van nagyon úgyhogy ha lehet alkatrészenként nem bontogatnám.
De megdumálhatunk mindent. Szállítani csak úgy lehet ha megemelik az elejét.
egyben van és megvan minden az eleje törött de a motornak nincs baja.
A velencei tónál tudjátok megnézni.
irjatok az oldalamra vagy hívjatok ha érdekel.
[k i z z o]10-04-2007 18:09:37 // 17866
Hi,
mintha felkapta volna az olajat egy pillanatra...
Örülj, hogy leállt:) Legalább olyan szép halál mint amikor kigyullad egy kocsi:(
kando.10-04-2007 14:31:59 // 17865
Mondom, inkább legyen ez alkatrész, most nem akarok vele foglalkozni..
pb_10-04-2007 14:28:00 // 17864
Tehát a víz, és az olaj összefolyt. Vagyis nagy valószínűséggel víz került olyan helyekre, ahova nem igazán kellene. Ezenkívül még az olajat is tolta ki. Bár nem értek a dízelhez, de sztem ezt a dolgot nem lehet +úszni 1 hfejtömítés cserével.
kando.10-04-2007 14:02:33 // 17863
Nem, nem víz nélkül mentem vele!
Elindultam és az autópálya kivezetőnél csinálta először egy váltás közben, hogy felpörgött 3-4000 körülire a motor és tolta a füstöt.
Utána, amint leértem a pályáról és átjutottam az 1-es főútra, ismét csinált egy ilyen ,,túlfordulatot'', akkor félreálltam, mikor már visszaállt a motor alapjáratra. Akkor levettem a gyújtást és még ment ez után is pár másodpercig.
Motorháztetőt kinyitva, meg akartam nézni a vizet, de a kupakot meglazítva, kibuggyant alóla a víz, eközben láttam, hogy némi olajfolt van a turbo-intercooler vonalában, azaz a motortér alatt kissé balra.
Aztán mikor hűlt a víz és ki tudtam nyitni a tartályt, hogy megnézzem a szintet, az ott volt, ahol össze van hegesztve a műanyag a két félből, tehát nem volt MAX szinten, de a MIN felett volt. Akartam rátölteni, ezért elindítottam, alapjáratra. A víz egyébként karamelles színű volt, mint egy automatából kapott ,,gyanús'' kv.
Alapjáraton elindult, én meg valami oknál fogva pici gázt adtam, hogy mit reagál rá a motor, csak a tetőt nem csavartam vissza, aztán a motor meg egyszer csak ismét felpörgött valahova a fordulatszám-határ közelébe és a tartályból is nyomta a vizet, a kupakot rátenni meg nem bítam, mert forró volt a víz.
Aztán mikor leállt, visszacsavartam a fedelet, meg körbenéztem, olajat stb-t engedett-e.
Gábor(figi75)10-04-2007 13:40:00 // 17862
Az,hogy ritka és szép az így igaz!:-)
Kár,hogy kevesen gondolják így,igazábol így gondolják,csak nem mernek belevágni és megcsinálni!:-/
Nade majd most,igaz? :-)
Gábor(figi75)10-04-2007 13:33:29 // 17861
Aha,nos akkor az (a) és a (b) kizárva!:-)))
pb_10-04-2007 13:25:52 // 17860
Mennyi ideig nem volt rajta a sapka a ki1=n? Vagy víz nélkül mentél vele?
Saughassy10-04-2007 12:57:32 // 17859
De addig is van mivel járnod a fityó személyében. Ráadásul nekem még mindig nem fizetett a köcsög biztosító. Mondjuk most már ügyvéd gyomrozza őket, de az is pénzbe kerül.
Saughassy10-04-2007 12:54:41 // 17858
Ja. Hatul, meg elol, aztan a kozepe meg kirohad 5 év mulva mert ahhoz nem nyultunk. Ezt a kort mar lefutottuk. Egyebkent alanezve kiderult, hogy a potkerek megnyomta a kanyarstabot is szépen. :)
pb_10-04-2007 12:45:29 // 17857
Sztem csak szimplán túlhevült a motor, a 2 hengerezés miatt, aztán végleg kilehelte a lelkét.
