Na jóóóó. De így elveszik a saját munka öröme, ki kell menni a messzi - és állítólag ködös - Albionba, sok-sok extra pénzmagot kifizetni nekik, és ha garanciális probléma van akkor elég macera kitrélerezni hozzájuk a vasat. :)
És bár lehet, hogy csak a rossznyelvek terjesztik, de anno azt hallottam, hogy az AD és a Novitec szeret meglehetősen elnagyoltan chipet írni, vagy inkább nem írni. Nem írnak az átalakított motorra új chipet, hanem egy sablont használnak /motortípus és abban is csak a főtábla van megírva.
Persze lehet, hogy ezen információk terjesztőinek csak savanyú a szőlő.
Én mindenestre maradok a rég bejárattott hazai szakiknál, így legalább tudom, hogy kinek a küszöbére tegyen a lófejet, ha valami balul sül el... :)
Forum >> GT coupé
Satan19-01-2010 14:27:53 // 6122
Junior19-01-2010 10:05:07 // 6121
GTsAtis18-01-2010 21:26:11 // 6120
köszi:)Képzeljétek,hogy jártam!Múlthéten elvittem a Best autóházba fényezni a hátsó,meg az első lököst,mert volt pár karcolás rajta és ezt még az előző tulaj állta!Pénteken elhoztam,az első sarok után vissza kellett mennem,mert nem működött a jobb első indexem,megcsinálták,állítólag valami érintkezési hiba volt!Ma meg arra lettem figyelmes,hogy a bal oldali lámpamosó spricni műanyag fedele hiányzik!Ebből arra következtetek,hogy amikor mostam a lámpát,lerepült! Gondolom,nem ragasztották vissza rendesen a fényezés után!Holnap mehetek vissza a Best autóházba szerezni egyet.Még csak pár hete van meg az autó,de erről a márkaszervízről nincsenek pozitív tapasztalataim sajna!:(
G-MANN🍀18-01-2010 20:13:46 // 6119
széép, pont ilyen volt az enyém fényezése is :-)))) jó a kék üléssel :-)))) gratulálok!!! :-))
BeeGee18-01-2010 16:06:28 // 6118
Nem, az itt, amoren. Többen látják ezt :)
GTsAtis18-01-2010 16:06:25 // 6117
okés,köszi:)
Sporter18-01-2010 16:03:45 // 6116
Jeee, akkor arra én is nevezek :)
Az is az alfacity.hu-n lesz hirdetve??
Az is az alfacity.hu-n lesz hirdetve??
BeeGee18-01-2010 15:56:46 // 6115
Hali!
Már elfogyott.
A tapasztalat alapján azért nem reménytelen a dolog, mert pár db mindig marad. Ezek meg lesznek hirdetve februárban.
Már elfogyott.
A tapasztalat alapján azért nem reménytelen a dolog, mert pár db mindig marad. Ezek meg lesznek hirdetve februárban.
GTsAtis18-01-2010 15:32:27 // 6114
Sziasztok! meg tudja mondani valaki,hogy lehet-e még reklám matricát rendelni,vagy már elfogyott?köszi
Satan18-01-2010 11:38:03 // 6113
Ez tényleg szép. Kicsit aggódtam, hogy valami harsány "bilikék" lesz, de ez a majdnem feketébe hajló szín nagyon el lett találva. Gondolom élőben még ütősebb.
Halesz18-01-2010 09:37:52 // 6112
Wow, nagyon szép! :)
GTsAtis16-01-2010 22:18:18 // 6111
pleiades15-01-2010 23:12:57 // 6110
Nekem meg pont ebből a szögből nagyon tetszik, főleg fehérben... olyan mokány, vad. De ha neked pufi, akkor pufin vad :P
Alfa GT-Csaba15-01-2010 20:20:49 // 6109
Szia.Gratulálok hozzá!Nekem is 2004 12.havi GT-m van!Én is tavaly vettem,és eddig semmi problémám vele!Sokan megnézik,talán mert feltűnő és elég kevés van belőle az utakon!Nagyon sok sikert kívánok hozzá!Szia.
Seriff15-01-2010 18:58:38 // 6108
Arany keze van :)
Mondjuk ezen a képen kicsit pufinak tűnik a Brera, elsőre esküszöm űrsziciknek néztem...
Mondjuk ezen a képen kicsit pufinak tűnik a Brera, elsőre esküszöm űrsziciknek néztem...
