kicsit még kellett alakítani a kartergáz szürön. Elsőre kicsit rendeltem...:)
Ma meg is jött és már fent is van :)
	Forum >> MiTo
Golyszi14-09-2016 12:43:31 // 6007
	
keresztpatrick10-09-2016 13:44:50 // 6006
	Sziasztok!
Kis segítségre volna szükségem tempomat kapcsán.
Nemrég lettem boldog gazdája egy 2008-as 1.4-es Mito-nak gyári tempomattal, ami nem működött.
Kisebb keresgélés után jutottam oda, hogy sokszor kuplung érzékelő meghibásodása okozza a gondot.
Csere megtörtént egy újra, de a hiba továbbra is fennáll.
A tempomat kapcsoló on-off állását viszajelzi a műszerfalon, viszont a sebességet nem veszi fel.
Valami tipp?
	
Kis segítségre volna szükségem tempomat kapcsán.
Nemrég lettem boldog gazdája egy 2008-as 1.4-es Mito-nak gyári tempomattal, ami nem működött.
Kisebb keresgélés után jutottam oda, hogy sokszor kuplung érzékelő meghibásodása okozza a gondot.
Csere megtörtént egy újra, de a hiba továbbra is fennáll.
A tempomat kapcsoló on-off állását viszajelzi a műszerfalon, viszont a sebességet nem veszi fel.
Valami tipp?
Tedi09-09-2016 12:42:06 // 6004
	Még emlékszem arra, amikor Magyarországra bejött a MiTo, és Winkler ott volt az Autóház Budaörsnél és szemezgetett az autóval, akkor kurvára tetszett neki.
Oké, meg lehet változtatni a véleményemet, de ez azért kicsit hümm
	
Oké, meg lehet változtatni a véleményemet, de ez azért kicsit hümm
Golyszi08-09-2016 21:58:02 // 6003
	
	
Kovi29-08-2016 11:10:04 // 6002
	
	
Kovi29-08-2016 11:07:54 // 6001
	Igen én is olvastam.
Ahhoz képest ,hogy semmi köze az autókhoz az embernek....
Én sem csipem az embert.
Nem véletlenül nem lehet eladni a műsort komoly csatornáknak.
Relatív kinek mi a komoly.
	
Ahhoz képest ,hogy semmi köze az autókhoz az embernek....
Én sem csipem az embert.
Nem véletlenül nem lehet eladni a műsort komoly csatornáknak.
Relatív kinek mi a komoly.
BCS26-08-2016 07:59:39 // 6000
	A mai TC vezércikkben winkler (direkt kisbetűvel) "szerényen" kreténségnek nevezi a MiTot. Mondjuk akinek Toyota 4Runnerje van az micsoda....idióta egy barom az az ember.
	
Golyszi23-08-2016 11:25:53 // 5998
	
	
Golyszi15-08-2016 21:20:56 // 5997
	Receptet küldj vazze! 
Azóta ott pihen az új kormány a hátsó ülésen!... Gyüjtőm az erőt!
	
Azóta ott pihen az új kormány a hátsó ülésen!... Gyüjtőm az erőt!
Golyszi12-08-2016 06:41:18 // 5995
	Tegnap közel voltam az agyvérzéshez kormány csere ügyben...
Kormány összeállt, idő is van hogy kicseréljem és meleg sincs...hát hajrá!
De az idegtől vert a víz rendessen.
Bárcsak olyan könnyen lejönne mint a Youtube-os videókon.... :D
1,5ó kínlódás után feladtam... ha az egyik köröm kiakad, a másik kipattintása közben visszaugrik... egyszer megvolt mind a 2 két köröm kipattintása, na mondom most megvagy a Qv@ @nyád...:) erre mozdul kifele 1,5cm... ott fogyott el a türelem. feladtam.
Hilfe!
	
Kormány összeállt, idő is van hogy kicseréljem és meleg sincs...hát hajrá!
De az idegtől vert a víz rendessen.
Bárcsak olyan könnyen lejönne mint a Youtube-os videókon.... :D
1,5ó kínlódás után feladtam... ha az egyik köröm kiakad, a másik kipattintása közben visszaugrik... egyszer megvolt mind a 2 két köröm kipattintása, na mondom most megvagy a Qv@ @nyád...:) erre mozdul kifele 1,5cm... ott fogyott el a türelem. feladtam.
Hilfe!
Golyszi03-08-2016 08:45:04 // 5994
	a hefe tudja... 
Ameddig nincs megtalálva a gyökéroka a problémának, addig a véleményem szerint a multi sem kizárható. Mechanikailag nem sok különbség van a két típus közt, kivétel a szelepvezérlést.
én laikus szemmel arra gondolnék, hogy hideg a henger fala igy befecskendezésnél, lecsapódik a falára ezért kimarad az égés. magasabb octánnal ez nem okoz jelenséget.
Gáz üzemen szintén nincs a jelenség... a halmazállapot miatt.
cáfoljatok, vagy erősítsétek meg :)
	