Wickey10-04-2007 12:41:43 // 17856
Tudom, ottvoltam :)
Elvihetted volna kilakatoltatni. Én is meg fogom csináltatni a hátul törött gtv-m. :)
Saughassy10-04-2007 12:32:35 // 17855
Talán mert összetörték a sajátom ?:)
Vudi10-04-2007 12:30:06 // 17854
Körbe bizony! :D
Nyilván szeretném teljesen felújítani, a karosszéria és a motor OK, néhány apróságot leszámítva. Egyelőre amit tudok: adagoló, hardy, első futómű, kormánymű, kis elektronika. Aztán, ha megvan a vizsga és műszakilag is rendben lesz, akkor jöhet a klíma, belső tér és talán a fényezés. Először az adagolót cserélem le, mert baromira folyik. Aztán, ha könnyen indul és megy normálisan, akkor a kompressziómérés után kiderül, hogy szét kell-e szedni a motort. Szép hangja van, szépen is jár, viszont nagyon nehezen indul és rendesen füstöl is. Amikor még Willynél volt, akkor sem szedtük szét soha, így 100%-ig nem tudom, hogy valójában milyen állapotban van. Időt és pénzt tuti nem fogok sajnálni rá, mert nagyon ritka és szép autó. :)
Wickey10-04-2007 12:25:23 // 17853
Sau te csak ne szövegelj, miért is vettél automata 75-öst anno? :DDD
Amúgy az én America váltóm is makulátlan.
kando.10-04-2007 12:23:33 // 17852
Ha már a turbó is belejátszott, akkor inkább alkatrésznek marad...
Nyomott is ki olajat, meg vizet (igaz, azt azért, mert nyitva felejtettem a tartályt, s nem bírtam visszatekerni rá a kupakot a forró víztől..)
Wickey10-04-2007 12:22:58 // 17851
Ez így igaz, én már saját magamban sem bízom.
Amúgy meg azér scanneljed, mer' kell. Az ilyesmi mindig jól mutat a hádédé-n. :-))
Saughassy10-04-2007 12:22:40 // 17850
Na most akkor dontsuk el, hogy:
a, te nem tudsz valtani
b, eddig csak romos autokat probaltal
c, a gyarbol kijovet mar recsegtek-ropogtak. :)
Wickey10-04-2007 12:21:20 // 17849
mágnesszelep nem zárja le a tüzelőanyagellátást, ettől nem áll le. (Egy 324D bimmerrel jártunk egyetemre az volt ilyen, kulcs elfordít, kivesz, motor még jár, kiszáll, központi zár pittypitty, a motor uszkve 5-10 perc múlva állt le. Meg volt szorulva a mágnesszelep, istenem :) Nyitni szerencsére nyitott rendesen, nem kellett negyed órát ott ücsörögni hogy elinduljon az a fostartály :D
Ha viszont fel is pörög, akkor eszi a motorolajat mondjuk a turbó csapágyazásán keresztül.
kando.10-04-2007 12:15:11 // 17848
Annak milyen oka van, ha a TD motor nem áll le a gyújtást elvéve, sőt, idővel valami eszeveszett fordulatszámra felpörög ?
Gábor(figi75)10-04-2007 12:08:24 // 17847
Oh,majdcsak körbemegy Kaposváron a vas!:-O
És mint szeretnél vele kezdeni,itt kezdem? :-)
Most milyen állapotban van,gondolom leharcolva gebaszosan!:-(
Gábor(figi75)10-04-2007 12:03:50 // 17846
Én azért megnézném a te"csuda csendes"váltódat magmnak,teszek rá,hogy megtudom reccsenteni úgy,hogy szépen kinyomom a kuplungot,persze gyorsulásnál,gyors váltásnál!!!:-)
Legalábbis eddigi 5-6 75 és 3-rom 90 váltót próbáltam,és eközött volt felujjított is,és érdekes azok sem maradtak kusban!:-/
Vudi10-04-2007 11:25:05 // 17845
Sziasztok!
