GM 3.2-es nem kell kicsit sok a kikönyökölt példány külföldön :(
A matek nem egészen úgy van ahogy számolod ennél lényegesen olcsóbb :P Persze a technikai részén még futni kell pár kört ...az is lehet nem is itthon lesz forgalomba helyezve máshol ez könnyebben megy ...
Forum >> GT coupé
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2011 21:39:17 // 6822
Sporter16-01-2011 21:27:41 // 6821
Hát persze, és csak egy 13-as kulcs kell :)))))))))))))))
Csöri16-01-2011 21:26:03 // 6820
Akkor nagy gond nincs. Egyedül a tyúkbelezést kell átrágni.
Csöri16-01-2011 21:24:14 // 6819
Ha ez ilyen egyszerű lenne.:-)
BeeGee16-01-2011 21:23:29 // 6818
Nem, bocs, Mjet, az a 156osé :)
Visszavonom az előbbieket. :)
Visszavonom az előbbieket. :)
Csöri16-01-2011 21:22:46 // 6817
Hát ott már koccosabb a helyzet.:-)
BeeGee16-01-2011 21:21:55 // 6816
Csak szerintem a 159es 2.4ese a kiszemelt :)
Sporter16-01-2011 21:19:10 // 6815
Simán jó, csak fel kell pattintani egy 156 2.4 motorháztetejét aztán megnézni mi h van :)
Csöri16-01-2011 21:17:21 // 6814
Szerintem berakható a 156 2.4 mjtd motor a GT-be. A kábelezés jelenthet egyedül gondot, de a többi részt "csak" be kell csavarozni.
Sporter16-01-2011 21:14:10 // 6813
Jaja, megvenni azt, aztán küldeni is az Autodelta-hoz 1 "kis motorgenerálra" :P
Kazes☻16-01-2011 19:58:19 // 6811
Az biztos! :)
Kazes☻16-01-2011 19:57:21 // 6810
Mert biztos orra bukna tőle és azt gondolhatták, hogy nem fog úgy fogyni. Nekem speciel elég lenne az 1,9-el, főleg ha csipikét is kapna, csak tartanék már ott. :)
Alfa GT-Csaba16-01-2011 19:56:44 // 6809
Abba igazad van hogy sokkal egyszerűbb,de vannak akik keresik a kihívásokat és ha sikerül neki akkor az nagy szó lesz hogy 2.4-es gt ami talán a világon az egyetlen lesz.
Alfa GT-Csaba16-01-2011 19:49:14 // 6807
Egészségedre barátom.Meglesz az első 2.4es gt az országban ha sikerül megcsinálnia.Szerintem nagyon ott lesz a toppon!Csak azt nem értem hogy Jovanniék miért nem tudták ezt megcsinálni?!
BeeGee16-01-2011 19:49:04 // 6806
Hát, kuriózum lesz, az biztos.
Bár szerintem értelme nincs sok. Egyszerűbb lenne megvenni P Zoli 3.2 GT-jét. Teljesítményben, élvezetben elfog maradni a benzinestől, viszont nem fog kevesebbe kerülni még úgysem, ha beleszámolom a fogyi különbséget.
Legolcsóbb GT amit alapnak érdemes megvenni 2.7-3.0M. Motor, váltó, futómű, elektronika, kipu igazítás, stb. még úgy is elvisz 1M-et, hogy beker áron szerzi meg az alkatrészeket. És akkor még ott lesz a KMP szívás, ha rendszámmal szeretné használni.
PZolié 2.75M, kis alkuval elvihető 2.6ért, max 500K (motorgenerál és kozmetika) és tipptopp a kocsi. Maradék 1Mből elautózhat egy ideig :) Egy baja van, sok a km benne, de még mindig biztonságosabbnak érzem azt a kocsit, mint egy típusidegen motorral.
Bár szerintem értelme nincs sok. Egyszerűbb lenne megvenni P Zoli 3.2 GT-jét. Teljesítményben, élvezetben elfog maradni a benzinestől, viszont nem fog kevesebbe kerülni még úgysem, ha beleszámolom a fogyi különbséget.
Legolcsóbb GT amit alapnak érdemes megvenni 2.7-3.0M. Motor, váltó, futómű, elektronika, kipu igazítás, stb. még úgy is elvisz 1M-et, hogy beker áron szerzi meg az alkatrészeket. És akkor még ott lesz a KMP szívás, ha rendszámmal szeretné használni.
