Forum >> Giulietta

bilon28-10-2010 15:51:20 // 2511
hát..a focus futóműve azért ott van a szeren. nem hinném, hogy az alfáé sokkal jobb lenne...
Kazes☻28-10-2010 15:51:07 // 2510
Na, ne csigázzatok tovább, mellik az?! Mercsedes? :)
Tocsa28-10-2010 15:45:09 // 2509
Én tudom melyik az a csoda ! :)

A német sokra tartott kisteherautónkba a cégnél most cseréltek lendkereket mert levágta volna a fejünket ! :(

Érdekes ez azért és teljesen hétköznapi a márkánál! :)
Tocsa28-10-2010 15:42:41 // 2508
Nemhiszem hogy az autó a hibás ! Inkább a magyar utak !
Na meg inkább a szilenteket cserélgesd mint hegesztgessék a kaszni ponthegesztéseit ujra mint egyes egyébb jószágoknál! :)

Rakjál rá kissebb és keskenyebb kereket jobban is fogja bírni! :)
Tocsa28-10-2010 15:24:51 // 2507
Jah meg nézzük meg ki mennyi technikai újjítást vezet be !

Hát az olaszok élen járnak !
Hybrid csodák ide vagy oda totoják és társaik papírkasztnival stb stb
Na meg a bajor gyöngyszemek csodadízellel überkirály mindig beszarik vallami tipusuak!
És més sorolhatnám mennyi tipust el lehetne marasztalni uyge ugye !
:)
Tocsa28-10-2010 15:19:49 // 2506
Könnyebb az olaszt szídni a sok okostolyásnak !
Esküszöm nektek hogy ez szándékos hitelrontás mert túl jó autókat csinálnak az olaszok!!

Meglehet nézni a 22 éves alfa 75 ömet hogy mennyire van szétesve !
Csak annyi hogy most kell kerékcsapágyakat cserélni és még minden gyári érintetlen !
A hátsó hídból kiszedett csavarok még mindig gyáriállapotúak szép fényesek !
Na ezt mondják el a többi márkárol már szinte mind szétvan bontva főleg a népautók ami fut az is már teljes kasznicserén esett át !

Tornycsapágy?? Mi az?? :D
Van fasza torzió atom lengővillákkal !
Bírja a cicakavicsot is ! :D

Jah és nem zörög semmi benne !
Kazes☻28-10-2010 12:45:01 // 2505
És mire gondolhatott, sejthetően? :)
Gerion28-10-2010 12:41:59 // 2504
Nagyon részrehajló dolog az Alfat és az olaszokat megtenni minőségi bűnbaknak.... Pár hete tét nélküli kíváncsiságból elmentem egy Opel szalonba megnézni az új Astrat, a Giulietta már meg volt rendelve. Ott beszélgettem az értékesítővel, és ő mondta, hogy "az egyik nagy konkurrens márkánál" (nem nevesítette) kötelező szervizek keretében stikában HENGERFEJET CSERÉLNEK, csak éppen a márkaimage miatt nem akartak rossz sajtóvisszhangú visszahívást csinálni a dologból.
Kazes☻28-10-2010 12:21:07 // 2503
Me' azt mondják, hogy az csak egy, ami úgy is csak erősíti a szabályt! :)))
Andy28-10-2010 12:03:30 // 2502
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy:

Egyszer vettem egy új Ignist. (nemröhög) :)) Kigurultam a szalonból (Suzuki Gusztáv), majd a benzinkúttól visszamentem. Kb 5!!! km-volt az autóban. Ropogott az eleje, toronycsapágy csere. Aztán néhány nap múlva újra visszavittem (cca 1000km) mert a vezető ülés irgalmatlanul ropogott. Ez is csere. Az "autó" két évig volt nálam, ezalatt ötször szart be a toronycsapágy és a vezető ülés folyamatosan, hangosan recsegett.

Másik:

AAA-s koromban kaptam góf 5-ös cégautót. Biztos a sors kísértett, de még a szalonból sem hoztam el mikor itt is toronycsapágy csere történt. Aztán 5000km!!!!! alatt az összes olajat megette! :))

Miről is beszélünk?????

