Túldramatizálod, nem erről beszélek, nem írtam hogy életveszély :-) Nagyobb élmény, biztosan.. De aki 20+ éve vezet elsőkerekest, az száz százalék hogy rosszul reagál le egy veszélyes szituációt. Nem arról van szó, hogy ökörködök a körforgalomban, vagy keresztbe csúsztatom a kereszteződésben. Az örömködés és általában úgy csinálja az ember, hogy beleférjen ha nem jön össze.. Ezt szerintem senki nem kérdőjelezi meg, hogy jó móka :-)
Na de ha gáz van, én ( és csak a magam nevében beszélek, mindenki más Walter Röhrl itt és átlag feletti :-))) biztosan rosszul reagálnék, mert az a 400e km elsőkerekessel nem törlődik egy perc alatt.
Értem hogy megvéd az elektronika, én magam részéről ennek örülök, legyen is így. Megjegyzésként: A vezetéstechnikai tréningen a mi csoportunkban kizárólag a Giulia forgott meg a körpályán.
Az elfogultságod érezhető azért, és ez itt tényleg nem lesz népszerű. Egy mondattal lealáztad 25 év Alfa Romeoit, gratula. :-)) Gondold át ezt a részt mégegyszer :-)
Aztán nézd meg a Lynk and Co 03 körét a Nurburgringen XDDD Elsőkerékkel :-)
Forum >> Giulietta
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 19:03:55 // 12370
Kazes☻09-12-2020 19:01:16 // 12369
Nekem ugyan csak'46-om van, ami egy igen jó verda, de azt azért hozzá szoktam tenni, hogy imádom, csak rossz helyen hajt! Aminél még szvsz nagyon kívánná a hatulkaparást, az a GT! 😃
Botond122209-12-2020 18:49:00 // 12368
Biztos nem leszek népszerű a kijelentesemmel de en ugy gondolom hogy a hatsokerek messze nagyobb elmenyt ad plane ha erosebb a kocsid, mert nem tepi ki a lezesbol a kormanyt nem kapar elol, stb. Igen ha nyomod neki a kanyarban mint suketnek a csengot akkor nem eleg csak elvenni a gazt mint az elsokerekesnel. Itt odaszur, megcsusztatodd a feneket es ellenkormanyzol. (Es tudni kell hogy nem vagyok drifbajnok sot "fankozni" sem szoktam vagy tudok.) De konyorgom nem mondjuk mar hogy a hatsokerekes kocsi = eletveszely! Az ersoebb kocsik mind hatsokerekesek a BMW Merci, a sport kocsik zomeben hatul hajtanak es ezek tulajai nem haltak ki ha jól tudom. Szamos hatoskerekes kocsim volt es van is. Leszamitva azt amikor szandekosan meg akatom csusztatni a feneket, szinte soha nem tort ki egyiksem pedig legutobb 7fok allatt mult hetvegen egy hatsokerekes 400LE Porscheval turaztunk a 7vegen nyari gumival! Nem volt megcsuszas!
Es ne felejtsuk el a mai modern kocsikban annyi elektronika vigyazz rad hogy szinte hulyebiztosak. Jobban kezelik ezt a helyzete mint egy kozepes sofor..
Raadasul. Giuliaban kikapcsokhatatlan.
Szival szerintem egy elsokerekes kocsik= kozlekedesi eszkoz. A hatsokerekes: kozlekedesi +elmenyfaktor ha akarod. Es mivel nekem van mindketto fajta sot egy 4kerekes is ezert az gondolom hogy hiteles a véleményem.
Szamoljuk ossze hany elsokerekes eros (sport) modell van a piacon es hany hatsokerekes vagy 4 kerekes ahol a hatso van jobban hajtva) Giulia QV? Nem veletlen. Viszont atlagos sofornek menetstabilizatos nelkul ne adjunk ilyet...plane ha kozlekedni akar csupan.
