Forum >> GTV-GTA

giovanni22-08-2006 14:04:33 // 41464
Merezzel a motral már Ok föleg hogy a pörgösebb 4 hengeres van még benne... nem a túrázós 5-ös :)))
IuliusCaesar22-08-2006 13:54:04 // 41462
hát majd szólok hogy egy király munkaerő akar jelentkezni ;)
Ollah22-08-2006 13:51:12 // 41461
Ejj, de huncutul tud fogalmazni Őcézársága! ;))) Monnyuk nem rossz munkaidőben mindenféle pipikkel hetyegni... Nincs hozzátok munkafelvétel? :DDDDDD
IuliusCaesar22-08-2006 13:49:22 // 41460
ja csipázom énis :) de most csak egy ananászos pipi(szőkésbaran) volt a kínálat... ...de finom volt a melle... :)
Ollah22-08-2006 13:43:01 // 41459
Ezen még mindig röhögök. :) Hithű túrósként akkor a túrós kajákat kell preferálnom. Well, nem baj, csipázom a túrós kajákat. :)))
Ollah22-08-2006 13:42:03 // 41458
LOL! Gio' A linked nem volt 100%-ban sikeres, hogy virágnyelven fogalmazzam meg. Röviden: elb@xtad. ;DDDDDDDDD
IuliusCaesar22-08-2006 13:29:11 // 41457
ja és az nem Kappa hanem k coupe ...egész más...
IuliusCaesar22-08-2006 13:27:00 // 41456
nem apuka dizájnú hanem CLASSIC capito!? ...de télleg jólenne ha nem kéne színi :PPP skrisz köfike a biztatást :) látszik a fejlődés ugye?
SKrisz22-08-2006 12:53:09 // 41455
Első lépésnek ez is megteszi... Elindultál a lejtőn! :PPPP
TarP22-08-2006 12:33:31 // 41454
Hogy ne kejjen színi! :) Kappa télleg apuka dizájnú autó. Arra nehéz rámondani, hogy fiatalos, Brerára még ugyancsak. Nem gyerekes, hanem ifjús-fiatalos. Mint én :)
IuliusCaesar22-08-2006 12:19:22 // 41453
...asszem megyek ebédelek egy kis túrós tésztát...
giovanni22-08-2006 12:13:40 // 41452
Itten van a rendes motoros :))
IuliusCaesar22-08-2006 12:05:27 // 41451
Király! Túró?! ammeg minek ha van ccm ;))) ...de ha még azislenne... hmmm...
Ollah22-08-2006 12:01:16 // 41450
A GTV-t azért még inkább megveszik a hülyegyerekek jáccóautónak. Gondolom. Asszem. Talán azért is, mer' picit occóbb? :P A Brera komolyabb gépjármű szerintem is. De azé' el tudnám képzelni a seggem alatt. :) Ammeg valóban sajnálatos, hogy a 159 megkapta a frontrészt, mert így rengeteget vesztett az egyéniségéből/egyediségéből. Cserében a 159 lett igen vad. Amit nyertünk a vámon... :)
Ollah22-08-2006 11:58:29 // 41449
Cézárom, ha aszondod, akó így vanik... ;))) Mán TSak egy túró kéne arra a vasra, ha naon kekeckedni szeretnék... ;)))
TarP22-08-2006 11:55:52 // 41448
Semmiképpen nem. A GTV sem néz ki jól suhanckézben. Oda Abarth Punto-k, Abarth Sincsengó-k valók. A BRERA egy luxuscoupe. szerintem a 30 évestől felfelé korosztály számára. 45-50-esek inkább azért fogják venni, hogy 30-asoknak tűnjenek :)
SKrisz22-08-2006 11:53:08 // 41447
Na Ollah! Itt a magas laszti! Tessék megmondani a frankót! :PPPP
SKrisz22-08-2006 11:51:54 // 41446
Nem én találtam ki! Ez az Alfa hivatalos álláspontja és ha jobban belegondol az ember, meg megy vele egy karikát el is fogja hinni, hogy nem a suhancokat éreccségi ajándéka lesz Lujdzsiéknál az biztos! :))
IuliusCaesar22-08-2006 11:51:51 // 41445
Üdv Urak! Sorry hogy beleszólok, de legjobb legszebb legnagyobb leg...bb a k coupe megy mint a gtv hegyre fel és 1/4 1/8on is, van benne sperdifi meg hely 4 főnek és 500l csomagtér ezérthát nagyon király bulizós autó is! és hát ilyen segge egy autónak se... ezt még a Ollah király is beláthatja :))) sorry még1ccer
TarP22-08-2006 11:48:30 // 41444
40-50? Neizzéjjémá' Tipikus világfi autó. Nem attól függ, mennyi idős vagy, nem is attól, hogy mi a foglalkozásod, csak attól, hogy milyen a megjelenésed, stílusod. A Brera valami olyat sugall, hogy: "ITT VAGYOK, SENKI NEM ZAVAR, NO PRBLÉMO, ÉLNI KELL, KI MER KÖZELEBB JÖNNI?" Valóban nem olyan, mint a GTV, nem egy zsebFerrari. Ez egy zsebAstonMartin. Mármint megjelenésre, ránézésre. A 159 miatt veszített némileg a "unique" érzetből, de ennek ellenére megvan benne az, hogy nem tudod levenni róla a szemed.