PZolié 2.75M, kis alkuval elvihető 2.6ért, max 500K (motorgenerál és kozmetika) és tipptopp a kocsi. Maradék 1Mből elautózhat egy ideig :) Egy baja van, sok a km benne, de még mindig biztonságosabbnak érzem azt a kocsit, mint egy típusidegen motorral.
Kazes☻16-01-2011 19:44:13 // 6805
Én is ittam egy sört az egészségedre, pajti! :)
Kazes☻16-01-2011 19:43:28 // 6804
Ó, ott mostanában nem nagyon jártam. De kíváncsi vagyok rá hogy' sikerül majd. Remélem kint lesz esetleg ajánlóban, ha kész lesz. :)
Alfa GT-Csaba16-01-2011 19:38:49 // 6803
Nem tortázok borozok egy kicsit:-)
BeeGee16-01-2011 19:38:41 // 6802
Aha, a 159es topikban írta a héten.
Azt nemtom, hogy melyik 2.4esre gondolt, de szerintem az újabbikra.
Azt nemtom, hogy melyik 2.4esre gondolt, de szerintem az újabbikra.
Alfa GT-Csaba16-01-2011 19:37:32 // 6801
Kiváncsi leszek hogy sikerül neki.Reméljük a legjobbakat:-)
Kazes☻16-01-2011 19:36:37 // 6800
Mármint? Belefarag egy 2,4-et? :)
Kazes☻16-01-2011 19:35:43 // 6799
Ne értetlenkedj, ne vitatkozz, inkább majszold a tortádat szülinapos! :DDD
BeeGee16-01-2011 19:32:42 // 6798
Egyébként Erhard tervezi ezt, ott majd kiderül, ha sikerül megcsinálnia.
Alfa GT-Csaba16-01-2011 19:25:08 // 6797
Azzal tisztában vagyok és egyértelmű hogy nehezebb lenne,csak arra gondoltam hogy ez a kaszni egy 2.4mjet motorral mit tudna.A gt alapból könnyebb 2-300 kilóval mint az 59 1.9es ezért biztos hogy jobban is gyorsul de 2.4es mocival nagyon ütős lenne.
BeeGee16-01-2011 19:24:50 // 6796
Megerősítelek Zoli, így gondoltam :)
159esben csak 200 v 210 LE-s 2.4esek vannak, a GT ben van 170LE-s 1.9 (pl Haleszé).
A két kocsi a súly különbség miatt pariban van (1.9 jtd 170 LE felett és bármelyik 2.4 159 v Brera)
Ez tapasztalat, Te tudod :)
159esben csak 200 v 210 LE-s 2.4esek vannak, a GT ben van 170LE-s 1.9 (pl Haleszé).
A két kocsi a súly különbség miatt pariban van (1.9 jtd 170 LE felett és bármelyik 2.4 159 v Brera)
Ez tapasztalat, Te tudod :)
Sporter16-01-2011 18:49:27 // 6795
BeeGee is arra gondolt, azért mondta h azzal már nem 1360 kg lenne a súlya a GT-nek, így 1 chippes 1.9-es JTD-vel is el lehet kapni a 159-est. :)
De erősíts meg légyszives Gabi, vagy javíts ki ha nem így van :)
De erősíts meg légyszives Gabi, vagy javíts ki ha nem így van :)
Alfa GT-Csaba16-01-2011 18:42:06 // 6794
Én a 2,4-es Mjet motorra gondoltam ami 200 paci.
BeeGee16-01-2011 17:48:49 // 6793
2.4essel már nem 1360 kg lenne és már a 175 LE-s GT is elkapja a 2.4es 159est.
Egy jól chippelt 1.9esnek pedig a 159 vagy a Brera se gond. Lásd Bazsi kocsiját Kalocsán :)
Egy jól chippelt 1.9esnek pedig a 159 vagy a Brera se gond. Lásd Bazsi kocsiját Kalocsán :)
Alfa GT-Csaba16-01-2011 16:26:20 // 6792
Biztos igazad van,én nem vágom az elektronikát inkább az épületgépészet az erősségem.
GTPeti16-01-2011 14:41:18 // 6791
Párhuzamosan.
