Forum >> GT coupé

Nigthving29-01-2013 18:05:21 // 8372
Igazad van Tényleg tudnak szerezni, azt mondtaák ott hogy kb 1 hét és olyan 120.000 Ft-lessz + Fényezés és ezt egy picit sokaltam.
Sporter29-01-2013 17:26:57 // 8371
Autóház Budaörsnél pl. tuti hogy tudsz rendelni ;)
.......................29-01-2013 17:00:03 // 8370
Halesznak van,kérdezd Öt
Nigthving29-01-2013 16:36:31 // 8369
Nemtudjátok, hogy tudok venni a csomagtartóra szerelhető ZENDER hátsó szárnyat ?
Fairlane29-01-2013 15:40:52 // 8368
147-esét talán bele lehetne faragni.... :)

A multkor Zé végzett ilyen operációt 145ön...
Halesz29-01-2013 15:05:43 // 8366
Én itt szereltettem be anno: http://www.gima.hu/

Nincs a honlapjukon utalás a Webastora :(
Halesz29-01-2013 15:03:16 // 8365
Igen, ez nekem is nagy fájdalmam volt, hogy nem lehetett gyárilag rendelni bele.

Viszont ez a webasto megoldás azért különleges, mert valahogy megoldották, hogy belül menjen hátra a tetőablak... szóval eléggé profinak tűnik :)

én a 145-be itthon szereltettem be a webasto napfénytetőt, mindjárt megnézem, hogy megvan-e még az a hely.
Nigthving29-01-2013 14:37:44 // 8364
Kérlek Szavazzatok rám =) :

https://apps.facebook.com/auto-szepsegverseny/szavazas.php?azonosito=1098
tipoatti29-01-2013 09:40:08 // 8363
Van még itthon egyáltalán Webasto szakszerviz?
tipoatti29-01-2013 09:39:26 // 8362
Kéne bizony! Nem is értem a mai napig, miért nem applikáltak egyáltalán napfénytetőt a GT-re. Ha valami, ez a típus ÜVÖLT érte.
Halesz29-01-2013 09:13:51 // 8361
Ezen én is töröm az agyam egy ideje :)
Fairlane28-01-2013 23:41:15 // 8360
Valentino8421-01-2013 23:25:39 // 8359
Köszönöm mindenkinek, aki segített...
W.21-01-2013 06:48:40 // 8358
Offos dízelnél nálam az EGR tisztítása megoldotta ezt a gondot.
Zsolt15521-01-2013 05:42:29 // 8357
Szia! Az egyik ismerősömnek volt hasonló problémája, igaz egy 159 2.4JTD-n, de gondolom a tünetek miatt hasonló lehet a probléma nálad is.
Hidegen nehezen indult a motor, az alapjárat sem volt az igazi és addig amig a turbo el nem indult gyenge volt az autó. Illetve a kipuffogógáz eléggé gázolajszagú volt. Egy EGR szelep tisztítás megoldotta a problémát.
A 159-s topicban írtak erről és droberto oldalán találsz blogot amiben fényképekkel írja le a tisztítás menetét.
Csöri20-01-2013 23:23:57 // 8356
A geometria miatt beírja a P0238-as hibát és ez miatt nem erőtlen a motor, csak ha már letiltott.
Szinte 100%, hogy az EGR szelep lesz a beteg. Sajnos cserélni kell.
Valentino8420-01-2013 23:21:14 // 8355
Akikkel eddig beszéltem, azok is ezt a kettőt mondták. :) turbo geometriája is elvileg tisztítható és az EGR is.
Csöri20-01-2013 23:17:23 // 8354
Ott a magas turbónyomás miatt reklamálna.
Csöri20-01-2013 23:16:17 // 8353
EGR gyanús.
.......................20-01-2013 23:11:30 // 8352
Nekem gyanús lenne még,hogy szorul a turbó geometria
Valentino8420-01-2013 22:37:30 // 8351
Sziasztok!

Ha tud valaki segíteni, azt megköszönném. Van egy 1,9 JTD Gt-m. A probléma az, hogy alacsony fordulaton teljesen erőtlen. Hideg motorral szinte alig lehet vele elindulni. Ha már melegszik, akkor valamivel jobb, de akkor is csak onnantól húz, ha elindul a turbo 2,2 kb. Lejtőn való indulás abszolút problémás, már egy kis emelkedő is megfogja stb. Motor check lámpa világít. A tárolt hibakód a légmennyiségmérő. Gyári bosch-t vettem bele, de csere utána sem javult. Hibakódot törlés után is visszaírta. Jelenleg itt tart a projekt. Ha van valaki aki tud erre lehetséges megoldást mondani, az nagy segítség lehet. Ha esetleg javítást is vállal, az még jobb :) Elég sokat utazom, szóval sok helyre el tudom vinni. Segítségeteket előre is köszönöm. Peti
Dévid19-01-2013 18:55:26 // 8350
Ciao! Van valakinek itt Győr környékén JTDm GT-je? Egyik barátomat érdekelné a típus, és jó lenne egyet élőben látnia. :)
Alfa GT-Csaba19-01-2013 17:31:54 // 8349
nem ugyan az mert a 147-nek más a lámpája ,de csak a lámpa ív más
GTPeti18-01-2013 18:43:42 // 8348
Tudtommal a GT és a 147 motorházteteje amúgy is azonos.
(A lámpa formája ne tévesszen meg! A mh felőli ív ugyanaz.)
Halesz18-01-2013 18:15:47 // 8347
ezek az első fotók, még talán 2003-ból, kb ez volt az első járóképes változata szerintem
Alfa GT-Csaba18-01-2013 18:00:30 // 8346
Szerintem meg a 147 lámpáját és motorháztetejét cserélték át!Sőt biztos!
admirális18-01-2013 01:13:27 // 8345
Ez valami nagyon előszériás GT. Mi történhetett a felnijével?
Fairlane17-01-2013 22:14:36 // 8344
Ez itt 147 lámpával megáldott GT lenne?



