Csak az a kérdés ki oktat kit. A kocsi főként az asszonyé lenne, de már a családi vassal is sikerült neki Szombathelyről levelet kapnia...
A tartósságra, élményre és a fogyasztásra helyeződik nálunk a hangsúly nagyjából ebben a sorrendben.
Forum >> Giulietta
Fater (Norbi)29-04-2014 19:15:16 // 5961
Tommi29-04-2014 17:38:57 // 5960
Köszi, egyéb használható ötlet? :)
Imi29-04-2014 15:00:52 // 5959
Hello!
Nem is kérdés mindenképp a 170 le 105le semmiképp nem vettem volna.
Én is vaciláltam annó csak én a 1.750 tbi és ez között.
Én viszont a fogyasztást néztem semmi mást.
De már kicsit bánom.:)
Nem is kérdés mindenképp a 170 le 105le semmiképp nem vettem volna.
Én is vaciláltam annó csak én a 1.750 tbi és ez között.
Én viszont a fogyasztást néztem semmi mást.
De már kicsit bánom.:)
Jimmi T.29-04-2014 10:22:01 // 5958
szerintem is 170 . pusztán csak oktatási célból is :-)
Jimmi T.29-04-2014 10:21:02 // 5957
a számokat a a lottón tedd meg ! :-)
Tommi27-04-2014 22:41:20 // 5956
Tartóssággal/szervízzel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, de szerintem mindenképpen jobb választás lenne a 170-es.
A 105 lovacska dinamikája nem hozza azt, amit elvárunk egy ilyen autótól :) Én nemrég ültem át egy 120 lovas 147-esből egy 170 lovas 1.4 TBi motoros Giuliettába, egyszerűen ég és föld :) A 170 lóerővel kényelmesen megoldhatod a közlekedési helyzetek 99%-át, akár városban, akár autóúton, akár autópályán mész, egyszerűen több, mint elég. Előzéskor nem kell elgondolkodni, hogy bevállald-e, ha hirtelen kell valamilyen közlekedési helyzetet megoldani, simán erőből meg tudod tenni. Vagy ha öt ember ül be + tele a csomagtartó és esetleg még a klímát is bekapcsolod, a 105 lóerő nem nagyon fogja bírni :) Tudom ez kissé sarkítás, de előfordulhat. Szerintem biztonságérzetet ad, ugyanakkor még nem akkora teljesítmény a 170 LE, hogy "szétszaladjon a ménes" és esetleg komolyabb baj legyen :)
A 105 lovacska dinamikája nem hozza azt, amit elvárunk egy ilyen autótól :) Én nemrég ültem át egy 120 lovas 147-esből egy 170 lovas 1.4 TBi motoros Giuliettába, egyszerűen ég és föld :) A 170 lóerővel kényelmesen megoldhatod a közlekedési helyzetek 99%-át, akár városban, akár autóúton, akár autópályán mész, egyszerűen több, mint elég. Előzéskor nem kell elgondolkodni, hogy bevállald-e, ha hirtelen kell valamilyen közlekedési helyzetet megoldani, simán erőből meg tudod tenni. Vagy ha öt ember ül be + tele a csomagtartó és esetleg még a klímát is bekapcsolod, a 105 lóerő nem nagyon fogja bírni :) Tudom ez kissé sarkítás, de előfordulhat. Szerintem biztonságérzetet ad, ugyanakkor még nem akkora teljesítmény a 170 LE, hogy "szétszaladjon a ménes" és esetleg komolyabb baj legyen :)
Tommi27-04-2014 22:34:48 // 5955
Sziasztok :)
Két hónap után lassan kezdünk összeszokni az új családtaggal, de egy dolgot még nem sikerült megfejtenem :)
A kesztyűtartós USB-ről hallgatok mp3-at és szépen mappákba rendeztem a zenéket stílus szerint. A lejátszó viszont totál random módon működik, nem sikerült rájönnöm a logikájára :) Egyrészt nem tudok a mappák között választani/lépkedni, másrészt pedig hol szépen sorban játssza le a zenéket (ahogy egy-egy mappában vannak), hol meg véletlenszerűen, mindig más-más könyvtárból. Kerestem a hifi menüjében, hogy van-e esetleg véletlenszerű lejátszás üzemmód, de nem találtam. Idegesítő, hogy ha konkrétan keresek egy-egy számot, szinte nulla az esély megtalálni, mert nem tudom mikor "dobja ki" a gép a többszáz fájl közül :)
Valakinek ötlet? :)
Két hónap után lassan kezdünk összeszokni az új családtaggal, de egy dolgot még nem sikerült megfejtenem :)
A kesztyűtartós USB-ről hallgatok mp3-at és szépen mappákba rendeztem a zenéket stílus szerint. A lejátszó viszont totál random módon működik, nem sikerült rájönnöm a logikájára :) Egyrészt nem tudok a mappák között választani/lépkedni, másrészt pedig hol szépen sorban játssza le a zenéket (ahogy egy-egy mappában vannak), hol meg véletlenszerűen, mindig más-más könyvtárból. Kerestem a hifi menüjében, hogy van-e esetleg véletlenszerű lejátszás üzemmód, de nem találtam. Idegesítő, hogy ha konkrétan keresek egy-egy számot, szinte nulla az esély megtalálni, mert nem tudom mikor "dobja ki" a gép a többszáz fájl közül :)
Valakinek ötlet? :)
GTPeti27-04-2014 22:16:18 // 5954
Inkább az a kérdés, hogy mennyi dinamizmusra vágysz. A kisebb motorra valószínűleg kevesebb az adó+bizt. és kisebb a fogyasztása is. (Ami ennyi km-nél azért már számít.) Én pályázásra venném, és tuti min. 140LE-s 1.9/2.0-val.