GTPeti16-01-2011 14:23:44 // 6790
Vszínüleg azért 2 Ohmosak a hangszórók, mert így megspóróltak egy kapcsolóüzemű tápegységet az erősítőben. Ez így - tehát a 2 Ohm - nem lenne nagy probléma.
Sporter16-01-2011 14:16:08 // 6789
Szerintem tök jól szól a gyári BOSE rendszer. Nem hangnyomási versenyre van optimalizálva az igaz, de nagyon kúlturált. :)
A rendszer leggyengébb pontja szerintem a Blaupunkt fejegység......szóval 1. körbe ha azt nézném meg, hogy szól 1 másik fejegységgel.
A rendszer leggyengébb pontja szerintem a Blaupunkt fejegység......szóval 1. körbe ha azt nézném meg, hogy szól 1 másik fejegységgel.
Alfa GT-Csaba16-01-2011 14:13:49 // 6788
Lehet hogy rosszúl tudom,de ha 2db 4ohm-os hangszórót sorba kötsz az egyik oldalra az 2ohmos lesz az ellenállása.
Skodra16-01-2011 14:11:25 // 6787
Szia!
Igen,az egész rendszert cserélnem kellene mert elég gyenge ez sajnos,ráadásul 2ohmos,ezért is nehézkes a hangszóró cseréje.
Igen,az egész rendszert cserélnem kellene mert elég gyenge ez sajnos,ráadásul 2ohmos,ezért is nehézkes a hangszóró cseréje.
Alfa GT-Csaba16-01-2011 14:05:23 // 6786
Kár hogy a gt-t már nem gyártják,mert 3év múlva lecserélném az enyémet egy 3évesre.A másik gond hogy nincs belőle 2,4-es az biztos brutálisan menne 1360kg-al ,az 59-re ráverne rendesen.
GTPeti16-01-2011 14:02:01 // 6785
Skodra, dolgoztam ilyen területen. Ha egy BOSE-hoz hasonló agyonoptimalizált rendszerben kicserélsz egy hangszórót, azzal még rosszabb eredményt is elérhetsz. AKÁRMILYEN JÓ is amúgy az utólagosan beszerzett hangszóró. Ugyanis a BOSE-nál a gyárilag betett hangszórók frekvenciamenetbeli "tökéletlenségeit" DSP-vel kompenzálják. Úgyhog csak óvatosan.
Kazes☻16-01-2011 13:54:05 // 6784
Óh, igen! :)))
Mi történt, buli van? :DDD
Mi történt, buli van? :DDD
Alfa GT-Csaba16-01-2011 13:41:40 // 6783
az az érdekes hogy a világon minden kocsit a nők vesznek meg :-)
.-
.-
Kazes☻16-01-2011 12:45:57 // 6782
Ez érdekes, mindig ezek az első hölgy tulajok?! :)
Skodra16-01-2011 12:24:18 // 6781
Igen,ngyon szép egyébként!
Csak gondoltam szólok,én is megnéztem anno,és az amatőr szememmel is kiszúrtam a jobb eleje javítva volt! Amikor rákérdeztem mondta is a kereskedő hogy igen sérült volt,persze magától addig nem....!
De ezt leszámítva akkor nagyon rendben volt,és az órában csak 7000Km volt,és akkor is első hölgy tulajdonosé volt.......!
Üdv!
Csak gondoltam szólok,én is megnéztem anno,és az amatőr szememmel is kiszúrtam a jobb eleje javítva volt! Amikor rákérdeztem mondta is a kereskedő hogy igen sérült volt,persze magától addig nem....!
De ezt leszámítva akkor nagyon rendben volt,és az órában csak 7000Km volt,és akkor is első hölgy tulajdonosé volt.......!
Üdv!
