Forum >> GTV-GTA

TarP08-06-2005 17:24:42 // 11564
Teljesen egyetértek. Csak azért hadoválok itt, mert valaki ( Olah :) ) FIZIKAI lehetetlenségről írt. Nem, ez nem fizikai, ez vérmérsékleti lehetetlenség:) !!! Én is imádok örömautózni, csak én kint ebbőt a genya városból, ott meg lehet menni, ahogy jólesik (Provided, hogy keine Police measuring !) Autópályán, ha 18 litert akarsz itatni vele, akkor végig 225-tel kell menned kb... Azt meg nem lehet, mert valami jó kis streetracing 1,2-es VW, Opel, vagy Dáwó úgyis elédtoppan.
giovanni08-06-2005 17:19:55 // 11563
Jó hogy így leírtad... Nagyjából én is képben vagyok a dologgal DE Tartsál sznobnak akárminek nekem egy autó főleg alfa megvásárláskor 20-ad rangú szempont a fogyasztás.. Ha nem így lenne Dájhácú sárád 1.0 tádével vagy népautó lupóval járnék oszt annyi Esetleg alfaszívvel vennék egy egykilencjtd-t Hálistennek jelenleg semmi nem szab gátat annak hogy ha akarok 20L-t toljak le a masina torkán és remélem ez sokáig így is marad... És boldogan örömautózhatok az autómmal anélkül hogy meredten nézném a fodszámmérőt és arra figyelnék hogy u vazz 100rpm-el tovább forgattam ez most 2 centiliter többletfogyi... De ez az én véleményem/nézőpontom - egy a sok közül....
TarP08-06-2005 17:08:20 // 11562
A fordulatszám növekedtével (alapjáratról 800-) először csökken a fajlagos fogyi. 2000-2500 között a legalacsonyabb, mert ott a nyomatékmaximum és ott a legjobb a motor hatékonysága. Ezután először lineárisan nő a fogyi, mert több benzin megy bele, de még kezelhető. (kb 3800-ig) Azután már a hengerfal surlódása is beleszól, mint nem lineáris tag, meg olyan dolgok, hogy elég idő van-e az átöblítésre, meg az, hogy a lángfront fégig tud-e futni, vagy csak folyamatos égés van... A Lényeg: Egy motorbicó képes 12-14 litert enni, mert az üzemi fordulatszáma 12000/perc. Ott már semmi nem ideális. Az egy elhangolt motor. A GTV tud keveset enni, de a nagy tömeg, a V6, meg a Turbó természetesen mind növeli a fogyit. Az rajtad áll, hogy mennyivel.
giovanni08-06-2005 16:57:38 // 11561
Ez nem váltó hanem jobbláb kérdése :)) Ollah nagy :)) ezért nehéz a jobb lába... Én kicsi vagyok de még a súlyelosztásom is szar mert az én jobb lábam is nehéz :))) Viszont hamarabb meg is állunk :))
TarP08-06-2005 16:54:50 // 11560
Ügyes vezetéssel 10-11liter között eszik, ezt bizonyítani tudom sok-sok tankolási cetlivel !
TarP08-06-2005 16:45:26 // 11559
Mi az, hogy fizikailag??? Ez a motor 2000-nél olyan nyomatékot tud, mint a Hondák, Toyoták 5500-nál! 2400-nál meg már olyat, mint az előzőek soha-sehol... Csak tudni köll bánni a váltóval :)
giovanni08-06-2005 16:42:24 // 11558
Nekem ugyanez csak a zotópálya kimarad reggel dugó este dúgó.... ha van üres 300m-er persze hogy eltolom(az a dolce vita) nem is áll meg 18 alatt.... :)))
TarP08-06-2005 16:42:13 // 11557
Ennek örülök, hogy van rajtom kívül is ECO V6TB :) Cél a Guinness rekordok könyve :)
TarP08-06-2005 16:40:30 // 11556
Köszi, azért lehet itt tanulni. Érdekes infók, bár 0. lépésnek akkor egy direkt szűrőt kellene, hadd tudjon lélegezni, ennek csak pozitívumai vannak. Az a jó tunning, ami minden szempontból javít. (Csak nem sok ilyen van)
Csabee08-06-2005 16:39:22 // 11555
de:))))) alapjáraton elindul minima kuplungal, 2000 nél elvát szigorúan, pályán 4000 alatt maradni:)))))) ha állni kell sokat , na ammá gáz, multkor 1,5 órás 1-2 után 12 kajolt:(((( éjjendemszkinemkellazelkerülö legyeninkább4esemetro:((((((((((( merattokevesebbleszakijon:((((((
TarP08-06-2005 16:38:36 // 11554
Ja, pl folyamatos 140-nél kb 200km-en nem eszik meg 20 litert, az bittos.