Ollah22-08-2006 11:40:02 // 41443
Az biztos, hogy túl öreg vagy, de ezzel nincs kapcsolatban. ;PPP És amúgy meg jaja, irredenta-kirekesztő-faszista vagy. Vagy hogykeemondani. :)))
Ollah22-08-2006 11:38:45 // 41442
Igen. A GTV a fiatal hülyegyerekeknek való, a Brera meg az 50+ korú, pocakos Jürgenbának. :PPP
SKrisz22-08-2006 11:36:13 // 41441
Pont fordítva! :))) A Brera célközösége a 45-50 éves korosztály! Szóval te még túl fiatal vagy hozzá! Nem értél még meg erre a szépségideálra! :)))
Ollah22-08-2006 11:35:19 // 41440
Jól beszélsz. Bár a szépséget illetően asszem tudod, hogy tévecc. ;PPP
giovanni22-08-2006 11:34:31 // 41439
Akkor én ezexerint már túl öreg vagyok és kevéssé befogadó, hogy nem tudok megbarátkozni vele...
SKrisz22-08-2006 11:30:41 // 41438
Én meg azt magyarázom, hogy tök felesleges a Brerat a GTV-vel összehasonlítani... Nem egy korosztálynak, nem egy stílusnak szól a két autó! :)))
giovanni22-08-2006 11:19:03 // 41437
Ezt magyarázom, :) Ég és föld a különbség! - a GTV javára :)))
SKrisz22-08-2006 11:17:04 // 41436
Szerintem meg pont fekában nem mutatja az igazi alakját. A bemutatón egymás mellett állt egy feka, meg egy rosso... Ég és föld a különbség (a rosso javára) :)))
TarP22-08-2006 11:14:38 // 41435
Bárhol nem, de láttam egy feketét szembe jönni és nem tűnt sem felfújtnak, sem pufinak, csak egyszerűen lenyűgözösnek.

Nem lehet nem észrevenni. Karakteres, emberes, semmi csiricsáré, semmi túlkomolykodós, eccerűen lenyűgöző!

SKrisz22-08-2006 11:12:15 // 41434
Well... Hallottam már én is olyat, hogy az autóm hangjáról áradoztak kollégák... Istenem a szép emlékű első Dedrikusz... Az mindent vitt!:))))
giovanni22-08-2006 11:10:26 // 41433
Max az autóitok ;-)) Mer a legszebb én vagyok :))) Amúgymeg nehogy má aszond, hogy a felfújt puffasztott Brera bárhol a nyomába ér egy GTV szépségének!!!
TarP22-08-2006 11:02:37 // 41432
Lassan tényleg csak az marad nekünk, hogy mi vagyunk a legszebbek :) Amíg a Brera-k el nem terjednek ... Attól meg nem kell félni.
TarP22-08-2006 10:58:22 // 41431
Az egész jó. A végén még 1.9MJET párti leszek. Bár végsebességre nem tűnt ijesztőnek a GT az autópályán:) +35ló azon is javítana...
