Forum >> Giulietta
Kazes☻10-11-2010 21:02:06 // 2611
Legalább ha csevegésben nyomnátok! Így még kikapcsolni sem lehet! :)
GEORGE10-11-2010 20:47:52 // 2610
Kezd személyeskedésé válni a stílusod, de hát te ilyen vagy......
Légyszives a te gondolataidat ne add az én "számba" mert nem fedi a valóságot.
Teljesen más ember vagyok és teljesen másként közlekedem, mint ahogy te itt leírod!
Ezért hanyagolom egy ideje az Amore-t mert a sok új tag nem tudja merre hány centi, gondolkodás nélkül "nekimennek" mindenkinek, ahelyett, hogy vennék a fáradtságot és eljárnának találkozókra, ahol megismerkedhetnének a neten "látható" tagokkal.....de hát az egyszerűbb ha a monitor mögül jól megmondjuk....még üzemanyagra sem kell költeni.
Leszögezem, hogy a nem tartom vagánykodásnak, hogy viszonylag gyorsabban megyek egy bizonyos rétegtől.
Amúgy, hogy csak tudd a java autós 150-160-al halad a pályán.
Az autópálya nem arra való hogy 100-110-el fogyasztási rekordokat produkáljon az ember, az ilyenek a főúton lenne a helyük. Az autópálya arra való, hogy gyorsabban eljussunk A-ból B-be!
Továbbá a 156-mal a 160 olyan komfortra, mint egy másik autóban 110-120 haladni......Nem kell kioktatás abból sem, hogy egy balesetnél ki a hibás. Tudom, hogy mit csinálok az úton, de ezt nem akarom tovább bizonygatni.
Én leszarom, hogy valahova 11perccel, vagy 32 perccel hamarább vagy később érek oda. A fogyasztás sem érdekel, ( ha nyomod a dieselnek az is iszik ) továbbá második autónak nem vettem volna 5 hengeres 2.0 benzinest.
Én az élvezetért vezetek ha megyek valahova. Ha lehet gyorsan megyek.
Nem vagányságból, nem nagyképűségből hanem egyszerűen azért mert így, ill úgy élvezem a vezetést! Nem tudom érted-e??
Légyszives a te gondolataidat ne add az én "számba" mert nem fedi a valóságot.
Teljesen más ember vagyok és teljesen másként közlekedem, mint ahogy te itt leírod!
Ezért hanyagolom egy ideje az Amore-t mert a sok új tag nem tudja merre hány centi, gondolkodás nélkül "nekimennek" mindenkinek, ahelyett, hogy vennék a fáradtságot és eljárnának találkozókra, ahol megismerkedhetnének a neten "látható" tagokkal.....de hát az egyszerűbb ha a monitor mögül jól megmondjuk....még üzemanyagra sem kell költeni.
Leszögezem, hogy a nem tartom vagánykodásnak, hogy viszonylag gyorsabban megyek egy bizonyos rétegtől.
Amúgy, hogy csak tudd a java autós 150-160-al halad a pályán.
Az autópálya nem arra való hogy 100-110-el fogyasztási rekordokat produkáljon az ember, az ilyenek a főúton lenne a helyük. Az autópálya arra való, hogy gyorsabban eljussunk A-ból B-be!
Továbbá a 156-mal a 160 olyan komfortra, mint egy másik autóban 110-120 haladni......Nem kell kioktatás abból sem, hogy egy balesetnél ki a hibás. Tudom, hogy mit csinálok az úton, de ezt nem akarom tovább bizonygatni.
Én leszarom, hogy valahova 11perccel, vagy 32 perccel hamarább vagy később érek oda. A fogyasztás sem érdekel, ( ha nyomod a dieselnek az is iszik ) továbbá második autónak nem vettem volna 5 hengeres 2.0 benzinest.
Én az élvezetért vezetek ha megyek valahova. Ha lehet gyorsan megyek.
Nem vagányságból, nem nagyképűségből hanem egyszerűen azért mert így, ill úgy élvezem a vezetést! Nem tudom érted-e??
Somez10-11-2010 19:20:27 // 2609
Igaz :-) Én be is fejeztem. Sorry.
Somez10-11-2010 19:20:09 // 2608
Nem értem ez hogy jön ide. Beszélt itt valaki Magyarországon kívül másik országról? :-)
George és a többiek is itt kommentelgették korábban, hogy mennyire gáz, hogy senki sem tud a belső sávból elmenekülni előlük, amikor 160-nal közelítenek. Nem tudom ebben mi a meglepő. Nem mindenkinek van 200 lóerős autója, ami annyira rugalmas, hogy felvegye ezt a tempót. Én speciel érdekes módon sosem találkozom a belső sávban olyanokkal, akiket ki kéne villogni. Bemegyek mögéjük, lassítok a tempójukra mert nem várom el, hogy az 1.3-as swifttel 190-ig padlózzanak, majd előzés után el is mennek előlem és folytatom az utam.
