Forum >> GTV-GTA
giovanni09-06-2005 09:25:05 // 11614
Jóvan jóvan nyugszom...
Egy dolog izgat itt a hideg idő és... igazán megfázhatna az autóm..... már ha érted mire gondolok...
TarP09-06-2005 09:23:22 // 11613
De jól tudom, hogy csak a teljesen visszaengedett gázpedál esetén engedi el a nyomást a bov?
Akkor ügyesnek kell lenni, de akkor nem olyan káros a túrónak ugye?
TarP09-06-2005 09:20:15 // 11612
Ok. Eagle F1 az már jó, de a Touring még kemény. lépten-nyomon kiforgott.
A Nokian is elviszi 3500-tól, nagyon szépen.
TarP09-06-2005 09:18:40 // 11611
Tényleg, milyen volt ez a Hondásos tali?
Milyen eredmények voltak? Egy 156MJET-es haver tudom, hogy lenyomta a 160 lovas 1.6VTI-ket, de mi volt a többi eredmény?
Csabee09-06-2005 09:17:50 // 11610
bocs goodyear:))
Csabee09-06-2005 09:16:40 // 11609
godyera eagle F1 225/45, kész ragasztó:)))))))
3500 töl rakéta indulás:)))
SKrisz09-06-2005 09:15:28 // 11608
"....Valszeg kopik is. :))) ..."
Biztos!:))
SKrisz09-06-2005 09:14:21 // 11607
Te folyamatosan gáfröccsről beszélsz, nem pedig "kitartott" fordulatszámról. A gázfröccs azért nem jó, mert a turbonak 1 sec-en belül 2-szer kell megindulni-megállni-megindulni és ez nem tesz jót semminek, pl. a túrónak se.
Ollah09-06-2005 09:12:17 // 11606
Avon ZZ3, "17 méretben. Ennyi a titok. Az 5000-et még bírja. Magasabbról nem próbáltam. Ezt is a Hondásokkal tartott talin. Először indultam 3000 körül, be is fulladt a rajt. Aztán 4000-ről, aztán 4500, aztán 5000. Tapad, mint a fene. Valszeg kopik is. :)))
Csabee09-06-2005 09:10:07 // 11605
nekd is hasonlókat:))))
Ollah09-06-2005 09:09:48 // 11604
Na, tetézi... :)))) Bár Bimmere volt az egykor még hitetlen gyaurnak, de azóta átállt a jó oldalra. :)))
Ifjú Padawan, nyugodj meg. ;))))
Ollah09-06-2005 09:08:43 // 11603
Ja, és jó reggelt az összes megveszekedett őrültnek. A normálisak aludjanak. :))))))
Ollah09-06-2005 09:08:17 // 11602
... az órák a várakozásért, a percek a keresésért, és végre egy találkozás...
A Föld nevű bolygón ebben az országban, ebben a városban és egy szobában... Úúúú úúúú úúúú jeeee jeeee jeeee :DDDDDDDD De jó kis muzsika... ;)
Figy Kodettos! :PPP Délután/estefelé vagy otthol?
TarP09-06-2005 08:52:12 // 11601
Ha 5000-nél dobom rá a kuplungot, nem elindul, hanem elfüstöl-szerintem.
Úgy látom, ez a rajt nagyon függ a gumitól.
Vadi új NOKIAN gumóval írtó jól kapaszkodik, ott lehet 3500körül kuplungráengedni és alig csikkan, aztán meg tép nagyon.
A Good Year Touring- egy keményebb, lassn kopó, de csúszósabb gumi, ott már 2700-nál ráengedve is kiforgott az első 7-8 méteren.
TarP09-06-2005 08:41:45 // 11600
Erről a gázfröccsről kicsit bővebb infót kérek szípen.
Az úgy van, hogy amikor megyek, nyomás alatt van a rendszer, a bov szelep zárva. Amikor kuplungolok és felengedem a gázt, elengedi a nyomást a bov szelep (egyeseknek a külvilágba pusszanással) vissza a levegőrendszer elejéhez (a légszűrő után, ha jól emléxem)
No most, ha adok gázfröccsöt, akkor azt érzékeli, hogy van gázadás, tehát marad a fordulat, meg marad a nyomás is. (teljesen nem szabad felengedni a gázt, hogy ne engedje el, mert akkor duplán pusszog? )
De akkor miért shock ez a turbónak, ami annak örül, ha folyamatosan foroghat, nem annak, ha váltáskor leesik a fordulat és le kell lassulnia?
Illetve a váltásnál a szinkrongyűrűd nem kopik a gázfröccsös megoldás esetén, mert nem kell annyira összefékezni a két forgást...Meg egyenletesebb a váltás, nincs rángatás...
