Forum >> GTV-GTA

Bilux07-02-2010 16:45:36 // 80864
ópersze látom olaszok is szeretik tekerni a km órákat :D
Csabo2207-02-2010 16:41:34 // 80863
azért ezzel vagy ezzel kibékülnék. 6500 felett már elvétve akad csak TB
svájc a vám szempontjából előnytelen. akár maygar akár sk rendszámot akar az ember
KORYY07-02-2010 15:51:22 // 80862
igy van, vegyetek csak valami öreg nyanyától olasz sportkocsit, sokat fogtok találni :D
érdekes hogy az enyém mindig hajtva volt, kivéve amikor Vag-al mentünk kaposujlakra de azt sosem fogom elfelejteni! a motor aljában majd 400ezer van már és az a része hibátlan is még. ja és hidegen is eltolom neki versenyen mindig. :-)
KGBMAN07-02-2010 15:33:34 // 80861
Olasz? Svájc vagy hollandia. Az olasz gépek is nyúzva vannak keményen. Egyébként egyet értek veled. Ez egy olyan autó amit általában hajtanak. Bár az enyém sima 3000 12 szeleppel, de addig nem indulok el vele amíg nem üzemmeleg a motor. Nálam a visszahűtés ugye nem játszik, jelenleg nincs turbó.
Csabo2207-02-2010 15:12:58 // 80860
Torrente megmondta: mostanában csak a japán meg német fostalicskák mennek. és a legrosszabb: a francia. brrrr :D szal egy 4 éves franciát én messziről elkerülnék
GTV-re visszatérve ami a kinálat, abból nem könnyű szemezni. Nálam a facelift azaz '98 előtti nem igazán játszik. megoldható, csak sok barkácsolás FL-tesiteni. illetve a 147esemben 132k van. és priima. egy 98-99 körüli GTVben ne legyen 100nál több. egy 1.9D-ben nem érdekelne, ha 300+is lenne, de az embrek 90%-ra jellemző, h Alfa, kupé, V6 + túró akkor azzal versenymódban kell mindig menni. melegités - hűtés nemlényeg, csak a padlólemez hajoljon. ezek kerülnek aztán a piacra. aki megfelelően használja az meg nem fogja eladni, vagy csak olyan áron amit valóban képvisel. épp ezért adok igen csekély esélyt annak, h a remekül működő 147et egy betegágy magyar GTV-re cseréljem. GTV: 98tól, max 100k km, és V6 TB. irány olaszország
KGBMAN07-02-2010 13:19:36 // 80859
Akkor már 2 olyan van ami nem jó és nem olcsó.
Seriff07-02-2010 13:14:38 // 80858
Nem jó és nem olcsó. Mást meg itt inkább nem is írnék... :S
Diny07-02-2010 12:35:37 // 80857
egyetértek.
keddig van időm gondolkodni szerencsére :)
KGBMAN07-02-2010 12:34:42 // 80856
Háát a diag egy dolog, de csodát ők sem tudnak tenni. Márpedig a motorba, váltóba ők sem látnak bele.
KGBMAN07-02-2010 12:33:34 // 80855
Na valami ilyen kéne a seggére:

Főleg ha még ezt is fel lehetne rá tenni:
Diny07-02-2010 12:22:51 // 80854
lehet, hogy drágák, de azóta nem is voltam arrafelé:))

ezt ismeritek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_coupe-3593231
Diny07-02-2010 12:21:19 // 80853
jók, tényleg. Nekem Charlie ajánlotta őket, ő oda viszi a 166-osát. jó alaposan megnézték, és nagyon bízom bennük.
KGBMAN07-02-2010 12:20:12 // 80852
Jahhh... Na akkor nem én vagyok a célközönségük :)
Amúgy is maradok a mostaninál, eddig nincs vele bajom.
Andy07-02-2010 12:19:18 // 80851
Jó, csak győzd kifizetni! :)))
KGBMAN07-02-2010 12:16:28 // 80850
Alfa Kontakt? Róluk még nem hallottam, de ezek szerint jó szervíz lehet.
Diny07-02-2010 12:11:05 // 80849
ilyen példám nekem is van sajnos. egy Peugeot 307-es. 4 évesen vettem. exem apjáé volt, végig szervizelve, megkímélve, tökéletes szalon állapotban. minden, amnit el tudsz képzelni.
megvettem, onnantól kezdve gyakorlatilag miden szépen sorban elromlott rajta, minden, amit csak el tudsz képzelni. és kb a gatyám ráment.

