Hát, urak.... :( Elég lapos ez a topic, a Jimmy kipuffogóin kívül csak a mi kocsink hányattatásairól szól, most megint én jövök sajnos.
Az augusztusi defektes-felnis ügy után ma este ismét tréleren a Giulietta.... Párom ment vele, beáll tankolni, és a kutas gázolaj helyett BENZINT tankolt a dízelautóba... :( :(
Kapom a hívást telefonon, hogy mi van, kisebb idegbaj és anyázás. A kiváló kutas betöltött 13 liter benzint, mikor kiderült a baj, még ezután azt tanácsolta, hogy semmi baj, töltenek rá telire gázolajat, akkor jó lesz, lehet elmenni vele. Szerencsére párom gyanakodott, felhívott, mondtam neki, hogy be ne indítsa, de még a gyújtást se adják rá.
Be a másik kocsiba be, irány a kút. A kutast lebasztam a sárga földig a hülyeségéért, ez nem zetor, meg Ifa, hanem egy modern common-rail dízel, ebbe nem lehet csak úgy rátölteni, meg semmi ilyesmi. Írtam egy komplett jegyzőkönyvet, amiben a felelősséget és az okozott kár megtérítését teljes mértékben vállalja. Ott sírt, hogy elveszti az állását ezért, mondtam, kb leszarom az állását. Ez egy pont olyan hiba volt, amilyen szintű "elnézésért" orvosokat tévében, újságban, bíróságon hurcolnak meg, a minimum a felelősség és a kár vállalása.
Jegyzőkönyvet aláírattam vele, majd hogy ne legyen gond, kihívtam a rendőrséget is, két tanú is aláírta a papírt. A biztonság kedvéért csináltam pár fotót, plusz az egész beszélgetést felvettem telefonnal.
Mondja, hogy van autószerelő ismerőse, az megcsinálja, mondtam, felejtse el, ehhez a kocsihoz csak a márkaszerviz nyúlhat.
Hívtam az Assistance-t (ezt a tippet a rendőr adta, de igaza volt, jó tanács), azok vállalták az ingyenes beszállítást a márkaszervizbe. Kutas közben magábaroskadva saccolgatta, hogy ez mennyibe fog kerülni neki, és kétpercenként elnézést kért, mondtam, nincs harag, ki kell fizetni a szervizszámlát, ennyi. Vállalta.
Tréler közben megérkezett, kocsit elvitte ingyenes mentésként, most rakták le a szerviz udvarán. Hétfő délelőtt derül ki, mi lesz ebből.
Mivel a kocsi szerencsére nem lett beindítva a benzinnel, bízom benne, hogy valahogy leeresztik a tankot, átmossák, és talán ennyi... Szerintetek mekkora számla lehet a vége...?
Tanulságok:
- sose hagyjátok, hogy a buzgó kutas jöjjön segíteni.
- ez a kocsi, sőt az Alfa márka (a korábbi 147-est is hozzáadva) olyan mértékben balszerencsét hoz számunkra, hogyha kijön az ötajtós Volvo C30 jövőre, akkor biztosan cserélem.
Jó kis szombat este.... :((
Folyt.köv. hétfőn.
Forum >> Giulietta
Gerion19-11-2011 23:57:14 // 4572
GT Ɨ|ѯ17-11-2011 13:46:50 // 4571
nekem is ez jön át inkább:-)
Jimmi T.16-11-2011 11:19:42 // 4570
Nagyon béna vagyok ,de csak azt látom hogy Magyarország, Budapest. erre a címre meg nem akarom . :))
Kazes☻16-11-2011 09:30:20 // 4569
Miért, már nincs fent a reglapomon? :)))
Jimmi T.16-11-2011 09:13:09 // 4568
Add meg a címed és küldök párat !! :)
Kazes☻15-11-2011 17:14:27 // 4567
És sajna nem tudom 'bekártyázni', sem, merthogy nincs. :(
Kazes☻15-11-2011 17:10:57 // 4566
Gerion14-11-2011 22:01:51 // 4565
Én ezt a reklámot valami szépen felújított, de hangsúlyozottan oldtimer Alfával csináltam volna meg. :)
Amúgy poénból írtam az egészet, jelentősége nincs, fő, hogy forog a Giulietta neve és formája.