Szóljatok, ha nem jól látom, mert nem ótószerelős vagyok, az már kiderült :) hanem csk ilyen amateur, aki részben érti mi hogyan működik.
giovanni09-06-2005 08:37:44 // 11599
Nem térdeltetés..
És mégegyszer Bocs! csak nagyon hasonlítasz valakire akinek régen volt....
(esetleg zöld 3-as BMW-d se volt? :))
kod09-06-2005 02:31:12 // 11598
Na jo reggelt Mindenkinek!
meg tegnaprol:
Csori azt hallottam hogy a NEOTON koncert nagyon vacak volt es nagyon keves ember volt kivancsi ra....
a tegnapi D.D koncert eleje hanyagolhato e vegere megtanultak zenelni... :-)))
erdekes dolgok tortennek velem.... :-))) a tobit szoben a hetvegen... ja palotai tezsverkeim szombaton Velencen vagyok az messze van? :-PPPP
na megyek egy kicsit melozni....
Ollah: A bolyongas evei szol.... :-))))
kod09-06-2005 00:52:55 // 11597
ne terdepeltessssss mar!!! soha!!!! menj mar minek sasolsz Te engem kicsihuszar???
nem volt nem lesz!
:-))))))
farki08-06-2005 23:51:27 // 11596
Pedig 0-ról 65-re lenne esélyed... :-))
Szilárd08-06-2005 23:35:49 // 11595
Eszemben sincsen:))
farki08-06-2005 23:33:59 // 11594
Itt vok! :-))
A kollegám is most vett egy OFFignácotON, és állandóan gyorsulni akar velem. Te ugye nem akarsz majd minket szopatni? :-DDD
Szilárd08-06-2005 23:08:35 // 11593
Halihó!
Hol az esti brigád????
Megérkezett ma a kereskedésbe az új autóm.
Még 2-3 hét lesz mire át tudom venni:(((
giovanni08-06-2005 20:44:36 // 11592
'stét :)
SKrisz08-06-2005 20:40:45 // 11591
Ga
ratulálok! Ön ismét észrevette a surrankaput!:PPPPP TE egyedül!:DDDDD
SKrisz08-06-2005 20:35:46 // 11590
TarP!
Gázfröccsel vigyázz nagyon! Túrós autónak kiba nem tesz jót. kb. olyan mintha adnál dupla pofont a túrónak minden ok nélkül. Ha önnek is ajánlhatom, ne tedd...
giovanni08-06-2005 18:38:40 // 11589
Kod
Bocs hogy ilyet írok.... de valamikor régen nem volt neked Piros GSI Kadettod??
Ollah08-06-2005 18:34:35 // 11588
És mijaza 740??? Milyen Alfa??? Hö??? :PPP
kod08-06-2005 18:32:53 // 11587
16 keves 20-22 meg sok szerintem... a 740 ha zabalt akkor 17-18at telen max 20at ...
Ollah08-06-2005 18:31:51 // 11586
Tudod, milyen sokáig filóztam rajta? De aztán láttam egy Spideren, amin nagyon jól állt, de egy kicsit cicásnak tűnt. A Milano sokkal vadabb, retrosabb, keményebb, brutálabb, nyersebb. És ezért nekem jobban illett az autó karakteréhez, mert hiába szép forma, azért van benne jó adag vadság. Az orra, a brutálisan fölfelé szántó övvonal, a csíklámpa, well, a csíklámpa önmagában is brutál, de széles gumikat alátéve egy igazi terpesztő fenevad. Nahszóval, hol kezdtem? :)))
Nos, cép, de nekem a Milano a numero uno. Legalább nekem legyen az... :)
Lehet, ezért hagyták abba a gyártását, mert az egész Földön csak nekem teccett igazán? :DDDDDDDDDDDDD
giovanni08-06-2005 18:21:41 // 11585
Nah veszek egy Ilyet hogy Ollah-nak legyen mit nézegetni :)))))
giovanni08-06-2005 18:17:26 // 11584
Bazz 2 napja találtam egy sport federnsatz-ot ez ebay-en ami csak 20mm-t ültet az autón a traktorosításhoz és azóta nem lelem újra :(((
Ollah08-06-2005 18:15:11 // 11583
#&[{[€˘|]€Ä]{ää[[äđ#!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD
Vazevazevazevazevazevazevaze!!!!!!!!!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
VSS!!!
:)))))
giovanni08-06-2005 18:13:27 // 11582
vs VAZZE :))))))))))
Ollah08-06-2005 18:10:52 // 11581
Szavazzunk!
Kuplung vss kupplung!
Most 1:1
:)))))))
Ollah08-06-2005 18:09:03 // 11580
Ezt nevezem fizikainak, de talán inkább fizikálisnak kellene hívnom ez alapján... :DDDDDDDDDDDD
giovanni08-06-2005 18:08:24 // 11579
Most az sok vagy kevés???
