Nem létezik, hogy gyárilag az összes egyszínű legyen. Túrtam már bele néhány kábelkorbácsba, de ilyet még nem láttam - maximum utólagos vagy kereskedő által beépített riasztó környékén.
A kapcsolási rajzon is vannak színek jelölve.
Mi van, ha nem egy, hanem egyszerre 2-3 kábel törik el? Nem kezdeném el találomra összekötni őket.
Forum >> Giulietta
poteka13-10-2020 15:12:52 // 12310
WarbiRunner (Gyuri)13-10-2020 12:05:32 // 12309
Ennyit a színekről XDD Így tényleg tökmindegy.
poteka12-10-2020 15:30:15 // 12307
Azért egy jobb villanyászboltban lehet kapni méterre jó minőségű gyengeáramú vezetéket akár 8-10 színben. Csíkos nyilván nincs, oda én olyat vettem, ami a kábel alapszíne volt.
A köteget elnézve inkább kicseréltem az összeset, beleértve az ablakfűtés vastagabb kábelét és az antenna koaxkábelét is (az autó a hátsóablak-fűtés gőzölt hálóját használja antennának is).
Kb. bő 15-20 centit vágtam ki és kb. 30-at toldottam vissza eltolt forrasztásokkal, zsugorhüvellyel és a köteget betekerve fekete szigetelőszalaggal. A lényeg, hogy a forrasztások ne essenek egybe és ne azon a részen legyenek, ahol nyitásnál hajlik a kábel (a gumiharangban ne legyen forrasztás).
Azért jó hosszabbra hagyni, mert gyárilag egyrészt szar a kábel minősége (hidegben törik a műanyag burkolata és réz is kevés van benne), másrészt gyárilag rövidre van szabva, teljesen kinyitott csomagtérajtónál megfeszül.
A készen kapható javítókészletek ha jól emlékszem sarukkal dolgoznak, azzal csak az a baj, hogy jóval vastagabb lesz a javított köteg és nehéz visszatenni a helyére, illetve a sarus csatlakozókat nehezebb úgy szigetelni, hogy ne érjenek egymáshoz és a kasztnihoz. De ha valaki ragaszkodik a sarukhoz, akkor a javítókészletet is előállíthatja 1-2 ezer forintból egy óra alatt.
A köteget elnézve inkább kicseréltem az összeset, beleértve az ablakfűtés vastagabb kábelét és az antenna koaxkábelét is (az autó a hátsóablak-fűtés gőzölt hálóját használja antennának is).
Kb. bő 15-20 centit vágtam ki és kb. 30-at toldottam vissza eltolt forrasztásokkal, zsugorhüvellyel és a köteget betekerve fekete szigetelőszalaggal. A lényeg, hogy a forrasztások ne essenek egybe és ne azon a részen legyenek, ahol nyitásnál hajlik a kábel (a gumiharangban ne legyen forrasztás).
Azért jó hosszabbra hagyni, mert gyárilag egyrészt szar a kábel minősége (hidegben törik a műanyag burkolata és réz is kevés van benne), másrészt gyárilag rövidre van szabva, teljesen kinyitott csomagtérajtónál megfeszül.
A készen kapható javítókészletek ha jól emlékszem sarukkal dolgoznak, azzal csak az a baj, hogy jóval vastagabb lesz a javított köteg és nehéz visszatenni a helyére, illetve a sarus csatlakozókat nehezebb úgy szigetelni, hogy ne érjenek egymáshoz és a kasztnihoz. De ha valaki ragaszkodik a sarukhoz, akkor a javítókészletet is előállíthatja 1-2 ezer forintból egy óra alatt.
Kazes☻12-10-2020 11:31:52 // 12306
Olyannal dolgoznak, amilyet rendelnek... és olyat rendelnek, amilyet kikalkulálnak és a többi és a többi! :)
WarbiRunner (Gyuri)12-10-2020 11:27:25 // 12305
Na akkor nem kérdés a forrasztás, pláne annak ismeretében, hogy milyen vezeték minőséggel dolgoznak újabban az autóiparban. A lányomnak nyakláncot csinálni sem adnám oda.. XD
Öcsi12-10-2020 10:59:42 // 12304
A neten 18000 és 35000Ft között van 1db vezeték köteg (Meat&Dorina, Vemo stb). A bal o. drágább, mert itt 13db vezeték van, és a cső, a jobb o. csak 8db, ebből 1 árnyékolt.
