Forum >> Giulietta

BeeGee15-09-2010 16:14:23 // 1970
A 156 szerintem is ideális méretű, de nem mertem leírni, mert belémkötnek :)

Érdekességképpen, ama belsős beszélgetésen, ami Teddy cikkének ihletét adta, elhangzott az is, hogy a Giunak azért nem lesz 3 ajtós változata, mert az nem családbarát.
bilon15-09-2010 16:01:53 // 1969
az alfnáak nincs családbarát autója...
az 59 sw..talán...
mesa15-09-2010 16:00:34 // 1968
a 156 minden, csak nem nagy 'hodály' :)
az Alfának jelenleg nincs babakocsibarát verziója. De majd jön az SUV! :D
BeeGee15-09-2010 15:56:17 // 1967
Na úgy igen, de alapból nem értem miért kell nagyobbnak lennie annak ami jó kisebben is :) Lásd 156 - 159, 147 - Giu, stb.
Költői a kérdés :)
Mike.15-09-2010 15:45:11 // 1966
Majd ha lesz család, babakocsi, bőröndök akkor neked is fog kelleni a nagy "hodály". :-))

Most már nekem is elég (lenne) a kétszemélyes. :-))
BeeGee15-09-2010 15:28:42 // 1965
Erhard arra céloz, hogy a 166os tulajoknak nincs hova mennie, mert nem gyártják már azt az osztályt, ami nekik megfelelne. A 145/46osok sokfelé tudnak menni (147-től GT/GTV-n át 156, 159, akármerre) A 166osok csak "lefelé" a kategóriában, vagy más márkához.

Nekem spec nagyobb autó sem kell, az összes új autóban ez zavar, hogy mind nagy hodály..
WarbiRunner (Gyuri)15-09-2010 15:11:21 // 1964
És valljuk be, hogy a 900e 145/146 és 2M 156 és még kitudja mennyi egyéb Alfa tulaj nagyrésze is nagyobb autó cserén gondolkodik...
WarbiRunner (Gyuri)15-09-2010 15:07:00 // 1963
"Az Alfa Romeo nagy elvárásokat támaszt az új Giuliettához"
Meg kapanyelet, mi? Beszedte a fogalmazás gátlót :-)) Ez így irtó hülyén hangzik..
BeeGee15-09-2010 13:38:02 // 1962
Eddig kellemes offline környezetben voltam, így csak most olvastam és lepődtem meg ezen a véleményen.

Nincs a Teddy eltévedve egyáltalán azért mert egy rajongói oldalon publikál olyan cikket, amiben nem ajnározza az Alfát. Egy ilyen oldalnak nem csak az a dolga, hogy unásig dicsérje mindent, ami AR, hanem véleményalkotó feladata is van. Ha a fórumok attól hangosak, hogy "miezazújizé" akkor igenis le kell írni, és feedbacket küldeni a gyártó felé, még akkor is, ha a mi kis hazánk piacának véleménye egy mikronnyit is befolyásol. Ha világszerte erről szól a fáma, akkor előbb utóbb foganatja kell, hogy legyen.

Abban is tuti vagyok, hogy ettől a cikktől nem fog kevesebb Alfa fogyni, kissé eltúlzod a felelősséget. Ha megnézed a tesztjeinket, sosem ajnároztunk agyon egy autót sem, azt meghagyjuk más oldalaknak. Mindig azt írtuk le, hogy nekünk hogy tetszik. És ezen a jövőben sem kívánunk változtatni.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2010 13:32:50 // 1961
egy nagy baj van kb van 70e 166-os tulaj meg kb ugyan ennyi 159 tulaj ...nagyon kevés fog beülni egy kisebb Alfába ha váltani kell :(
Mike.15-09-2010 13:05:20 // 1960
A Mito így sem fogy, a GTA verziója még annyira sem lett volna kelendő. Ez egyenlőre vonatkozik a Giulietta GTA verzióra is. Szinte tényleg pénzkidobás. A 156,147 GTA sem volt egy húzó sorozat, pedig ott már egy sikeres alapra építkeztek.
Na meg leállítják a már működő GT, Brerra sorozatot és ennek ellenére elindítani egy GTA gyártást nem túl logikus elhatározás lenne.
Sokan "sírnak " itt az új GTA és a nagy turbós motorok után pedig még használtan sem sokaknak elérhető.
Tom1215-09-2010 13:01:19 // 1959
"megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség"

