Forum >> GTV-GTA

Gábor15503-05-2005 10:56:40 // 7264
intercoolert most keresek+1-2 Csövet.Amugy teljesen komplett a motor. mindkét computer, kábelek,stb megvan hozzá
Gábor15503-05-2005 10:53:35 // 7263
majd kiderül mi a vége forintálisan.Én is azért választom ezt a megoldást mert ez tartosabbnak igérkezik mintha a 2.0ts tuningilnám tovább.Bár chipes a gépem de már megszoktam ,kell az ujjítás lóerő szinten.
SKrisz03-05-2005 10:51:29 // 7262
"csak" motort vettél, vagy megvan hozzá, kábelköteg, computer, turbo, intercooler, csövezés stb..stb..stb...?
SKrisz03-05-2005 10:47:35 // 7261
aha... és pontosan azért eladó az autó, mert bevallottan használhatatlan az előbb említett orrnehéz mivolta miatt...
SKrisz03-05-2005 10:46:29 // 7260
Az egyik oldala ez a másik pedig az, hogy a V6-tól olyan szinten orrnehéz lesz az autó, hogy hsználnio csak és kizárólag egyenesben lehet. Kanyarodás az felejtős. Szóval reptéri 145 V6 előnyben!:PPPP
SKrisz03-05-2005 10:41:49 // 7259
Az nem V6TB-s volt, hanem 2.5 V6 12 volt volt! Mindent meg lehet csinálni, csak értelmét nem látom. Nekem az első megjegyzésem ennek szólt. Ha annyira vágyik valaki V6TB (amit őszintén megértek:))) Akkor vegyen egy ilyen motorral szerelt autót... Ez szigorúan szvsz!!!!!
zolee14503-05-2005 10:41:20 // 7258
az baráti, hiszen kb 200LóErő és ha azt nézem hogy az 1,6TS hez 50K a chip és az max 10% ami ugye +12 LE akkor még jobban hangzik...gondolom a beszereléssel már bőven 200E fölé csúszik, de még akkor is olcsóbb mint a tuning, és talán tartósabb is mint egy 2,0 TS ből kierőszakolt 200LE.
Gábor15503-05-2005 10:33:24 // 7257
teljes egészébe 150e huf
Gábor15503-05-2005 10:31:29 // 7256
gyere nyugottan,akitől vettem , (Ő IIS ALFÁS 164)már rakott ilyen mocit 155 be.A szerelőm meg csak ennyit mondott " mindene legyen meg,akkor nem lesz gond"
zolee14503-05-2005 10:30:30 // 7255
bunkóság megkérdezni hogy mennyi HUF egy V6 TúrBó???
Tom03-05-2005 10:24:55 // 7254
Nem képtelenség, sőt jó múltkorjában valaki küzkincsé tett egy ilyen 145-öst amint éppen fricciában hirdettek. És tényleg egy V6TB volt benne.
zolee14503-05-2005 10:23:53 // 7253
akkor mégsem vagyok komplett idióta. Vagyis lehet hogy az vagyok, de legalább ez az ötlen nem volt hülyeség!:))) tessék dokumentálni az attrakciót, sztem sokunkat érdekelni fog!
András bácsi03-05-2005 10:22:42 // 7252
284 mm. A kisebb meg 254.
Ollah03-05-2005 10:17:33 // 7251
Höhö, az komoly lesz. Majd számolj be róla, mit sikerül alkotni! ;) VeDi/Di mindkét GTV, de azt, hogy mekkora a tárcsa mérete, nem tom. 145 2.0 TS-ben mekkora a tárcsa? Nem 280-as egészen véletlenül?
beeep14603-05-2005 10:16:11 // 7250
Hát, Gábor ha azt összerakjátok rendesen, (úgyis régen voltam Pécsett), autóba ülök és szívesen megnézném. :-))) Szurkolok nektek, nagy mutatvány lenne ám!!
Ollah03-05-2005 10:14:58 // 7249
Megvalósítható, hogyne. Németországban nemrég árultak is egy olyat. Az persze más kérdés, mennyi irdatlan sokat kell szívni vele (gondolom), de meg lehet csinálni. Persze a fék és a futómű kérdése további érdekes problémákat vet fel. Bár, ha nem tévedek nagyot, a GTV-ben a V6 TB fékjei asszem ugyanazok, mint a 2.0 TS-é. De minnyá lecsekkolom, hátha tévednék. Bár az lehetetlen. :PPP
simi03-05-2005 10:12:19 // 7248
Krisz!Láttam már karón varjút, sőt 145-be V6-ot is.
Gábor15503-05-2005 10:04:16 // 7247
Én pont tegnap vettem egy v6 tb motort ,és megy be a 155 2.0 ts helyére. Majd meglátjuk mi sűl ki belőle:
SKrisz03-05-2005 09:58:43 // 7246
Nem fog elküldeni senki sehova... legfőképpen nem fog elküldeni senki V6TB-t építeni a 145-be. Felejtsd el...
zolee14503-05-2005 09:37:54 // 7245
na most gondolom el fogtok küldeni a ..csába, de: ugye a 145-ben van 2,0 TS, és a V6TB is 2,0...szóval nagyon elvetélt baromság lenne azt gondolni hogy esetleg a V6TB-t be lehetne szuszakolni a 145 orrába??? Csak elvi a kérdés, a műszaki megvalósíthatóság érdekelne. Ha már a 147-be nagy nehezen belepréselték a 3,2V6-ot...
Csöri03-05-2005 09:20:43 // 7244
Azt hiszem a hétvégén a számok világába be is betekintést kell nyernünk, főleg Hekivel kell elszámolnunk.:)))))))))
