Forum >> MiTo

pe-Ti23-02-2016 19:55:09 // 5838
"Kedves" szosza!
Felejtsd már el ezt a "multiair szar nem megbízható" vesszőparipádat egyszer és mindenkorra majd ha saját (esetleg negatív) tapasztalatod lesz akkor dumálj a magas lóról! Minden fórumon szapulod ahol csak szóba kerül elriasztod az embereket holott semmi baj nincs velük, vannak hibás darabok mondhatni típushibásak de egy gyári ajánlásnál sűrűbb olajcsere és odafigyeléssel megelőzhető a baj. A multiar modul ára meg egyre lejjebb fog menni sőt a márkaszervizes múltú autókban már most is gyári költségátvállalással jelentősen barátibb áron cserélik semmivel sem rizikósabb mint egy ki tudja milyen gázolajjal tankolt dízelben pl. nagyomású szivattyú vagy botlábú lendkerék-kuplung kombó hibalehetősége. Tudom most jössz majd a külföldi fórumokkal meg az 1.6 JTD "kurvajó" istenítésével de vedd már észre magad....
Norby23-02-2016 19:32:50 // 5837
Köszi szépen!
Még van 1-2 hónapom megtalálni az igazit.
Golyszi23-02-2016 17:28:07 // 5836
Annyit füznék a multiairhoz, hogy a szaki szerint aki most foltozza a sebeinket a MiTo-n hogy "ha a olaj csereperiódus be volt tartva legalább időben cserélve, és 0-ás olajat használtak nem lesz semmi gond vele"
fene tudja... olyan lehet rajta egy gyertya csere mint egye vesemütét :D
.......................23-02-2016 17:13:17 // 5835
szinte az összes Mito egy árban van ,a 78 lovas is ,és a 155 ös is
én városi közlekedésre a 120 lovas T jetet venném
azt könnyü lesz eladni majd évek múlva
.......................23-02-2016 17:10:16 // 5834
a T Jet 120,155 lovas nagyon erös és megbízható
a Multiair 105, 135 felejtös mert nem megbízható a multiair hibák miatt
a szívó 78 lovas ugyanaz a blokk mint a Punto 1,4 ,megbízható

az 1,6 jtdm 120 lóval nagyon megbízható ,tisztán városban 6,5..6,8 at eszik
az 1,3 jtdm nem annyira jó müszakilag (sok a láncgond) az kevesebbet eszik városban

ha lehet olyat vegyél amiben gyakran cseréltak olajat,
a gyári periódus benzinesre 30ekm
dieselre 35 ekm

baja nem lesz ha betartják ,de jobb ha sürübben cserélték
Golyszi23-02-2016 15:57:50 // 5833
Szia, én csak a T-jet-ekről tudok nyilatkozni.
Gium az 120lovas, chippel olyan 150lo. Városban 7,5\8l fogyaztással.
A mito 155 lo. (sajnos kokány munkát végeztek rajta és azért szivok vele ennyit)
Vezetésre nagyon baba :)

Multiair és diesel tapasztalatom nincs.
Norby21-02-2016 17:08:48 // 5832
Ovodába járós autónak keresek Mito-t.
Milyet ajánlotok, mire kell figyelni?

Előre is köszi!
Golyszi20-02-2016 21:45:48 // 5830
Széles utat,benzinkutat! ☺
Kész a verda! Teszi a dolgát 😉
.......................17-02-2016 20:23:34 // 5829
Magától nem javul meg,de tavaszig lehet használni
Ki kell cserélni a toronyxsapágyat,szerencsére nem drága
Aki összerakja tegye tele LZS2 zsírral tökig ,
Úgy sokkal tovább tart
KollerT17-02-2016 20:19:56 // 5828
Köszönöm a nevében is a gyors segítséget! 😊
De az egészet cserélni kéne, ha meg akarja csináltatni, vagy csak használja és majd megjavul tavasszal nem? 😃
.......................17-02-2016 20:15:23 // 5827
A toronycsapágy az oka,belement a víz és szorul mert rozsdás
Nem tragédia ,
Így is lehet használni
KollerT17-02-2016 20:06:54 // 5826
Sziasztok, nincs tippetek hogy miért lehet hallani halk recsegést, ha lassan kanyarodunk az autóval? Miközben forgatjuk a kormányt, akkor adja ki a halk recsegést. 😳
Golyszi15-02-2016 09:12:59 // 5825
CAN újra lett programozva. úgytünik nem lesz vele gond.
De megvan a égéskimaradás oka illetve összefügg a turbo nyomásommal is!
A katalizátor teljesen összeomlott! lambdaszondánál mért nyomás 2bar volt.
A LPG üzem gyenge keveréke miatt szép lassan tönkrement a cat a rendszerben, a benzin üzem csak rátett egy lapáttal. Remélem cat csere után minden rendben lesz! :)
Golyszi10-02-2016 09:34:37 // 5824
Hát gyerekek, nem tünik egyenlőre fényesnek a kicsi piros sorsa.... :(
Tegnap csak rá lett pillantva diagnostikai müszerrel,, érdekes dolgokat csinált.
Nem stabil a CAN communication az egységben. GT-mel már jártam hasonlóan. sok jóra nem számítok.... vezérlő gond lesz. vagy HW vagy SW... ez még nem tudni.
Ma lesz gyári müszeres diag. akkor többet fogunk tudni.
Golyszi04-02-2016 17:03:11 // 5823
Még mindig nem találták meg a hiba okát...
Holnap cserélnek rajta egy holtpont jeladót.
Aztán elhozom a gépet és keresek másik szervizet ha nem tudják megcsinálni...
Golyszi03-02-2016 09:51:01 // 5822
sajna nem, hibakódok kiolvasása után töröltem.
Dynamicban vizuálisan dashboard-on fent ugye látod a turbótöltőnyomást, de nekem csak a feléig mennek a rublikák.

