Forum >> GT coupé

Cselentano05-04-2007 22:51:51 // 822
nincs hozzá magyar térkép sajna
vilotamas05-04-2007 22:38:17 // 821
Sziasztok! Szeretnék egy kérdést feltenni: Alfa Romeohoz ( GT) való navigációs rendszer CD-jét honnan lehetne beszerezni? Egyik kollégám vett egy ilyen autót, és a navigációs rendszere nem ismeri Magyarországot. Ha valaki tud segíteni írjon. Köszi
Bckk04-04-2007 18:17:29 // 820
én ugy tudom még van 500db, de persze ebből persze mi jut ide haza???
Csöri04-04-2007 18:11:27 // 819
Azt hittem, hogy már régóta nem gyártják a 3.2 V6-os mocit. Tévedtem.
Attie04-04-2007 16:18:49 // 818
Akkor össze kell kapnom magam :-) És csak a GT-ben nem lesz? 166-ban lehet? Vagy 166-ot már nem is gyártanak 3.2-vel? Sokat kérdezek? :-))
Csabee04-04-2007 15:59:56 // 817
ez elég sajnálatos!!:((( és az új 3,2 est nem rakják bele??
Bo04-04-2007 15:57:28 // 816
Siastok! Szolgálati közlemény következik, :-)))) most kaptuk a Fiat Mo-tól a következő levelet: "Az EU jogszabályok (környezetvédelem) miatt az Alfa GT-be szerelt 3.2V 24v motort 2007 julius 1 után már nem gyárthatjuk. A 3.2 V6 motor rendelhetősége várhatóan április végén záródik ." Úhhogy, ha valaki GT-t, "nem fűnyírót" és nem "teherautót" szeretne, még van még kb. 3 hete...;-))))) Szolg.közlemény vége;-))))))
Seriff03-04-2007 14:49:59 // 815
Tényleg nem? Nem akarod bántani, ne legyen megint JUKas?:)
Halesz03-04-2007 14:47:30 // 814
Nem nem, ennek a tetejét nem fogom kivágni. Inkább mellé egy 3,2 V6-os GTV lenne jó.... vagy Spider.
G-MANN🍀03-04-2007 14:44:43 // 813
hát igennnn:)
Csöri03-04-2007 13:33:34 // 812
De van 2 plusz hengerem, amibe ÜZEMANYAG=benzin ég.:DDDDD
Seriff02-04-2007 22:18:35 // 811
Még. Ahogy ösmerlek, idén még teljesíted a 2.at is valamilyen ürüggyel:)) És nagyon jól teszed!:)
Halesz02-04-2007 22:15:37 // 810
Nekem is olyan kéne :)))) Csörié különben sem jó, mert se keret nélküli ajtó, se napfénytető. Az enyém legalább az egyik feltételt teljesíti :D
Seriff02-04-2007 22:05:37 // 809
Cserélnél 1:1ben, mi?:P Nekem a Tiéd kellene Csöri motorjával és G-Mann diffijével:D
Seriff02-04-2007 22:04:41 // 808
Nem én írtam rá, hoy Zsótié. Én csak azt szoktam, hogy koszos, de arról is leszoktam már, ne ez alapján ismerjen a fél világ:S
Halesz02-04-2007 17:50:49 // 807
Vaze, kémkedsz utánam? :DDD A matricákat tegnap szedtük le BeeGeevel, még Esztergomban :) Nekem túl sok volt már így, meg azok nélkül is megnézik az autómat :))))) Szerintem így sokkal szebb :D Csöri: 1 az 1-ben akarsz cserélni? :)
Tedi02-04-2007 17:08:35 // 806
Ráfaragtál :D Nem tudtad a tiszta autóra ráírni, hogy "koszos", meg "Zsótié" :D
Seriff02-04-2007 17:02:31 // 805
De nem az övére gondolom;D A matrica-eltávolítás expressz sebességén csodálkozom én is...
