Forum >> GT coupé
Xixo24-06-2008 04:05:29 // 4172
Gratula az új verdához!!! :)))
Halesz24-06-2008 02:33:56 // 4171
Jelentem az autóm hétfő óta a fényezőnél van, Halásztelken a Large Autónál. A badacsonyi kertkapuval való találkozás miatt a bal első sárvédőmet fényezik, illetve ha már lúd, legyen kövé alapon megcsináltatom a hátsó lököst is, amin szintén van egy csúnya karcolás. Kap egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk :)
Remélem szerdán, vagy csütörtökön viszontlátom. Addig egy VW Polo 1,4 az én autóm... Hát röviden:
Nem érzem férfinak benne magam :D
Remélem szerdán, vagy csütörtökön viszontlátom. Addig egy VW Polo 1,4 az én autóm... Hát röviden:
Nem érzem férfinak benne magam :D
Halesz23-06-2008 19:04:40 // 4170
A széles vállam :)
VaG23-06-2008 18:33:45 // 4168
És a negyedik képen ott a magyar Brad Pitty, félhomályban tiszta Dzsorzs Cluny VaG-ok, sötétben nem tudom kire hasonlítok, de akkor is valami Hálivujdi nagy sztárra;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
G-MANN🍀23-06-2008 18:24:35 // 4167
igenn:)) Halesz nagy háta:))))
tipoatti21-06-2008 12:20:11 // 4166
Valami elcsúfítja az első képen a szép 166-ot... :)))
Seriff21-06-2008 11:21:39 // 4165
Kánaán:))
Az elsőt kérném:P
Az elsőt kérném:P
G-MANN🍀20-06-2008 21:06:21 // 4164
viszont azon nagyon tuti a kerék:))
Halesz20-06-2008 20:54:06 // 4163
Nem rossz, nem rossz :):) Mondjuk az első képen fura színe van :D
G-MANN🍀20-06-2008 20:26:34 // 4162
Arno16620-06-2008 14:27:49 // 4161
Nincs itt vita :)
Viszont legalabb szelesedett az emberek latokore... azert szeretem az alfasokat mert az atlag autosnal ertelmesebb emberek :) Maradjon is ez igy szvsz...
Ez a kis "hattertörténet" nem árthat...
De természetesen nem fogom teleoffolni a topicot...csak nem szeretem a tudatlansagot, meg a varosi legendákat :)
Viszont legalabb szelesedett az emberek latokore... azert szeretem az alfasokat mert az atlag autosnal ertelmesebb emberek :) Maradjon is ez igy szvsz...
Ez a kis "hattertörténet" nem árthat...
De természetesen nem fogom teleoffolni a topicot...csak nem szeretem a tudatlansagot, meg a varosi legendákat :)
BeeGee20-06-2008 13:34:55 // 4160
Mer mind a kettő családi autó. Ez meg itt a GT-s topic :)
A benzin-dízel vitát folytassátok a megfelelő helyen, plz!
A benzin-dízel vitát folytassátok a megfelelő helyen, plz!
Arno16620-06-2008 02:11:57 // 4159
1-2 eves 530D vs 4 seb. automata 8 eves 6 henger, 6 gyertya semmi csicsa VVT turbo meg bla... 3.0 V6 166 .... megrakva rendesen csomagokkal...
BMW csunyan elverzett... többször is... 60 és 200 között barhol... meglepett...többet vártam....
BMW csunyan elverzett... többször is... 60 és 200 között barhol... meglepett...többet vártam....
Arno16620-06-2008 01:57:48 // 4158
"A légszennyezettségi csúcsok szívrohamot válthatnak ki
A légszennyezettségi csúcsok szívrohamot idézhetnek elô, különösen a dohányosok esetében - állítják francia kutatók.
Amikor a légszennyezettség az év tizennyolc napján a legmagasabb szintû volt Franciaország vizsgált térségében, a szívrohamok valószínûsége 161 százalékkal nôtt a népesség egészében, és 250 százalékkal a dohányosok esetében - közölte a vizsgálatot vezetô Yves Cottin.