Sikerült szert tennem Willy régi 90 2.4 TD-jére. Szeretnék összegyűjteni róla minél több infót, elsősorban olyanokat, hogy mely másik dízel Alfával kompatibilisek az alkatrészei. A motorkódokat nézegetve az már kiderült, hogy egyik 2.4-es dízel Alfa sem kapta ugyanazt, de gondolom a furat/löket pl. a 75-össel megegyzik és valószínű. Sajnos csak találgatok, ezért lenne szükségem pár tapasztalatra is. :)
Saughassy10-04-2007 10:43:44 // 17844
Szerintem leginkább csavarodás, a féltengelyeknek pedig muszáj lógni mert ha nem lógna, nem tudna rugózni a DeDion. :) A késve indulás a szarrá kopott szilentek miatt tud lenni, mert akkor elobb indul a futomu, aztan a kasztni.:)
Saughassy10-04-2007 10:32:03 // 17843
Te nem bízol bennem és ez nekem fáj. :)
Saughassy10-04-2007 10:30:35 // 17842
Te nem emlitetted, hogy csak a leharcolt 20 éves váltók játszanak. Az persze, hogy recseg, no de mindent meg lehet csinálni. :)
Gábor(figi75)10-04-2007 09:34:08 // 17841
Én nem aggódok 1 éve cseréltem benne olajat igen kívállót kapott!:-)))
És azt senki ne állítsa,hogy magas fordulaton gyors váltásnál nem reccen meg legalább 2-dik fokoztat,de a 3-dik is gebaszos alapból!!!
Hacsak,nem valami speciál felújjított váltó gyűrűkkel,de a 15-20 éves gyári az gebaszos!:-/
És még nagyon összetehetem a kezemet,mert az enyém nagyon szépen veszi ha nem álatkodok vele,szépen vissza lehet gangolni,és puhán jár!:-)
Wickey10-04-2007 08:42:08 // 17840
Scanneljed. Köszi :-)
Tocsa10-04-2007 08:23:12 // 17839
Az enyém is csak akkor resceg ha nem nyomom ki a kuplungot teljesen!!! :-))
Figi ne vedd a szivedre! :)) Lehet hogy olajat kéne benne cserélned hamar hogy
ne kopjon tovább!! :)
Tocsa10-04-2007 08:20:39 // 17838
Nagyon tenx az infókat el is mentem magamnak !:) Meggyőztél hogy csak ha sok pénzem van akkor kezdjek bele a tuning motor építésbe! :))
Addig is marad a széria már 4500 km -t futott felújított motorom! :))
De sebaj ami késik az nem múlik ;-D
Valamelyik talin összefuthatnánk !
Amúgy a béla féle motor ténleg nagyon olcsón kelt el annyiért a dugattyúkat sem nagyon lehet megúszni a hajtókarokkal!! :-O
Nagyon jól járt vele aki megvette!!
Tocsa10-04-2007 08:14:28 // 17837
És mik lehetnek a gebaszok? Szilentek? Dedion,váltó szilent?
Szerintem sokan meglepődnétek azé féltengely ügyben mennyit lóg csak tessék bátran felbakolni a hátulját , és behúzott kézifék mellett megmozgatni a kereket
előrre hátra akkor kiderül mennyire lóg ! Amúgy lógó féltengelyel is el lehet közlekedni sokáig csak induláskor érezni hogy nyeklik a kocsi !
Mondjuk jó váltóbakok és dedion szilent mellett ! Ha ezek rosszak akkor kopog is a váltó az ütközőn /határolón ami a kaszniba van!
Saughassy10-04-2007 07:29:59 // 17836
Naaaaaaaaaaaaa természetes a hohernak a reccsenés. :) Nagyon gyakori, mert senki sem kolt ra, de attol meg nem termeszetes. Az enyem sem reccsen egyelore.
[k i z z o]10-04-2007 00:04:03 // 17835
Hi,
Béla eladta a motort, pedig az tuti lett volna. Igen olcsó volt. Kovácsolt alu dugattyúkkal, tuti hajtókarokkal , persze minden új volt, azthiszem 200 körül ment el. Ennyiért nem szabad nekiállni épteni.
