Forum >> Giulietta
'''''13-11-2011 16:28:24 // 4561
Nálunk már annyi van,hogy a Julis lett a szervízlogó! :-)
Jimmi T.13-11-2011 16:23:23 // 4560
Azért látszik hogy kultúrkörben élsz !!! :))
'''''13-11-2011 08:13:30 // 4559
Jimmi T.08-11-2011 10:49:23 // 4558
Néztem én is a Remust és a Supersprintet. A Supersprint arany árban volt (szó szerint) és kb semmivel nem tud többet. Esetleg a racing változat.
Németh Laci07-11-2011 13:35:06 // 4557
Zuppah, jól hangzik ! - reméljük egyszer élőben is megtapaszhalhatjuk :)
Valószinűleg karira én is meglepem magam illetve a vasat vagy egy Ragazzon vagy egy Supersprint szettel...
Valószinűleg karira én is meglepem magam illetve a vasat vagy egy Ragazzon vagy egy Supersprint szettel...
Jimmi T.07-11-2011 13:24:41 // 4556
A hátsó dob a két double shot véggel és a középső cső 220 k . A felrakást az uncsim csinálta akinek több állásos műhelye van és profi ! A Ragazzont olaszban gyártják, eu tanúsítvány ,saválló cucc, pontos illesztések, gyári alfa kiegészítők (hőtükör) szupi!
Nael06-11-2011 11:19:58 // 4555
Na jó, én is inkább a mocit tuningolom. Van rajta egy Vance&Hines Big Radius 2in1 kipuffogó, egy Powercommander III chiptuning (ezt magam finomítottam), meg egy multifunkciós műszeregység. Épp most is motorozni mentem volna, de szerda este kibicsaklott a bokám, és a család nyomására csak elmentünk az ügyeletre. Hát nem eltört az egyik bokacsontom! De nem is fájt; jó, elég ronda a lábfejem. Most itt kommentezgetek térdig gipszben.
Nael06-11-2011 11:04:13 // 4554
Csatlakozom! Engem is érdekel a beszerzés,illetve a "ki rakta fel" kérdés is.
Németh Laci06-11-2011 09:21:27 // 4553
Köszönöm, akkor majd talán egyszer ! Természetesen a Youtube-on található cuccokat már én is végigböngésztem legyen az Supersprint vagy Ragazzon kipuff.
- ha nem vagyok indiszkrét azt még megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe került a rendszer a Giura, illetve hogy hol készült, csak mint referencia... !
- ha nem vagyok indiszkrét azt még megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe került a rendszer a Giura, illetve hogy hol készült, csak mint referencia... !
Jimmi T.06-11-2011 08:50:40 // 4552
Egyenlőre nem fog menni mert nincs hangfelvétel . Szájhagyomány útján terjed az ítélet hogy jó vagy nem. Aki kívülről hallotta és szavahihető ember,( a lányom, a Lanciás haver )azt mondta hogy okés és nem kell több. Így marad a rendszer. Itt van egy csomó ragazzonos hang puff A kidolgozás remek. A többitől jóval kedvezőbb áron.
Jimmi T.06-11-2011 08:36:58 // 4551
Én speckó a motoromat jobban piszkálom. BMC, Beringer, Wilbers Two Brothers cucik ugrottak fel. A Giut nem akarom szét pimpelni. Csak a legszükségesebbet.
Németh Laci05-11-2011 21:03:36 // 4550
Ciao,
- ha meg volt a sikeres hétvégi teszt, dobnál fel valahova egy hanganyagot az új kipuffról ! Mert nagyon agyalok azon, hogy felkerüljön a 147-re is egy hasonló rendszer...
Mille grazie
- ha meg volt a sikeres hétvégi teszt, dobnál fel valahova egy hanganyagot az új kipuffról ! Mert nagyon agyalok azon, hogy felkerüljön a 147-re is egy hasonló rendszer...
Mille grazie
Nael05-11-2011 18:33:29 // 4549
Köszönöm az infót, most már kerekebb a dolog a Ragazzonnal. Az a baj ezzel a Giuval, hogy nekem ez olyan, mint a motorom: imádok mindkettőn valamit igazítani, jobbá, szebbé tenni, de hát ez igencsak szubjektív dolog. Morog is a párom, mert általában ezekkel a dolgokkal sunnyogok, és általában csak a végeredménnyel szembesül. Akkor aztán csodálkozik, hogy mintha az a valami a múltkor nem lett volna ott...