G-MANN🍀15-01-2010 18:35:13 // 6107
Satan15-01-2010 13:36:48 // 6106
:)
Viszont a GT-s fotóidat még elnézegetném egy darabig. Olyanok. mintha agy AR promó anyagból olloztad volnan őket azzal a különbséggel, hogy a Tieid jobbak. :)
Viszont a GT-s fotóidat még elnézegetném egy darabig. Olyanok. mintha agy AR promó anyagból olloztad volnan őket azzal a különbséggel, hogy a Tieid jobbak. :)
Satan15-01-2010 13:34:14 // 6105
Erre csak durva tippem lenne, de hülyeséget nem akarok írni. :)
A TS mocikat egyébként (relatíve) egészen jól meg lehet húzni a gyári motyókkal is, a JTS-hez még nem volt szerencsém.
A gyenge pontjuk a dugók, sajna elég nehezek és kvfőző alkatrészekből készültek, de egy szolíd feltöltéses tuningot elbírnak. Szívó tuningnál már más a helyzet, mivel ott komolyabb teljesítményhez szükséges levegőt csak durva fúrás faragással lehet megoldani. Olyankor repülnek a dugók, a vezműtengelyek, a szelepek/szeleprugók, a hidrotőke, és meg kell furkálni a hengerfelyet, DE maradnak a hajtókarok és a főtengely, mert azok hajlandóak nem szétesni komolyabb igénybevétel mellett is. Ezt azért állítom biztosan, mert próbapadon megszadiztunk egy-egy tesztpéldányt, és azok anyagból voltak. (Zárójelben megjegyzem, hogy a hajtókaroknál a gyenge láncszem a hajtókar csavar volt, de ezek szintén cserélhetőek pl. arp csavarokra, és ez esetben el lehet pörgetni őket akár 8000rpm fölé is. )
A TS mocikat egyébként (relatíve) egészen jól meg lehet húzni a gyári motyókkal is, a JTS-hez még nem volt szerencsém.
A gyenge pontjuk a dugók, sajna elég nehezek és kvfőző alkatrészekből készültek, de egy szolíd feltöltéses tuningot elbírnak. Szívó tuningnál már más a helyzet, mivel ott komolyabb teljesítményhez szükséges levegőt csak durva fúrás faragással lehet megoldani. Olyankor repülnek a dugók, a vezműtengelyek, a szelepek/szeleprugók, a hidrotőke, és meg kell furkálni a hengerfelyet, DE maradnak a hajtókarok és a főtengely, mert azok hajlandóak nem szétesni komolyabb igénybevétel mellett is. Ezt azért állítom biztosan, mert próbapadon megszadiztunk egy-egy tesztpéldányt, és azok anyagból voltak. (Zárójelben megjegyzem, hogy a hajtókaroknál a gyenge láncszem a hajtókar csavar volt, de ezek szintén cserélhetőek pl. arp csavarokra, és ez esetben el lehet pörgetni őket akár 8000rpm fölé is. )
BeeGee15-01-2010 12:50:05 // 6104
(Persze lehet e fölé is lőni a rendszert, de az már erőteljesen a hétköznapi használhatóság rovására megy, illetve drasztikusan csökkenti az alkatrészek élettartamát.)
Szerintem a 200 LE is már felülről közelíti meg a terhelhetőségét annyira spóroltak mindenen a GTken.. :)
Nyomaték hogy alakulna 200 Le mellett?
Szerintem a 200 LE is már felülről közelíti meg a terhelhetőségét annyira spóroltak mindenen a GTken.. :)
Nyomaték hogy alakulna 200 Le mellett?
pleiades15-01-2010 12:43:34 // 6103
Na, veled sem szabad szópárbajra menni :D
Satan15-01-2010 12:07:09 // 6102
Cö-cö. :) Könnyű annak akinek a fotóiért sírva könyörög a natgeo-tól a NY Times-on át a pápai hivatalig mindenki... ;)
Satan15-01-2010 12:04:42 // 6101
Kompressore. :) De csak a gar. lejárat után. A TS szívó és turbó tuningján már közvetlenül vagy közvetve túl vagyok, mindkettő erőteljes kapufa. :) A kompresszor pedig viszonylag egyszerűen beépíthető, chip-írás után elvezérli a gyári computer, az intercooler/olajhűtő aplikálása sem nagy ügy, a kompresszió csökkentés pedig egy egyszerű trükkel kivitelezhető. Durva becslés után az egész ügy megáll valahol 5-700K környékén, a biztonságosan elérhető teljesítmény pedig 200-220LE. (Persze lehet e fölé is lőni a rendszert, de az már erőteljesen a hétköznapi használhatóság rovására megy, illetve drasztikusan csökkenti az alkatrészek élettartamát.)
