Forum >> Giulietta
Kazes☻13-04-2010 19:52:44 // 508
:) Valószínűleg így lesz. És ez ennyire zavar? :) Majd jól nem olvassuk és nem vesszük a lapjaikat, amit én amúgy már egyáltalán nem vásárolok. Egyiket sem. :)))
Belga13-04-2010 19:43:55 // 507
Belga13-04-2010 19:24:05 // 506
Putyesz13-04-2010 18:28:25 // 505
Buksi13-04-2010 18:09:54 // 504
Nagyon jó lett! :-)
Buksi13-04-2010 17:59:15 // 503
Úgy látom Montezemolo-nak is tetszik! :-)))
Tedi13-04-2010 16:46:52 // 502
mesa13-04-2010 16:29:02 // 501
Azt kifelejtettem, hogy természetesen kicsi a csomagtartója, és azok a középkorú bróker fiatalemberek, akik a horvát tengerpartra szeretnének kettesben leugrani a hétvégére, nem vihetik magukkal a kedvenc IKEA-s kétajtós vitrinjüket
Tedi13-04-2010 16:15:35 // 499
Boldogok a lelki szegények...
mesa13-04-2010 16:13:03 // 498
Majd jön az Autómánia és megállapítják, hogy olasz rozsdaboglya, amivel semmit sem léptek előrébb a digók, biztos hamar szét fog esni és egyáltalán nem tartja az értékét, mert egy szégyenteljes bádoghulladék MacPherson - Multilink elöregedett technológiával, ami legalább jól nézne ki, de nem
A magyar újságírók pedig Az Év Autója választáson kiszemezgetik maguknak a német autót, ugyanis szerintük a Golf N+1 a valaha készült legizgalmasabb modell...
A magyar újságírók pedig Az Év Autója választáson kiszemezgetik maguknak a német autót, ugyanis szerintük a Golf N+1 a valaha készült legizgalmasabb modell...
Tibe13-04-2010 15:55:31 // 497
Jól hangzik, most már nagyon kíváncsi lettem rá élőben, remélem megtapizhatom Alfacityben! :)
Tedi13-04-2010 14:25:58 // 496
És még valami:
The Giulietta is the first Alfa Romeo in a long time that actually drives better than it looks. Of course being an Alfa it’s beaten in some areas by less interesting rivals.
But the Giulietta is fun to drive, stylish and cleverly engineered – exactly the car Alfa needs. And if the success of the far less accomplished Mito is anything to go by, it’s going to be a smash. Place a bet for this to become the European Car of the Year 2011.
The Giulietta is the first Alfa Romeo in a long time that actually drives better than it looks. Of course being an Alfa it’s beaten in some areas by less interesting rivals.
But the Giulietta is fun to drive, stylish and cleverly engineered – exactly the car Alfa needs. And if the success of the far less accomplished Mito is anything to go by, it’s going to be a smash. Place a bet for this to become the European Car of the Year 2011.
Tedi13-04-2010 14:24:04 // 495
Azoknak, akik az anyagminőség miatt aggódtak:
Idézet a car magazine tesztjéből: "There’s chunky soft-touch material on the dash top and doors; clear, hooded dials; and rubberised toggle switches instead of boring old pushbuttons. This is a place in which you’d be happy to spend a lot of time."
Idézet a car magazine tesztjéből: "There’s chunky soft-touch material on the dash top and doors; clear, hooded dials; and rubberised toggle switches instead of boring old pushbuttons. This is a place in which you’d be happy to spend a lot of time."
mesa13-04-2010 12:41:20 // 494
168 lovas a 2.0 JTDm és az 1.4 TB is ;-)
Nesze neked, luxusadó :D
Nesze neked, luxusadó :D
Gegee13-04-2010 11:49:57 // 493
Kicsit profi a csávó! :)
zotya littlesoldier és Szabina13-04-2010 11:30:04 // 492
Kócosw13-04-2010 11:20:39 // 491
mese nincs sräcok,az auto szine märpedig fekete :))
enmärcsak tudom :)))
enmärcsak tudom :)))
Putyesz13-04-2010 11:20:22 // 490
az 8C piros?...abban a legtutibb.....
count M13-04-2010 11:19:39 // 489
Giulietta sajtóbemutató, most élőben Balocco-ból, követhető a twitteren: http://twitter.com/alfa_giulietta!
