Csillaggarázsban áll egyelőre.
És prosztó vagyok, 95-öst tankolok :DD Bár az előző tualjnak is produkált hasonló tüneteket emlékeim szerint és elmondása alapján 100-ast tankolt. De ettől függetlenül köszi, kipróbálom a 100-asat.
Forum >> MiTo
Tedi02-08-2016 11:18:41 // 5991
Béci Ɨ|ѯ02-08-2016 10:31:15 // 5990
Lehet, hogy reggeli pára zavar be neki. De az is lehet, hogy a benyára hisztis tényleg. Kint áll egyébként, vagy garázsban?
Gegee02-08-2016 09:31:00 // 5989
Egyébként ebben van valami. Ilyen tüneteim szerencsére nem voltak 95-el, de nem indult úgy hidegen, ahogy ezt a 100-al teszi. Prosztó vagy sem engem hidegen hagy. Szerencsére nem olyan drága most egy liter mint 2-3 éve, így azért belefér.
Golyszi02-08-2016 08:57:42 // 5988
Tedi, mit tankolsz?
Tudom, hogy prosztó...de a 95-az enyém nem szereti. az általad leirtakat produkálja.
100-assal semmi :D
Próba cseresznye
Tudom, hogy prosztó...de a 95-az enyém nem szereti. az általad leirtakat produkálja.
100-assal semmi :D
Próba cseresznye
Tedi02-08-2016 08:06:45 // 5987
Nekem is volt egy ilyen gondolatom, csak azt nem értem, hogy a napi első indításnál csinálja, aztán meg nem. Jó, mondjuk olaszok, szóval nem kell mindent érteni :D
Béci Ɨ|ѯ02-08-2016 06:59:16 // 5986
Gyújtókábel hiba ugrik be elsőre. Legalábbis nekem a Puntom anno ugyanezt produkálta és a gyújtókábelek voltak a ludasak.
Tedi01-08-2016 18:18:56 // 5985
Ja, csak hogy egzakt legyek: a semmi alatt azt értem, hogy nem produkálta újra a hibát, és azóta sem, üzemszerűen megy minden.
Tedi01-08-2016 18:17:16 // 5984
Sziasztok,
A tegnap esti durva esős idő után ma reggel a párásabb időben beröffentettem a vasat, és először elkezdett szolidan dadogni, majd villogni a motorellenőrzés lámpa. Leállítottam, újraindítottam, és semmi. Nem először játsza el, hogy hidegebb, és/vagy párásabb időben ezt műveli.
Megnéztem, hogy tárolt-e hibakódot, volt benne négy is, gyújtáskimaradás az 1-2-3-as hengerben és általános gyújtáskimaradás, mindegyik eseti.
Namármost, ez nyilván nem üzemszerű. Tapaszalt már más is hasonlót? Van erre valami gyógyír, vagy szarjam le? :)
A tegnap esti durva esős idő után ma reggel a párásabb időben beröffentettem a vasat, és először elkezdett szolidan dadogni, majd villogni a motorellenőrzés lámpa. Leállítottam, újraindítottam, és semmi. Nem először játsza el, hogy hidegebb, és/vagy párásabb időben ezt műveli.
Megnéztem, hogy tárolt-e hibakódot, volt benne négy is, gyújtáskimaradás az 1-2-3-as hengerben és általános gyújtáskimaradás, mindegyik eseti.
Namármost, ez nyilván nem üzemszerű. Tapaszalt már más is hasonlót? Van erre valami gyógyír, vagy szarjam le? :)
Golyszi29-07-2016 14:39:34 // 5983
Alakul az a kormány. Megpucoltam! kapott rendessen bőápolót és 2 réteg méhviaszt. most pihen naptól elzárt területen. A bőr vártnál jobb állapotban van, igy az újrabőrözést megúsztam. De a héjjal kell foglalkozni.
Érkezési állapot:
Pucolás után:
Héj, 1óra csinolás után...
Ennek a kezelését inkább profikra bízom! :) Jövőhéten kész lesz!
