Forum >> MiTo
Seriff28-09-2008 20:24:49 // 1544
Én üzemmelegen kaptam meg ;DDD
Attie28-09-2008 20:24:36 // 1543
Max ha végig úgy közlekedsz, hogy ne töltsön a turbó.
Én itt most csak Bp-i közlekedésre gondolok.
Én itt most csak Bp-i közlekedésre gondolok.
Attie28-09-2008 20:23:53 // 1542
Biztos :))
Mondjuk én nem tapostam neki amíg hideg volt. Az út végére már csak 14.6 volt a fogyi :)
Mondjuk én nem tapostam neki amíg hideg volt. Az út végére már csak 14.6 volt a fogyi :)
Zool28-09-2008 19:43:45 // 1541
Az enyém 12.x volt. De inkább fizetek azért az élményért, amit nyújtott... Valszeg gond nélkül le lehet vinni 9re. Vezetési stílus kérdése...
zolee14528-09-2008 19:25:18 // 1540
Gondolom mindenki úgy ment vele mintha a sajátja lenne, és mondjuk már megszokta volna, hogy mit tud a gép, és biztosan senki sem használta ki az autó tudását.:D
Attie28-09-2008 19:02:11 // 1539
10 liter tuti lesz. Sőt, ha 10 literből megáll akkor én ujjongok, hogy milyen jól fogyaszt.
Sztem 11-12 között lesz Bp-en.
A teszt autó 14.7-et mutatott átlagfogyinak.
Sztem 11-12 között lesz Bp-en.
A teszt autó 14.7-et mutatott átlagfogyinak.
zolee14528-09-2008 18:50:04 // 1538
1,4-hez képest gondolom sokat eszik majd, 155LE-hez képest meg keveset. A turbós autókat LE-re kell nézni, vagyis mondjuk össze lehet hasonlítani egy 2,0TS 16v-vel. Ahhoz képest jobban kell ennie, vagyis kevesebbet.:) Egyszerűen alul nyomatékosabb a motor, vagyis a normál városi tempóhoz nem kell szétforgatni.
Az 1,4-es Corsánál tutira több benyát kér majd, cserébe viszont megeszi a Corsát reggelire.:)
Az 1,4-es Corsánál tutira több benyát kér majd, cserébe viszont megeszi a Corsát reggelire.:)
147Smz28-09-2008 18:28:36 // 1537
1.4 T-Jet Mi.To fogyaszásra mit jósoltok? Mert ha ez is lazán bekajál 10 litert városban, annak kevesen fognak örülni.
Zool28-09-2008 16:41:22 // 1536
Szvsz a mini nem az adatvadászoknak való.
Egyébbként a gyári adat egy érdekes dolog. A volvó az első hónapban egy tüdővészes csiga volt. Most ürákat megyek tempomatal 170-nel gond nélkül, és nincs olyan sebesség vagy emelkedő, ahol a kis 1.6os miatt lassuéni kezdene a kocsi. Sokkal durvább, a papíron szintén elég lomha S80 2.0d-t tesztelték a belgák és 11mp helyett 9.8 jött ki nekik. Egyébbként a 147 is nagyon erősnek érződött, emelkedőn 150nél pl simán otthagytam egy addig rám kúszó 3ast. Amíg el nem kezdtem gyorsulni ő nagyon úgy ment mögöttem, mintha haladni akart volna. Aztán már nem. Godnolom valami kis benzines volt.
A lényeg az, hogy a gyári adatok afféle irányadók, de pont a turbó motoroknál nem lehet pontosan megmondani hogy mi lesz a motor tényleges teljesítménye. Sok minden függ a bejáratástól és a használattól. Én 6-8e kmig nagyon kímélem, aztán elég rendesen hajtom (20-40e km/év), és ez eddig bevált. Nem is gondolkozom tuningon.
A 155LE mito után azt mondom, hogy semmi szükség erősebbe, pláne egy 180LE tuningjára.