Csöri02-04-2007 15:38:08 // 804
Elég hamar lekerültek a matricák.:)) De a felnik most is gyönyörűek. Halesz, most már komolyan gondolkodom a cserén.:PPPPPP
G-MANN🍀02-04-2007 15:20:21 // 803
nagyon ismerős:)) kié lehet?:)
GEORGE02-04-2007 13:27:58 // 802
ismerős a gép :-)
Seriff02-04-2007 13:24:31 // 801
Ma pedig ezt az autót láttam "a hegyen" :))

G-MANN🍀02-04-2007 10:42:15 // 800
Megkésve bár, de most tudtam válaszolni. igen:), velem találkoztál, akkor hoztam el az új autót:).,.,.,.de Esztergomban személyesen már sikerült beszélnünk:) üdv
Seriff30-03-2007 20:19:10 // 799
Szeva! Veled találkoztam az M1esen?:)
G-MANN🍀30-03-2007 08:44:56 // 798
Ez egy jó kérdés:) Remélem ma megtudom, amikor átveszem az autót:)
Tibe29-03-2007 15:52:07 // 797
Köszi, már csak egy kérdésem maradt. Remélem itt már kikapcsolható a VDC, jól gondolom? :) Mert ha nem akkor egy feketepont :)
Bazsi29-03-2007 12:11:43 // 796
Igaz, én nem G-MANN vagyok, de gondolom nem haragszol meg ha válaszolok:)... IGEN, a Q2-ben alapból benne maradt a VDC. Üdv:Bazsi
Tibe29-03-2007 12:02:54 // 795
G-Mann az új GT-ben a Q2 mellett megmaradt a VDC is ugye?
G-MANN🍀29-03-2007 11:57:50 // 794
köszi:)
kru29-03-2007 09:45:42 // 793
Én sem kívánok tovább elmélkedni, csak egy mondat még. Nem a motorral van gond, és nem a lóerőkkel. Ezt kell megérteni. Hanem a hajtáslánccal és a ráeresztett nyomatékkal. Az, hogy hány lóeró, az kis túlzással marketing kozmetika. Függ a teljesítménygörbétől, és a fordulatszámtól, abból számolható. Vagyis ha 4000 környékén kicsit feljebb van még a nyomatékgörbe, amivel egy turbós autónál talán nem annyira nehéz (határokon belül) játszani, akkor mindjárt ott van 5-10LE plusz. Na mindegy... jó várakozást és utána okos autózást!! :-)))
G-MANN🍀29-03-2007 08:49:31 // 792
Más autótípusok hasonló motorjaiból is simán kihoznak 150 lóerőt.,.,., nem érzem ezt a határok döngetésének.,.,. (VW, BMW.,.,.,.,.,) de mivel nem vagyok szakember, rátok hagyom a további elmélkedést:) én egyenlőre annak örülnék most a legjobban, ha telefonálna a kereskedő, hogy végre megvan a forgalombahelyezett autókám és mehetek érte.,.,.,., már csak két nap.,.,.,.,., üdv
Tommaso 15928-03-2007 22:37:35 // 791
Mi újság a GT-s cartársakkal?? Látom Márkó Renaultal jön, P.Zoli 155 Q4-el:-))))
kru28-03-2007 22:20:27 // 790
Igen, azóta én is utánaolvastam és revidiálom a véleményem! Sőt! Egyébként én továbbra sem tennék be boxot, de utánaszámolva meg miegymás, remap-elni sem remappeltetén, nem egészséges. Dyro jött a saab 9-3-mal. Megnéztem. Vajhh miaszarér tud az Alfa csak 305Nm-t, amíg ugyanaz a motor Saab-éknál 325Nm gyárilag, opeléknél pedig 315Nm-t? És a Hirsch tuning a maga 375 vagy hány Nm-ével miért megy át a gyári garin Saab-éknál? A válasz egyértelmű: a hajtáslánc. Az 1.9 16V-ben használt 6 sebességes váltó, amit a 2.5V6 és a GTA is használ, ennyit bír biztonsággal. Vélhetően van benne némi tartalék, de gyanítom minimális. Egyébként nem korlátoznák 305Nm-re a nyomatékot. És nem kerestek volna egy másik váltót a 2.4 20V-hez. De az egy másik történet, hogy abban aztán meg tényleg nincs tartalék...
Tibe28-03-2007 16:52:05 // 789
Ezzel a leírással nem értek egyet, mert ez az 1.9-es 150 pacis Mjet moci már gyárilag a határokat döngeti. Szal nincs benne akkora tartalék hogy 175 lóra húzva még az alkatrészek terhelése a tűréshatáron belül maradjon.
kru28-03-2007 16:26:57 // 788
Ez a PSI is, mint minden más akkor lehet jó, ha előtte és utána is leméreted ugyanazon a padon, ugyanakkor és látod a tényeket.
kru28-03-2007 16:24:38 // 787
Na, a végén még rábeszéltek? :-)))) Egyébként ez nem tűnik annyira vészesnek, mármint a 345Nm, mondjuk sántít a 175LE, mert a 2.4mjet 385Nm-ből hoz ki ennyit, de végül is mindegy.
