Forum >> MiTo

GTPeti17-09-2008 18:26:10 // 888
Sztem egy Polo-val árban max. egy Punto-nak kell partiban lenni. Az Alfa tudatosan vmivel magasabbra pozícionált. (Ezzel persze nem mondtam újat.)
Arról lehet vitázni, hogy az 1,1 mFt különbség sok-e. A kérdés tényleg csak az, mennyibe kerül egy hasonlóan felszerelt Punto. Ha 3,5-be, akkor a 4m SZVSZ rendben van.
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 18:24:20 // 887
Te nem sokallod?:-)
Mike.17-09-2008 18:15:01 // 886
Nálunk kicsit többre kalkulálták az árat. A 155 lovas majd 800 e Ft-al drágább itt. És még csoda ha páran sokalják az árat?
Tom1217-09-2008 17:54:28 // 885
Úgy néz ki, egyébként Seatot, Skodát, stb. sokan vásárolnak itt + szerviz...


1,4 MPI 57 kW (78), 449 900 Sk x 7,60 /mai árfolyam, de, ha 8-al szoroznám, az is tűrhető :-)/ = 3 419 940 Ft /ez a "fapados" /Progression/

1,4 TB 114 kW (155), 554 900 Sk = 4 212 240 Ft

...a dízel a legdrágább, de az meg nem kéne...:-) /egyelőre .-)/
Kiskalap17-09-2008 17:16:07 // 884
Sziasztok!

Most hétvégén lesz nyílt nap a kereskedésekbe?

Üdv
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 17:06:41 // 883
reméljük 1re többen lesznek:-)
ALFI15617-09-2008 16:56:42 // 882
Ma láttam az első mitot úton.Veszprémbe a plázánál a körforgóba.Magyar rendszámos volt.
HátvédRomeo17-09-2008 16:48:45 // 881
Ja van akinek bejött az élet. :-)
HátvédRomeo17-09-2008 16:47:51 // 880
Most néztem az 1.4-es 75 lovas Poló 2,900,000 Comfortline felszereltség. Hasonló felszereltség, mint az Alap MITO ami szük 4 Milla. Az alap MITO-ban több minden van azért, de az 1,1 Millás különbség így is feltünő. És ez is a MITO 78 lovas verziója.

Megnyugtatásul, kicsit fura kinézetű a MITO legalább is képekről, de még így is sokkal sokkal szebb és jobb autó mint egy Poló. edig látotak olvasotak alapján. Várom Kanizsára a Fiat szalon hátha hozat valakinek. Igaz csak Fiat szalon, de ki tudja.
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 16:44:49 // 879
mondjuk sokan nem így vannak ezzel:-)))

kicsengetik az 5 millát kapásból......
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 16:43:21 // 878
és a történelem ismétli önmagát:-)
HátvédRomeo17-09-2008 16:33:37 // 876
Persze ez igaz. Alfák alapból örök életbe felszereltebbek voltak. Csak a vásárlók szemszögéből ha nézed, hamarabb megvesznek egy fapados polo-t, mint egy MITO-t. Már az OFF-osra gondolok.
Félreértés ne essék, sajnos.
Sőt ha visszaemlékszünk mikor a 145/46 után jött a 147 közel 1 Millával került többe a 147. És a motor területén lett változás. Mert az 1.4 helyett az 1.6 TS butitót változata váltotta ki az 1.4 103 lovas verziót, a maga 105 Lovával. Felszereltség területén meg nem sok változás volt alapból. Új arc kivűl belül, meg új padlólemez ha jól emlékszem. a közel 1 Millás különbség még is mellbe vágta az embereket.
Somez17-09-2008 16:31:01 // 875
Szar ez a Mi.To, mert a Toyota és a BMW ingyen adja a kocsikat. Nem is értem, hogy az Alfa miért nem teszi ugyanezt. Lehet az alávalók hasznot akarnak húzni az eladásokból!! Úristen, hová jutott ez a világ!
Tedi17-09-2008 16:21:37 // 874
Aha, csak nézd meg, hogy mi van egy alap Poloban, meg mi van egy alap MiToban. Egy alap Polóban állítom még most is kurblis ablakok, tekerhető kormány és nyitható ajtó van...
Tedi17-09-2008 16:20:53 // 873
A nehéznek mondott dízel motorral is 1205 kg. Ennél nem valószínű, hogy sokkal több lesz a GTA.
Halesz17-09-2008 16:15:29 // 872
Könyörgöm: nézd meg már a GTI Poló árát!!