A gyári Alfa szelep egyenes talpú.
Az utángyártott szelepek, TRW, Gieffe, stb. mind lyukasak. hacsak nem valami szükség vitte őket a gyárban arra, hogy homorú szeleppel szerelték a motorodat.
A gyári TS 10:1 CR. Egy homorú szelep kb. 3ccm égéstér növekedést jelent, azaz a sürítést egy gyári TS-nél kb. lerontja 9.5:1 re.
A mai szelepek azért homorúak, főleg ekkora méretben 44mm ha jól emlékszem, - a Nord motort jobban ismerem- mivel egy 44mm szelepnél a homorú nagy fordulaton - 6000 felett - jobb, főleg gyári rugóval, kisebb a szelepfej tömege. Egy 46 -os szelepnél ez még jobb, mivel a szelepfej még vaskosabb.
De, ami biztos. Ésszerű keretek között egy alfa motort, de szerintem egy Ladát sem lehet tuningolni, arra ott a sportgyertya:) Meg direkszűrő:) (ésszerű = olcsó)
Szóval elsőre, amit min. ráfordítással amit tudsz csinálni, a járatokat optimalizálod. Ennek rajz nélkül ne állj neki, mivel könnyen víztérbe szaladhatsz. TS-hez sajnos rajzom nincs, de a neten turkalj. A team Jakita csinált azthiszem TS hengerfejet. Ehhez kellenek rotormarók, csiszolókorongok. Meg türelem. Ehhez a szelepvezetőket persze ki kell nyomnod.
Ezek után ami kellhet, az már a malacpersely feltörését igényli.
Árakat nem igen írok, de ha az én esetemből indulunk ki, akkor kb. 2 évig lesz hova raknod a pénzedet.
Szívószelep. A gyári 44mm, elég lehet diaméterre, de az alakja a tulipán minta miatt nem tuti. Egy race szelep kb. 25%al jobban folyik mint a gyári alfa tulip shape. Ezért tesznek sokan 46mm szelepet, a Nord -ba, egyrészt nagyobb, ugyanakkor az fejalak már választható szinte T alakú szelepre.
Ha szelepet cserélsz nagyobbra, kelleni fog 4 db új nyers szelepülék, meg egy aranykezű marós aki ezt berakja, vagy hengerfej felujítós ember. A gyári alfa szelepüléket ha 44mm marad akkor is muszáj lenne újramaratni, 60,45,30 fokban, lehetőleg úgy, hogy a szelep minimálisat mozduljon csak felfele. Persze a szelepeket is újra kell köszörültetni. Ha 46mm szelep a téma, akkor kell 46mm szelep, ami kb. olyan hosszú mint az alfa, mondjuk uolyan hosszú:) Hogy könnyű legyen belapkázni.
Persze, ha nekiállsz a csatornákat bűvölni, mindenhogyan kellhet új szelepülék:) Egy keményfém rotormaró nem ismer akadályt.
Szelepvezető. A gyári drága, a TRW ami nagyon jó, kb. 3e Ft /db. Ezeket meg kell rövidíteni, és kihegyezni. Ehhez is kellene leírás, hogy a TS be milyen mélyre kell őket ültetni. Kb. 8-9 mm hosszan kell öket hegyezni, nem késélre, a végén is maradjon kb. 0.5mm fala.
Szeleprugó. Ha nagy tengelyt akarsz - pl. 12mm - akkor kellene komoly rugó is. Én a KENT rugókat tudom ajánlani, egy VS 42 szett 100 font. perzse sokan összerakják gyári rugóval a nagytengelyt, de az megöli a gyári rugókat 1 idő után, és akkor a dugattyú szépen utolérni a szelepet:) Egyszer hallottam, nem kivánom senkinek sem:)
Ha 46mm szelepet akarsz, kelleni fognak új szelepékek is, mivel valószínű más lesz az ékhornyuk mint a TS szelepnek. Ehhez kellenek szeleprugó tányérok is. Ez lehet bontott acél tányér ami stimmel ékszögben, vagy alu vagy titan. Ez a tömegük sorrendje is. Én az enyámhez az első BMW szelepeket a szakalmetal katalógusban 1hetet turkalva találtam meg. Hossz + szelepszár átmérő + fejátmérő.