De megyegyszer megerositem a Giulitta QV egy nagyon jo imadnivalo kocsi.. De a QVt en hatso vagy 4 kerekkel preferalnam ugy meg jobb lenne.. de ilyen nincs tehat mindegy. Az elsokerek tokeletes lehet az 1.4es modelleknek. Oda nem is kellene mas. Ennyi..
Es ne felejtsuk el a mai modern kocsikban annyi elektronika vigyazz rad hogy szinte hulyebiztosak. Jobban kezelik ezt a helyzete mint egy kozepes sofor..
Raadasul. Giuliaban kikapcsokhatatlan.
Szival szerintem egy elsokerekes kocsik= kozlekedesi eszkoz. A hatsokerekes: kozlekedesi +elmenyfaktor ha akarod. Es mivel nekem van mindketto fajta sot egy 4kerekes is ezert az gondolom hogy hiteles a véleményem.
Szamoljuk ossze hany elsokerekes eros (sport) modell van a piacon es hany hatsokerekes vagy 4 kerekes ahol a hatso van jobban hajtva) Giulia QV? Nem veletlen. Viszont atlagos sofornek menetstabilizatos nelkul ne adjunk ilyet...plane ha kozlekedni akar csupan.
De megyegyszer megerositem a Giulitta QV egy nagyon jo imadnivalo kocsi.. De a QVt en hatso vagy 4 kerekkel preferalnam ugy meg jobb lenne.. de ilyen nincs tehat mindegy. Az elsokerek tokeletes lehet az 1.4es modelleknek. Oda nem is kellene mas. Ennyi..
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 17:52:52 // 12367
A Giulietta hajlamos az elejét furán megrángatni, ezt pl egyik autóm sem csinálta ennyire "vadul". Viszont nedves úton sem száll el a Giulietta orra kifelé, én semmilyen orrtolós jelleget nem tapasztaltam még tőle. Ilyen elsőkerekes autóm még nem volt, ami ennyire nem tolja az orrát, pont ezért nincs is hiányérzetem. Szerintem a könnyű motor sokat segít ebben. Valamelyik teszt írta is ezt, a 2.0 jtdm vs Multiair összehasonlításban, hogy nagyon érződik a könnyebb motor.
A meglepetésekről csak annyit, hogy az általam levezetett nem túl sok, kb 400e km-ren négy esetre emlékszek amikor nem direkt, vagy sportolás következményeként, hanem tényleg váratlanul megcsúsztam. Ebből egyben nem éltem volna túl ha hátsókerekes az autó, teliben egy betonoszlopnak mentem volna.. Kikanyarodtak elém jeges úton. Egy garázsfeljáróba tettem fel az autót, és egy villanyoszlop előtt centikre ugrattam vissza az útra. Négy jobbra-balra tekézés után tudtam megfogni a sávomban. Egy másik esetben 80-nal csorogtam havas autópályán, amikor egy kijegesedett gödör a sáv szélén (hogy került oda??) kirántotta a farát a 146-nak, pont mint a rántópad. Fél pillanat alatt húztam hármasba, és tiportam a gázt, miközben ellenkormányoztam. Hátsókerekessel családostól repülünk le az árokba, ha nem elég ügyes a vdc. Szóval nem tudom én ezt még.
A meglepetésekről csak annyit, hogy az általam levezetett nem túl sok, kb 400e km-ren négy esetre emlékszek amikor nem direkt, vagy sportolás következményeként, hanem tényleg váratlanul megcsúsztam. Ebből egyben nem éltem volna túl ha hátsókerekes az autó, teliben egy betonoszlopnak mentem volna.. Kikanyarodtak elém jeges úton. Egy garázsfeljáróba tettem fel az autót, és egy villanyoszlop előtt centikre ugrattam vissza az útra. Négy jobbra-balra tekézés után tudtam megfogni a sávomban. Egy másik esetben 80-nal csorogtam havas autópályán, amikor egy kijegesedett gödör a sáv szélén (hogy került oda??) kirántotta a farát a 146-nak, pont mint a rántópad. Fél pillanat alatt húztam hármasba, és tiportam a gázt, miközben ellenkormányoztam. Hátsókerekessel családostól repülünk le az árokba, ha nem elég ügyes a vdc. Szóval nem tudom én ezt még.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 17:26:13 // 12366
A Giuliettából átülve nekem az tetszik a hátulkaparósban hogy nem rángatja a kormányt.