Amúgy poénból írtam az egészet, jelentősége nincs, fő, hogy forog a Giulietta neve és formája.
Jimmi T.14-11-2011 17:58:54 // 4564
Nyugi !!! Nekem meg az jön át hogy : " mi egy menő szerviz vagyunk. még ilyen menő kocsikat is szoktunk látni néha, gyertek nyugodtan egyéb elhasznált dolgaitokkal,azokkal simán megbírunk ! :-))
Gerion14-11-2011 12:24:16 // 4563
Egy új típus max éves olajcserére vagy téligumiért menjen szervizve, semmi állapotfelmérés... :)
Gerion14-11-2011 12:22:40 // 4562
Azért erősen félreérthető üzenete van ennek a reklámnak... :) A Giulietta egy új típus, minek ezzel akcióznak ingyenes szervizes állapotfelmérést? Egy max 1 éves új autónál erre még csak nem is lenne szabad gondolni.
Sokkal szerencsésebb lett volna ezt a szervizes témát valami régebbi Alfa-típussal reklámozni.
Újabb, sokadik PR-balfogás az Alfától.
Sokkal szerencsésebb lett volna ezt a szervizes témát valami régebbi Alfa-típussal reklámozni.
Újabb, sokadik PR-balfogás az Alfától.
'''''13-11-2011 16:28:24 // 4561
Nálunk már annyi van,hogy a Julis lett a szervízlogó! :-)
Jimmi T.13-11-2011 16:23:23 // 4560
Azért látszik hogy kultúrkörben élsz !!! :))
'''''13-11-2011 08:13:30 // 4559
Jimmi T.08-11-2011 10:49:23 // 4558
Néztem én is a Remust és a Supersprintet. A Supersprint arany árban volt (szó szerint) és kb semmivel nem tud többet. Esetleg a racing változat.
Németh Laci07-11-2011 13:35:06 // 4557
Zuppah, jól hangzik ! - reméljük egyszer élőben is megtapaszhalhatjuk :)
Valószinűleg karira én is meglepem magam illetve a vasat vagy egy Ragazzon vagy egy Supersprint szettel...
Valószinűleg karira én is meglepem magam illetve a vasat vagy egy Ragazzon vagy egy Supersprint szettel...
Jimmi T.07-11-2011 13:24:41 // 4556
A hátsó dob a két double shot véggel és a középső cső 220 k . A felrakást az uncsim csinálta akinek több állásos műhelye van és profi ! A Ragazzont olaszban gyártják, eu tanúsítvány ,saválló cucc, pontos illesztések, gyári alfa kiegészítők (hőtükör) szupi!
Nael06-11-2011 11:19:58 // 4555
Na jó, én is inkább a mocit tuningolom. Van rajta egy Vance&Hines Big Radius 2in1 kipuffogó, egy Powercommander III chiptuning (ezt magam finomítottam), meg egy multifunkciós műszeregység. Épp most is motorozni mentem volna, de szerda este kibicsaklott a bokám, és a család nyomására csak elmentünk az ügyeletre. Hát nem eltört az egyik bokacsontom! De nem is fájt; jó, elég ronda a lábfejem. Most itt kommentezgetek térdig gipszben.
Nael06-11-2011 11:04:13 // 4554
Csatlakozom! Engem is érdekel a beszerzés,illetve a "ki rakta fel" kérdés is.
Németh Laci06-11-2011 09:21:27 // 4553
Köszönöm, akkor majd talán egyszer ! Természetesen a Youtube-on található cuccokat már én is végigböngésztem legyen az Supersprint vagy Ragazzon kipuff.
- ha nem vagyok indiszkrét azt még megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe került a rendszer a Giura, illetve hogy hol készült, csak mint referencia... !