Szerintem tudják ők azt, de nagyobb gyártóknak se lenne kis munka egy teljesen új palettát összehozni. Ha úgy vesszük, a MiTo - nál kezdték nemrég és így logikus, nem kezdhették a csúcsmodellnél, kapásból. Gondolj bele, hogy akkor mit kapnának: "minek ez most, kinek van erre szüksége válságban, jobban tették volna, ha...", stb...:-)
Tom1215-09-2010 12:53:54 // 1958
Ezért voltam optimista, mert bíztam a "tehetetlenségükben".:-))
Junior15-09-2010 12:36:34 // 1957
Azok mindig is voltak.
kíváncsi leszek, hogy megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség. A Mito GTA jegelése szvsz óriási hiba, a Giuliettából is érkezhetne GTA változat, a technika adott lenne hozzá (bár egy jó 2,5-ös túrós blokk azért még hiányzik)! Szerintem így lehetne köszörülni a csorbán, nem 140 LE- 2,0 dízel motorral. de tudom az is kell!
Somez15-09-2010 12:35:29 // 1956
Én úgy értelmezem, hogy a benzines fog ennyit tudni, nem a dízel. Legalábbis Multiair motort írt, nem pedig Multijetet.
mesa15-09-2010 11:59:14 // 1955
Autót valószínűleg cserélek, de márkát nem! :)
Kazes☻15-09-2010 11:53:34 // 1954
Ejnye, hát nem kell mindent elhinni és aszerint cselekedni, de nehogy ezek befolyásoljanak ha autót cserélsz! :)))
mesa15-09-2010 11:49:41 // 1953
Nem dehogy.
Az Alfánál csak ülnek a mérnökök és vakarják a töküket. Nincs jövő, és különben sem jó irányba halad a gyártó. Valami ilyesmit mintha olvastam volna, valahol :))
Kazes☻15-09-2010 11:47:34 // 1952
Én is remélem! :)

A 8C példája nem volt elég meggyőző, vajon?
Tom1215-09-2010 11:44:39 // 1951
JELENLEG úgy néz ki, remélem, nem változik ez még 32656569-szor addig...:-))
Kazes☻15-09-2010 11:38:20 // 1950
Tehát újra kaparunk hátul?! :)
Tom1215-09-2010 11:28:00 // 1949
Sőt, vannak egész szép kilátások! /persze, azok mindig voltak is.../

"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődjeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd, bár a Biturbo nevet aligha hasznosítják újra, inkább valami dallamosabb, vonzóbb típusjelzést használnak majd. Egy ilyen kisebb modellel betömhetik a lyukat a Fiaton belül egy részleget alkotó Alfa és Maserati kínálata között."

Tömjék is, hajrá! ;-))
mesa15-09-2010 11:21:45 // 1948
7,7 sec 0-100 Km/h az már nem rossz egy traktor erőforrástól
Junior15-09-2010 09:07:37 // 1947
TarP15-09-2010 08:51:27 // 1946
Ez már túlvan a balfaszoláson szerintem.
Jajj, túl könnyű az alváz, jajj jó amotor, de ne legyen ilyen, jajj szép a belsőtér, de monnyuk nekünk nem jó így, jajj, érdekes a hátsólámpa, de ne így legyen érdekes...

Ez az ember úgy cikkezik az alfáról,. mint ahogy én tudnék írni pl egy Hyundai-ról.
Alapban semmibe nézem és beleülni sincs kedvem... Faszér nem olyan ember írja a cikket, akit érdekel az, amiről írni kell?
tipoatti14-09-2010 21:15:26 // 1945
EBBEN a verzióban és színben még ki is néz valahogy, írtam korábban már. Az Alfacity-ben is láthatott 2 "butább" kivitelben, kisebb felnikkel viszont szerintem kifejezetten... inkább nem írom le. Egy Bravo sokkal inkább bejön...
Az utcakép meghatározói ( pedig adná Isten ) mifelénk pedig gyaníthatóan nem az alább betett képen látható verziók lesznek, esetleg majd később, használtan.