George és a többiek is itt kommentelgették korábban, hogy mennyire gáz, hogy senki sem tud a belső sávból elmenekülni előlük, amikor 160-nal közelítenek. Nem tudom ebben mi a meglepő. Nem mindenkinek van 200 lóerős autója, ami annyira rugalmas, hogy felvegye ezt a tempót. Én speciel érdekes módon sosem találkozom a belső sávban olyanokkal, akiket ki kéne villogni. Bemegyek mögéjük, lassítok a tempójukra mert nem várom el, hogy az 1.3-as swifttel 190-ig padlózzanak, majd előzés után el is mennek előlem és folytatom az utam.
pe-Ti10-11-2010 18:23:14 // 2607
Ez a Giulietta topic kérem szépen????? Jól elkalandoztatok!
Erhard 242 (Pure Energy)10-11-2010 15:46:12 // 2606
csak egy kis észrevétel :)
"Hanem arról beszélek, hogy mások nem feltétlenül tudják úgy lereagálni a te tempódat, ahogyan kellene és ebből könnyen lehet baleset."
Akkor ezek az emberek még véletlenül se menjenek a németeknél mert biztos balesetet fognak produkálni!
"Hanem arról beszélek, hogy mások nem feltétlenül tudják úgy lereagálni a te tempódat, ahogyan kellene és ebből könnyen lehet baleset."
Akkor ezek az emberek még véletlenül se menjenek a németeknél mert biztos balesetet fognak produkálni!
Somez10-11-2010 15:40:55 // 2605
Leírtam lentebb, hogy hátulról ráfutás esetén nem ugyanaz a sztori, mintha álló autóba ütközne az ember. Azt hiszem ennek fényében neked vannak hiányosságaid, mégpedig az olvasás terén.
A vagánykodást itt produkálod a fórumon azzal, hogy elmondod milyen alapvető dolog 160-nal közlekedni. Amit a való életben, az utakon produkálsz az nem vagánykodás, hanem felelőtlenség. Nem azt vitatom, hogy jól nyomod. Hanem arról beszélek, hogy mások nem feltétlenül tudják úgy lereagálni a te tempódat, ahogyan kellene és ebből könnyen lehet baleset. Ekkor viszont te vagy a hibás, nem pedig ők. Én erre baromira nem lennék büszke a helyedben.
Honnan tudod, hogy mennyivel megyek autópályán? Elárulom neked, ha sietek, 130-cal (és nem 130-al) közlekedem a külső sávban. Ha előznöm kell, akkor amennyiben a forgalom miatt szükséges, a belső sávban 130 fölé gyorsítok és visszamegyek a külsőbe amilyen hamar lehet. Látványosan gyorsan haladók elé sosem megyek ki, inkább lelassulok 80-90-ig egy kamion mögé és várok, ameddig kell. Tisztában vagyok az 1.6 TS motor nyomatékával, úgyhogy ennek megfelelően van pofám kimenni mások elé.
Ha bőven van időm, akkor 110-et tartok a külső sávban, mert ott jobban fogyaszt a kocsi és időm úgyis van rá. Mehetnék persze 90-nel is, de az már az én idegeimnek is túl lassú :-)
BP-ről Csörihez leugrani 130-cal 15 perces időmegtakarítást eredményez, a 110 km/h-ás tempóval szemben. Én inkább ezt veszem figyelembe a sebességem megválasztásánál. Egyébként pihentetőbb is 130-cal menni, mint 160-nal, hiszen ott jobban kell koncentrálni az eseményekre.
A vagánykodást itt produkálod a fórumon azzal, hogy elmondod milyen alapvető dolog 160-nal közlekedni. Amit a való életben, az utakon produkálsz az nem vagánykodás, hanem felelőtlenség. Nem azt vitatom, hogy jól nyomod. Hanem arról beszélek, hogy mások nem feltétlenül tudják úgy lereagálni a te tempódat, ahogyan kellene és ebből könnyen lehet baleset. Ekkor viszont te vagy a hibás, nem pedig ők. Én erre baromira nem lennék büszke a helyedben.
Honnan tudod, hogy mennyivel megyek autópályán? Elárulom neked, ha sietek, 130-cal (és nem 130-al) közlekedem a külső sávban. Ha előznöm kell, akkor amennyiben a forgalom miatt szükséges, a belső sávban 130 fölé gyorsítok és visszamegyek a külsőbe amilyen hamar lehet. Látványosan gyorsan haladók elé sosem megyek ki, inkább lelassulok 80-90-ig egy kamion mögé és várok, ameddig kell. Tisztában vagyok az 1.6 TS motor nyomatékával, úgyhogy ennek megfelelően van pofám kimenni mások elé.
