Forum >> GTV-GTA

SzJ24-01-2008 09:05:20 // 56113
Közben a tulaj ez után érdeklődne:

"Meg tudná írni valaki, hogy a GTV 3.0 V6 és a GTV 3.2 V6-nak mi a motorkódja?
A 936A kezdetű a 3.0 vagy a 3.2 motorkódja, már ha ez alapján el lehet dönteni?"
SKrisz24-01-2008 08:55:32 // 56112
Hirtelen azt hittem Kutya V6-ost dobott a Bravo-ba és még csak nem is szólt nekem! :)))
SzJ24-01-2008 08:47:30 // 56111
Én az új honlapra gondoltam, ami jelen pillanatban fut. A régit "Skorpiós" látogatja még valaki?
Csöri24-01-2008 08:33:42 // 56110
A honlap megalkotója és kitalálója (legalábbis az eredeti) nem ő volt.
SzJ24-01-2008 08:24:33 // 56109
Egyébként fiatbravo oldalon a tulajtól is tudsz érdeklődni.
SzJ24-01-2008 08:22:07 // 56108
Kaposújlakon készül, a Lönci Bt-nél, de a tulaj az a fiatbravo.hu oldal megalkotója. Ő tovább lépett, mert a Fiatokba előszeretettel az öthengeres turbo mocit rakosgatják be.
FRC24-01-2008 08:18:17 // 56107
Ez beteg! Minden elismerésem érte!!!! Ha lenne: elszántságom, időm, pénzes és stb, stb.... én is belevágnék egy hasonló projektbe! :-D
Ollah24-01-2008 08:06:06 // 56106
Hmm, van benne Fiat alkatrész is... :))) A rossz nyelvek szerint pedig... De hagyjuk. :D
Krómokat is polírozni kék... Mibe lehet még belekötni... ;)))
Mikor és hol és miért :P készül el? Szemrevételezést igényel. :)
SzJ24-01-2008 07:39:34 // 56105
Fiat Brava 3.0 24V Ez is elég szépet fog lépni. :)
Wickey23-01-2008 21:52:24 // 56104
Hömm... Alá kéne nézni a gtv6nak... ámbár annak középen megy a kipuffja.
viszont a koncepció tetszik :-)
VaG23-01-2008 21:42:44 // 56103
de ez nem is Ragazzon! ugye ??!!??:-O
Ronnie23-01-2008 21:37:09 // 56102
Nem az ;) Annak 2 kisebb dob van előtte
VaG23-01-2008 20:44:45 // 56101
ez Novitec;)))))
Ollah23-01-2008 15:47:13 // 56100
VaG, itt az "N" csoportos Ragazzon kipuffod! :)))
Ronnie23-01-2008 15:44:10 // 56099
Sziasztok!

Beszereztem magamnak ,egy 3.0 24v GTV-ről való hátsó dobot kiváltó csőrengeteget. Rá akartam faragni a 156-ra, de annyira szét kéne vagdosni, hogy fáj a szívem érte, így más lesz helyette. Ha érez valaki égető vágyat, hogy az övé legyen, keressetek meg! Ja, és elvileg megvan a rendszer középdobja is, ajiba mellé! Amúgy nagyon igényes munka, robothegesztés varratok, vmi jobbféle lehet.. 70/503 6414



ÓCCÓÉÉ!
Longman23-01-2008 08:48:41 // 56097
Valami olyasmi, csak ez "old school" lesz.. :) És csak hétvégére..:)
Ollah23-01-2008 08:14:39 // 56096
A GTA sem az, csak egy kellemesen autózható családi limuzin. ;)
Longman23-01-2008 07:50:40 // 56095
:), igen a legfőbb alapszabályt tartom szem előtt. :) Bízom benne hogy összeáll, bár nem versenyautót szeretnék belőle..
Ollah23-01-2008 07:38:42 // 56094
Mars hívja Földet, jelentkezz! Vétel!
A kérést nem áll módomban teljesíteni.*
Brékó-brékó! Uff!
:DDD
* A franc foglalkozik ezzel üázz, túl macerás. :) Meg éppen hunyadi gecc és kijarijó hangulatban voltam. :DDD
Ollah23-01-2008 07:36:40 // 56093
Csak nem a tuning egyik legfőbb alapszabályával indítasz? ;)
Remélem, sikerülni fog; komolyat lépne vele az '55. ;)
Ollah23-01-2008 07:34:35 // 56092
Köff. Szóval legfeljebb 1.3 a max. nyomás 6500-ig. OK.
Tiéd elmegy 95-tel, ugye?
VaG22-01-2008 20:13:19 // 56091
Szolgálati közlemény Ollah-nak!!!;)))
Kérjük a népítéletben a hjundájt matyizra javítani!!!!;DDDDDDDDDD
SKrisz22-01-2008 16:54:22 // 56090
Még egy tanács!

