Forum >> GTV-GTA

KGBMAN26-10-2009 19:05:00 // 77614
Engem az érdekelne, hogy hogy a rákba lehet utólag berakott hidraulikával hajtani a hátsó kerekeket.
KORYY26-10-2009 19:04:38 // 77613
kerestem azért egy saabot neked :D
http://www.youtube.com/watch?v=Qpg5hDjw7SU
KORYY26-10-2009 19:00:18 // 77612
http://www.youtube.com/watch?v=G-WbDmkrfXU&NR=1&feature=fvwp

itt úgy 1700le
KORYY26-10-2009 18:55:45 // 77611
http://www.youtube.com/watch?v=WcQmG5WBf1c&NR=1

de ment már 199-es célvonalit is, persze mérföldben :-)
Seriff26-10-2009 18:54:05 // 77610
Rettegek :P
Seriff26-10-2009 18:53:50 // 77609
Ez jólesett.
KORYY26-10-2009 18:49:37 // 77608
azokban a saabokban is Gm motor van, ezeket gyárilag hegyezték ki akár 2500le-ig.
KGBMAN26-10-2009 17:55:29 // 77607
Az oké, hogy meg kell csinálni. Sajna nem vagyok kikupálva ebből, de nyilván elsajátítható lenne. Ha pedig lenne egy saját fémmegmunkáló műhelyyem, akkor valszeg sok jó dolgot meg tudnék csinálni, mivel gépésznek tanultam sokáig és a CNC sem idegen terület, meg a sok tengelyes marók. Csak elő kéne venni azt is újra. De jó is lenne hobbi szinten ilyesmivel foglalkozni, nomeg bevételnek sem utolsó, ha másnak csinálod a korrekt és pontos munkát.
821LE? Az brutál.. Node meddig bírja és milyen átvitel képes lekezelni?
Én megelégednék 350 lóval, ha nem gyilkolja szét a mocit. :)
Vajon a 3800-as motort lehet turbóval hergelni és ha igen, akkor mekkora nyomással?

OFF
Hallottam egy SAAB-ról ami 900 lovas és hidraulikus módon van átvive a hátsó kerekekre is a hajtás, mert az is elől hajt. Erről hallottatok már?
ON

Vajon a GTV alá lehetne Q4-et faragni??? :DDDD
KGBMAN26-10-2009 17:48:57 // 77606
Oké, majd megnézem. Igazából ez csak adhoc jelleggel kell, ha nincs nálam az EOS350 és az obik, vagy ha lustva vagyok elővenni. De ha rászánom magam akkor meg már magasról lesz....m a telefonos fényképezőgépeket.
De azért köszi és tuti kipróbálom. Nappali fénynél jó egyébként tuti képeket csinál.
Ollah26-10-2009 16:58:39 // 77605
De a matrica legalább megy is. ;)
Ollah26-10-2009 16:58:02 // 77604
Tudod jól, hogy ez sok dologtól függ.
Az enyém csak 2500 ccm, de nem hiszem, hogy 1,5 bar-on 350 lónál többet ki lehet csiholni belőle a jelenlegi cuccokkal.
De nyilván 3000 ccm-ből 600 lovat csinálni 2 bar nyomással megoldható dolog. Az ezüst 3300 ccm és 1.7 vagy 1.9 nyomáson volt 821 LE. Tehát nyilván meg lehet oldani. ;)
Ollah26-10-2009 16:54:27 // 77603
Nekem is.
Ollah26-10-2009 16:46:23 // 77602
Infót adni mértékkel adnak azért. Illetve meg is kell tudni csinálni az átalakításokat.
Részemről még áll egy beszélgetés az én tapasztalataimról, nem óhajtok pénzt csinálni belőlük. ;)))
Zsolesz26-10-2009 15:46:17 // 77601
A fényerő beállítással próbálj játszani, nekem is ilyen az Omnia, de ha van elég fény akkor nagyon penge képeket csinál.
Szilárd26-10-2009 15:39:10 // 77600
Félsz mi???:)))
Szilárd26-10-2009 15:38:24 // 77599
Jól néz ki!
Gratulálok hozzá!:))
Seriff26-10-2009 15:21:32 // 77598
Kezdem kapisgálni ;)