Ollah22-08-2006 10:54:48 // 41430
Jaja, a gyári TB-t üti. Bár a TB is 15,6 körül tud szaladni gyári állapotban, de 1/8-on valóban 10 fölött "vánszorog" csak. Vazz', olajkályhákról beszélünk, családi limókról... Ehh... :))) Gio' Nem is a TS utolérésén volt a hangsúly; nem tölt el nagy büszkeséggel egy 70 LE-vel gyengébb autó megütögetése. :) De aranyos volt Giorgio, visszafelé gurulgatva áradozott az autóm hangjáról. Hogy ilyet ő még soha... :) Well, legalább a hangja legyen jó, ha már menni nem megy. :)))
giovanni22-08-2006 10:47:33 // 41429
Viccőtem :) Még jó hogy utólérsz egy másféltonnás 2Ts-t :))
DCS22-08-2006 10:39:53 // 41428
Olyan 185-190 ló ,de az idők magukért beszélnek 9.8 201 méteren 15.4 402 méteren.Ez azért nem rossz eredmény,ahhoz képest ,hogy egy gyári V6 turbo vagy egy 3.0 V6 10 feletti 201 méterre és 16 feletti 402 méterre képesek! Ezek az autók ugye 200 ló ,vagy felette vannak! :-)
Ollah22-08-2006 10:33:30 // 41427
Nono. 4500-nál van a redline, addig lehetséges, hogy érdemes eltolni egy módosítás után. És ha 1000-től húz mintálat, akkor kb. egálban is vagyunk, ami a fordszámtartományt illeti. :)))
TarP22-08-2006 10:33:25 // 41426
1.4sec??? Az ilyenek miatt alacsonyak a sebasséghatárok! Mert ilyen reakcijóidővel, ha történik valami, 50-ről alig tudod lefékezni az autót....... ... ... a kocsmáig :)
Ollah22-08-2006 10:32:07 // 41425
Mivel időre mentem, ezért túlzottan nem érdekelt a zöld jelzés. Megfelelő fordulatra tettem a gépsárkányt, majd kilőttem. 1/8-nál már így is megvolt Giorgio. :)
giovanni22-08-2006 10:31:25 // 41424
Szvsz elég behatárolt az a 4K RPM amit tudnak forogni... :)))) nincs olyan sok lehetőség jáccani :DDDD szóval igen valszeg már 800-nál csúcsnyomaték van :(((
Ollah22-08-2006 10:28:42 // 41423
Yeah, asszem ez valószínűbb. De gondolom azzal is lehet játszani, hogyan és mikor adja le a teljesítményt/nyomatékot. És az a nem mindegy...
giovanni22-08-2006 10:28:39 // 41422
:)))) De azért lássuk be nem túl fényes az 1.4 :) micsinátá? még gyorsan lecserélted az olajat rajt előtt :PPP
TarP22-08-2006 10:28:05 // 41421
Ühüm, tehát könnyebbek, mint a GTA-k? 147-ben biztos. GT-ben is csak 1360kg. az nem is rossz. Igaza van Ollahnak, 2.4MJET kell a GT-be. Ha már a benzines motorokat nem fejlesztik kellő vehemenciával.
Ollah22-08-2006 10:26:37 // 41420
Sokkot vazze', sokkot. ;))))) Gio' Nem, azok netto idők. Szép is lenne, az 1,4 reakcióidőt levonni a 9,7-ből meg a 15,15-ből. :)))
giovanni22-08-2006 10:20:23 // 41419
Inkább olyan 175-180 ló szvsz...
TarP22-08-2006 09:25:49 // 41418
Azt jól láttam, hogy az 1.9MJET-ekből min. 200 ló kijön, meg vagy 350Nm DCS beavatkozás után?
giovanni22-08-2006 09:12:24 // 41417
Jó reggelt :) Ahogy elnézem nem is akármilyet :)) azóta is néma.. sőt mindenki mást is elnémított...
Don Gombóc21-08-2006 20:55:15 // 41416
Stresszetet kaptá vazze?
giovanni21-08-2006 20:43:00 // 41415
Te figymá' most a rekcióidő benne van az időbe vagy sem??? Merhaigen akkor a legjobb időd bőven lehetett volna 15-ön belül :-O
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.