Forum >> MiTo

mesa07-10-2008 19:04:31 // 1989
És ugyan melyik 155 lovas gép eszik szerinted kevesebbet ? :p
Na és hol mentél (egy bejáratós autóval) 180-at Magyarországon ? Hm ? :)))

Szerinted kit érdekelnek itt a japán 'motrok' ??? :o :DDD
Somez07-10-2008 17:54:34 // 1988
Biztos, hogy a fogyasztását össze lehet hasonlítani egy szívó benzinessel? Arra gondolok, hogy egy szívó benzinesnek teljesen más lehet a váltóáttétele, meg talán a nyomatékleadása is.

A Mi.To-nál az lenne a legjobb, ha a DNA kapcsolón lenne egy "traffic" mód is, amikor a turbó nem tölt, vagy csak nagyon nagy gázadásra. Turbó nélkül is simán jó lenne a városi forgalomhoz az 1.4-es blokk. Csak gondolom az nem oldható meg, hogy ilyenkor a nyomaték alacsony fordulaton jelentkezzen, dynamic módban pedig magasabb fordulaton.
GEORGE07-10-2008 17:51:31 // 1987
Poloban nincs 1,4 T?
BeeGee07-10-2008 17:47:48 // 1986
Golffal nem egy kategória a MiTo, annak sok értelme nem lenne.
GTPeti07-10-2008 17:36:51 // 1985
Annyit elárulok, hogy sem a Delta 1.4TB, sem az Abarth SSE tesztben nem nehezményezték a fogyasztást. (Vagyis nem jobban, mint német mércével megszokott...)
GEORGE07-10-2008 17:31:58 // 1984
Egy kis Mito belső....

A Nero ami valóban olyan szin, hogy ha a nap rásüt akkor bordós lesz. Ennek a belseje ilyen volt

...

A Rosso belseje.



és a fehérke belseje



A fehér verda üléseibe bele volt hímezve az Alfa embléma, kár, hogy a másik kettőbe nem....
GEORGE07-10-2008 17:18:44 // 1983
Már csak meg kéne egyet kaparintani...esetleg más szempontok alapján is "összeugrasztani" a MiToval.....
BeeGee07-10-2008 17:18:23 // 1982
45 literes, saccra 11 liter lehetett az átlagod.
Nem kevés egy kisautótól, tény, de nem hétköznapi használatot feltételezek :)
BeeGee07-10-2008 17:13:25 // 1981
Az engem is érdekelne.
VWnek van asszem 1.4 túrós mocija a golfban, és elég karcsú fogyit írnak hozzá..
GEORGE07-10-2008 17:04:24 // 1980
Most már engem is érdekel...
GEORGE07-10-2008 17:02:12 // 1979
frutta írta jól le a frankót...1 MiTot használni minden napokara a fogyasztása miatt nem jó...második autócskának viszont kiválló :-)

Megtankoltam de sajna nem számoltam utána ( ez hiba volt )......egy tankból autóztunk 9-től Bp-en majd lementem Dunaújvárosba és este vissza pestre.....ez 13000 Ft-ba került.....
Másnap végigautóztam Bp-et majd majd leadáskor már csak 1/3 volt a tankba.......

szóval 680 km alatt 1 teli tank meg 2/3 tank fogyott........nem tudom mekkora a tankja a Mitonak......
frutta07-10-2008 16:51:14 // 1978
Na: mentem a mitoval 2 napot 400 km-t......örült jó a moci jo a feeling, a fogyim: 11,7 L volt, olykor odalépve, tartós 140 nél 10, et 150 nél 11L-t, 160 nál 12-t, 180 nál /le sem merem irni/ 13,5L-t evett a gép.......ez sokk, nagyon sokk! Biztos nem vennék, mert nyugi tempoban amikor csak szivobenzines feelingje van akkor is 7-8 körül eszik, az sok, a ma kapható japan motrok 1-3-mal vigan 6 körül esznek, ha meg hajtom a mitot, mert azért van a 155 lo akkor meg leeszi a gatyámat, mindezt egy kompakt használatot tehát 1 autot feltételezve....felejtős..még ha szép, tetszetős is!!!!!
BeeGee07-10-2008 16:48:10 // 1977
Engem nem érdekel, h ki hogy fikázza a Mito, vagy ki mennyire ajnározza, hidegen hagy ez az autó. Az hülyeség szerintem, amit itt néhányan leírnak. És bocs, de ha Te is csak azt hiszed el, amit a kompi kiír az autópályán pill fogyira, vagy akár átlagra (elmúlt 5 km) akkor rosszul ítéled meg a motort.
A pár napos kérdésemre mondjuk nem válaszoltál: teletankoltad az autót, és számoltál az alapján átlagot?
De ezt a fedélzeti kompi dolgot hagyjuk már..