Ha bőven van időm, akkor 110-et tartok a külső sávban, mert ott jobban fogyaszt a kocsi és időm úgyis van rá. Mehetnék persze 90-nel is, de az már az én idegeimnek is túl lassú :-)
BP-ről Csörihez leugrani 130-cal 15 perces időmegtakarítást eredményez, a 110 km/h-ás tempóval szemben. Én inkább ezt veszem figyelembe a sebességem megválasztásánál. Egyébként pihentetőbb is 130-cal menni, mint 160-nal, hiszen ott jobban kell koncentrálni az eseményekre.
Kazes☻10-11-2010 15:12:28 // 2604
Nem szétbaxni a Juliskás topicot (is)! :)
GEORGE10-11-2010 14:58:35 // 2603
Nem mondott hülyeséget az Apád :-)
GEORGE10-11-2010 14:49:56 // 2602
Na látod barátom ott kezdődnek a dolgok, hogy te azt hiszed vagány dolog gyorsan menni.
Hát elárulom, hogy nem az.
Sokan írják itt hogy mentem 160-al.....na és akkor mi van, ha a közlekedési feltételek adottak akkor én 160-as tempomattal utazom a pályán. Tényleg be kéne mindennap ezt írnom???
Ebben semmi vagányság nincs, én ennyivel szeretek menni, így érzem jól magam vezetés közben.
Az is egy tény, hogy te nem ismersz engem, sose ültél az autómban. Mert ha ismernél és ültél volna nem tartanád vagányságnak, ahogy közlekedem.
Vannak még hiányosságaid, pl az ütközéses példádnál is.
Igen ott valóban annyival ütköztetik az autót félátfedéssel rögzített szilárd testnek!
Csak az élet adta dolgok teljesen mások, ugyan is az ütközéskor az a másik autó nincs rögzítve,meg, ha beleszaladsz 160-al egy 130-al haladóba, messze nem olyan bajok lesznek, mint a félátfedéses ütközési tesztnél....stb stb.
Evvel nem mondtam azt, hogy nem lehet nagy baj, mert sajnos így is lehet.
Továbbá avval is tisztában vagyok, hogy nagyot lehet "esni" 160-nál, de 120-nál sem kisebb a valószínűsége a kisebb sérülésnek.
Igazából ott a baj az embereknél, hogy azt hiszik ,ha betartják a KRESZ sebesség határokat, akkor nem lehet bajuk.
Szóval te miért is mész a pályán 130-al??? Ha csak 100-al mennél jelentősen csökkentenéd egy esetleges balesetnek a kockázatát, sérülésének a nagyságát!
Ja és mutassál a körülöttem autózó 10 autóból hány megy szabályosan????
Én senkit sem akarok semmire sem rávenni, úgy autózom, ahogy nekem tetszik,de messze figyelembe veszem az időjárási is egyéb tényezőket ha megyek.
Továbbá avval sem szoktam dicsekedni, hogy mennyit mentem már, de több mint 1,1millió km-el a hátam mögött azért van egy kis tapasztalatom. Természetesen engem is utolérhet a baj bármikor, mert csak az nem szenvedhet közlekedési balesetet aki egy fotelben filmet néz a szobában, de ott meg egy esetleges elektromos tűz okozhat bajt........
Ámen :-)
Hát elárulom, hogy nem az.
Sokan írják itt hogy mentem 160-al.....na és akkor mi van, ha a közlekedési feltételek adottak akkor én 160-as tempomattal utazom a pályán. Tényleg be kéne mindennap ezt írnom???
Ebben semmi vagányság nincs, én ennyivel szeretek menni, így érzem jól magam vezetés közben.
Az is egy tény, hogy te nem ismersz engem, sose ültél az autómban. Mert ha ismernél és ültél volna nem tartanád vagányságnak, ahogy közlekedem.
Vannak még hiányosságaid, pl az ütközéses példádnál is.
Igen ott valóban annyival ütköztetik az autót félátfedéssel rögzített szilárd testnek!
Csak az élet adta dolgok teljesen mások, ugyan is az ütközéskor az a másik autó nincs rögzítve,meg, ha beleszaladsz 160-al egy 130-al haladóba, messze nem olyan bajok lesznek, mint a félátfedéses ütközési tesztnél....stb stb.
Evvel nem mondtam azt, hogy nem lehet nagy baj, mert sajnos így is lehet.
Továbbá avval is tisztában vagyok, hogy nagyot lehet "esni" 160-nál, de 120-nál sem kisebb a valószínűsége a kisebb sérülésnek.
Igazából ott a baj az embereknél, hogy azt hiszik ,ha betartják a KRESZ sebesség határokat, akkor nem lehet bajuk.