Kazes☻16-01-2011 12:14:38 // 6780
Köszi, sajna /pill. még nem fenyeget az autóvásárlás 'veszélye'. Persze, ha nem volt különösebben zúzva és jól meg van 'szögelve', akkor azért faja, nem?! :)
Blade16-01-2011 12:09:39 // 6779
Annyi kiegészítésképpen, hogy a multikormány gombjai valóban gyorsan kopnak, de csak a régi típusú. Olyan volt nekem a 156GTA-ban is. A régi típusú az, amelyiken a gombok nem egysikban vannak a betéttel, hanem kijjebb állnak. Az új féle már süllyesztett gombokkal van, már csak ezt a típust lehet rendelni. És ezek nem kopnak, amellett hogy sokkal jobban működnek, és szebbek is. És nagyon jó használni a multikormányt:) Én nem mondanék le róla:)))
A gyári navigáció pedig szintén szuper. Egy jól működő komplex rendszer. A fedélzeti kijelzőjén is megjeleníti a haladási irányt és a távolságot is. Friss térképpel engem mindig elvitt ahová akartam, nem tévedtem el soha. Ha azt nézzük hogy ez ~ 2002-es konstrukció, még mindig nagyon jó. Persze a legújabb iGO-val nem veszi fel a versenyt navigálás szempontjából, de mint komplex rendszer most is kiváló.
A beépített mobiltelefon a legszuperebb, vezetés közben nagyon szeretem használni. Kényelmes, saját névjegyzékkel rendelkezik, és a multikormányról könnyen használható. A kihangositást is jól be lehet állítani. Van benne + segélykérő is.
A gyári navigáció pedig szintén szuper. Egy jól működő komplex rendszer. A fedélzeti kijelzőjén is megjeleníti a haladási irányt és a távolságot is. Friss térképpel engem mindig elvitt ahová akartam, nem tévedtem el soha. Ha azt nézzük hogy ez ~ 2002-es konstrukció, még mindig nagyon jó. Persze a legújabb iGO-val nem veszi fel a versenyt navigálás szempontjából, de mint komplex rendszer most is kiváló.
A beépített mobiltelefon a legszuperebb, vezetés közben nagyon szeretem használni. Kényelmes, saját névjegyzékkel rendelkezik, és a multikormányról könnyen használható. A kihangositást is jól be lehet állítani. Van benne + segélykérő is.
Skodra16-01-2011 12:09:20 // 6778
Szia!
Ezt az autót Egerben is árulták már,kb 1.5 éve akkor 5 Milla környékén,tényleg nagyon szép,de az jobb eleje törött volt,már akkor is látszott a fényezésen is....!Valószinű törötten hozták is be az országba,mert a kerekedés törött autókkal foglalkozot itt Egerben....!
Ezt az autót Egerben is árulták már,kb 1.5 éve akkor 5 Milla környékén,tényleg nagyon szép,de az jobb eleje törött volt,már akkor is látszott a fényezésen is....!Valószinű törötten hozták is be az országba,mert a kerekedés törött autókkal foglalkozot itt Egerben....!
Alfa GT-Csaba16-01-2011 12:05:53 // 6777
Tegyél bele külön egy magasat én is azt csináltam és azóta szebben is szól!Nem kell ezért a másik hangszórót is kicserélni felesleges pénzkidobás!
Skodra16-01-2011 12:00:23 // 6776
Szia!
Az enyémben is csak a kábelezés van,de magassugárzó az nincs....!
Érdekes ez a BOSE,én az első szettet tervezem komplett kicserélni miatta....!
Üdv!
Az enyémben is csak a kábelezés van,de magassugárzó az nincs....!
Érdekes ez a BOSE,én az első szettet tervezem komplett kicserélni miatta....!
Üdv!
G-MANN🍀16-01-2011 11:52:32 // 6775
:-)
csipogó az van, ha minden igaz, egybe integrálva a 165mm-es hangszórókkal :-))
csipogó az van, ha minden igaz, egybe integrálva a 165mm-es hangszórókkal :-))
Alfa GT-Csaba16-01-2011 09:42:07 // 6774
Nézd meg,de szerintem csak egy lezárt műanyagot fogsz találni elől.Érdekes az az 50mm mert abba a kihagyott helyre csak egy 32mm-s magast tudtam belefaragni,és egész más lett a hangzás is elől.
Sporter16-01-2011 07:53:37 // 6773
Pedig a BOSE katalógus azt írja, hogy két 50 mm-es csipogó van elől, kettő hátul, és ugy elől-hátul a 2-2 165mm-es hangszóró.
Érdekes amit mondtok, hogy nincs benne, de én mintha már tettem volna oda fülem, és hallottam is h szól, de ezt hétvégén mindenképpen megnézem :)
Érdekes amit mondtok, hogy nincs benne, de én mintha már tettem volna oda fülem, és hallottam is h szól, de ezt hétvégén mindenképpen megnézem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?