Soha nem felejtem, amikor 1998 környékén először láttam 156-ot az utcán. Abban a szörnyű felhőkék színben ( tudom, tradicionális szín, de nem véletlenül fújhatták csak 1 évig a 156-ra), dísztárcsákkal. És majd magam alá fostam, azonnali éktelen vágyat érezve iránta... Pedig a 155 is tetszett nagyon kamaszkoromtól kezdve. Még alap peros v. almazöld dísztárcsás 147 is csini a mai napig szerintem.

Na mostanában hasonlót sem tudok sajnos érezni alfailag ( nagyon más típusnál sem mondjuk ), és nem hiszem, hogy ez pl. az életkorom változásával magyarázható lenne...
Kazes☻14-09-2010 21:09:16 // 1944
Persze, hogy együtt fogunk örülni! :) Én már ezeknek is örülök, annak is, hogy van még egyáltalán Alfa Romeo és részemről nem kell szőnyeg alá söpörni. De már szinte a csapból is ez folyik, pont itt, pont így?! Minek? A topicokban úgy is állandóan visszatérő téma. Hogy a gyereknél maradjunk, a suliban összeverekedett valakivel és még ő is kapott rovót, az a helyes ha hazavisszük és adunk még neki?! Rúgjunk bele még egyet, nem számít.:(
Még egyszer, nem a téma a probléma úgy különösebben, csak talán a kirakat. Teljesen értelek titeket, de mégis mesaval értek egyet. :)
GTPeti14-09-2010 20:51:50 // 1943
Ez mondjuk igaz. Tényleg ügyesen megoldották az ajtó-kérdést.
mesa14-09-2010 20:40:34 // 1942
Simán 3 ajtósnak néz ki. Nem úgy, mint a nyomi UFO Civic, amin még a hátsó ajtót is annyira lerövidítették, hogy a ki- beszállás körülményes
mizooo14-09-2010 20:26:25 // 1941
Van egy kép oldalról, alatta, hogy ez akármilyen autó lehetne vagy valami... A rejtett kilincs az teljesen Alfás az más kérdés, hogy a Honda lenyúlta....
Amúgy ahogy nézegetem a gépet egyre jobban tetszik ( főleg fehérben, fekete tetővel nagy kerékkel). Így voltam a 166-al is 1 éve megláttam mondom huba***, most meg nem győzök betelni egy szép példány látványával...

üdv
mesa14-09-2010 20:16:57 // 1940
Tommi14-09-2010 17:14:15 // 1939
Nekem egyrészt semmi közöm hozzá, másrészt tökmindegy, úgyhogy ne nekem mondd :)
mesa14-09-2010 16:58:05 // 1938
Tipp. Ha fogod és kijavítod a hibákat, akkor az összes kereső hamarosan le fogja cserélni a tartalmat, de ha más fórumon / topikban van az igazság fele, az már sosem fog oda kapcsolódni, legyen szó akármelyik keresőmotorról!
Halesz14-09-2010 16:56:07 // 1937
Miért ne lenne ildomos? Elég sok autós újság taglalja, hogy milyen helyzetben vannak a gépjárműgyártók. Pont az Alfa Amore ne írjon cikket arról, hogy most éppen mi a helyzet nálunk? Ne vicceljünk.

Kazes: épp a gyár az, aki a saját gyerekével teszi ezt. Láttad a terveket, illetve pont ez az, hogy nem látjuk, mikor lesznek új modellek, csak azt, hogy a Fiat-csoport a Chryslerrel együtt összesen hány modellt (35) akar bemutatni a következő 5 évben, és csak arról beszélnek, hogy most mennyire fontos az amerikai piac.

Miért baj, ha ezt leírjuk?

Milyen sikerekről beszéljünk? A 147-ről, amely év autója lett, de darabszámban sehol sincs a saját kategóriájában szereplő más márkák autóktól? A GT-ről, Breráról, Spiderről, amelynek a gyártását olcsóbb leállítani, mint megtartani? Pont ez is benne van a cikkben, hogy sajnos ez a szitu...

