Forum >> GTV-GTA

Csöri07-04-2006 11:47:27 // 36464
Én mikor beültem a GTA-ba az első pár km után majdnem feldobtam a padkára, mert lazán 1 kézzel fogva a kormányt akartam elindulni vele. Pedig előtte vezettem már nem kevés ennél erősebb autót is. Száz szónak is egy a vége, ennyi pacihoz vagy hátsó kerék, vagy 4 láb hajtás kell. Punktum.:)
giovanni07-04-2006 11:42:44 // 36463
Bemennél a Toyota boxba???? Akkor inkább télleg ne vegyél RWD autót :DDDD
TarP07-04-2006 11:38:34 // 36462
Gio, persze, mindent meg kell szokni, ami új. Pl nekem 110 lovas autóból 204 lovasba átülni, ezt meg kell szokni, de szerinted Hátsó kerékkel hamarabb mexoknám? Vagy inkább hamaramm mexopnám??? :) Kitartok a végsőkig! Használatfüggő. A hátsókeréknek vannak vitathatatlan előnyei (Gyorsulás, viselkedés...) De hátrányai is: (csúszós útfelület, tömegnövekedés... ) Ha veszek hátsókerekest, abból viszont tényleg erős kell és ahhoz még tanulnom köll vezetni kicsit, mert GTV-nél nem szajok be, ha megforog alattam a kerék, de egy hátsókerekessel lehet úgy járnék, mint hétvégén Sumahér...
Ollah07-04-2006 11:27:35 // 36461
Azé' mondom, ez nálunk már kedvességnek számít. :DDDD Szilárd Azon filózom, melyik Rejtő könyvben van erre egy naon kis fasza szöveg... Mindegy, a lényeg, hogy qvvára röhögök. ;)))
Ollah07-04-2006 11:26:13 // 36460
Egy jobb futóművel és "harcosabb" kerekekkel azért nem lett volna az olyan nagyon vad. "15-ön egy családi limó persze, hogy menne mindenfelé. A GTV-t nem rángatta volna úgy(!) és annyira(!). Szerintem. Egyébként meg igenis meg kell szokni, mert kib@ nagy fíling volt ülni benne, úgyhogy fel GTV/GTA banda, 500 lojjerőt mindenki vasába, oszt megyünk együtt "rángatózni" az Andrássyra! :DDDDDDDDDD A legjobb a D.György úton volt az előzés. Nyehehe... Elindult töknek-paszulynak a szekér, pedig éppen csak előztünk volna egyet. Naon élveztem. Persze ha egy Kamaz jön szembe ilyenkor, az azért nem olyan tréfás...
giovanni07-04-2006 11:25:36 // 36459
Na látod :) Nem tudom beidézzem-e? - mit is írsz rólam az oldaladon ;-)
Szilárd07-04-2006 11:25:23 // 36458
Én Ollah-ot bárhol bármikor simán lehülyézem:))
giovanni07-04-2006 11:23:50 // 36457
Pedig megbeszéltük má' hogy egymást bármikor gátlástalanul lehüjézhetjük :) vagy nem? Höje! :DDDD
Ollah07-04-2006 11:22:01 // 36456
Ááá, Gio'-tól ez már majd' kedvesség. Voltam én már őrült elmebeteg, elmebeteg áááálat meg hasonlók. Az a baj, hogy vitázhatnék vele ezekről, de nem érdemes, mert sajna igaza van. :)))
giovanni07-04-2006 11:21:11 // 36455
Nem? Nem rángatja ki? Szerintem kérdezz bárkit de főleg engem vagy Kriszt, Csörit hogy mit csinált az elsőkerekes dedra mondjuk 80-nál gázadásra... és ráadásul az a legbrutálisabb hogy nem is közvetlen gázadáskor kezdte el kitépni a kormányt a kezedből amikor esetleg számítassz rá és keményebben fogod, hanem amikor felépült a nyomás sebességi fokozat függvényében 2-3 mpvel később.. És természetesen ezért felelősek az utak is de hol találsz tüköraszfaltot kishazánkban... Persze azt se mondom hogy nem lehet együttélni vele megszokni de akkor is veszélyes mert okozhat meglepit...
Ollah07-04-2006 11:20:32 // 36454
De tőled nem fogadom el. ;PPP
kod07-04-2006 11:16:17 // 36453
huuu ezert mit fogsz kapni.. majd jon az aztaqurva... :-)))
Szilárd07-04-2006 11:16:17 // 36452
Jónapokat!