A kutatók a kórházi statisztikák alapján a szívrohamok miatti felvételek 91 százalékos növekedését tapasztalták a lakosság körében, amikor a 10 mikronnál kisebb méretû légszennyezôdés - amelyért fôként a dízel hajtóanyagok a felelôsek - elôfordulása meghaladta a köbméterenkénti 25 mikrogrammot - ismertette a vizsgálati eredményeket a francia kardiológus. A szívroham miatti kórházi felvételek ennél még nagyobb növekedését regisztrálták a dohányosok esetében.
Mindez újabb érv a cigaretta ellen, és egyben figyelmeztetés a nagyobb szívbetegség- rizikójú személyeknek, hogy ne menjenek az utcára és fizikailag ne terheljék nagyon magukat a legnagyobb légszennyezettségû idôszakokban, napokon - hívta fel a figyelmet a dijoni egyetem szívspecialistája. A francia kardiológus szerint az orvosoknak ezeken a szennyezettségi csúcsokon és kockázatos idôszakokban még a szívbetegek gyógyszeradagját is növelniük kellene.
Dr. Cottin és munkatársai Dijon körzetében vizsgálták meg 322 szívrohammal kórházba került beteg adatait 2001 januárja és 2002 decembere között. A szívrohamot átélt betegek 42 százaléka volt dohányos.
Az AFP francia hírügynökség beszámolója szerint a kutatók az így nyert adatokat hasonlították össze azoknak az idôszakoknak a napi szívroham-statisztikáival, amikor a 10 mikronnál kisebb méretû szennyezô részecskék elôfordulása a levegôben átlagos szintû volt, és ezek után jutottak a fenti következtetésekre.
"
stb... ezer forras van rá -> google
A légszennyezettségi csúcsok szívrohamot idézhetnek elô, különösen a dohányosok esetében - állítják francia kutatók.
Amikor a légszennyezettség az év tizennyolc napján a legmagasabb szintû volt Franciaország vizsgált térségében, a szívrohamok valószínûsége 161 százalékkal nôtt a népesség egészében, és 250 százalékkal a dohányosok esetében - közölte a vizsgálatot vezetô Yves Cottin.
A kutatók a kórházi statisztikák alapján a szívrohamok miatti felvételek 91 százalékos növekedését tapasztalták a lakosság körében, amikor a 10 mikronnál kisebb méretû légszennyezôdés - amelyért fôként a dízel hajtóanyagok a felelôsek - elôfordulása meghaladta a köbméterenkénti 25 mikrogrammot - ismertette a vizsgálati eredményeket a francia kardiológus. A szívroham miatti kórházi felvételek ennél még nagyobb növekedését regisztrálták a dohányosok esetében.
Mindez újabb érv a cigaretta ellen, és egyben figyelmeztetés a nagyobb szívbetegség- rizikójú személyeknek, hogy ne menjenek az utcára és fizikailag ne terheljék nagyon magukat a legnagyobb légszennyezettségû idôszakokban, napokon - hívta fel a figyelmet a dijoni egyetem szívspecialistája. A francia kardiológus szerint az orvosoknak ezeken a szennyezettségi csúcsokon és kockázatos idôszakokban még a szívbetegek gyógyszeradagját is növelniük kellene.
Dr. Cottin és munkatársai Dijon körzetében vizsgálták meg 322 szívrohammal kórházba került beteg adatait 2001 januárja és 2002 decembere között. A szívrohamot átélt betegek 42 százaléka volt dohányos.
Az AFP francia hírügynökség beszámolója szerint a kutatók az így nyert adatokat hasonlították össze azoknak az idôszakoknak a napi szívroham-statisztikáival, amikor a 10 mikronnál kisebb méretû szennyezô részecskék elôfordulása a levegôben átlagos szintû volt, és ezek után jutottak a fenti következtetésekre.
"
stb... ezer forras van rá -> google
Arno16620-06-2008 01:50:18 // 4157
akartak a fenet, ezt honnan veszed? :) :)
Nem latnad a futamot a fusttol :) :)
szar a hangja, rakot kapsz a fustjetol nemkicsit... (koromszemcsek aktiv feluletere felrakodnak szepen az egeskor nem kis szamban keletkezo poliaromas szenhidrogenek, melyekrol koztudott h iszonyat rakkelto)
magatol a koromtol (ami gyakorlatilag ultra finom "por" ezeknel a nagynyomasu szaroknal) pedig eleg rendesen no az infarktus kockázata... a reszecskeszurot par evente cserelni kene amit nem tesznek meg az emberek...az eredmenye meg az h az idosodo dizelek joresze fustol mint a veszedelem.
