Forum >> Giulietta

Tommi27-02-2014 08:03:10 // 5920
Sziasztok!

7 év után a 147 topicból átigazolnék ide hozzátok, miután tegnap Giulietta tulaj lettem :)))

Egy nagyon szép és megkímélt állapotú, 2012-es gépet sikerült találni 22 ezer kilométerrel, TCT váltó és 170 LE, a xenonon kívül pedig gyakorlatilag minden benne van (full bőr, ülésfűtés, tolatóradar, mp3, könyöklő, stb...). Egyenlőre még csak ismerkedünk, a 147 után egy teljesen más világ, de szerintem gyorsan meg fogom szokni :)

És rögtön lenne is egy kérdésem, az utasoldali légzsák ki van kapcsolva, azt hol tudom visszakapcsolni? A 147-ben a jobb első ajtónál, a kesztyűtartó oldalában volt a "kulcslyuk", ahol az indítókulccsal lehetett ki-be kapcsolni, most viszont nem találtam ilyet. Meg tudja valaki mondani, hová dugták el az olaszok? :)

Bettesp26-02-2014 21:02:05 // 5919
Tovább vizsgálódtam, és kiderült, hogy akkora tévúton járok hogy csak na...

A középről bal oldalra elkanyarodó vastag kábel mint kiderült nem a tető alá megy be, hanem az a hátsó sprici és a féklámpa vezetékelése... o.O Az megy be a kasztniba a bal oldali zsanérnál.

Szétnéztem a jobb oldalon is, ott pedig a páramentesítő kis kábele (ami az üvegre van forrasztva) valamint a bal oldali lámpa vezetékei mennek a gumikönyökbe, ami a csomagtérfedél és a kasztni találkozásánál van.

Ám az jutott eszembe, hogy mivel az antenna a tetőre van rögzítve, miért jönne annak a kábele hátra a csomagtérfedélbe? Hogy aztán onnan előre menjen a műszerfalig? Nekem nem logikus... Sztem az a koax kábel ami a hibás lehet a tetőkárpit alatt kellene hogy végigfusson vhol. Nem? Nah azt viszont már tuti nem bontom le... :)
Bettesp26-02-2014 12:12:11 // 5918
Lepattintottam a csomagtérfedél hosszú takaró elemét és gyanús volt, hogy az a vezeték ami a tető alól jön balra kanyarodik. Így óvatosan azon az oldalon tovább bontottam és akkor láttam, hogy a lámpa vezetékei mellé csatlakozik egy közös szigetelésbe és úgy futnak tovább abba a gumicsőbe ami a kasztniba tart.
A jobb oldalon semmi mást nem látok csak a páramentesítő vezetéket.
Bettesp26-02-2014 12:06:34 // 5917
Most olvasom az Alfa honlapján hogy 2 év gyártói garancia van és ezen felül (feltéve hogy 2013. április 1 után lett forgalomba helyezve az autó!) jár még 3 év garancia 100.000km futásteljesítésig. 2+3 év, így jön ki az 5 év; ami végülis csak 2 :)
pe-Ti26-02-2014 11:39:55 // 5916
2011-től 4 év, most meg már 5 ha jól tudom de olvasd el a megrendelőt!
pe-Ti26-02-2014 11:38:40 // 5915
Teljesen igazad van eleinte én is így gondoltam de amióta 3 márkaszervizben is palira vettek azóta elment a kedvem tőlük.....a "szakember" gárdáról meg ne is beszéljünk, folyamatosan cserélődnek (vajon miért?) úgy kellett múltkor rászólni, hogy ne karistolja össze a laptoppal a légzsák burkolatot. Sajnálom én ilyen dolgokra allergiás vagyok...
Bettesp26-02-2014 11:30:41 // 5914
2012 jan. 31-én lett forgalomba helyezve az autó. Úgy tudom akkor 2 évet kapott + 2 kiterjesztettel. Így garanciális javításként már nem működne a dolog. Vagy rosszul gondolom?
'''''26-02-2014 11:02:18 // 5913
Nekünk 4 év a gari.Most jöttem el a szervízből.Olaj+szűrő+pollenszűrő és átvizsgálás összesen 35.000Ft volt.Más gondot nem találtak meg egyenlőre mi sem.
Jimmi T.26-02-2014 10:56:45 // 5912
az újaknak vagy két éve eleve 2+2 a gari. kötelezőre meg azt tesznek bele amit odaviszek. kifizetem a munkadíjat és kész. ha a magas C-ével kezdtétek ne is várjátok hogy térdig hajolnak majd.
a ( hátulról nézve) bal oldali kötegben a helyi erő (opel szerelő) nekem a tolatólámpa vezetékét forrasztotta. a Budaörsi szerelőhöz nem mentem be javítás közben, de mintha azt mondta volna hogy az egy koax kábel szerű vezeték . ???
Jimmi T.26-02-2014 10:47:17 // 5911
4500 ft volt számlásan.
Bettesp26-02-2014 10:15:28 // 5910
Az ilyen mekk-mesterekkel kapcsolatban vannak előítéleteim sajnos (pl. a műanyag elemek kipattintása, gumi tömítések leszedése néha problémát okoz és nem sikerül nyomtalanul megoldani).