Csak tényszerűen ezeket miért nem írják le az autós hírportálok??????
KGBMAN27-10-2010 23:42:53 // 2501
A futómű szétesése és a 30e reális szerintem idehaza a vacak pesti utakon, de MINDEN AUTÓRA!!! Ajánlhatom a kámfor utcát, a vágány utcát és mondjuk a komplett thököly utat a macskaköves finom burkolatával. Tehát aki alatt a futómű 30k alatt szétesik egy alfában az alatt egy BMW-ben is szét fog meg egy Asztmában is.
KGBMAN27-10-2010 23:38:03 // 2500
Nekem is ez jött le a cikk kapcsán. Szinte mindenhol dícséri az új jövevényt és a friss eladásokhoz ez fontos. A Júliácskáról jót írt végig. A 147-et meg nem ismerem, nyilatkozni nem tudok.
A.R.Peti27-10-2010 22:30:06 // 2499
Autónavigátorvételi tanácsadó pedig még alig lehet kapni!
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 21:35:13 // 2498
garis még az autó vidd vissza ...
Sporter27-10-2010 21:25:56 // 2497
Hát nem akarom elszólni, de nekem sincs még semmi baja futóműnek (77 ezer van a kocsiban), 18-as felnikkel járok csak, és elég rég benne van már az Eibach rugó is, ami nem kicsit tette kényelmetlenné a kátyús utakon való átkelést :)
admirális27-10-2010 19:55:10 // 2496
Elhiszem. Úgy látszik, a 18-as kerekek miatt lehet. De 147-en ilyen szinte nem létezik. 15-16 colos kerekeken meg azért lehet vigyázni a 147-156-GT futóműre.
Piritu - 1.000.00027-10-2010 19:44:32 // 2495
A 17-es kerekekkel voltam így, figyelhettem, ahogy akartam/tudtam mégis történt mindig "valami". (5 kerekem volt használatban)
16-al azóta kb. 200ezer alatt semmi. A 147-et anno 127ezerrel adtam el az eredeti lengőkarokkal...
Halesz27-10-2010 19:35:00 // 2494
Hidd el, figyelek én is nagyon, nem egyszer dudáltak már rám, amiért gyökkettővel megyek át a fekvőrendőrön, vagy kátyús úton lassan megyek. Az előző GT-mben is nagyjából ennyit bírtak, szóval annyira nem vagyok meglepődve...
pe-Ti27-10-2010 18:58:56 // 2493
Üdv!
Hiába a szépség oltárán fel kell áldozni egy pár futóműalkatrészt:-))) nekem is a 17-esekkel kezdődött a kopogós időszak erre viszont kitalálhattak volna a 13 év alatt az olasz mérnökök például egy strapabíróbb szilentet! Mondjuk ha megnézem az A4-A6-passat triót ott is van gond bőven durván 30-40 ezrenként kidobják a lengőkarok felét főleg a felsők nyíródnak ki ott is hamar!
admirális27-10-2010 18:49:11 // 2492
Nem gáz annyira a futómű, el lehet vele evezni 100E km-t Budapesten, csak figyelni kell a kátyúkat és nem nekifutásból ugratni a járdaszegélyre, fekvőrendőrre. Aki kemény futóműves autóba ül, az legyen vele tisztában. Halesz GT-je 18-as kerekeken megy, azt én tartósan nem próbáltam, biztos hogy sokkal érzékenyebb mint egy 147-es a 15, vagy 16-os felnin.
WarbiRunner (Gyuri)27-10-2010 17:28:36 // 2491
Szerintem a Focus szintet valahogy így értette a cikk szerzője...nem kéne 30e után a lengőkarnak kopogni. Más kérdés, hogy a Focus kap egy oldalszelet és libben akkorát, hogy magad alá ....
Engem pont nem zavar néhány nyösszenés, nyekkenés, de ha lengőkart kéne cserélni 30e után, az piszkálná a csőröm. Szóval ezen remélem felülemelkedett az Alfa, és sikerült beméretezni a futómű alkatrészeit kicsit tartósabbra.
A cikket ha elfogultságot félretéve olvassuk, szerintem a helyén van, alapvetően dícséretet kapott a Julis, reális dícséretet.
Gerion27-10-2010 17:18:33 // 2490
Van az a pénz, amiért a sz-rról is jót írnak. Akkor oldjuk már meg azt is, hogy a jóról jót írjanak.
Gerion27-10-2010 17:17:49 // 2489
Itt jön megint a márkaképviselet szerepe.... Legyenek baráti újságíróik, azoknak adjanak tesztautókat és hasonló. És akkor biztos nem a csavarodást baszogatnák, hanem az menne, hogy 5 csillagos törésteszt és kategóriájában jelenleg a legbiztonságosabb.
Halesz27-10-2010 16:50:20 // 2488
A 30 ezer km-es témához... Igaz nem 147-es:

28 ezer km van a GT-ben, nyüszögni kezdett a műszerfalam (valahol a műszeregység mögött), a lengőkarok meg már kopognak. A csomagtartót pedig egyszerűen nem lehet úgy beállítani, hogy ne zörögjön.

