Forum >> MiTo

GEORGE06-10-2008 20:59:50 // 1889
3-an 3 féle helyről 3 különböző adattal álltunk elő :-))))

na szép :-)))
Benőke06-10-2008 20:59:32 // 1888
Találtam egy linket. Szóval benéztem a Dizel nem 9.9 hanem 9.8.
LINK (pdf)
Seriff06-10-2008 20:59:01 // 1887
Viszont ez nagyon nagy különbség- esetleg a benyás kettesben eléri a százat, a diesel meg nem?
GEORGE06-10-2008 20:58:44 // 1886
Közben én is megtaláltam...

1,4 T-jet
8,1 sec 100-ig és 217km/h végseb

1,6 JTDm
9,8 sec 100-ig és 194 km/h végseb

a 100-as sprit közt valóban van különbsaég a T-jet javára....végsebesség "elméleti" jellegű...rugalmasságban meg majd az élet megmutatja, de gyanitom ott már igen csak közel lesznek egymáshoz....
Seriff06-10-2008 20:58:16 // 1885
Majdnem pontosan így van: 8.0, illetve 9.9
Benőke06-10-2008 20:54:05 // 1884
Link nincs meg de (megkeresem) a Benyás 8.1 Alatt van százon a Dizel meg 9.9. Ha jól emléxem :) Rugalmasságban gyanítom nem ilyen nagy a különbség, de ott is valószínűsítem hogy a benzines a jobb. (Fogyiban persze nem :D)
Seriff06-10-2008 20:52:41 // 1883
Somez06-10-2008 20:51:33 // 1882
Pont ez az, hogy araszolok a dugóban és kevesebbszer kell visszakapcsolnom. Hozzáteszem, eddig csak szívódízelt vezettem. Talán ott más a szitu ezen a téren :-)

Egyébként nem akartam ekkora vitát kirobbantani, de látom sokan egymásnak estek. Valaki írta, hogy az 1.4 T-Jetre, hogy nagyon mondták régen, de keveset fog enni, és ezt most számon kérné. Na teljesen egyet értek ezzel a véleménnyel. Azt pedig nem fogadom el, hogy egy Alfának sokat kell ennie. Egyrészt nincs ingyen a benya. Másrészt a bolygónkat is szépen tönkre tesszük így...
GEORGE06-10-2008 20:51:31 // 1881
Az a baj, hogy közben leeszi a gagyámat...ill ennyiből egy 156 2,5 V6-is járhatnék :-)
GEORGE06-10-2008 20:50:32 // 1880
Ne kelljen megkeresnem a gyári adatokat, ha neked meg van linkeld már be vagy írd ide hogy gyorsul az 1,4 T-jet és az 1,6 JTDm 0-100-ra meg ha meg van hogy 1000m mennyi idő alatt tesznek meg, előre is köszi :-)
Attie06-10-2008 20:50:28 // 1879
Városi lámpás gyorsulásnál a benzines jött ki jobban, szerpentinen a dízel.

Öööö... hát szerintem meg pont a szerpentinnél lehetetlen jól vezetni egy dízelt. Nem tudsz normálisan vezetni. Vagy leesik a fordulat és meghal a motor vagy 3-4 között kell tartanod, ami pillanatok alatt elfogy és váltanod kell, de mivel felfelé mész visszaesik az autó sebessége és megint béna helyre esik a fordulat. És mindez megspékelve azzal, hogy kanyarban kell váltanod a sűrű kapcsolgatások miatt. Az meg nem kényelmes.

Idáig a 75 Americaval volt egyedül az az érzésem hogy kisujjból kirázza a szerpentinezést :)
Benőke06-10-2008 20:49:41 // 1878
Akkor most ne is adjunk hozzá :D
Benőke06-10-2008 20:49:11 // 1877
Ha tökéletesen gurul akkor meg mi a baj? :D
GEORGE06-10-2008 20:49:04 // 1876
Nos a kompjuter álltal kiírt adathoz nekem mindig hozzá kell adni 1 litert!
Ha a MiTo kompjuter adatához is hozzá kell adni 1 litert akkor még szomorubb a helyzet.....
Seriff06-10-2008 20:48:59 // 1875
Jól fog menni a kis bestia:))
Benőke06-10-2008 20:48:29 // 1874
Gyári adatok szerint a Benzines jobban jön ki. Fogyiban egyértelmű hogy a dizel jobb lesz.
GEORGE06-10-2008 20:47:55 // 1873
Sötétben a legnagyobb lelki nyugalommal haladhatsz óra szerint 160-nal egy autópályán.
Ugyan is ha nincs megvilágitva a pálya, képtelenek a rendőrök felvételt késziteni a rendszámodról egy felüljáróról......
És egy "kihalt" autópályán miértne lehetne 160-nal "poroszkálni"????