Én a 3.0V6 spidert nem tuttam 24 alatt tartani...
Ollah08-06-2005 18:07:33 // 11578
Azé' az a nyomatékmaximum nem 2000-2500 között van, ezt meg én tudom grafikonokkal alátámasztani. ;) Pill...
Nekem kb. (szar gyújtással mértük, tehát pár száz rpm hiba biztosan van benne) 2000-től nő keményen, kb. 85 fokban :P olyan 3200-ig, onnan enyhén megy fölfelé kb. 3750-ig (itt a csúcs), onnan nagyon enyhén esik, de még 4400 körül is megvan keréken a kb. 250 Nm. Wehhehe...
Ami impresszívebb, hogy 2800 és 5800 között megvan a 200 Nm keréken, ami kb. 240 Nm főtengelyen. De szép...
Nemtom, hogy' jutottam el megint az autóm dicsőítéséig, de jól esik. :PPPPPP:DDDDDDDDDDDD
Nahszóval 2000-2500 között lehet, hogy meredeken húz fölfelé a nyomatékgörbe, de erő nem bizti, hogy túl sok van az ótóban, mer' a lojjerők akkor még alszanak. ;) Viszont tuira tök ECO a dolog, de ez nekem hosszútávon nem megy. :)))
kod08-06-2005 18:05:55 // 11577
hidegen szinten.. es ahogy Ollah csinalja addig motorfek amig lehet.. azt mondjak az azert jo mert olyankor sem zabal alapjaraton...
kod08-06-2005 18:04:33 // 11576
ami dobbenet a vas varosban 16,3-16,4 fogyaszt...
es azert en szerintem jobban kenem neki mint Te... szerintem ez nagyon jo ertek.. foleg ugy hogy a piri 20 lityoval ment.. igaz ott tobb volt az elmeny... :-)))
giovanni08-06-2005 18:04:13 // 11575
Jah igen Hidegen én is Taxidriver vagyok.... 1-2-3-4-5 és már 60Km/h :)))
giovanni08-06-2005 18:02:29 // 11574
Kupplung vazze :))
Az izmos is ezért nehéz a jobb :))) az tohonya el van puhulva :))
Ollah08-06-2005 18:00:04 // 11573
Neked a bal lábad izmos vázz' attól a kib@ kemény kuplungtól! :DDDDDD
Ollah08-06-2005 17:59:19 // 11572
No ez az. 5000-nél rádobod a kuplungot 1-ben, el 7-ig, ott föl kettő, 4500-től 7000-ig, ott föl 3 stb. Vagy nem így kell váltogatni? :PPP
Én hidegen (első kb. 10-12 km) legkésőbb 2500-nál elváltok, melegen sem forgatom 4000 fölé, kivéve ha muszáj. Muszáj pedig mindig van, mert olyan nincs, hogy legalább egy eltolás ne legyen egy úton. :) A magam örömére, ahogy Giovanni is írta. Így 14+ a fogyi demszkigrádban. Kis dugóval, sok araszolással, 1-2-1-2 játékkal, jó aszfalton szolid tombolással, hapcihallgatással. :)
Ezért nem használom, csak hétvégén. :)))
giovanni08-06-2005 17:59:10 // 11571
Nem tanultok bubimentes víz :)
Esetleg egybubis ha van bubikiszedő "svájci" :))
kod08-06-2005 17:59:03 // 11570
tunying az kicsiszivem ... tunyingot szoktal Te csinalni... :-PPPPP
Ollah08-06-2005 17:55:14 // 11568
;)
A tunning viccből lett tunning vagy komolyan? Nem b@szogatásból, félre ne értsd, de ugye a tuningra gondoltál? :) Csak azért, mert a tunningot viccből használjuk itt páran általában arra a tuningra, ami "jól" sikerál. :)))
Csöri08-06-2005 17:40:37 // 11567
Már kiszúrtam én is.:))
giovanni08-06-2005 17:38:28 // 11566
Élo láttátok a Baltás mekkora egoista...
A nevében megnövelte a betűméretet legalább 16-osra
giovanni08-06-2005 17:33:04 // 11565
Értem...
Sajnos a 80-nalmegyeknembíromfelmérnimennyiveljönnekkimegyekelőzni típusu autósok benne vannak a pakliban... az autópályán :( egyébként én képes lennék....
A város meg hát néha ha kedvem szottyan kimegyek az Egér út Szerémi út Tétényi Bartók Béla Műegyetem rakpart ötszögbe esetleg kis Alkotás Út-al füszerezve ezeket mind az elmúl években építették/újították fel ott csapatok egy kicsit azt utána 30-al hazagurulok.. izé zötykölődök.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
471
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?