Épp ezért csak akkor szeretném kiadni a kezem közül, ha már minden remény elszállt arra vonatkozóan, hogy meg tudjam magamnak csinálni. :)

Lehet a délután rászánom magam még1x és alaposabban körbenézek hátul. Arra gyanakszom, hogy a - fenyitott - csomagtérajtó bal oldalán lévő szigetelt vezetékköteg lehet a ludas, mert - ahogy írtam is - az megy be a tető alá, így szerintem abban lehet az antenna kábel is. Megnézem, a rádióba milyen színű vezetékpár megy hátha az ad egy kis támpontot azzal kapcsolatban mit is keressek pontosan.
pe-Ti26-02-2014 09:28:37 // 5909
Jobban jársz ha keresel egy lelkiismeretes villamossági szakit a környezetedben hidd el jobban jársz a márkaszerviz kiszámláz majd erre a munkára egy óra hosszát 12500-ért!
Bettesp26-02-2014 09:03:08 // 5908
A +2évnek én is utána jártam, és, hát kettőt hátraléptem amikor meghallottam az összeget... A "kötelező" szervízt egy hete én is magamnak csináltam, szintén abból az okból kifolyólag, hogy tudom mi megy bele!

Viszont most úgy néz ki, hogy ezzel a rádió-jel problémával mégis muszáj leszek felkeresni egy szakszervízt... :/
pe-Ti26-02-2014 08:44:20 // 5907
Ne bánd, amikor én kérdeztem a +2 év kiterjesztett garancia 350 ezerbe került.....ennyiből veszek egy fél Giut kintről :-D Azóta magam csinálom a "kötelező" szervizt" így legalább tudom mi kerül bele, ja és Budaörsről csak annyit, hogy egy cascós szélvédőcsere elsőre nem sikerült mivel rossz üveget rendeltek (amit be is raktak) kétszer is kifizettem a diagnosztikát de a nem működő Start&stop azóta sem funkcionál de legalább nem kell kikapcsolnom minden induláskor :-)
Bettesp25-02-2014 20:41:36 // 5906
Jan. 31-én lejárt a 2 év gari... :(
'''''25-02-2014 19:25:02 // 5905
Ez nem tartozik bele a gariba?Akkor kár kínlódj vele.
Én holnap viszem a második garanciális szervizre.Eddig semmi hiba nem jelentkezett.
Bettesp25-02-2014 18:35:48 // 5904
Megnéztem, és a jobb oldali gumicsőben egy szövetszalagba csomagolt masszív kábelköteg van. Én azt ki nem bontom... :) A bal oldali ugyanilyen kábelköteg pedig középen bemegy a tető alá.

