Forum >> GT coupé

Valentino8408-10-2013 18:31:03 // 8721
Sziasztok!

Ha tud esetleg valaki 1.9 JTD felső (nagyobbik) turbócsövet, Vagy van infója, hogy honnan beszerezhető, azt megköszönném.
Norbi GT03-10-2013 07:07:24 // 8720
Sziasztok.
Szombati találkozóra jön valaki Budapest felöl az M7-en???
Csatlakoznék Fehérvárnál.
ChrisVaughn02-10-2013 20:26:54 // 8719
Köszi szépen, sokat segítettél! :)
Fairlane02-10-2013 20:05:32 // 8718
Hátulról fogja három csavar, azokat kitekered, utána a közepét ki tudod venni és hozzáférsz a középső nagy anyához a kormányrúd végén.

Főleg ara kell figyelni, hogy visszarakáskor a kormány jó pozícióba kerüljön. Meg nem árt lekötni az akksit, mivel a kormánylégzsákkal szaszerálsz, a kulcsot meg félig el kell fordítanod, hogya kormányzár oldjon.
boli11102-10-2013 19:44:09 // 8717
Ciao!

A következő hibaüzenetet mi okozhatja, van ötletetek?
Selespeed váltó veszi az összes sebességet, de az 5. fokozatban csipogó hang hallható.
ChrisVaughn27-09-2013 21:08:06 // 8716
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy: szeretném lefújni a kormányt, de nem tudom hogyan kezdjek neki a leszerelésének. Szedte már szét valaki ? Mennyire nehéz, mire kell figyelni?
tipoatti26-09-2013 15:34:53 // 8715
Már volt róla szó korábban, én láttam az igazságügyi szakértői véleményt is róla az árverés előtt. Egy lezuhant repülő, nincs jobb jelző rá sajnos... Emberek, 1 millióért NINCS GT, csak annak kinéző valami olyasmi. :S
ChrisVaughn26-09-2013 15:29:59 // 8714
Félliter, erre voltam kíváncsi. Köszi. :)
Fairlane26-09-2013 10:47:52 // 8713
A tartály oldalán a min és a max között legyen :))

Félliteresbe szokták árulni, egy flaska elég lesz.
ChrisVaughn26-09-2013 10:33:26 // 8712
Fékolaj mennyiségét meg tudja nekem valaki mondani? A váltóolaj mennyisége 2L, ezt megtaláltam, de a fékolajét nem tudom.
Norbi GT22-09-2013 21:47:01 // 8710
Persze 2006-tól amikor átfujattattam azóta szürke szín szerepel a forgalmiban....
tdave00822-09-2013 21:36:47 // 8709
akkor lehetséges, hogy a forgalmiba szürkeként van benne? tk-s lehetett a kocsi? érdekes az egész sztori..
Norbi GT22-09-2013 21:15:43 // 8708
2006-tól kb 2010-ig! Régi rendszáma KND csak rendszám csere volt(nem véletlen),régi színe sötétszürke volt,gyárilag nem lehet dupla kipufogót rendelni!
tdave00822-09-2013 20:45:54 // 8707
kicsi a világ. mikor adtad el és akkor mi volt a hibája? a telefonban 180e km-t mondott rá, illetve hogy a banktól vásárolta ezt az autót. elméletileg magyarországi lehet az LGT rendszámmal. volt sérülés rajta mikor eladtad? a 4 kipuff az gyári?

köszi
Norbi GT22-09-2013 20:00:01 // 8706
Szia.
Régen az enyém volt.
Amikor utoljára láttam(kb fél éve) biztos ki kell cserélni pár dolgot,de ez az árán látszik is!
tdave00822-09-2013 19:45:11 // 8705
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_distinctive-7166194

ezt valaki megnézte már vagy ismeri valaki?

köszi
Frank_Skythe17-09-2013 16:52:14 // 8704
Hát az úgy volt hogy 1000 eur-t adtam a beszerelő műhelynek, hogy az elég lesz mindenre. Be is szereltek mindent. Csakhogy a nem hozzáértésük végett (olasz autószerelő műhely+gáz beszerelő műhely egyben és még nem is látott GT-t :DD meg nem volt dolga JTS motorral, selespeedel meg főleg nem) az első Lovato gázrendszer nem volt jó a közvetlen befecskendezéshez. Egyszerűen nem támogatta. Végül én jártam utána, hogy milyen rendszer lenne megfelelő a motorhoz.