Kazes☻27-04-2014 21:22:45 // 5953
A 140 lovas már szóba sem jön?! :)
Fater (Norbi)27-04-2014 10:03:01 // 5952
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a Giuliettánál melyik dízel motor a jobb, tartósabb és megbízhatóbb? Az 1.6 jtd (105 Le) vagy a 2.0 jtdm (170 Le)? Lassan váltanánk és e két motor között vacillálok. A dízel azért lenne jobb, mert hosszútávon gondolkodunk a kocsit megtartani és évente legalább 18-20 000 km menne bele.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Érdeklődnék, hogy a Giuliettánál melyik dízel motor a jobb, tartósabb és megbízhatóbb? Az 1.6 jtd (105 Le) vagy a 2.0 jtdm (170 Le)? Lassan váltanánk és e két motor között vacillálok. A dízel azért lenne jobb, mert hosszútávon gondolkodunk a kocsit megtartani és évente legalább 18-20 000 km menne bele.
Segítségeteket előre is köszönöm!
GTVili19-04-2014 19:07:53 // 5951
Aztaaaaa! Szegény nyúl....mire ezt kitojta.....:-))))))
Xixo19-04-2014 19:01:45 // 5950
Nekem is tojhatna egy ilyet a nyuszi! :)
Imi19-04-2014 18:34:14 // 5949
Buksi18-04-2014 22:58:06 // 5948
Nagyon nem rossz! ;-))
Kazes☻18-04-2014 21:29:27 // 5947
Nem is értem mér'...?! :)
Jimmi T.18-04-2014 12:07:06 // 5946
pe-Ti14-04-2014 20:42:59 // 5945
Üdv!
Az utóbbi másfél hónapban nem nagyon használtam a Giu-t aminek az lett az eredménye, hogy a beélesített riasztó miatt szépen lemerült az akkumulátorom. Az előzményhez tartozik, hogy november óta meg van a Panda inkább azzal mászkálunk helyben és a Giu-t csak hosszabb túrákra vesszük elő így sajna szembesülnöm kellett eme ténnyel. Szerencsére pár hete vettem egy frankó töltőt a Lidlben ami szépen fel is töltötte az akksit de azért megfordult a fejemben, hogy szétnézzek az akkupiacon mivel lassan 4 éves a gép és jobb felkészülten belemenni egy akku cserébe. Mivel az Exide a gyári beszállító ezért ezt preferálnám de azért szívesen veszem a cartársak ez irányú tapasztalatait, jobb félni mint megijedni alapon....
Az utóbbi másfél hónapban nem nagyon használtam a Giu-t aminek az lett az eredménye, hogy a beélesített riasztó miatt szépen lemerült az akkumulátorom. Az előzményhez tartozik, hogy november óta meg van a Panda inkább azzal mászkálunk helyben és a Giu-t csak hosszabb túrákra vesszük elő így sajna szembesülnöm kellett eme ténnyel. Szerencsére pár hete vettem egy frankó töltőt a Lidlben ami szépen fel is töltötte az akksit de azért megfordult a fejemben, hogy szétnézzek az akkupiacon mivel lassan 4 éves a gép és jobb felkészülten belemenni egy akku cserébe. Mivel az Exide a gyári beszállító ezért ezt preferálnám de azért szívesen veszem a cartársak ez irányú tapasztalatait, jobb félni mint megijedni alapon....