Ollah08-06-2005 16:33:16 // 11553
Nem lehet. Ennyi. Nem lehetséges. Fizikailag ki van zárva. Képtelenség. Pont.
Csabee08-06-2005 16:31:20 // 11552
nem nyafog, midennap kib@szott pesti dugó csodált résztvevője vagyok utána ótópálya, a fogyi 10l/ 100 km:)))))))) mindez psze lábujjhegyen:!!!!
Ollah08-06-2005 16:29:41 // 11551
"Ha lehet menni, nem eszik ennyit, mert akkor a km-ek is nőnek." Höhö, ez teccik... :DDDDDD (Értem, mire gondolsz.) ;)
Ollah08-06-2005 16:28:38 // 11550
NOS! Körbe kell nézni, kinél vennéd. Vagy csak átköszörültetnéd itthon valakivel? A jobb mindenképpen a típusspeckó, külföldön gyártott cam lenne, bár többen aszongyák, nem árt egy ECU-remap hozzá. Aztán Coupe 20V Turbo-s srác meg aszongya, csak a cam-től kaptak haverok +20-25 lovat más mod nélkül... Most akkor hol az igazság? A lényeg: ha nem akarsz komolyan motort berhelni, csináltass egy totál nyitott kipuffot, dcűrő + csipsz, oszt van 20-25 plusz lovad + 35-40 Nm és ez össze-vissza 150k körül megáll... ha a mi csipszünket vásárolod "2őt fizet 1-et kap akcióban"! :PPPP A veztengelycserét akkor fontolgasd, ha komolyabb motortuningon töröd a fejed. Egyrészt már önmagában b@szott drága egy új veztengely, másrészt kérdéses a hatása önmagában. Viszont nagyobb tengelyhez nagyobb túró, nagyobb injektorok, nagyobb pumpa, egyedi ECU stb... Ez má' sok pénc. Kb. ennyi volt a lényege annak, amit a kintiektől (és a hazai nálam lényegesen, sőt sokkalta okosabbaktól) "elcsórtam". ;)
TarP08-06-2005 16:23:44 // 11549
Miféle fun ??? Amikor végigálltam a Nagykőrösi utat 7:50-kor, a Hungári körútat9:00körül, meg a Margit körutat 10:00körül, utána felmentem 1-esben a Hűvösvölgyi úton Szamosiékhoz... Ez a tütükézés... Ha lehet menni, nem eszik ennyit, mert akkor a km-ek is nőnek.
giovanni08-06-2005 16:22:58 // 11548
Erre csak azt tudom mondani amit múltkor Ollah nekem: Hallom hogy V6 12v jön mögöttem :)))
giovanni08-06-2005 16:18:54 // 11547
Helyes helyes :)) Fun starts at 18L/100 Km :))))))))))
Ollah08-06-2005 16:15:25 // 11546
Ügyeees, ügyeees! :PPP Na minnyá ránézek én néköd erre a tengely-dologra...pill...
TarP08-06-2005 15:57:35 // 11545
Ezmeg millen információ? Tessék kérem vállalni a felelősséget :) Azért vakítás, mert a mögöttem lévő lángnyelveket lát, amitől elvakul???
TarP08-06-2005 15:55:38 // 11544
A szervízben azt mondták, minden V6TB-nek ilyesmi hangja van. Tippre 2-3 szelep-tőke (ne kutyázzatok le, nemtom, pontosan mi, mióta kiderült, hogy nem hydrotőke... ) csattoghat némileg... No, majd jövök találkákra és ha mindenki csak fintorog:), akkor megcsináltatom. Mostanában minden váltás között gázfröccsöt adok, ami igen szép hanggal jár, meg megmarad a fordulatom, tehát szebb a váltás... Cserében közelítek az Ollah fogyasztásához (100km belváros 16liter...). akkor most ügyes vagyok ? :)
Ollah08-06-2005 15:55:21 // 11543
Fél év után én is újra 100 alatt vagyok. :))) Nagyon kemény. Se csipsz, se túró... :( TarP! Külföldi fórumon azt olvastam, hogy a nagyobb veztengely a V6 TB esetén inkább a parasztvakítás kategória. Aztán, hogy mennyire hozzáértő ember írta, asztat eemondani nemtom. Kérem kapcsojjaki.