Ha lenne a közelben egy szerelő, aki csinált már ilyet, én szivesen el vinném hozzá.
Kazincbarcika mellet lakom, a közelben az nálam 100km-en belül van.
Ha lenne a közelben egy szerelő, aki csinált már ilyet, én szivesen el vinném hozzá.
Kazincbarcika mellet lakom, a közelben az nálam 100km-en belül van.
Öcsi12-10-2020 10:48:43 // 12303
2016-ban vettem az autót ( 2010-es), már az első évben hozott egy hibát, jobb oldali tolatólámpa nem világít. Ekkor még nagyon új volt minden, de a fórumon a vezeték szakadást valószínűsítették. Igazuk volt. Itt még ez volt az első javítás. Ezután a hátsó ablaktörlő nem működött (2017), ezt is javítottam. Majd következett a baloldal. A csomagtartó nem nyílt ki a jelvényről, ezt is javítottam, közben találtam olyan vezetéket még egyet, ami el volt szakadva. Ezt is javítottam , azóta jelzi a műszerfalon, ha nyitva marad a csomagtartó. A bal oldalon már volt 3 forrasztás, amit még az előző tulaj csináltatott. Nyilván nem szín azonos vezetéket használok, mert nincs csíkos vagy pettyes vezetékem itthon. Szilikon vagy gumi szig. vezetékem van.
WarbiRunner (Gyuri)12-10-2020 10:01:07 // 12302
Persze hogy mindegy, én is olyan vezetékkel oldottam meg, ami volt. Egyenként elvágtam-betoldottam mindet. Azért elegánsabb ha szín azonos, még ha nem is látszik :-) Plusz könnyebb megcsinálni, nem kell egyesével toldani a vezetékeket, nem tudod összekeverni forrasztáskor. De tény, hogy óriási jelentősége nincs :-)
berobbantam12-10-2020 05:20:33 // 12301
Nekem is eltört a 156-on.Abba cserélhető.Van egy stekker a csomagtér ajtóba egy másik a kalaptartó alatt.De én is forrasztottam.Csak épp gumi szigetelésű vezetéket használtam műanyag helyett.Ez pont az a hely ahol szerintem tökmindegy a vezeték színe.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2020 21:10:26 // 12300
Attól függ :-) Hogy pl. mennyibe kerül. A 159-nél megforrasztottam, de nyilván nem volt színazonos vezetékem. Szóval a javító készlet előnye, hogy színazonos lesz vele minden kábel a javított szakaszon. Nyilván ha drága, értelmetlen, de pár ezrest megérhet. :-)
Jimmi T.11-10-2020 12:26:41 // 12299
Egyetértek , nekem két-három évente olyan 5000 ft hogy villamos Béla megforrassza vagy kiváltsa az éppen aktuális szakadást .
Marcika10-10-2020 20:45:53 // 12298
Hello!
A csomagtartó átvezető kábeleire gondolsz?
Nekem nincs benne tapasztalatom, de minden infó infó - hátha:
Nekem a szerelőm azt mondta megvehetem, de szemfényvesztés a javítókészlet. Autóvillamossági szerelő váltotta ki szakszerűen a hibás szakaszokat, jóval olcsóbb volt, gyorsan készen volt vele.
A csomagtartó átvezető kábeleire gondolsz?
Nekem nincs benne tapasztalatom, de minden infó infó - hátha:
Nekem a szerelőm azt mondta megvehetem, de szemfényvesztés a javítókészlet. Autóvillamossági szerelő váltotta ki szakszerűen a hibás szakaszokat, jóval olcsóbb volt, gyorsan készen volt vele.
Öcsi08-10-2020 10:45:36 // 12297
Egy kis segítségre lenne szükségem. A hátsó vezetékkötegeket akarom cseréltetni, hol rendeljem? Van-e különbség a 2.0 vagy más típusok között? Az árban nagy szórások vannak. Köszi előre is!