...és igen, ahogy mondod tud okozni meglepetéseket közúton. Most hogy kicsit nyálkásabb az út egy egyszerű kifordulás a mellékutcából is izgalmas tud lenni.Szerencsére a Giulia megoldja az ilyen szitukat.
Cserébe nincs a kanyarban belső íven kipörgő kerék.
Nekem bejött.
...és igen, ahogy mondod tud okozni meglepetéseket közúton. Most hogy kicsit nyálkásabb az út egy egyszerű kifordulás a mellékutcából is izgalmas tud lenni.Szerencsére a Giulia megoldja az ilyen szitukat.
Cserébe nincs a kanyarban belső íven kipörgő kerék.
Nekem bejött.
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2020 20:45:42 // 12365
A hátsókerék hajtás is egy kompromisszum. Ahogy a vezetéstechnikai tréningen fogalmaztak, 'közúton a túlkormányzottság problémás' . Attól egyébként én is tartok, hogy bármilyen szórakoztató is, és jó érzés hogy hátul tol, vészhelyzetben egyszerűen rosszul reagálnék. Ez is a tréningen lett világos, erősen berögzült pár reakció, pl. az abs nélküli vészfék is. Illetve a keresztbe csúszó autót azonnal próbáltam gázzal, kormánnyal valahogy visszahozni. Egy hátsókerekessel lehet hamar az árokban lennék. De nem tudom. :-)
samu12608-12-2020 20:11:43 // 12364
Egyedül a manuál váltó amit nehezen engedek el, de manuális 1.8 TBI meg legújabb 2014, de inkább 13. Ki kell próbálnom milyen a TCT mert maximum 4-5 éves darabot vennék, de az se lenne baj ha még garis lenne.
Hátul kaparósban csak egyszer ültem, nekem az még inkább ijesztő mint sem menő :D
Hátul kaparósban csak egyszer ültem, nekem az még inkább ijesztő mint sem menő :D
Botond122208-12-2020 15:50:40 // 12363
Az Giulietta QV (feleségemé) nagyon megy.. A masik kocsink egy 280LE Stelvio de szerintem leveri a QV.. Erzesre, hangra mindkeppen. Minosegben azert latszik a tobb ev kulonbseg a Stelcio (es gondolom Giulia is) javara de persze arban is van kulonbseg. Ha eladjuk a QVt akkor a kivetkezo vagy ue vagy egy Giulia 280 lesz.. Talan ami legjibban zavar a QVben a TCT es hogy elso kerekes... Nehez kezeli az elso kerek ezt a teljesitnennyt..
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2020 15:47:54 // 12362
Nem nehéz eldönteni, ha tudod mit szeretnél :-))
Mármint ha a 159 nagy, akkor a Giulia is nagy lesz, mert még nagyobb is valamivel.
Papíron kb egyformán mennek, ebben nagy különbség nem hiszem hogy van. Érzésre sem biztos, de a Giuliettát tippelném intenzívebb élménynek.
Ha szépségben egy szinten van, tedd fel magadnak a kérdést, hogy a kézi váltó fő élményfaktor e neked? Giuliettát TCT-vel nem vennék, és nem azért mert rossz, de akkor már inkább kézi váltó, lehet tipegni a pedálokon, pakolni a fokozatokat, nekem ez pl egy élmény faktor. Ha automata kell, akkor Giulia, annak a ZF váltója más kategória, más értelemben élmény.
Aztán kell e a hátulkaparós érzés, jelent e élményben is valamit, azon kívül hogy divat azt mondani, hogy "jó oldalon hajt"? :-D
A többit majd kifejti akinek több tapasztalata van mindkét típussal. XDD
Mármint ha a 159 nagy, akkor a Giulia is nagy lesz, mert még nagyobb is valamivel.