az 56-osom egy külföldről behozott, múlt nélküli, lenyomozhatatlan használtautó volt, minor megvettem. és azóta csak az akksit kellett cserélnem (blog)

szóval értem én, és hidd el, maximálisan egyetértek, de ennyi tényleg nincs most sajnos. pedig nagyon tetszik Szilárdé is.

Egyelőre olcsóbbakat nézek, és ha megtetszik az egyik úgy, hogy érdemes lesz rá, viszem egyből Zsámbékra az alfa kontakt-hoz, ahol az enyémet is átnézték. szerintem ott fog minden kiderülni

köszönöm a tanácsodat, 100%-ban egyet is értek veled, csak adok esélyt magamnak is, meg ezeknek az olcsóbbaknak is.
:)
KGBMAN07-02-2010 11:56:15 // 80848
A TS már nincs fent..

És hidd el nekem, hogy ha 1 misi alatt veszel egy V6 tB-t ott nagyon kemény szopás várható!!! Nem poénból ennyi. Mondhatnám azt is, hogy bontószökevény..
KGBMAN07-02-2010 11:52:27 // 80847
Lehetek veled őszinte? Ha nem akkor is elmondom:
1. Ez a gép azért ennyi, mert gondos kezek ápolták, tartották karban és emiatt nem is rejteget számodra meglepetéseket, váratlan fordulatokat.
2: Veszel egy jónak tűnő autót, ami lehet hogy 2 hónappal a megvásárlás után jól "megtréfál" és akkor annyit költesz rá mint amennyi a különbség java volt. És ezek után még mindig nincs vége. Én így jártam és ha nem lettem volna ilyen kitartó eladom a büdös francba.
Diny07-02-2010 11:48:01 // 80846
elhiszem, nagyon sok előnye van a másikhoz képest, csak hát az ára.. sajnos az túl sok nekem 2. autónak.
minden csodálatom az övé, nagyon gyönyörű vas, csak hát.. szerintem nem én vagyok a célszemély.
KGBMAN07-02-2010 10:57:19 // 80845
Ja és mint mondtam.. Ha idővel megkapja a feltöltést a moci, akkor meglesz az az erő :)
Főleg ha dolgozom némi súlycsökkentésen :) Kocsin és magamon egyaránt :))))
KGBMAN07-02-2010 10:54:36 // 80844
Nem mondtam, hogy biztos elérem. Amúgy mega BiTurbóból illene többet kihozni 300 lónál. Node lényegtelen. tervezem, hogy később kap egy feltöltést a gép. Ja igen.. A jelenlegi áttétellel, úgy hogy a 4 és 5 közt hatalmas az ugrás mentem 225-öt és még vitte volna tovább, csak a gumik miatt nem nyomtam. A 300 lovas offos volvóm is ment 285-öt, miután ki lett szedve a limit. Pedig az ugye egy családi limuzin. A régi fokozattal a Spiderben mentem 235-öt.
Egyébként ami miatt az egész érdekel, az a kulturált fogyasztás.Ha gyorsulásra építenék váltót akkor is tudnám milyen váltót tegyek bele, de mivel ez engem teljesen hidegen hagy így magasról teszek rá :) Amúgy meg a gyorsuláshoz a 166-os modellek egyik váltója a jó, aminek 4.13 a végáttétele, a többi meg ugyanaz mint a többi benzines hatosban. Lényegében a benyás váltók bele 95%-ban egyezik, a végáttétel a különbség.
És jelen esetben a motor teljesítménye tényleg ahhoz kell, hogy le tudd küzdeni a különféle ellenállásokat: pl. gumik tapadási súrlódása, légellenállás, hajtáslánc súrlódási és egyéb veszteségei.
KGBMAN07-02-2010 10:46:41 // 80843
Én még mindig Szilárd gépét nézném meg a helyedben, ha már TS...
Blade07-02-2010 09:57:10 // 80842
:)
Ezt nem gondolhatod komolyan...:) Annyit azért csak tudok, hogy miből jön ki a sebesség, de Te úgy írsz a teljesítményről mint valami huszad rendű dologról. Lényeg az, hogy a sebességhez a teljesítmény a legfontosabb jelen esetedben, tehetsz Te rá akármilyen áttételt... Minek, ha nincs teljesítményed hozzá hogy leforgassa?
192 Lóerővel soha nem fogsz menni 285-öt, de 220 lóerővel sem érsz a közelébe sem. Szerintem ezekkel a teljesítményekkel a reális (jóindulattal) a 235-240... Én a 156GTA-val ami ugye 250Le mentem legnagyobb sebességet önerőből 256-ot navigáció szerint. Az óra 260-at mutatott, 225/40R18-as kerekeken, a gyári 225/45R17-tel ~270-et mutatott volna.
Pár éve volt az Alfissimoban, meg utána hirdetésben is egy Rosso GTV Novitec 3.0V6 Biturbó 308 lóerős volt, na annak volt a végsebessége 285.
GT Ɨ|ѯ07-02-2010 05:25:35 // 80841
'reggelt!:-)