Érkezési állapot:
Pucolás után:
Héj, 1óra csinolás után...
Ennek a kezelését inkább profikra bízom! :) Jövőhéten kész lesz!
Golyszi28-07-2016 15:41:40 // 5982
Köszi! Ezt a videot én is néztem. :)
Hasonló kialakításu a bravo kormány is. azon picit jobban látszik mit kell kiakasztani.
video
Hasonló kialakításu a bravo kormány is. azon picit jobban látszik mit kell kiakasztani.
video
pe-Ti28-07-2016 15:14:17 // 5981
Ciao!
Csöri-t kérdezd meg Ő nemrég cserélt kormányt ha jól tudom a kormány "törzsén" van két lyuk amit át kell szúrni (el van vékonyítva az anyag) mert mögötte vannak a légzsák fülei.
Video
Csöri-t kérdezd meg Ő nemrég cserélt kormányt ha jól tudom a kormány "törzsén" van két lyuk amit át kell szúrni (el van vékonyítva az anyag) mert mögötte vannak a légzsák fülei.
Video
Golyszi28-07-2016 14:53:07 // 5980
Sziasztok,
Valaki kapta már le a légzsákot és a kormányt?
Terveim szerint cserélni fogom, az ezüst héjat és a kormányt is. Giulietta kormányt fog kapni, ennek az bőre jobban tetszik mint a Mito-é.
A kormány ma meg is érkezett, mivel nem új, némi törődést igényel, ma neki állok szétkapom, kipucolom. Dippast-al gondoltam a héj újra fujására. megpucolom a bőrt is lássam mekkora a gond. lehet hogy még bőrözés is lesz... (ha lesz akkor TI jellegüre akarom).
Kormány lekapásról van valakinek tapasztalata? Ne szívjak annyit vele?! :D
Valaki kapta már le a légzsákot és a kormányt?
Terveim szerint cserélni fogom, az ezüst héjat és a kormányt is. Giulietta kormányt fog kapni, ennek az bőre jobban tetszik mint a Mito-é.
A kormány ma meg is érkezett, mivel nem új, némi törődést igényel, ma neki állok szétkapom, kipucolom. Dippast-al gondoltam a héj újra fujására. megpucolom a bőrt is lássam mekkora a gond. lehet hogy még bőrözés is lesz... (ha lesz akkor TI jellegüre akarom).
Kormány lekapásról van valakinek tapasztalata? Ne szívjak annyit vele?! :D
BCS01-07-2016 17:45:04 // 5979
Mivel a szerelőműhely topic, annyira nem aktív az utóbbi időben, akkor ide is felteszem a kérdést.
A MiTo-mon tegnap kigyulladt a csavarkulcs jel. Ha nem tévedek, akkor ez a megelőző karbantartásra figyelmeztet? (azóta a 30E-es karabantartást valószínűsítem)
A MiTo-mon tegnap kigyulladt a csavarkulcs jel. Ha nem tévedek, akkor ez a megelőző karbantartásra figyelmeztet? (azóta a 30E-es karabantartást valószínűsítem)
Tedi28-06-2016 15:19:50 // 5978
Húbakker, azt elfelejtették :DD Köszi, lerakatok egyet.
Hétfőn úgyis megy műanyagoshoz a lökös miatt, valami disznó belém tolatott éjjel, és a ködlámpa kitört a helyéről :(
Hétfőn úgyis megy műanyagoshoz a lökös miatt, valami disznó belém tolatott éjjel, és a ködlámpa kitört a helyéről :(
Golyszi28-06-2016 15:05:23 // 5976
Tedi28-06-2016 14:07:52 // 5975
W.17-06-2016 16:38:26 // 5974
Akkor hamarosan én is megyek!
Tedi17-06-2016 16:20:47 // 5973
Kovi14-06-2016 15:58:09 // 5972
THX ! Lényegében ugyan az amit érzünk. :-)
Béci Ɨ|ѯ14-06-2016 11:42:18 // 5971
Itt egész részletesen le van írva, melyik beállítás mit módosít. A magyar oldalon persze nincs gyakorlatilag semmi...