Úgyhogy egyelőre a gyorsulási mókákat csak távolról nézem, viszont semmi sem tántoríthat el attól, hogy jövőre megvédjem a címem az Alfás szlalomon. :)
Úgyhogy egyelőre a gyorsulási mókákat csak távolról nézem, viszont semmi sem tántoríthat el attól, hogy jövőre megvédjem a címem az Alfás szlalomon. :)
pleiades15-01-2010 11:18:56 // 6100
Nos, ennél valóban láttunk már jobb GT fotót az életben :) :). De tudjuk, hogy szép!
BeeGee15-01-2010 11:10:29 // 6099
Gratu!
És mi a terved a teljesítménnyel?
És mi a terved a teljesítménnyel?
Satan15-01-2010 10:53:10 // 6098
Sporter14-01-2010 18:53:55 // 6097
Hihi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Satan14-01-2010 10:07:56 // 6096
Nem mondtam? Jobb kormányos. Fidesz támogatta pénzzel a promóciót, ez is egy választási fogás. Ha hatalomra kerülnek, átvesszük a britt kreszt, mivel Viktor nem tudja elviszelni, hogy ne jobbos legyen a kormány.
Satan14-01-2010 10:03:42 // 6095
Rendben, pótolok. Ma lemosatom és holnap lövök pár képet... Csak két dologtól félek.
1., A bikinis csajok össze ne karcolják a dukkózást a hidegben csonttá keményedett bimbóikkal.
2., Ha a motroházon pózolásnál a lányok ráfagynak a kocsira, akkor lesz némi ajtócsapkodás otthon, mire elmagyarázom, hogy mit keresnek a kocsin...
Lehet, hogy ez a kocsi + modell koncepció annyira nem is jó ötlet...
1., A bikinis csajok össze ne karcolják a dukkózást a hidegben csonttá keményedett bimbóikkal.
2., Ha a motroházon pózolásnál a lányok ráfagynak a kocsira, akkor lesz némi ajtócsapkodás otthon, mire elmagyarázom, hogy mit keresnek a kocsin...
Lehet, hogy ez a kocsi + modell koncepció annyira nem is jó ötlet...
Seriff13-01-2010 23:59:22 // 6094
Te a jobb egyen szoktál utazni? :D
Halesz13-01-2010 23:30:00 // 6093
Tökre örülünk, hogy már mindenki látta, csak még itt az Amorésok nem :D:D:D:D:D
Satan13-01-2010 16:18:47 // 6092
Oké-zsoké, akkor nekiugrom egy kicsit komolyabban az ügynek.
Addig is némi elménybeszámoló. Azt a 145-nél is megszoktam, hogy időnként megtalálnak ismerősök/ismeretlenek és kérdeznek/mondanak dolgokat az autóról, de mókás a változás. Pl.:
145
Subaru-s fiatalkorú a mosóban: - Te figyelj már öreg, tuning a verda? Mer' látom a féken, hogy akkora a tárcsa, mint egy családi pizza, gondoltam tolhatnánk egyet lámpától lámpáig...
GT
Dekoratív kollegína a parkolóban kaján mosoly kíséretében az autó első napján: - Jól áll neked... :)
145
Kaposújlaki tali 1,5 éve, cartárs egy gyorsulás után: - Nitrós ugye? Tuti, hogy az, hallani a hangján... :)
GT
A könyvelőm tegnap amikor leadtam a számláimat: - Ne ezzel menj az APEH-be, nehéz lesz beadni, hogy nem 10 milláért vetted...
145
Vidéki barátnő pár éve: - Az Alfával jössz? - Miért? - Semmi, semmi, csak akkor vastagon öltözöm, legutóbb totál összefagytam amíg a trélert vártuk...
GT
Barátok: Ugye ezzel megyünk Görögo.-ba nyaralni?!?
