Forum >> GT coupé

dyRo21-03-2007 16:31:28 // 722
Szia Bo! Várjuk a képeket fekete GT belsejéről! (meg én is az e-mailt!) ;)
dyRo21-03-2007 16:27:36 // 721
Perdix: Könnyen láthatod saját szemeddel is a 4ajtós 156 2,4 JTD-t: Jáksó
dyRo21-03-2007 16:22:05 // 720
Na, a 110 elég baráti ár! Én a KW System oldalán 779EURO-ért láttam (azt hiszem beszereléssel együtt) az meg a mai alacsony euro árral is 190e Ft körül lenne (és nem tudom hogy hova kell elmenni érte)... Azért itt a link: KV-Systems.de, ha valakit érdekelne.
kru21-03-2007 12:52:53 // 719
volt? 2.4 JTDm 20V 156? ja, de akkor még MJET 20V volt a neve, nem JTDm... nem volt annyira meghúzva, mint a 159. mármint gyárilag...
kru21-03-2007 12:50:12 // 718
Visszatérve a 2,4 Mjet 156-ra, már 1500-1600-tól elindul és brutális erővel présel az ülésbe. És az a szép, hogy 1200-1300 körül is húz már rendesen!! Sőt igazából 1000-1100 környékén sem jön soha zavarba. Szerintem a 2.4mjet hangja belülről (alapjáratot leszámolva) nagyon kedves erőt sugároz, ha akarod :-) Ugyanakkor autópályán 6. 140-nél nulla motorhang.
perdix15521-03-2007 12:40:50 // 717
ha már a hangnál tartunk: mi a különbség az 1.9 JTDm 16V és a 2.4 JTDm 20V hangja között? Nekünk, szívóbenzines füleink mit érez a 2 moci között?
perdix15521-03-2007 12:38:32 // 716
volt? 2.4 JTDm 20V 156? Nem nagyon láttam még....csak SW ben persze az se kutya:-)))))
perdix15521-03-2007 12:37:34 // 715
:-))) Te akkor se azt vennél....
Halesz21-03-2007 12:28:42 // 714
Jó hát megértem én, hogy családi autót akarsz venni :)))
GEORGE20-03-2007 23:48:49 // 713
Ja és a hang is a 156 2,4 mellé "taszit" :-)
GEORGE20-03-2007 23:33:34 // 712
Azért majd mond meg nekem mit tapasztaltál Apudék és Adrián gépe közt .-))
GEORGE20-03-2007 23:33:34 // 711
Azért majd mond meg nekem mit tapasztaltál Apudék és Adrián gépe közt .-))
GEORGE20-03-2007 23:28:02 // 710
Egy picit kell hogy látszódjék! Köp egy picit mikor megindul de utána elhagyja a füstölést. És ami a lényeg, hogy fekete a füst nem kékes fehéres .-)
GEORGE20-03-2007 23:27:02 // 709
az SW és a "limo" 156-ban is van 2,4 MJET 20V :-)
GEORGE20-03-2007 23:25:25 // 708
Akkor inkább 156 :-)))) Nem értem miért nem lehet kiadni a GT-t is a 2,4 motorral????
Tommi20-03-2007 23:24:48 // 707
NEM :)
Halesz20-03-2007 23:23:47 // 706
Jó, de kicsit látszik csak, nem?
Tommi20-03-2007 23:22:54 // 705
Cseréljünk autót és gyere a sajátod mögött, oszt majd jól meglátod, ok? :)))
Halesz20-03-2007 23:22:27 // 704
A f@szt :)))
Tommi20-03-2007 23:21:37 // 703
Mentem már Halesz mögött és az övé kormol :PPP
Halesz20-03-2007 23:20:58 // 702
Te, még külföldön vagy, vagy már hívhatlak :) Lenne pár kérdésem :)
Tommaso 15919-03-2007 15:18:16 // 701
Ha részecskeszűrő nélküli,akkor az is kormol... csak nem úgy mint a német "csúcs"szekerek! Apámék 156-ja is adja egy picit,annyira csak hogy észrevedd ,hogy dízel!
Seriff19-03-2007 15:15:54 // 700
Persze, de itt olvastam, hogy az MJTD nem kormol. Állítólag.
Seriff19-03-2007 15:15:42 // 699
Persze, de itt olvastam, hogy az MJTD nem kormol.