- ha nem vagyok indiszkrét azt még megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe került a rendszer a Giura, illetve hogy hol készült, csak mint referencia... !
Jimmi T.06-11-2011 08:50:40 // 4552
Egyenlőre nem fog menni mert nincs hangfelvétel . Szájhagyomány útján terjed az ítélet hogy jó vagy nem. Aki kívülről hallotta és szavahihető ember,( a lányom, a Lanciás haver )azt mondta hogy okés és nem kell több. Így marad a rendszer. Itt van egy csomó ragazzonos hang puff A kidolgozás remek. A többitől jóval kedvezőbb áron.
Jimmi T.06-11-2011 08:36:58 // 4551
Én speckó a motoromat jobban piszkálom. BMC, Beringer, Wilbers Two Brothers cucik ugrottak fel. A Giut nem akarom szét pimpelni. Csak a legszükségesebbet.
Németh Laci05-11-2011 21:03:36 // 4550
Ciao,
- ha meg volt a sikeres hétvégi teszt, dobnál fel valahova egy hanganyagot az új kipuffról ! Mert nagyon agyalok azon, hogy felkerüljön a 147-re is egy hasonló rendszer...
Mille grazie
- ha meg volt a sikeres hétvégi teszt, dobnál fel valahova egy hanganyagot az új kipuffról ! Mert nagyon agyalok azon, hogy felkerüljön a 147-re is egy hasonló rendszer...
Mille grazie
Nael05-11-2011 18:33:29 // 4549
Köszönöm az infót, most már kerekebb a dolog a Ragazzonnal. Az a baj ezzel a Giuval, hogy nekem ez olyan, mint a motorom: imádok mindkettőn valamit igazítani, jobbá, szebbé tenni, de hát ez igencsak szubjektív dolog. Morog is a párom, mert általában ezekkel a dolgokkal sunnyogok, és általában csak a végeredménnyel szembesül. Akkor aztán csodálkozik, hogy mintha az a valami a múltkor nem lett volna ott...
Nael05-11-2011 18:24:59 // 4548
Igazság az, hogy a gyári navigáció általában kapcsolatban áll a CAN busszal (a Caddy-nél és a Giulietta-nál is így van) azaz, ha elveszti a műholdakat, akkor az aktuális sebesség és a kormány szögelfordulás az aktuális pozíció számítási alapja. Na, ezt imádom: a szűk utcákban, vagy az alagutakban sincs gondom, ill. a hegyekben sincs árnyékolás.
Tudom, ez elég drága úri huncutság, de talán a Blue&Me-vel már jó az ár/érték arány. Meg egyébként is, imádom a gombokat nyomogatni :))
Tudom, ez elég drága úri huncutság, de talán a Blue&Me-vel már jó az ár/érték arány. Meg egyébként is, imádom a gombokat nyomogatni :))
GTPeti04-11-2011 15:16:30 // 4547
Ma láttam egy szép bianco Giu-t a XI. kerületben. A tulaja figyelt az összképre így inkább a szélvédő mögött tárolta a rendszámot... B)
Innen volt vki?
Innen volt vki?
SKrisz03-11-2011 19:40:02 // 4546
Én gyak. az első naptól használom a blue&me -t, de már nem... Múlthéten beadta a kulcsot :( A kihagosító műxik, de a kijelzőn sem a bejövő, sem a kimenő hívásokról nem jelenik meg az infó és ez elég hülye helyzet, így most nem is használom...
Xixo03-11-2011 19:18:56 // 4545
Az nekem is volt egy nap, mert nem volt meg a leírás a Grandéhoz. :)
A médiapléjer meg annál sokkal egyszerűbb, az adja magát!
A médiapléjer meg annál sokkal egyszerűbb, az adja magát!
Kazes☻03-11-2011 16:25:23 // 4544
Kitartás ...! :)))
Jimmi T.03-11-2011 15:59:21 // 4543
Sikerült felhangolni (hosszas közelharc után ) az új telómat a blue&me-re. Nagyon pöpec és kényelmes. Egy évvel a kocsi átvétele után már használom is ! :)) Következő lépés a media player bevezetése lesz. Még az idén ? Nem tom...