Tudom, pesti utak, 18-as kerék stb., de akkor is... Ha a cikk szerzője beülne az autómba, egyből észrevenné ezeket.
pe-Ti27-10-2010 16:43:37 // 2487
Ezt már én sem bírom szótlanul hagyni pedig ritkán ragadok "tollat" emiatt egyszer már megtettem anno tavaly erre a szakértői írásra reagálva igaz akkor a Lancia Thesis volt "porondon" de szóba került az Alfa is! Remélem el lehet olvasni szkenneltem:)
Első felvonás: cikk az azóta megszűnt autópiac c. hetilapban koncentrálj az alján a "szakértő" hozzászólására:
Második felvonás: Olvasói reagálás (köztük az enyém is):
Harmadik felvonás: a "szakértő" magyarázkodik, szánalmas:
Mert ebben a kib@szott országban a többség szerint csak az a jó ami német a többit leszarják....ehhez sajna már hozzászokhattunk! Nem merik kimondani, leírni hogy egy Alfa a legjobb (csoda, hogy a legszebb jelzőt rá merik biggyeszteni) mert nekik ez még ciki ki vannak osztva a lapok.....és ez így lesz sajna egy jó ideig....sebaj Mi tudjuk Nekünk mi a jó:)
hl7427-10-2010 16:33:30 // 2486
Lehet... de nekem régi 47-esem van és abban is Giri van.
Úgy emlékszem a bátyám 45-ösében is az volt...
Tedi27-10-2010 16:23:55 // 2485
Sajna a 90-es évek Alfáinak jelentős részében nincs ott ez a kis felirat :( Még a Fiatomban is az rpm van... De asszem a 156-ba is csak az utolsó faceliftnél tették bele, 147-be szintén az új műszerfallal.
hl7427-10-2010 16:05:05 // 2484
Ja, de legalább ne buktatná le magát, pl. hogy rácsodálkozik a Giri feliratra, amiből azonnal kiderül hogy nulla számú Alfában ült eddig életében. :) Ez tényleg vegytiszta hülyeség. :)

Amúgy nem furcsa ez, hanem biznisz. Mitől lenne nálunk független autós újságírás? Ez most már így marad. Pl. VW mindenhol ott van, szervizek, kereskedők, az se véletlen hogy azokat lopják a leginkább.

Az agymosottaknak meg kár beszélni, múltkor az indexen belinkeltem azt a Top Gear-es videót amiben a 147 GTA egyhangúlag, 3-0 arányban lever egy Focust meg egy Golfot, és erre az volt a reakció, hogy nyilván hülye az összes angol autós újságíró (pedig hát nem az a szint mint nálunk).
Kazes☻27-10-2010 15:30:43 // 2483
Csak az a furcsa, hogy miért nekünk "kell" hozzászokni az ilyen barmok írásaihoz?! :(
hl7427-10-2010 15:26:14 // 2482
Én már hozzászoktam ehhez, minden Alfás "teszt" ilyen.

Ebben mondjuk tényleg volt pár igazi csemege, a harmincezres 147-es, a nem megugrott Focus szint, meg a kormányoszlop alsó borítása szövegeknél egyaránt félrenyeltem egy kis narancslevet. :)

Mellesleg, a szomszédom most vett 3 éves Polót, már aksit cserélt (az én 147-esemben 9 évig húzta a gyári), plusz nem megy az egyik hengere. A megbízható német csodagépnek... :)
GEORGE27-10-2010 15:06:41 // 2481
Bizony szánalmas ilyent állítani a 147-ről!
Nem tudom felfogni, hogy miért ír ilyent valaki, aki autót tesztel!
Igazából azt mutatja, hogy az illető semmilyen formában sem ért az autókhoz.
Kazes☻27-10-2010 15:03:59 // 2480
Úgy van! :)))
Kazes☻27-10-2010 15:01:58 // 2479
Ez tökéletes, csak az a baj, hogy ezt sokkal kevesebben olvassák, mint amit 'azok' írnak. :)
Gerion27-10-2010 14:55:36 // 2478
Akármilyennek mondott a 147-es merevsége, meg a töréstesztje, mi egy kb 110 km/h-val történő csattanás után élve, sőt szinte karcolás nélkül szálltunk ki belőle. Innentől kezdve számomra a 147-es töréstesztje mondjuk 10 csillagos, az "újságírók" böfögésére meg magasról sz-rok... :)
GTPeti27-10-2010 14:27:30 // 2477
Még nem írtam, de egyértelmű, hogy a cikk elejével én sem értek egyet. Nem lehet rossz gép a 147-sem, hiszen ugyanazok tervezték, akik a 156-ot.
Kareszka198427-10-2010 14:19:28 // 2476
Giuliettát a népnek :D
Kazes☻27-10-2010 14:10:50 // 2475
Giuliettat mindenkinek! :)))