Csöri08-06-2005 15:54:43 // 11542
Nem értem ezeket a túrós embereket.:))
SKrisz08-06-2005 15:50:18 // 11541
Neked is! Én most fogyózom!:)))
SKrisz08-06-2005 15:49:54 // 11540
Igazából meg kellene hallgatni az a motort, mert a 12V V6 -oknak Alfáéknál eredendően van egy csattogó hangja, ami teljesen természetes a felépítésből kifolyólag (24V-re ez már nem igaz). Szóval tudni, hallani kellene, hogy ez melyik fajta. Az egészséges, vagy már a beállításért (jobb esteben) ordibálós!:)
TarP08-06-2005 15:40:23 // 11539
Oké-oké, nehogy má enyém legyen a legtrottyabb állapotban műszakilag... Csattog-kicsit, váááá, eccer veszek ki szabit és felmegyek a hegyre... De vigyázzon, aki most a Szamosiék felé akar autózni, mert 7-8cm-es mélységben felmarták az aszfaltot, az aknafedők meg maradtak:( Így végig reflexvizsgáalt, meg szlalomverseny... szörnyűűűűű Ha már felhozódott a vezérműtengely...A túrós autóknál van értelme vezérműtengelyt nagyobb összenyitásúra cserélni, vagy akkor a kipufban fog lángolni a benya?
Szilárd08-06-2005 15:33:42 // 11538
Na akkor jó étvágyat:)))
SKrisz08-06-2005 15:27:01 // 11537
Persze azért az étkezési szokásokról pl. chips, meg túró, nyugodtan mehet a csevej. Az érdekel mindenkit!:)))
SKrisz08-06-2005 15:25:44 // 11536
Ugyan! Ez csak a mádoslagos célja! Az elsődleges: Haverok, Buli, Fan... na jó ezt hagyjuk!:DDDD
giovanni08-06-2005 15:21:07 // 11535
Én sem bánom ha kicsit "szakmázunk" is... Mert végülis mégiscsak ez is lenne a topic célja :))
SKrisz08-06-2005 15:15:46 // 11534
Ezt a fajtát kell! (BMC F1)
Szilárd08-06-2005 15:13:14 // 11533
Rá van írva,hogy kell-e.
SKrisz08-06-2005 15:11:29 // 11532
Remélem sikerülni fog és durván alázol vele sok jürgentuningolt tödöit, meg a sok idiot mellbőszültes marhát!:))) DC: Egyet tudok mondani 3 lesz belőle: Olajozni, olajozni, olajozni, 5K km-enként tictítani /büdipesten a sok mocsok miatt lehet, hogy hamarabb sem árt.../ :D
Ollah08-06-2005 15:06:50 // 11531
Hehe... ;))) Kíváncsi vagyok, mennyit hoznak összesen ezek a vackok. Persze dcűrővel együtt méretem majd, hogy legyen egy ezévi, véglelges állapot. Naon szeretnék 240 lovat és 340 nyomatékot. Nagyon... :))) De ez egyelőre álom, a valóság meg majd mond, amit mond. A dcűrőt beszerelés előtt olajozzam vagy a gyári csomiból kiszedve nem kell?
Ollah08-06-2005 15:04:43 // 11530
Felszívni magam????????? Dehogy is... Csak beszélgetést óhajtottam kezdeményezni. Bár egy kicsit komolyabb diskurzus talán tényleg túl sok már itt a sok szmájli között. :))) Én komolyan kérdeztem, amit kérdeztem a T28 méretéről, illetve hogy mit érdemes venni. Az meg, hogy megéri -e nekem a 100+ k ezért a valamiért, amit faragnak, azt a csipszem miatt mondtam, mert ugyebár azért is fizettem 70-et, oszt akó az a kérdés, megérte -e... Nekem meg, más meg biztos hülyének néz... :) A túró remélem, hoz még ugyanennyi pacit ugyanezen a nyomáson, utána kipuffátszabás jön remélhetőleg occsóér', és bízom benne, hogy nyomásemelés nélkül elérem keréken a 200 lovat idén. Jövőre meg... Hajjaj... ;)
SKrisz08-06-2005 15:02:07 // 11529
Ollah merre vagy??? Flood rulla?:DDDD
SKrisz08-06-2005 15:01:44 // 11528
A sorrend jó, a nevek stimmelnek, de a számlaszámot én mondom és utalni is nektek kell!:PPPP
SKrisz08-06-2005 15:00:54 // 11527
Te most komolyan viszed Hétfőn a vasat? Lassan ott tartunk, hogy én csak a garázsban simogatom az autómat, mert ezek után már oda sem merek állni Gio és melléd... Megesztek reggelire... :P
SKrisz08-06-2005 14:59:50 // 11526
Bár elgondolkodva... tenni kell elé egy kompresszort és akkor már milyen kis fasza dolgo lehet ez. 1000+Le meg aztán minden fordulatról gumifüstölés!:)))
SKrisz08-06-2005 14:58:47 // 11525
bazeg... ez mire felpörög a V6 már halálhörgésben fullad meg!:)))
SKrisz08-06-2005 14:58:03 // 11524
Gio! Méltet megkaptam, köszönöm szépen! Jövök egy üveg bubis vízzel!:))) A történet, természetesen érdekel, ha beleférek a súlyhatárba én is!:))) /eméítettem, hogy erősen fogyózom!:)))/ Ha lesz bármi fejlemény kérlek szóljál majd!:)
giovanni08-06-2005 14:54:36 // 11523
Vegyé ilyet ez is csak 500USD :))



Ez má méret :))
giovanni08-06-2005 14:31:59 // 11522
Hideg-meleg faxsetuggya.. Az vanik hogy szeretném elveinni Szamosiékhoz mégegy körre, de előtte alkatrészgyűjtésben vagyok mert első fékbetét kell!, hosszab háccsórúgó kell!, háccsógátló kell!, ha mán leszedik a szelepfedelet új tömítés kell!, valszeg a hátsó kipusort is leszedik (önindító tisztítás) akkor gondolom annak is szépen szét van égve a tömítése tehát az is csere! Na ha ezek megvannak akkor viszem az autót... és akkor csak néhány dolgot mondanak majd még ami kell! :(((((( Túróügyben meg ne szívd fel magad csak viccőtem..