G-MANN🍀05-10-2020 14:33:42 // 12296
fontos a felni szélessége is, 7,5 széles felnivel ok lehet :-)
G-MANN🍀05-10-2020 14:31:05 // 12295
ahogy nézem nem írt senki a 225/45 18R méretről, annál 101,25 mm az oldalfal magasság (be is férhet, bár én gyári méret párti vagyok), 235/45 már 105,75 mm,
225/40 csak 90 mm
225/40 csak 90 mm
Aron105-10-2020 13:48:23 // 12294
upsz, tenyleg, figyelmetlen voltam. Koszi!
Zolibácsi05-10-2020 12:57:44 // 12293
Elég 2-t le görgetni és ott a válasz
Aron105-10-2020 12:43:55 // 12292
Ha mar gumi garnitura, valakinek van tapasztalata 225/45 R18-as kerekekkel? Befér? Csak mert most kaptam defektet a /40-essel, és gondoltam a kövi szett lehetne /45-ös.
Zolibácsi04-10-2020 22:19:21 // 12291
Szóval szerintem el fog férni mind a kettő
Zolibácsi04-10-2020 22:17:03 // 12290
A 159 ről maradt egy garnitúra 235/45 r18, alá tettem a giuliettanak és elfert majdnem mindenhol, pedig azért tulmeretes volt. Bal oldalt a dob betétet dörzsölt csak ki kb 1-1 ujjnyi részén mert alaszedve bele ért. Azóta persze váltottam 225 /40 r18 ra nagy a comfort különbség a nagyobb kerék javára.
Marcika04-10-2020 20:36:42 // 12288
Szia!
Ezen az oldalon minden gyári alkatrészre rá tudsz keresni. Most én megelőlegeztem adatokat, de a legjobb, ha a főoldara lépsz, beírod az alvázszámod, és akkor biztosan a te autódat fogja mutatni:
https://7zap.com/en/catalog/cars/Alfa%20Romeo/brand/2/0/GIULIETTA/GIULIETTA%20(2010-2013)/Alfa%20Romeo/NURONVBFOHNHSTZxd2tQTUVGUkh4VUtwM3h1L1RhOW1ydm8wNnFvTU9LNXJtdjdhWlNoUytVUENCM2k4bWdMYXJXNGpET3JuMUs2QXRHcXZablVia0crNi9wKzJSeGdSUXBjVEZuMUo4aGN5d3BXRDIzU0Q5RVV0OWxJc2ViZzlaNFd5UUlPZ1dpV1Jqb3NLRzQ2VjJmVjV0ZEFIblAvV1grejZxRDRpZXhLMWdiUWNsV2p6V1padXZZNkovMDAycjRQZkU1d2ErTmVvSk1lVlhhNmhuQT09/6bbffde8b5b8077d2d0a5796da6eea3c:d9867bb2168d394d98a32427e9e87001/manufacturer/553/0.55300-010.1-0
Ezen az oldalon minden gyári alkatrészre rá tudsz keresni. Most én megelőlegeztem adatokat, de a legjobb, ha a főoldara lépsz, beírod az alvázszámod, és akkor biztosan a te autódat fogja mutatni:
https://7zap.com/en/catalog/cars/Alfa%20Romeo/brand/2/0/GIULIETTA/GIULIETTA%20(2010-2013)/Alfa%20Romeo/NURONVBFOHNHSTZxd2tQTUVGUkh4VUtwM3h1L1RhOW1ydm8wNnFvTU9LNXJtdjdhWlNoUytVUENCM2k4bWdMYXJXNGpET3JuMUs2QXRHcXZablVia0crNi9wKzJSeGdSUXBjVEZuMUo4aGN5d3BXRDIzU0Q5RVV0OWxJc2ViZzlaNFd5UUlPZ1dpV1Jqb3NLRzQ2VjJmVjV0ZEFIblAvV1grejZxRDRpZXhLMWdiUWNsV2p6V1padXZZNkovMDAycjRQZkU1d2ErTmVvSk1lVlhhNmhuQT09/6bbffde8b5b8077d2d0a5796da6eea3c:d9867bb2168d394d98a32427e9e87001/manufacturer/553/0.55300-010.1-0
GEORGE04-10-2020 20:25:10 // 12287
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata a Giuliettával 235/35 R19-es kerék mérettel?
Jelenleg 225/40 R18-as van.
A matek szerint kb 8 mm lenne alacsonyabb az oldalfala a 19-es guminak.