Putyesz15-03-2014 19:04:37 // 5944
nocsak-nocsak...mi lapul a hó alatt :D
Jimmi T.13-03-2014 19:52:29 // 5943
pe-Ti13-03-2014 11:50:35 // 5942
Egyébként az, hogy délután van 16 fok attól az aszfalt még "hideg" becsapós ez a jó idő hidd el!
pe-Ti13-03-2014 11:49:26 // 5941
Üdv!l ?
Inkább kopjon egy tized mm-t mint hiányozzon az a pár méter a fékútból ;-) Én majd ápr. elején váltok!
Inkább kopjon egy tized mm-t mint hiányozzon az a pár méter a fékútból ;-) Én majd ápr. elején váltok!
Bettesp13-03-2014 09:55:54 // 5940
Köszi, ám közben tegnap eldőlt és marad a 225/40x18. Jó dolgokon ne változtass... :) Már csak az a kérdés, hogy szombaton jön-e a beígért kisebb havazás, vagy már lehet cserélni?! Sajnálom már kicsit így 16-17 fokban a télit... :/
Jimmi T.13-03-2014 08:55:26 // 5939
a 225/40/18 szerintem elég, sőt még sok is. nagyon veri a kavicsot a kerékjárati ívekre és ettől eléggé prezúros a gép. a 235 elférni valszeg elfér, nagy bajt nem okozhat. a 4C hátsó gumimérete 235/35 R19 :-) de az szerintem más. egy igazi atléta :-)
más. Tegnap megkapta a kicsike a szükséges tavaszi gondoskodást. Friss olaj,szűrők,gyertyák, ahogy illik. Szakember ( aki már évek óta gondját viseli) átnézte, megkenegette . Közben a várakozás idejét megkönnyítendő, leviziteltük a 4 C-t is .
szóval komoly volt a tegnapi napom :-)
más. Tegnap megkapta a kicsike a szükséges tavaszi gondoskodást. Friss olaj,szűrők,gyertyák, ahogy illik. Szakember ( aki már évek óta gondját viseli) átnézte, megkenegette . Közben a várakozás idejét megkönnyítendő, leviziteltük a 4 C-t is .
szóval komoly volt a tegnapi napom :-)
Bettesp11-03-2014 20:49:17 // 5938
Sziasztok!
Mit gondoltok, adódna abból bármiféle probléma ha a gyári 225/40/18 gumiméret helyett 235/40/18 kerülna az autó alá?
Nem tudom merjek-e váltani... :/
Üdv,
Mit gondoltok, adódna abból bármiféle probléma ha a gyári 225/40/18 gumiméret helyett 235/40/18 kerülna az autó alá?
Nem tudom merjek-e váltani... :/
Üdv,
Bettesp04-03-2014 17:17:42 // 5937
Tommi04-03-2014 17:17:01 // 5936
Köszi, majd zaklatom őket :)
Jimmi T.04-03-2014 10:48:49 // 5935
sajna én ehhez analfabéta vagyok, mert nem is igen használtam még . Imi vagy Peti talán jobban vágja illetve Wikicica ( nem utolsóként )
Tommi02-03-2014 23:21:29 // 5934
Lassan kezdem megismerni az autót, a hifivel kapcsolatban kérnék egy kis segítséget:
Ha USB-ről (sima pendrive) hallgatok zenét, hány könyvtárat tud kezelni a fejegység és ékezetes fájlnevek szóba jöhetnek-e, vagy attól megzavarodik a technika? Néztem a kézikönyvet, de nem nagyon találtam erről infot... Köszi :)
Ha USB-ről (sima pendrive) hallgatok zenét, hány könyvtárat tud kezelni a fejegység és ékezetes fájlnevek szóba jöhetnek-e, vagy attól megzavarodik a technika? Néztem a kézikönyvet, de nem nagyon találtam erről infot... Köszi :)
Jimmi T.28-02-2014 16:08:36 // 5933
igen ? szerintem meg ez egy felületes semmi egy nagy képpel körítve.
a jogot meg változatlanul fenntartanám magamnak hogy a véleményem kifejthessem szőkebajusz és bandájáról . szmájl
a jogot meg változatlanul fenntartanám magamnak hogy a véleményem kifejthessem szőkebajusz és bandájáról . szmájl
BeeGee28-02-2014 12:26:31 // 5932
Kivonatolták a sajtóközleményt, amiben szintén nem említik h eddig milyen fék volt benne :) Sztem Te is bajban lennél, ha ilyen adatokat X db másik márka típusairól kéne tudni :)
Egyébként miért lett kisebb a féktárcsa?