Nael05-11-2011 18:24:59 // 4548
Igazság az, hogy a gyári navigáció általában kapcsolatban áll a CAN busszal (a Caddy-nél és a Giulietta-nál is így van) azaz, ha elveszti a műholdakat, akkor az aktuális sebesség és a kormány szögelfordulás az aktuális pozíció számítási alapja. Na, ezt imádom: a szűk utcákban, vagy az alagutakban sincs gondom, ill. a hegyekben sincs árnyékolás.
Tudom, ez elég drága úri huncutság, de talán a Blue&Me-vel már jó az ár/érték arány. Meg egyébként is, imádom a gombokat nyomogatni :))
Tudom, ez elég drága úri huncutság, de talán a Blue&Me-vel már jó az ár/érték arány. Meg egyébként is, imádom a gombokat nyomogatni :))
GTPeti04-11-2011 15:16:30 // 4547
Ma láttam egy szép bianco Giu-t a XI. kerületben. A tulaja figyelt az összképre így inkább a szélvédő mögött tárolta a rendszámot... B)
Innen volt vki?
Innen volt vki?
SKrisz03-11-2011 19:40:02 // 4546
Én gyak. az első naptól használom a blue&me -t, de már nem... Múlthéten beadta a kulcsot :( A kihagosító műxik, de a kijelzőn sem a bejövő, sem a kimenő hívásokról nem jelenik meg az infó és ez elég hülye helyzet, így most nem is használom...
Xixo03-11-2011 19:18:56 // 4545
Az nekem is volt egy nap, mert nem volt meg a leírás a Grandéhoz. :)
A médiapléjer meg annál sokkal egyszerűbb, az adja magát!
A médiapléjer meg annál sokkal egyszerűbb, az adja magát!
Kazes☻03-11-2011 16:25:23 // 4544
Kitartás ...! :)))
Jimmi T.03-11-2011 15:59:21 // 4543
Sikerült felhangolni (hosszas közelharc után ) az új telómat a blue&me-re. Nagyon pöpec és kényelmes. Egy évvel a kocsi átvétele után már használom is ! :)) Következő lépés a media player bevezetése lesz. Még az idén ? Nem tom...
'''''02-11-2011 20:55:44 // 4541
Épp most hirdetnek itt az adok-veszekben giu felnit ami jó a nagyfékesre is.Sajnos én is a nagy fék miatt szopok már két éve.
Gerion02-11-2011 19:13:33 // 4540
Apósom mondogatta régen, hogy a legjobb autó az új autó... :)
Ez is attól ilyen pöpec, hogy pl nem csúfítja még rendszámtábla az orrát.
Ez is attól ilyen pöpec, hogy pl nem csúfítja még rendszámtábla az orrát.
pityke02-11-2011 16:43:18 // 4539
ez is addig ilyen puccos mig nem viszik : )
Jimmi T.02-11-2011 08:31:06 // 4537
" E világon ha ütsz tanyát, hétszer szűljön meg az anyád!" + legyen egyszer legalább Alfád !!! viccet félretéve megérkezett a hetedik , gonosz? mesterlövész?, ja Gius Amorés !! Üdv Néked !!
A Ragazzon középső cső nélkül csak egyszerűen szép. Csővel már finoman sportos hangú is. Most van tesztelés alatt. A gumival nem tudom most mi a helyzet,de tavaly egy káosz volt és végül nem találtam olyan 18-as vagy 17-es felnit ami elfordult volna a nagy féknyeregtől. Remélhetőleg már változott a helyzet.Mindenképp próba a vásárlás előtt !
Most ennyi. Ha helyzet van kérdezz nyugodtan ! Meg amúgy is . Ciao.
A Ragazzon középső cső nélkül csak egyszerűen szép. Csővel már finoman sportos hangú is. Most van tesztelés alatt. A gumival nem tudom most mi a helyzet,de tavaly egy káosz volt és végül nem találtam olyan 18-as vagy 17-es felnit ami elfordult volna a nagy féknyeregtől. Remélhetőleg már változott a helyzet.Mindenképp próba a vásárlás előtt !
