Forum >> Giulietta

Tom1210-10-2010 14:17:39 // 2121
Szerintem meg se szalonos, se újságíró, csak egy egyszerű "suttyó" lehetett, akinek tulajdonképpen nagyon bejött /az is lehet, hogy csak olvasott róla/, de tudja, hogy az életben nem fog neki összejönni, ezért inkább a végén "jól lehúta", hogy ne fájjon neki annyira...:-)
Kazes☻10-10-2010 13:46:22 // 2120
'Gyönyörű'. :(
Idióták! :P
Gerion10-10-2010 11:41:56 // 2119
Ezt a sajátos hangvételű írást az egyik fórumon olvastam. Gondolom, valami újságíró vagy szalonos arcok kivitték megjáratni a gépeket, de leginkább arról győztek meg, miért nem szabad tesztautót megvenni... :)


"alfa giulietta 1,4 turbo120.

a motorja kibaszott jó, turbólyuk semmi, megy mint a meszes.
a futóműve megint nagyon jó, stabil, csöndes, bár a hungaroringen azért készült pár kép, amin jól látszik, hogy igennagyot dől, bár egy alsóközepes utcai autónál egy nem túl szokatlan, ha pályára téved. :))) a váltó szintén nagyon jó, a fék is szuper, a kétszer fél óra ringen nyelezést fáradás nélkül elviselte azzal együtt, hogy az esp-t nem lehet kikapcsolni, a dízel giuliettán a mansellben többször is láttuk, hogy fékezés nélkül is füstöl a betét, annyira próbálja összeszedni az autót a menetstabilizáló.
ez például a mitónál azt eredményezte, hogy a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával.:)))
ezek után lábon mentek el, de az most lényegtelen.
a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása.
aztán kb ennyi, amit el lehet mondani róla jót.
tele van elbaszott megoldásokkal, ergonómiai hibákkal és az összeszerelés minősége is komolytalannak tűnik pár helyen, aztán meg a felhasznált anyagok is lehetnének jobbak néhol. összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
Kazes☻09-10-2010 21:53:49 // 2118
Nekem mind a kettőből jutott Budaörsön és mind a kettőt imádtam. Bajban lennék, ha választanom kellene most, de szívesen lennék ilyen bajban. :)))))
Piritu - 1.000.00009-10-2010 21:33:04 // 2117
Nekem egy 1,6 mjet "jutott" a próbaútra. Sikerült mennem vele városban, országúton, kátyús szakaszon...
Jó autó lett.
Sok-sok örömteli km-t kívánok hozzá :-)
Gerion09-10-2010 21:16:51 // 2116
Én is bízok benne, hogy jó lesz, a nyílt napos tesztvezetésen nagyon tetszett a gép, pedig ott csak egy gyengébben motorizált verziót lehetett vezetni. Amikor egy szűk körforgalmi cikk-cakkot is simán, nagyon magabiztosan vett be a gép, akkor döntöttem el végleg, hogy megveszem.

Elvileg december első felére lett ígérve, nagyon örülnék, ha Karácsonyra tényleg itt lenne. A kocsit a nyíregyházi szalonban rendeltem, ez sorban a harmadik autó amit veszek tőlük három év alatt, így talán megalapozottan mondom, hogy nagyon rendes társaság, én csak jót tudok mondani róluk többedik alkalommal is.
Piritu - 1.000.00009-10-2010 19:06:07 // 2115
nyami-nyami, szupi autó lesz :-)
Mikorra ígérték?
Tom1209-10-2010 17:12:46 // 2114
"De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD"

...most éppen nem volt rajta sapka...:-DD

"A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!"

Ez a lényeg - szerintem.:-))
Tom1209-10-2010 17:09:44 // 2113
Wááá, ez gyorsan ment, csak kicsit "vastagabban fogott a ceruza".:-))))
Tom1209-10-2010 17:08:42 // 2112
Nagyon sok kellemes kilométert az "új lóval"! ;-)
Kareszka198409-10-2010 09:03:00 // 2111
ez nagyon jól hangzik :P gratulálok hozzá :)
Gerion09-10-2010 00:40:58 // 2110
Distinctive, kétezres dízel, 170 pacival. Alfa piros, a 147-es emlékére.