TarP07-04-2006 11:14:33 // 36451
Jaja:) 825. "De a genyaságok mértéke nem haladhatja meg a saját magad ellen küldöttek mértékét :) " Mil-hó.) Az elsőkerekes problémáról nekem "is" az a véleményem, hogy használatfüggő. GT autónak, nagy túrázásokra, ahol a gyorsítás 60-ról, vagy 110-ről indul és pl 220-ig tart, ott nem fogja kirángatni a kezedből a kormányt az elsőkerekes, lehet akár 300 lójjeő is. 0-100-ra gyorsulgató, havas szerpentinen száguldozós vezetéshez természetesen más a cél, oda összkerék javasolt, vagy aki nagyon tud vezetni, annak killer-hátsó kerekes:)
giovanni07-04-2006 11:09:57 // 36450
Te, én hozzértés nélkül is megmondom hogy höje vagy :))
Ollah07-04-2006 11:06:27 // 36449
Ne is, mer' má' csak pojjénkodom, tényeim/adataim nincsenek. :DDDDDDD Én elhiszem ám, ha egy hozzáértő aszongya, hogy höjje vok. ;)
Csöri07-04-2006 11:02:58 // 36448
Na jó én ebbe nem megyek bele:)) megyek inkább dolgozni.:))
Ollah07-04-2006 11:00:00 // 36447
Utcán is "működő" elsőkerekes ~300 lovas autóról tudok. Nyilván soha nem lesz olyan vezethető, mint egy 4*4 vagy egy hátsókerék, de azért el lehet velük döcögni. A GTV-nek van nagy súlya az orrában, ott tartja az a földön a kereket, no problem. :PPPPPPPPP De ha nem, gyakran jár az ember a gumishoz. Na bumm. :DDDDDDDDDDD
kod07-04-2006 10:58:57 // 36446
na legalabb akkor tudom hogy Neked csak kis genyasagokat szabad dobalni nehogy kozelharc legyen.... :-PPPPPP meg mindig kezzel toljak a TT uzemben a vasakat tovabb? amikor az elso gyartas indult es meg elzart terulet volt akkor voltam naluk mert nagy gazban voltak ..
Ollah07-04-2006 10:56:43 // 36445
Ha már túrós topik (is), íme: Hanggal! GigaLOL!
Csöri07-04-2006 10:56:31 // 36444
Ne hasolíts már össze a verseny kocsit egy utcai autóval vazze.:) Szerintem egy olyan futómű mint a GTAm 156-ba van mennyit bírna itthon? Elmondom, szinte semmit.:(
Ollah07-04-2006 10:43:37 // 36443
Ja, LSD jó móka. Krisz WTCC-ben is elsőkerekes autók mennek (a bimmert kivéve) 320 lóerő körül. Ergo megcsinálható, hogy jó legyen. Jaaa, hogy ez sok pénz? No igen. De működik.
Ollah07-04-2006 10:41:51 // 36442
Utána kell számolni, melyik túró lehet ideális a Krisz által is említett 0,4-0,5 barra. Mondjuk egy GT32-es ennyit már tölt 2500-nál, és elhúzza 7000-ig simán. Ergo elég egy túró, minek kettő? Még mindig nem értem. Egyébként nem is ropssz ötlet egy 24V-re ráakasztani egy GT32-t.
TarP07-04-2006 10:32:07 // 36441
Szevaszok, No megjöttem az agymosásból:) Audi ist das beste auto for evör! :) Amit megtudtam: 2.0PDTDIDTPI-t azt nem veszek. V6-osok és V8 gyönyörűek, és minden egyes motort üresjjárási, meg fékpad tesztelnek. Ez tetszett. Meg az ott folyó tiszta munka. Gyártunk V10-es motort is, Lambok számára. Ez is jó. Volt még egy érdekesség: TT II-őt már gyártják, de mivel a 0. széria mindíg hibákat hordoz, ezétr a 0-szériásakat miután elkészülnek, jól szétverik!!! Megsemmisítik. Gondold el a munkást, aki a felvételre jelentkezett. -A maga feladata az lesz, hogy szarrá zúzza az új autókat, értem? -IGEN URAM. -12 millós új TT-ket fog összesajtolni, értem? -IGEN URAM. -Van kérdése? -Te teljesen meghülyültél vazze??? Más: Visszaolvastam a tegnapi ügyeket. Az APASZ-os dologgal kapcsolatban annyit írnék, hogy szerintem egyéniségbeli különbségek adják az "összeférhetetlenséget", így nem klikkesedésben keresném a dolog okát. Nekem igen jó kapcsolatom van egyes emberkékkel és távolságtartás is másokkal, ami teljesen természetes. Akivel úgy érzem, nagy ellentétet tudnék kialakítani, csak távolról dobálom kis genyaságokkal, nem megyek bele közelharcba :)
giovanni07-04-2006 09:43:37 // 36440
Válaszoltam :) Mindkettőre.... ;-)
SKrisz07-04-2006 09:28:22 // 36439
...és még ez is kevés... Lehet, hogy jobb az uttartás, jobb a fék, hatásosabb a rajt, de ettől még mindig az elsőkereket hajtja a ménes és ez ekkkora erőnél SOHA nem lesz jó megoldás... ez van, ezt be kell látni!:)))
Nemesis07-04-2006 09:25:19 // 36438