Papíron kb egyformán mennek, ebben nagy különbség nem hiszem hogy van. Érzésre sem biztos, de a Giuliettát tippelném intenzívebb élménynek.
Ha szépségben egy szinten van, tedd fel magadnak a kérdést, hogy a kézi váltó fő élményfaktor e neked? Giuliettát TCT-vel nem vennék, és nem azért mert rossz, de akkor már inkább kézi váltó, lehet tipegni a pedálokon, pakolni a fokozatokat, nekem ez pl egy élmény faktor. Ha automata kell, akkor Giulia, annak a ZF váltója más kategória, más értelemben élmény.
Aztán kell e a hátulkaparós érzés, jelent e élményben is valamit, azon kívül hogy divat azt mondani, hogy "jó oldalon hajt"? :-D
A többit majd kifejti akinek több tapasztalata van mindkét típussal. XDD
Nasuto08-12-2020 13:28:14 // 12361
Van. ;) Sajnos Giuliát még nem vezettem, így viszonyítási alapom sincs. De G-Mann (tőle vettem a QV-t) szerintem segít. Igaz neki Giuliából Veloce van, nem a 200 pacis.
samu12608-12-2020 10:23:51 // 12360
Nehéz eldönteni hogy mi lenne a jobb, egy Giulia vagy Giulietta, de ha az utóbbi, akkor van itt 1750 tulaj?
https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-veloce-benzin-kek-fbdbb3b1-e126-ff2d-e053-0100007fbb61?cldtidx=17&cldtsrc=listPage
Egy ilyen például gyorsulásban, vezetési élményben mennyire vetekszik mondjuk egy 2.0 benzines Giuliával? Szépségben nekem mind a kettő egy szinten van, csak a 159 amiben ülök még mindig túl nagy :)
https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-veloce-benzin-kek-fbdbb3b1-e126-ff2d-e053-0100007fbb61?cldtidx=17&cldtsrc=listPage
Egy ilyen például gyorsulásban, vezetési élményben mennyire vetekszik mondjuk egy 2.0 benzines Giuliával? Szépségben nekem mind a kettő egy szinten van, csak a 159 amiben ülök még mindig túl nagy :)
Szabolcs 15908-12-2020 04:15:39 // 12359
Köszönöm szépen, 1,4 tb 120 le
Kau07-12-2020 20:57:30 // 12358
Szép! Gratula! :)
Nekem is ilyen a tervezet. 235 lóval. :)
Már 2 éve :))))
Nekem is ilyen a tervezet. 235 lóval. :)
Már 2 éve :))))
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2020 20:34:21 // 12357
Nagyon szép, gratula! :-)
Szabolcs 15907-12-2020 20:19:02 // 12356
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2020 15:06:07 // 12355
Zolibácsi05-12-2020 09:32:46 // 12354
DZ-re kérdezz rá, de ott sem lesz olcsó, mert maga az anyag a drága.
Bazsika89805-12-2020 08:59:08 // 12353
Sziasztok,
Budapesten keresek olyan szakit aki meg tudná kuplungozni a Giut sajnos beesett a pedál és már két hónapja pihen szegény. Illetve hozzávetőleg ,milyen ár reális mert kaptam 2 olyan ajánlatot ,hogy a hajam égnek állt. :) köszi a segìtséget
Budapesten keresek olyan szakit aki meg tudná kuplungozni a Giut sajnos beesett a pedál és már két hónapja pihen szegény. Illetve hozzávetőleg ,milyen ár reális mert kaptam 2 olyan ajánlatot ,hogy a hajam égnek állt. :) köszi a segìtséget
poteka29-11-2020 20:12:44 // 12352
Rég nincs meg a QV, de úgy emlékszem, a jobb visszapillantó az volt, ami jobbra volt, ha benne ültem :).