Kovi14-06-2016 10:58:41 // 5970
O.K. ezt én is érzem. :-)
De mit dokumentál a gyár erre a kérdésre?
Szervó, Gázreakció, motorvezérlő?
De mit dokumentál a gyár erre a kérdésre?
Szervó, Gázreakció, motorvezérlő?
Béci Ɨ|ѯ14-06-2016 09:52:09 // 5969
Változtat még a szervó rásegítésen, a gázreakción, később váltja el a fokozatokat (ha automata váltós)
GEORGE cartársat idézve:
"A DNA kapcsoló jótékony hatása, hogy 3 féle karakter közül választhatjuk ki, hogy hogyan szeretnénk autókázni.
„N” a normál üzemmód. Minden motorindítás után ebbe az állásban kezd. Ilyenkor könnyű kormányozni az autót, átlagos a fékhatás és nyugodtabban váltogat a váltó, mondjuk úgy, hogy a dolgos hétköznapokra teljesen tökéletes.
„D” a dinamikus üzemmód. Ezen állapothoz, a DNA kapcsolót kb. 1mp-nél egy kicsit hosszabb ideig nyomni kell előre. Egyből érezni, ahogy gyengül a szervokormány rásegítése, intenzívebben reagál a gázpedálra és harapósabbra vált a fék. A fokozatokat később váltja el, ha egy gyorsítás közben visszavesz a pilóta a gázpedál állásából, akkor kicsit „megtartja” a fokozatot mielőtt feljebb vált, készenlétbe helyezve a lehetőséget, hogy a lendület megszakítása után, azonnal tovább tudja folytatni az autózást a vigyorgó pilóta. Ennek a kapcsolónak köszönhetően 2mp-en belül egy „másik” autóban találja magát az ember. Erősen javallott azoknak, akik imádják kiaknázni egy autóban rejlő lehetőségeket.
„A” a téli üzemmód. Ilyenkor finomabban kezeli a kuplungot, finomabban vált, mert azt feltételezi, hogy csúszós útviszonyok közt autózunk. Egy Alfában más miatt úgysem korlátozza senki sem önként lefele az autó teljesítményét, legalábbis én így gondolom. Kipróbáltam a téli üzemmódot olyan helyeken, ahol nem volt letakarítva az út a hótól. Többször elindultam, befordultam utcasarkon, de a tesztekben írt rángatásoknak nyoma se volt!"
:)
GEORGE cartársat idézve:
"A DNA kapcsoló jótékony hatása, hogy 3 féle karakter közül választhatjuk ki, hogy hogyan szeretnénk autókázni.
„N” a normál üzemmód. Minden motorindítás után ebbe az állásban kezd. Ilyenkor könnyű kormányozni az autót, átlagos a fékhatás és nyugodtabban váltogat a váltó, mondjuk úgy, hogy a dolgos hétköznapokra teljesen tökéletes.
„D” a dinamikus üzemmód. Ezen állapothoz, a DNA kapcsolót kb. 1mp-nél egy kicsit hosszabb ideig nyomni kell előre. Egyből érezni, ahogy gyengül a szervokormány rásegítése, intenzívebben reagál a gázpedálra és harapósabbra vált a fék. A fokozatokat később váltja el, ha egy gyorsítás közben visszavesz a pilóta a gázpedál állásából, akkor kicsit „megtartja” a fokozatot mielőtt feljebb vált, készenlétbe helyezve a lehetőséget, hogy a lendület megszakítása után, azonnal tovább tudja folytatni az autózást a vigyorgó pilóta. Ennek a kapcsolónak köszönhetően 2mp-en belül egy „másik” autóban találja magát az ember. Erősen javallott azoknak, akik imádják kiaknázni egy autóban rejlő lehetőségeket.