Szóval te miért is mész a pályán 130-al??? Ha csak 100-al mennél jelentősen csökkentenéd egy esetleges balesetnek a kockázatát, sérülésének a nagyságát!
Ja és mutassál a körülöttem autózó 10 autóból hány megy szabályosan????
Én senkit sem akarok semmire sem rávenni, úgy autózom, ahogy nekem tetszik,de messze figyelembe veszem az időjárási is egyéb tényezőket ha megyek.
Továbbá avval sem szoktam dicsekedni, hogy mennyit mentem már, de több mint 1,1millió km-el a hátam mögött azért van egy kis tapasztalatom. Természetesen engem is utolérhet a baj bármikor, mert csak az nem szenvedhet közlekedési balesetet aki egy fotelben filmet néz a szobában, de ott meg egy esetleges elektromos tűz okozhat bajt........
Ámen :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-11-2010 14:18:33 // 2601
nézd erről apám mondása jut az eszembe...3 fajta vezető van: a birka aki nem áll a magaslaton többek között ezek mennek folyamatosan a belsőben, a farkas aki állandóan szabályt vét és nem is tud róla és a róka aki úgy szabálytalankodik hogy tud róla :)
WarbiRunner (Gyuri)10-11-2010 14:18:23 // 2600
Erről eszembejutott a múltkori eset :-)
Apám vezetett (Focussal mentünk), pont kamionokat előztünk olyan 150-nel. Megszólal mellettem "ez mit akar már?". Belenézek a tükörbe, sehol semmi...Mondom ki? Hol?
Ekkor észrevettem mire gondol :-) Egy F360 Modena lámpája villant, csak olyan lapos, hogy nem látszott....Fél méterre beállt a Focus seggébe és villogott folyamatosan.
Na az ilyen űberbunkóktól borsódzik a hátam, de fater is ideges lett, nem kicsit. Húzzon a ringre száguldozni, ha nem bír kivárni egy előzést.
Apám vezetett (Focussal mentünk), pont kamionokat előztünk olyan 150-nel. Megszólal mellettem "ez mit akar már?". Belenézek a tükörbe, sehol semmi...Mondom ki? Hol?
Ekkor észrevettem mire gondol :-) Egy F360 Modena lámpája villant, csak olyan lapos, hogy nem látszott....Fél méterre beállt a Focus seggébe és villogott folyamatosan.
Na az ilyen űberbunkóktól borsódzik a hátam, de fater is ideges lett, nem kicsit. Húzzon a ringre száguldozni, ha nem bír kivárni egy előzést.
Dea10-11-2010 14:12:43 // 2599
Kabrióknál bevett dolgo a köszönés, a Spiderrel gyakran én is összeintegetek a többi kabrióssal. Egy időben SAAB volt a céges, velük is rendszeresen köszöntünk egymásnak.
Az szokott még előfordulni, hogy - ha átülök egy hétvégén a civil cégesből az Alfába - kell egy fél nap, mire észreveszem a cartársakat (civil cégesből nem villogok a Alfákra néznének bután, mit akar ez a csávó a francia kocsijából:)), ha meg visszaülök, kell fél nap, hogy ne nyúljak ösztönből a kapcsolóhoz, ha szembejön velem egy Alfa...:
No, gondoltam visszatérek az "eredeti" off topikra az autópályás meccselés után....:D:D:D
Az szokott még előfordulni, hogy - ha átülök egy hétvégén a civil cégesből az Alfába - kell egy fél nap, mire észreveszem a cartársakat (civil cégesből nem villogok a Alfákra néznének bután, mit akar ez a csávó a francia kocsijából:)), ha meg visszaülök, kell fél nap, hogy ne nyúljak ösztönből a kapcsolóhoz, ha szembejön velem egy Alfa...:
No, gondoltam visszatérek az "eredeti" off topikra az autópályás meccselés után....:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)10-11-2010 14:09:30 // 2598
Hajszál pont ezt mondom én is :-) Kicsit tompa, kicsit szélérzékeny, de brutál módon nyeli az úthibákat, és megölhetetlen. Vezettem már néhányszor Focust (1.8 tdci-t) :-))
zolee14510-11-2010 14:05:42 // 2597
Jogos, mindig a másik a hibás.:D
Végülis mindenki maga dönti el hogyan akarja leadni a szerelést. Van aki gyorsan balesetben, és van aki 70-80 éves korában szépen fel akar fordulni mint a krumplibogár.:) A baj az, hogy az előbbiek általában magukkal visznek párat az utóbbiakból is...
Végülis mindenki maga dönti el hogyan akarja leadni a szerelést. Van aki gyorsan balesetben, és van aki 70-80 éves korában szépen fel akar fordulni mint a krumplibogár.:) A baj az, hogy az előbbiek általában magukkal visznek párat az utóbbiakból is...