Amúgy lehet a kábel is, az ajtóátvezető gumitücsökben megy az is a többi kábelel, és mint ilyen, meg tud törni.
Amúgy lehet a kábel is, az ajtóátvezető gumitücsökben megy az is a többi kábelel, és mint ilyen, meg tud törni.
Jimmi T.29-11-2020 20:08:52 // 12351
Jó , holnap meg kell néznem , mert valszeg cserés lett .
Kazes☻29-11-2020 19:03:34 // 12350
Vagy inkább a másik jobb?! ;)
Jimmi T.29-11-2020 18:43:54 // 12349
az a menetirány szerinti bal ? :-)
poteka29-11-2020 18:26:16 // 12348
Én úgy tudom, a jobb visszapillantóban van.
Jimmi T.29-11-2020 16:29:25 // 12347
Hali . valaki tudja ( persze hogy tudja ) hogy a külső hőmérséklet érzékelő merre van a Giu-ban ?
bega198623-11-2020 09:38:49 // 12346
Nem hangzik jól. Nekem eddig 25ezer km alatt 2x fordult elő, hogy szintén hidegben, hidegindulás után 1-esből 2-esbe váltáskor rántott egy picit. De nem igazán volt rángatás, csak éreztem a váltást, egyébként meg nem szoktam érezni. Majd írd meg a fejleményeket, remélhetőleg nincs nagy baja.
Botond122223-11-2020 00:06:09 // 12345
2 es 4 fokozat reggel hidegen rángatva vált.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2020 22:23:54 // 12344
Köszi Gyuri, azon lehet segíteni ha nem elég :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2020 22:22:35 // 12343
Szia Gerorge! Akkor ezek szerint csak fejegység cserével megoldható... mondjuk nem tudom minek az asszonynak én sosem nézem elég a csipogás...
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 21:50:48 // 12342
Tudtommal egyiken sincs GPF, mivel szívócső befecskendezéses, nem kormol. És tényleg nem, csillog villog a kipufogó :-) Lehet ezért lett ilyen 'elavult' konstrukció, az olaszok frappánsan megoldották a kormolás témát XD A faceliftesek szoftvere vissza van véve, a 120 ló az tényleg 'csak' annyi.
GEORGE22-11-2020 21:44:03 // 12341
Szia Erhard. Én ezt fogom megrendelni.
https://www.car-interface.com/vendita/en/interfaces-a-v-video-alfa-romeo/263-video-interface-for-alfa-romeo-giulietta-radionav.html
A te évjáratodhoz való is van.
https://www.car-interface.com/vendita/en/interfaces-a-v-video-alfa-romeo/263-video-interface-for-alfa-romeo-giulietta-radionav.html
A te évjáratodhoz való is van.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2020 19:16:02 // 12340
Üdv érdeklődnék, hogy a 2016-17-től lévő 1.4TB 120 lovasnál az EU6-nál már van részecske szűrő vagy nélküle tudja és a gyári navis fejegységhez lehet e tolatókamerát aplikálni?
bega198621-11-2020 12:38:43 // 12339
Csak kíváncsiságból kérdezem, baj van vele?
GEORGE18-11-2020 14:46:06 // 12338
Sziasztok!
Ma a Lurdyban volt kerék cserén az MHR-898 (a számban nem vagyok biztos) fehér Giulietta-s cartárs. Esetleg itt van köztünk?
Kérdezni szeretnék tőle.
Ma a Lurdyban volt kerék cserén az MHR-898 (a számban nem vagyok biztos) fehér Giulietta-s cartárs. Esetleg itt van köztünk?
Kérdezni szeretnék tőle.
Botond122217-11-2020 21:00:19 // 12337
Sziasztok tudtok ajánlani egy jó TCT váltó szakembert? Lehetőleg Budapesten vagy környékén...Köszönöm!