SKrisz03-05-2005 09:18:40 // 7243
Mi mostmár lassan ott tartunk, hogy 2x2 néha 6!!! :)))))
Csöri03-05-2005 09:15:54 // 7242
Tudod egyszer valaki meg is énekelte, hogy 2*2 néha 5.:))))))))))))))
Csöri03-05-2005 09:14:28 // 7241
Én meg előbb utóbb elkapok egy V10 TDI-t, vagy egy 535 D-t.:)))
SKrisz03-05-2005 09:14:17 // 7240
Na persze az 5 majdnem 6. Akkor nekem majdnem BiTurbo a GTV.m. Az 1 majdnem 2!:DDDDD
Ollah03-05-2005 09:08:14 // 7239
Jah, A8 3.0 TDI? Wehhehe... Gagyi... Lenyomtam, mint a bélyeget. Szarkupac. WEHHEHEEEEE!!! :DDDDDD
zolee14503-05-2005 09:07:45 // 7238
a 2,4JTD 5 hengeres ugye? Az 5 az meg már majdnem 6...
Ollah03-05-2005 09:06:22 // 7237
Nah, azé' ha a rendelőben Paco meg Norbee doki ilyen kúrának vetne alá, abból lázadás lenne. Inkább kérek 2 beöntést. :DDDDD Bájdövéj, ez a gyóccertári sorokban való előzés rám igaz... Ti hogy' vagytok vele? :))))))
Ollah03-05-2005 09:04:39 // 7236
Én úgy látom, kedvezs barátim, sabbath napján hekket...izé...Hekit vacsizunk... :DDDDD Aljas intruder, galád betolakodó, kétszínű felforgató, utálatos acsarkodó!!! Olajat neki! Kezdjünk gyűjteni! Nekem már van 5 liter. :DDDDDDDDDDD
SKrisz03-05-2005 08:46:42 // 7235
Persze, hogy 6 henger... 6 hengeres Jtd..pffff... :DDDDDD
Csöri03-05-2005 08:46:31 // 7234
Arra készüljön fel előre, hogy kapni fog rendesen.:)) Megkérem a Royalosokat, hogy csináljanak korompörköltet.:))))
kod03-05-2005 08:43:54 // 7233
Nem ismerem az embert soha nem ismertem... kerem kapcsolja ki... :-)))) eddig paraztam hogy mi lesz de frappans a valasz... :-DDDDD majd kap szombaton atnevelotabort.... :-)) (ja csak halkan mondom erosen tori a fejet Heki hogy a kovetkezo vasanak 6 hangere lesz... no comment....) most jobbra el mert lekesem a targyalast...
Csöri03-05-2005 08:40:23 // 7232
Biztos, hogy akarsz jönni szombaton?:)))))))))))))
zolee14503-05-2005 08:27:53 // 7231
A V6TB tulajdonosok gyógyulása viszont nem járhat a motorok pusztulásával így azokat megvédendő a berohadástól ideiglenesen (?) átszerelik az 1,6TS motorok helyére. A visszahívási akció keretében felszabadult 1,6TS motorok pedig végre méltó helyükre kerülnek, az újonnan fejlesztett Alfa-fűnyírókba, melyek formaterve Pininfarina stúdiójában készült, és a kerti kisgépek gyártása is ott folyik majd!:DDDDDDD
SKrisz03-05-2005 08:20:44 // 7230
HAJRÁ M-Jet!!!!!! Így van hajrá! Ha az üzemanyaga benzin, a hengerűrtartalma 3.2, a hengerek száma 6 és hengersoroknként van rajta egy feltöltő! Így is van! Hajrá! :PPPPP
SKrisz03-05-2005 08:17:12 // 7229
A hír igaz némi kiegészítéssel! A gyár mindössze azért kényszerült erre a lépésre, mert aki 3.2V6 ill. V6TB motorokkal szerelt Alfa Romeo-val közlekedik olyan szintű függőség alakult ki autó és gazdája között, mely már neves szaktekitélyű orvosok szerint is egészségre is káros lehet és a szociális beilleszkedés (állandó /gáz/fröccsözés, folymatos, erőteljesn szünni nem akaró tüsszögés, állandó előzési kényszer még a gyószertári sorokban is...) elhanyagolására adhat lehetőséget! Ezért a gyár vezetése úgy döntött, hogy mindenképpen drasztikus kiábrándító kúrára van szükség ezért néhány esetben a GTA ill V6TB motorokat kötelező szervíz alkalmával kicserélik MJTD erő(?)forrásokra. Az egész orovosi kamara, mindenképp nagy eredményeket vár a beavatkozástól és bízik abban, hogy a népesség ezen szegmense ismét hasnos tagjává válhat a társadalomnak! :PPPPPPPPPPPPPPPPPPP
someq-14703-05-2005 07:59:30 // 7228
Heki!!! ez egy kicsit tényleg húzósss, legalább is ebben a szövegkörnyezetben:-))))) de én veled vagyok:-)!!!! HAJRÁ M-Jet!!!!!!
kod03-05-2005 07:42:36 // 7227
ajjajjajjj.... ebbol botrany lesz... meg szerencse hogy targyalni vagyok....
Heki03-05-2005 03:31:06 // 7226
Szervusztok kedves tesók! Azért merek csak így éjszaka írni, mert így nem estek rögtön nekem, noha értetlenül szemlélem azt a közutálatot mellyel rám és szegény járgányomra néztek! Népszerűségi indexemet gondolom tovább növeli az a jó hír, melyet remélem elsőként én tolmácsolhatok nektek! :))