Erhard 242 (Pure Energy)10-11-2010 13:12:31 // 2596
ha a paraszt tudná a kreszt akkor nem lenne gond :) amúgy végső menekülésnek van még leálló sáv is :P
zolee14510-11-2010 12:34:01 // 2595
Na azt viszont én nem figyeltem, hogy hivatalos vagy sem, de most megnéztem és igazad van, nem hivatalos.
zolee14510-11-2010 12:30:24 // 2594
Valahol a neten, egy másik fórumon épp most írja be valaki, hogy "egyesek kilónyócvannal tolják a pályán, meg jobbról előznek...hihetetlen mennyi barom van".:D
Aztán amikor két ilyen találkozik, aki szerint a másik a barom akkor szokott jönni a mentőhelikopter.
Aztán amikor két ilyen találkozik, aki szerint a másik a barom akkor szokott jönni a mentőhelikopter.
Somez10-11-2010 12:27:44 // 2593
Láttam én is azt a videót, azért is mertem feltételezni, hogy nem túl fasza a töréstesztje. Viszont az nem EuroNCAP-s videó, amennyire én kivettem. Nyilván ha hátulról ráfutsz valakire, akkor a sebességkülönbségetek inkább számít, mint a tényleges sebesség. Ettől még azonban nem hanyagolandó tény, hogy 130-nál bármilyen gebasz történik, nagy eséllyel durva vége lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)10-11-2010 12:22:40 // 2592
igazad van én már meguntam a villogást a belsőben ha nem vesz észre 5mp alatt akkor jobbról megyek el.... hihetetlen mennyi a barom :(
BeeGee10-11-2010 11:59:14 // 2591
Szerintem kár ezen kattogni. Én már leszoktam róla, hogy a b@lfaszokat szidjam úgysem fogynak el..
Egyszerűbb, ha felkészülsz hogy ha kamionhoz érsz, lassítasz, mert tuti ki fog húzni valaki eléd. Pl Gerion 150-el, aki úgyse fog gyorsítani ha a seggében vagy. Előtte pedig egy Gerion2 tempomatozik 130al, aki szintén nem fog gyorsítani. Bár ilyenkor figyelmességből gyorsíthatnának, hiszen országúton sem állandó tempóval előznek. Ettől még a tempomatot nem kell kikapcsolni :)
Szóval, ha egyikőtök sem gyorsít előzés közben, akkor miért várjátok el hogy más azt tegye? :) Tudom, George, Neked általában nem kell, mert olyan tempóval mész, de mindig van egy erősebb kutya :) Az hogy 180-al vagy 120-al csinálod, ugyanaz a kaptafa.
Egyszerűbb, ha felkészülsz hogy ha kamionhoz érsz, lassítasz, mert tuti ki fog húzni valaki eléd. Pl Gerion 150-el, aki úgyse fog gyorsítani ha a seggében vagy. Előtte pedig egy Gerion2 tempomatozik 130al, aki szintén nem fog gyorsítani. Bár ilyenkor figyelmességből gyorsíthatnának, hiszen országúton sem állandó tempóval előznek. Ettől még a tempomatot nem kell kikapcsolni :)
Szóval, ha egyikőtök sem gyorsít előzés közben, akkor miért várjátok el hogy más azt tegye? :) Tudom, George, Neked általában nem kell, mert olyan tempóval mész, de mindig van egy erősebb kutya :) Az hogy 180-al vagy 120-al csinálod, ugyanaz a kaptafa.
Kazes☻10-11-2010 09:51:10 // 2590
Régen így volt, remélem ma is. :)
25. § (2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.
36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad.
25. § (2) Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, kerékpárral, állati erővel vont járművel, kézi kocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.
36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad.
zolee14510-11-2010 09:08:09 // 2589
Izé...kifelé húzódtunk.:)
zolee14510-11-2010 09:05:46 // 2588
OFF
De, csinált. Videó is van a neten, kb azt hozta mint a 147-es, de nem ezért szeretjük őket.:)
Viszont ha már úgyis off és autópálya: ahogy nézegetem elég nagy baj van a fejekben, és ezt most általánosságban írom. Mostanában volt "szerencsém" elég sokat pályázni, fura dolgok mennek ott.
Eleve megszűnt a jobbra tartás. Pedig ha jól tudom a kresz-ben még nem. A belső sáv előzésre való. Lényegtelen, hogy 200-zal tép az emberünk, ha éppen nem előz akkor irány a külső. Azt is mondhatnánk, hogyha 130-at tartom akár a belsőben is mehetek, hiszen ez a max, nem tartok fel senkit, nem érhet utol senki, pedig nagyon nem. Pont annyira szabálytalan, mint az aki ezt az okoskát kívülről előzi 132-vel.