Ja és az Alfát tekinthetjük mi is a saját gyermekünknek, de az anyja nem mi vagyunk, hanem a Fiat. Az a cég, amely épp megölte a mindössze 5 éves Brerát és a Spidert, csak mert gazdaságtalan volt a felnevelése. Hogy folytassam a gyereknevelős példádat, Kazes :)

Ha a cégnél ennyire nyilvánosak ezek a jövőképek, ezek az adatok, és az, hogy teljes átalakítás előtt áll minden, akkor miért pont az Alfa Amore hallgassa el ezt, hm?

A Giulietta tetszik nekünk, nem hiába írunk róla ennyit, sőt szeretnénk kipróbálni minél több motorral, és cikkeket írni róla. De engedtessék meg, hogy mi is szóvá tehessük azt, ami a fórumokban igenis téma. Méghozzá azt, hogy miért nincsenek nagyobb motorok, hol van egy rendes hathengeres? A kis turbós motorokat már halálra dícsértük. De én speciel sajnálom, hogy egy négyhengeres 1750-est kell csúcsmotornak tartanunk :( Miért baj, ha ezt kimondjuk?

Amint lesz hír arról, hogy milyen konkrét, közös Fiat-Chrysler-fejlesztések lesznek, együtt fogunk örülni, nem?
Tedi14-09-2010 16:55:02 // 1936
Mesa, ha leírom az általad hiányolt Selespeed váltót, illetve a csődtömeg JTS-t, akkor sem változik a kép, a végeredmény ugyanaz. Nem azért hallgattam el tényeket, mert nem illett a kompozícióba. Hanem azért, mert a cikk mondanivalója, végkifejlete szempontjából totál irreleváns.

A Chryslert pedig hidd el, hogy kényszer volt felvásárolni, nem tehettek mást, ha életben akarnak maradni. Más kérdés, hogy nem olyan keserű a szájíz, mint anno az Alfa felvásárlása kapcsán. Sőt, még jól is jött nekik, de ezt leírtam a cikkben.

Témearészemről is lezárva.
mesa14-09-2010 16:53:46 // 1935
A különbség annyi, hogy aki nem hiszi, hozzá teszi, hogy egy átlag hülye buta megjegyzése, míg egy cikkben olvasva azt hiszi, hogy az igazság

Sokszor téves adat jelenik meg egy-egy autós újságban (nyomdai) és utána az emberek zöme el sem akarja fogadni, hogy az nem igaz, még akkor sem, ha tele van vele az internet, mert azt hiszik, amit újságíró ír, az szent.

Úgyhogy csak óvatosan! ;-)
Tedi14-09-2010 16:49:37 // 1934
Ezzel az a probléma mesa, hogy amit a fórumokban írunk, azt a google keresőmotorja ugyanúgy megtalálhatja, jártam már így. És ilyen alapon a Te korábbi postodat is kidobhatja, amiben leírtad, hogy milyen olcsó műanyag a Giulietta hátsó lámpája és biztos 2 perc alatt kifakul, meg, hogy az ifákon volt utoljára ilyen. Emlékszel még erre? Ennyi.
mesa14-09-2010 16:33:24 // 1933
Halesz14-09-2010 16:30:53 // 1932
Bonoék sem a régiek már, szóval nem a legjobb a példa :D:D:D És ezt én mondom, mint nagy U2-s :P
mesa14-09-2010 16:19:26 // 1931
Persze, de ne OFFoljunk, mert ezen is megsértődik valaki, aztán ki tudja, már nem is lesz legközelebb Alfacity?! :)
Tommi14-09-2010 16:15:28 // 1930
OFF

Az... Megvan az a South Park rész, amikor kifigurázzák őt? :)

ON
mesa14-09-2010 16:07:32 // 1929
Jajj, te! "Afrikai szegényekért..." "és a pénzért !" ;-)
mesa14-09-2010 16:04:11 // 1928
Teddy úgy látszik nem akarod megérteni, hogy nem erről van szó
Semmi probléma nem lenne az őszinteséggel, ha objektív lettél volna