385 Párásodásérzékelő
52B Hátsó parkolássegítő
525 Automata sötétedő tükör
341 Elektromos külső tükör - elektromosan behajtható
5DT Alfa piros metál
54K My-Port csatlakozó
051 sötétedésérzékelő
253 első szélvédő vakításvédő csíkkal
347 esőérzékelő
4J3 Blue&Me
709 Telefonvezérlők a kormányon
4MP műszerfalbetét szálcsiszolt sötét alumínium
OPC211 Ülés Distinctive perforált bőr
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 21:38:36 // 2109
Gratula!:-)
Piritu - 1.000.00008-10-2010 20:39:58 // 2108
Milyet rendeltél? Milyen motorral? Gondolom van vagy 3 hónap mire megjön.
Gegee08-10-2010 20:34:48 // 2107
Koppintás felsőfokon. Gáz sajnos..
Kareszka198408-10-2010 20:18:12 // 2106
csak nekem hasonlít az új citroen c4-es segge valamiki máséra? :)
Gerion08-10-2010 12:10:56 // 2105
Én rendeltem egyet, rajtam nem fog múlni... Akkor már csak 199.999db... :)
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 08:00:31 // 2104
Már csak 200 ezret kell eladni és sínen a gyár.:-)
mesa07-10-2010 12:17:34 // 2103
a 70-et én sem értem, de elképzelhető, hogy csupán elgépelés: végül is egymás mellett van a 7 meg a nyolc
Azt a hét meg a nyolcát! :)))
mesa07-10-2010 12:16:32 // 2102
Ha jól emlékszem volt már olyan is, ott is nyert ugyanilyen fölénnyel, csak akkor az A3 meg az 1er BMW ellen
BeeGee07-10-2010 12:09:18 // 2101
Milyen rugalmassági szabvány h 70-120-ra 5ben..
Talán ha 80ról nézték volna, használhatóbb az infó máshol is, nem csak a pár autó ellenében..
Kazes☻07-10-2010 12:02:41 // 2100
Szerintem jól érzed, mert az is. :) Vagy talán így próbálják a vw felé terelgetni gondolati síkon.
Tommi07-10-2010 11:54:40 // 2099
Na, meg lettem előzve :)

Én is megvettem az újságot, amikor megláttam a címlapot. Azt tegyük még hozzá, hogy a tesztet és a cikket ráadásul a Quattroroute csinálta :))) Egyébként szerintem az lehetett benne, hogy nem akartak "feltűnőek lenni", gyanús lett volna, ha egy olasz autós újság a Giuliettát hozza ki győztesnek - ahogy ugye a német újságok összehasonlító testjeiben is érdekes módon rendre a német autók nyernek a többivel szemben.

Az egyébként rejtély számomra, hogy a felszereltség kategóriában miért lett utolsó... Idézem a cikket:

"... a Volkswagen esetében a minőségnek ára van. Ugyanez elmondható a GIuliettáról is..."

illetve

"minden szükséges felszerelés széria, még ha nem is olyan jól konfigurálható, mint a Golf"

Most akkor mi van??? A Golf alapból egy fapados talicska, kb még a tekerhető kormányt is extrának tartják és felárat kérnek érte a németek :) Nem értem mi a gond a Giulietta felszereltségével és az extrák árképzésével. Az meg végképp magas nekem, hogy "nem olyan jól konfigurálható, mint a Golf" - jelenleg nincs hozzá automata váltó, most Párizsban mutatták be az Alfa új váltóját, amit hamarosan megkap. Ezt már csak szőrszálhasogatásnak érzem :)
Kazes☻07-10-2010 11:21:57 // 2098
Nincs vita! :D
Kazes☻07-10-2010 11:18:59 // 2097
'csögök! De, hát mit is lehetne tőlük várni?! :)

"70-120 V." - már elektromos autókról van szó? :)))
Putyesz07-10-2010 11:14:30 // 2096

szééép...
TarP07-10-2010 10:48:41 // 2095
Én is néztem és megállapítottam, hogy fikázódás ide-fikáézódás oda, azért jó autó ez a Giulietta.

J és hogy elbukja a győzelmet egy pohártartón... ezt előre boritékolhattuk :)
mesa07-10-2010 08:24:06 // 2094
A2-t mindenki kezébe!