Tommaso 15919-03-2007 14:55:17 // 698
Gondolom rossz a példa,de szerinted egy új passat pédétédéi mennyire kormol??? Szerintem nagyon!!!!!:-)
Tommaso 15919-03-2007 14:53:37 // 697
:-)))))) Engem a fateréké győzött meg,igaz az a kisebb dízel! Adriánt meg a szaván fogom,mert megígérte,hogy Esztergomban megrúgatjuk az 5 hengerest:-))))))
perdix15519-03-2007 14:34:25 // 696
:-))) 156 Sw be jobban húzott a 2.4 JTDm 20V? Akkor azt kell venni! Vagy sima 156-ot..ha egyáltalán jött ki olyan a piacra.....jött olyan? Mert olyan nekem is kellene.....
G-MANN🍀19-03-2007 13:45:02 // 695
dyRo: 110eFt-ér sikerült beszerezni a Novitec-et, a Steibauer most kb 220eFt (korábban 170e Ft-volt). A régi GT-ben sem volt kikapcsolható és ebben sem lesz az.,.,.,. azért tetetem bele, hogy mindíg működjön:) A fogyasztásom egyáltalán nem nőtt, én 14ekm-nél rakattam be, de semilyen fogyasztásbeli különbséget nem vettem észre. Autópályán tetszett igazán. Gondoltam, hogy most kipróbálom Novitec-kel. 1-2ekm-t bejáratom majd az új GT-t és csak utána rakatom be. Eddig csak jót hallottam róla. A Steinbauer korábban 3 év garanciát adott és mindán motorkárosító hatást kizárt. Nekem a gyári garanciát nem érintette.,.,.,. főleg a Csiki-Bege-be hordtam az autót, ott ők is beszerelnek P-Boxot. Nekem egy speciális ingyen szervízzel egybekötött 3 éves garancia volt a GT-n, úgyhogy mindíg mindent ingyen cseréltek ki. (olajat, szűrület...) Remélem tényleg megjön a járgány Esztergomig, ma ismét megígérték:) üdv
Seriff18-03-2007 18:23:20 // 694
Ma ment előttem egy gyönyröű Nero GT KJL vagy KLJ-s rendszámmal- CsikiBegés matricával és eléggé füstölt gázadásra- ez normális jelenség egy új ótónál?:O
Halesz18-03-2007 11:19:45 // 693
Felfedeztem ám :)
Don Gombóc18-03-2007 10:57:29 // 692
Nosztalgiázzon az úr a találkozások topicban. :)
Halesz18-03-2007 10:56:49 // 691
Ez engem is érdekelne! :)
Halesz18-03-2007 10:56:10 // 690
Na de akkor hogy lesz GT-d? :)
GEORGE18-03-2007 10:53:41 // 689
Tegnap kipróbáltam Adrián 2,4 MJET 20V 156 Sw-jét. Eddig már több 1,9 Mjet 16v is vezettem, és volt szerencsém a 159 2,4JTDm 20v-hez is. Visszatérve a 2,4 Mjet 156-ra, már 1500-1600-tól elindul és brutális erővel présel az ülésbe. A mutató 1600-tól 4000-ig úgy lendül fel, hogy nem biztos, hogy egy benzines tudná ezt produkálni! És a benzines ( turbo nélküliekről van szó ) nem présel úgy az ülésbe mint ez a gép teszi. Én végérvényesen meg lettem győzve, hogy 2,4Mjet 20V kell vennem :-))))
dyRo18-03-2007 10:45:22 // 688
G-mann: és mit takar az a jobb ár? Amúgy ez is olyan távirányítóval kikapcsolható dolog? mondjuk nem tudom mi értelme van kikapcsolni... Megnő tőle a fogyasztás? És garanciát mennyire befolyásolja a beépítés? Meg olyat nem mondtak, hogy csak x km után érdemes beletenni? Azt hallottam már, hogy sokat futott motorba nem túl tanácsos... lehet bejáratósba sem?