Most ennyi. Ha helyzet van kérdezz nyugodtan ! Meg amúgy is . Ciao.
Gerion01-11-2011 23:22:53 // 4536
Üdvözlet a Giuliettások egy kézen megszámolható közösségében!
Bátor ember vagy, ha megvetted a gyári navigációt kb 500 ezerért.... :) Én az Alfába a TomTom-os rendszert vettem, ez kb ötöde a gyárinak, kulturáltan a műszerfal tetejére illeszthető egy dokkolóportba, nincs kígyózó kábel, és össze van hangolva a kocsi rendszereivel.
A Bluetooth egy kicsit rizikó minden márkánál, anno 5 éve az előző Volvomnál az akkor új Nokia E66 abszolút nem ment a gyári Bluetooth-szal, fel sem ismerték egymást. Azután jött egy software-frissítés az éves szerviznél, és váratlanul minden rendbejött!
Bátor ember vagy, ha megvetted a gyári navigációt kb 500 ezerért.... :) Én az Alfába a TomTom-os rendszert vettem, ez kb ötöde a gyárinak, kulturáltan a műszerfal tetejére illeszthető egy dokkolóportba, nincs kígyózó kábel, és össze van hangolva a kocsi rendszereivel.
A Bluetooth egy kicsit rizikó minden márkánál, anno 5 éve az előző Volvomnál az akkor új Nokia E66 abszolút nem ment a gyári Bluetooth-szal, fel sem ismerték egymást. Azután jött egy software-frissítés az éves szerviznél, és váratlanul minden rendbejött!
Kazes☻01-11-2011 23:16:12 // 4535
Rendben. :) De, hogy követhetőbb legyen mikor kinek írsz (és ne kelljen örökké szólongatnod), a hozzászólás jobb alsó sarkában van egy buborék (a zászló mellett), arra kattintva rögtön hozzárendeli hivatkozásként. Tehát akinek címzed, rögtön látni fogja és persze a többiek is. :)
Nael01-11-2011 23:10:06 // 4534
Szia Kazes!
Köszönöm az üdvözlést, amit írtál megfogadom.
Köszönöm az üdvözlést, amit írtál megfogadom.
Kazes☻01-11-2011 21:54:39 // 4533
Légy üdvözölve szerény 'hajlékunkban'! Érezd jól magad! :)))
Bár én öregben nyomom (amikor tudom) és az újakat egyelőre csak távolról csodálom, de annyit biztosan állíthatok, hogy jól választottál! :)
A gumi+felni kérdést írd be a Gumis topicba is és ha külön akarsz valakitől kérdezni, azt a nevére kattintva a saját üzifalán teheted meg. :)
Sok boldogságos km-ben gazdag éveket kívánok az Alfáddal és köztünk! :)
Bár én öregben nyomom (amikor tudom) és az újakat egyelőre csak távolról csodálom, de annyit biztosan állíthatok, hogy jól választottál! :)
A gumi+felni kérdést írd be a Gumis topicba is és ha külön akarsz valakitől kérdezni, azt a nevére kattintva a saját üzifalán teheted meg. :)
Sok boldogságos km-ben gazdag éveket kívánok az Alfáddal és köztünk! :)
Nael01-11-2011 21:00:08 // 4532
Kedves Hölgyek, Urak! – de ahogy nézem a topic szakmai jellegét, itt inkább csak Urak (:
Hosszas kavarás, toporgás, és még hosszabb várakozás után – több mint 3 hónap -, másfél hete vagyok egy 1,4 TB MultiAir boldog tulajdonosa. Megmondom őszintén, saját autóimat általában elég erős emócionális hátszéllel vásárolom (jó kis képzavar ugye): ilyen volt a két Picasso, és ilyen a Giu is – bár Alfát kb. 20 éve szeretnék, ám csak most sikerült.
Hát mit mondjak… Levizeltem a lábam szárán, olyan szép, illetve visszafogottan elegáns ebben a kompakt kategóriában. Amikor a nejem előttem ment vele a városban, mindenki utána fordult – hízott is a májam!