'''''02-11-2011 20:55:44 // 4541
Épp most hirdetnek itt az adok-veszekben giu felnit ami jó a nagyfékesre is.Sajnos én is a nagy fék miatt szopok már két éve.
Gerion02-11-2011 19:13:33 // 4540
Apósom mondogatta régen, hogy a legjobb autó az új autó... :)
Ez is attól ilyen pöpec, hogy pl nem csúfítja még rendszámtábla az orrát.
Ez is attól ilyen pöpec, hogy pl nem csúfítja még rendszámtábla az orrát.
pityke02-11-2011 16:43:18 // 4539
ez is addig ilyen puccos mig nem viszik : )
Jimmi T.02-11-2011 08:31:06 // 4537
" E világon ha ütsz tanyát, hétszer szűljön meg az anyád!" + legyen egyszer legalább Alfád !!! viccet félretéve megérkezett a hetedik , gonosz? mesterlövész?, ja Gius Amorés !! Üdv Néked !!
A Ragazzon középső cső nélkül csak egyszerűen szép. Csővel már finoman sportos hangú is. Most van tesztelés alatt. A gumival nem tudom most mi a helyzet,de tavaly egy káosz volt és végül nem találtam olyan 18-as vagy 17-es felnit ami elfordult volna a nagy féknyeregtől. Remélhetőleg már változott a helyzet.Mindenképp próba a vásárlás előtt !
Most ennyi. Ha helyzet van kérdezz nyugodtan ! Meg amúgy is . Ciao.
A Ragazzon középső cső nélkül csak egyszerűen szép. Csővel már finoman sportos hangú is. Most van tesztelés alatt. A gumival nem tudom most mi a helyzet,de tavaly egy káosz volt és végül nem találtam olyan 18-as vagy 17-es felnit ami elfordult volna a nagy féknyeregtől. Remélhetőleg már változott a helyzet.Mindenképp próba a vásárlás előtt !
Most ennyi. Ha helyzet van kérdezz nyugodtan ! Meg amúgy is . Ciao.
Gerion01-11-2011 23:22:53 // 4536
Üdvözlet a Giuliettások egy kézen megszámolható közösségében!
Bátor ember vagy, ha megvetted a gyári navigációt kb 500 ezerért.... :) Én az Alfába a TomTom-os rendszert vettem, ez kb ötöde a gyárinak, kulturáltan a műszerfal tetejére illeszthető egy dokkolóportba, nincs kígyózó kábel, és össze van hangolva a kocsi rendszereivel.
A Bluetooth egy kicsit rizikó minden márkánál, anno 5 éve az előző Volvomnál az akkor új Nokia E66 abszolút nem ment a gyári Bluetooth-szal, fel sem ismerték egymást. Azután jött egy software-frissítés az éves szerviznél, és váratlanul minden rendbejött!
Bátor ember vagy, ha megvetted a gyári navigációt kb 500 ezerért.... :) Én az Alfába a TomTom-os rendszert vettem, ez kb ötöde a gyárinak, kulturáltan a műszerfal tetejére illeszthető egy dokkolóportba, nincs kígyózó kábel, és össze van hangolva a kocsi rendszereivel.
A Bluetooth egy kicsit rizikó minden márkánál, anno 5 éve az előző Volvomnál az akkor új Nokia E66 abszolút nem ment a gyári Bluetooth-szal, fel sem ismerték egymást. Azután jött egy software-frissítés az éves szerviznél, és váratlanul minden rendbejött!
Kazes☻01-11-2011 23:16:12 // 4535
Rendben. :) De, hogy követhetőbb legyen mikor kinek írsz (és ne kelljen örökké szólongatnod), a hozzászólás jobb alsó sarkában van egy buborék (a zászló mellett), arra kattintva rögtön hozzárendeli hivatkozásként. Tehát akinek címzed, rögtön látni fogja és persze a többiek is. :)
Nael01-11-2011 23:10:06 // 4534
Szia Kazes!
