És ugyan melyik 155 lovas gép eszik szerinted kevesebbet ? :p
Na és hol mentél (egy bejáratós autóval) 180-at Magyarországon ? Hm ? :)))
Szerinted kit érdekelnek itt a japán 'motrok' ??? :o :DDD
Forum >> MiTo
mesa07-10-2008 19:04:31 // 1989
Somez07-10-2008 17:54:34 // 1988
Biztos, hogy a fogyasztását össze lehet hasonlítani egy szívó benzinessel? Arra gondolok, hogy egy szívó benzinesnek teljesen más lehet a váltóáttétele, meg talán a nyomatékleadása is.
A Mi.To-nál az lenne a legjobb, ha a DNA kapcsolón lenne egy "traffic" mód is, amikor a turbó nem tölt, vagy csak nagyon nagy gázadásra. Turbó nélkül is simán jó lenne a városi forgalomhoz az 1.4-es blokk. Csak gondolom az nem oldható meg, hogy ilyenkor a nyomaték alacsony fordulaton jelentkezzen, dynamic módban pedig magasabb fordulaton.
A Mi.To-nál az lenne a legjobb, ha a DNA kapcsolón lenne egy "traffic" mód is, amikor a turbó nem tölt, vagy csak nagyon nagy gázadásra. Turbó nélkül is simán jó lenne a városi forgalomhoz az 1.4-es blokk. Csak gondolom az nem oldható meg, hogy ilyenkor a nyomaték alacsony fordulaton jelentkezzen, dynamic módban pedig magasabb fordulaton.
GEORGE07-10-2008 17:51:31 // 1987
Poloban nincs 1,4 T?
BeeGee07-10-2008 17:47:48 // 1986
Golffal nem egy kategória a MiTo, annak sok értelme nem lenne.
GTPeti07-10-2008 17:36:51 // 1985
Annyit elárulok, hogy sem a Delta 1.4TB, sem az Abarth SSE tesztben nem nehezményezték a fogyasztást. (Vagyis nem jobban, mint német mércével megszokott...)
GEORGE07-10-2008 17:31:58 // 1984
GEORGE07-10-2008 17:18:44 // 1983
Már csak meg kéne egyet kaparintani...esetleg más szempontok alapján is "összeugrasztani" a MiToval.....
BeeGee07-10-2008 17:18:23 // 1982
45 literes, saccra 11 liter lehetett az átlagod.
Nem kevés egy kisautótól, tény, de nem hétköznapi használatot feltételezek :)
Nem kevés egy kisautótól, tény, de nem hétköznapi használatot feltételezek :)
BeeGee07-10-2008 17:13:25 // 1981
Az engem is érdekelne.
VWnek van asszem 1.4 túrós mocija a golfban, és elég karcsú fogyit írnak hozzá..
VWnek van asszem 1.4 túrós mocija a golfban, és elég karcsú fogyit írnak hozzá..
GEORGE07-10-2008 17:04:24 // 1980
Most már engem is érdekel...
GEORGE07-10-2008 17:02:12 // 1979
frutta írta jól le a frankót...1 MiTot használni minden napokara a fogyasztása miatt nem jó...második autócskának viszont kiválló :-)
Megtankoltam de sajna nem számoltam utána ( ez hiba volt )......egy tankból autóztunk 9-től Bp-en majd lementem Dunaújvárosba és este vissza pestre.....ez 13000 Ft-ba került.....
Másnap végigautóztam Bp-et majd majd leadáskor már csak 1/3 volt a tankba.......
szóval 680 km alatt 1 teli tank meg 2/3 tank fogyott........nem tudom mekkora a tankja a Mitonak......
Megtankoltam de sajna nem számoltam utána ( ez hiba volt )......egy tankból autóztunk 9-től Bp-en majd lementem Dunaújvárosba és este vissza pestre.....ez 13000 Ft-ba került.....