Címlapon :
Giulietta a kompaktok ellen

Golf, Focus, Astra, Mazda3, Auris ellenében
Megsúgom: Nem nyert
De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD

Azért érdemes megvenni az újságot, mert ezt az egyet leszámítva, hoyg csak nem nyerhet a németeknél, csupa jó dolgot írnak róla

Van egy megdöbbentő ábra is: Összevetik a rugalmasságokat 70-120 V.
A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!

Pedig nem az egyedüli turbós a mezőnyben ;-)
Erről ennyit, hogy mennyire Alfa-e. Pedig ez csak egy egynégyes :P
GT Ɨ|ѯ05-10-2010 19:38:02 // 2093
ez nyer!

:-)

/ nálam /
Zsüly05-10-2010 18:53:13 // 2092
JAJJJ NAgyon kéne ezekkel a felknikkel is !! :-))))
Kazes☻05-10-2010 18:48:56 // 2091

1,4 MultiAir TCT
Kazes☻05-10-2010 18:44:38 // 2090

1750 TBi, Párizs
GT Ɨ|ѯ04-10-2010 05:58:10 // 2089
Végre:-)


Nem rossz az irány:-)
Kazes☻29-09-2010 11:44:24 // 2088
Detto. :)
Kazes☻29-09-2010 11:44:08 // 2087
Okééééé! :)
Tom1229-09-2010 11:19:10 // 2086
Szerintem is.
Tom1229-09-2010 11:17:31 // 2085
Lesz az, érzem...;-)
Kazes☻29-09-2010 09:31:20 // 2084
Kétségtelen, de azért melengetné a kis lelkünket, még ha csak elméletileg is. :)))
mesa29-09-2010 08:35:26 // 2083
Abban is biztos vagyok, hogy ha nem lenne ez a gazdasági világ válság, akkor nem szarakodnának MacPhersonokkal, hanem kifejlesztenék minden szükséges modellhez a kettős keresztlengőkaros változatot. Jobbnak nem jobb, inkább jelen helyzetben a szükséges kiváltó
mesa29-09-2010 08:32:45 // 2082
Há' de zolee, a Porsche nem az első kerekeit hajtja.. :))

Azért a sportgépek családjában megemlítenek két szívünknek kedves modellt is, nézzük csak:

"the strut setup is still used on high performance cars such as the Porsche 911, all current BMWs (including the new MINI) except the 2007 X5,[6] 2009 7-series, 2010 5-series and 5-series GT, the Alfa Romeo Mito and 2010 Giulietta, and several Mercedes-Benz models"
zolee14528-09-2010 20:38:02 // 2081
Nem tudom mi a baj a MacPhersonnal. Elég sok autónál az van a kategóriában, de hogy mást ne mondjak a 911-es Porsche-ben is az van. Az 530 lovas GT2-esben is. Ha egy ilyen sportkocsiba megfelel akkor gondolom egy közép kategóriás családi autóba is jó.
Persze értem én, 147-es, de ott meg pl difizár nem volt, még a GTA-ban sem, ha jól tudom.
Selmak28-09-2010 20:11:38 // 2080
Akkor kapaszkodj meg az októberi model váltáskor a szutyuki stift induló ára 3,199 M a jobban felszereltek 4.2-4.5 is lehet. Julis egy aszmával vagy góffal összehasonlítva abszolute nem drága.
GTPeti28-09-2010 19:52:12 // 2079
Viszont egy időre eldőlne az S3, M1 & Co. csata...
Tom1228-09-2010 19:34:33 // 2078
Be, de a Giuliettába egy kicsit túldimenzionált lenne...:-))
Robiik28-09-2010 17:10:25 // 2077
170 loval énis szívesen kiprobalnam, biztos adja a playstation feelinget :) állítólag futóműben is, bár sajnálom a mcPherson-t elöl
Sporter28-09-2010 16:11:18 // 2076
Nagyon kíváncsi leszek erre a TCT váltóra, mert konstrukcióját tekintve csúcs :P
Kazes☻28-09-2010 15:37:21 // 2075
Bevenné a kis májad, mi?! :DDD
Tom1228-09-2010 15:31:51 // 2074
Mikor rápillantottam a cikkre, azt hittem, dobok egy hátast, mert pont ezt ragadtam ki az első pillanatban: "Az új motor 4,5 literes..."
:-DD
Tom1228-09-2010 15:28:40 // 2073
...hát nem...:-))
Kazes☻28-09-2010 15:09:03 // 2072
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.