Köszönöm az üdvözlést, amit írtál megfogadom.
Köszönöm az üdvözlést, amit írtál megfogadom.
Kazes☻01-11-2011 21:54:39 // 4533
Légy üdvözölve szerény 'hajlékunkban'! Érezd jól magad! :)))
Bár én öregben nyomom (amikor tudom) és az újakat egyelőre csak távolról csodálom, de annyit biztosan állíthatok, hogy jól választottál! :)
A gumi+felni kérdést írd be a Gumis topicba is és ha külön akarsz valakitől kérdezni, azt a nevére kattintva a saját üzifalán teheted meg. :)
Sok boldogságos km-ben gazdag éveket kívánok az Alfáddal és köztünk! :)
Bár én öregben nyomom (amikor tudom) és az újakat egyelőre csak távolról csodálom, de annyit biztosan állíthatok, hogy jól választottál! :)
A gumi+felni kérdést írd be a Gumis topicba is és ha külön akarsz valakitől kérdezni, azt a nevére kattintva a saját üzifalán teheted meg. :)
Sok boldogságos km-ben gazdag éveket kívánok az Alfáddal és köztünk! :)
Nael01-11-2011 21:00:08 // 4532
Kedves Hölgyek, Urak! – de ahogy nézem a topic szakmai jellegét, itt inkább csak Urak (:
Hosszas kavarás, toporgás, és még hosszabb várakozás után – több mint 3 hónap -, másfél hete vagyok egy 1,4 TB MultiAir boldog tulajdonosa. Megmondom őszintén, saját autóimat általában elég erős emócionális hátszéllel vásárolom (jó kis képzavar ugye): ilyen volt a két Picasso, és ilyen a Giu is – bár Alfát kb. 20 éve szeretnék, ám csak most sikerült.
Hát mit mondjak… Levizeltem a lábam szárán, olyan szép, illetve visszafogottan elegáns ebben a kompakt kategóriában. Amikor a nejem előttem ment vele a városban, mindenki utána fordult – hízott is a májam!
Eddigi tapasztalataim – Mottó: „Minden autógyár gondosan ügyel arra, hogy minden modelljében legyen valami kicsi, de bosszantó hiba, amit majd a ráncfelvarráskor boldogan el lehet tüntetni”. Tehát:
-ülésfűtés: a céges kocsimban is van, és igen hasznos dolog – pláne így ötven fölött még profilaktív jelleggel prosztata problémákra is javallott :). Ám, amíg a VW-ben a két odal kapcsolói kéznél vannak és a visszajelző is egyértelmű, itt az ülés oldalán kell kaparászni, ráadásul a LED is ugyanott van – igencsak impotens megoldás. Jó, meg lehet szokni, de akkor is!
- Blu&Me: egy dolog, hogy ez a feature gyakorlatilag „Képes angol nyelvkönyv gyermekeknek”, de amikor sokadjára sem sikerült átemelni a telefonkönyvet a telefonomból, mégiscsak utánanéztem a kompatibilitási listában a dolognak. Ott aztán kiderült, hogy a Nokia E90-el örüljek, ha a kihangosító funkció megy. Megint a VW: ott a szintén a gyári navigációhoz kapcsolt Bluetooth kihangosító szemrebbenés nélkül átemelt mindent, sőt kezelte azt is, ha egy névhez több elérhetőséget rendeltem.
Na, de ami jó:
-megy, mint állat! „Dynamic” állásban kikapja a kormányt a kezemből, és tényleg nem azt kell néznem mikor előzök, hanem, hogy mennyit! „All weather” beállításra is szükség volt 23-án – gyakorlatilag egész nap – és igen biztonságosnak éreztem.
- stabilitás: nem mertem olyan gyorsan beállni egy kanyarba, hogy a gépet csúszáshatárra vigyem. Soha nem volt ilyen stabil gép alattam. Beállt ez, mint Dobó Kata!
