
Forum >> MiTo
Seriff29-09-2008 16:02:20 // 1604
"sergetni a turbót" ez jóóóó:))))


Benőke29-09-2008 15:57:11 // 1603
Hát mindegy én csak saccoltam. Akkor ezek szerint lehet 10 alatt közlekedni benyással is. Mondjuk egy kis 1 - 1.2 körülivel minden képpen. :o) Olyat azért meg nem vennék... :D Szerintem a MiTo val is el lehet akkor 10 alatt menni. Nem kell folyamatosan gyorsulni meg sergetni a turbót. :o) Csak finoman és akkor nem lesz gond.
Seriff29-09-2008 15:51:14 // 1602
Nem olyan vészes szerintem, simán el lehet járni 10 alatt, apám meg sem mondom mennyit fogyasztott relax üzemmódban a 45össel...
Benőke29-09-2008 15:50:12 // 1601
Hát soha nem mértem mert nem használom városban. Csak saccoltam de ha átmegyek pesten megugrik az átlagfogyasztásom drasztikusan.
Seriff29-09-2008 15:42:54 // 1600
Nekem 8.9 volt az utsó városi fogyim a 45össel:P
Benőke29-09-2008 15:38:35 // 1599
Hát nem sok benzines van ami városban 10 alá megy fogyiban. Pölö az enyém se tud alá menni pedig közelében nincs a MiTo erejének :)
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
Nem azért kér sokat városban mert sok ló van a motorban hanem azért mert nem tudsz folyamatosan haladni 6 fokozatban hanem kapcsolgatni ide oda de legjobb esetben is 4-5. Az meg eszi a drága nedűt :) Mit szóljon az akinek V6 van? :D
Azért 10 alá nem sokkal mennek be a dizelek sem.
Seriff29-09-2008 15:33:10 // 1598
Egyél belga csokit. Finom.
:))
:))
147Smz29-09-2008 15:32:27 // 1597
Sokat érek a belga akciókkal :-)
Zool29-09-2008 15:30:19 // 1596
A belgáknál a tél mindig hoz kellemes meglepetéseket, néha van olyan jó, mint a kifutó modell...
koz29-09-2008 15:18:43 // 1595
Mozambikiul nem tudok, de biztos igazad van. :)
koz29-09-2008 15:17:43 // 1594
Lebutítani a szívót is könnyű. HP100 celeron. Új vezérlőprogram, aztán szevasz. Gondolomééén...
Seriff29-09-2008 15:16:57 // 1593
Csiga ist ein muss:)
koz29-09-2008 15:15:17 // 1592
Francia, osztrák, belga, görög, lengyel 78 LE. Dánoknál csak turbósat találtam.
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
Na nem mintha számítana, csak feltűnt az a 95 LE...
Nekem sanszosabb (már ha egyáltalán) a jobbkormányos, de még akkor sem kéne csigátlan...:)
147Smz29-09-2008 15:13:33 // 1591
Én is szívesen vennék egy dízelt, mondjuk egy JTDm 147-est, ha majd kifutó modellek lesznek.
Seriff29-09-2008 15:11:22 // 1590

Zool29-09-2008 14:56:38 // 1589
Az 1.9 JTD-ket 4 féle szinttel árulják 115-120 és 136-150. Kedvezőbb adóbesorolás, igaz a turbóknál könnyebb...
Seriff29-09-2008 14:41:53 // 1588
Szólj ha kész vagy az összessel:))
koz29-09-2008 14:36:44 // 1587
Még régebben linkelte valaki a német árlistát, ott 95 lovat írtak a szívó 1,4-re, akkor nem is foglalkoztam vele különösebben, de most néztem az UK oldalt is, és ott is 95 bhp-t írnak rá. Nincs kedvem végignézni Európát, de lehet, hogy kétféle telj. szinttel adják.
Na jó, megnézek még 1-2-t...
Na jó, megnézek még 1-2-t...
BeeGee29-09-2008 14:36:39 // 1586
Arra használta az autót, amire való.
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
Vicces az lett volna, ha 80al gurul, spórolásból :)
Zool29-09-2008 14:30:40 // 1585
Speciel nekem az ezévi 45e km 80%-a úgy ment el, hogy regel beültem és este 1300km múlva kiszáltam (plusz 2 tanklolás és matricavétel). Minden felesleges kiállás időbukta. Ha pedig a babával vagyunk akkor nem is szabad megállni, mert felébred a gyerek. Ezért nekem nincs alternatíva a dízelre. Amúgy meg röhögtem rajta, amikor egy vadiúj C klasse AMG 3szor előzütt ki passautól Bp-ig, csak ugyebár kétszer tűnt el közben benzinkutak lejáratánál...