Amugy meg tökéletesen gurul a MiTo utazóban 160-nal :-)
Benőke06-10-2008 20:46:22 // 1872
Nem vezettem honnan tudjam. De vannak olyan autók amik ennél is többet esznek. Van egy két ismerősöm Puntókat hajtanak. 120 lovas T-Jet és ilyan 6-8 közötti fogyi van. Mint egy Normál 1.6. Az meg egy másik dolog hogy a kompjúter mit ír ki annak a felét se hinném el. Benzinkútnál derül ki halál pontosan. Barátnőm Toyotája a legjobb példa. Mindig 6.8 -at ír ki. De az átlag csak ennél több volt még. :o)

Majd ha lesz ilyenem elmondom mennyit eszik :D ( Odébb lesz az még ).
Addig meg elhiszem neked hogy 12 -t eszik :)
GEORGE06-10-2008 20:44:31 // 1871
nagyon kivi vagyok mit tud az 1.6 JTDm a MiToban...320Nm és 120 lovacsska kontra 230Nm 155 lovacska...........
Attie06-10-2008 20:43:09 // 1870
Nekem meg pont az tetszik a dízelekben, hogy nyomatékosak, nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat

Pedig te Bp-i vagy... Sokkal többet kell váltani városban egy dízellel mint egy benzinessel :-P :)
Benőke06-10-2008 20:39:16 // 1869
Igen a Dizelesek ezzel szeretnek pedálozni de csak ferdített számok mentén működik, mármint hogy hamar. Új autónál lehet a legjobban számolni de sokmindentől függ. Láttam a számítást egy pár helyen sántítanak a számok de minfenki tudja hogy mikor hogy térül meg neki. Akinek kell dizel vegye és járjon vele. Speciel így gondolom :o)
Benőke06-10-2008 20:35:00 // 1868
Naaa azért nem. Én nem szoktam 160 -al nyomni mert mi a halálnak? Azért hogy lefotózzon egy szemfüles rendőr bá egy felül járóról vagy bárhonnan?

Meg amúgy se vagyok az a dr szélvész. Tőllem aki akar az menjen oszt kész :) Nem csiálok belőlle lelki ismereti kérdést ha megelőznek... A közút nem versenypálya...
Seriff06-10-2008 20:08:25 // 1867
Az első nem egy énekes?:DD
GTPeti06-10-2008 20:06:04 // 1866
Sört.... De legalább vmi digó italt kérnél!!!! Te!!! Ramazotti, Martini, Campari, stb.
Seriff06-10-2008 20:05:45 // 1865
Azért ahhoz könnyű volt a feladvány, "kis" telhetetlen:P
Wickey06-10-2008 20:03:06 // 1864
Heinekent, de hogy ne legyen túl száraz, jägerrel öblítve:-P
Seriff06-10-2008 20:02:33 // 1863
Milyen csokit kérsz?:) vagy inkább sör:D
Wickey06-10-2008 20:02:00 // 1862
A Hungária körúton vagy hol a toszban, a Lurdy előtt van a Citromnagy után a Shellkút. Sztem ott.
Wickey06-10-2008 20:01:23 // 1861
az nem fordulhat elő. :-P
Seriff06-10-2008 19:58:26 // 1860
Ki mondja meg, hogy hol készült a kép? Ajándékot kap:)
Seriff06-10-2008 19:57:50 // 1859
Hófehérke napozik itatás után:))

Seriff06-10-2008 19:52:13 // 1858
Persze ha néha szóba hozod a MiTo-t, akkor akármeddig nyomhatjuk:PP
Szóval max 1.4TB vs 1.6MJTD lehetne, naaa?
Seriff06-10-2008 19:50:38 // 1857
Szóval szerinted ezt muszáj itt folytatnod, mindaddig amig kifogysz a mondandódból?:))
Seriff06-10-2008 19:49:54 // 1856
Az, még nem talátam ki ez mit is jelentsen, de R70 az 300lovat jelent más vidéken. A 2 x R70 jelen esetben elvileg 370LE :))
Halesz06-10-2008 19:48:16 // 1855
R70, R70? :)
GEORGE06-10-2008 19:47:14 // 1854
tévedtél :-)))))))))))))))