Tényleg. Milyen lenne már, ha az összes újonnan eladott offfos helyett Juliskák szaladgálnának?! Lehet meg is őrülnénk. :)
mesa27-10-2010 14:02:56 // 2474
Szerintem egész jó lett! Ha kukacoskodni akarnék, azért menne...
Összességében: jó kis írás ;) - azt leszámítva, hogy NEM ILYENNEK indult

Külön köszönöm innen Papp Tibornak, hogy a vesszőparipámat meglovagolta, nem hiába mondom, egy árba' van a sima kompaktokkal, de legalább jól is néz ki

Egyetlen csalódás, hogy még mindig nem merik bevállalni, és rányomni az ötcsillagos bélyegzőt.
admirális27-10-2010 13:24:54 // 2473
Igen, a GIU-s rész önmagában nem is rossz! De muszáj hozzávenni a cikk elejét, amikor hosszan azt taglalja hogy egy Alfa 30E km-es korára széthullik. Ha valami szerencse folytán elmegy 100E km-t, akkor már ki is lehet dobni, igazából 30E-sen is már szar volt...

Ezek után már kinek van bizalma GIU-hoz aki nem tudja hogy egy 147-es milyen jó tud lenni? Még az utcán sem esik le tőle az álla, mert azt hiszi, nincs a szépség mögött semmi.
BeeGee27-10-2010 12:52:47 // 2472
Célközönség tekintetében.
Hiába jobb, szebb szubjektíve, mint az 1es, ha a leendő váráslónak eszébe sem jut, mint alternatíva. Ez meg a presztízsből fakad.
Tibe27-10-2010 12:39:47 // 2471
Ezt fejtsd ki légyszi, miért nem ellenfele a hasonló motorizáltságú 1-esnek? A célközönség valóban más, de műszakilag, kényelmileg, stb... sztem simán veri.
Kazes☻27-10-2010 12:05:25 // 2470
Na, de az sem egyöntetű. :)

Somezzel értek egyet, hsz.2459. :)
BeeGee27-10-2010 11:17:10 // 2469
Nekem is.
Itt mondhatunk ilyet, de egy újságíró nem? :)
GTPeti27-10-2010 11:14:43 // 2468
Nekem úgy jött át, ahogy mi is itt megfogalmaztuk: szép, szép, de nem akkora dobás, mint anno a 147, 156, stb.
GTPeti27-10-2010 11:13:42 // 2467
Mondjuk az AutoBild műszerei is úgy mérnek, ahogy ők akarják... És a pontok is úgy gyűlnek. :)
(Lehet, hogy az 1er teszt egy figyelmeztetés volt a BMW felé. "Több pénzt tessék utalni...")
Somez27-10-2010 11:11:36 // 2466
Én azt írtam, hogy nekem a cikkből az jött le, hogy a kocsi csúnya. Nem mondtam, hogy a szerző szó szerint ilyet írt. Lehet úgy fogalmazni egy cikkben, hogy vezesse a véleményed és észre sem veszed. Ez pont ilyen dolog volt.
Balázs156SW27-10-2010 11:09:52 // 2465
Teszt és teszt között óriási különbség van. Amíg az Autobild, vagy az Autó összehasonlító tesztje tele van műszerekkel mért adatokkal, grafikonokkal, addig az ilyen piskóta jóskák beülnek és teljesen szubjektív véleményt írnak ami persze attól is nagyban függ, hogy milyen az idő, vagy éjjel volt-e putty-putty vagy csak fejfájás. Ez utóbbit nem is lenne szabad tesztnek nevezni.
BeeGee27-10-2010 11:09:47 // 2464
A 147es fikázást szerintem is túlzásba vitte.
De azt nem írta, hogy csúnya. És az 1es bömbinek sem igazán ellenfele sajnos..

És végre valaki helyre rakta az árát is a fejekben, eddig csak azt írták rá hogy drága, de most ott van mellette, hogy a többi kompakt is ennyibe kerül. És végülis nem is drága :)

Sztem igazságos a cikk.
Tibe27-10-2010 10:42:06 // 2463
Ez egy kicsit erős volt hogy az 1-es Bmw jobb mint a Júlia. Tájékozódni és olvasgatni kellene a neten kedves cikkíró úr!
Asszem az Autobildben volt egy teszt ahol az A3, Júlia, Bmw1 volt, összehasonlítva, bizony elgondolkodtató eredmények születtek, a Júliára pozitív fényt vetítve!
GT Ɨ|ѯ27-10-2010 10:11:19 // 2462
Csak ez a balf@.. nem olvasta el..:-P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.