Másnap végigautóztam Bp-et majd majd leadáskor már csak 1/3 volt a tankba.......
szóval 680 km alatt 1 teli tank meg 2/3 tank fogyott........nem tudom mekkora a tankja a Mitonak......
frutta07-10-2008 16:51:14 // 1978
Na: mentem a mitoval 2 napot 400 km-t......örült jó a moci jo a feeling, a fogyim: 11,7 L volt, olykor odalépve, tartós 140 nél 10, et 150 nél 11L-t, 160 nál 12-t, 180 nál /le sem merem irni/ 13,5L-t evett a gép.......ez sokk, nagyon sokk! Biztos nem vennék, mert nyugi tempoban amikor csak szivobenzines feelingje van akkor is 7-8 körül eszik, az sok, a ma kapható japan motrok 1-3-mal vigan 6 körül esznek, ha meg hajtom a mitot, mert azért van a 155 lo akkor meg leeszi a gatyámat, mindezt egy kompakt használatot tehát 1 autot feltételezve....felejtős..még ha szép, tetszetős is!!!!!
BeeGee07-10-2008 16:48:10 // 1977
Engem nem érdekel, h ki hogy fikázza a Mito, vagy ki mennyire ajnározza, hidegen hagy ez az autó. Az hülyeség szerintem, amit itt néhányan leírnak. És bocs, de ha Te is csak azt hiszed el, amit a kompi kiír az autópályán pill fogyira, vagy akár átlagra (elmúlt 5 km) akkor rosszul ítéled meg a motort.
A pár napos kérdésemre mondjuk nem válaszoltál: teletankoltad az autót, és számoltál az alapján átlagot?
De ezt a fedélzeti kompi dolgot hagyjuk már..
A Mito városi autó, a 2.5 V6 nem. Minek hasonlítod össze? Vagy akkor vedd mellé a 2,5 városi fogyiját is.
A pár napos kérdésemre mondjuk nem válaszoltál: teletankoltad az autót, és számoltál az alapján átlagot?
De ezt a fedélzeti kompi dolgot hagyjuk már..
A Mito városi autó, a 2.5 V6 nem. Minek hasonlítod össze? Vagy akkor vedd mellé a 2,5 városi fogyiját is.
GTPeti07-10-2008 16:45:23 // 1976
Engem az nagyon érdekelne, hogy egy hasonló dajcs/japán/stb motor mennyit eszik azonos körülmények között.
GEORGE07-10-2008 16:41:11 // 1975
Nézd BeeGee, én azt olvasom ki az írásidból, hogy nem illik azt ide írni, hogy sokat eszik a MiTo........ettől függetlenül én ide írtam, és ha ez bántó dolog akkor tőled is elnézést kérek.
Én csak egy tényt közöltem.
Nagyon sarkosítva az elöbbi hsz-det akkor használjam a városban a MiTo-t majd ha elmegyek vele öreg szüleimhez Paksra, akkor a Budapest vége táblánál üljek át egy diesel Alfába??????
Én inkább onnan közelítettem meg a dolgot, hogy egy 150 lovas 146ti-hez képest nem igazán tud nagyobbat villantani a MiTo, ennek ellenére 3-4 literrel többet zabál.
Ezt kifogásolom csak semmi mást. Nem állítottam azt, hogy szar lenne a MiTo motorja....viszont amit a MiTo iszik abból egy 156 2,5 V6 simán eléldegél és az jobban is szalad, ráadásul nagyobb autó is. ( kérdezz csak rá pár V6-os tulajra mit iszik a gép tartós 160-as tempomattal )
Szóval a fogyasztáson ami sajnos nincs arányban avval amit nyújt a MiTo tökre rendben van az autó! Szerintem simán év autója lesz.
Én csak egy tényt közöltem.
Nagyon sarkosítva az elöbbi hsz-det akkor használjam a városban a MiTo-t majd ha elmegyek vele öreg szüleimhez Paksra, akkor a Budapest vége táblánál üljek át egy diesel Alfába??????
Én inkább onnan közelítettem meg a dolgot, hogy egy 150 lovas 146ti-hez képest nem igazán tud nagyobbat villantani a MiTo, ennek ellenére 3-4 literrel többet zabál.