156-al sok évet mentem 225/40 R18-al gondok nélkül.
Kb a súlyuk is majd nem ugyan az. 4 év alatt egyszer kellett görgőzni az egyik kereket. Egyetlen egy gumi se bánta......
Arra lennék kíváncsi, hogy aki 19-el megy, annak mi a véleménye?
Bevállalható a remek útjainkra a 235/35 R19 vagy békéljek meg a 18-al?
Két féle felnit néztem 19-ben
Az egyik a 159 ti felni 8 x 19 ET 41
Ennek a külső széle 6mm lenne kijjebb és a belső széle 6mm beljebb.
A másik a Giulia felnije 8 x 19 ET 33
Ennek a külső széle 14mm lenne kijjebb és a belső széle 2mm kijjebb
.
Van valakinek tapasztalata a Giuliettával 235/35 R19-es kerék mérettel?
Jelenleg 225/40 R18-as van.
A matek szerint kb 8 mm lenne alacsonyabb az oldalfala a 19-es guminak.
156-al sok évet mentem 225/40 R18-al gondok nélkül.
Kb a súlyuk is majd nem ugyan az. 4 év alatt egyszer kellett görgőzni az egyik kereket. Egyetlen egy gumi se bánta......
Arra lennék kíváncsi, hogy aki 19-el megy, annak mi a véleménye?
Bevállalható a remek útjainkra a 235/35 R19 vagy békéljek meg a 18-al?
Két féle felnit néztem 19-ben
Az egyik a 159 ti felni 8 x 19 ET 41
Ennek a külső széle 6mm lenne kijjebb és a belső széle 6mm beljebb.
A másik a Giulia felnije 8 x 19 ET 33
Ennek a külső széle 14mm lenne kijjebb és a belső széle 2mm kijjebb
.
GEORGE04-10-2020 19:59:00 // 12286
Köszi az infót!
GEORGE04-10-2020 19:57:59 // 12285
Az enyém 2013.05 havi és szerencsére nincs benne start/stop.
Marcika03-10-2020 22:46:56 // 12284
Sziasztok!
A kormányt szeretném kicserélni a ráncfelvarrtra. Újonnan olcsóbb is, mint az újrabőrözés.
Raktáron éppen TCT-s verzió van. Ahogy látom a hátulján ott vannak a kis F1 karok helyei.
Nem tudja valaki, a kormány hátsó burkolata lecserélhető?
Azt tudom, hogy a két kormány kompatibilis, csak most ez a TCT zavart meg. Nehogy ne tudjak majd vele mit kezdeni.
Tudja valaki?
Előre is köszi!
A kormányt szeretném kicserélni a ráncfelvarrtra. Újonnan olcsóbb is, mint az újrabőrözés.
Raktáron éppen TCT-s verzió van. Ahogy látom a hátulján ott vannak a kis F1 karok helyei.
Nem tudja valaki, a kormány hátsó burkolata lecserélhető?
Azt tudom, hogy a két kormány kompatibilis, csak most ez a TCT zavart meg. Nehogy ne tudjak majd vele mit kezdeni.
Tudja valaki?
Előre is köszi!
Marcika02-10-2020 10:17:23 // 12283
Ehhez találtam egy leírást egy olasz alfa fórumon, gyakorlatilag bemutatja a hátterét a hibának, és annak javítását. - belinkelem, toltok rá egy google fordítást, és érthető:
https://forum.clubalfa.it/threads/guida-ripristino-funzionamento-tergicristalli.124220/
Én kipróbálom az érintkezők megtisztítását, de én még a kapcsolóra is gyanakszom, mégis csak forgó-kopó alkatrész..
https://forum.clubalfa.it/threads/guida-ripristino-funzionamento-tergicristalli.124220/
Én kipróbálom az érintkezők megtisztítását, de én még a kapcsolóra is gyanakszom, mégis csak forgó-kopó alkatrész..
Marcika01-10-2020 14:57:05 // 12282
Köszönöm!
Ezt megéri megnézni.
Az antennaerősítőhöz nem értesz ? :D :D
Ezt megéri megnézni.
Az antennaerősítőhöz nem értesz ? :D :D
forrasr01-10-2020 14:44:42 // 12281
obd -től balra fent, világosszürke/fehér doboz
Marcika01-10-2020 14:29:00 // 12280
vagy ez az amelyikben az obd csati is van?