Ha vész módban lenne, nem tundék DNA-t kapcsolni
Golyszi03-02-2016 09:35:52 // 5821
update van: "A turbónyomás változás nem okozhat gyújtáskimaradást. Annak vagy gyújtás vagy benzinbefecskendező hibája vagy annak verérlése okozhat.
Turbónyomás problémát már megcsináltuk és nincs a hibakódok között csak a hideg motornál a gyújtáskimaradás."

sem vezérlés gondja nincs, mivel nincs is a motorban :D sem wastegate....
Golyszi02-02-2016 20:29:20 // 5820
Péntekre igérték hogy meg lesz. Ha nem viszem máshova...
Most már egy jó ideje ott van náluk....
.......................02-02-2016 19:13:03 // 5819
valami vákkumredszer hiba lesz ,lehet rosszul dugdosták össze a gyertyacsere óta
.......................02-02-2016 19:08:48 // 5818
p240 az a töltőnyomás szenzor
azt kellene megnézni
.......................02-02-2016 19:03:58 // 5817
nem vészüzemben van a motorvezérlés?
nem jelezte ki a sárga motor kontroll lámpát?
Golyszi02-02-2016 18:52:02 // 5816
Azt nem hiszem. Inaktiv rendszernél csinálta a hibát. Nyomott egy p240et es onnantól megszünt a misfire és nem volt töltőnyomas.

Most az lpg mar aktiv, misfire sincs, csak turbónyomás sincs...
.......................02-02-2016 18:51:56 // 5815
lehet nem zár le a szelep ami elengedi a kipufogó gáz felesleget
egy tipp csak

.......................02-02-2016 18:47:49 // 5814
sajna az ecu nem látja hogy rendesen bezár e a wastegate
mert csak sima vákuumos ,nincs rajta jeladó


nem lett elbuherálva a vákuum rendszer az LPG vel?
Golyszi02-02-2016 18:47:19 // 5813
Nincs elég kipufgáz hogy maghajtsa...
Golyszi02-02-2016 18:46:31 // 5812
Azt mondta a szerelő, turbo rendben van.
Golyszi02-02-2016 18:44:40 // 5811
Köszi, lassan ugy vagyok vele hogy vagy nem ért hozzá vagy engem akar madárnak nézni. Vagy is-is...
.......................02-02-2016 18:43:17 // 5810
akkor ott a turbo wastegate szelep a gond,nem zár le rendesen
vagy maga a turbo
.......................02-02-2016 18:41:58 // 5809
egy vez tengely fogasszíjkerék van azt is csak egy csavar fogja
99%hogy nincs
.......................02-02-2016 18:36:13 // 5808
szerintem nincs a 155 lovasban vezérlésmódosító

eper mito
Golyszi30-01-2016 15:06:29 // 5807
Nagyon ugy néz ki vezérlés gondom lesz!
Nem tudom pontossan mikor vált a vezérlés, de nem épül fel rendessen a turbónyomásom. Kb a fele van meg.
Volt már ugy valaki vezérlés gonddal?
Golyszi26-01-2016 12:38:44 // 5806
Alakulunk, csak győzzem kivárni!
Eddig újra kellett kábelezni a gyujtást. LPG Üzemben nincs gyujtás kimaradás!
Benzin üzemben hidegen még van. Melegen, tünetmentes.
Turbó nyomás rendben.
Még tesztelgetnek és faragnak rajta. Egyszer csak kész lesz! :)
.......................20-01-2016 12:41:32 // 5805
Szerintem nem olyan problémás az Etna fekete
Annyi hogy vörös csillám van benne kék helyett
A feketét szépen meg lehet csinálni,nem olyan kényes mint az ezüstmetál
Netti20-01-2016 12:02:26 // 5804
Sziasztok!