A Mito városi autó, a 2.5 V6 nem. Minek hasonlítod össze? Vagy akkor vedd mellé a 2,5 városi fogyiját is.
GTPeti07-10-2008 16:45:23 // 1976
Engem az nagyon érdekelne, hogy egy hasonló dajcs/japán/stb motor mennyit eszik azonos körülmények között.
GEORGE07-10-2008 16:41:11 // 1975
Nézd BeeGee, én azt olvasom ki az írásidból, hogy nem illik azt ide írni, hogy sokat eszik a MiTo........ettől függetlenül én ide írtam, és ha ez bántó dolog akkor tőled is elnézést kérek.
Én csak egy tényt közöltem.
Nagyon sarkosítva az elöbbi hsz-det akkor használjam a városban a MiTo-t majd ha elmegyek vele öreg szüleimhez Paksra, akkor a Budapest vége táblánál üljek át egy diesel Alfába??????

Én inkább onnan közelítettem meg a dolgot, hogy egy 150 lovas 146ti-hez képest nem igazán tud nagyobbat villantani a MiTo, ennek ellenére 3-4 literrel többet zabál.
Ezt kifogásolom csak semmi mást. Nem állítottam azt, hogy szar lenne a MiTo motorja....viszont amit a MiTo iszik abból egy 156 2,5 V6 simán eléldegél és az jobban is szalad, ráadásul nagyobb autó is. ( kérdezz csak rá pár V6-os tulajra mit iszik a gép tartós 160-as tempomattal )
Szóval a fogyasztáson ami sajnos nincs arányban avval amit nyújt a MiTo tökre rendben van az autó! Szerintem simán év autója lesz.
BeeGee07-10-2008 16:33:59 // 1974
Úgy értem, ha valaki megrendelte első nap itthon, az még ide se érhetett :)
Azé két év még nem telt el :)
Seriff07-10-2008 16:29:30 // 1973
Az a California:PP
BeeGee07-10-2008 16:29:04 // 1972
Vagy ilyen gyorsan nem tudnak szállítani a gyárból :)
BeeGee07-10-2008 16:27:58 // 1971
Mi lenne, ha helyiértékükön kezelnétek az autókat?

Városba, kis köbci, könnyű autó (Mito pont jó), hosszú útra nyugodt moci, nyomaték kell (V8ból, hogy stílusa is legyen). A többi csak kompromisszum, és a döntés helyességének bizonygatása szüli a végtelen vitákat..

Úgyhogy ha a Mito autópályán sokat eszik, nem azt jelenti, hogy szar moci, hanem hogy nem oda tervezték. Dízel se gyorsul jól lámpától lámpáig, de az sem odavaló.
GEORGE07-10-2008 16:27:22 // 1970
Attól mert nincs MiTo-k még dumálhatunk róla nem?
Föleg hogy sikerült 700km összeautózni vele 2 nap alatt......
És az elkövetkező héten és a múlt héten egyre többen mondhatják itt el magukról, hogy vezették 2napon keresztül......
Seriff07-10-2008 16:21:12 // 1969
Én nem mondtam, hogy valótlant állítasz:)

A MiTo meg sokat fogyaszt, nekem is 11 felett jött ki az átlag, az előttem lévő úrnak 12.5 lett a fogyi.

Ez sok, de már írtam, hogy az első olajcsere után várhatóan 2-3literrel kevesebbet eszik. Plussz ha az ember nem nyomja neki folyton, akkor is kevesebbet eszik.
Pl. érdemes lenne normal módban kipróbálni egy teljes tankra a fogyit!
GEORGE07-10-2008 16:18:47 // 1968
Szóval akkor nem állítottam valótlant igaz?
680km alatt azért kipróbáltam ezt azt a MiTo-n :-)


Én elnézést kérek minden érzékeny lekű Alfástól akit megbántottam avval, hogy bemertem írni, hogy a MiTo sokat fogyaszt!
Sajnos ezt kellett írnom, mert ez a valóság!


Bizonyára jobban örült volna mindenki ha azt hazudom csak 8-at iszik........
Seriff07-10-2008 16:13:16 // 1967
Volt már szerencséje Viktornak a MiTohoz:)

Kicsit lekonyul az tény, kell Neki egy okos kis chip és mindjárt más lesz a helyzet szvsz
GEORGE07-10-2008 16:13:06 // 1966
Ezek tényében most akkor jól gyorsul a Brera 2,4 Mjet vagy sem? :-)
GEORGE07-10-2008 16:10:37 // 1965
Nézd haver próbáltad már a MiTot????
Nem? Akkor próbáld ki aztán írd már meg mi történik benne 5,5-6 ezer után....
GTPeti07-10-2008 15:48:04 // 1964
Attól még találunk témát, amiről beszélhetünk.
Vikking 31107-10-2008 15:45:31 // 1963
Akkor a MiTo annyira lesz tömegtermék mint egy Monteral vagy egy SZ?