Egyébbként a gyári adat egy érdekes dolog. A volvó az első hónapban egy tüdővészes csiga volt. Most ürákat megyek tempomatal 170-nel gond nélkül, és nincs olyan sebesség vagy emelkedő, ahol a kis 1.6os miatt lassuéni kezdene a kocsi. Sokkal durvább, a papíron szintén elég lomha S80 2.0d-t tesztelték a belgák és 11mp helyett 9.8 jött ki nekik. Egyébbként a 147 is nagyon erősnek érződött, emelkedőn 150nél pl simán otthagytam egy addig rám kúszó 3ast. Amíg el nem kezdtem gyorsulni ő nagyon úgy ment mögöttem, mintha haladni akart volna. Aztán már nem. Godnolom valami kis benzines volt.
A lényeg az, hogy a gyári adatok afféle irányadók, de pont a turbó motoroknál nem lehet pontosan megmondani hogy mi lesz a motor tényleges teljesítménye. Sok minden függ a bejáratástól és a használattól. Én 6-8e kmig nagyon kímélem, aztán elég rendesen hajtom (20-40e km/év), és ez eddig bevált. Nem is gondolkozom tuningon.
A 155LE mito után azt mondom, hogy semmi szükség erősebbe, pláne egy 180LE tuningjára.
Vikking 31128-09-2008 16:29:13 // 1535
Na ja igen, de a MultiAirt nagyon régóta ígérgetik! Szóval abból kell legyen valami előbb-utóbb.
Egyébként ezek szerint csak a Cooper Works 211 lovas, ami mondjuk durva, de a sima Cooper s "csak" 175. Ami meg egy esetleg 180 lovasra feltúrt akár gyári akár később csippelt Mitoval már közel sem akkora gáz. (Ugye a GP-ben 180 lovas moci is van)
Köszi a linket!
És az amúgy miért van hogy a mini magyar honlapján egy gramm adat sincs? Elég gáz :D
Egyébként ezek szerint csak a Cooper Works 211 lovas, ami mondjuk durva, de a sima Cooper s "csak" 175. Ami meg egy esetleg 180 lovasra feltúrt akár gyári akár később csippelt Mitoval már közel sem akkora gáz. (Ugye a GP-ben 180 lovas moci is van)
Köszi a linket!
És az amúgy miért van hogy a mini magyar honlapján egy gramm adat sincs? Elég gáz :D
Tom1228-09-2008 15:44:13 // 1533
A "DREAM"-ról beszéltem.:-)
Tom1228-09-2008 15:24:43 // 1532
Ahaaa, megnézem, az-e...;-))
Grando28-09-2008 15:17:01 // 1531
1520. hsz...? ;)))
Tom1228-09-2008 15:16:12 // 1530
A MiTo reklámot látta valaki? Szerintem "bomba", nagyon "ott van".:-)
Zool28-09-2008 14:29:59 // 1529
Mini 211LE
http://marken.auto-motor-und-sport.de/carkonfigurator.html?vid=735810120080225&action=1
Kis extra csomaggal 30e ajró vaze!
http://marken.auto-motor-und-sport.de/carkonfigurator.html?vid=735810120080225&action=1
Kis extra csomaggal 30e ajró vaze!
Zool28-09-2008 14:25:41 // 1528
Amikor a Mito belsejére fintorogam, beugrott, hogy mekkora csalódás volt az előző Mini, amikor beültem, és végigtapogattam. A forma már akkor is szép volt, de a mini messza van minsőgében attól, amit a látvány alapján vársz.
Szerintem a Tjetek mellett nem lesz gazdaságos 3-4 kölön technológiás 1.4 szívót fejleszteni. AMi van az sokszorosan elég lesz (főleg ha még csatlakozik a 120LE Tjet meg a GTA).