Ezt kifogásolom csak semmi mást. Nem állítottam azt, hogy szar lenne a MiTo motorja....viszont amit a MiTo iszik abból egy 156 2,5 V6 simán eléldegél és az jobban is szalad, ráadásul nagyobb autó is. ( kérdezz csak rá pár V6-os tulajra mit iszik a gép tartós 160-as tempomattal )
Szóval a fogyasztáson ami sajnos nincs arányban avval amit nyújt a MiTo tökre rendben van az autó! Szerintem simán év autója lesz.
BeeGee07-10-2008 16:33:59 // 1974
Úgy értem, ha valaki megrendelte első nap itthon, az még ide se érhetett :)
Azé két év még nem telt el :)
Azé két év még nem telt el :)
Seriff07-10-2008 16:29:30 // 1973
Az a California:PP
BeeGee07-10-2008 16:29:04 // 1972
Vagy ilyen gyorsan nem tudnak szállítani a gyárból :)
BeeGee07-10-2008 16:27:58 // 1971
Mi lenne, ha helyiértékükön kezelnétek az autókat?
Városba, kis köbci, könnyű autó (Mito pont jó), hosszú útra nyugodt moci, nyomaték kell (V8ból, hogy stílusa is legyen). A többi csak kompromisszum, és a döntés helyességének bizonygatása szüli a végtelen vitákat..
Úgyhogy ha a Mito autópályán sokat eszik, nem azt jelenti, hogy szar moci, hanem hogy nem oda tervezték. Dízel se gyorsul jól lámpától lámpáig, de az sem odavaló.
Városba, kis köbci, könnyű autó (Mito pont jó), hosszú útra nyugodt moci, nyomaték kell (V8ból, hogy stílusa is legyen). A többi csak kompromisszum, és a döntés helyességének bizonygatása szüli a végtelen vitákat..
Úgyhogy ha a Mito autópályán sokat eszik, nem azt jelenti, hogy szar moci, hanem hogy nem oda tervezték. Dízel se gyorsul jól lámpától lámpáig, de az sem odavaló.
GEORGE07-10-2008 16:27:22 // 1970
Attól mert nincs MiTo-k még dumálhatunk róla nem?
Föleg hogy sikerült 700km összeautózni vele 2 nap alatt......
És az elkövetkező héten és a múlt héten egyre többen mondhatják itt el magukról, hogy vezették 2napon keresztül......
Föleg hogy sikerült 700km összeautózni vele 2 nap alatt......
És az elkövetkező héten és a múlt héten egyre többen mondhatják itt el magukról, hogy vezették 2napon keresztül......
Seriff07-10-2008 16:21:12 // 1969
Én nem mondtam, hogy valótlant állítasz:)
A MiTo meg sokat fogyaszt, nekem is 11 felett jött ki az átlag, az előttem lévő úrnak 12.5 lett a fogyi.
Ez sok, de már írtam, hogy az első olajcsere után várhatóan 2-3literrel kevesebbet eszik. Plussz ha az ember nem nyomja neki folyton, akkor is kevesebbet eszik.
Pl. érdemes lenne normal módban kipróbálni egy teljes tankra a fogyit!
A MiTo meg sokat fogyaszt, nekem is 11 felett jött ki az átlag, az előttem lévő úrnak 12.5 lett a fogyi.
Ez sok, de már írtam, hogy az első olajcsere után várhatóan 2-3literrel kevesebbet eszik. Plussz ha az ember nem nyomja neki folyton, akkor is kevesebbet eszik.
Pl. érdemes lenne normal módban kipróbálni egy teljes tankra a fogyit!
GEORGE07-10-2008 16:18:47 // 1968
Szóval akkor nem állítottam valótlant igaz?
680km alatt azért kipróbáltam ezt azt a MiTo-n :-)
Én elnézést kérek minden érzékeny lekű Alfástól akit megbántottam avval, hogy bemertem írni, hogy a MiTo sokat fogyaszt!
Sajnos ezt kellett írnom, mert ez a valóság!
Bizonyára jobban örült volna mindenki ha azt hazudom csak 8-at iszik........