A kipufogószelepnek jó a gyári. Azaz igen jó. Nátriumos szelepet, race - ben nem lehet kifizetni. Meg a gyári diaméter jó .
Kipufogórendszer. A bővített kipugójáratod ütközni fog diaméterben a leömlövel. A leömlőt teljes hosszban végigbővíteni nem lehet, tehát kell valami nagyobb. Ez lehet acél, de gondolom sokáig akarod használmi, ezért kehet rozsdamentes.
A kész un. tuning rendszereket, Ansa, supersprint el kell felejteni. Max dobnak ok ide.
1.5 falvast. cső 12mm talpakkal OK. ha rozsdamentes, 3-as legalább 12 talppal ha acél. A talpakat kupufogó tőmítés alapján lehet csinálni. Még szerencséd is van, mivel a TS kipugójáratai merőlegesek a leömlőtalpra, nem úgy a Nord...
Vezérlés hajtás. - az lánckerék páros amit egy kis lánccal hajt a főtengely. Ha nagy vezm. tengelyt raksz be akkor ezt a hajtásvonalat meg kell erősíteni. Azaz komolyan össze kell ékelni a kis lánckereket a naggyal, a gyári zsugorkötést a vezérműtengelyek + keményebb rugók ellenállása elfordítja. Ami szeleptöréshez vezet. Az enyém olyan erősre sikeredett, hogy a megszorult szuromi féle variároros tuti szívótengelyem fejét letépte variátorostul és levitte magával aludni a karter bugyraiba.
Vezérműtengely. utángyártottat, átköszörültet el kell efelejteni. Most már és is tudom. Nézegesd meg az Alfaholics.com -on, milyenek vannak.
A tengely lesz a legfájóbb pont. Van a DBilas - nak is, nézzd meg mt ajánlanak a Dbilas.de -en.
Ami tuti az Colombo Bariani, Pipercams, Kent JK303 - ezt Jim K. tervezte:)
Innen lehet katalogokat is letölteni, meglátod milyen fokolással / emeléssel / max. hellyel mennek a tengelyek. Ha ne adj isten átköszörültet akarsz, akkor legalább lesz referenciád mértetügyileg.
Az biztos, hogy a variátoros nagy szivótengely a legdrágább. Sokan osszerakják a Nordot is fix szivótengellyel, de az alul halál.
Dugattyú. A gyári TS ha tuti állapotú, azaz majdnem új:) akkor, jó.
Az alfaholics.com - on az is van. Nem igen tudok profi dugón kívül nagykompressziós dugót TS -be. A nord ba van Borgo 10.4:1 pl, de TS be nem tudok.
Ugyanakkor kompresszió kelleni fog a gépbe, mivel mondjuk 296fok / 12mm tengelyhez min. 11.5:1 sürítés kelleni fog, különben halott lesz a gyerek. Ugye kis fordulaton sok kis elegy kiszökik a nagy összenyitésok miatt a kipufogóba, és nem lesz mit süriteni. Ami marad azt meg jól össze kell nyomni, azaz kis helyen.
Ezt el lehet érni egy darabig okosan hengerfej köszörülgetéssel, de ennek az a hátulütője, hogy egy idő után olyan kozel lesz a szelep mondjuk. max emelés 106 fokon a dugóhoz, hogy összetörheti. És mivel nem tudod majd eléggé előreállitania a szivótengelyedet, ott leszel, hogy valahogyan kéne süritést csinálni. Ilyenkor szokták felhegeszteni a káros tereket a hengerfejben, ami első gyorskörnél szétnyilik.
Azaza valahogy a dugattyú alakjával kell az égésteret csökkenteni. lásd Nord kúpos dugó. vagy tarajos.