„A” a téli üzemmód. Ilyenkor finomabban kezeli a kuplungot, finomabban vált, mert azt feltételezi, hogy csúszós útviszonyok közt autózunk. Egy Alfában más miatt úgysem korlátozza senki sem önként lefele az autó teljesítményét, legalábbis én így gondolom. Kipróbáltam a téli üzemmódot olyan helyeken, ahol nem volt letakarítva az út a hótól. Többször elindultam, befordultam utcasarkon, de a tesztekben írt rángatásoknak nyoma se volt!"
:)
Kovi14-06-2016 09:23:20 // 5968
Egyébként ez a DNA kapcsoló mit csinál azon kívül ,hogy meg változtatja a motorkarakterisztikát?
Golyszi13-06-2016 21:15:15 // 5967
Nyugi Tedi, 20-25e ért vannak tuti bontottak.
Tedi13-06-2016 18:27:16 // 5966
Egyelőre nem, köszi :)
Kazes☻13-06-2016 17:53:27 // 5965
Van még az érdi bontó... kérsz t.számot?! :)
Tedi13-06-2016 17:16:53 // 5964
Gondoltam már rá, de sajna nagyon ritka a tempomatos ÉS automata fényszórókapcsolós verzió. Mindegy, egyelőre engem pont nem érdekel a dolog :)
Kazes☻13-06-2016 17:04:35 // 5963
... majd bontasz egyet Phon cartárstól legfeljebb. :)
Tedi13-06-2016 16:55:57 // 5962
Felfele a záró, lefele a nyitó :)
Tedi13-06-2016 16:55:44 // 5961
Köszi szépen, próbálkozni fogok vele :) Egyeztettem ma az Autóház Budaörssel, azt mondták, hogy, ha a jobbos ablak nem automata (nem az), akkor lehet, hogy gyárilag nem is tudja. Mondjuk nem ettől fog kiesni a kanál a kezemből :D
Na, ami miatt viszont kiesett: megnéztük a bajuszkapcsolómat, tényleg nem jó. Kapaszkodjatok a székben, egy tempomatos új kormánykapcsoló 72 ezer forint :DDD Úgyhogy nem érdekel, hogy nem lehet kikapcsolni a lámpát, a gyújtáskulcs úgyis kinyomja, ha leveszem a gyújtást :)
Na, ami miatt viszont kiesett: megnéztük a bajuszkapcsolómat, tényleg nem jó. Kapaszkodjatok a székben, egy tempomatos új kormánykapcsoló 72 ezer forint :DDD Úgyhogy nem érdekel, hogy nem lehet kikapcsolni a lámpát, a gyújtáskulcs úgyis kinyomja, ha leveszem a gyújtást :)
pe-Ti13-06-2016 09:24:25 // 5960
Ciao!
Van amikor "elfelejti" az automata funkcióját nekem a bal hátsó játssza ezt néha. A megoldás egyszerű pár (5-7 asszem) másodpercig tartsd a gombot felfele még akkor is amikor teljesen felment az ablak utána jónak kell lenni. A távirányítós "trükk" nálam működik folyamatos záró gombnyomásra felmegy nyitásra le, szerintem MES-el ki-be kapcsolható vagy gyári műszerrel de nem biztos lehet opció volt a Mito-ban.
Van amikor "elfelejti" az automata funkcióját nekem a bal hátsó játssza ezt néha. A megoldás egyszerű pár (5-7 asszem) másodpercig tartsd a gombot felfele még akkor is amikor teljesen felment az ablak utána jónak kell lenni. A távirányítós "trükk" nálam működik folyamatos záró gombnyomásra felmegy nyitásra le, szerintem MES-el ki-be kapcsolható vagy gyári műszerrel de nem biztos lehet opció volt a Mito-ban.