Tedi13-04-2010 11:08:45 // 488
Ezt a videót ajánlom minden kételkedő figyelmébe:
Giulietta gyorsteszt a brit Autocar magazinte-tól
Gyakorlatilag agyon dícséri az autót, azt mondta, a legjobb Alfa 25 éve, még a 156-ot is felülmúlja.
Giulietta gyorsteszt a brit Autocar magazinte-tól
Gyakorlatilag agyon dícséri az autót, azt mondta, a legjobb Alfa 25 éve, még a 156-ot is felülmúlja.
Belga12-04-2010 23:53:15 // 487
mesa12-04-2010 22:25:15 // 486
Tibe10-04-2010 09:19:27 // 485
Na ez jó hír! :) Megszeretném alaposan nézni Júliát! :))
BeeGee09-04-2010 19:30:42 // 484
Talán mégközelebb is..
BeeGee09-04-2010 19:30:18 // 483
Nem, kézzelfogható távolságban lesz az tuti :)
Somez09-04-2010 15:33:43 // 482
De nem arra akartam, mint ahogy nem is tettem. BeeGee kapta a választ :-)
mesa09-04-2010 15:27:35 // 481
Köszi Beege!
Most már csak azt áruld el, kik az illetékesek! :))))))))
Most már csak azt áruld el, kik az illetékesek! :))))))))
mesa09-04-2010 15:26:36 // 480
Azt kérdeztem,hogy Alfacity (idejének eljötte) előtt, nem azt hogy ott, akkor, a rendezvényen - ha esetleg az én hsz-emre akartál volna reflektálni :-)
Tibe09-04-2010 15:14:24 // 479
Szerintem, ugyanaz lesz mint 1 éve a MiTo-val volt. Ki lesz téve a Júlia egy színpadra és messziről lehet csodálni. :)
Somez09-04-2010 14:56:40 // 478
Nem tudom létezik-e olyan ember az országban, aki tényleg abban reménykedik, hogy kivitelezhető egy darab autóval tesztvezetés egy ekkora rendezvényen :-)
BeeGee09-04-2010 09:55:27 // 477
Még nem tudjuk, hogy milyen "készültségi" szinten lesz az autó. Azt még nem tudja senki, hogy mikor érkezik az országba az autó. Sőt, még a színét sem ismerjük :)
Mindenesetre optimisták az illetékesek.
Ám tesztvezetés sajnos biztos nem lesz.
Mindenesetre optimisták az illetékesek.
Ám tesztvezetés sajnos biztos nem lesz.
mesa09-04-2010 09:50:05 // 476
Kedves Teddy, Halesz, BeeGee!
A Julcsát lehet majd 'hajtani' Komárom előtt, vagy csak arra az időszakra érkezik meg? Mit tudtok, meséljetek! ;-)
A Julcsát lehet majd 'hajtani' Komárom előtt, vagy csak arra az időszakra érkezik meg? Mit tudtok, meséljetek! ;-)
HátvédRomeo08-04-2010 22:36:33 // 475
Ja összeolvastam a hireket innét onnét is. Volt izzadó homlokok az elmúlt 5-10 évben vezetőségben. Na de hagyjuk! Ez már télleg Jövő Alfái Topic.
GM levált. Hála Égnek! A szart megkeverte az is csak. Ja tudom, hozta a lovét meg a blokkokat......
Berekesztem itt!
GM levált. Hála Égnek! A szart megkeverte az is csak. Ja tudom, hozta a lovét meg a blokkokat......
Berekesztem itt!
mesa08-04-2010 10:53:42 // 474
Szerencsére pont van annyi él az összképben, ami meg tudja úgy törni a fényt sötét tónusú fényezésnél is, hogy széppé tegye
Egy igazi lakkfekete színt szeretnék látni ohne metall :)
Egy igazi lakkfekete színt szeretnék látni ohne metall :)
Tedi08-04-2010 10:32:49 // 473
Meg merem kockáztatni, hogy a Giuliettának minden sötét tónus jól fog állni, mert jobban kiemelik az autó formáját
Egyetértek. pedig a fekete slankítani szokott, inkább eltűnteti a vonalakat. Amire én nagyon kiváncsi vagyok az a sötétszürke, vagy világ grafit, kinek hogy tetszik :)
Egyetértek. pedig a fekete slankítani szokott, inkább eltűnteti a vonalakat. Amire én nagyon kiváncsi vagyok az a sötétszürke, vagy világ grafit, kinek hogy tetszik :)
mesa08-04-2010 10:21:21 // 472
Tökre OFF ebben a topikban, szerintem ezeket át kellene helyezni aJövő Alfáihoz
Tényleg nem értem te hol élsz, honnan veszed az infoidat!