Seriff29-09-2008 14:29:10 // 1584
Jujj, ezt remélem nagyon kevesen olvassák majd...áááááááááááááááááááááááááááá
Kazes☻29-09-2008 14:27:46 // 1583
2/2 - szerintem is, egyetértek. :)))
Zool29-09-2008 14:27:00 // 1582
A 8c-T nem tervezeik belépő dízelváltozatban ? :)
koz29-09-2008 14:24:27 // 1581
Szépek. Érdekes, hogy mennyire másnak látom a Mitot, most, hogy már láttam élőben. Eddig erőltetettnek tűnt az ottoci mellett, de már tetszenek így a bátyussal. :)
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
Meg az jutott még eszembe, hogy mintha változna a benyomás közeledve az autóhoz. Távolabbról szép, de közeledve durvul, terpeszt, el akar rugaszkodni, mint egy rövidtávfutó a rajtvonalnál. Szerintem.
147Smz29-09-2008 14:14:46 // 1579
Teddy a mai világban bizony nézni kell a fogyasztást. Hiába szabadkoztok, hogy turbó ide meg turbó oda, a fogyi baromi sokat számít mindenkinek. Én úgy képzelek el egy jó autót, hogy ha kímélem akkor keveset eszik, ha pedig taposom, akkor sokat. Hondák ezt elég jól tudják :-) Szóval nem mentség, hogy 155 ló sokat kér, amikor olyan tempóban megyek, amihez 80 is elég lenne. Persze egyetértek veletek abban, hogy egy 155 lóerős kocsitól korrekt a 10 liter Budapesten. Engem sem tántorítana el a vásárlástól ekkora érték.
Seriff29-09-2008 14:07:45 // 1578
Ugye?:PP De mivel az előbb már kiterítetted a kártyáidat, a rövidebbet kapod, dízellel:)
Zool29-09-2008 14:03:14 // 1577
Ha jól meggondolom az a fogyi nem is olyan fontos, mégis a hossazbbik modellt kérném :)
Seriff29-09-2008 14:03:02 // 1576
nemishasonlítanakcsakaszínükhasonló:P


Seriff29-09-2008 14:02:37 // 1575
Ha lenne egy Imprezám, nem cserélném le egy dízölre az fix:) max mellé vagy vmi:)
Zool29-09-2008 14:01:28 // 1574
Mondjuk ilyen elmebetegség helyett én inkább lemondanék egy kis dinamikáról és 159 Q4 JTD esetleg csippelve, ha beleférne a ktsvetésbe ...
Seriff29-09-2008 13:59:40 // 1573
Zool29-09-2008 13:26:20 // 1571
Erről mindig az a sztori jut eszembe, amikor az egyik kilégát hergelték, hogy mutassa be egy kcisit a pályán mit tud az Impreza WRX-e. Mire ő:
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
- nem lehet mert akkor 40 litert eszik, és nem érnek el a célállomásra (kb 70kmre) tankolás nélkül :).
(Egyébbként ráadásul ez a cilivebb autója szegénynek )
Seriff29-09-2008 12:48:34 // 1570
Vagy ezt egy békávés srác mondta?:)
Seriff29-09-2008 12:45:16 // 1569
Persze, amíg a literszám nem előzi meg a km-ek számát a l/km törtben, addig nincs para:D
Tedi29-09-2008 12:44:22 // 1568
Ésszerű határokon belül :)
Seriff29-09-2008 12:43:50 // 1567
Én úgy, hogy egy benzines bármit megérdemel:P
Tedi29-09-2008 12:42:08 // 1566
Mé, hogy hallottad? :)
Seriff29-09-2008 12:38:36 // 1565
13? Túmács? LOL:DD én nem így hallottam;))
Tedi29-09-2008 11:31:52 // 1564
Ehh, megfogtál :D
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
13 liter már télleg túmáccs. Pontosítanék úgy, hogy ez az élmény, amit a MiTo ynújt max 10-12 literes fogyiig éri meg :)
BeeGee29-09-2008 11:25:20 // 1563
Látod, mégis csak számít :)
10 liter még nem a világ :)
10 liter még nem a világ :)
Tedi29-09-2008 11:10:33 // 1562
Ifjú padawan...LOL :DDD
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan élményt nyújt, ami megéri a 10 literes fogyasztást, akkor nem érdekel :) Most is ennyivel járok és soknak hangzik, de legalább élménnyel teli az a ~500 km, amit egy tankkal elmegyek.