Diny06-02-2010 20:56:49 // 80840
hello!
köszi az infókat. nem is kell több, tuti nem fog már érdekelni ez a darab:)
viszont a XVI. kerületit épp tegnap néztük meg élőben. nagyon szép hangja volt, arra nézelődök motorháztetőt, már megtudtam, hogy 45k, meg a belső átbőrözést.
persze mindenekelőtt el kell vinni szervízbe, alánézetni, megjáratni.

ja, és persze lehet, hogy kedden elhappolja egy hölgy..
szóval semmi nem tuti ott a XVI-ban :)

a másik, mire nem kaptam semmilyen visszajelzést, az Dzsoni kartárs GTV-je. az még szépen néz ki. de többet nem tudok róla :S


köszi a véleményeket, azért nem rossz, ha ismerik a kiszemelt vasat mások :D
KGBMAN06-02-2010 19:26:53 // 80839
Őő.. benéztem.. :D
Most nézem csak.. De ezt kinek, hogyan és miért is kell fizetni?
KGBMAN06-02-2010 19:24:06 // 80838
Nem, nem vicceltem..
A spider 192 papíron, hivatalosan. Mért adatok alapján 220.
Lehet hogy jelenleg nem éri el a 285-öt, mert a motorban nem lessz annyi kraft hogy az adott fordulatig eljuttassa a motort az ellenállásokkal szemben. De szerintem van, csak hosszú táv kell. Ha érdekel elmondom mit hogyan számoltam.
Egy dolog legyen a szemed előtt: A végsebesség a fordulatszám és az áttételek végeredménye. A lóerő csak ahhoz kell hogy az adott fokozatban eddig el tudja juttatni a motort.
És eszemben sem volt viccelni :)
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 19:13:07 // 80837
Erősen felejtős..:-)
Blade06-02-2010 18:59:35 // 80836
Gabi, írtad a blogodban hogy a hosszú áttétellel kb. 285 lesz a Spider végsebessége!? Ezt hogy éri el 200 lóval a hosszabb áttétel ellenére? Vagy vicceltél?:)
Szilárd06-02-2010 18:49:28 // 80835
Akkor jól emlékeztem az autóra én is...
Seriff06-02-2010 18:11:45 // 80834
Ez hogy jött ki? :)
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 17:45:06 // 80833
nembaj, legalább rendben lesz:-)
KGBMAN06-02-2010 17:37:36 // 80832
Nekem a 3.0-ra 85800 Ft