Ha csak az Amorén elolvasnád amiket Teddyék összeírnak, akkor már nem mondanál olyat, hogy a Fiatnál az elmúlt 4-5 évben le kellett volna a hajtani a fejüket a "nagyokosoknak" pénzügyileg és minőség miatt
Pont mióta a GM levált a Fiatról, és kifizetett 5 Mrd USD lelépti díjat, azóta annyira megerősödött az olasz cégóriás, hogy az általad említett időszakban szinte az egyetlen autógyártó volt Európában, aki pénzügyileg sikeres volt, mi több -fejlődött!
De ha nekem nem hiszel, akkor csak gondold át, ugyan hogyan vehette volna meg 'mellényzsebből' az amerikai cégóriást, a Chryslert, úgy, hogy közben a német Opelra is ajánlatott tett ???
A minőségről pedig elmondtam a Panda esetét, de Grande Punto tulaj-lázadásról se nagyon hallottunk mostanában :)
"Nem 8 osztályos primitiv putrimaradékokra kéne bizni" -erre a megnyilvánulásodra gondoltam konkrétan, ez biza rasszista kijelentés
ON
Tényleg jó ez a sötét szín!!!
Meg merem kockáztatni, hogy a Giuliettának minden sötét tónus jól fog állni, mert jobban kiemelik az autó formáját
Tényleg nem értem te hol élsz, honnan veszed az infoidat!
Ha csak az Amorén elolvasnád amiket Teddyék összeírnak, akkor már nem mondanál olyat, hogy a Fiatnál az elmúlt 4-5 évben le kellett volna a hajtani a fejüket a "nagyokosoknak" pénzügyileg és minőség miatt
Pont mióta a GM levált a Fiatról, és kifizetett 5 Mrd USD lelépti díjat, azóta annyira megerősödött az olasz cégóriás, hogy az általad említett időszakban szinte az egyetlen autógyártó volt Európában, aki pénzügyileg sikeres volt, mi több -fejlődött!
De ha nekem nem hiszel, akkor csak gondold át, ugyan hogyan vehette volna meg 'mellényzsebből' az amerikai cégóriást, a Chryslert, úgy, hogy közben a német Opelra is ajánlatott tett ???
A minőségről pedig elmondtam a Panda esetét, de Grande Punto tulaj-lázadásról se nagyon hallottunk mostanában :)
"Nem 8 osztályos primitiv putrimaradékokra kéne bizni" -erre a megnyilvánulásodra gondoltam konkrétan, ez biza rasszista kijelentés
ON
Tényleg jó ez a sötét szín!!!
Meg merem kockáztatni, hogy a Giuliettának minden sötét tónus jól fog állni, mert jobban kiemelik az autó formáját
TarP08-04-2010 09:39:52 // 471
A 8C bordó, ez, és a gyöngyházfehér, mindhárom nagyon jó szín neki!
Halesz08-04-2010 09:28:09 // 470
Asszem nekem ebben a színben KÉNE! :)
Tom1208-04-2010 09:03:45 // 469
A Ford egyszer a Ferrarit is megkörnyékezte, még szerencse, hogy "az öreg" nem ment bele a buliba...:-))
Tedi08-04-2010 08:49:55 // 468
NAGYON OFF
Az olaszoknak piszkosul nagy nemzeti öntudatuk van, amikor kiderült, hogy a Ford akarja az Alfát felvásárolni, azonnal közbeléptek, mondván ne legyen a németeké az, ami a miénk. Olaszország egyébként az olasz vasakat sokkal nagyobb előnyben részesíti adókedvezménnyel meg ilyen-olyan módszerekkel, mint a többi gyártót, ezért is adnak el olyan sokat a belpiacon.
Nem rég olvastam egy publicisztikát ezzel az Alfa/Fiat dologgal kapcsolatban, abban a kollégám azt írta, hogy ha a Ford vásárolta volna fel az Alfát, akkor az Alfa mára valszeg kínai kézben lenne. Egy nappal korábban a Ford a Geelynek adta el a Volvót. Na, ennek tükrében azért a Fiat házasság hozott jót is. Meg rosszat is.