"2005 őszétől az akadozó járású, korszerűtlen és az átlagos igénybevételt is nehezen tűrő, bizonytalan tervezőjének egyszerű és ez esetben tétova mondhatjuk határozottan tompa észjárását viszont hűen tükröző, erőtlen hangú, szerény teljesítményű, megbízhatónak korántsem nevezhető, a GTA modellekbe szerelt 3.2 V6 motorjait lecseréli az új, korszerű, megbízható JTD 16 V M-Jet motorokra. A gyár ezzel egyidőben rendeli vissza a korábbi összes, tévedésből benzinmotorral szerelt fentebb megnevezett modelljeit.
A visszarendelést várhatóan a V6 TB modellekre is kiterjesztik."

Eddig a hír, én mostmár jól alszom! :)))

Egy képet is találtam:

farki02-05-2005 23:17:02 // 7225
:-(( OK
kod02-05-2005 23:15:16 // 7224
Koszonom szepen de a szerver ezt kuldte a mailek helyett: This is a message from the MailScanner E-Mail Virus Protection Service ---------------------------------------------------------------------- The original e-mail attachment "the entire message" was believed to be infected by a virus and has been replaced by this warning message. Legyszi probald meg ugy hogy csak egy fajl van csatolva.. remelem ugy sikerul... ha nem akkor beszelek a rendszegarazdaval holnap....
farki02-05-2005 23:07:04 // 7223
Igen. Válaszoltam is.
kod02-05-2005 22:54:02 // 7222
Farki ment privatban email.. megkaptad?
kod02-05-2005 22:52:21 // 7221
en meg a konyvtarban olvastam... :-DDDDDDD
Csöri02-05-2005 22:50:23 // 7220
Kocsi mosás közben én is kiolvastam 2 könyvet.:)))
kod02-05-2005 22:49:51 // 7219
en meg olvastam....
Csöri02-05-2005 22:33:06 // 7218
Én kocsit mostam.:)
SKrisz02-05-2005 21:03:05 // 7217
Mi ez a marhanagy pangás??? :-O Mindenki nyomja a gázt a V6-nak???:)
Csöri02-05-2005 17:46:17 // 7216
Most kifejezetten lassan közlekedtem, és hallgatam a házak között a V6 hangját.:)))
kod02-05-2005 17:43:30 // 7215
mert mindig tolod neki mint atom... :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.