Golyszi16-01-2013 19:57:04 // 8343
Úgy ám ;) 500Nm bírással
Alfa GT-Csaba16-01-2013 17:13:27 // 8342
erősített kettős került bele?
Golyszi16-01-2013 17:02:19 // 8341
Rossz hírek... + kell féltengely és turbó cső... fincsi lesz.. ezt azért nem kalkuláltam bele...
Kuplungot és a 2tömegüt cserélték az tuti lett, de ez még vissza vagyon... :( Remélem más nem jön elő!!!
Golyszi16-01-2013 07:24:30 // 8340
Ma ment a dokihoz a picikém! Kíváncsi leszek az eredményre!
Kuplung+lendkerék csere, 1 belső gumiharang, egy kis kipuf voltozás. És reménykedek hogy a féltengelyeknek nincs semmi baja :S
BeeGee15-01-2013 21:56:52 // 8339
Pedig simán.
Piritu - 1.000.00015-01-2013 20:04:58 // 8338
Szerintem nem. Anno, amikor a 156-ban (150LE) elszállt a kuplungom, a győri szervizben cikkszám alapján a Q2-be valót tették bele. A száma nem volt azonos az enyémmel.
Alfa GT-Csaba15-01-2013 19:59:49 // 8337
akkor ebből kiindulva az kizárt hogy a kettőstömegű csak 300nm-re volna tervezve!!
Golyszi15-01-2013 16:19:37 // 8335
És szerintem abban is ugyan ilyen kuplung van gyárilag.
G-MANN🍀15-01-2013 16:00:08 // 8334
Halesz GT Q2-je gyári 170 LE, 330 nm
Golyszi08-01-2013 15:02:33 // 8333
Most beszéltem a mesteremberrel. Némi szerkezeti átalakítással holnap már a kezemben az új kuplungom! 500Nm bírással :D Remélem ez elég lesz 100.000Kmre :)
BeeGee08-01-2013 13:09:41 // 8332
Elvileg ugyanaz, mint az 1.9 JTDkhez való. A váltó kb ugyanaz, és ugyanúgy 300 nm-re tervezettek. Gyakorlatban nem hinném, hogy kompatibilis..
Golyszi08-01-2013 12:30:56 // 8331
Jók a meglátásaid ;) Remélhetőleg az új kuplung remekül be fog válni! :)
100e km cseréltem egyszer és most 120k km fogja megkapni ezt az erősítettet.
a Kéttömegűje hibátlan mind a kettő.
A 3.2v6 ban milyen kuplung duruzsol? Az szerkezetileg kompatibilis a JTDbe?
tipoatti08-01-2013 12:04:43 // 8330
Nem rossz ötlet! :) A tiéd azért tisztességesen fel van húzva tudtommal... ;)

A dízel bálnám remap-os, de próbáltam nem elmebeteg programot íratni rá anno. 4 éve semmi baja, a kuplung azért természetesen megérezte az évek alatt a dolgot.

A Gt-m egyébként szerelve lett nemrégen kuplung-ügyben: a kinyomócsapágy eltört. :( A kéttömegű viszont HIBÁTLAN a közel 190K km. ellenére!
Sporter08-01-2013 11:03:33 // 8329
Engem is érdekelne ez a cég, küldd el légyszi az elérhetőségüket ide: zoltan.gtq2@gmail.com
Köszi :)
Golyszi08-01-2013 10:51:37 // 8328
ha a cég érdekes lehet akkor annak elküldöm szívesen privátba, mert ez nem a reklám helye! :)
Golyszi08-01-2013 10:21:45 // 8326
Az én kicsikémben nem box van, comp. lett megírva remap-elve lett :) Egész jól sikerül csak a kuplungot kell évente cserélnem! Nem elkopik, maga a szerkezet elgyengül és ezért kezd csúszni. Alacsony fordulaton leadja a nagy nyomatékot és kinyírja a kuplung szerkezetét...sajna

Maga a kuplung átalakítás postázással, átalakítással kb 60-65e HUF Időben pedig 3-4nap.
Golyszi08-01-2013 10:17:07 // 8325
http://alfaamore.hu/tipusok/gt/2 :) 320Nm
Ugy tudom Opel 1.9 is ezt teljesítményt tudja....
Alfa GT-Csaba08-01-2013 10:07:37 // 8324
És mennyi ez a történet?És hol?És időben mennyi?
Golyszi08-01-2013 10:05:27 // 8323
Ilyenkor a régit csinálják meg! Nekem azzal volt szerencsém, hogy a gyári megvan még és nem kellett szétbombázni megint hozzá az autót! Kuplung és lendkerék megy hozzájuk mind a kettő! És úgy mérik meg a megerősített szerkezetet mire lesz alkalmas. Papirt és garanciát adnak róla! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.