A mini legdurvább része a szokásos bmw árstratégia, azaz közepes alapár feláras legalapvetőbb dolgokkal. Mondjuk a bőrkormány a 3asba! 2006ban. Az Alfa erőssége mindig is az volt, hogy egy normális felszereltségű normális motorizáltságú alfa 5-10e euróval olcsóbb, mint egy azanos szintű, valamivel jobb 3asnak. Csak ehhez a vevőknek először el kell gondolkozniuk azon, hogy elmenjenek egy Alfa szalonba, és ne a sok hülye előítéletnek dőljenek be.
A Mito előnya az, hogy tipikusan női autó, és a nők között kevesebb a "jól informált" autó nörd, aki büszkén ad el mindenkinek hülyeségeket tudásként. Egy nő beleül, és beleszeret, tojni fog a lóerőkre vagy a felfügesztés műszaki megoldásaira. A Mito elég stílusos és elég masszív ahhoz, hogy boztonságban érezze magát az ember, ami pl az új Mini I-ből kimaradt...
Hazsnos link adatokra: Auto Monat (szinte tiszta adat füetecske 5 (öt!!!) euróért, ebből látszik a rejtett reklám ára az 1.5 eurós autobildnél)
http://marken.auto-motor-und-sport.de/neuwagen-konfigurator.html
Szerintem a Tjetek mellett nem lesz gazdaságos 3-4 kölön technológiás 1.4 szívót fejleszteni. AMi van az sokszorosan elég lesz (főleg ha még csatlakozik a 120LE Tjet meg a GTA).
A mini legdurvább része a szokásos bmw árstratégia, azaz közepes alapár feláras legalapvetőbb dolgokkal. Mondjuk a bőrkormány a 3asba! 2006ban. Az Alfa erőssége mindig is az volt, hogy egy normális felszereltségű normális motorizáltságú alfa 5-10e euróval olcsóbb, mint egy azanos szintű, valamivel jobb 3asnak. Csak ehhez a vevőknek először el kell gondolkozniuk azon, hogy elmenjenek egy Alfa szalonba, és ne a sok hülye előítéletnek dőljenek be.
A Mito előnya az, hogy tipikusan női autó, és a nők között kevesebb a "jól informált" autó nörd, aki büszkén ad el mindenkinek hülyeségeket tudásként. Egy nő beleül, és beleszeret, tojni fog a lóerőkre vagy a felfügesztés műszaki megoldásaira. A Mito elég stílusos és elég masszív ahhoz, hogy boztonságban érezze magát az ember, ami pl az új Mini I-ből kimaradt...
Hazsnos link adatokra: Auto Monat (szinte tiszta adat füetecske 5 (öt!!!) euróért, ebből látszik a rejtett reklám ára az 1.5 eurós autobildnél)
http://marken.auto-motor-und-sport.de/neuwagen-konfigurator.html
Vikking 31128-09-2008 13:13:28 // 1527
Értem.
Hát az a baj, hogy pl Mo-n ha a Minivel össze is fogják hasonlítani, mindenben a minit hozzák ki győztesnek. Bár én még nem vezettem minit, főleg nem az újat, a régiben ültem autókiállításon. Ezzel el lesz vágva a MiTo itthon, mert kihozzák, hogy ez is ugyanúgy egy szar olasz autó.
Másrészt a szalonos srác szerint (akitől elhoztam a Mitot) jobb mint a Mini mindenben.
Arról ugye nem beszélve, hogy a Mininek is nevetséges kilencvenvalahány lovas az 1.6-os alapváltozata, amit mint tudjuk simán ki fognak tudni hozni a MiTo 1.4-eséből, hisz a Pandában is 100 ló körül van, és a GP-ben se sokkal gyengébb. Ha meg esetleg a MultiAir-ből is lesz valami (évek óta csak híresztelik), akkor akár lehet 110 körül is az 1.4-es. Az meg már határozottan nem rossz. Lesz a 120 ló környéki T-jet (akár abba is beletehetnek egy olyan vezérlőelektronikát ami 125-130-ra feltolja), lesz a 155 lovas TB, meg a 230 lovas GTA.