Van egy ismerős az simán tolja a belsőben folyamatosan. Ha jön valaki kimegy, aztán rögtön megy vissza, és hiszi, hogy szabályos amit csinál.
Másik eset (igaz nem autópálya, de lakott területen kívüli párhuzamos közlekedés), megyünk a 4-esen a belsőben, ami Ceglédbercelnél elfogy, csak a külső megy tovább. Külsőben egy Megane. A mi sofőrünk elkezd húzódni befelé, a Megane-os dudál fékez, erre a sofőrünk nekiáll hőzöngeni, hogy "nem látja hogy elfogy a sávom, hát be kell mennem, nincs hova menni...a hülye állat, stb...." Meg sem próbáltam neki elmagyarázni, hogy ki volt a hülye...
De, csinált. Videó is van a neten, kb azt hozta mint a 147-es, de nem ezért szeretjük őket.:)
Viszont ha már úgyis off és autópálya: ahogy nézegetem elég nagy baj van a fejekben, és ezt most általánosságban írom. Mostanában volt "szerencsém" elég sokat pályázni, fura dolgok mennek ott.
Eleve megszűnt a jobbra tartás. Pedig ha jól tudom a kresz-ben még nem. A belső sáv előzésre való. Lényegtelen, hogy 200-zal tép az emberünk, ha éppen nem előz akkor irány a külső. Azt is mondhatnánk, hogyha 130-at tartom akár a belsőben is mehetek, hiszen ez a max, nem tartok fel senkit, nem érhet utol senki, pedig nagyon nem. Pont annyira szabálytalan, mint az aki ezt az okoskát kívülről előzi 132-vel.
Van egy ismerős az simán tolja a belsőben folyamatosan. Ha jön valaki kimegy, aztán rögtön megy vissza, és hiszi, hogy szabályos amit csinál.
Másik eset (igaz nem autópálya, de lakott területen kívüli párhuzamos közlekedés), megyünk a 4-esen a belsőben, ami Ceglédbercelnél elfogy, csak a külső megy tovább. Külsőben egy Megane. A mi sofőrünk elkezd húzódni befelé, a Megane-os dudál fékez, erre a sofőrünk nekiáll hőzöngeni, hogy "nem látja hogy elfogy a sávom, hát be kell mennem, nincs hova menni...a hülye állat, stb...." Meg sem próbáltam neki elmagyarázni, hogy ki volt a hülye...
Somez10-11-2010 07:42:37 // 2587
Olyan jó nézni, ahogy George mindig vagány dolgokat ír a fórumba. El is hiszem, hogy hajtod neki keményen az autópályán. Aztán majd ha egyszer ráfutsz valami belső sávban villogó idióta seggére, akit épp büntetni szándékozol önjelölt rendőrbíróként és pár családtagod emiatt megsérül, majd akkor rájössz mekkora tévhitben éltél. Tudom, hogy azt fogod válaszolni, hogy x év alatt levezettél x kilométert, de ettől még nem vagy sem terminátor, sem Niki Lauda, sem pedig Michael Knight. A körülötted szabályosan autózók pedig végképp nem.
Azon is érdemes elgondolkodni, hogy az EuroNCAP töréstesztjében 64 km/h-val falnak ütköztetett 147-es milyen durván széttörik. Úgy tudom a 156-nak sem jobb a töréstesztje, bár azt nem csinált az EuroNCAP. Gondolom nem véletlenül.
Azon is érdemes elgondolkodni, hogy az EuroNCAP töréstesztjében 64 km/h-val falnak ütköztetett 147-es milyen durván széttörik. Úgy tudom a 156-nak sem jobb a töréstesztje, bár azt nem csinált az EuroNCAP. Gondolom nem véletlenül.
GEORGE10-11-2010 00:29:41 // 2586
Kis kiegészítés. Az autópálya valóban nem versenypálya, de nem is arra való, hogy mindenki 130-al haladjon abban a sávban amelyikben ép kedve tartja.....
A "csatát" direkt idézőjelbe tettem.
De az vesse rám az első követ, aki még nem "csatázott" senkivel sem.
A lényeg, hogy ne legyen belőle baj, tudni kell abbahagyni.....
A "csatát" direkt idézőjelbe tettem.
De az vesse rám az első követ, aki még nem "csatázott" senkivel sem.
A lényeg, hogy ne legyen belőle baj, tudni kell abbahagyni.....
GEORGE10-11-2010 00:22:21 // 2585
Azt hiszem inkább te vagy tévedésben, de betudom a korai tagságodnak és annak, hogy még nem ismerjük egymást.
Nos, hogy csak tiszta vizet öntsünk a pohárba.Teljesen egyetértek azzal, hogy bárkit el kell engedni, ha gyorsabb tőlem.
Én el is engedem!