Zavoli Direct rendszer lett végül az autóban, mivel arról voltak már információk működés közben és nem volt gond vele.

Árak, amiket utólag összeszedtem

Zavoli direct rendszer 166,000 Ft (ezt én 130ért kaptam csere rendszerként)
Tartály: 26,500 Ft
Multi szelep: 14,000 Ft
Betöltő és egyéb apróságok kb 10,000 Ft (ez nem pontos mert a Lovato rendszerből maradt benne)
Szerelés: ez már én csináltam, mert nem voltam hajlandó rájuk bízni 0 Ft kb 30 munkaóra olyan minőségben amilyet szerettem volna.

Igazából vizsgák nélkül ki lehet hozni 1000-1200 eur-ból munkával együtt.
GTPeti15-09-2013 16:01:17 // 8703
A JTS volt a kérdés. Reméltem, hogy kapok rá választ, mert érzésem szerint a károsanyag-csökkentési dolgokról (karterszellőztetés és tsai), esetleg a közv. befecskendezésről lett volna szó, mint hátrány. Sajnos nem írták le az említett szakik.

Tuningman szerint blokk szempontjából a JTS amúgysem egyenlő a TS-sel. Más anyagokat használtak, pl. a hajtókarnál, csapágyaknál. (A német fórumok alapján a rossz anyagminőség amúgy is csak a korai TS-ekre volt jellemző. Azokra viszont tényleg.)

Az, hogy a JTD a legrobosztusabb, tudom. Szeretem is. :)
DieselManiaco(NagyVad)15-09-2013 15:51:42 // 8702
ti is tudjátok nagyon jól:) hiába olajoztok,meg számolgattok tiltásokat:) mindenki tudja hogy előbb vagy utóbb,inkább előbb a ts motorok hajtókarszakadnak,szorulnak stb.nincs mit szépíteni.a JTD pedig 4-500ezer kilométeren keresztül ugyanolyan megbízható.
GTPeti15-09-2013 15:32:05 // 8701
A te kipróbáld rendszered beépítéssel mennyibe fáj?
Frank_Skythe15-09-2013 15:19:10 // 8700
A fogyasztás gázzal 9-10 l között van. Persze ez vezetési stílus függő. 36 L gázt tudok tankolni a tartályba. Valamikor elmegyek vele 400 valamikor csak 350 kilométer. Igazából semmit nem lehet észre venni, hogy mikor megy gázzal, csak 5000 rpm felett van egy nagyon minimális torpanás, mert csak addig megy gázzal a szoftver szerint, akkor hirtelen átkapcsol benzin üzemre és onnantól csak benzinen megy a max. fordulatig. Ezt eltekintve nem lehet észre venni, hogy mikor megy benzinen és gázon (kivéve amikor elfogy a gáz, ekkor a szitu ugyan az). Nekem úgy van beállítva, hogy 1000 rpm és alapjáraton benzinnel megy (erre a közvetlen benzin befecskendező hűtése végett van szükség) amíg el nem éri a víz hőmérséklete a 25C. A rednszer teljesen automatikusan kapcsol benzin és gáz között. Teljesítményvesztés nagyon minimális.Mivel JTS-hez kicsit bonyolultabb a rendszer, ezért ennek a szoftver beállítása gyárban padon lett programozva, így a beállításból származó hibalehetőség szinte 0. Más a helyzet a nem közvetlen befecskendezéssel, ott már több rendszer is elérhető több beállítási lehetőséggel. A lényeg hogy közvetlen befecskendezésű motorhoz jelenleg korlátozott a gázrendszer mennyisége (utána járásom alapján kb. 3 van a piacon), viszont azok nagyon megbízhatóak. Sima befecskendezéshez a választék nagyobb, minőségi és kevésbé megbízható rendszere is vannak a piacon, de ezekkel nincs annyi tapasztalatom. Remélem tudtam valamit segíteni. Üdv
Norbi GT14-09-2013 21:47:14 // 8699
Segíts nekem légyszi! Akarok egy másik Autót ami benzines és Gázt akarok bele. Neked mennyivel fogyaszt többet és mi a különbség ha Gázzal Autózól!?
Frank_Skythe14-09-2013 21:30:33 // 8698
Világos :)) egyébként mint minden az is csak karbantartás kérdése, hogy meddig megy el gond nélkül. Majd 60e km után fogok tudni nyilatkozni hogy elő jött e a "típus hiba" :)
Norbi GT14-09-2013 21:06:06 // 8697
Szia,én ném az üzemanyag költségekre gondoltam leginkább,hanem a "megbízhatóságra"...
Frank_Skythe14-09-2013 20:57:22 // 8696
JTS gáz üzemben és minden meg van oldva :)) amióta nekem így van nem igen foglalkozom a fogyasztással :D na jó kicsit többet kell járnom a gáz kútra mert kisebb a gáz tank :)
Norbi GT14-09-2013 20:45:49 // 8695
Mond meg az ismerősödnek csak akkor vegyen JTS-t,ha csak 3-havonta tankol!!! Amúgy csak JTD!!!
GTPeti14-09-2013 14:21:57 // 8694
Cartárs, ebben én erősen kételkednék.
GTPeti14-09-2013 14:12:50 // 8693
Az, hogy mennyi a felni optimális ET-je a felni és a gumi szélességétől is függ.