Amugy tok jok... :)
http://www.levego.hu/konyvtar/olvaso/legszennyezes.pdf
illetve ezer fokozatu valto kell utanuk mert szuk tartomanyban dolgoznak.
Lasd uj audik 7 fokozatu valtoja a dizelekhez...Gyozzed pakolaszni egy elozes alatt valthatsz 3-szor... :)
CVT valtoval lennenek jok, de azokat meg nem nagyon viszik a nepek.
... kell a feeling hogy hatbaveri a dizel... kozben a CVT-vel meg ketszer jobban menne...
stb...
Nem latnad a futamot a fusttol :) :)
szar a hangja, rakot kapsz a fustjetol nemkicsit... (koromszemcsek aktiv feluletere felrakodnak szepen az egeskor nem kis szamban keletkezo poliaromas szenhidrogenek, melyekrol koztudott h iszonyat rakkelto)
magatol a koromtol (ami gyakorlatilag ultra finom "por" ezeknel a nagynyomasu szaroknal) pedig eleg rendesen no az infarktus kockázata... a reszecskeszurot par evente cserelni kene amit nem tesznek meg az emberek...az eredmenye meg az h az idosodo dizelek joresze fustol mint a veszedelem.
Amugy tok jok... :)
http://www.levego.hu/konyvtar/olvaso/legszennyezes.pdf
illetve ezer fokozatu valto kell utanuk mert szuk tartomanyban dolgoznak.
Lasd uj audik 7 fokozatu valtoja a dizelekhez...Gyozzed pakolaszni egy elozes alatt valthatsz 3-szor... :)
CVT valtoval lennenek jok, de azokat meg nem nagyon viszik a nepek.
... kell a feeling hogy hatbaveri a dizel... kozben a CVT-vel meg ketszer jobban menne...
stb...
Arno16620-06-2008 01:34:00 // 4156
Jahogy a negyedmérfold... :) Értem....
Tök életszerű... lampatol lampaig...? :)
Magyarul a mutyuki jobb auto mint egy 3.0 V6 automata 166 mert 20 meteren 3x korbeautoznak :) Plane a dizel mutyukik :)
Tök életszerű... lampatol lampaig...? :)
Magyarul a mutyuki jobb auto mint egy 3.0 V6 automata 166 mert 20 meteren 3x korbeautoznak :) Plane a dizel mutyukik :)
Seriff19-06-2008 21:02:06 // 4155
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 20:52:40 // 4154
legalább nem szuvasodik a fogad :))) de nyáron jobban szeretem a dinnyét...
SKrisz19-06-2008 20:45:34 // 4153
Én tudok hétfőn is, meg csütörtökön is almát enni... :P
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 20:11:32 // 4152
vazz hogy lehetne almát almával, mikor a diesel hétfő, a benyás csütörtök :))))))
SKrisz19-06-2008 19:59:14 // 4151
Nem felejtették el, csak az összes kib@szott lírát (ajrót) a dízel fejlesztésébe ölték bele. De ahogy látszik felébredtek és jönnek az 1.4 meg az1.8 turbo benzinesek. Remélem jön majd egy igazi, ütős 3.0V6TB is nemsokára!!! :)
SKrisz19-06-2008 19:57:01 // 4150
Az meg miért jó? A turbo dízel, akkor az bizony álljon oda turbo benzin mellé!!! Almát almával! :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 18:04:56 // 4149
én nem bizonygatom, mert jó :) megy is meg költséghatékony... bármikor leállok egy TS-sel...
Szilárd19-06-2008 17:13:56 // 4148
Nemsokára újra lesz,igaz csak a Mi.To-ban:((
G-MANN🍀19-06-2008 16:45:54 // 4147
én egy igazi, régi idők emlékét idéző turbós benzinest szeretnék, de most sajna nincs, valahogy elfelejtette az Alfa
SKrisz19-06-2008 13:40:49 // 4146
Nekem semmi bajom nincs a dízellel. Köszönöm tök jól megvagyok vele hétfőtől-péntekig. Én csak azt nem értem, hogy aki egyszer vesz egy dízelt, onnantól fogva folyamatosan azt kell bizonygatnia, hogy az mennyire jó, meg megver minden benzinest...