BeeGee29-09-2008 10:59:02 // 1561
Már ne s haragudj, ifjú padawan, de a soft turbó kategóriában számít a fogyi :)
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
Somez:
Szerintem tök rendben van a fogyija, a tesztautónak volt kb 10 literes átlaga (nem a fedélzeti szerint, olasz komputerben nem bízunk :) ) ami állt városi dugózásból, és éjszakai örömautózásból. Összeszokva, bejáratva még a 8-9 t is kinézem belőle.
Tedi29-09-2008 09:45:26 // 1560
Pontosítok...
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
Turbo benzinában ki nézi a fogyasztást?! :))
Seriff29-09-2008 09:31:00 // 1559
"De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)"
A traktorosok? :)
A traktorosok? :)
Tedi29-09-2008 09:17:17 // 1558
Amennyit vezettem városban a MiTót, abból lejött, hogy turbó nélkül is tökéletes lenne a motor a normál városi közlekedéshez. 2800nál épül fel a turbónyomás, nem is az a gond, hogy nincs elég kraft benne, hanem inkább az, hogy nagyon hamar el kéne váltani. De könyörgöm...turbós autóban ki néz fogyasztást?! :)
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
Az én Alfonzom legutoljára 10 litert evett városban, ami azzért nem rossz...
Zool29-09-2008 09:10:23 // 1557
Mint dízeles azt mondom, hogy nem csak a fogyi miatt...
Volt a totalcaron egy érdekes cikk a bejáratásról. TKP a széthajtással sem lehet a kocsit tönkretennei 2 éven belül (persze kivételek mindig vannak), az új autók motorjait töbnyire melegtesztetlik, engem külöm biztosíttak több márkánál is, hogy a bejáratásra semmis szükség. Mármint nekik, mert a garis időre le vannak fedezve. De pont most lett morohibás egy koléga opelje, 2 év 2 hónaposan!. Ő már nincs lefedezve, az opel viszont jépp ól járt...
Volt a totalcaron egy érdekes cikk a bejáratásról. TKP a széthajtással sem lehet a kocsit tönkretennei 2 éven belül (persze kivételek mindig vannak), az új autók motorjait töbnyire melegtesztetlik, engem külöm biztosíttak több márkánál is, hogy a bejáratásra semmis szükség. Mármint nekik, mert a garis időre le vannak fedezve. De pont most lett morohibás egy koléga opelje, 2 év 2 hónaposan!. Ő már nincs lefedezve, az opel viszont jépp ól járt...
147Smz29-09-2008 08:34:31 // 1556
A lényeget nem írtam le :-)
Szóval kímélve 10 literes fogyasztás a Mi.To-tól Budapesten szerintem megfelelő. Akinek pedig tényleg a fogyi a legfontosabb, az remekül érzi majd magát az 1.6 JTDm-ben is.
Szóval kímélve 10 literes fogyasztás a Mi.To-tól Budapesten szerintem megfelelő. Akinek pedig tényleg a fogyi a legfontosabb, az remekül érzi majd magát az 1.6 JTDm-ben is.
147Smz29-09-2008 08:32:45 // 1555
Hát a bátyám 2004-ben vásárolt Toyotáját elvileg nem kellett bejáratni, de azért a fizika törvényeit egy autógyár sem tudja figyelmen kívül hagyni. Tehát vagy bejáratják neked a gyárban, vagy te járatod be. Az előbbi elég nehezen hihető, hiszen hatalmas költség lenne minden egyes motort napokig járatni a megfelelő fordulaton, olajat cserélni majd megint járatni.
Mi.To-nál az lenne a frankó, ha az 1.4 TB töltés nélkül hozna elég nyomatékot egy lámpás elindulásig, de hát kicsi motortól ilyet nem kérhetünk. Én akárhogy is próbálok vezetni az 1.6 TS-sel, a fogyim magas. Nyáron cserélték a lambdámat, és akkor fele M7 - fele Balaton környékén mértem 8,3 litert. Budapesten viszont majdnem 10-et. Most hogy komolyabb a forgalom, így már 10 fölött eszik valamivel. Tök mindegy neki, hogy finoman indulok, 2000-nél elváltom, stb.
Mi.To-nál az lenne a frankó, ha az 1.4 TB töltés nélkül hozna elég nyomatékot egy lámpás elindulásig, de hát kicsi motortól ilyet nem kérhetünk. Én akárhogy is próbálok vezetni az 1.6 TS-sel, a fogyim magas. Nyáron cserélték a lambdámat, és akkor fele M7 - fele Balaton környékén mértem 8,3 litert. Budapesten viszont majdnem 10-et. Most hogy komolyabb a forgalom, így már 10 fölött eszik valamivel. Tök mindegy neki, hogy finoman indulok, 2000-nél elváltom, stb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10