Akkor még kell egy Spesso tömcsi is, ami birja a sürítést.
Jó egy modosított olajszivattyú is. Az enyém 2.5 bart nyom melegen alapjáraton, Castrol RS -el. Utána majdnem 1 bar+ ezrenként, persze leold 7 bar körül. Ehhez csak ki kell normálisan hézagolni a szivattyút.
Kelleni fog bele egy jó olaj. nem Selenia. Castrol RS 10W60, az olajbolt.hu-n a legolcsóbb.
Ja, kell 4db 0-ra grammolt letisztitott hajtókar is, vagy Carillo:) bele csapszeg, meg hozzá dörzsárazott persely a dugóba.
Ami nagyon fontos, a motor többi részének igencsak tuti állapotban kell lennie, főtengely, csapágyak, hajtókarok, dugattyú, olajszivattyú, minden. Ez azért van mivel a motor amit megtuningoltál a határain fog menni. Jól akkor, ha mindenki ugyanazta akarja a blokkban:)
Ez igy dióhéjban, persze rengeteg buktatót vedd bele amikre nem is számítasz. mindenképp tuddj meg elöször mindent a motorodról. Rengeteget netezz TS engine head tuning -al a Googleban, nezegesd az Alfabb.com -ot.
Na ezért mondom, hogy ésszerű határok között nem lehet motort építeni. Ezért jobb a 3.0 V6 mert az alapban megy. De egy tuningolt motornál jobb érzés nincs:)
Ezek után kell motorvezérlés. De mégjobb a 4x Weber 45, ha benzinkutas vagy:) Nézzd meg mindenképp az alfaholics.com ot, nagyon szép TS motorjaik vannak. vagy a rossi engineering -et ajánlom még, hátha van valami a neten nekik. Én csak olvastam róluk. Nord -ot nem csinálnak ők.
kizzo
Robi10-04-2007 00:01:48 // 17834
Nem azon múlik, hogy 14-es, vagy 15-ös felni van rajta, hanem azon, hogy a teljes kerékátmérő mekkora.
Robi09-04-2007 23:59:46 // 17833
"Az a bajom a féltengelyekkel hogy már a harmadik párt cseréltem eddig!"
Akkor ott valami komoly gebasz van. Ha Figi nem tudja szétbaszni a kis féltengelyeit a pörgéssel, drifteléssel és gyorsulással, no meg 192 Nm-rel, akkor a tiednek is bírnia kellene.
Robi09-04-2007 23:56:50 // 17832
"Nyugodj bele pajti de neked az a legjobb váltó ami alatta van, mert annál hosszabb nincs ez az igazság!"
Az az igazság, hogy a 2.4 TD váltó (13/40-es difi) hosszabb, mint a 2.0 TD (11/39-es difi). Egyébként az America-nak is (a Potenziato kivételével) 11/39-es difije volt.
Gábor(figi75)09-04-2007 22:15:47 // 17831
Brrrrr...,nekem mondod álmatlan éjszakáim vannak mióta kint áll a vas az utcán!:-((((((((((
Még eddig nem lopták le,de rengeteget bíbelődöm,hogy úgy áljak le,hogy vagy feltünő helyre ami elriaszthatja a patkányt,vagy eldugott helyre,ami jó terep a rongáláshoz!:-O
Pótóld hama és extra erős ragasztóval tedd fel!
Gábor(figi75)09-04-2007 22:11:11 // 17830
Aha,szóval vegyek nagyobb kerekeket,nekem 14 van fent és 15-re akarom cserélni,azzal mennyit nyerek,max 5km/h-t!:-O
Mivel most a vége 180,csak pillanatokra merem kiforgatni,idegesít a piros tartomány és eléggé morcos hangja van már!:-/
A 2.4 váltóval jobban járnék?
Viszont az én váltom "reccs mentes" vagyis csak akkor reccsen 2-3-ban ha berántom magas fordulaton,ez viszont természetes minden 75 tipusnál!
Szóval,amit nyerek a vámon,elvesztem a réven!:-O
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
555
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?