A tempomatot én sem kapcsolom ki és állítom át magasabbra senki miatt.
Azt a kamiont én is letudom, de kb a kamion felénél már indexelek jobbra, hogy felfogja a mögöttem villogó, hogy vettem, húzódok, amint lehet.
De ha utána utolérem azt aki korábban mindenáron megakart előzni, azt levillogom, és ha nem megy le akkor akár elkerülöm jobbról is.
Ha meg netán a helyzet megengedi ( forgalom, időjárás akkor meg szoktam ereszteni a gépet, hogy lássa nem megyek 160-nál többet mert nem tud )
Mondjuk egy példa.
Jön a passatos, villog messziről ezerrel, de a fenti kamionos dolog miatt későn megyek ki előle.
Mutogat mikor elmegy mellettem...na az olyannak utána megyek és általában 200-210-nél én villogom ki belsőből......
Nem nézem le a Volvokat, emiatt már meg is kaptam a magamét itt párszor.
Csupán azt írtam, hogy pár alkalommal nem bírta a tempómat több S80-as.
Nincs eben semmi bántó és főleg nem lenézés, ez csak egy tény volt.
Nos, hogy csak tiszta vizet öntsünk a pohárba.Teljesen egyetértek azzal, hogy bárkit el kell engedni, ha gyorsabb tőlem.
Én el is engedem!
A tempomatot én sem kapcsolom ki és állítom át magasabbra senki miatt.
Azt a kamiont én is letudom, de kb a kamion felénél már indexelek jobbra, hogy felfogja a mögöttem villogó, hogy vettem, húzódok, amint lehet.
De ha utána utolérem azt aki korábban mindenáron megakart előzni, azt levillogom, és ha nem megy le akkor akár elkerülöm jobbról is.
Ha meg netán a helyzet megengedi ( forgalom, időjárás akkor meg szoktam ereszteni a gépet, hogy lássa nem megyek 160-nál többet mert nem tud )
Mondjuk egy példa.
Jön a passatos, villog messziről ezerrel, de a fenti kamionos dolog miatt későn megyek ki előle.
Mutogat mikor elmegy mellettem...na az olyannak utána megyek és általában 200-210-nél én villogom ki belsőből......
Nem nézem le a Volvokat, emiatt már meg is kaptam a magamét itt párszor.
Csupán azt írtam, hogy pár alkalommal nem bírta a tempómat több S80-as.
Nincs eben semmi bántó és főleg nem lenézés, ez csak egy tény volt.
Gerion09-11-2010 23:53:28 // 2584
Alapvető tévedésben vagy. Az autópálya valójában nem versenypálya, és a közlekedés nem csata. Én 150 körül utazok, tempomat be. Ezzel többnyire lehet menni a belsőben, de ha közeleg a tükörben, lehúzódok, akkor is, ha valami fika kocsival jön. Ha, gyorsabban megy, menjen. Viszont a tempomatot nem fogom a kedvéért kikapcsolni, így ha véletlenül éppen egy kamiont még meg kell előzni, akkor kénytelen lesz várni pár sec-et. "Oktatni" nem akarok (ezt a típust nem szeretem én sem), harmincakárhányévesen már túlvagyok azon is, hogy minden hülyegyerekkel versenyezni akarjak.
Gép egyébként 3 éves S80 D5, 185 pacival, utazni tökéletes, kp vettem újonnan. Vehettem volna Audit, BMWt vagy Mercit is, de azért választottam ezt, mert tetszett a Volvo hangulata és a stílusa. Jó autó, ne nézd le.
Nejem Lanciáját idén vettük tavasszal, ez tényleg nem egy versenygép, 1.3-as dízel, 90 paci. Ez lesz most Giuliettára cserélve. Egy féléves kocsit hülyeség lecserélni, de kb mindegy, és a Giulietta nagyon tetszik. Ennyi a történet.
Gép egyébként 3 éves S80 D5, 185 pacival, utazni tökéletes, kp vettem újonnan. Vehettem volna Audit, BMWt vagy Mercit is, de azért választottam ezt, mert tetszett a Volvo hangulata és a stílusa. Jó autó, ne nézd le.
Nejem Lanciáját idén vettük tavasszal, ez tényleg nem egy versenygép, 1.3-as dízel, 90 paci. Ez lesz most Giuliettára cserélve. Egy féléves kocsit hülyeség lecserélni, de kb mindegy, és a Giulietta nagyon tetszik. Ennyi a történet.
GEORGE09-11-2010 22:50:02 // 2582
nem tudom milyen a S80-sod, de nálam már pár elvérzett a pályán való "csatában" :-)
GEORGE09-11-2010 22:48:32 // 2581
Ha túl nagy "vad" érkezik én elengedem, mert nekem is jólesik ha elengednek. :-)
pityke09-11-2010 22:46:45 // 2580
probáld thesis-el : ))
GEORGE09-11-2010 22:45:34 // 2579
Vannak íratlan szabályok :-)
Én haladósan járok, főleg a pályán, de én sem fékezek be más kedvért a lassan menők közé.