Kovi13-06-2016 09:10:20 // 5959
A nyitó gombot kell folyamatosan nyomni? :-O
Én a záróval próbálkoztam. :-)
Én a záróval próbálkoztam. :-)
Kazes☻12-06-2016 19:06:38 // 5958
Ja pardooon... így már velágos! :)
Tedi12-06-2016 19:01:49 // 5957
Abból a szempontból nem, hogy csak a vezető oldali megy fel automatán, a jobb oldalinál folyamatosan nyomni kell a gombot. De itt moat arról van szó, hogy a kulcson a nyitógombot folyamatosan nyomva tartva le- és felhúzza mindkét ablakot. Na ez hibádzik nálam :)
Kazes☻12-06-2016 18:41:56 // 5956
Az ablak mozgás a 146-omban is így műkszik... lehet, hogy nem változtattak rajta semmit?! :)
Tedi12-06-2016 18:03:39 // 5955
Sajna ez nem jött össze :( Semmit nem reagál arra, ha kikapcsolom a menetfényt...
Tedi12-06-2016 17:55:59 // 5954
Néztem én is a menüben a menetfényt, de nem gondoltam rá. Ezek szerint a tompított fényszórót is szivatja? Na mindjárt kipróbálom :)
W.12-06-2016 17:52:26 // 5953
A lámpa kapcsolóval ugyanígy szívtam, amíg ki nem kapcsoltam a menüben a nappali menetfényt! Próbáld meg!
Tedi12-06-2016 16:36:29 // 5952
Köszönöm! :)
Az első hétvége után kiderült pár turpissága, amire nem figyeltem fel a vételnél, de alapvetően apróságok.
Az egyik, hogy az automata ablaklehúzó csak a bal oldali ablakot húzza fel és le, a jobb oldaot nem, illetve a lámpa kikapcsolóm nem működik. 0 állásban se kapcsolja le a lámpát, automata üzemmódban az érzékenység basztatására még nem tudom, hogy mit reagál.
Az első hétvége után kiderült pár turpissága, amire nem figyeltem fel a vételnél, de alapvetően apróságok.
Az egyik, hogy az automata ablaklehúzó csak a bal oldali ablakot húzza fel és le, a jobb oldaot nem, illetve a lámpa kikapcsolóm nem működik. 0 állásban se kapcsolja le a lámpát, automata üzemmódban az érzékenység basztatására még nem tudom, hogy mit reagál.
Kazes☻11-06-2016 00:50:19 // 5951
És végre újra Alfában...! Nagyon szép autó... vigyázz rá, sok boldog km-t... Naaagy gratula! :)
Tedi10-06-2016 20:16:00 // 5950
Igazság szerint már most nagyon szeretem a kis ribit :DD Köszönöm!
Whiteshark, köszi szépen a tippet! Tetszik a dolog :)
Whiteshark, köszi szépen a tippet! Tetszik a dolog :)
William10-06-2016 20:05:08 // 5949
Nagy gratula hozzá! Nagyon fogod szeretni😁 ma van 6 hete, hogy megvettem, nagyon imádom! Sok boldog kilómétert! Egyszer csinálhatnánk közös képeket is!😀
W.10-06-2016 19:01:53 // 5948
Keresd Arno-t ! Van hozzá Loudlink BT-s változatban is. Én is azt tervezek beletenni!
Tedi10-06-2016 17:48:46 // 5947
Köszi szépen mindenkinek! :)
Hamarosan teszek fel róla értelmes fotókat is :)
Viszont egy röpke kérdésem máris lenne. Ebben nincs Blue&Me, szóval USB csatija sincs. A fejegységbe valahogy bele lehet mókolni legalább egy USB csatit valahogyan? Nincs kedvem kőkori módszerrel cd-t írni és azon hallgatni a zenéimet :) Esetleg egy AUX-kábel valahogy?
Hamarosan teszek fel róla értelmes fotókat is :)
Viszont egy röpke kérdésem máris lenne. Ebben nincs Blue&Me, szóval USB csatija sincs. A fejegységbe valahogy bele lehet mókolni legalább egy USB csatit valahogyan? Nincs kedvem kőkori módszerrel cd-t írni és azon hallgatni a zenéimet :) Esetleg egy AUX-kábel valahogy?
W.10-06-2016 16:27:52 // 5946
Jó döntés! Mi sem bántuk meg ! :)
Kovi10-06-2016 16:22:05 // 5945
Gyűlik a Mitos nép! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?