Eddigi tapasztalataim – Mottó: „Minden autógyár gondosan ügyel arra, hogy minden modelljében legyen valami kicsi, de bosszantó hiba, amit majd a ráncfelvarráskor boldogan el lehet tüntetni”. Tehát:
-ülésfűtés: a céges kocsimban is van, és igen hasznos dolog – pláne így ötven fölött még profilaktív jelleggel prosztata problémákra is javallott :). Ám, amíg a VW-ben a két odal kapcsolói kéznél vannak és a visszajelző is egyértelmű, itt az ülés oldalán kell kaparászni, ráadásul a LED is ugyanott van – igencsak impotens megoldás. Jó, meg lehet szokni, de akkor is!
- Blu&Me: egy dolog, hogy ez a feature gyakorlatilag „Képes angol nyelvkönyv gyermekeknek”, de amikor sokadjára sem sikerült átemelni a telefonkönyvet a telefonomból, mégiscsak utánanéztem a kompatibilitási listában a dolognak. Ott aztán kiderült, hogy a Nokia E90-el örüljek, ha a kihangosító funkció megy. Megint a VW: ott a szintén a gyári navigációhoz kapcsolt Bluetooth kihangosító szemrebbenés nélkül átemelt mindent, sőt kezelte azt is, ha egy névhez több elérhetőséget rendeltem.
Na, de ami jó:
-megy, mint állat! „Dynamic” állásban kikapja a kormányt a kezemből, és tényleg nem azt kell néznem mikor előzök, hanem, hogy mennyit! „All weather” beállításra is szükség volt 23-án – gyakorlatilag egész nap – és igen biztonságosnak éreztem.
- stabilitás: nem mertem olyan gyorsan beállni egy kanyarba, hogy a gépet csúszáshatárra vigyem. Soha nem volt ilyen stabil gép alattam. Beállt ez, mint Dobó Kata!
- a gyári navigáció hála a ma már Mo.-n is részletes NavTeq térképeknek ragyogó. Több mint tíz éve használok navigációt: kezdtem PDA-val, folytattam tappancsos GPS eszközökkel, de mindig voltak gondok: vagy a fényerő gynge, vagy a kijelző méret kicsi, vagy szűk utcákban elvesztette a műholdakat , hol a fémgőzölt szélvédő határolt be, és ami a legfontosabb: mindig el kellett rakni parkolásnál, meg a tápkábel is gyakran útban volt. Ezért mindkét kocsimban csak gyári navi! Nagyméretű multifunkiós kijelzők, egyértelmű használat – baromi jó.
Látom a tuning itt is megy ezerrel. Szeretnék a közeljövőben én is fejleszteni. Látom, hogy Jimmi T. cartárs Ragazzon dupla kipuffancsot rakott fel – én is ezt néztem ki: a 102 mm-es duplavégű 50.0298.61 cikkszámút double shot végződéssel. A középcső cső nálad mit jelent: csak a sima változatot, vagy a katalizátorost? Simán felrakható a cuccos a gyári helyére? Ebben az ügyben konzultálnék veled.
Még egy dolog: a kocsit nyári gumikkal kaptam, és most keresek 4 db 7 1/2Jx 17 H2 ET 41-es méretű alufelnit a téli gumikhoz. Tudtok valami megoldást? Előre is köszönöm!
Hosszas kavarás, toporgás, és még hosszabb várakozás után – több mint 3 hónap -, másfél hete vagyok egy 1,4 TB MultiAir boldog tulajdonosa. Megmondom őszintén, saját autóimat általában elég erős emócionális hátszéllel vásárolom (jó kis képzavar ugye): ilyen volt a két Picasso, és ilyen a Giu is – bár Alfát kb. 20 éve szeretnék, ám csak most sikerült.
Hát mit mondjak… Levizeltem a lábam szárán, olyan szép, illetve visszafogottan elegáns ebben a kompakt kategóriában. Amikor a nejem előttem ment vele a városban, mindenki utána fordult – hízott is a májam!
Eddigi tapasztalataim – Mottó: „Minden autógyár gondosan ügyel arra, hogy minden modelljében legyen valami kicsi, de bosszantó hiba, amit majd a ráncfelvarráskor boldogan el lehet tüntetni”. Tehát:
-ülésfűtés: a céges kocsimban is van, és igen hasznos dolog – pláne így ötven fölött még profilaktív jelleggel prosztata problémákra is javallott :). Ám, amíg a VW-ben a két odal kapcsolói kéznél vannak és a visszajelző is egyértelmű, itt az ülés oldalán kell kaparászni, ráadásul a LED is ugyanott van – igencsak impotens megoldás. Jó, meg lehet szokni, de akkor is!