Egyébként miért lett kisebb a féktárcsa?
Tommi28-02-2014 08:06:25 // 5931
Az pedig rendkívül fontos tényező vásárlás előtti döntésnél, hogy a Golf egy tizeddel jobban gyorsul... Nyilván ezért fog valaki mellette dönteni az Alfa ellenében... :)
Jimmi T.27-02-2014 21:51:22 // 5930
többek között az a bajom ezzel a beképzelt bandával (tc) hogy alap dolgokra nem figyelnek oda. a QV első generációjában már alap volt a 4 dugós Brembo monoblock nyereg, igaz 330-as tárcsával és Alfa Romeo felirattal.
Tommi27-02-2014 08:28:37 // 5927
Köszönöm :) Kissé nehéz szülés volt, majdnem két hónap alatt sikerült lebizniszelni, néhol már kabaréba illő volt a történet :))) Valamelyik találkozón egy bambi mellett majd elmesélem, ettől csak egyszerűbben lehet autót venni :)
Jimmi T.27-02-2014 08:27:19 // 5925
Üdv a topicban te mázlista !
Jimmi T.27-02-2014 08:25:55 // 5924
a Giuban is . a kormánytól balra lévő három kis gombbal lehet állítgatni ezt -azt. többek között a légzsákot is.
Jimmi T.27-02-2014 08:22:12 // 5923
a hátsó ablakfűtés szálai között asszem antenna szálak is vannak. legalábbis az enyémben. kettős antennát ír a könyv. egy a tetőn egy a hátsó szélvédőn.
Tommi27-02-2014 08:14:59 // 5922
Köszi, ott speciel eszembe nem jutott volna keresni, de akkor majd megnézem :)
.......................27-02-2014 08:10:37 // 5921
A menüben van a légzsák bekapcs ahol a sípolás hangerőt fényszórómagasságot stb lehet állítani ,legalábbis a mitoban
Tommi27-02-2014 08:03:10 // 5920
Sziasztok!
7 év után a 147 topicból átigazolnék ide hozzátok, miután tegnap Giulietta tulaj lettem :)))
Egy nagyon szép és megkímélt állapotú, 2012-es gépet sikerült találni 22 ezer kilométerrel, TCT váltó és 170 LE, a xenonon kívül pedig gyakorlatilag minden benne van (full bőr, ülésfűtés, tolatóradar, mp3, könyöklő, stb...). Egyenlőre még csak ismerkedünk, a 147 után egy teljesen más világ, de szerintem gyorsan meg fogom szokni :)
És rögtön lenne is egy kérdésem, az utasoldali légzsák ki van kapcsolva, azt hol tudom visszakapcsolni? A 147-ben a jobb első ajtónál, a kesztyűtartó oldalában volt a "kulcslyuk", ahol az indítókulccsal lehetett ki-be kapcsolni, most viszont nem találtam ilyet. Meg tudja valaki mondani, hová dugták el az olaszok? :)
7 év után a 147 topicból átigazolnék ide hozzátok, miután tegnap Giulietta tulaj lettem :)))
Egy nagyon szép és megkímélt állapotú, 2012-es gépet sikerült találni 22 ezer kilométerrel, TCT váltó és 170 LE, a xenonon kívül pedig gyakorlatilag minden benne van (full bőr, ülésfűtés, tolatóradar, mp3, könyöklő, stb...). Egyenlőre még csak ismerkedünk, a 147 után egy teljesen más világ, de szerintem gyorsan meg fogom szokni :)
És rögtön lenne is egy kérdésem, az utasoldali légzsák ki van kapcsolva, azt hol tudom visszakapcsolni? A 147-ben a jobb első ajtónál, a kesztyűtartó oldalában volt a "kulcslyuk", ahol az indítókulccsal lehetett ki-be kapcsolni, most viszont nem találtam ilyet. Meg tudja valaki mondani, hová dugták el az olaszok? :)
Bettesp26-02-2014 21:02:05 // 5919
Tovább vizsgálódtam, és kiderült, hogy akkora tévúton járok hogy csak na...
A középről bal oldalra elkanyarodó vastag kábel mint kiderült nem a tető alá megy be, hanem az a hátsó sprici és a féklámpa vezetékelése... o.O Az megy be a kasztniba a bal oldali zsanérnál.
Szétnéztem a jobb oldalon is, ott pedig a páramentesítő kis kábele (ami az üvegre van forrasztva) valamint a bal oldali lámpa vezetékei mennek a gumikönyökbe, ami a csomagtérfedél és a kasztni találkozásánál van.