G-MANN🍀28-03-2007 16:18:53 // 786
PSI: Alfa GT (1,9 jtd 110kW 2004 -) 150 LE 124.200Ft. Eredeti teljesítmény (LE), Eredeti forgatónyomaték (Nm) 150 305 Megnövelt PSI teljesítmény (LE), Megnövelt PSI forgatónyomaték (Nm) 175 345
G-MANN🍀28-03-2007 16:10:33 // 785
Az alábbi tájékoztatót a www.dieselchiptuning.hu oldalon olvastam, a leírtak végén kitérnek a 147-es Alfára is:) A chiptuning egyre népszerűbb Magyarországon. Egyre több diesel erőforrással felszerelt autóval találkozhatunk az utakon. Az autógyártók szigorú előírások szerint gyártják ezeket a járműveket, hiszen az Európai Unió nagyon pontosan meghatározott keretek közé szorítja a károsanyag-kibocsátást, valamint az egyes típusokat teljesítményük alapján meghatározott adókategóriákba sorolja. Az ilyen autók jelentős teljesítménytartalékokkal rendelkeznek, amelyet komoly átalakítás nélkül hozhatunk felszínre, ezáltal sokkal élvezetesebb vezetési élményt nyerhetünk. A PSI-tuningbox úgy növeli meg a turbodiesel autók teljesítményét 20-30%-kal, hogy azok a motor tervezésénél használt biztonsági tényezőkön belül üzemelnek tovább. A károsanyag-kibocsátás nem nő a gyárilag meghatározott értékek fölé, így a környezetet sem szennyezi a megengedett mértéknél jobban. A motor eredeti védelme szintén megmarad, mivel a működését vezérlő számítógép továbbra is érzékeli minden egyes működési paraméterét. Autónk eggyel magasabb kategóriába kerül, anélkül, hogy a kategóriák közti ár- és adótöbbletet meg kellene fizetnünk. A beszerelést követően azonnal érezhető a teljesítménytöbblet. A motor egészen alacsony fordulatszámtól húzni kezd, mint a "nagyok". Lényegesen alacsonyabb fordulatszám-tartományban üzemeltetve az üzemanyag-fogyasztás akár csökkenhet is. Felsőbb tartományokban élvezetes előzéseket vihetünk véghez. Járművünk könnyedén veszi az út összes akadályát, anélkül, hogy többet kellene fizetnünk utazásainkért. Finomabb járás, élesebb reakciók, hihetetlen gyorsulás jelzik a PSI-tuningbox működését. A PSI-Powerbox élvezetes utazást, és jelentős üzemanyag-megtakarítást jelent. Analóg - digitális. Mi a különbség? Analóg - digitális. Mi a különbség? A PSI-tuningbox kivételes minőségű termék. Gyártása az Európa szerte elismert ISO 9002-es minőségügyi szabvány szerint történik. Működését és használhatóságát Németországban a TÜV szerint tesztelték, és fogadták el, így a piac legmegbízhatóbb terméke. A PSI-tuningbox az egyetlen RISC (csökkentett utasításkészletű processzor) processzoros termék, mely valós időben, időcsúszás nélkül módosítja az ECU által kibocsátott jeleket az üzemanyag adagoló pumpa felé, míg más tuning termékek analóg módon, pontatlanul teszik ugyanezt, egyenetlen teljesítményt és nyomatékot eredményezve. Mindegyik PSI-tuningbox berendezés egy mikroprocesszort tartalmaz. Ez a �chip� elcsípi az ECU üzemanyag-ellátás jeleit, és digitalizálja azokat (egy számmá alakítja). Ezután a kapott érték alapján kikeresi a megfelelő hozzárendelt optimalizált kimeneti értéket. Ezt az értéket azután visszaalakítja analóg jellé, amit valós időben továbbküld az üzemanyag adagoló pumpának. A digitális rendszer a motor teljes fordulatszám-tartománya alatt az optimális üzemanyag-ellátást biztosítja. Más tuning rendszerek pontatlanul időzítik az adagolást, ezáltal az autó kiegyensúlyozatlanul viselkedik. A fenti ábra részletezi az üzemanyag befecskendezés optimalizálásának lényegét:. - A zöld terület jelképezi azt a tartományt, ahol az autó motorja az optimális