- Blu&Me: egy dolog, hogy ez a feature gyakorlatilag „Képes angol nyelvkönyv gyermekeknek”, de amikor sokadjára sem sikerült átemelni a telefonkönyvet a telefonomból, mégiscsak utánanéztem a kompatibilitási listában a dolognak. Ott aztán kiderült, hogy a Nokia E90-el örüljek, ha a kihangosító funkció megy. Megint a VW: ott a szintén a gyári navigációhoz kapcsolt Bluetooth kihangosító szemrebbenés nélkül átemelt mindent, sőt kezelte azt is, ha egy névhez több elérhetőséget rendeltem.
Na, de ami jó:
-megy, mint állat! „Dynamic” állásban kikapja a kormányt a kezemből, és tényleg nem azt kell néznem mikor előzök, hanem, hogy mennyit! „All weather” beállításra is szükség volt 23-án – gyakorlatilag egész nap – és igen biztonságosnak éreztem.
- stabilitás: nem mertem olyan gyorsan beállni egy kanyarba, hogy a gépet csúszáshatárra vigyem. Soha nem volt ilyen stabil gép alattam. Beállt ez, mint Dobó Kata!
- a gyári navigáció hála a ma már Mo.-n is részletes NavTeq térképeknek ragyogó. Több mint tíz éve használok navigációt: kezdtem PDA-val, folytattam tappancsos GPS eszközökkel, de mindig voltak gondok: vagy a fényerő gynge, vagy a kijelző méret kicsi, vagy szűk utcákban elvesztette a műholdakat , hol a fémgőzölt szélvédő határolt be, és ami a legfontosabb: mindig el kellett rakni parkolásnál, meg a tápkábel is gyakran útban volt. Ezért mindkét kocsimban csak gyári navi! Nagyméretű multifunkiós kijelzők, egyértelmű használat – baromi jó.
Látom a tuning itt is megy ezerrel. Szeretnék a közeljövőben én is fejleszteni. Látom, hogy Jimmi T. cartárs Ragazzon dupla kipuffancsot rakott fel – én is ezt néztem ki: a 102 mm-es duplavégű 50.0298.61 cikkszámút double shot végződéssel. A középcső cső nálad mit jelent: csak a sima változatot, vagy a katalizátorost? Simán felrakható a cuccos a gyári helyére? Ebben az ügyben konzultálnék veled.
Még egy dolog: a kocsit nyári gumikkal kaptam, és most keresek 4 db 7 1/2Jx 17 H2 ET 41-es méretű alufelnit a téli gumikhoz. Tudtok valami megoldást? Előre is köszönöm!
Jimmi T.01-11-2011 10:05:13 // 4531
Az se rossz ! :)) Deríts ki az okát,hogy mire esetleg az enyém is megnyikkan tudjuk mi az !! Remélhetőleg a kiterjesztett garis időbe bele fér majd a nyiszogó tömítések cseréje !!
Gerion31-10-2011 15:35:29 // 4530
Nekem sajnos csak a bal első ajtóborítás (vagy a B-oszlop mögött valami?) ad időnként gurgulázó hangot! :) Erősebb fékezéskor, gyorsításkor vagy padkáról ledöccenéskor valami nagyon tud nyöszörögni benne.... Nem túl nagy örömömre és megelégedésemre.