Szeretném kérni a segítségeteket, hogy hová vigyem karosszéria javításra és fényezésre a Mito-mat.
A fényezés miatt aggódom, hogy az etna fekete szín mennyire problémás.
Sajnos az autóm jobb oldalát szépen összetörték, és kissé elveszett vagyok merre induljak el. A kárfelvétel megtörtént, és következő lépésként jó lenne megbízható, és minőségi munkát végző szervizt találni. Tudnátok javasolni Budapesten?

Köszi előre is, ha tudtok ajánlani.
Anett
BorsMito18-01-2016 22:12:19 // 5803
Eladó 17' v 18' alufelni valakinek?
BorsMito18-01-2016 15:51:08 // 5802
van esetleg már kép az "új" MiTo ról? ha jól tudom Genfben mutatják be..
.......................17-01-2016 11:10:27 // 5801
az tény hogy az úttartás pozitív irányba változik ha megülteted
AdiArsenal17-01-2016 10:28:14 // 5800
adam19870209@gmail.com-.ra írj légyszi a másikat már nem használom
BorsMito17-01-2016 10:19:32 // 5799
Redben, írtam mailt...
AdiArsenal17-01-2016 09:06:36 // 5798
Nekem van 4db novitec ültetőrugom, kb. 25mm-t ültet, szoszátol vettem csak miután anyámé lett az autó ki lett szerelve, meg van 4db nyomtávszélesitö is 15mm-s. K*rva jól fekszi vele az utat.
BorsMito17-01-2016 08:59:15 // 5797
Sziasztok. Ha valaki tervezi QVn lecserélni a gyári rugókat vagy tud olyat akinek van eladó Kérem szóljon. Köszönöm.
BorsMito15-01-2016 18:07:41 // 5796
rendben. köszönöm az infót és a segítséget :)
.......................15-01-2016 16:55:17 // 5795
bontó
vagy Erhard művek Fehérvár :)
BorsMito15-01-2016 14:08:50 // 5794
Néztem is a QV kat hogy pont jó a magassága nekem legalább is... Na olyan rugókhoz jussak hozzá :D
.......................15-01-2016 13:52:23 // 5793
a QV gyári rugó talán 25mm ert ültet ,de nem biztos
egy darabig nekünk is volt ültetve
aztán meguntam és visszakerült a gyári ,
magas a szemnek ,de letojom ,fontosabb hogy üzembiztosan menjen
BorsMito15-01-2016 13:19:10 // 5792
Na igen ettől félek én is, és azt nem értem h nem találok 30mm kisebb ültetőrugókat .... vagy a 30 mm az még ildomos lenne talán ?
.......................15-01-2016 13:11:04 // 5791
jól néz ki ,csak szar kényelmetlen lesz ,
a Novitec el volt ültetve 40mm ert
a legnagyobb probléma hogy a terhelhetőség erősen lecsökken
már 2 ember és egy kis csomag és máris a legalsó koppon van a futómű
a gond ott kezdődik ha belemész egy gödörbe akkor felült keményen
BorsMito15-01-2016 13:03:37 // 5790
Üdv. Segítségeteket szeretném kérni.

Ültetném a Mito-t, 1.4 Tjet.

Akinek már van vagy volt ültetve ,kérem mondja el a véleményét.

Előre is köszönöm.
Golyszi12-01-2016 12:14:27 // 5789
Sziasztok,
update 1: nem sok infó. ahova a GT-met is hordtam szervizbe, illetve a Giu-m is megfordult már, Ide jelentettem be a MiTo-t tegnapra. Reggel elviszem, elmesélem a mondókát, stb. Hagyjam ott majd jeleznek hogy merre hány méter. Délután csörög a telefon, a szerviz az. "Hogy Én nem mondtam hogy ez LPG-s is! Ehhez Ők nem nyúlnak!" Igy kezdtem, hogy LPG-s az autó, de jelenleg inkativ.... Ha ezt tudom nem várok egy hétig!
Még tegnap gyors egy másik szerviz kajtatása akit azért ajnálanak és megbízhatóak!
Ez sikerrel járt az autót elvittem és újjabb regét mondthattam el.
De legalább ők helyre tudják tenni a dolgokat.

Külföldi oldalon is feldobtam a problémámat. Ott EGR és vezérlés hibára gyanakodnak.
EGR-t még el tudnám képzelni, mert a turbónyomásom megvan, de valamiért nem engedi rá a rendszerre illetve most hogy nem kapt nyomást nincs is gyujtás kimaradás!

Ötletek?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.