üzemanyag-mennyiséghez jut, így a maximális teljesítményt nyújtja anélkül, hogy a károsanyag-kibocsátás meghaladná a gyárilag előírt értéket. - A vörös tartomány az olyan megoldásokat képviseli, ahol csupán az egyes fordulatszám-tartományokhoz rendelt analóg mennyiség kerül befecskendezésre. Ebben az esetben a motor képtelen teljesen elégetni a befecskendezett üzemanyag-mennyiséget, és erős füstöléssel üzemel. Ezen tartományban a motor a leadott teljesítménytől függetlenül, aránytalanul sok üzemanyagot használ el, és teljesítménye nem növekszik a kívánt mértékben. A PSI-tuningbox meglehetősen kisméretű, köszönhetően az SMD technológiának, rezgés és vízálló is egyben. Az összes típus az autó gyári csatlakozóihoz illeszkedik, így a beszerelés nagyon egyszerű és gyors. Csupán szét kell húzni az autó gyári csatlakozóit, és közé kell illeszteni a PSI-tuningbox csatlakozóit. Más tuning megoldások speciális csatlakozókat használnak, és az ECU kábelkötegét megbontva lehet őket beilleszteni. A PSI megoldásával nem kell megbontani az ECU eredeti kábelkötegét, valamint magát az ECU-t. Minden PSI-egység részletes, képekkel illusztrált beszerelési útmutatóval együtt érkezik a megrendelőhöz. Az autó eredeti állapota percek alatt visszaállítható, ha az autót esetleg el akarják adni, vagy garanciális szervizbe kell vinni. Az alábbiakban felsorolunk még néhány előnyt: • 2 év garancia érvényes a PSI-tuningbox termékekre, • a PSI-tuningbox TÜV minősítésű, ami azt jelenti, hogy megfelel a legszigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásoknak, • a gyártó folyamatosan teszteli és fejleszti a termékeket, • Az Alfa Romeo gyártója felkérte a PSI-t, hogy a korlátozott kiadású 147-es modelljéhez fejlesszen ki egy tuning megoldást, • Közel kétszer annyi PSI-tuningboxot adunk el, mint a versenytársaink egyéb megoldásokat, • A PSI tuningbox sokkal jobb megoldás, mint az irreverzibilis chip-felülírás, mert az eredeti állapot visszaállítható, valamint akárki be- ill. ki tudja szerelni, Ha az autót eladják, akkor a PSI-tuningbox könnyen eladható külön is, vagy pedig az autó vételárát növeli értékével.
G-MANN🍀28-03-2007 10:00:30 // 784
Sajnos Alfás ismerőseim között nincs olyan, aki hosszabb távon használt P-boxot, vagy hasonló teljesítménynövelőt.,.,.. van egy VW Passat-os, aki 3 éve használja, kb 90e km-t ment vele és az autónak semmi baja.,.,.,.,.,. Szerintem egyébként ezek a kis dobozkák a leírtak ellenére max 10-15%-os teljesítmény növekedést produkálnak.,.,,. legalábbis érzésre én többre nem becsülném.,.,.,., Egyébként mivel már az új autóhoz is megvettem a Novitec P2-t, nem fogom a szekrényben tárolni:) én bizony berakatom:) lesz ami lesz:).,.,.,.. Legalábbis most még így gondolom:) Egyébként én szívesen vennék 2.4 JTDm-et, de sajnos a GT-ben nincs ilyen motor:).,.,.,,. és én bizony ragaszkodtam a GT-hez:) További jó elemezgetést kívánok:) üdv
kru27-03-2007 22:31:24 // 783
Nekem akarok én senkit sem le, se rábeszélni! A lentiek mindenesetre tények. Én egyébként azt írtam korábban, hogy szerintem egy tisztességes és nem túlzó remap (obd csatin keresztül) még elviselhető, kérdés kell-e. Szóval a gyári 150LE és 305Nm-t felhúzni, 160-165LE és 340Nm környékére. Annyit szerintem hosszútávon is el kell vinnie, de mondjuk ezt dobozzal nem kapod meg, szerintem. Ennek annyi az előnye, hogy 4-5-6-ban dinamikusabb lesz az autó, ami mondjuk autópályán nem rossz. De kérdés, megéri-e, mondjuk azt a 100-120ezret...