ON
Az olaszoknak piszkosul nagy nemzeti öntudatuk van, amikor kiderült, hogy a Ford akarja az Alfát felvásárolni, azonnal közbeléptek, mondván ne legyen a németeké az, ami a miénk. Olaszország egyébként az olasz vasakat sokkal nagyobb előnyben részesíti adókedvezménnyel meg ilyen-olyan módszerekkel, mint a többi gyártót, ezért is adnak el olyan sokat a belpiacon.
Nem rég olvastam egy publicisztikát ezzel az Alfa/Fiat dologgal kapcsolatban, abban a kollégám azt írta, hogy ha a Ford vásárolta volna fel az Alfát, akkor az Alfa mára valszeg kínai kézben lenne. Egy nappal korábban a Ford a Geelynek adta el a Volvót. Na, ennek tükrében azért a Fiat házasság hozott jót is. Meg rosszat is.
ON
Tom1208-04-2010 08:44:20 // 467
Nekem ez nem újdonság, inkább más/oknak/ kéne átfutni.:-)
Ezt magyarázom már egy ideje, pl.: "Fiat, az olasz népautó"
...de: "Az Alfa Romeót és a Maseratit, e két jól csengő sportmárkát 1983-ban vásárolta föl."
Pontosabban a részvényeik több, mint 50%-át.
...ha megnézed az Enzo Ferrari című "alap" filmet, akkor világos lesz minden. A Fiat volt /sőt nem csak volt/ a "mindenható" a század elején /meg most is/ az olasz autógyártásban. A versenyeken is csak Fiatokat lehetett látni eleinte, utána Fiatokat és Alfákat, aztán jöttek a többiek... Vittorio Jano is a Fiatnál kezdett...
"Az, hogy az Alfával összeálltak gazdasági okokból az szerintem nem vált az Alfa hátrányára."
Gondolom, ez sem konkrétan nekem szólt, mert valahol lejjebb ugyanezt fejtegettem, csak kicsit másképp.:-)
Ezt magyarázom már egy ideje, pl.: "Fiat, az olasz népautó"
...de: "Az Alfa Romeót és a Maseratit, e két jól csengő sportmárkát 1983-ban vásárolta föl."
Pontosabban a részvényeik több, mint 50%-át.
...ha megnézed az Enzo Ferrari című "alap" filmet, akkor világos lesz minden. A Fiat volt /sőt nem csak volt/ a "mindenható" a század elején /meg most is/ az olasz autógyártásban. A versenyeken is csak Fiatokat lehetett látni eleinte, utána Fiatokat és Alfákat, aztán jöttek a többiek... Vittorio Jano is a Fiatnál kezdett...
"Az, hogy az Alfával összeálltak gazdasági okokból az szerintem nem vált az Alfa hátrányára."
Gondolom, ez sem konkrétan nekem szólt, mert valahol lejjebb ugyanezt fejtegettem, csak kicsit másképp.:-)
GEORGE08-04-2010 04:29:34 // 466
Fél OFF :-)
Azért EZT érdemes átfutni :-)
Szóval komoly a FIAT, sőt régebb óta létezik mint az Alfa Romeo.
Szerintem komolyat fejlődtek, nagyon sok autójuk évautó címet is kapott.
Az, hogy az Alfával összeálltak gazdasági okokból az szerintem nem vált az Alfa hátrányára.
ON
Azért EZT érdemes átfutni :-)
Szóval komoly a FIAT, sőt régebb óta létezik mint az Alfa Romeo.
Szerintem komolyat fejlődtek, nagyon sok autójuk évautó címet is kapott.
Az, hogy az Alfával összeálltak gazdasági okokból az szerintem nem vált az Alfa hátrányára.
ON
WarbiRunner (Gyuri)08-04-2010 00:04:59 // 465
Nem hülyeség, a keréken mért nyomaték tényleg változik a sebességfokozatokkal. Pl. ezért kissé fura vita a benzines vs dízel, ugyanis lényegében minden azon múlik, hogy milyen áttételű váltót társítassz milyen jelleggörbéjű motorral.
Egyszerű dízel vs benzin példa:
Egy kétszeres nyomatékú dízelautó, ami fele annyit forog, kétszer hosszabb áttételezéssel máris ugyanott van, mint a benzines, amihez viszonyítottunk.
Jó, persze ennél bonyolultabb, hiszen az egész nyomatékgörbét kell nézni, de lényegében erről van szó :-)
Egyszerű dízel vs benzin példa:
Egy kétszeres nyomatékú dízelautó, ami fele annyit forog, kétszer hosszabb áttételezéssel máris ugyanott van, mint a benzines, amihez viszonyítottunk.
