Forum >> Giulietta

Kareszka198409-10-2010 09:03:00 // 2111
ez nagyon jól hangzik :P gratulálok hozzá :)
Gerion09-10-2010 00:40:58 // 2110
Distinctive, kétezres dízel, 170 pacival. Alfa piros, a 147-es emlékére.

385 Párásodásérzékelő
52B Hátsó parkolássegítő
525 Automata sötétedő tükör
341 Elektromos külső tükör - elektromosan behajtható
5DT Alfa piros metál
54K My-Port csatlakozó
051 sötétedésérzékelő
253 első szélvédő vakításvédő csíkkal
347 esőérzékelő
4J3 Blue&Me
709 Telefonvezérlők a kormányon
4MP műszerfalbetét szálcsiszolt sötét alumínium
OPC211 Ülés Distinctive perforált bőr
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 21:38:36 // 2109
Gratula!:-)
Piritu - 1.000.00008-10-2010 20:39:58 // 2108
Milyet rendeltél? Milyen motorral? Gondolom van vagy 3 hónap mire megjön.
Gegee08-10-2010 20:34:48 // 2107
Koppintás felsőfokon. Gáz sajnos..
Kareszka198408-10-2010 20:18:12 // 2106
csak nekem hasonlít az új citroen c4-es segge valamiki máséra? :)
Gerion08-10-2010 12:10:56 // 2105
Én rendeltem egyet, rajtam nem fog múlni... Akkor már csak 199.999db... :)
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 08:00:31 // 2104
Már csak 200 ezret kell eladni és sínen a gyár.:-)
mesa07-10-2010 12:17:34 // 2103
a 70-et én sem értem, de elképzelhető, hogy csupán elgépelés: végül is egymás mellett van a 7 meg a nyolc
Azt a hét meg a nyolcát! :)))
mesa07-10-2010 12:16:32 // 2102
Ha jól emlékszem volt már olyan is, ott is nyert ugyanilyen fölénnyel, csak akkor az A3 meg az 1er BMW ellen
BeeGee07-10-2010 12:09:18 // 2101
Milyen rugalmassági szabvány h 70-120-ra 5ben..
Talán ha 80ról nézték volna, használhatóbb az infó máshol is, nem csak a pár autó ellenében..
Kazes☻07-10-2010 12:02:41 // 2100
Szerintem jól érzed, mert az is. :) Vagy talán így próbálják a vw felé terelgetni gondolati síkon.
Tommi07-10-2010 11:54:40 // 2099
Na, meg lettem előzve :)

Én is megvettem az újságot, amikor megláttam a címlapot. Azt tegyük még hozzá, hogy a tesztet és a cikket ráadásul a Quattroroute csinálta :))) Egyébként szerintem az lehetett benne, hogy nem akartak "feltűnőek lenni", gyanús lett volna, ha egy olasz autós újság a Giuliettát hozza ki győztesnek - ahogy ugye a német újságok összehasonlító testjeiben is érdekes módon rendre a német autók nyernek a többivel szemben.

Az egyébként rejtély számomra, hogy a felszereltség kategóriában miért lett utolsó... Idézem a cikket:

"... a Volkswagen esetében a minőségnek ára van. Ugyanez elmondható a GIuliettáról is..."

illetve

"minden szükséges felszerelés széria, még ha nem is olyan jól konfigurálható, mint a Golf"

Most akkor mi van??? A Golf alapból egy fapados talicska, kb még a tekerhető kormányt is extrának tartják és felárat kérnek érte a németek :) Nem értem mi a gond a Giulietta felszereltségével és az extrák árképzésével. Az meg végképp magas nekem, hogy "nem olyan jól konfigurálható, mint a Golf" - jelenleg nincs hozzá automata váltó, most Párizsban mutatták be az Alfa új váltóját, amit hamarosan megkap. Ezt már csak szőrszálhasogatásnak érzem :)
Kazes☻07-10-2010 11:21:57 // 2098
Nincs vita! :D
Kazes☻07-10-2010 11:18:59 // 2097
'csögök! De, hát mit is lehetne tőlük várni?! :)

"70-120 V." - már elektromos autókról van szó? :)))
Putyesz07-10-2010 11:14:30 // 2096

szééép...
TarP07-10-2010 10:48:41 // 2095
Én is néztem és megállapítottam, hogy fikázódás ide-fikáézódás oda, azért jó autó ez a Giulietta.

J és hogy elbukja a győzelmet egy pohártartón... ezt előre boritékolhattuk :)
mesa07-10-2010 08:24:06 // 2094
A2-t mindenki kezébe!

Címlapon :
Giulietta a kompaktok ellen

Golf, Focus, Astra, Mazda3, Auris ellenében
Megsúgom: Nem nyert
De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD

Azért érdemes megvenni az újságot, mert ezt az egyet leszámítva, hoyg csak nem nyerhet a németeknél, csupa jó dolgot írnak róla

Van egy megdöbbentő ábra is: Összevetik a rugalmasságokat 70-120 V.
A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!

Pedig nem az egyedüli turbós a mezőnyben ;-)
Erről ennyit, hogy mennyire Alfa-e. Pedig ez csak egy egynégyes :P
GT Ɨ|ѯ05-10-2010 19:38:02 // 2093
ez nyer!