Ollah08-06-2005 14:14:34 // 11521
Télleg, Tiéddel miva'? Mostakkor hideg vagy meleg? Már ha érted... Bájdövéj, a T28 az arról szól, hogy kap egy nagyobb lapátot a T25. De tudtommal nem a kompi- és a turbinalapát lesz nagyobb, csak az egyik. (Véleményezem, hogy a kompresszorlapát.) Viszont esetemben mindkettőt cserélik...hétfőn, mert hétfőn viszem az autót. Illetve nyilván hétfőn nem lesz meg, hanem 3-5 nap alatt. Ha rossz az elméletem a T28-ról, akó tessék kijavítani. Bár nem hiszem, hiszen az is egy T2 hibrid, tehát a háznak elvileg ugyanakkorának kell lenni. Szintén megjegyezném, hogy sem én, sem más kolléga nem fog "hűvazze!!!" plusz teljesítményt kapni egy T28-tól, szal el kell dönteni, megér -e ez a játék 100-120k-t. Ahogy esetemben a csipszem 16 lova és 30 Nm-e. Bár egy T28 esetén könnyebb a nyomást feltolni. Khm... :P Ésmégvalami: az igazi nagy akasztás egy GT28RS lenne, ballbearing meg annyavalaga, minimális turbolag-gel, gyorsabb felpörgéssel, fent jobb töltéssel stb. Ez itthon 290.000 körül van...
giovanni08-06-2005 13:42:22 // 11520
Csak egy gondolat... Nem tudom mennyit mész az autóval de ha sokat akkor inkább bírj ki egy napot és csináltasd meg a szelepállítást.... mert: 1 mint azt korábban többen is írtuk később komoly költségesebb gondokhoz vezethet... 2 hogy néz ki hogy látja valaki az autódat hogy milyen gyönyörű :)) és ahogy közelebb ér hallja hogy csattog.. legalább mi ne járassuk már le a márkát... Nekem a szívem szakad meg amikor meghallom az autómat és mindent megteszek hogy minél hamarabb orvosoljam ezt a problémát csak úgy fest nekem kicsit bonyolultabb lesz...
giovanni08-06-2005 13:36:46 // 11519
Tedd azt... ha hamarabb hallod csinálj valamit.. mert sajni nagyon gagyi német szervószivattyú van benne ami elég könnyen megadja magát :(( és bár gariba cserélik mire megjön stb az hosszú idő...
kod08-06-2005 13:34:10 // 11518
ez jo gondolat.. meg 3K es 20Ks szerviz .. akkor lebeszelem ezeket.. ha pedig ismet hallani akkor megyek es megmutatom a vasat... szerinted meg 3Kt varhatok?
kod08-06-2005 13:32:53 // 11517
igen elkeszultek: nyilatkozat a felelossegrol : mindenki csak a sajat... eloszerzodes szerzodes nyilatkozatok.. minden ami kell... :-))) remelem Ollah ajmerikaban sikerrel jar mert az export import papirok is keszen... :-)))
giovanni08-06-2005 13:31:29 // 11516
Cseréltesd/ cseréld le az olajat..... Lehet hogy valami kosz van benne ami be tud akadni a szivattyúlapátoknál és azért nyüszög....
kod08-06-2005 13:29:24 // 11515
potty nyema.. tartaly tele.. folyamatosan azonos hang volt kopptol koppig.. ma nincs illetve csak nyitott ajtonal es nagyon halkan.. en ezt nem ertem.. nem mentem el a szervizbe mert nem akartam egetni magam....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.