Plusz ma de. esett meg velem, hogy egy vidéki gimnázium előtt parkoltam 1 órán át, és kifele jövet lám az én autóm körül bámászkodtak a szépre fogékony lurkók. Jó érzés volt átvágni köztük és behuppanni a jobb egyre amíg befele leskelődnek, hogy milyen a beltér... :)
Addig is némi elménybeszámoló. Azt a 145-nél is megszoktam, hogy időnként megtalálnak ismerősök/ismeretlenek és kérdeznek/mondanak dolgokat az autóról, de mókás a változás. Pl.:
145
Subaru-s fiatalkorú a mosóban: - Te figyelj már öreg, tuning a verda? Mer' látom a féken, hogy akkora a tárcsa, mint egy családi pizza, gondoltam tolhatnánk egyet lámpától lámpáig...
GT
Dekoratív kollegína a parkolóban kaján mosoly kíséretében az autó első napján: - Jól áll neked... :)
145
Kaposújlaki tali 1,5 éve, cartárs egy gyorsulás után: - Nitrós ugye? Tuti, hogy az, hallani a hangján... :)
GT
A könyvelőm tegnap amikor leadtam a számláimat: - Ne ezzel menj az APEH-be, nehéz lesz beadni, hogy nem 10 milláért vetted...
145
Vidéki barátnő pár éve: - Az Alfával jössz? - Miért? - Semmi, semmi, csak akkor vastagon öltözöm, legutóbb totál összefagytam amíg a trélert vártuk...
GT
Barátok: Ugye ezzel megyünk Görögo.-ba nyaralni?!?
Plusz ma de. esett meg velem, hogy egy vidéki gimnázium előtt parkoltam 1 órán át, és kifele jövet lám az én autóm körül bámászkodtak a szépre fogékony lurkók. Jó érzés volt átvágni köztük és behuppanni a jobb egyre amíg befele leskelődnek, hogy milyen a beltér... :)
Halesz13-01-2010 16:12:36 // 6091
brülés :D = bőrülés :)
Halesz13-01-2010 16:12:02 // 6090
Kék brülések? Lássuk lássuk! :)
Satan13-01-2010 15:43:44 // 6089
Gratula! Jöjjenek a képek, kék ülést Focus ST-n kívül még nem is láttam. Még a google képkereső sem hozta az első 5 oldalon. :)
pleiades13-01-2010 13:02:44 // 6087
Na, gratula! Az 1.8 TS nekem is nagyon kellemes csalódás, pedig volt előtte már Prelude-om, MV6-os Omegám, Nissan 240SX-em, szóval mindenféle erejű autó. Amikor átvettem a szalonban, fáztam a teljesítménytől, de nincs ezzel semmi baj. Pörgetős, de jól megy.
A xenon engem is érdekel, írj, ha többet megtudtál.
A xenon engem is érdekel, írj, ha többet megtudtál.
Xixo13-01-2010 01:45:04 // 6086
Látom eddig a topicig nem ért el a válság! :))) Grat mindkettőtöknek!!!
GTsAtis12-01-2010 23:00:02 // 6085
Sziasztok! Satanhoz hasonlóan nemrég én is büszke Gt tulajdonos lettem!:)2004 dec 23. születésű,1.9 jtd makulátlan állapotban 100000 km-rel hölgy tulajdonostól vettem!Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve!A 5-6l a fogyasztás,az 147hez képest isteni és ehhez jön 150 paci!:)Gyönyörű kék bőrülések!Késöbbiekben képek is lesznek!:)Gondoltam,megosztom veletek a boldogságom!:)üdv
Szilárd12-01-2010 21:12:49 // 6084
Gratulálok hozzá!
Satan12-01-2010 13:41:38 // 6083
Köszi! 1.8TS. Ami egyrészt kellemesen ismerős érzés a 2.0TS után, hiszen minden eljövendő nyűgét kívülről ismerem, másrészt csalódás, mert a porrá tuningolt 145 után legalább 2.0V6 TB-t, vagy egy V6 3.0-t szerettem volna. Aztán rájöttem, hogy a V6TB kiesik, mivel a QVm már akkor elverte amikor még még verseny computer nélkül mértük, olyan V6-ot pedig nem találtam ami tetszett volna és ne lett volna szomorú felhangtokkal tele az előélete. Így aztán egy egészen hirtelen ötlet lett ez a GT, ami mindig is a vágyak netovábbja volt, de soha nem fűlött a fogam a dízel életérzéshez. Azt pedig már most tudom, hogy ha lejár a gar. akkor hogyan tudjuk majd elkergetni ezt a kis 1.8-at 200-220 LE környékére. Addig pedig urasan és komótosan rovogatom a budapesti kilómétereket. ;) (Egyébként nem is annyira lusta, mint hittem, teljesen korrektül lehet vele baktatni városban és pályán egyaránt.)