Több variáns felesleges.
Valahogy így nézne ki:
80 ló (Junior)
100-110 ló (Multiair)
120-130 ló (T-jet)
155 ló (TB)
230 ló (GTA)
Tádéből meg ott az 1.6 JTD 120 pacival, belekerül az 1.3 M-jet 90 ló körül, meg talán egy 1.9-es JTD is beleférhetne sztem 150-160 ló környékén.
Tehát gyakorlatilag tökéletes motorizáltságú lenne a MiTo, mindenki találna magának valót. És el lenne vágva a Mini a 90-115-163 lovával. Sztem valahogy így gondolhatták Alfáéknál.
Zool, te találtál a Miniről rendes adatokat? Mert én a mini honlapján csak annyit láttam, hogy menjek be a szalonba és érdeklődjek... Épp ezért fogalmam sincs, hogy hány lovas pl a Cooper vagy a Cooper S.
Hát az a baj, hogy pl Mo-n ha a Minivel össze is fogják hasonlítani, mindenben a minit hozzák ki győztesnek. Bár én még nem vezettem minit, főleg nem az újat, a régiben ültem autókiállításon. Ezzel el lesz vágva a MiTo itthon, mert kihozzák, hogy ez is ugyanúgy egy szar olasz autó.
Másrészt a szalonos srác szerint (akitől elhoztam a Mitot) jobb mint a Mini mindenben.
Arról ugye nem beszélve, hogy a Mininek is nevetséges kilencvenvalahány lovas az 1.6-os alapváltozata, amit mint tudjuk simán ki fognak tudni hozni a MiTo 1.4-eséből, hisz a Pandában is 100 ló körül van, és a GP-ben se sokkal gyengébb. Ha meg esetleg a MultiAir-ből is lesz valami (évek óta csak híresztelik), akkor akár lehet 110 körül is az 1.4-es. Az meg már határozottan nem rossz. Lesz a 120 ló környéki T-jet (akár abba is beletehetnek egy olyan vezérlőelektronikát ami 125-130-ra feltolja), lesz a 155 lovas TB, meg a 230 lovas GTA.
Több variáns felesleges.
Valahogy így nézne ki:
80 ló (Junior)
100-110 ló (Multiair)
120-130 ló (T-jet)
155 ló (TB)
230 ló (GTA)
Tádéből meg ott az 1.6 JTD 120 pacival, belekerül az 1.3 M-jet 90 ló körül, meg talán egy 1.9-es JTD is beleférhetne sztem 150-160 ló környékén.
Tehát gyakorlatilag tökéletes motorizáltságú lenne a MiTo, mindenki találna magának valót. És el lenne vágva a Mini a 90-115-163 lovával. Sztem valahogy így gondolhatták Alfáéknál.
Zool, te találtál a Miniről rendes adatokat? Mert én a mini honlapján csak annyit láttam, hogy menjek be a szalonba és érdeklődjek... Épp ezért fogalmam sincs, hogy hány lovas pl a Cooper vagy a Cooper S.
Zool28-09-2008 12:37:41 // 1526
A korábbi írottban is jó állnak hozzá:
http://www.turbo.fr/alfa-romeo/alfa-romeo-mito/essai-auto/
De alapjában véve a teszt is jó hangulatű volt. Fényévekre az izzadságszagú témet összehasoníltsoktól ahol iszonyatos tárgyilagosággal mutatják be azokat az ügyesen előválogatott adatokat, amiben a németek lesznek jobbak.
Itt azért is tetszett, mert semleges ország tesztje. Várom hogy feltegyék a videót a netre..
http://www.turbo.fr/alfa-romeo/alfa-romeo-mito/essai-auto/
De alapjában véve a teszt is jó hangulatű volt. Fényévekre az izzadságszagú témet összehasoníltsoktól ahol iszonyatos tárgyilagosággal mutatják be azokat az ügyesen előválogatott adatokat, amiben a németek lesznek jobbak.