A limited slip differential (with 30% progressive lock) has been added to the package - the standard Alfa Romeo 147 GTA does without it - to help transform the extra power into tarmac-gripping performance via a new, stronger clutch, and 7.5 x 18" light alloy wheels wearing 225/40 tyres. Autodelta has also upgraded the suspension set-up, with uprated bushes, height-adjustable dampers with new coil springs and revised geometry settings for maximum body control. Meanwhile stronger, heat-treated brake discs with special compound pads have been added to cope with the extra power. Többek között ennyiből már lát valamiféle megoldást a Delta a problémára... :)))))
SKrisz07-04-2006 09:12:39 // 36437
Nem kevés az, csak mivel ezek alacsony nyomású túrók (asszem max. 0.4 bar-t töltenek), ez pont elég ehhez a teljesítményhez. De szvsz még ezt a 308 pacit sem lehetséges normálisan letenni elsőkerékre:(
Nemesis07-04-2006 09:07:09 // 36436
Pálinkás jó reggelt! Ollah Én is kicsit keveseltem a bitúrónál a 308LE-t, de így legalább már húzna lent is fent is meg még amott se és amott is... Valamint szerintem kb. 320LE-t bír ki a 3.0 V6 24V, utánna már lehet, hogy kapna egy infarktust... :)
SKrisz07-04-2006 09:04:42 // 36435
Tudod! Ha ez a Lancianak egyszer már sikerült, akkor Ollahnak sem lehet probléma!:))))
SKrisz07-04-2006 09:03:26 // 36434
Inkább azon gondolkozzá' hogy nekünk a túró elé kellene akasztani egy kompit! Na az lenne az igazán ütős!:)))
SKrisz07-04-2006 09:02:31 // 36433
'reggelt!:)
Ollah07-04-2006 08:53:48 // 36432
Akó' válaszojjá' akó'! ;)))
giovanni07-04-2006 08:35:14 // 36431
Cewa :) Írjá mélt :) supportra van szükségem :/
Ollah07-04-2006 08:30:47 // 36430
Csumidálom a nagyérdeműt.
Ollah07-04-2006 08:29:24 // 36429
LOL!
Ollah07-04-2006 08:28:48 // 36428
Ojjektív. Tele ojjektív. ;DDDDDDDDDDD
Ollah07-04-2006 08:28:21 // 36427
Ehhez egy turbo is elég, minek kettő? De még mindig aszondom, okosok szerint egy kompresszort eccerűbb felvarázsolni rá. A 294 lojjerő nem elég vazze? Kell a 308? Ráadásul 2 túróval? Butaságnak gondolom, bár ez nem jelent semmit. :PPP Blade Mindent meg lehet erősíteni, csak pénz kell hozzá. Sok. Nagyon sok.
Ollah07-04-2006 08:25:43 // 36426
Engem Szilárd hozott vissza, Gio' meg oda, amikor készen volt a vas. Sem "kib@ vonat" (c & tm), sem túródízel gyaurság nem szállíta vala. :)
giovanni07-04-2006 08:24:42 // 36425
Dzsizász :)) Ez jó lenne gyerekeket rémísztgetni :DDDD Jah jó reggellt all :)
Ollah07-04-2006 08:19:29 // 36424
9,7? Ennyit ment 0-100-ra? Végülis reális. :PPPPPPPPPPPPPP
Csöri07-04-2006 08:19:07 // 36423
Vazze. LOL.:PPPP
Ollah07-04-2006 08:18:41 // 36422
Ööö, látok ott valmi 130-at. Ahamm, ennyi a megengedett a zótópályán. :PPPPPPPPP Nemesis Granulálok a "tunningcég" ötletéért, a haszon természetesen a tiétek. Felétek repülő féltengelyek, dugók és szilentek formájában. Az elégedett kuncsaftoktól. :DDD
Csöri07-04-2006 08:18:05 // 36421
Megnéznék 400 lovat első keréken. Szerintem ez a 250 lovacska is koccos.
Csöri07-04-2006 08:16:12 // 36420
Na azért ez már túlzás.:) Ollahnak koronát??? Hová süllyedtünk.:PP
Halesz06-04-2006 23:01:51 // 36419
Ja és vicces a kép alatt a felirat: "háttérképnek a telefonomra" :)
Halesz06-04-2006 23:01:13 // 36418
Bazzz :) ez így durva volt késő este!!!! ...tudod milyen volt??? Mint azok a "poén" videók, amik egy nyugodt tájat mutatnak, és amikor nem számítasz semmire egyszercsak egy hatalmas sikoltás meg egy szellemalak jelenik meg... és beszarsz :) Na ennek kábé ugyanaz volt a hatása!!!!!!!
farki06-04-2006 22:51:26 // 36417
Még egy szösszenet Egomból. Hajnaltájban, már kicsit megfáradva, mikor a helybeliek elrebegték az "APASZ minihordóitól ments meg Uram minket" kezdetű imát, homlokon csókolt a Múzsa... Az ihlettől átitatott piciny lelkem éjszakai felvételt készített a városról. Ez lett belőle:Fear of the Dark :-))))
farki06-04-2006 22:34:15 // 36416
Hö! Floooooooooooooood rulla! :-DDD
farki06-04-2006 22:33:57 // 36415
Jaj, majd elfelejtettem, hogy a vacsiúj főképemért 1000 köcce Teddy Cartársnak!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.