Seriff12-01-2010 13:11:09 // 6082
Gratula! :)
Benzines / diesel a vas?
Benzines / diesel a vas?
Satan12-01-2010 11:54:41 // 6081
Büszkén jelentem (fúúú, fúúú kit érdekel :) ), hogy én is beléptem a büszke GT tulajok körébe, úgyhogy a 145/146-ból átköltözöm ebbe a topica. (Bár többnyire ott is csak passzív szemlélő voltam.) Jól elhoztam az egyik akciós piroskát tavaly év végén. (Ahhoz képest, hogy egy használt GTV-ért mentem eléggé meglepett a végeredmény, de nem bánom.) Bár megígértem a páromnak (és magamnak), hogy ehhez nem fogok hozzányúlni, de ez az első két hét után annyiban módosult, hogy
1., a motorhoz
2., és csak a garancia lejártáig... :)
Bár azt be kell valljam, hogy szerencsére a beltében minden a helyén van, így ott nem fogok bántani semmit. Két dolog viszont hiányzik. 1. Xeonon. 2 on-board computer.
Tehát a kérdéseim. Csinált-e már valaki halogén -> xeonon konverziót? Ha jól láttam akkor komplett fényszóró csere, mivel a halogénes nem prizmás, viszont nem tudom, hogy vajh az automata fényszórómagasság állítómotorja ill. az érzékelő hogyan is aplikálható, vagy kell-e egyáltalán.
A másik pedig a board computer. BMW-ben szimpla legó egy ilyen művelet, Audiban már kicsit komplikáltabb, de ismerek halandót aki megcsinálta, Alfában viszont fogalmam sincs, hogy kivitelezhető-e. Elég-e vajon a gyári kábelköteg + az LCD, amit ráhegsztek a computerre, vagy igényel valami egyéb varázslatot is?
Egyelőre persze csak teoretikusan foglalkoztat az ügy, legalább az első kötelező szervízt érje meg a vas módosítások nélkül... :) De már most tudom, hogy nem fogok bírni magammal...
1., a motorhoz
2., és csak a garancia lejártáig... :)
Bár azt be kell valljam, hogy szerencsére a beltében minden a helyén van, így ott nem fogok bántani semmit. Két dolog viszont hiányzik. 1. Xeonon. 2 on-board computer.
Tehát a kérdéseim. Csinált-e már valaki halogén -> xeonon konverziót? Ha jól láttam akkor komplett fényszóró csere, mivel a halogénes nem prizmás, viszont nem tudom, hogy vajh az automata fényszórómagasság állítómotorja ill. az érzékelő hogyan is aplikálható, vagy kell-e egyáltalán.
A másik pedig a board computer. BMW-ben szimpla legó egy ilyen művelet, Audiban már kicsit komplikáltabb, de ismerek halandót aki megcsinálta, Alfában viszont fogalmam sincs, hogy kivitelezhető-e. Elég-e vajon a gyári kábelköteg + az LCD, amit ráhegsztek a computerre, vagy igényel valami egyéb varázslatot is?
Egyelőre persze csak teoretikusan foglalkoztat az ügy, legalább az első kötelező szervízt érje meg a vas módosítások nélkül... :) De már most tudom, hogy nem fogok bírni magammal...
BeeGee12-01-2010 10:56:39 // 6080
Én is azt használok, és bevált.
Lassan megint aktuális lesz egy belső ápolás, csak lenne jobb idő.. :)
Lassan megint aktuális lesz egy belső ápolás, csak lenne jobb idő.. :)
Xixo12-01-2010 02:30:18 // 6079
Nálam már nem aktuális a dolog. :) De nekem bejött. Nem lett tőle csilivili csúszkálós, hanem szép eredeti színe lett.
Poló12-01-2010 01:26:50 // 6078
A Sonax nagyon béna. Próbáld ki egyszer a Turtle Waxot, sokkal jobb.
GTsAtis11-01-2010 14:38:44 // 6076
Sziasztok! Ti milyen bőrápolót használtok?Melyik az,amitől nem repedezik ki??üdv
Blade07-01-2010 12:01:48 // 6075
Kösz, a "csajokat" megtarthatod:))
Halesz07-01-2010 11:49:17 // 6074
Csak a csajokat kapod meg, a kocsit Neked kell hozzá megvenni :D:D:D
Szilárd06-01-2010 21:56:27 // 6073
Jó helyen van az a megfelelő országba:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?