Zolibácsi17-11-2020 14:57:24 // 12336
+1
:)
:)
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2020 12:10:13 // 12335
Húú gyerekek... ez a Giulietta, ez kész.. Megvolt az első kedvenc útvonalon haza autózás. Körben az erdőn keresztül, 10p kerülő. Ez milyen tíz perc volt :-) A kis hullámos, hepehupás úton olyan magabiztosan ment, nem rázott, nem döccent, rendesen kisimította az utat. Sokkal jobbnak érződött az út, mint eddig bármikor. Ugrik bele a kanyarokba és menne , de nagyon. Kéri a gázt, harap, és súlytalanul kanyarodik. Orrtolás.. az mi? XD Nagyon jó érzés vele gyorsan menni.. Az utolsó kanyarnál lenéztem mennyivel megyünk.. hát azta. Kicsit meglepett hol jár a mutató. Az pedig nagyon, hogy ez a futómű mennyire jól dolgozik egyenetlen úton. :-))
Jimmi T.15-11-2020 18:39:17 // 12334
bega198614-11-2020 13:18:21 // 12333
A tükörremegéshez:
Ki lett cserélve a jobb oldali motortartó bak és megszűnt. Olyan szépen jár mostmár, hogy szinte észre se veszem hogy jár a motor. Érdekesség, hogy mint kiderült létezik megerősített motortartó, valószínűleg az eredeti gyengére sikerült. Az eredeti kör alakú, ez kocka. Hosszabb csavar is kell hozzá. Remélem ez már tartósabb lesz.
Ki lett cserélve a jobb oldali motortartó bak és megszűnt. Olyan szépen jár mostmár, hogy szinte észre se veszem hogy jár a motor. Érdekesség, hogy mint kiderült létezik megerősített motortartó, valószínűleg az eredeti gyengére sikerült. Az eredeti kör alakú, ez kocka. Hosszabb csavar is kell hozzá. Remélem ez már tartósabb lesz.
Kazes☻01-11-2020 10:24:51 // 12332
Hipp - hipp, hurrá! :)
Jimmi T.01-11-2020 10:04:36 // 12331
és felcsendült az olasz himnusz Aragonban .
a Giulietta és a Romeo ferraris tiszteletére :-)
a Giulietta és a Romeo ferraris tiszteletére :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 18:45:43 // 12330
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 18:43:18 // 12329
Hajrá! 👍
Jimmi T.31-10-2020 18:25:44 // 12328
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2020 20:06:39 // 12327
Én már rendesen irigylem az asszony Giuliettáját XD Szuper kis autó, olyan igazi vidám olasz. 😀
Zolibácsi24-10-2020 19:28:45 // 12326
Ma mentünk egy laza 400 km-t asszony giuliettajaval. Azon kívül hogy az ülés pozíciót nem tudom beallitani rendesen, mindig meglep hogy milyen jó kisautó. Olyan vígan viszi a 180-200 at. Stabil az úton. És a legtöbben lehuzodnak előle :) persze volt egy két próbálkozó aki kíváncsi volt 200 felett is. Üdv minden alfasnak akikkel találkoztunk ma
Josh.8119-10-2020 15:30:15 // 12325
Sziasztok!
Próbáltam visszakeresgélni és olvasni, de meggyőző választ nem találtam,ezért infót kérnék..;
-A 18"-os 235/40 méretű gumi elfér 'kényelmesen' a Giuliettán, a szélessége miatt ET41-s felnivel?
Aki használ ilyen méretet, legyen kedves megírni, hogy használható-e a 225/40 R18 helyett..
'És akinek ilyen van, milyen széles felnin használja egyébként ezt a 235-ös méretet; 7,5-8J?'
Előre is köszönöm a válaszokat,sziasztok
Próbáltam visszakeresgélni és olvasni, de meggyőző választ nem találtam,ezért infót kérnék..;
-A 18"-os 235/40 méretű gumi elfér 'kényelmesen' a Giuliettán, a szélessége miatt ET41-s felnivel?
Aki használ ilyen méretet, legyen kedves megírni, hogy használható-e a 225/40 R18 helyett..