Egy 1,4-es Polo 75 lóerő, ha jól tudom....
HátvédRomeo17-09-2008 16:12:09 // 871
Én is azt mondom, kicsit borsos ára lett a MITO-nak. Polo kategória és 3,5 körül indul az ára HA jól tudom. Miközben a 147 alap meg 4 Milla.
HátvédRomeo17-09-2008 16:09:34 // 870
Talán még a kisautó kategóriában a Súly/lóerő arány a legendás SUD-ban volt utoljára. 830-900 kg-os autóban már az 1.5 105 lovas verzió elég jó súly/erő aránynak mondható volt. Rádadásul alacsony súlyponttal.

A 155 lovas Mito fix, hogy felszereltebb formában simán eléri a 1300 kg-ot.
A 230Le-s verzió nna az már komoly arány lesz. Sztem is.
Milyen lenne ebből a csöppségből egy hátsó kerekes verzió, nem Wicky cartárs?? :-)) naná V6-al. :DDD
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 15:57:29 // 869
különben is,meg hibáztatni magam szoktam,ha Lbass.-ok valamit:-)
UFF
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 15:55:34 // 868
Senkit nem hibáztatok,és nem is gondoltam ilyenre!
1xűen egy 1.4 TB MiTo-nál én 4 millát tartok valósnak
( szerintem )
Ha 1 picike extrát,stb kérsz bele 6 milla lesz a vége..........
az durr-va..
( szerintem )
Halesz17-09-2008 15:44:55 // 867
De most ez utóbbiért ne az Alfát hibáztasd már... Egy Mini Cooper is ugyanúgy veszít az értékéből 1 év múlva.
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 15:41:04 // 866
ott vannak kb-ok:-)
de akkor is drága..
nem is beszélve az 1év múlva esedékes használt áráról majd:-((
koz17-09-2008 15:12:08 // 865
Oks, thx!
Tedi17-09-2008 15:11:31 // 864
Illetve annyit tudni, hogy nem lesz progression felszereltség az 1.4 TB-ből. Hogy sárga színben mikor lesz, azt sem tudjuk. Folyt. köv :)
Halesz17-09-2008 15:08:55 // 863
A kérdések jók, utánanézünk! Sőt, lehet hogy csinálunk egy külön anyagot a felszereltségekről + csomagárakról.
koz17-09-2008 15:04:46 // 862
Egy régebbi cikkben írtátok, hogy a 155 pacis lesz progression kivitelben. Most nincs az árlistán, tudtok erről valamit? Ahogy számolgattam akkor kb. 4,5-4,6 körül kéne lennie a prog.-nek.
bónusz kérdés: mikor lesz sárgában?
Tedi17-09-2008 15:01:21 // 861
Jaja, csak egy műanyag szar. occó játék hülyegyerekeknek :D
Halesz17-09-2008 14:57:17 // 860
Komolyan, mutass már egy új autót, amiben mindez benne van 4 milláért!
GTPeti17-09-2008 14:55:29 // 859
"még így is benne van a DNA kapcsoló."
Csak a kapcsoló. Nincs bekötve. :))
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 14:53:41 // 858
nem az alapra gondoltam:-)
Alfa Amore17-09-2008 14:51:51 // 857
De kérdezzétek Mesát :)
Tedi17-09-2008 14:50:41 // 856
Egyébként az alap MiTo pont 4 milla, igaz kicsit mezitlábas, de még így is benne van a DNA kapcsoló.
koz17-09-2008 14:49:22 // 855
