Forum >> Giulietta
Kazes☻20-04-2010 21:20:16 // 680
	Én is, én is ! :)))
	
Szabeee20-04-2010 18:30:59 // 679
	minden esetre én alig várom, hogy kipróbálhassam :)
	
Tedi20-04-2010 17:44:38 // 678
	Istentelenül jól néz ki ebben a fehérben természetes fénynél, és a holland kollegák is zseni képeket csináltak róla. Like :)
	
mesa20-04-2010 15:29:34 // 677
	
	
koz20-04-2010 10:02:37 // 676
	Köszönöm a kimerítő váaszt! :))) Arra emlékeztem, hogy valamelyik márkánál hangtalan az als, azt hittem azért, mert náluk csak a nagy összenyitás van meg.
	
mesa20-04-2010 08:50:25 // 675
	Az egyik körte a másik úszógumi :)
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
	
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
koz20-04-2010 00:18:52 // 674
	1. ALS.
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
	
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
mesa19-04-2010 23:43:00 // 673
	ALS? Ezt meg miből gondolod?
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
	
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
Tedi19-04-2010 23:01:29 // 672
	:DDD Direkt nem, ott sem voltak.
	
koz19-04-2010 22:55:34 // 671
	Köszi a cikket, nagyon jó lett. Főleg 1 ki nem mondott dolog: a vezess.hu bekaphatja! :) Egyetértek!
	
koz19-04-2010 22:53:11 // 670
	Bakker, az 1750 TBi-ben van ALS? Királyság! Már csak át kell írni a befecsit, hogy durrogjon is...:)
	
mesa19-04-2010 21:43:25 // 669
	a 8 valvés TS-ekben meg a JTS-ekben sem volt velük probléma ... No para
	
Tom1219-04-2010 20:07:37 // 668
	Remélem, legalább nem Bosch...:-)
	
Tedi19-04-2010 19:20:50 // 667
	Ugyanerre gondoltam, amikor írtam a cikket :D
	
raga19-04-2010 19:19:22 // 666
	Ajaj, a 1750TBI nem multiair hanem 2db vezérlésmódosító, lehet cserélgetni ... :)
	
mesa19-04-2010 18:56:37 // 665
	OK Teddy, összeírom! Egyébként köszi ;-)
	
Mester19-04-2010 18:40:39 // 664
	Sziasztok! Ez még a régi giulietta,egy kis ízelítő. Egy kis edzés
	
Tedi19-04-2010 18:39:57 // 663
	Küldd el mailben, hogy szerinted mi a gáz és javítom, ha kell.
	
mesa19-04-2010 18:07:13 // 662
	Azért ebben a fordításban vannak félreértések
	
Tedi19-04-2010 16:49:22 // 661
	Írtam egy kis műszaki összefoglalót az autóról, akit érdekelnek a műszaki megoldások, az ide kattintva  elolvashatja.
	
mesa19-04-2010 10:43:55 // 660
	Az első képen annyi az álca, hogy  a krómozott részek feketék :)
	
Zsolti18-04-2010 19:25:27 // 659
	beszéltem azóta haverommal, ö már le is ment megnézni
azt mondta megprobálja lefotózni mobillal, mondjuk megvolt már a bemutatója szóval talán nem akkora bűn
	
azt mondta megprobálja lefotózni mobillal, mondjuk megvolt már a bemutatója szóval talán nem akkora bűn
Halesz18-04-2010 18:59:44 // 658
	Bejáraton kívül lefotózni nem bűn :)
Amúgy akkor is ez az első Giulietta Magyarországon! :) Ezért lenne nagy hír :)
	
Amúgy akkor is ez az első Giulietta Magyarországon! :) Ezért lenne nagy hír :)
Belga18-04-2010 18:19:17 // 657
	
	
Tom1217-04-2010 00:13:29 // 656
	Lehet, hogy csak egy fázós MiTo? ;-))
	
Tom1217-04-2010 00:10:53 // 655
	Akkor kabrió.../?/ ;-))
	
koz16-04-2010 22:59:41 // 654
	Ellőném vele a poént, türelem! :)
	
Zsolti16-04-2010 20:44:38 // 652
	sajnos nem, mivel én a szomszédban dolgozom :), hacsak épp nem akkor jön vissza mikor a buszt várom 
van barátom a Contiban de ezért szerintem elbocsátanák
amugy le van burkolva, mint a prototípusok, sötét szürke az egész autó
	
van barátom a Contiban de ezért szerintem elbocsátanák
amugy le van burkolva, mint a prototípusok, sötét szürke az egész autó
Kacorka16-04-2010 19:52:26 // 651
	
	
Halesz16-04-2010 19:25:40 // 650
	nem tudod lefényképezni valahogy? :)
	
Zsolti16-04-2010 18:11:14 // 649
	Van egy Giulietta Veszprémben a Continentalnal. Sávolyra szokták kivinni tesztelni.
Múlt héten láttam messziről de Mitonak néztem. Hát nem az.
	
Múlt héten láttam messziről de Mitonak néztem. Hát nem az.
Tom1216-04-2010 09:26:19 // 648
	...meg az árulóké a hűtleneké, tisztelet a kivételnek...;-DD
	
mesa16-04-2010 08:58:54 // 647
	Való igaz, a Ferrari a nem kispénzű nyugdíjasok furikázóautója :))
	
mesa16-04-2010 08:57:36 // 646
	a VT topikban megoszthatnád velünk, ahogy haladsz a munkában ;-)
	
Tom1215-04-2010 23:24:47 // 644
	...megöl a kíváncsiság...;-)))
	
koz15-04-2010 23:22:26 // 643
	Dehogy! Ide készül az egész!
	
Tom1215-04-2010 23:18:24 // 642
	Azért majd meg ne feledkezz rólunk...;-)
	
Tom1215-04-2010 23:16:11 // 641
	
	
koz15-04-2010 23:14:40 // 640
	Á, ez még csak apróság a lényeghez képest. :)
	
Tom1215-04-2010 23:12:14 // 639
	Na, milyen vagyok, hogy csak így kapásból rátrafáltam? ;-))
...csak azt ne mondd, hogy "ünneprontó".:-))
	
...csak azt ne mondd, hogy "ünneprontó".:-))
Tom1215-04-2010 23:10:34 // 638
	Valamelyik öltönyös meg már zsebre vágta a Giulietta feliratot hátulról...;-)))
	
koz15-04-2010 23:09:19 // 637
	Amit én csinálok, az 3 ajtós lesz, de hogy miért, az meglepi. ;)
	
Tom1215-04-2010 23:08:20 // 636
	Szerintem lesz belőle 3 ajtós is, mondjuk GTA - legalább is jól mutatna...;-)
	
koz15-04-2010 23:07:48 // 635
	A hátsó lámpa karika része is ferraris, ahogy csőként kijön a kasztniból.
	
Tom1215-04-2010 23:06:03 // 634
	Uhhhh, kiver a víz ezektől az észbontó formáktól...:-)))
	
koz15-04-2010 23:05:59 // 633
	Áááá, basszus, tegnap kezdtem el 3d-ben megcsinálni a giuliettát, asszem a múlt héten kerestem ilyet. Akkor még tutira nem volt fent. Na mindegy mostmár lassan kész lesz.
	
Tom1215-04-2010 23:04:03 // 632
	Ez a spártai kategória.:-))
	
Tom1215-04-2010 23:03:15 // 631
	
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 