'És akinek ilyen van, milyen széles felnin használja egyébként ezt a 235-ös méretet; 7,5-8J?'
Előre is köszönöm a válaszokat,sziasztok
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2020 14:05:55 // 12324
Hát lehet a 2.4 orra bazi nehéz, de engem nem motivál. Próbáltam már sokszor és mindenhogy, tolja az orrát és lustán szedi össze a farát. Viszont bekacsolt VDC-vel szépen rajzol fánkot, ha jókor húzok bele kézifékkel :-) Egyébként a vezetéstechnikai tréningen is hasonlót tapasztaltam. Simán a vizes körforgóban szépen lehetett orrtolásból keresztbe csúszás felé billenteni, jól kontrollálható a határtartományban, semmi hirtelen mozdulatot nem tesz :-) Ahogy csúszósabb lesz a szitu, úgy jön előtérbe az orrtolás, és nekem egyszerűen szokatlanul lassú ahogy a farát aztán nagy nehezen utána lehet billenteni. A rántópadon is ez jött ki, másodpercekig megy keresztbe, full alászedett kormánnyal, mire nagy nehezen átbillen a súlypont. Az egyik próbálkozáskor gázzal inzultáltam keresztbecsúszás közben, hogy végre mozduljon már meg visszafelé. Rám is szóltak :-)
A 146 ehhez képest adrenalin bomba volt, azzal konkrétan körberajzoltam a körforgalmat havon, és ha elmértem a tempót, soha nem orral akart belfúródni az út szélébe, hanem az oldalával sordódott le. És meglepő módon a TD volt jobb, nem kicsivel, gondolom a könnyebb motor/váltó miatt. A Giuliettát még nem tudom, nagyot kanyarodni lehet vele, a határait nem feszegettem még igazán. Viszont az orra annyira pihe könnyű.. nagyon vágytam már erre :-)
A 146 ehhez képest adrenalin bomba volt, azzal konkrétan körberajzoltam a körforgalmat havon, és ha elmértem a tempót, soha nem orral akart belfúródni az út szélébe, hanem az oldalával sordódott le. És meglepő módon a TD volt jobb, nem kicsivel, gondolom a könnyebb motor/váltó miatt. A Giuliettát még nem tudom, nagyot kanyarodni lehet vele, a határait nem feszegettem még igazán. Viszont az orra annyira pihe könnyű.. nagyon vágytam már erre :-)
szelod915-10-2020 13:16:43 // 12323
Persze, kompromisszum. Nem ez a fő szempont az autóvásárlásnál :D
159-ben párszor kinyomtam teljesen, télen és esőben. Olyan íveket lehetett rajzolni vele, hogy a BMW-sek megirigyelnék. Meglepően jól el lehetett tenni keresztbe, aztán ellenkormányzás és gázzal kiszedni. A Giulietta pont akkor fogja meg, amikor el kellene kezdeni összeszedni. Szóval ilyen szempontból jól van hangolva a D mód. A-ban pedig sosem használtam és valószínűleg nem is lesz rá szükség.
159-ben párszor kinyomtam teljesen, télen és esőben. Olyan íveket lehetett rajzolni vele, hogy a BMW-sek megirigyelnék. Meglepően jól el lehetett tenni keresztbe, aztán ellenkormányzás és gázzal kiszedni. A Giulietta pont akkor fogja meg, amikor el kellene kezdeni összeszedni. Szóval ilyen szempontból jól van hangolva a D mód. A-ban pedig sosem használtam és valószínűleg nem is lesz rá szükség.
WarbiRunner (Gyuri)14-10-2020 16:58:20 // 12322
Akkor helyes :-) Értem az igényed, nekem ez már apró komprimisszumnak tűnik. A 159-ben kikapcsolható.. csak minek XD
Kazes☻14-10-2020 16:49:39 // 12321
Ilyen Ződikéshez igen hasonlító esetem nekem is volt mostanság, kettő is... majd, ha lesz újabb verda, akkor majd hasonlítom ahhoz is! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?