Egyébként a 147/156 futóműve van alatta, tehát 5x98 az osztókör.
Hermész 8814-09-2013 14:00:08 // 8692
Hányas az osztóköre ,és mekkora ET-szélessségű felni jó a GT -re ??
Köcce.
ChrisVaughn03-09-2013 17:17:42 // 8691
Szerintem meg menjen el, nézze meg, és ha tetszik neki vegye meg. Nekem is JTS-em van, semmi komolyabb probléma nem volt még vele, bár én a motorra megvétel után sokat költöttem, de nem azért mert sz@r volt, hanem mert nem ismertem az előéletét.
ChrisVaughn03-09-2013 17:15:33 // 8690
Megnézettem, semmi probléma nincs. Valószínűleg a meleg zavarta meg a jeladót, meg esetleg az, hogy nem vízszintes talajon álltam.
GTPeti01-09-2013 15:04:47 // 8688
Pedig idézhetnéd, mert nagyon érdekelne, mint JTS tulaj.
(Az, hogy a JTD-k a legjobbak nem kérdés. :)
GTPeti01-09-2013 15:03:48 // 8687
Talán még az olajfogyasztást lehetne megemlíteni, amennyiben hajtották az autót...
(Vétel előtt a "tiltás-számláló" kiolvasása KÖTELEZŐ.)
tipoatti01-09-2013 15:03:00 // 8686
Zé-nél pont most áll egy JTS GT. Nem idézem a véleményét, ha megengeditek erről a konstrukcióról. :) Ezen kívül pl. GabCsi is tudna mesélni ezen motorvariáns "előnyeiről"... SZVSZ. (!!!) verdikt a részemről mindenféle indokolgatás nélkül: GT-t sajnos MUSZÁJ dízellel, vagy V6-tal vásárolni. UFF, sorry. :)
tipoatti01-09-2013 14:58:24 // 8685
Annak ellenére, hogy konkrétan ez egy egészen kellemes darabnak tűnik. :)
GTPeti01-09-2013 14:58:18 // 8684
Atti, ezt kifejtenéd egy kicsit részletesebben?