Mivel mostani 12V-s V6 tulajról van szó! A 12 szepeles V6-nak eredendően van némi szelephangja (ez nem szelephang, de tekintsük annak:)) A 24V-nek normál esetben NINCS! Ha mégis akad, akkor az felejtős vásárlás!!!!
SKrisz22-01-2008 16:44:42 // 56089
OK! Akkor:

1-ben 3500-től megvan a max nyomás 1.1 egészen 6500-ig onnan esik egy kicsit
2-ben 3700-től 1.2 (szintén 6500-ig
3-ban 3700-től 1.3 (többi ua)
4-ben 3900-től 1.3 (többi ua)
5-ben 4000-től 1.2 (többi ua)

Asszem röviden ennyi.
Longman22-01-2008 16:40:24 // 56088
Köszi! Amúgy "bontószökevény", csak a motorja/váltója kellene! :)
Ollah22-01-2008 16:36:46 // 56087
Nem értek hozzá, de talán hasznos tanács:
- menj el az autóhoz, mármint ahol lakik ő meg a gazdája :P, és hidegen indítsátok be. Érdemes meghallgatni és megnézni, ad e furcsa hangokat és füstjeleket elöl vagy hátul.
- melegen meg tessék kipróbálni részterhelésen és padlón is, és ha még mindig nincs csúnya hang, furcsa menetteljesítmény és füst és folyás, akkor gondolom nagy gáz nem lehet...
Ja, indítás előtt nézz be a motorba, nívópálca ki, olajszint megnéz, olajcserére rákérdezés mikor és mit töltött bele.
Futásteljesítmény jó esetben megállapítható (-tól -ig persze...) ülések, kormány, váltógomb és pedálok kopottságáról.
Szerintem nehéz lehet szétqrni egy Arese V6-ot, de láttunk már olyat pl. Szilárddal, szóval nézd jól meg. Aztán meg tessék megmutogatni, ki a kiszemelt. ;)
Ollah22-01-2008 16:30:11 // 56086
Másképpen:

Mennyi a max. nyomás 1-2-3-4-5.-ben?
Ezt milyen fordulatszámtartományban tudja?
5000 fölött a különböző fokozatokban mennyi a max. nyomásod?
Longman22-01-2008 15:01:52 // 56085
Sziasztok! Meg tudnátok nekem mondani hogy egy '97-es születésű (km-t sajnos nem tudni pontosan) 3.0 24V-s GTV motorjánál mikre lehet számítani hogy biztosan cserés (persze a kötelező vezérlésen kívül)? Km-t tényleg nem lehet sajna tudni, csak a fülemre-szememre hagyatkozhatom megtekintéskor. Tehát a gyenge pontjaira lennék kíváncsi, amiket mindneképp érdemes alaposabban átvizsgálni..

Előre is köszi!
Üdv.:
Longman
SKrisz22-01-2008 15:00:40 // 56084
Pontosíccsá' mer' nem értem mire vagy kíváncsi! :)
SKrisz22-01-2008 14:57:46 // 56083
Értem én, hotty mirő' beszész! De ha eccer nem idnú, akkor nem indú! Olasz nem? Akkó' meg haggyá lógva! :PPPP
Ollah22-01-2008 14:56:08 // 56082
Krisz

Meg tudod mondani +/- 2-300 rpm pontossággal, melyik fokozatban mennyit tölt Piroska? A boost értékben is max +/- 0,1 pontossággal.
Naon köffinger. :)
Ollah22-01-2008 14:54:25 // 56081
Jah, elölkaparós létére nagyon korrekt kis lábacskái vannak. Egy baja van: nem szereti a rossz minőségű utakat. Kösssz...
Ollah22-01-2008 14:53:21 // 56080
Voltam már kétszer is annyira őrült, hogy nekem is megindult mindenfelé, illetve pont arról van szó, hogy nem mindenfelé indul, hanem elkezdi tolni a seggét. Teljesen jól kihúzható a szarból, tudom, de ettől én még nem merem forszírozni. Gyáva vok... :)

250 km pedig max. 40 litér, 12.000 péncet meg megér egy örömautózás. :) Tudom, más faxával... ;DDDDD
Maj' ha jó leszen megest. ;)
TarP22-01-2008 13:50:16 // 56079
Ez teljesen igaz. Olyan magabiztosan csúsztatható a feneke, hogy meglepődtem, mikor játszottam vele.