Jimmi T.28-10-2011 17:17:53 // 4529
Na csak felugrott a középső cső is a Ragazzontól. Most már nem csak szép (szerintem ) a hátulja, hanem néha egy kis gurgulázó hangot is hallat nagy örömömre és megelégedésemre. :-)) Egy órája végeztünk a felrakással. Hétvégén jön a teszt. Kár hogy a kívülállók fogják igazán csak hallani. ciao tutti
Jimmi T.23-10-2011 08:23:37 // 4528
Jelenleg minden 9000 lakosra jut egy Giu ( BP-n ehhez már kb 210-220 db-nak kellene szaladni :)) ) Az összeszerelő üzemhez számításaim szerint minden lakosnak úgy 1.4 db Giu kellene hogy legyen a birtokában . Nem reális . :-))
Gerion22-10-2011 23:29:43 // 4527
Ha belehúztok, és eléritek a 25ezer autót a városban, akár még összeszerelő üzemet is telepít hozzátok az anyacég! :)
Jimmi T.22-10-2011 14:55:04 // 4526
Hát ezt is megértük. Ha így folytatódik Gius fellegvár leszünk. A viccet félretéve , megérkezett egy újabb Giulietta városunkba. Fekete Etna metál. Alig egy órája ment el előttem. Üdv a jó ízlésűeknek akik valami más lom helyet ilyet vettek a fiuknak. :-) Ha így folytatódik ( és ehhez már csak 10 db újabb kell ) tucat autó lesz Kisvárdán. :-))
Kazes☻21-10-2011 22:01:37 // 4525
Akkor : Nyalhat! :)))
(éretlenek) :)
(éretlenek) :)
Xixo18-10-2011 23:18:16 // 4524
Köszönöm, ha lenne nyomtatóm még ki is nyomtatnám! :)
Gerion17-10-2011 20:52:23 // 4523
Igen, igazad van, 2010 végéről van a sztori...!
Somez17-10-2011 18:05:10 // 4522
Ha valaki nagyon hasonlítani akarja őket, akkor a mostani 1-eshez illik. Amihez te hasonlítottad (feltételezem, mivel 2010-es a Giuliettád, akkor pedig még régi 1-es volt) az a régi 1-es BMW. Mindenesetre én azt mondom, hogy a két típus között nagyon nagy árkülönbség van, ami miatt eleve nem érdemes őket összehasonlítani.
BeeGee17-10-2011 13:12:11 // 4521
Ezek azért szubjektív szempontok, amik nem zárják ki az összehasonlítást :)
Gerion17-10-2011 12:52:30 // 4520
"Ami (egyesek szerint) ennél jobb, az a BMW 1, több millióval drágább áron, ebből kifolyólag nem is hasonlítható össze a kettő."
Szerintem más szempontból sem összehasonlítható. :) Amikor vettük a Giut a páromnak, néztük a BMW 1-est is, BMW szalon tulaja ismerősünk, kínálta ezerrel. Ültünk a bömösben, de nagyon kicsi, főleg szélességben éreztem zavarónak. Azután ott az az unalmas, sivár műszerfal, meg kívülről is olyan gnóm a kinézete a kocsinak, hogy igazi béemvé csak összepréselve, nagyon béna volt az egész, nekem nagyon nem jött be. Kérdezem páromat, hogy neki tetszik-e, ne én döntsek, de azt mondta, neki sem kell, így ennyibe is hagytuk, elköszöntünk.
Érdekes kipróbálni a kettőt, szerintem a Giu sokkal-sokkal többet ad, és igazi autó.
Szerintem más szempontból sem összehasonlítható. :) Amikor vettük a Giut a páromnak, néztük a BMW 1-est is, BMW szalon tulaja ismerősünk, kínálta ezerrel. Ültünk a bömösben, de nagyon kicsi, főleg szélességben éreztem zavarónak. Azután ott az az unalmas, sivár műszerfal, meg kívülről is olyan gnóm a kinézete a kocsinak, hogy igazi béemvé csak összepréselve, nagyon béna volt az egész, nekem nagyon nem jött be. Kérdezem páromat, hogy neki tetszik-e, ne én döntsek, de azt mondta, neki sem kell, így ennyibe is hagytuk, elköszöntünk.
Érdekes kipróbálni a kettőt, szerintem a Giu sokkal-sokkal többet ad, és igazi autó.
Tedi17-10-2011 12:39:28 // 4519
Jimmi T.17-10-2011 12:04:05 // 4518
igen,igen, a bazári 1 is az erkélyemről készült :))
Xixo17-10-2011 01:30:44 // 4517
Az első fotók után? Mielőtt kipróbálta volna? :)
Kazes☻16-10-2011 22:01:22 // 4516
El sem mentem.:)))))
GTPeti16-10-2011 21:53:18 // 4515
Na te is ideértél. :)))
Kazes☻16-10-2011 21:50:58 // 4514
Vagy esetleg egy jó kis Hyundait. :)
Vikking 31116-10-2011 20:09:08 // 4513
Debizony :))) Még milyeT!
GTPeti16-10-2011 20:03:23 // 4512
Ahogy mondani szokták: "Annyiért már autót is lehet venni." :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?