A telót meg állítgathatom mindenhova, sajnos, ahogy láttam, minden módban elkeni a végén...
KGBMAN26-10-2009 15:03:55 // 77597
Az automatán is van. Csak van a digit klíma, ahol egy LCD-n állítom a hőfokot. De olyan a GTV-ben nincs. Ez is automata, mert itt rákapcsolsz hogy 18 és addig hűt, amíg a hőmérője nem jelez neki vissza annyit. Utána már csak szinten kell tartania.
De ezt egy elektronika végzi.
A digitnél is ez a szitu, csak ott nem tekerős, hanem gombnyomkodós a megoldás :)
VaG26-10-2009 15:01:11 // 77596
Szerintem fél-automata, mert van rajta hőfok, de......;-)))))))))
KGBMAN26-10-2009 14:50:57 // 77595
Namost.. Nekem az Omnia szokott ilyet, amíg át nem teszem rendes üzemmódba a fényképező részét. És utána egyből jobb. Mondhattad volna pénteken és megnéztük volna.
Mellesleg most keresgélek 60as rozsdamentes csövet és már találtam is. Mindjárt megtudom milyen áron van.
Kipufogó elemeket is tudok szerezni. Csőhajlítót is tudok. Mintánk is van. Olyan is aki össze tud rakni egy ilyen rendszert.
Sejted mire célzok?? :)))
Seriff26-10-2009 14:46:19 // 77594
Ezek nem az én képeim, egy Sony Ericssonnal (SE :P) készültek, az enyémmel készült képek nem mozdulnak be, csupán elhomályosítja őket a rögzítést követően a gép. Lehet látni, ahogy tűélesen elkészíti a képet, s mentéskor b@ssza el. :S
KGBMAN26-10-2009 14:29:26 // 77593
Mármint a régiben nem az, az újban meg igen.
Sanszos, hogy egy hőérzékelővel veszi a jelet az újfajta vezérlés és ennek megfelelően szabályozza a klímarendszer többi elemét. Végülis az elektronikán múlik az automata vezérlés, a többi része működésileg nem térhet el a manuálistól. Persze kialakításban lehetnek eltérések... Bullshit!
KGBMAN26-10-2009 14:26:41 // 77592
Hát a klíma ugyan nem automata, de azt sejtésem szerint a vezérlés kezelgetheti, de ahogy írod is elképzelhető, hogy a digók csakazértis alapon más csatlakozókkal látták el, nehogymár a régihez illeszthető legyen.
Úgy rémlik ribipeti csinált vmi ilyen átalakítást, majd megkérdezem tőle, hátha még emlékeiben él. Bár kétlem, hogy egy ilyen rémálomba illő átalakítást az ember valaha is el tudna felejteni.
SKrisz26-10-2009 14:26:29 // 77591
De az! :)
count M26-10-2009 14:25:47 // 77590
Vagy nem is automata? Most elbizonytalanodtam... :)
KGBMAN26-10-2009 14:23:44 // 77589
Majd mielőtt megyünk Ollah kölcsönadja az agyontúrósított motorját, aztán uccu neki. :DDDD
count M26-10-2009 14:22:31 // 77588
Hát a vezérlés tuti, de mivel a FL klíma automata, a régi meg nem, innentől kezdve szerintem bármi lehet... pláne ismerve az olaszok minden-mindennel-szuper-kompatibilis hozzáállását... Konkrétan nem tudom, csak szám jár :), de én nem kezdenék bele...
SKrisz26-10-2009 14:21:20 // 77587
Nekem ez is jó megoldás, csak valami kurva gyors furgon is kell, amivel menekülni tudunk a GTV-vel a puttonyon! :)))
KGBMAN26-10-2009 14:19:20 // 77586
Jó, de ezek szerint a kárpit is kell, meg a computer, meg az utasoldali légzsák kapcsolója...
Kimegyünk ehhez a csókához, viszünk egy darut és kiemeljük az udvarból a cuccot aztán futás haza :D
Itthon meg majd belefaragom valahogy :DDDD
A kasztnit meg odaadjuk Seriffnek, akkor feketére cserélheti a külsőt is :D
SKrisz26-10-2009 14:16:21 // 77585
Így van. Könyöktámaszos rész más, két oldalt a betét más, illetve a lábtér középkonzol mindkét oldalán más. Szopacs :(
SKrisz26-10-2009 14:15:11 // 77584
Az kell hozzá, amit telefonon megbeszéltünk! :)
KGBMAN26-10-2009 14:12:50 // 77583
Komplett klíma vagy klímavezérlés?