680km alatt azért kipróbáltam ezt azt a MiTo-n :-)
Én elnézést kérek minden érzékeny lekű Alfástól akit megbántottam avval, hogy bemertem írni, hogy a MiTo sokat fogyaszt!
Sajnos ezt kellett írnom, mert ez a valóság!
Bizonyára jobban örült volna mindenki ha azt hazudom csak 8-at iszik........
Seriff07-10-2008 16:13:16 // 1967
Volt már szerencséje Viktornak a MiTohoz:)
Kicsit lekonyul az tény, kell Neki egy okos kis chip és mindjárt más lesz a helyzet szvsz
Kicsit lekonyul az tény, kell Neki egy okos kis chip és mindjárt más lesz a helyzet szvsz
GEORGE07-10-2008 16:13:06 // 1966
Ezek tényében most akkor jól gyorsul a Brera 2,4 Mjet vagy sem? :-)
GEORGE07-10-2008 16:10:37 // 1965
Nézd haver próbáltad már a MiTot????
Nem? Akkor próbáld ki aztán írd már meg mi történik benne 5,5-6 ezer után....
Nem? Akkor próbáld ki aztán írd már meg mi történik benne 5,5-6 ezer után....
GTPeti07-10-2008 15:48:04 // 1964
Attól még találunk témát, amiről beszélhetünk.
Vikking 31107-10-2008 15:45:31 // 1963
Akkor a MiTo annyira lesz tömegtermék mint egy Monteral vagy egy SZ?
Neee :DDD
Neee :DDD
Belga07-10-2008 15:37:17 // 1962
egesz jo ez a felni
Seriff07-10-2008 15:34:11 // 1961
Indítsd meg a sort, kérlek:))
Márkó07-10-2008 15:32:54 // 1960
Annyira felkapott ez a fórum, mégis azt olvasom:
Egyetlen Alfa Amore tag sem birtokol ilyen Alfát.
Egyetlen Alfa Amore tag sem birtokol ilyen Alfát.
Vikking 31107-10-2008 15:30:15 // 1959
Ázzek, GEORGE demonstrál?! Mijóta?! :DDDDD És mér'? :D
Legyen olcsóbb a gázolaj, vagy legyen a trakeszokra kevesebb a biztosítás, vagy kevesebb nyulat az utakra? :DDD
(csak hülyültem George, mielőtt megbántódnál :DDD)
Legyen olcsóbb a gázolaj, vagy legyen a trakeszokra kevesebb a biztosítás, vagy kevesebb nyulat az utakra? :DDD
(csak hülyültem George, mielőtt megbántódnál :DDD)
GTPeti07-10-2008 14:26:47 // 1958
Hinnye milyen szaftos kis flame kerekedett ebből. :)))
(És elég volt hozzá annyi, hogy 5ösben autópályázok. :)
Nekem meg pont az tetszik a dízelekben, hogy nyomatékosak, nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat
Pedig te Bp-i vagy... Sokkal többet kell váltani városban egy dízellel mint egy benzinessel :-P :)
Na ez az. Pont azért nem szoktam én sem kapcsolgatni, mert rendszerint elég nyomaték áll rendelkezésre. Szerintem sokak ott vétenek egy gondolatmenetbeli hibát, hogy a benzines és a dízel fordulatszámtartományát 1:1-ben teszik egymás mellé. Ez nagy hiba. SZVSZ
A kettőnégyes Brera szerintem is jól megy. Hiszen az a motor a 159-et is tisztességesen viszi. Volt szerencsém George demonstrációjában megtapasztalni...
(És elég volt hozzá annyi, hogy 5ösben autópályázok. :)
Nekem meg pont az tetszik a dízelekben, hogy nyomatékosak, nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat
Pedig te Bp-i vagy... Sokkal többet kell váltani városban egy dízellel mint egy benzinessel :-P :)
Na ez az. Pont azért nem szoktam én sem kapcsolgatni, mert rendszerint elég nyomaték áll rendelkezésre. Szerintem sokak ott vétenek egy gondolatmenetbeli hibát, hogy a benzines és a dízel fordulatszámtartományát 1:1-ben teszik egymás mellé. Ez nagy hiba. SZVSZ
A kettőnégyes Brera szerintem is jól megy. Hiszen az a motor a 159-et is tisztességesen viszi. Volt szerencsém George demonstrációjában megtapasztalni...