- a gyári navigáció hála a ma már Mo.-n is részletes NavTeq térképeknek ragyogó. Több mint tíz éve használok navigációt: kezdtem PDA-val, folytattam tappancsos GPS eszközökkel, de mindig voltak gondok: vagy a fényerő gynge, vagy a kijelző méret kicsi, vagy szűk utcákban elvesztette a műholdakat , hol a fémgőzölt szélvédő határolt be, és ami a legfontosabb: mindig el kellett rakni parkolásnál, meg a tápkábel is gyakran útban volt. Ezért mindkét kocsimban csak gyári navi! Nagyméretű multifunkiós kijelzők, egyértelmű használat – baromi jó.
Látom a tuning itt is megy ezerrel. Szeretnék a közeljövőben én is fejleszteni. Látom, hogy Jimmi T. cartárs Ragazzon dupla kipuffancsot rakott fel – én is ezt néztem ki: a 102 mm-es duplavégű 50.0298.61 cikkszámút double shot végződéssel. A középcső cső nálad mit jelent: csak a sima változatot, vagy a katalizátorost? Simán felrakható a cuccos a gyári helyére? Ebben az ügyben konzultálnék veled.
Még egy dolog: a kocsit nyári gumikkal kaptam, és most keresek 4 db 7 1/2Jx 17 H2 ET 41-es méretű alufelnit a téli gumikhoz. Tudtok valami megoldást? Előre is köszönöm!
Hosszas kavarás, toporgás, és még hosszabb várakozás után – több mint 3 hónap -, másfél hete vagyok egy 1,4 TB MultiAir boldog tulajdonosa. Megmondom őszintén, saját autóimat általában elég erős emócionális hátszéllel vásárolom (jó kis képzavar ugye): ilyen volt a két Picasso, és ilyen a Giu is – bár Alfát kb. 20 éve szeretnék, ám csak most sikerült.
Hát mit mondjak… Levizeltem a lábam szárán, olyan szép, illetve visszafogottan elegáns ebben a kompakt kategóriában. Amikor a nejem előttem ment vele a városban, mindenki utána fordult – hízott is a májam!
Eddigi tapasztalataim – Mottó: „Minden autógyár gondosan ügyel arra, hogy minden modelljében legyen valami kicsi, de bosszantó hiba, amit majd a ráncfelvarráskor boldogan el lehet tüntetni”. Tehát:
-ülésfűtés: a céges kocsimban is van, és igen hasznos dolog – pláne így ötven fölött még profilaktív jelleggel prosztata problémákra is javallott :). Ám, amíg a VW-ben a két odal kapcsolói kéznél vannak és a visszajelző is egyértelmű, itt az ülés oldalán kell kaparászni, ráadásul a LED is ugyanott van – igencsak impotens megoldás. Jó, meg lehet szokni, de akkor is!
- Blu&Me: egy dolog, hogy ez a feature gyakorlatilag „Képes angol nyelvkönyv gyermekeknek”, de amikor sokadjára sem sikerült átemelni a telefonkönyvet a telefonomból, mégiscsak utánanéztem a kompatibilitási listában a dolognak. Ott aztán kiderült, hogy a Nokia E90-el örüljek, ha a kihangosító funkció megy. Megint a VW: ott a szintén a gyári navigációhoz kapcsolt Bluetooth kihangosító szemrebbenés nélkül átemelt mindent, sőt kezelte azt is, ha egy névhez több elérhetőséget rendeltem.
Na, de ami jó:
-megy, mint állat! „Dynamic” állásban kikapja a kormányt a kezemből, és tényleg nem azt kell néznem mikor előzök, hanem, hogy mennyit! „All weather” beállításra is szükség volt 23-án – gyakorlatilag egész nap – és igen biztonságosnak éreztem.
- stabilitás: nem mertem olyan gyorsan beállni egy kanyarba, hogy a gépet csúszáshatárra vigyem. Soha nem volt ilyen stabil gép alattam. Beállt ez, mint Dobó Kata!