De ebből akkor mit is lehet leírni?
KGBMAN06-02-2010 17:34:51 // 80831
3.0 V6 12V hivatalosan 192 LE :)
KGBMAN06-02-2010 17:33:36 // 80830
Hol fotóztad le a kocsim??? :DDD
Csabo2206-02-2010 17:32:14 // 80829
Ciao
Az első sötét szürke V6 TB-t én is ismerem. múltját is. nyáron a szerelő gyerek akihez a tulaj hordta, nagyon kinálgatta nekem, tudta, h nagyon szeretnék 1 TB-t, de miután megnéztem, csak mosolyogtam. A kocsi segge nagyon oda lett verve. A hézagok sehogy se stimmeltek, komoly utómunkéval se lehetne beállitani. Az eleje is oda lett verve, az nagyjából akkor már helyre volt hozva. Az eredeti mociját hazavágta, 166 TB motor lett beletéve, import darab, amiben állitólag 60-70k km volt nagyjából. Ezzel ment is 1 darabig, aztán a váltót baszta szét a figura. Ez volt 2009 nyarán, akkor néztem meg közelebbről. Belülről... háát. egy 96os gtv-től azért jobbat várna az ember, egy erős közepesnél jobbat semmiképp se adnék rá.
990ért asszem van a XVI- ker-ben egy, krém bőrrel, fakormánnyal, az kb 2 éve is volt már hirdetve, dupla dtm-es kipuffal. azt lehet még érdemes megnézni, vagy a hófehérkére licitálni, azt 1.4 alatt kicsivel el lehet hozni, és 100szor inkább rendben van mint ez a szürke
Csöri06-02-2010 16:52:37 // 80828
+ráb@szás.:((
Piritu - 1.000.00006-02-2010 16:50:06 // 80827
Fél misit tavaszig nekem is sikerül a Pók-ra költenem mire Egomba megyünk, pedig rendben volt :-(
Blade06-02-2010 13:54:51 // 80826
Akkor ezek szerint nekem meg Csörinek 138K...
Blade06-02-2010 13:52:59 // 80825
De itt ...
Blade06-02-2010 13:51:42 // 80824
Nem létezik erre is egy "kalkulátor"?:)
count M06-02-2010 13:50:30 // 80823
Ööö, nem ennyi. Életkor függő is a dolog, Tepsire ('96-os) 54.000/év. Mínusz lóadó.
Blade06-02-2010 13:33:50 // 80822
Ez de király:(
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 13:14:15 // 80821
Csomagtartó kárpit meg 1ebek vannak ha érdekel:-)
Diny06-02-2010 12:23:23 // 80820
akkor...:)
hát nagyon köszi, bevallom, erre éppen hogy nem gondoltam.

köszi:)
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 11:24:22 // 80819
Akkor 1értelmű?:-D
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 11:23:39 // 80818
Mikor hozod el Kecskemétről?:-)
GT Ɨ|ѯ06-02-2010 11:22:36 // 80817
Pontosan ezt írtam le:-)

A TS-re nem kell:-)
BeeGee06-02-2010 11:18:12 // 80816
Vagyonadót "csak" 125 kW felett kell fizetni. A TS-re nem kell majd.

2.0 TS=0 Ft, (150LE)
kétszeres szorzó:
2.0 V6TB (201 LE) =101.400 Ft
3.0 V6 (220 LE) =111.600 Ft
két és félszeres szorzó:
3.2 V6 GTV (240 LE) = 152.200 Ft
3.2 GTA 147, 156 (250 LE) = 158.500 Ft
Seriff06-02-2010 11:01:27 // 80815
Ilyen színben sem sz@r sztem:

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.