Forum >> GTV-GTA

LacUS18-01-2011 23:57:55 // 89814
Inárcs Kakucsring?
SKrisz18-01-2011 22:42:33 // 89813
Én is voltam fent nem egyszer, hétvégénként le szoktunk ugrani páran motoros kollégákkal :)
Valóban motoros rendezvénykere van kihegyezve a pálya, de folyamatosan vannak autós rendezvények is, így a lehetőség adott, rá kell kérdezni :) Ha más nem akkor meg szépen át kell sétálni az étterem mögé a kispályára (super-moto pálya) és lehet egy qrva jót go-kartozni :)
KGBMAN18-01-2011 22:38:20 // 89812
ismerem ott a tulajt, a fotóst és az éttermest is. Motoros rendezvényekre vannak kihegyezve főleg és nem szeretnek autót felengedni emiatt. Nem tudom idén hogy vannak betáblázva, de német osztrák és egyéb külföldi rendezvények vannak főleg (mivel a tulaj német) és hacsak a gazdasági válság miatt nincsenek kihagyások akkor már most be vannak táblázva októberig. Amúgy jó kis pálya :) Én motoros rendezvényeket voltam ott fotózni, onnan tudom :)
SKrisz18-01-2011 21:46:33 // 89811
Itt van pl. a Pannonia Ring - Ostfiasszonyfa Pályabérlet nemtom mennyi lenne (meg tudom érdezni) de ha más nem go-kartozhatunk egy qrva nagyot tavasszal :) Azokkal a gépekkel elég fun az a pár perc :)))
Seriff18-01-2011 21:40:22 // 89810
Értem én. Majd az okosak megírják mi hol mennyi. Valami kisebb pálya megfizethető 10-15 ótósnak szvsz.
SKrisz18-01-2011 21:24:16 // 89809
Ezért kérdeztem rá az "épkézláb" megoldásra :))
Seriff18-01-2011 21:23:13 // 89808
Mindez csak pénz kérdése szerintem...
SKrisz18-01-2011 21:03:48 // 89807
Naszóval! Komolyra fordítva :) Van épkézláb lehetőség egy ilyen jellegű "zárt" trackday-re, vagy ez nem nagyon kivitelezhető bármilyen ok miatt?
Szilárd18-01-2011 21:00:48 // 89806
Én is elmennék nézőként!:)
KGBMAN18-01-2011 19:23:38 // 89805
Tudtam én, hogy rendes gyerek vagy. Mindjárt láttam mikor találkoztunk :DDD
SKrisz18-01-2011 17:07:33 // 89804
Ebből ne csinálj problémát. Hely van hozzá az én telkemen is, nem kell összeveszni a szomszédokkal, hogyha oda akarsz pályát építeni! :DDD
Seriff18-01-2011 16:57:48 // 89803
Tudsz Te, ha akarsz :DD
TarP18-01-2011 16:57:10 // 89802
Te vagy elfelejtetted a Materazzit, vagy sokkot kaptál! :)
BeeGee18-01-2011 16:56:16 // 89801
Sőt, pályát is építetek SKrisz telke mellett :)
KGBMAN18-01-2011 16:48:27 // 89800
Ha te adod a gumit és a benyát akkor egy stock 3.0 V6 12v spider is körözhet, csak az összehasonlítás végett :)))
Seriff18-01-2011 15:29:55 // 89799
Kérlek. :)
BeeGee18-01-2011 15:28:36 // 89798
Meghívhatlak egy tank 100as benzinre is? :P
SKrisz18-01-2011 15:22:40 // 89797
Tavasz / nyár, jóidő, madárcsicsergés és tőlem mehet a menet :) Csak a pálya az ország nyugati felén legyen :)) Nem nagyon szeretnék 700+ Km-et autózi egy kis pályamókázásért :))
Seriff18-01-2011 15:22:20 // 89796
Nekem 4et :D
BeeGee18-01-2011 15:21:16 // 89795
Mindenkinek? :)
Seriff18-01-2011 15:20:46 // 89794
Szerezz gumit :)
BeeGee18-01-2011 15:17:27 // 89793
Összehozhatnánk tényleg egy ilyen napot!
SKrisz18-01-2011 15:12:44 // 89792
Ha arról van szó, én meg viszem a stock V6TB-t... Mióta elszegényedtem túró ügyileg, azóta úgyis csak egy stock V6TB az enyém és nem is néz ki, hogy ezen változtatni akarok :)
Seriff18-01-2011 15:03:44 // 89791
Kérlek. :)
KGBMAN18-01-2011 14:42:19 // 89790
Utána meg az a 800 a 3.8-as fúrt mocihoz :))
LacUS18-01-2011 14:35:53 // 89789
Te is tudod (No replacement for displacement) :-) Akkor már csak azt 600ccm hiányozna :-)
BeeGee18-01-2011 14:35:40 // 89788
A 3.0 24v-t Serif bevállalja :)
KGBMAN18-01-2011 14:35:34 // 89787
Jahh.. Aztán ha találsz egy 3.0 12v Spider motort elektronyikával akkor egyből belekanalazol egy 2.5-ös főtengelyt és taszigálod rá a csigát.. ismerünk már.. :DDD
Ollah18-01-2011 14:25:42 // 89786
A 2.0-ból gyorsan lehet csinálni majd' 2,4-et, +"sallangok", és máris lehet az elég erős. Bár kinek mi az "elég erős" ugyebár.
Nekem az ezeröccáh lojjerő. :P
Mondom ezt úgy, hogy még 300-at sem láttam autóban, még utasként sem... :D
Hacsak Koryyé nem volt 300 lojj', amikor mentünk vele egy karikát. Be is fostam tőle. :)))
Ollah18-01-2011 14:20:49 // 89785
Mit próbálok én közúton??? Egyenesen menni max., de az se mindig megy, mer' túl sok a póver első kerékre. ;PPP
Ollah18-01-2011 14:20:05 // 89784
Ki viszi a 3.0 24V-t és ki a 2.0 TB-t? :)
LacUS18-01-2011 13:21:36 // 89783
Hát egy durván kihegyezett szívót nem biztos,hogy könnyebb, mert ott is nagy tengely,mittoménmi és máris csak 4500-8500 közt van használható póver, alatta meg opelasztma :-) Kompresszoros az már kicsit jobb :-)
Ollah
igen, pont jó lenne a 3.0-re a kettő... :-) Talán egyszer jó is lesz.
A v6tb motor meg "csak" 2.0 na meg akkor még nem nagyon akartam übertrekrészing75-öt csinálni :-)Most még gondolkozom,hogyan tovább. :-)
Szilárd18-01-2011 11:04:07 // 89782
Ollah nem jár ilyen helyekre!
Ő csak és kimondottam közúton szeret ilyesmit próbálgatni!:)))
BeeGee18-01-2011 10:38:39 // 89781
Ja, hát az "annyival" faktort nem ismerem, a needforspeedben nincs ilyen beállítás :D