Jó, persze ennél bonyolultabb, hiszen az egész nyomatékgörbét kell nézni, de lényegében erről van szó :-)
Belga07-04-2010 23:43:35 // 464
HátvédRomeo07-04-2010 20:03:45 // 463
Rasszista kijelentés nem volt azért.
Javul a minőség. El is jutottunk kb 20-30 év alatt ide ismét. Ismétlem én az mellett kardoskodok, hogy minden ok legyen. Ha ezt állítod én ennek csak örülök. :) DE miért kell ennek a nemes márkának mindig hullámvölgybe kerülnie??! Mindig felküzdeni magát. Az elmúlt 4-5 évben volt sajnos miért lehajtani a fejüket a nagyokosoknak a FIATnál pénzügyileg és minőség miatt.
Miért kell szinte minden nap agybajt kapnom mikor megkérdik milyen márkájú autóm van, mikor kiejtem hogy Alfa??? 1x mert szart se tudnak erről a márkáról
2x mert a hullámvölgyből itélkeznek
3x mert alapból hülyék akik fikázzák a márkát.
Félreértés ne essék: ennyi sőt ennél több hiba és minőségi gigszer van az OFF-ok között, csak hát mindíg az Alfa van fekete bárányként kezelve.
Nem említik a féltengej gyenge meg porlasztócsúcs gyenge francia autókat.
Nem említik az olajat zabáló WV TDi-ket.
Nem említik a lámpahibás Mergákat, Bmw-ket, a fejetvakaró apró hibákat a német fosoknál, amitől megbénul a vas. A futóműgyenge Déjvókat. stb.
Az én 22 éves boxerem itt ott koppog nyekkeg, fűtés beszart, stb, de még a kompressziót 2x mérték ki benne nagy hirtelen, mert nem akartak a szemüknek hinni, hogy ennyi év után ISTEN tudja hány km után még majdhogy gyári az érték.
A bunkók meg azon röhögnek az ablakból napok óta mert be kellett lökni. Ja szar Alfa.
Ja szar benne az aksi megadta magát.
Én ezt nevezem minőségnek, mikor 22 évesen is igy ugy de megy, és ledudálok vele ezt azt a naaaaaagy fasza új offok közül ccm kategóriájában.
Javul a minőség. El is jutottunk kb 20-30 év alatt ide ismét. Ismétlem én az mellett kardoskodok, hogy minden ok legyen. Ha ezt állítod én ennek csak örülök. :) DE miért kell ennek a nemes márkának mindig hullámvölgybe kerülnie??! Mindig felküzdeni magát. Az elmúlt 4-5 évben volt sajnos miért lehajtani a fejüket a nagyokosoknak a FIATnál pénzügyileg és minőség miatt.
Miért kell szinte minden nap agybajt kapnom mikor megkérdik milyen márkájú autóm van, mikor kiejtem hogy Alfa??? 1x mert szart se tudnak erről a márkáról
2x mert a hullámvölgyből itélkeznek
3x mert alapból hülyék akik fikázzák a márkát.
Félreértés ne essék: ennyi sőt ennél több hiba és minőségi gigszer van az OFF-ok között, csak hát mindíg az Alfa van fekete bárányként kezelve.
Nem említik a féltengej gyenge meg porlasztócsúcs gyenge francia autókat.
Nem említik az olajat zabáló WV TDi-ket.
Nem említik a lámpahibás Mergákat, Bmw-ket, a fejetvakaró apró hibákat a német fosoknál, amitől megbénul a vas. A futóműgyenge Déjvókat. stb.
Az én 22 éves boxerem itt ott koppog nyekkeg, fűtés beszart, stb, de még a kompressziót 2x mérték ki benne nagy hirtelen, mert nem akartak a szemüknek hinni, hogy ennyi év után ISTEN tudja hány km után még majdhogy gyári az érték.
A bunkók meg azon röhögnek az ablakból napok óta mert be kellett lökni. Ja szar Alfa.
Ja szar benne az aksi megadta magát.
Én ezt nevezem minőségnek, mikor 22 évesen is igy ugy de megy, és ledudálok vele ezt azt a naaaaaagy fasza új offok közül ccm kategóriájában.
Somez07-04-2010 13:33:09 // 462
Milyen rasszista kijelentés? Lolmár gyerekek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?