Marcika01-10-2020 14:19:46 // 12279
a body computert hol találom?
forrasr01-10-2020 13:41:14 // 12278
Nagyobb bontás előtt én rápróbálnék a body comp F jelű csatlakozó kontakt "tisztításához" ha máshogy nem néhányszor kihúz-visszacsatlakoztat módszerrel, figyelembe véve, hogy az átvezetők elvileg rendben vannak, a motorod meg új. Még ami lényeges, hogy az ajtó hajlamos beázni az ablaktörlő motor tengelyének tömítésénél, ha vízben ázik a motor lehet az sem használ neki, érdemes ellenőrizni rendben van-e a tömítés.
Marcika01-10-2020 13:32:27 // 12277
Szia!
Hát nagyon köszönöm a segítséget!
Nem akartam gondolni az ajtóátvezetőre, mert autóvillanyász nekem azt már megcsinálta kb 3 hónapja, és bíztam benne, hogy az jó..
Nem mondom, hogy nem unom már ezt.
Kösz mégegyszer!
Hát nagyon köszönöm a segítséget!
Nem akartam gondolni az ajtóátvezetőre, mert autóvillanyász nekem azt már megcsinálta kb 3 hónapja, és bíztam benne, hogy az jó..
Nem mondom, hogy nem unom már ezt.
Kösz mégegyszer!
forrasr01-10-2020 13:22:53 // 12276
és még némi info:
"Ma ismét szakítottam időt. Mint előzőleg írtam a garázs beállás után nem talált pozíciót bármit csináltam. Motor 100% jó, kábel átvezető jó. Kivettem a BCU F jelű csádiját a 26 os lábon kell jönni a testnek a motortól zöld/barna vezetéken. 0,8 Ohm-ot mértem, gondoltam akkor ez is jó. A méréshez speciális tapintó tűt dugtam a csatlakozó lábára, ami 0,7 mm átmérőjű. Vigyázz, ha nagyobb kitágíthatja a csati lábát! Gondoltam ez is megtörtént, hiba a BCU-ban van. Összeraktam, láss csodát, azóta is mint soha tökéletesen működik. Lehet, hogy az a néhány tized Ohm hiba hiányzott. Akkor másoknál lehet keresni a motor betestelését, nekem 0,4 Ohm volt. Gondoltam ez semmi, de, lehet összeadódott a hiba ezért nem állt meg, néha meg jó volt"
".... A műszer hibát leszámítva (0,1 ) a motor testelése 0,4 ohm. A motorban lévő kapcsolót korábban szétszedtem, takarítottam, jó 0,4 a vezérlő jel előremenő. A BCU-nál már 0,8 ohm és ebben még nem volt benne a csatlakozása, ami további, akár néhány tized lehetett. Javasolnám az F jelű csatlakozó ki-be csatlakoztatását néhányszor, persze levett akkusaru mellett.
"Ma ismét szakítottam időt. Mint előzőleg írtam a garázs beállás után nem talált pozíciót bármit csináltam. Motor 100% jó, kábel átvezető jó. Kivettem a BCU F jelű csádiját a 26 os lábon kell jönni a testnek a motortól zöld/barna vezetéken. 0,8 Ohm-ot mértem, gondoltam akkor ez is jó. A méréshez speciális tapintó tűt dugtam a csatlakozó lábára, ami 0,7 mm átmérőjű. Vigyázz, ha nagyobb kitágíthatja a csati lábát! Gondoltam ez is megtörtént, hiba a BCU-ban van. Összeraktam, láss csodát, azóta is mint soha tökéletesen működik. Lehet, hogy az a néhány tized Ohm hiba hiányzott. Akkor másoknál lehet keresni a motor betestelését, nekem 0,4 Ohm volt. Gondoltam ez semmi, de, lehet összeadódott a hiba ezért nem állt meg, néha meg jó volt"
".... A műszer hibát leszámítva (0,1 ) a motor testelése 0,4 ohm. A motorban lévő kapcsolót korábban szétszedtem, takarítottam, jó 0,4 a vezérlő jel előremenő. A BCU-nál már 0,8 ohm és ebben még nem volt benne a csatlakozása, ami további, akár néhány tized lehetett. Javasolnám az F jelű csatlakozó ki-be csatlakoztatását néhányszor, persze levett akkusaru mellett.
forrasr01-10-2020 13:16:37 // 12275
Szia, Nah akkor egy olyan helyről aminek a nevét nem mondjuk ki más tollából idézem ezeket:
"A test az M001 Body Computer H csatlakozó 45-ös érintkezőjéből megy a H005 hátsó ablaktörlő kapcsoló 10-es érintkezőjére.