Itt azért is tetszett, mert semleges ország tesztje. Várom hogy feltegyék a videót a netre..
Zool28-09-2008 12:33:04 // 1525
Ez nem német fizetett összehasonlítás. Remélem még jönnek vissza, mert nem igazán vettem le, hogy mi a vélemény. Szerintem helyesen nem a lóerőkre összpontosítottak, hanem olyan dolgokra, amint a belső és parkolás. Legyünk őszinték, a fő közönség úgyis a hölgyek lesznek.
Update: vége lett, akkor nem valami nagy összehasonlítás volt
Ellenben utána nem sokkal egy Mito reklám :)
Update: vége lett, akkor nem valami nagy összehasonlítás volt
Ellenben utána nem sokkal egy Mito reklám :)
Vikking 31128-09-2008 12:13:02 // 1524
És egyébként mi lett a végeredmény?
Amúgy melyik mocival hasonlították őket? Mmint a Mini Cooper S az most 163 ló maradt, vagy megváltozott?
Amúgy melyik mocival hasonlították őket? Mmint a Mini Cooper S az most 163 ló maradt, vagy megváltozott?
Zool28-09-2008 12:05:51 // 1523
Ezt meg kell osszanom veletek.
M6 francia adó Mito Vs Mini összehasonlító.
Mini, 30as ürge - Mito egy 20as feka csajszi.
Ürge lazán elkezd röhögni a csjszi kocsijának nevén (Mi ez a Mitóni itt?)
Válasz: csajszi két ujjal mutatja, hogy mit jelent a mini, ürge arcáról lefagy a mosoly...
Nem tudom mennyire jön le a beszámolómból, de én leestem az ágyról a röhögéstől...
Így a beszámolóban jól mutat a Mito, a Mini ellen is...
Z
M6 francia adó Mito Vs Mini összehasonlító.
Mini, 30as ürge - Mito egy 20as feka csajszi.
Ürge lazán elkezd röhögni a csjszi kocsijának nevén (Mi ez a Mitóni itt?)
Válasz: csajszi két ujjal mutatja, hogy mit jelent a mini, ürge arcáról lefagy a mosoly...
Nem tudom mennyire jön le a beszámolómból, de én leestem az ágyról a röhögéstől...
Így a beszámolóban jól mutat a Mito, a Mini ellen is...
Z
Attie27-09-2008 15:49:34 // 1521
Igen a 95 paci az csak intercoolerrel volt, ha jól tudom :)
Grando27-09-2008 14:37:19 // 1520
Nemtom volt-e már... Nagyon faxa kis oldal. ;))))
A német csatornákon persze már megy ezerrel a reklám. Nálunk... ehhh... :((
A német csatornákon persze már megy ezerrel a reklám. Nálunk... ehhh... :((
GEORGE27-09-2008 12:32:58 // 1519
De az :-))) lásd cím részénél :-)
Grando27-09-2008 12:02:44 // 1518
Ne felejtsük ki a Giuliettát sem! Az Alfettában és a Giuliettában még 82 lovas volt a jó öreg VM. ;))))
Youri27-09-2008 11:58:49 // 1517
Jól beszélsz!!!!!!!!
Alfati27-09-2008 11:48:15 // 1516
Az utóbbi néhány (30-40 vagy több) hozzászólásnak jobb helye lett volna egy újonnan indított topicban! Lehetne a neve "dühöngő" vagy "ki az okosabb" vagy "ki tud többet az Alfa motorokról" vagy bármi hasonló! És ez a hangnem sem méltó hozzátok/hozzánk! Az oldal az "Alfa-hívők" oldala, nem kell ide polgárháborús hangulat! Aki meg nem tud valamit biztosan az nézzen utána! Nekünk már volt néhány Alfánk a feleségemmel, és egyszerűen élveztük azt amit az az adott típus nyújtani tud/tudott! Mindegyiket másért lehetett szeretni (75 V6 America; 145 1.7 16V Boxer; Sprint 1,5 Boxer; GTV 2.0TS; 156 2.4JTD; 159 1.9MJet; 156 16TS) és nem zavart cseppet sem az, hogy nem pontosan tudtuk honnan ered a motorja! A feeling az amit ad az autó, és ezt nem találtam meg a ... márkákban! Tudni kell, hogy rendszeresen elmegyek kipróbálni néhány nem olasz típust is, és NAGYON jó visszaülni valamelyik saját gépbe!