Én haladósan járok, főleg a pályán, de én sem fékezek be más kedvért a lassan menők közé.
pityke09-11-2010 22:44:56 // 2578
paszatos odi meg bmw-k elöl nem szoktam olyan gyorsan lesietni de amugy nem tartok fel senkit : ))
Gerion09-11-2010 22:31:28 // 2577
Persze, menjenek csak. Viszont annyira ne siessenek, hogy a kedvükért hanyatthomlok fékezzek be azonnal két 90-el pöfögő kamion közé, ha mondjuk 150-nel megyek. Az első adandó alkalommal elengedem őket mindig, ha nincs külsősávos forgalom, akkor pedig azonnal.
Ami vicces, hogyha az S80 Volvommal megyek, akkor nincs villogás, ha meg éppen a Lancia Musankkal (nőiautós bicolor fényezés) megyünk, akkor érezhetően nagyobb az agresszivitás.
Ami vicces, hogyha az S80 Volvommal megyek, akkor nincs villogás, ha meg éppen a Lancia Musankkal (nőiautós bicolor fényezés) megyünk, akkor érezhetően nagyobb az agresszivitás.
GEORGE09-11-2010 22:25:50 // 2576
A KRESZ azt írja, hogy a gyorsabbat kell elengedni, :-))))de nem ír hozzá számot. :-)
A 130 a megengedett valóban, de ha valaki gyorsabban akar menni, azt el KELL engedni.
Rühellem az önkéntes "rendőröket" az ilyeneket mindig letudom jobbról :-)))
A 130 a megengedett valóban, de ha valaki gyorsabban akar menni, azt el KELL engedni.
Rühellem az önkéntes "rendőröket" az ilyeneket mindig letudom jobbról :-)))
pityke09-11-2010 22:24:07 // 2575
csak 130-ig többel ugyse mehetnek : ))
GEORGE09-11-2010 22:22:33 // 2574
Ha gyorsabbak el kell engedni őket, és akkor nem villognak :-)
Gerion09-11-2010 21:36:45 // 2573
Akkor jobb híján én már csak az első 170-es dízel címre pályázhatok... :) Elvileg a héten gyártják.
Tommi09-11-2010 20:19:12 // 2572
Föltsek fel Neked 10 évvel ezelőtti alfás képeket? :) Pl Halesz a piros 145-össel, az első esztergomi találkozó, vagy valami hasonló :))) Lenne röhögés :)))
Somez09-11-2010 19:34:43 // 2571
Kiteszem én is nagy lelkesen, aztán majd 10 év múlva a többi képet is feltöltöm :P
pe-Ti09-11-2010 19:29:42 // 2570
Üdv!
Én még nem tettem ki majd ha legördül a trailer-ről:-) De az első fehér az enyém lesz itt az amorén;-)
Én még nem tettem ki majd ha legördül a trailer-ről:-) De az első fehér az enyém lesz itt az amorén;-)
Halesz09-11-2010 18:27:14 // 2569
Akinek még csak most születik az autója a gyárban, csak annyira lelkes, hogy már kitette az oldalára :)
Somez09-11-2010 18:25:43 // 2568
Van egy másik tag is fekete géppel, de ő debreceni... Ezért nem hinném, hogy itt parkolt a második kerületben :-)
Halesz09-11-2010 18:20:31 // 2567
Biztos nem tag, hiszen 4-5 hozzászólással ezelőtt írtam, hogy az előtted szóló az első giuliettás tag az amorén :)
Somez09-11-2010 18:18:40 // 2566
Üdv az Amorén :-) Nagyon szép a gép.
A mi utcánkban is láttam ma reggel parkolni egy fekete Giuliettát, de nem néztem meg a rendszámát. Szerintem nem tag.
A mi utcánkban is láttam ma reggel parkolni egy fekete Giuliettát, de nem néztem meg a rendszámát. Szerintem nem tag.
Jimmi T.09-11-2010 14:51:20 // 2565
Megjöttem. Ha esetleg egy piros motoros csávó is int, azért is teszi mert neki is Alfája van !
Sziasztok.
Sziasztok.
KGBMAN09-11-2010 14:08:38 // 2564
mesa09-11-2010 11:16:20 // 2563
Bo09-11-2010 09:44:51 // 2562
Bizony-bizony... A Pe-Ti motoros Gerion színű... ;-) Ő volt az első itthon, aki aláírta a szerződést, majdnem fél évet várt, de megérte:-) Üdv köztünk JimmyT.!!!:-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?