- a gyári navigáció hála a ma már Mo.-n is részletes NavTeq térképeknek ragyogó. Több mint tíz éve használok navigációt: kezdtem PDA-val, folytattam tappancsos GPS eszközökkel, de mindig voltak gondok: vagy a fényerő gynge, vagy a kijelző méret kicsi, vagy szűk utcákban elvesztette a műholdakat , hol a fémgőzölt szélvédő határolt be, és ami a legfontosabb: mindig el kellett rakni parkolásnál, meg a tápkábel is gyakran útban volt. Ezért mindkét kocsimban csak gyári navi! Nagyméretű multifunkiós kijelzők, egyértelmű használat – baromi jó.
Látom a tuning itt is megy ezerrel. Szeretnék a közeljövőben én is fejleszteni. Látom, hogy Jimmi T. cartárs Ragazzon dupla kipuffancsot rakott fel – én is ezt néztem ki: a 102 mm-es duplavégű 50.0298.61 cikkszámút double shot végződéssel. A középcső cső nálad mit jelent: csak a sima változatot, vagy a katalizátorost? Simán felrakható a cuccos a gyári helyére? Ebben az ügyben konzultálnék veled.
Még egy dolog: a kocsit nyári gumikkal kaptam, és most keresek 4 db 7 1/2Jx 17 H2 ET 41-es méretű alufelnit a téli gumikhoz. Tudtok valami megoldást? Előre is köszönöm!
Jimmi T.01-11-2011 10:05:13 // 4531
Az se rossz ! :)) Deríts ki az okát,hogy mire esetleg az enyém is megnyikkan tudjuk mi az !! Remélhetőleg a kiterjesztett garis időbe bele fér majd a nyiszogó tömítések cseréje !!
Gerion31-10-2011 15:35:29 // 4530
Nekem sajnos csak a bal első ajtóborítás (vagy a B-oszlop mögött valami?) ad időnként gurgulázó hangot! :) Erősebb fékezéskor, gyorsításkor vagy padkáról ledöccenéskor valami nagyon tud nyöszörögni benne.... Nem túl nagy örömömre és megelégedésemre.
Jimmi T.28-10-2011 17:17:53 // 4529
Na csak felugrott a középső cső is a Ragazzontól. Most már nem csak szép (szerintem ) a hátulja, hanem néha egy kis gurgulázó hangot is hallat nagy örömömre és megelégedésemre. :-)) Egy órája végeztünk a felrakással. Hétvégén jön a teszt. Kár hogy a kívülállók fogják igazán csak hallani. ciao tutti
Jimmi T.23-10-2011 08:23:37 // 4528
Jelenleg minden 9000 lakosra jut egy Giu ( BP-n ehhez már kb 210-220 db-nak kellene szaladni :)) ) Az összeszerelő üzemhez számításaim szerint minden lakosnak úgy 1.4 db Giu kellene hogy legyen a birtokában . Nem reális . :-))
Gerion22-10-2011 23:29:43 // 4527
Ha belehúztok, és eléritek a 25ezer autót a városban, akár még összeszerelő üzemet is telepít hozzátok az anyacég! :)
Jimmi T.22-10-2011 14:55:04 // 4526
Hát ezt is megértük. Ha így folytatódik Gius fellegvár leszünk. A viccet félretéve , megérkezett egy újabb Giulietta városunkba. Fekete Etna metál. Alig egy órája ment el előttem. Üdv a jó ízlésűeknek akik valami más lom helyet ilyet vettek a fiuknak. :-) Ha így folytatódik ( és ehhez már csak 10 db újabb kell ) tucat autó lesz Kisvárdán. :-))
Kazes☻21-10-2011 22:01:37 // 4525
Akkor : Nyalhat! :)))
(éretlenek) :)
(éretlenek) :)
Xixo18-10-2011 23:18:16 // 4524
Köszönöm, ha lenne nyomtatóm még ki is nyomtatnám! :)
Gerion17-10-2011 20:52:23 // 4523
Igen, igazad van, 2010 végéről van a sztori...!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
598
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?