Szóval ne kiabáljatok egymásra, lehet hogy van olyan ember is a világon aki utálja az Alfákat! Tegye csak nyugodtan, én addig is élvezem, hogy egy-egy áruházi parkolóban nem kell a rendszámomra is ránézni, különben összekeverném a saját autómat máséval! Nekem/Nektek nem tucat autónk van! Élvezzétek!
Ámen
Szóval ne kiabáljatok egymásra, lehet hogy van olyan ember is a világon aki utálja az Alfákat! Tegye csak nyugodtan, én addig is élvezem, hogy egy-egy áruházi parkolóban nem kell a rendszámomra is ránézni, különben összekeverném a saját autómat máséval! Nekem/Nektek nem tucat autónk van! Élvezzétek!
Ámen
Attie27-09-2008 11:20:23 // 1515
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele?
Öööö.. Esetleg a 75 2.0 TD és ahol debütált az az Alfetta 2.0 TD? :) Ami az első nagy szériában gyártott dízel személyautó volt! 95 LE-t tud
Öööö.. Esetleg a 75 2.0 TD és ahol debütált az az Alfetta 2.0 TD? :) Ami az első nagy szériában gyártott dízel személyautó volt! 95 LE-t tud
Vikking 31127-09-2008 10:41:32 // 1514
Egyébként akármennyire is vicces, a 2005-ig gyártott Aresei V6-os alfáknak ugyanaz volt az alapja, mint azoknak amik pl a GTV6-ban (talán az Alfa6-ban is, de ez nem biztos, lehet hogy azzal keverem, hogy az Alfa6-ban volt először aresei V6, de az nem volt Transaxle, vagy hogy volt) voltak.
Ha megnézed a régi erős olasz autós Totalcart, akkor épp Fastcar mondja ott, hogy egy furatot nem kellett elhelyezni neki a motorcserénél (GTA moci). Az azért nem kis szó.ERGO: gyakorlatilag passzentos ugyanoda.
Az a GTV6 motor meg aztán már nem mai srác.
Vagy ott voltak a Nord motorok. A 75-ben levő TS ha jól tudom, szinte ugyanaz a blokk volt, mint előtte a Giulietta Nuovaban, vagy a többi kétezres Alfában. Sőt, a Nord motor maga valahol a Giulietta (régi) környékén mutatkozott be, tehát a konstrukció maga ugyanaz maradt egészen 92-ig. Illetve talán a láncos 155-164 motorok is ugyanezek voltak, legalábbis kinézetre ugyanolyannak tűnik, HF-estül, mindenestül.
Az meg testvérek között is LEGALÁBB 30-40 év ciklus egy motorkonstrukciónak.
Ha megnézed a régi erős olasz autós Totalcart, akkor épp Fastcar mondja ott, hogy egy furatot nem kellett elhelyezni neki a motorcserénél (GTA moci). Az azért nem kis szó.ERGO: gyakorlatilag passzentos ugyanoda.
Az a GTV6 motor meg aztán már nem mai srác.
Vagy ott voltak a Nord motorok. A 75-ben levő TS ha jól tudom, szinte ugyanaz a blokk volt, mint előtte a Giulietta Nuovaban, vagy a többi kétezres Alfában. Sőt, a Nord motor maga valahol a Giulietta (régi) környékén mutatkozott be, tehát a konstrukció maga ugyanaz maradt egészen 92-ig. Illetve talán a láncos 155-164 motorok is ugyanezek voltak, legalábbis kinézetre ugyanolyannak tűnik, HF-estül, mindenestül.
