Forum >> Giulietta

HátvédRomeo05-04-2010 13:39:42 // 419
Sziasztok! :)

Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Putyesz05-04-2010 12:27:03 // 418
Robert-jtd05-04-2010 10:14:15 // 417
"Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól. "- ezt nem vitatom lehet igazad van!!:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
GTVili05-04-2010 08:51:39 // 416
Meg a kicsi turbót......;-D....
Tedi05-04-2010 08:27:45 // 415
1.8 TBI-ből van duplaturbós? vagy elkottyintottad magad? :)

A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
GEORGE05-04-2010 00:52:21 // 414
gyárilag az 1.8 TBi 235 lóerő a dupla turbós verzióban 265 lóerő...
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
MYSKHA04-04-2010 18:09:09 // 413
az jelent valamit ha a egy régi giuliettán giulietta felirat elött egy négylevelű lóhere is van? :) köszi
BeeGee04-04-2010 10:39:06 // 412
Szerintem lehet még. Max nem EURO 5ös, 6 literes átlagfogyiból, de a QV-ben érezni hogy mennyire programozott a motor. Alul megy mint barom, felül semmi.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
GEORGE03-04-2010 23:54:44 // 411
Szerintem annak a 170 lóerejét már nem nagyon lehet tovább fokozni.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
GTVili03-04-2010 23:44:36 // 410
Na ja....155 helyett 186 paci.....fincsi! De a Multiairhez még nincs......
GEORGE03-04-2010 23:14:39 // 409
Már kínálja a Novitec a turbó benyásokhoz a dobozkákat :-)
GTVili03-04-2010 21:31:38 // 408
Aztán majd jönnek a Novitec PowerJet-es változatok is........;-D
GEORGE03-04-2010 21:16:30 // 407
120 és 155 lovas verzióban létezik az 1.4 T-jet
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Tibe02-04-2010 10:33:32 // 406
Megakadt a lemez..... :)))
Tibe02-04-2010 10:32:31 // 405
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Tedi02-04-2010 10:08:50 // 404
Mé, van olyan? :))
Tibe02-04-2010 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez02-04-2010 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez02-04-2010 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
GEORGE01-04-2010 22:29:15 // 400
Sz@rni rá :-)))))))))
mesa01-04-2010 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE01-04-2010 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa01-04-2010 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE01-04-2010 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE01-04-2010 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa01-04-2010 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D

Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi01-04-2010 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa01-04-2010 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi01-04-2010 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe01-04-2010 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi01-04-2010 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa01-04-2010 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez01-04-2010 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi01-04-2010 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE01-04-2010 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz01-04-2010 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE01-04-2010 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore01-04-2010 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!
GEORGE01-04-2010 18:34:58 // 381
Mi bajod van a 159-el?
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
GEORGE01-04-2010 18:33:34 // 380
Felőlem kielemezhetjük a Grande Puntot a MiToval :-)

hol kezdjük? :-)

Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
Somez01-04-2010 17:10:30 // 379
George, én úgy gondolom, hogy a múlttal nem érdemes foglalkozni jelen pillanatban, mert sok minden változott 10 év alatt. Ezért mondtam a mostani Puntót és a MiTót.
mesa01-04-2010 13:32:21 // 378
Dehogy! Nyert a MiTo! Sosem jöttek be az ötajtósok :)))

A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
Tom1201-04-2010 13:07:15 // 377
Nem olyan rossz, de reklámban jobban nézett ki, a valóságban nem olyam "korszakalkotó"...
GEORGE01-04-2010 13:04:29 // 376
Azért az új Astra se olyan rossz külalakra. ( szerintem)
GEORGE01-04-2010 13:03:54 // 375
Naaaaa mi történt komám?????
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))


Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Tom1201-04-2010 13:02:59 // 374
Ezzel nem vagy egyedül...;-)

Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
mesa01-04-2010 13:01:46 // 373
Most már én is!
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
GEORGE01-04-2010 13:01:44 // 372
mindennek meg van az előnye is :-)
Tom1201-04-2010 13:00:18 // 371
Pont ezért lehet árkon - bokron "nyúzni"...:-)

ON
GEORGE01-04-2010 12:57:21 // 370
Aliig várom már a tesztautókat :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.