Neee :DDD
Belga07-10-2008 15:37:17 // 1962
egesz jo ez a felni
Seriff07-10-2008 15:34:11 // 1961
Indítsd meg a sort, kérlek:))
Márkó07-10-2008 15:32:54 // 1960
Annyira felkapott ez a fórum, mégis azt olvasom:
Egyetlen Alfa Amore tag sem birtokol ilyen Alfát.
Vikking 31107-10-2008 15:30:15 // 1959
Ázzek, GEORGE demonstrál?! Mijóta?! :DDDDD És mér'? :D

Legyen olcsóbb a gázolaj, vagy legyen a trakeszokra kevesebb a biztosítás, vagy kevesebb nyulat az utakra? :DDD

(csak hülyültem George, mielőtt megbántódnál :DDD)
GTPeti07-10-2008 14:26:47 // 1958
Hinnye milyen szaftos kis flame kerekedett ebből. :)))

(És elég volt hozzá annyi, hogy 5ösben autópályázok. :)


Nekem meg pont az tetszik a dízelekben, hogy nyomatékosak, nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat

Pedig te Bp-i vagy... Sokkal többet kell váltani városban egy dízellel mint egy benzinessel :-P :)


Na ez az. Pont azért nem szoktam én sem kapcsolgatni, mert rendszerint elég nyomaték áll rendelkezésre. Szerintem sokak ott vétenek egy gondolatmenetbeli hibát, hogy a benzines és a dízel fordulatszámtartományát 1:1-ben teszik egymás mellé. Ez nagy hiba. SZVSZ

A kettőnégyes Brera szerintem is jól megy. Hiszen az a motor a 159-et is tisztességesen viszi. Volt szerencsém George demonstrációjában megtapasztalni...
mesa07-10-2008 13:48:25 // 1957
Ez a nem túl szép néni kitakarja az autóból a szép részleteket ... :D
mesa07-10-2008 13:47:15 // 1956
Adná az Ég! :))

Nálam már majdnem olyan sikeres, mint a 156. Még azonban meg kell várnom a Selespeed-es verziót, duplakuplunggal... Az lesz csak fincsi falat! :)

-| DM az örök, MiTo az új szerelem |-
Seriff07-10-2008 13:44:08 // 1955
Benőke07-10-2008 13:16:00 // 1954
Spec Őt találtam meg.

Amúgy elég fura adatok vannak itt minden felé. A BMW szekcióban csak BMW van bár ezen nem lepődtem meg anyira.
Seriff07-10-2008 12:51:15 // 1953
Ámen.
Wickey07-10-2008 12:47:31 // 1952
Brera 2.4mjet, 200le, carfolio.
8.1 sec

A többi is onnan van. Csak nézegess szét a bmw szekcióban. :-P
Tom1207-10-2008 12:27:57 // 1951
Minden esélye meg van rá... ;-)
Halesz07-10-2008 12:24:18 // 1950
Viszont ha nyer a MiTo, akkor végérvényesen megpecsételődött a sorsa, és lehet olyan sikeres, mint a 156-os volt! :)
Seriff07-10-2008 11:54:02 // 1949
BeeGee-nek ;-)
Sok szeretettel:
BeeGee07-10-2008 11:51:57 // 1948
Izé, bal láb :)
BeeGee07-10-2008 11:51:38 // 1947
Jobb láb, légzsák, stb :)
Seriff07-10-2008 11:50:17 // 1946
Melyiknek?:)
BeeGee07-10-2008 11:44:37 // 1945
Szeritned? :)

A többi része nincs meg? :)
Seriff07-10-2008 11:43:43 // 1944
Mos'mé?':D

BeeGee07-10-2008 11:31:32 // 1943
Hüjék vagytok mind, öcsém..
:)
Tom1207-10-2008 11:20:59 // 1942
Elvileg így kéne lennie, csak nehogy meglepődjünk, hogy pl. az ultra szürke Golf vigye el a pálmát a több évtizeden keresztül - nehogy kilógjak a sorból - folytatott áldozatos munkájáért...:-))
mesa07-10-2008 11:03:23 // 1941
Év autója díj:

Szerintem:
- a Fiesta kizárt hogy esélyes legyen, semmi újdonság benne, 1:1-ben Mazda2. :(
- GOLF VI vajon mi???
- Megane III sanszosabb, de a II után olyan visszafogott, mint a Focus II volt az MKI után
- Superb nagyon esélyes a variálható ajtók száma miatt
- MiTo nagyon esélyes a DNA innovációs megoldása és az miatt, hogy újra mosolyt varázsol az autós újságírók arcára

Kemény küzdelem lesz a MiTo és a Superb között. Én így látom.
Tom1207-10-2008 10:42:27 // 1940
Ennyire részletesen nem teszteltem a külömbségeket, csak "ez maradt meg bennem"...;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.