:-)

/ nálam /
Zsüly05-10-2010 18:53:13 // 2092
JAJJJ NAgyon kéne ezekkel a felknikkel is !! :-))))
Kazes☻05-10-2010 18:48:56 // 2091

1,4 MultiAir TCT
Kazes☻05-10-2010 18:44:38 // 2090

1750 TBi, Párizs
GT Ɨ|ѯ04-10-2010 05:58:10 // 2089
Végre:-)


Nem rossz az irány:-)
Kazes☻29-09-2010 11:44:24 // 2088
Detto. :)
Kazes☻29-09-2010 11:44:08 // 2087
Okééééé! :)
Tom1229-09-2010 11:19:10 // 2086
Szerintem is.
Tom1229-09-2010 11:17:31 // 2085
Lesz az, érzem...;-)
Kazes☻29-09-2010 09:31:20 // 2084
Kétségtelen, de azért melengetné a kis lelkünket, még ha csak elméletileg is. :)))
mesa29-09-2010 08:35:26 // 2083
Abban is biztos vagyok, hogy ha nem lenne ez a gazdasági világ válság, akkor nem szarakodnának MacPhersonokkal, hanem kifejlesztenék minden szükséges modellhez a kettős keresztlengőkaros változatot. Jobbnak nem jobb, inkább jelen helyzetben a szükséges kiváltó
mesa29-09-2010 08:32:45 // 2082
Há' de zolee, a Porsche nem az első kerekeit hajtja.. :))

Azért a sportgépek családjában megemlítenek két szívünknek kedves modellt is, nézzük csak:

"the strut setup is still used on high performance cars such as the Porsche 911, all current BMWs (including the new MINI) except the 2007 X5,[6] 2009 7-series, 2010 5-series and 5-series GT, the Alfa Romeo Mito and 2010 Giulietta, and several Mercedes-Benz models"
zolee14528-09-2010 20:38:02 // 2081
Nem tudom mi a baj a MacPhersonnal. Elég sok autónál az van a kategóriában, de hogy mást ne mondjak a 911-es Porsche-ben is az van. Az 530 lovas GT2-esben is. Ha egy ilyen sportkocsiba megfelel akkor gondolom egy közép kategóriás családi autóba is jó.
Persze értem én, 147-es, de ott meg pl difizár nem volt, még a GTA-ban sem, ha jól tudom.
Selmak28-09-2010 20:11:38 // 2080
Akkor kapaszkodj meg az októberi model váltáskor a szutyuki stift induló ára 3,199 M a jobban felszereltek 4.2-4.5 is lehet. Julis egy aszmával vagy góffal összehasonlítva abszolute nem drága.
GTPeti28-09-2010 19:52:12 // 2079
Viszont egy időre eldőlne az S3, M1 & Co. csata...
Tom1228-09-2010 19:34:33 // 2078
Be, de a Giuliettába egy kicsit túldimenzionált lenne...:-))
Robiik28-09-2010 17:10:25 // 2077
170 loval énis szívesen kiprobalnam, biztos adja a playstation feelinget :) állítólag futóműben is, bár sajnálom a mcPherson-t elöl
Sporter28-09-2010 16:11:18 // 2076
Nagyon kíváncsi leszek erre a TCT váltóra, mert konstrukcióját tekintve csúcs :P
Kazes☻28-09-2010 15:37:21 // 2075
Bevenné a kis májad, mi?! :DDD
Tom1228-09-2010 15:31:51 // 2074
Mikor rápillantottam a cikkre, azt hittem, dobok egy hátast, mert pont ezt ragadtam ki az első pillanatban: "Az új motor 4,5 literes..."
:-DD
Tom1228-09-2010 15:28:40 // 2073
...hát nem...:-))
Kazes☻28-09-2010 15:09:03 // 2072
GTPeti25-09-2010 11:20:29 // 2071
Vagy iszik, vagy vezet. Te utóbbi mellett döntöttél. :)
pe-Ti25-09-2010 10:42:20 // 2070
Üdv!
Ilyen nekem is kell!!!! Hol rendelted????
Haro25-09-2010 00:08:51 // 2069
25 ezer forint:)))))) Már meg is rendeltem:)
Tommi24-09-2010 23:50:12 // 2068
Ha már centenárium, ezt nagyon sajnálom, hogy kihagytam, de 150 eurot nem voltam hajlandó adni érte a milánói hétvégén, ennyiből inkább elmentünk a monzai pályanapra :)))



Az Alfa Romeo története során hatszor változott az embléma, mindegyik üveg bor egy-egy korszakot szimbolizál és Olaszország különböző tartományainak legjobb borászai adták bele a nedűt. Így egyben, fél asztalnyi méretű díszdobozban elég komolyan nézett ki :)
GTPeti24-09-2010 23:08:09 // 2067
"mindenki tisztában van vele, hogy "prémiummárka" és "egyszerű embernek nem való""

Mint ahogy mi tisztában vagyunk vele, hogy Skoda nekünk nem való. :)
GT Ɨ|ѯ23-09-2010 19:28:36 // 2066
Gratula!

NAGYON 10s!:-)))
Tom1223-09-2010 12:12:51 // 2065
Érdemes, sok helyen bevált...:-))
Grando23-09-2010 12:08:53 // 2064
Ez a mondás zseniális. Megjegyzem! ;)))
Kazes☻23-09-2010 11:12:47 // 2063
Mázlista! :)
Rohodi Mihály23-09-2010 11:09:26 // 2062
Szerencsére én jártam jól vele, nekem hozta :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.