dyRo18-03-2007 10:38:37 // 687
Szia, igen, figyelmeztettél előre! :) Azért ennek ellenére meglepett a dolog. Viszont amitől tartottam, hogy kicsi a használható fordulattartomány, egyáltalán nem jött elő... igaz 1esben gyorsan leforgott, és iparkodni kellett váltani, később már teljesen normális volt, sőt, nem kellett megvárni hogy felmenjen a fordulat 4000 felé, hanem 2500-től már húzott... Szóval tetszik a dolog, és köszönök én is minden segítő hozzászólást! ;)
Bckk18-03-2007 00:10:14 // 686
nagyon szivesen remélem pontosan irtam le és érthetően
Bo17-03-2007 21:41:08 // 685
Sziaa Dani!! Ugye mondtam hogy abban az offos autóban hangos ez a motor??;-))) Látom, a részecskeszűrőre kaptál kielégítő választ- Köszi Krisztián;-))) és Csabi is reagált a tuningra... na többek közt ezért szeretem naon naon ezt a csapatot!!!! :-)))))))))))
dyRo17-03-2007 21:07:56 // 684
Na, sikerült kipróbálnom tegnap egy 1.9 jtdm alfa szívű, de off-os autót. Kb 400km-es út volt. Kétségtelen, hogy menni ment! Pedig ez a 150 LE-s 'alapkivitel' volt, egy a GT-nél 150-200kilóval nehezebb kasztnival. És így is vidéken ment mint a barom, és öröm volt hallani a turbó szívó hangját, de azért a piros lámpánál megállva... előjött a sötét énje ;) Lehúzott ablak ki van zárva :)) Szóval a lényeg, hogy tetszett, főleg a 2500-nál jövő hátbarúgás... ;) És mindez 6,1L-es fogyasztás mellett... Azért kiváncsi lennék, hogy utcán, meg országúton egy 165le-s 2.0JTS és egy 184le-re tuningolt 1.9 TD mire menne egymással...
G-MANN🍀17-03-2007 20:02:43 // 683
Ismét sikerült netet találnom, 19-én már otthon leszek és hívom a kereskedőt, hogy mi a helyzet Q2-vel, azt ígérték azon a héten, de legkésőbb az esztergomi találkozóra meglesz az autó.,.,.,., nem szeretnék Alfa nélkül menni :). Egyébként a régi GT-ben a P-box főleg az autópályán volt érezhető, mert ott 180 fölött is nagyon jól húzott még, illetve nagyon egyenletesen húzott minden sebességfokozatban az egész fordulatszámtartományban kb 4500-4700-ig.,.,.,. nagyon szerettem, az új tulaja is csak dícsérte :) A NOVITEC-et jobb árban tudtam szerezni és nagyon dícsérték.,.,., az árusító (KB FIAT Autóteam) azt is megoldja, ha kérem, hogy leméretik a teljesítményt és ha nem tetszik az eredmény, visszafizetik a vételárat.,.,.,. (érdekes, hogy az új autóhoz már van Novitec tuningom, téligumim....... autóm viszont még nincs:(.,..,.,., de remélem napokon belül lesz:) üdv, sziasztok
Halesz16-03-2007 23:03:07 // 682
Remélem a fekete GT-t hozzátok Esztergomba!!! :) Ez a részecskeszűrő dolog érdekes, de anélkül sem kormol :)
Halesz16-03-2007 22:56:30 // 681
Te csak ne kiabálj :DDDDDDD
Bckk16-03-2007 20:21:46 // 680
én is vártam, most várom ismét
Bckk16-03-2007 20:21:29 // 679
a részecskeszürő öntisztitó, ami abban rejlik hogy szükség esetén a rendszer gázolajat juttat a kipuf rendszerbe, ami égést eredményez ott és igy tisztul a kis dög ienkor jelzi a fedélzetin egy kis kontrollégő, ami arra invitál hogy X km-en át menni kell legalább 60km-es sebességnél többel szoval olcso és nem ráz alapon nem kerül semmibe, mig a francia négyhetes testvér FAP filtere drága mint a ....
BadBoy16-03-2007 16:40:40 // 678
Már nagyon várjuk!
G-MANN🍀16-03-2007 16:39:45 // 677
CIAO MINDENKI! JELENLEG NEM NAGYON VAGYOK GEPKOZELBEN, DE JOVOHETEN, REMELEM MAR OTTHON LESZEK, MEGJON A Q2 ES AKKOR IGEREM IROK A TAPASZTALATOKROL ES A NOVITEK TUNINGROL IS. UDV
Kompressz úr15-03-2007 23:21:37 // 676
Akkor ki is van a sötét oldalon? :))
Poló15-03-2007 22:15:18 // 675
Néha beleforog :))
beeep14615-03-2007 22:13:11 // 674
Lehet meghackelték a géped... Beleforog a 6500-7000-be? :-)))))
Poló15-03-2007 22:12:13 // 673
Még belecsavarok 5000-et, aztán megy bele a Racing (vagy Sport) motorolaj.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.