mesa07-10-2008 13:48:25 // 1957
Ez a nem túl szép néni kitakarja az autóból a szép részleteket ... :D
mesa07-10-2008 13:47:15 // 1956
Adná az Ég! :))
Nálam már majdnem olyan sikeres, mint a 156. Még azonban meg kell várnom a Selespeed-es verziót, duplakuplunggal... Az lesz csak fincsi falat! :)
-| DM az örök, MiTo az új szerelem |-
Nálam már majdnem olyan sikeres, mint a 156. Még azonban meg kell várnom a Selespeed-es verziót, duplakuplunggal... Az lesz csak fincsi falat! :)
-| DM az örök, MiTo az új szerelem |-
Seriff07-10-2008 13:44:08 // 1955
Benőke07-10-2008 13:16:00 // 1954
Spec Őt találtam meg.
Amúgy elég fura adatok vannak itt minden felé. A BMW szekcióban csak BMW van bár ezen nem lepődtem meg anyira.
Amúgy elég fura adatok vannak itt minden felé. A BMW szekcióban csak BMW van bár ezen nem lepődtem meg anyira.
Wickey07-10-2008 12:47:31 // 1952
Brera 2.4mjet, 200le, carfolio.
8.1 sec
A többi is onnan van. Csak nézegess szét a bmw szekcióban. :-P
8.1 sec
A többi is onnan van. Csak nézegess szét a bmw szekcióban. :-P
Tom1207-10-2008 12:27:57 // 1951
Minden esélye meg van rá... ;-)
Halesz07-10-2008 12:24:18 // 1950
Viszont ha nyer a MiTo, akkor végérvényesen megpecsételődött a sorsa, és lehet olyan sikeres, mint a 156-os volt! :)
Seriff07-10-2008 11:54:02 // 1949
BeeGee-nek ;-)
Sok szeretettel:
Sok szeretettel:
BeeGee07-10-2008 11:51:38 // 1947
Jobb láb, légzsák, stb :)
BeeGee07-10-2008 11:44:37 // 1945
Szeritned? :)
A többi része nincs meg? :)
A többi része nincs meg? :)
BeeGee07-10-2008 11:31:32 // 1943
Hüjék vagytok mind, öcsém..
:)
:)
Tom1207-10-2008 11:20:59 // 1942
Elvileg így kéne lennie, csak nehogy meglepődjünk, hogy pl. az ultra szürke Golf vigye el a pálmát a több évtizeden keresztül - nehogy kilógjak a sorból - folytatott áldozatos munkájáért...:-))
mesa07-10-2008 11:03:23 // 1941
Év autója díj:
Szerintem:
- a Fiesta kizárt hogy esélyes legyen, semmi újdonság benne, 1:1-ben Mazda2. :(
- GOLF VI vajon mi???
- Megane III sanszosabb, de a II után olyan visszafogott, mint a Focus II volt az MKI után
- Superb nagyon esélyes a variálható ajtók száma miatt
- MiTo nagyon esélyes a DNA innovációs megoldása és az miatt, hogy újra mosolyt varázsol az autós újságírók arcára
Kemény küzdelem lesz a MiTo és a Superb között. Én így látom.
Szerintem:
- a Fiesta kizárt hogy esélyes legyen, semmi újdonság benne, 1:1-ben Mazda2. :(
- GOLF VI vajon mi???
- Megane III sanszosabb, de a II után olyan visszafogott, mint a Focus II volt az MKI után
- Superb nagyon esélyes a variálható ajtók száma miatt
- MiTo nagyon esélyes a DNA innovációs megoldása és az miatt, hogy újra mosolyt varázsol az autós újságírók arcára
Kemény küzdelem lesz a MiTo és a Superb között. Én így látom.
Tom1207-10-2008 10:42:27 // 1940
Ennyire részletesen nem teszteltem a külömbségeket, csak "ez maradt meg bennem"...;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?