Az meg testvérek között is LEGALÁBB 30-40 év ciklus egy motorkonstrukciónak.
Vikking 31127-09-2008 10:29:20 // 1513
Majd azt fogok :D
Gondolkoztam rajta, hogy elhozom a Warcraft3-mat, de mondom ááá elleszek én itt :DDDDD
Gondolkoztam rajta, hogy elhozom a Warcraft3-mat, de mondom ááá elleszek én itt :DDDDD
Seriff27-09-2008 10:28:08 // 1512
Akkor passziánszozz, az is békésebb:)
Vikking 31127-09-2008 10:26:18 // 1511
Te szerintem sok volt az a negyedik humorrépa reggelire...
Youri27-09-2008 10:26:13 // 1510
Már rég nem...:-DDDD
Vikking 31127-09-2008 10:25:26 // 1509
Én dógozok, vas otthon van, az akksi meg töltőn, szóval az most elég renoválásnak :D
Másrészt igen viccesen nézne ki, ha lemennék a kockaház elé porszívóval, polírpasztával, szilikonnal, és vicceskednék, hogy na most takarítunk :P
Ahhoz el kell menni a nyaralóhoz, na majd a jövő héten :))))
Másrészt igen viccesen nézne ki, ha lemennék a kockaház elé porszívóval, polírpasztával, szilikonnal, és vicceskednék, hogy na most takarítunk :P
Ahhoz el kell menni a nyaralóhoz, na majd a jövő héten :))))
Zool27-09-2008 10:24:49 // 1508
Tehát akkor a 159 185LE 2.2ese egy 20 éves terepjárómotoron alapszik. Hoyg hogy a többiek nem csaptak le annak idején erre a zseniális konstrukcióra? A bömö sokéves fejlesztést spürolhatott volna meg, és egyből ezt tehette volna be, nem égette volna magát 150LE 2lityissel...
Vagy elrejtették pár évtizedre a konstruciót, hogy ne kelljen magyarázkodni a nagy technológiai előny miatt?
Vagy elrejtették pár évtizedre a konstruciót, hogy ne kelljen magyarázkodni a nagy technológiai előny miatt?
GT Ɨ|ѯ27-09-2008 10:22:37 // 1507
ez nem a MiTo topic?:-S
Vikking 31127-09-2008 10:22:10 // 1506
Már ne haragudj, de ha így rám támadnak, így szólok vissza. Ez egy ilyen dolog.
Az alfa is szokott változtatni, és? TÉNY, hogy a benyás 159-esek blokkja nem Alfa!
Ez a birkaként skandálás meg szerintem félrecsúszott, ugyanis én csak leírtam a tényt. Erre te rám támadtál. Asszem, hogy ez nem ugyanaz.
Én nem nézem a holden honlapját, elég sok 2.2-es blokk be lett már linkelve, én nem fogom itt bizonygatni, majd megkeresed szépen az Alfa gyárat, és megkérdezed TE, én nem vagyok bizonytalan.
Jó, akkortól indul a Commodore. És? :D Leírhatod még párszor....
Az alfa is szokott változtatni, és? TÉNY, hogy a benyás 159-esek blokkja nem Alfa!
Ez a birkaként skandálás meg szerintem félrecsúszott, ugyanis én csak leírtam a tényt. Erre te rám támadtál. Asszem, hogy ez nem ugyanaz.
Én nem nézem a holden honlapját, elég sok 2.2-es blokk be lett már linkelve, én nem fogom itt bizonygatni, majd megkeresed szépen az Alfa gyárat, és megkérdezed TE, én nem vagyok bizonytalan.
Jó, akkortól indul a Commodore. És? :D Leírhatod még párszor....