A hátsó ablaktörlő bekapcsolásakor a H005 hátsó ablaktör kapcsoló test jelet küld az M001 Body Computer-nek, a H005 4-es érintkezőjétől az M001 Body Computer H csatlakozó 40-es érintkezőjére.
Az M001 Body Computer a gyújtásvezérelt kapcsolt +12V tápot (INT) kapja a G csatlakozó 2-es érintkezőjén - az indítás ki van kapcsolva (INT / A) a G. csatlakozó 9-es pólusán.
Az M001 G csatlakozó 11-es érintkező a Body Computer referencia test.
Az M001 Body Computer a vezérlőjelet az E csatlakozó 20-as érintkezőjéből N016 hátsó ablaktörlő motorjához küldi. Ez indítja az ablaktörlő motort.
Az F csatlakozó 26-os érintkezője fogadja az ablaktörlő motor végállásakor érkező test jelet, amely leállítja a motor működését.
vezeték színek:
N - fekete
VM - zöld/barna
BG - fehér/sárga
L - kék
H - szürke
NZ - fekete/lila
VH - zöld/szürke"
"Javaslom megnézni az ablaktörlő motor fekete színű test vezetékét és a zöld/barna színű vezetéket, hogy nincs-e szakadás az ajtó átvezetőnél....
....ha minden jó, nézd meg a Body Comp-on az F csati 26-os pontján a motortól visszajövő jelet. Ablatörlő lapát végállásnál testnek kellene lennie. Ha ott van, akkor a BC-ben lesz a hiba."
"A test az M001 Body Computer H csatlakozó 45-ös érintkezőjéből megy a H005 hátsó ablaktörlő kapcsoló 10-es érintkezőjére.
A hátsó ablaktörlő bekapcsolásakor a H005 hátsó ablaktör kapcsoló test jelet küld az M001 Body Computer-nek, a H005 4-es érintkezőjétől az M001 Body Computer H csatlakozó 40-es érintkezőjére.
Az M001 Body Computer a gyújtásvezérelt kapcsolt +12V tápot (INT) kapja a G csatlakozó 2-es érintkezőjén - az indítás ki van kapcsolva (INT / A) a G. csatlakozó 9-es pólusán.
Az M001 G csatlakozó 11-es érintkező a Body Computer referencia test.
Az M001 Body Computer a vezérlőjelet az E csatlakozó 20-as érintkezőjéből N016 hátsó ablaktörlő motorjához küldi. Ez indítja az ablaktörlő motort.
Az F csatlakozó 26-os érintkezője fogadja az ablaktörlő motor végállásakor érkező test jelet, amely leállítja a motor működését.
vezeték színek:
N - fekete
VM - zöld/barna
BG - fehér/sárga
L - kék
H - szürke
NZ - fekete/lila
VH - zöld/szürke"
"Javaslom megnézni az ablaktörlő motor fekete színű test vezetékét és a zöld/barna színű vezetéket, hogy nincs-e szakadás az ajtó átvezetőnél....
....ha minden jó, nézd meg a Body Comp-on az F csati 26-os pontján a motortól visszajövő jelet. Ablatörlő lapát végállásnál testnek kellene lennie. Ha ott van, akkor a BC-ben lesz a hiba."
Marcika01-10-2020 13:04:49 // 12274
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg mitől élhet önálló életet a hátsó ablaktörlőm? (Giulietta 2011, 1.6jtdm).
Már korábban is volt gond vele, állandóan máshol állt meg. Kicseréltettem új Valeo motorra, ekkor jelezték, hogy amúgy a kar is elvan rohadva, szóval úgy forgatták ahogy akarták.
Mindegy nem sajnáltam egyikre se a pénzt, csak működjön. Működött is.