Ám az jutott eszembe, hogy mivel az antenna a tetőre van rögzítve, miért jönne annak a kábele hátra a csomagtérfedélbe? Hogy aztán onnan előre menjen a műszerfalig? Nekem nem logikus... Sztem az a koax kábel ami a hibás lehet a tetőkárpit alatt kellene hogy végigfusson vhol. Nem? Nah azt viszont már tuti nem bontom le... :)
A középről bal oldalra elkanyarodó vastag kábel mint kiderült nem a tető alá megy be, hanem az a hátsó sprici és a féklámpa vezetékelése... o.O Az megy be a kasztniba a bal oldali zsanérnál.
Szétnéztem a jobb oldalon is, ott pedig a páramentesítő kis kábele (ami az üvegre van forrasztva) valamint a bal oldali lámpa vezetékei mennek a gumikönyökbe, ami a csomagtérfedél és a kasztni találkozásánál van.
Ám az jutott eszembe, hogy mivel az antenna a tetőre van rögzítve, miért jönne annak a kábele hátra a csomagtérfedélbe? Hogy aztán onnan előre menjen a műszerfalig? Nekem nem logikus... Sztem az a koax kábel ami a hibás lehet a tetőkárpit alatt kellene hogy végigfusson vhol. Nem? Nah azt viszont már tuti nem bontom le... :)
Bettesp26-02-2014 12:12:11 // 5918
Lepattintottam a csomagtérfedél hosszú takaró elemét és gyanús volt, hogy az a vezeték ami a tető alól jön balra kanyarodik. Így óvatosan azon az oldalon tovább bontottam és akkor láttam, hogy a lámpa vezetékei mellé csatlakozik egy közös szigetelésbe és úgy futnak tovább abba a gumicsőbe ami a kasztniba tart.
A jobb oldalon semmi mást nem látok csak a páramentesítő vezetéket.
A jobb oldalon semmi mást nem látok csak a páramentesítő vezetéket.
Bettesp26-02-2014 12:06:34 // 5917
Most olvasom az Alfa honlapján hogy 2 év gyártói garancia van és ezen felül (feltéve hogy 2013. április 1 után lett forgalomba helyezve az autó!) jár még 3 év garancia 100.000km futásteljesítésig. 2+3 év, így jön ki az 5 év; ami végülis csak 2 :)
pe-Ti26-02-2014 11:39:55 // 5916
2011-től 4 év, most meg már 5 ha jól tudom de olvasd el a megrendelőt!
pe-Ti26-02-2014 11:38:40 // 5915
Teljesen igazad van eleinte én is így gondoltam de amióta 3 márkaszervizben is palira vettek azóta elment a kedvem tőlük.....a "szakember" gárdáról meg ne is beszéljünk, folyamatosan cserélődnek (vajon miért?) úgy kellett múltkor rászólni, hogy ne karistolja össze a laptoppal a légzsák burkolatot. Sajnálom én ilyen dolgokra allergiás vagyok...
Bettesp26-02-2014 11:30:41 // 5914
2012 jan. 31-én lett forgalomba helyezve az autó. Úgy tudom akkor 2 évet kapott + 2 kiterjesztettel. Így garanciális javításként már nem működne a dolog. Vagy rosszul gondolom?
'''''26-02-2014 11:02:18 // 5913
Nekünk 4 év a gari.Most jöttem el a szervízből.Olaj+szűrő+pollenszűrő és átvizsgálás összesen 35.000Ft volt.Más gondot nem találtak meg egyenlőre mi sem.
Jimmi T.26-02-2014 10:56:45 // 5912
az újaknak vagy két éve eleve 2+2 a gari. kötelezőre meg azt tesznek bele amit odaviszek. kifizetem a munkadíjat és kész. ha a magas C-ével kezdtétek ne is várjátok hogy térdig hajolnak majd.
a ( hátulról nézve) bal oldali kötegben a helyi erő (opel szerelő) nekem a tolatólámpa vezetékét forrasztotta. a Budaörsi szerelőhöz nem mentem be javítás közben, de mintha azt mondta volna hogy az egy koax kábel szerű vezeték . ???
a ( hátulról nézve) bal oldali kötegben a helyi erő (opel szerelő) nekem a tolatólámpa vezetékét forrasztotta. a Budaörsi szerelőhöz nem mentem be javítás közben, de mintha azt mondta volna hogy az egy koax kábel szerű vezeték . ???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?