A másik ötletem az a kb 1m hosszú műanyag takaróelem volt, ami a felnyitott csomagtérajtó tető felőli részén van. Kipattintottam, de ha jól gondolom az alatt a páramentesítő csatlakozója van a szélvédőre "forrasztva".
.......................25-02-2014 14:46:18 // 5903
anno a bravoban érintkezök kapcsolódtak össze amikor lecsuktad ,
söt a Skoda Favoritban is,
soha semmi baj nem volt azokkal,

a mai autókban csak a spórolás látszik
(a mito n nekem is elöjött ez,csak 4 évesen)
Jimmi T.25-02-2014 14:20:09 // 5902
tolatólámpa nekem is hasonlóképpen lett megoldva. az antenna meg a téli átvizsgálás során Budaörsön, nem nagy pénzért.
pe-Ti25-02-2014 13:48:08 // 5901
Üdv!
Érdekes nekem karácsony táján volt ilyen problémám igaz nem a rádióval hanem a tolatólámpa+ ködlámpa ment el és a csomagtérajtóba menő vezetékkötegben volt két szál elszakadva. Már láttam az Unixnál van javítókészlet igen borsos áron.... inkább a vill. szerelő cimbi megoldotta 0 forintért egy kis forrasztással meg zsugorcsővel :-D
Jimmi T.25-02-2014 13:33:25 // 5900
Asszem jobb. Nekem már mind két oldalon volt javítás, mert a tolatólámpa vezetéke is elszakadt egyszer. Érdemes mind a két oldali cuccot megnézetni.
Bettesp25-02-2014 11:51:24 // 5899
Köszi

Épp pár hete múlt 2 éves az autó! :) Akkor lehet hogy ez a probléma nálam is. Azt meg tudod mondani, hogy melyik oldalon jön le az a bizonyos vezeték?
Jimmi T.25-02-2014 11:46:34 // 5898
Szia !
Az enyémmel is ez lett úgy két évesen. A hátra menő vezeték volt eltörve a csomagtartófedél-kasztni kapcsolódásánál. A villamos szerelő aki javította azt mondta ez márkafüggetlen hiba sz ötajtósoknál.
Bettesp25-02-2014 11:28:55 // 5897
Sziasztok!

Úgy érzem, nagy tudorok vannak itt jelen, ezért merem feltenni a kérdésem az egyetlen, az autóval kapcsolatos problémámmal kapcsolatban.

Azt vettem észre, hogy a rádió jel-minősége nagy kereskedelmi rádiók kapcsán igencsak gyenge. Úgy értem, hogy a helyi adó (aminek a körzetben nagy jelerőssége van) viszonylag szépen szól (bár ez is hagy kívánnivalót maga után), de pl, egy ClassFM vagy egy Petőfi már élvezhetetlen, csak a sistergés, olyan mintha abszolút nem találna a jelet. Az automatikus hangolás be van kapcsolva.

Már megnéztem a rádió hátulján az antenna-kábelt, de nincs kilazulva.

Mi a véleményetek? Tudtok erre valami megoldást vagy tippet?