Aztán most elkezdte azt hogy:
- vagy nem áll le, hiába kapcsolom le (csak autó leállításra áll meg)
- vagy megáll, de rögtön, és ott ahol és amikor lekapcsolom
- vagy megáll, de csak "x" db mozgás után - véleményem szerint ez volna a jó működés
Előre is köszönöm, ha valakinek volna megoldása!
Valaki tudja esetleg mitől élhet önálló életet a hátsó ablaktörlőm? (Giulietta 2011, 1.6jtdm).
Már korábban is volt gond vele, állandóan máshol állt meg. Kicseréltettem új Valeo motorra, ekkor jelezték, hogy amúgy a kar is elvan rohadva, szóval úgy forgatták ahogy akarták.
Mindegy nem sajnáltam egyikre se a pénzt, csak működjön. Működött is.
Aztán most elkezdte azt hogy:
- vagy nem áll le, hiába kapcsolom le (csak autó leállításra áll meg)
- vagy megáll, de rögtön, és ott ahol és amikor lekapcsolom
- vagy megáll, de csak "x" db mozgás után - véleményem szerint ez volna a jó működés
Előre is köszönöm, ha valakinek volna megoldása!
WarbiRunner (Gyuri)30-09-2020 17:43:49 // 12273
Hát ez.... :-)) Elmentem a gyerekekért a suliba. Szakad az eső, hideg vacak idő, víz mindenhol, a forgalom se kicsi. Giuliettába be, a kabinban egy perc múlva 22 fok, az ablaktörlő csinálja a dolgát magától, a lámpa felkapcsolt. Semmihez, de semmihez sem kellett piszkálnom. Ilyen van? XDDD
Mire hazaértem tudatosult, hogy ilyenkor már rég a párával szoktam küzdeni bármelyik autóban. Ez meg nem is párásodott.
Szuper kis gép :-)
Mire hazaértem tudatosult, hogy ilyenkor már rég a párával szoktam küzdeni bármelyik autóban. Ez meg nem is párásodott.
Szuper kis gép :-)
Piritu - 1.000.00029-09-2020 19:35:19 // 12272
Így van.
Robi7529-09-2020 15:58:32 // 12271
Köszönöm, azt gondolom csak a kiolvasóval tudom rögzíteni...
Piritu - 1.000.00028-09-2020 15:29:49 // 12270
Nem a figyelmeztetést, hanem az olajcsere tényét kell a compba rögzíteni.
Robi7528-09-2020 14:25:34 // 12269
Sziasztok,
Egy kérdésem lenne: nemrég, talán 2-3000 kilóméterrel ezelőtt indításnál kiírta az autó, hogy a motorolajat cseréljem le, mellette villogott is az olajlámpa kb 1-2 percig és ennyi. Most hétvégén lecseréltem az olajt (olajszűrő, levegő szűrő) és továbbra is villog... Ezt a figyelmeztetést comuteren keresztül nyugtázni kell?
Köszi előre is
Egy kérdésem lenne: nemrég, talán 2-3000 kilóméterrel ezelőtt indításnál kiírta az autó, hogy a motorolajat cseréljem le, mellette villogott is az olajlámpa kb 1-2 percig és ennyi. Most hétvégén lecseréltem az olajt (olajszűrő, levegő szűrő) és továbbra is villog... Ezt a figyelmeztetést comuteren keresztül nyugtázni kell?
Köszi előre is
Zolibácsi27-09-2020 19:43:58 // 12268
Gondolom mindenki tisztában van vele
Kazes☻27-09-2020 19:10:34 // 12267
G-MANN🍀27-09-2020 11:10:21 // 12266
QV 2013 és 2016-17- ben sem volt 😉
Bilux27-09-2020 11:03:58 // 12265
Akkor ez nekem is új
pettinke27-09-2020 10:03:58 // 12263
A QV-ben nincs egyedül Start-Stop.
Ha ma eljutok az autóig, megmondom mi van benne :-)
Ha ma eljutok az autóig, megmondom mi van benne :-)
Bilux27-09-2020 09:56:10 // 12262
Biztos hogy van mert kötelező 2009 óta vagy 2010
leopop327-09-2020 09:26:51 // 12261
Azokba tettem be amelyik típusokból a legtöbb volt 😁✌
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?