Seriff27-09-2008 10:21:44 // 1505
Balhészagot érzek korsa reggel egy szép napos hétvégén, menjetek kocsit takarítani:PP
Zool27-09-2008 10:21:01 // 1504
Ezt szerintem kivonták a vectra búcsúzásával. Engem meglepett volna ha a méretgazdaságosságra adó GM pont az akkor kiemelten kezelt 159ébe a búcsúzó (és bő 40 LEvel gynegébb ) vectra motorblokkot tette volna. (155LE). De mégha így is lenne, mi van az 1.9essel?
GEORGE27-09-2008 10:14:11 // 1503
Zool27-09-2008 10:12:09 // 1502
Miva?????? Ez meg mi xar?
Ilyet se a holden oldalán se a Wikipedián nem találok
http://en.wikipedia.org/wiki/Holden#Vehicle_lineup
http://www.holden.com.au/www-holden/action/modeloverview?modelid=4007
Ilyet se a holden oldalán se a Wikipedián nem találok
http://en.wikipedia.org/wiki/Holden#Vehicle_lineup
http://www.holden.com.au/www-holden/action/modeloverview?modelid=4007
GEORGE27-09-2008 10:08:33 // 1501
Igen egy állapot, ahogy mondod, de ez múlik is és remélhetőleg evvel együtt a stilus is finomodni fog.
Attól még nem lesz jobban igazad mert durván leszolod a másikat.....
nem védeni akarom Zool-t mert most nagyon mellé lött, de ha kulturáltan nyomod neki a választ avval azt is tudnád mutatni hogy a fiatal korod ellenére a stilusod is jó :-)
Attól még nem lesz jobban igazad mert durván leszolod a másikat.....
nem védeni akarom Zool-t mert most nagyon mellé lött, de ha kulturáltan nyomod neki a választ avval azt is tudnád mutatni hogy a fiatal korod ellenére a stilusod is jó :-)
Vikking 31127-09-2008 10:06:22 // 1500
GEORGE27-09-2008 10:05:55 // 1499
???????????????
Milyen 2,2 és 1,9-es Opelok nincsenek???
Vectráról hallottál már??
IME egy 2,2 i vectra
Milyen 2,2 és 1,9-es Opelok nincsenek???
Vectráról hallottál már??
IME egy 2,2 i vectra
Zool27-09-2008 10:05:17 // 1498
Érdekes stílusod van gyerek, na mindegy.
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele? Most lesz, ha átveszik a Deltáan bemutaott új dízeleket (amik korábban mindig Alfákban debütáltak)
És se vagyok egy két lábon járó kompjuter, csak néha hajlamos vagyok utánanézni a dolgoknak, és nem birkaként skandálni dologkat, amik adott estben teljes hülyeségek is lehetnek.
Én is most nézem a Holden honlapját, kicsit szörfözz rajta, nekem se kedvem se időm. Ha találsz rajta akár EGY DARAB 1.9es vagy 2.2es blokkot tudasd velem.
A commodore 3.6tól indul, a többi meg opel vagy daewoo...
Az alfa is szokott változtatni, mikor volt 2 literes dízele? Most lesz, ha átveszik a Deltáan bemutaott új dízeleket (amik korábban mindig Alfákban debütáltak)
És se vagyok egy két lábon járó kompjuter, csak néha hajlamos vagyok utánanézni a dolgoknak, és nem birkaként skandálni dologkat, amik adott estben teljes hülyeségek is lehetnek.
Én is most nézem a Holden honlapját, kicsit szörfözz rajta, nekem se kedvem se időm. Ha találsz rajta akár EGY DARAB 1.9es vagy 2.2es blokkot tudasd velem.
A commodore 3.6tól indul, a többi meg opel vagy daewoo...
Vikking 31127-09-2008 10:03:05 // 1496
nincs 2.2-es? És te vallod magad hozzáértőnek? lol.
Zool27-09-2008 09:59:49 // 1495
Tehát motorblokkok az opeleket áruló Holdentől. Akkor most mégis opel blokok? De az opelnek nincs 1.9es és 2.2es benzinese... Az insignának sem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
634
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?