Előre is köszi!
pe-Ti23-02-2014 15:43:32 // 5896
Üdv!
Szerviz kinullázva saját cuccal végre! Köszi a segítséget!
Jimmi T.19-02-2014 11:28:22 // 5895
Jimmi T.18-02-2014 09:20:38 // 5894
Én olyat nem tapasztaltam. Budaörsre hordom ha arra van utam. Jobb áron szervizelnek mint a megyén belüli "márkaszervíz" és nekem megbízhatónak tűntek kezdettől fogva.
'''''17-02-2014 18:57:23 // 5893
Azt cserélik,ha akarom,ha nem de az nem is gond.Olyanra gondoltam amit csak lehúzásért csinálnának.
Jimmi T.17-02-2014 09:19:17 // 5892
a gyertya az még lehet hogy várhat egy évet, de az olajon én nem gondolkodnék egy percet sem. a csereciklusra az 1.4 Tb és 1.4 multiair-nél írja az 30000km-t vagy az egy évet.
'''''16-02-2014 17:43:58 // 5891
Csak 16.000Km-nél tart.Gyertyát minek ennyinél?Még az olaj is tiszta lesz.7000km-et mentünk csak egy év alatt.
Jimmi T.16-02-2014 16:25:17 // 5890
Emlékeim szerint olaj,szűrők,gyertya. Km. mennyi ?
SanyiJTD15-02-2014 16:09:00 // 5889
Nagy felbontásba hol lehet fellelni?? Oldalamra a linket ha van légyszi!
'''''15-02-2014 14:41:31 // 5887
Nem tudjátok,a második szerviznél mit kell cserélni? És mit akarnak majd kicseréltetni,amit nem hoz a könyv?
.......................11-02-2014 11:26:20 // 5886
ez mekkora:

"AutoItalia - Természetesen felmerült a Giulietta QV, de már nincs elérhető tesztautó a hazai importőrnél. "

ezért nincs Guli QV teszt
Kazes☻22-01-2014 22:23:10 // 5885

hangulatos...
Buksi21-01-2014 20:56:25 // 5884
Akkó' mi? :-)))
GT Ɨ|ѯ21-01-2014 14:13:47 // 5883
Hallgattam Skriszre tavaly én is ( szerencsére ) és ezt vettem, tutiiiiiiiiii:-)
GT Ɨ|ѯ21-01-2014 14:12:31 // 5882
Nem ez nem wtf:-)
Tommi18-01-2014 22:37:54 // 5881
Köszi :)))
Forsberg17-01-2014 08:17:55 // 5880
Én ezt vettem, és tökéletesen működik több autónál is.
pe-Ti17-01-2014 07:57:56 // 5879
Ez a szett jó lehet ennyiért?
pe-Ti15-01-2014 17:07:57 // 5878
Köszi! Nem az enyém a progi meg az ELM úgyhogy nem tudok kísérletezni de lehet beszerzek egyet magamnak is! Hol tudom letölteni az Ecuscan progit illetve hol kapok jó áron Giuliettához való interfészt? Nálunk a cégnél Bosch KTS 500 van azzal tudok hibakódot olvasni-törölni benne meg diag adatot lekérni de a szervíz kijelző visszaállítást nem tudja!
.......................15-01-2014 15:24:02 // 5877
elég csak az ellenállást kiforrasztani
nem kell kondit meg stb. t beforrasztani
.......................15-01-2014 15:21:13 // 5876
itt megtalálod melyik ellenállást:
Multiecuscan
.......................15-01-2014 15:15:26 // 5875
szerintem ua mint a Mito a vezérlö
csak ezekkel megy ,
vagy átforrasztod az ELM 327 nél a busz kábelt,
de ne kérdezd hova ,én nem mertem ,nem akartam gallyravágni semmit

ja és az ELM 327 el tudtál kapcsolódni már?
mert elöször ki kell az ellenállást belöle szedni
.......................15-01-2014 14:45:16 // 5874
a szerviz számláló nullázás a magnetti Marelli Müszerfal csoportban van
nem a motornál
a Mito nál kell ett hozzá egy ´plusz kábel
ugy emlékszem a sárga
mert más lábon van a csatlakozón a Jel
pe-Ti15-01-2014 14:29:40 // 5873
Üdv!
2010-es 1,4 tb Mair Giuliettán nem boldogulunk a szervíz intervallum visszaállításával se a Bosch KTS se a Fiat ecuscan nem viszi! Valakinek ötlet?
Buksi14-01-2014 21:45:29 // 5872
Ez WTF? :-)
GT Ɨ|ѯ14-01-2014 16:18:36 // 5871
De itt a tuti:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.