Szóval lehet szidni a GTV futóművet, de annyira pontos, hogy nincs miért.
SKrisz22-01-2008 13:46:11 // 56078
A tepsiseggű pedig tényleg nagyon jóindulatú és könnyen kézben tartható. Kis sebesség mellett vizes úton érdemes próbálgatni, hogy merre hol meddig enged a fizika törvényeinek, de tényleg nagyon jól viselkedik. Ami külön élvezetes, hogy a feneke indul meg először (kézifék nélkül is) és nagyon szépen lehet íven tartani a kis szemtelent! :))
SKrisz22-01-2008 13:44:14 // 56077
Engem 1 éve is mekkszivatott, meg idén is... evvan. Megspóroltam 250Km benzint... Pedig jó lett volna nagyon az út, egy kis riogatásra! :))
Ollah22-01-2008 13:35:01 // 56076
Nem árt ráérezni az ótóra, az biztos. A tepsiseggűvel nem mernék jasszerkodni közúton, bármennyire jószándékú/-indulatú is.
Ollah22-01-2008 13:32:29 // 56075
Nekem mákom van az ótóval ilyen szempontból: kint felejtettem a garázs előtt 4 hétre, pont a legnagyobb hidegekben, de pöcc-röff. Mióta meghúztam a + akksisarut, azóta meg nem is áll le ad hoc jelleggel, úgyhogy kopp-kopp, ilyen téren jók vagyunk. Mondjuk nincs is riasztóm... Illetve csak pár elvágott kábel emlékeztet arra a mocsokra. :)

Veleszületett képesség, merészség, megfelelő hozzáállás stb. és sok gyakorlás biztosan sokat tesz az ilyen manőverek elsajátításához.
Nálam a merészséggel és bevállalóssággal (megfelelő hozzáállás) biztosan vannak gondok, úgyhogy marad az egyenesen haladás. :)
TarP22-01-2008 13:24:16 // 56074
Én próbálgattam ezeket régen a Pug206-al. Egy ideig vicces és jó volt, sőt a 90° már időnként teljesen megvolt, de aztán 1 felni, meg 1 futóműállítás lett belőle, szóval ne tőlem tanuljátok e manóvereket :)
TarP22-01-2008 13:22:10 // 56073
Igen, az ilyen a jó autós műsorvezető szerintem, nem a RépaKata :)

Volt a multkor egy vitájuk a Top-Gearban, hogy melyik jobban vezethető, az AMG C63 Merci, vagy az M3 BMW. Úgy döntötték el, hogy amelyikkel broad-sideolás közben át lehet menni pontosan egy almán, az lesz a jobb. A Mercinek 6-ból eccer sem sikerült, a BMW elsőre turmixot csinált az almából. Persze utána a földről meg kellett ennie a Merci sofőrjének az almadarabkákat :)

Nekem sokszor egyenes úton is nehéz egy almányi sima útfelületet találnom :( Vagy ez más kérdés?
SKrisz22-01-2008 13:17:26 // 56072
Hidd el nem olyan nehéz dolog ez. Sőt, felvételt nézve szvsz sokkal durvábbnak látszik a mozgás amit csinál, mintha kézben van a kormány és tudod irányítani a dolgokat...
SKrisz22-01-2008 13:16:00 // 56071
Be is szoktam, de most bekapcsolva felejtettem a riasztót és leszívta az akksit ezekben a kiba hidegekben... elbaxtam... :(
Ollah22-01-2008 12:51:17 // 56070
És ha ő vezeti az Enzo-t? :P
Nekem a legdurvább a 90 fokos kanyar volt a 3 méter széles útszakaszra; ott könnyű téveszteni, de neki nem sikerült. Meg hogy egyik manőver közben már indítja a másikat; nincs gondolkodás meg szerencsétlekedés, amint fordul, már megy is tova. Ááá, nekem ehhez legalább 3000 év gyakorlás kellene. :)
Ollah22-01-2008 12:48:33 // 56069
:(
Ezé' kee néha beröffenteni! Tudom, 1 röff = 2 litér, de ha muszáj... :DDD
Halesz22-01-2008 11:09:47 // 56068
ROTFL :)))))))))))))))))))))))))))
TarP22-01-2008 11:04:23 // 56067
Tiff Needle a neve és úgy emlékszem 24 órás versenyeken, meg túrakocsi bajnokságokon szerepelt, majd a Fifth Gear műsorvezetője lett.

Ő volt az, aki az F430Scuderia-val 1 sec-re megközelítette az Enzo köridejét a Maranelloi pályán. Szóval tud vezetni, ha kell. Ami nekem pluxban szimpatikus, hogy érthetően beszéli az angolt. Számomra is érthetően :)
SKrisz22-01-2008 10:41:34 // 56066
Gyanítottam, hogy nem először csinálta, amit csinált! :))

/Battery off... no séta :(/
Ollah22-01-2008 10:20:58 // 56065
A csávó a ford pumci erőgéppel valszeg min. fél percet verne rám és a tepsiseggűre egy 1 perces pályán... :)
(Azé' ez a fickó nem kétszer gyakorlota ezeket a manővereket, azt hiszem...)

Megsétáltattad tegnap a ribét? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.