Öreg barátom mondta egyszer, hogy hinni a templomban kell, ámbár ot sem muszály :-)))
Seriff06-10-2008 19:45:57 // 1853
Persze, egyet is értünk ebben, csak azt hittem, hogy most nem muszáj:))
GEORGE06-10-2008 19:45:10 // 1852
Nézd bizonyos esetekben "muszály" az adott topicban megirni és megvitatni a helyzetet......de igyekszik az ember rövidre fogni.....
Wickey06-10-2008 19:44:18 // 1851
Én spec hatvannál tolom az ötöst. Ugyanis én nem fékezek senki kedvéért. Kikerülöm a gecibe és elkerregek alapjáraton. A városi fogyim sokkal alacsonyabb, mint az autópályás. :-)
Seriff06-10-2008 19:44:00 // 1850
Nem szeretem kikapcsolni, mert érdekelnek a reakciók ugyanúgy, mint a hozzászólások, csak az odaillők persze:)) De felőlem elcsveghettek itt is, ha ragaszkodsz hozzá... Engem nem zavar:)
Seriff06-10-2008 19:42:40 // 1849
MiTo(s) and the City:





GEORGE06-10-2008 19:41:36 // 1848
Szuszaaaa koma :-)
Az 5.-et te is csak a városon kivül használod....és ha 100 alá esik a tempod tuti visszanyulsz a 4,-ért :-))
GEORGE06-10-2008 19:40:22 // 1847
Nézd koma, 160-as tempomattal haladva hogy lehet nem "óvatosan" taposni???
ott nekem 12,2 öt evett akárki akármit is mond ez nagyon sok......
GTPeti06-10-2008 19:39:30 // 1846
OK, kapcsolgasd. Tudod mit, egy 6 sebességesnél még meg is értem. Ott van a spórolós hatodik fokozat, talán ott tényleg kevesebb az erő. Mint írtam az enyém 140-nél 3000-et pörög és az tulajdonképpen optimális nyomaték szempontból. Részemről téma befejezve. Ha szándékosan kitekeritek amit a másik ír, az a ti bajotok...
GEORGE06-10-2008 19:39:16 // 1845
Oks, de ha kikapcsolod hogy ne lásd a csevegést akkor nem fog zavarni :-))
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2008 19:39:12 // 1844
Az egész vita alapja, hogy senki nem tudja, mit mivel hasonlítson. Kezdhetnénk benzines 8v-16v vitát is, vagy karbi/befecskendezés, vagy kompresszor/turbo. Csak semmi értelme, valaki úgyis überel mindíg, mert neki kurvasoklóerőshűdefaszakocsija van, ami lenyomja a kis szart. Magyar mentalitás :-)))
Az egész onnantól lenne korrekt vita, ha azonos súlycsoportba eső verdákat tennénk egymás mellé. Úgy értelmesen el lehet dönteni, hogy egy-egy modellből dízelt, vagy benzinest érdemesebb. De véletlenül sem azt, hogy A dízel jobb, vagy A benzines úgy általában.
Én a 146 megvétele előtt nyomatékgörbéket váltóáttétellel korrigálva pakolgattam egymásra hetekig, és úgy döntöttem. 1.6Ts, vagy JTD? Ezek egy kategória. 120 ló vs 105 ló.
De BMW-ből pl simán venném az új benyás motorokat, mégha híresen jók is a dízeleik. Fordból csak dízelt és 1.8 vagy afelettit. Soroljam? Minden kategóriának és márkának megvan az ésszerű választása.
Somez06-10-2008 19:38:01 // 1843
Asszem a 145 topicban kiszámoltuk, hogy a 147 2.0 TS és az 1.9 JTDm között elég hamar visszajön a dízel verziót sújtó árkülönbség.
Somez06-10-2008 19:36:45 // 1842
Akkor tőled bizonyára félnek a belső sávban rendszeresen villogó X5, Q7, A8, S8, 335i, és társai. :-)
Wickey06-10-2008 19:36:13 // 1841
Látod, fasznak kell a hat fokozat.
Rendes autóban 3 sebességfokozat van, oszt cső.
Benőke06-10-2008 19:35:42 // 1840
A traktor kevesebbet fog enni mindig is. Vagy is egy jó darabig még így lesz. Bár a T-jet ha nem taposod neki annyit eszik mint a normál szívó. Mito -ban nem tom mennyit eszik ha lájtosan normál módon használják. Viszont a traktorért jókora felárat kell kifizetni. Hosszú távon visszajön, csak van aki nem tartja meg olyan hosszú távon...

A szuper takarékos motorok azért el vannak túlozva. Lehet alapjáraton kevesebbet fogyaszt :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.