Ki kell próbálni tavasszal, nyáron. Hring vagy kakucs? :)
Ollah18-01-2011 10:14:26 // 89780
De "annyival" jobb? :)
Egy gyári V6 TB 1800-tól töltöget, 2800-tól max nyomás van. Nem tudom, pályán mennyire esik/eshet le a fordulat, de nyilván jobb a szívó, ha egyszer azt választják a legtöbben. Pedig a fun factor nagyobb lenne egy felpiszkált TB-vel; minden kanyar driftben végződne... :)))
BeeGee18-01-2011 09:53:36 // 89779
Nem vagyok nagy tudor, de pályán terelgetni szerintem alkalmasabb egy szívó.
Egyenletes, kiszámíthatóbb erőleadás miatt.
Ollah18-01-2011 09:50:25 // 89778
1. Ha volt egy komplett V6TB-d, akkor miért nem az ment a 75-be? Szívót annyival könnyebb/jobb terelgetni pályán?
2. A két T25 pont jó a 3.0-ra, nem? ;P
LacUS18-01-2011 09:37:42 // 89777
Nyem :-) Volt egy komplett V6tb mocim, arról lett levéve az egyik, a másikat csereberéltem :-)
Ollah18-01-2011 09:14:14 // 89776
Nézd, ha V6TB-ről vannak és micsubicsuk, akkor nyilvánvalóan szerelték őket azzal is. :)
Infó elraktározva.
Esetleg nem 166-ról vannak? :P
Ollah18-01-2011 09:13:01 // 89775
Tegnapra nekem is megjavult... :)
Ollah18-01-2011 09:06:02 // 89774
Acca ide, maj' jól kihajtom belőle a zolajt, oszt jóleszaz. :P
TarP18-01-2011 08:28:37 // 89773
Csak lenne időm felméretni. Itt ülök a pogácsazabáló meetingen, ahol a válságosdi óta már pogács sincs.... utána megyek Bonnba, utána jönnek a Hollandok...

Szerencsétlen GTV meg ott árválkodik és olajat sír :(
GT Ɨ|ѯ18-01-2011 08:03:39 // 89772
dehogyneeem:-)

""regg!
LacUS17-01-2011 23:13:30 // 89771
Majdnem jól tudod, volt amit mitsuval volt amit garrett-vel szereltek. Nekem mitsuk vannak :-)
TarP17-01-2011 15:10:40 // 89770
Hamarosan felméretem a problémát és akkor vagy egy csőt, vagy egy alátétet, vagy egy turnyót, szóval valamit veszek, ha turbó kérdés, kereslek.
Ollah17-01-2011 14:21:20 // 89769
Garrett T25 van rajta. Tudtommal...
De biztos ez is évjárat-függő.
LacUS17-01-2011 14:05:29 // 89768
Bontott gtv turbóm van 2 is a mitsu fajta.Ha valakinek kell occón adom.
Ollah17-01-2011 13:29:06 // 89767
Vagy az olajvisszafolyónál enged valamennyit. Jó esetben a cső és a turbó "talpai" között van egy tömítés; azzal is lehet gond. Vagy a csőből csöpög és folyik le a csigára, azért füstöl.
Tényleg nem biztos, hogy dráma van.
T25-öt nem lesz egyszerű találnod, ha mégis kell. Újonnan, cégtől és számlásan gondolom min. 150K, de ha a gyártól rendeled, akkor ennek többszöröse is lehet.
De ha mégis nagyobb gebasz van, akkor is érdemes futni egy kört a felújítással, mert egy új darab rohadt drága, és mondom, hirtelen ötletem sincs, honnan lehetne szerezni... Régi tekknika. (Esetleg pl. atpturbo.com.)
Persze egy alapos és jó felújítás is elérheti simán a 100K-t. Régebben egy "átlagos" felújítás 40-50K volt, és akkor nem kellettek "fődarabok" hozzá.
Seriff17-01-2011 12:57:35 // 89766
Remélem nem kell túrót cserélned. Gondolom szakszerűen használod, nem gyötröd hidegen, nem állítod le terhelést követően rögtön, nem tunyingoltad, szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. :)
TarP17-01-2011 12:55:59 // 89765
Persze lehet, hogy csak vaklárma van és megint annyi történik, hogy oda csöppen.... de honnan???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.