A szívószelepek elkoszolódásán kívül és a szép számú kat. és lambda szondán kívül nem tudok hátrányáról.
tipoatti01-09-2013 14:56:29 // 8683
Nagyon rövid leszek: NE vegyen JTS-t, még ha csábító is az ára egy-egynek. Bővebb infó a szerelőknél...
Dömpi (il dottore)01-09-2013 14:43:25 // 8682
Sziasztok, egyik ismerősöm szeretné megnézni ezt a kocsit:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_2.0_jts_distinctive_szervizkonyves_1._tulaj-7193150
Mi a véleményetek?
GTPeti26-08-2013 20:03:25 // 8681
Természetesen vagy a jeladó a hibás, vagy tényleg nincs nyomás (értsd: olajszivattyú). Ezt innen senki sem fogja tudni megmondani SZVSZ. :(
morni7626-08-2013 19:50:41 // 8680
Sziasztok!

Lötyög az indítózáram a kocsiban, igazából az egyes állásokat nem is nagyon érzem, viszont az utolsó álláson nehéz átfordítani, többször elő is fordult hogy túlfordítottam és egyből indítóztam. Más autóknál azért ez finomabban működött. Arra gyanakszom, hogy a betéttel van probléma. Jól gondolom vagy ez ilyen? Ha rossz a zár szerkezet, akkor ezt lehet cserélni? Nem vagyok a téma szakértője cseppet sem, ezért csere esetén új kulcsmintázat is lesz vagy az marad?
ChrisVaughn21-08-2013 20:04:50 // 8679
Sziasztok!
Van egy kis problémám. Adott egy 2.0JTS, és már másodjára villant fel indításnál az "engine oil pressure low" felirat. 4-5 leállítás-indítás után eltűnik a hibaüzenet. Olaj maxon van. Mi lehet a hiba? Olajpumpa?
tipoatti20-08-2013 12:04:24 // 8678
Különösebb sztori nincs vele a 147/156 rokonság/kompatibilitás miatt. A kupé kasztni miatt érdemesebb alaposabban megnézni a korábbi, esetleges sérülések nyomait, javítását.
Hermész 8820-08-2013 11:58:12 // 8677
Esetleg van ennél a tipusnál valami, amire feltétlenül oda kell figyelnem ,átnézéskor?- köszönöm.
Alfa GT-Csaba20-08-2013 11:54:07 // 8676
Én mindig azt mondom ,hogy meg kell azt nézni rendesen ami olcsónak tűnik,hamar rá lehet dobni pár száz ezret!Az enyém is 2004-es év végi ,de nem adnám oda 1,7-ért sem mert tudom hogy új a fék a futómű rendben vezérlés cserélve,olaj és szűrők rendszeresen,cserélve,egy szóval rendben van!
tipoatti20-08-2013 11:49:26 // 8675
Ennél sokkal többet KÉNE, hogy érjen egy GT valóban, azonban nálunk értékében sajnos - úgy tűnik - eladhatatlan. :( Saját, és mások tapasztalatai alapján állítom, hogy 2 millió alatt nincs jó GT még ma, 2013-ban sem. Csodák nincsenek itt sem, lehet olcsóbban venni, mire azonban biztonsággal használhatóvá és megbízhatóvá válik, annyiban áll meg egy-egy példány, mintha venne a delikvens mondjuk egy 2 évvel fiatalabb korrektet. SZVSZ.
Alfa GT-Csaba20-08-2013 11:28:09 // 8674
Ezért nem is adom el az enyémet!Mit kapnék érte és mit tudnék belőle venni?Inkább addig megtartom amig szét nem rohad vagy roncstelepre való nem lesz!
tipoatti20-08-2013 11:15:38 // 8673
Viccesek ezek az árak egy GT-ért. Mást inkább nem írok, ennyiért meg kell nézni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.