A saját magad igazolására tényeket hallgattál el, ami nem vezet jó végre. Csak azért, hogy illeszkedjen a kompozícióba minden mondat, szándékosan kihagytál fejezeteket, nehogy ne legyen egyszínű a siratódal

Ez a cikk rossz. Nem azért, mert rossz képet vizionál, hanem mert nem objektív.
Elsőként jeleztem, hogy bajok vannak vele. Nem azért mert unatkozom és gondoltam megdorgállak, hanem mert segíteni szerettem volna, hogy pontosíthasd a félelmeidet. Nem tudom mi válthatott ki belőled ekkora feldúltságot, talán összefüggésben van azzal, hogy ráuntál eddigi jáccós-autódra?

De ha csak durcázni akarsz, ám legyen! A szíved joga
Igazságod attól még nem lesz. Legfeljebb lelki nyugalmad

Továbbra is hazugság az, hogy az elmúlt 25 év alatt nem fejlesztett semmit a gyár, és hogy csak a 155-ös és a 156-os lett volna sikeres modell!

Azt is másként látom, hogy kényszer lett volna felvásárolni a Chryslert. Óriási lehetőségek rejlenek még benne.

Ezzel lezárom a vitát. Meggyőzhetetlen vagy, ami nem baj, de a segítséget sem fogadod el, hogy tökéletesíthesd az alkotásod. Ennyi.
Tommi14-09-2010 15:43:51 // 1926
És még hozzátenné, hogy "igazából csak a pénzért csinálom" :)))
mesa14-09-2010 15:42:34 // 1925
Így van, amit a fórumokban lehet kitárgyalni azt cikkben nem biztos, hogy ildomos.
Olyan mintha kiállna Bono egyszer a koncerten és azt mondaná:

"Nagyon szeretlek titeket, meg Peace, de tudjátok a függöny mögött egy másik fickó szokott helyettem énekelni... Most meg mit lepődtök meg, a stábban évek óta tudta mindenki?!" :))
Kazes☻14-09-2010 15:31:26 // 1924
Tommi14-09-2010 15:08:51 // 1923
"Szegény autó kap hideget, meleget. Pedig még senki sem vezette többszáz kilométeren keresztül, mindenféle évszakban, sötétben és világosban."

És itt a lényeg... Sokan az első fotók és hírek után egyből lefikázták úgy, hogy még élőben sem láttták, nemhogy vezessék... Aztán jópáran kipróbálták az utóbbi napokban és jöttek a "nem is olyan rossz ez" típusú hozzászólások. Érdekes, hogy egyes emberek véleménye milyen gyorsan meg tud változni :)
Alfati14-09-2010 14:42:11 // 1922
Bocsi:
SOK olyan tipus van amit pl. egy bevásárlóközpontban úgy talál csak meg a gazdája, ha megnézi a rendszámot is.
Alfati14-09-2010 14:39:55 // 1921
Szegény autó kap hideget, meleget. Pedig még senki sem vezette többszáz kilométeren keresztül, mindenféle évszakban, sötétben és világosban.
Én szeretem az Alfákat.
Az is jó hogy vannak (nemcsak)Alfa klubok. Viszont kevés tipus villog a másikra. Kevés olyan tipus van amikor a sajátodat úgy találod meg hogy meg kell nézned a rendszámát is. Az én autómat rendszeresen megnézik az utakon. Elégedett vagyok majdnem mindenével (menettulajdonságokkal és a fogyasztással is!!) És vezetni is kényelmes. Amikor akarom gyors is. Nem kicsit, nagyon (ami persze szubjektív)! De ennyi pénzért ekkora élményt nem hiszem hogy vehetnék máshol:)
Egyébként meg nem az Alfa van bajban. Kicsit más a helyzet. Opel gondjairól hallottatok? Saab-ról? Persze még néhány márkát fel lehetne sorolni, de a helyzet az hogy az iparág egészével van gond, nem csak a mi szeretett márkánkkal. Sőt talán gazdasági bajokról is hallottatok, ugye?
És sokan mondtatok itt igazságokat, de az igazságnak is van több arca:)
PEACE
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.