Nem cserélem le a ribit egy másikra, szoptam vele eleget. Végre kezd rendben lenni. Nem óhajtom előlről kezdeni a szopodát. :(

Ha végképp nem lehet átrakni akkor marad ez, de csere kizárt. Bemérgelem magam, kerítek olyan légbefúvókat mint az FL-en van és átalakíttatom a mostanit.
A kiemelkedő műszerek úgyis vadabbak, mint a süllyesztettek. :)
KORYY26-10-2009 14:07:12 // 77582
kábelkötegek, klíma vezérlő..... egyszerűbb venni egy olyat amiben ez mind már bent van szerintem
KORYY26-10-2009 14:05:02 // 77581
jó kérdés..... már rég megbántam persze
count M26-10-2009 14:04:38 // 77580
+komplett klíma. :)
KGBMAN26-10-2009 14:04:10 // 77579
És miért adtad el?
KGBMAN26-10-2009 14:03:46 // 77578
Hmm.. szóval a könyöklő.. No majd jól megnézem. De akkor mi is kell ahhoz, ha az ember a régi középkonzolt le akarja cserélni egy újra?
Középkonzol, elektronika, légbefúvó, könyöklő, műszerfal melleti panelek, kábelezés az áthelyezett ködlámpa miatt, kárpit... és még? Tudja valaki? Csinált már valaki ilyet?
KORYY26-10-2009 14:00:28 // 77577
csak pont ilyen volt a spiderem
count M26-10-2009 14:00:11 // 77576
A lényeg nem látszik: a könyöktámasz alatti rész nagyon más. Meg asszem a középkonzol két oldalán lévő betéteknél van kis eltérés.
KORYY26-10-2009 13:59:49 // 77575
nekem ugyan ez a táv másfél tankomba került, jó persze odafelé akkor mehettünk volna lassabban ha a Vag is velünk jött volna, viszont haza felé 220 alatt ritkán mentünk :-)
KGBMAN26-10-2009 13:58:04 // 77574
Méne? Mi bajod vele?
KGBMAN26-10-2009 13:57:29 // 77573
Nahh most már össze kell hasonlítanom egy FL belsőt a sajátommal. FL belsős kolléga önkéntes jelentkezését várom "COMPARE" fedőnevű hadművelet céljából :)))
KORYY26-10-2009 13:56:33 // 77572
ilyeneket ne is mutogassatok nekem :-(
KORYY26-10-2009 13:55:52 // 77571
2 báron minimum 600ló az szerintem, de ezt se a kuplung se a váltó nem bírja ki.
KGBMAN26-10-2009 13:55:28 // 77570
Jó hogy mondod, mert akkor a végén még a kárpitot is el kell hozni, ha FL belsőt akarok.
KGBMAN26-10-2009 13:54:46 // 77569
Engem sem, bár velem nem lenne könnyű dolga. :D
SKrisz26-10-2009 13:54:41 // 77568
Van keret hozzá :)
count M26-10-2009 13:53:09 // 77567
Nem lehet... hiányok vannak, olyan szövetet meg nem találsz.
KGBMAN26-10-2009 13:53:08 // 77566
Nem tudom, hogy ez a fénygép hibája-e, eléggé úgy néz ki mint egy hosszabb záridős bemozdult kép. A tiéden lehet záridőt állítani? Vagy üzemmódot esetleg sportra?
Képstabi nincs benne? Samsungban van vmi SW megoldású.
Seriff26-10-2009 13:52:51 // 77565
Há' a középkonzol upgrade nálam is terítékre kerül előbb-utóbb, remélem van hozzá normális rádióbeépítő keret.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.