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 13:28:36 // 4145
hát TS az biztos nem kéne de az opel motoros sem :))))
Szilárd19-06-2008 13:25:47 // 4144
De szerencsére nem sikerült bevezetni...
Szilárd19-06-2008 13:25:16 // 4143
Jól beszélsz:)))
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 13:24:03 // 4142
F1-ben be akarták volna vezetni...
...de ha már a minden napokra vezetjük vissza mért is baj a diesel?
...de ha már a minden napokra vezetjük vissza mért is baj a diesel?
SKrisz19-06-2008 13:22:15 // 4141
A V6TB, egy elavult, öreg techika és még sokat is fogyaszt! Nem kell az neked hidd el! :DDDD
SKrisz19-06-2008 13:21:03 // 4140
...és te hol közlekedsz nap mint nap? Le Mans-ban? Az ott használt techinka szerinted hol jelentkezik a szalonban forgalmazott autókban?
De ha már autósport? Hol vannak a dízelek a rallyban, vagy a Forma-1 -ben, vagy a Nascarban? :)
Ezt a vitát még az index-es topicon évekkel ezelőtt lefolytattuk... elég nagy baromság...
De ha már autósport? Hol vannak a dízelek a rallyban, vagy a Forma-1 -ben, vagy a Nascarban? :)
Ezt a vitát még az index-es topicon évekkel ezelőtt lefolytattuk... elég nagy baromság...
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 13:18:31 // 4139
persze azért egy 2.0V6TB-t elfogadnék bármikor jáccó pajtásnak:)))
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 13:16:02 // 4138
Le Mansban valahogy nem vérzett el a diesel :) hol voltak a benyások? jah hátul kullogtak :)
SKrisz19-06-2008 13:13:06 // 4137
Csak az élet nem negyedmérföldekről szól... Meg amint vége van a futamoknak, viszik azokat a vasakat azonnal nagenreálra. Nem mellékesen hosszú távon (nem párszázmétereken) azoknak is bevérzik a szeme, egy normális benzines vas mellett! :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2008 13:09:49 // 4136
Más világ igen, rendre verik a negyedmérföldesen a benyásokat ehez még iskola sem kell hogy lásd :)
G-MANN🍀19-06-2008 12:52:14 // 4135
szép a járgány és a szine is :)))
Arno16619-06-2008 01:49:16 // 4131
Dizel egy más vilag.... LE is egy dolog a sok kozul...
Le= nyomatek x fordulat. - fizikia 8. osztaly :)
Csaloka egy dolog.
Egy auto vezethetosege nem a max nyomatektol, es nem a max LE-tol fugg.
Hanem ezer mas dologtol.....
Le= nyomatek x fordulat. - fizikia 8. osztaly :)
Csaloka egy dolog.
Egy auto vezethetosege nem a max nyomatektol, es nem a max LE-tol fugg.
Hanem ezer mas dologtol.....
Poló19-06-2008 01:43:54 // 4130
Nálunk készülnek olyan motorok is :)
A 3.0 TDI az alapjuk.
A 3.0 TDI az alapjuk.
Arno16619-06-2008 01:41:35 // 4129
Egyebkent ha 3.2-est vennek a GT elott megneznem a 147-et...
Van egy olyan erzesem h jobb..... igaz nem szebb.... :)
Van egy olyan erzesem h jobb..... igaz nem szebb.... :)
Arno16619-06-2008 01:37:54 // 4128
Halesz, SK, vagy D rendszam....
ennyi :)
Regado az EU-ban!? nemá... :)
ennyi :)
Regado az EU-ban!? nemá... :)
Halesz19-06-2008 00:16:03 // 4127
Seriff, baze, felidegelsz ezzel a képpel :)
Halesz19-06-2008 00:14:14 // 4126
A szombat este után tényleg furcsa ilyennel kérkedni :):):)
Szilárd18-06-2008 21:37:25 // 4124
Itt is gratulálok az új autóhoz.
Szilárd18-06-2008 21:18:03 // 4123
Úriemberek???
Ez valami vicc?:))))
Ez valami vicc?:))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
386
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?