Tibe27-03-2007 22:17:37 // 782
Köszi ezzel asszem meg is győztél :) Marad minden így ahogy van.
kru27-03-2007 22:03:38 // 781
Mondanék egy példát. A 156 2.4 20V gyárilag 385Nm. Nem egy, nem kettő, hanem sok 2.4 20V-t tudok mondani, ami gyári mappel beadta a kulcsot viszonylag hamar (mittudomén 50-60e km) és a féltgengely belső csuklók szarrá mentek. Hozzátenném, a 2.4 20V-ben a belső csuklók speciálisak az eleve nagy terhelés miatt, semelyik másik Alfában nincs ilyen, még a GTA-ban sem. Namost, ezek alapján, miből gondoljátok, hogy az 1.9 16V, ami 305Nm, felhúzva mittudomén 360-370Nm-re hosszútávon el fogja ezt viselni, amikor még az eleve jóval magasabb gyári terhelésre tervezett gyári alkatrész is beadja a kulcsot elég hamar. Na én ezekről beszéltem korábban. Egy tisztességes remap-ben tudják limitálni a nyomatékot és nem egy buta doboz, ami behazudik valamit és az ECU tolja a gázolajat. Egyébként arról sincs senki meggyőződve, hogy a Torsen difi olyan nagyon fogja szeretni a megemelt nyomatékot. Persze, mindez kérdés, meddig használod. Ha 2 évig, amíg tart a garancia, akkor mákod van. Ha mindezt egy 3-4 éves autóval kezded el, akkor már kevésbé. Egyébként egy normális remap-et sem fog a márkaszervíz megmondani, hogy fel van húzva. Elsőre legalábbis nem. De ilyen szempontból mindegy, mert az ECU remap esetén is hatványozottan jönnek elő a dolgok.
G-MANN🍀27-03-2007 13:44:59 // 780
Autópályán nagyon király, egyébként szerintem nem nagy durranás:)
Tibe26-03-2007 22:40:19 // 779
Jah, nem olvastam vissza sorry :) Én asszem maradok a gyári állapotnál. Végülis így sem rossz a kicsike teljesítménye ;)
dyRo26-03-2007 21:28:38 // 778
Lejjebb írta hogy nem túlságosan érezhető, inkább csak autópályán nagy sebesség mellett! Amúgy a KW-nak van kikapcsolható p-box-sza, lehet pont ez az értelme, hogy amikor szükségét érzed, bekapcsolod, amikor meg nem, akkor hagyod a gyárilag sem kis teljesítménnyel döcögni! ;)
Tibe26-03-2007 17:55:11 // 777
Mondjuk 36 ezer egy új autónál nem sok. Különben én is gondolkodtam egy ilyen beszerzésén de lebeszéltek róla mivel nem akarom se eladni se leváltani mostanában a gépet. Mennyire érezhető a különbség?
G-MANN🍀26-03-2007 17:28:16 // 776
kb.36e km-rel adtam el az autót, ha nem úgy használsz egy autót mint egy autóversenyző, szerintem nem igazán tesz tönkre semmit.,.,.,.,. egyébként sem túl brutális ez a p-box, csak egyenletesebbé teszi a teljesítményt a teljes fordulatszám tartományban mivel nem használtam sokáig igazából nincsenek tapasztalataim a hibákkal kapcsolatban nekem bejött a dolog és a későbbiekben is használok hasonló teljesítménynövelőt:) üdv
Tibe26-03-2007 15:27:08 // 775
Hány kilómétert mentél a P-box beszerelése után? Azt mondják egy darabig bírják az alkatrészek a megnövekedett terhelést, mivel túl vannak méretezve de aztán csőstül jön a baj.
G-MANN🍀24-03-2007 22:02:49 // 774
Én régi GT-ben Steinbauer P-boxot használtam, most adtam el az autót, de eddig nem volt semmi baja.,.,.,., :)
dyRo24-03-2007 11:19:14 // 773
Hát, tudni én meg aztán pláne nem tudok, csak sejtek, de te azért gonolom kicsit jobban sejted a dolgokat! ;) És igazad van, fogalmam nincs milyen váltó van alapból a Saab-ban, azt hittem azt is az alfától kapja 'szett'-ben a motorral... Persze igazad lehet mert azt hiszem a hátramenet nem ugyanott van!! Na mind1. De azért a Novitec, meg a többi csak tudja hogy mit csinál, nem? És a lóerőket meg nem tudom elfelejteni! ;))) Meg persze a nyomatéktöbbletet sem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.