Szlovákiában már felébredtek. :)
Tedi17-09-2008 14:47:01 // 854
4 milla, egy olyan autóért, amiben dupla digit klíma, 16-os felni, VDC, 7 légzsák, meg egyéb nyalánkságok vannak? Hmm....Szerintem ébrejd fel :))
mesa17-09-2008 14:44:25 // 853
Minden AR váltó hosszú úton jár, de bepattan. Kivéve a Selespeedekét :)
Alfa Amore17-09-2008 14:42:16 // 852
Hosszú úton jár és elég puha is, de pontatlannak nem neveznénk. Behúzza magát a helyére.
Félreváltás, be nem találás egyikünknél sem volt..
Longman17-09-2008 14:40:30 // 851
Valóban, ez a cikk + a Totalcar abszolút eldöntötté tette, hogy látni és próbálni kell.. Sőt, nem Alfásként hanem kereskedőként vagyok rá kíváncsi..:)
koz17-09-2008 14:35:44 // 850
A nettó ár jó is lenne.
GT Ɨ|ѯ17-09-2008 14:28:57 // 849
max 4mill:-)
raga17-09-2008 14:25:19 // 848
T. Mito tesztelő urak, a váltó tényleg pontatlan?
Tedi17-09-2008 13:42:32 // 847
Erről van a beszélgetés :)) Alattomos kis dög, de nem hiszitek el :D
mesa17-09-2008 13:28:46 // 846
Cikk nélkül is bemegyünk
Igaz tény, hogy a 159/Brera/Spder-nél nem éreztem azt, hogy mielőbb ki akarom próbálni, de mostanában csak ez a kis törpe jár a fejemben !!! :)
mesa17-09-2008 13:26:58 // 845
a MTo még bejöhet,de a 3 küllős kerék soha ! :)
Wickey17-09-2008 13:26:52 // 844
én majd akkor leszek elragadtatva a súly/lóerő aránytól, ha végre beindul az 1210 kilós gtv a 210 lovas 24V motorral. Na, asszem a jeles ünnepre kap is majd egy feszített sperrdifit. (méghogy kerekeketfékezős e-diff, ráadásul elsőkerékhajtás, peeeeerszeeee) :-PPPPPPPPPPPPPP
Halesz17-09-2008 13:02:16 // 843
Akkor elérte a cikkünk a hatását, bezavar Titeket a kereskedésbe, megnézni közelebbről is :)
Tedi17-09-2008 13:02:13 // 842
Akkor a gyári adat nem klappol. Utánanézek majd, ha lesz rá lehetőségem. Most per pill nincs.
Attie17-09-2008 12:49:52 // 841
Na ez nem csak nekem tűnt fel? Mert én is úgy emlékeztem, hogy a 156-é is 11 m, de azzal lehetetlen forgolódni :) Azt hittem, hogy rosszul emlékszem.
Longman17-09-2008 12:30:38 // 840
"Turbólyuk lényegében nincs, de elmarad az a lúdbőröztető fújtatás, recegés, trombitálás, amit elsőkerekes Alfában utoljára a 145 2.0 Twin Sparkban élvezhetett az ember."
Hmm, olyan ismerős ez a hasonlat, mintha olvastam volna valahol.. :) A szerző ide jár ihletért? :)
Mostmár érdekel ez a kocsi, egyik új Alfa miatt sem mentem be egy szalonba hogy megnézzem, de ezt már ki kell próbálni. Végre beszélhetünk egy Alfánál (mégha mini is) optimális súly/lóerő arányról.. :)
Halesz17-09-2008 11:55:52 // 839
http://totalcar.hu/tesztek/alfamito/

Totalcar - csakúgy mint mi - el van ragadtatva a súly/lóerő aránytól :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.