Ameddig nincs megtalálva a gyökéroka a problémának, addig a véleményem szerint a multi sem kizárható. Mechanikailag nem sok különbség van a két típus közt, kivétel a szelepvezérlést.
én laikus szemmel arra gondolnék, hogy hideg a henger fala igy befecskendezésnél, lecsapódik a falára ezért kimarad az égés. magasabb octánnal ez nem okoz jelenséget.
Gáz üzemen szintén nincs a jelenség... a halmazállapot miatt.
cáfoljatok, vagy erősítsétek meg :)
Jimmi T.03-08-2016 08:11:41 // 5993
	Ez a benzinérzékenység csak a sima turbórsa jellemző ? a multiair-em csak és kizárólag kinn ál 6 éve és 100-as benzint nem látott még, néha egy kis V Power-t.. viszont eddig ilyesmit nem produkált ( remélem ezután sem )
	
AdiArsenal02-08-2016 18:14:02 // 5992
	Nekem is volt ilyen, amikor kint állt, 100-as benzinnel nem csinálta, de ha garázsban van jó a 95-ös is :)
	
Tedi02-08-2016 11:18:41 // 5991
	Csillaggarázsban áll egyelőre.
És prosztó vagyok, 95-öst tankolok :DD Bár az előző tualjnak is produkált hasonló tüneteket emlékeim szerint és elmondása alapján 100-ast tankolt. De ettől függetlenül köszi, kipróbálom a 100-asat.
	
És prosztó vagyok, 95-öst tankolok :DD Bár az előző tualjnak is produkált hasonló tüneteket emlékeim szerint és elmondása alapján 100-ast tankolt. De ettől függetlenül köszi, kipróbálom a 100-asat.
Béci Ɨ|ѯ02-08-2016 10:31:15 // 5990
	Lehet, hogy reggeli pára zavar be neki. De az is lehet, hogy a benyára hisztis tényleg. Kint áll egyébként, vagy garázsban?
	
Gegee02-08-2016 09:31:00 // 5989
	Egyébként ebben van valami. Ilyen tüneteim szerencsére nem voltak 95-el, de nem indult úgy hidegen, ahogy ezt a 100-al teszi. Prosztó vagy sem engem hidegen hagy. Szerencsére nem olyan drága most egy liter mint 2-3 éve, így azért belefér.
	
Golyszi02-08-2016 08:57:42 // 5988
	Tedi, mit tankolsz? 
Tudom, hogy prosztó...de a 95-az enyém nem szereti. az általad leirtakat produkálja.
100-assal semmi :D
Próba cseresznye
	
Tudom, hogy prosztó...de a 95-az enyém nem szereti. az általad leirtakat produkálja.
100-assal semmi :D
Próba cseresznye
Tedi02-08-2016 08:06:45 // 5987
	Nekem is volt egy ilyen gondolatom, csak azt nem értem, hogy a napi első indításnál csinálja, aztán meg nem. Jó, mondjuk olaszok, szóval nem kell mindent érteni :D
	
Béci Ɨ|ѯ02-08-2016 06:59:16 // 5986
	Gyújtókábel hiba ugrik be elsőre. Legalábbis nekem a Puntom anno ugyanezt produkálta és a gyújtókábelek voltak a ludasak.
	
Tedi01-08-2016 18:18:56 // 5985
	Ja, csak hogy egzakt legyek: a semmi alatt azt értem, hogy nem produkálta újra a hibát, és azóta sem, üzemszerűen megy minden.
	
Tedi01-08-2016 18:17:16 // 5984
	Sziasztok, 
A tegnap esti durva esős idő után ma reggel a párásabb időben beröffentettem a vasat, és először elkezdett szolidan dadogni, majd villogni a motorellenőrzés lámpa. Leállítottam, újraindítottam, és semmi. Nem először játsza el, hogy hidegebb, és/vagy párásabb időben ezt műveli.
Megnéztem, hogy tárolt-e hibakódot, volt benne négy is, gyújtáskimaradás az 1-2-3-as hengerben és általános gyújtáskimaradás, mindegyik eseti.
Namármost, ez nyilván nem üzemszerű. Tapaszalt már más is hasonlót? Van erre valami gyógyír, vagy szarjam le? :)
	
A tegnap esti durva esős idő után ma reggel a párásabb időben beröffentettem a vasat, és először elkezdett szolidan dadogni, majd villogni a motorellenőrzés lámpa. Leállítottam, újraindítottam, és semmi. Nem először játsza el, hogy hidegebb, és/vagy párásabb időben ezt műveli.
Megnéztem, hogy tárolt-e hibakódot, volt benne négy is, gyújtáskimaradás az 1-2-3-as hengerben és általános gyújtáskimaradás, mindegyik eseti.
Namármost, ez nyilván nem üzemszerű. Tapaszalt már más is hasonlót? Van erre valami gyógyír, vagy szarjam le? :)
Golyszi29-07-2016 14:39:34 // 5983
	Alakul az a kormány. Megpucoltam! kapott rendessen bőápolót és 2 réteg méhviaszt. most pihen naptól elzárt területen. A bőr vártnál jobb állapotban van, igy az újrabőrözést megúsztam. De a héjjal kell foglalkozni.
Érkezési állapot:


Pucolás után:

Héj, 1óra csinolás után...

Ennek a kezelését inkább profikra bízom! :) Jövőhéten kész lesz!
	
Érkezési állapot:


Pucolás után:

Héj, 1óra csinolás után...

Ennek a kezelését inkább profikra bízom! :) Jövőhéten kész lesz!
Golyszi28-07-2016 15:41:40 // 5982
	Köszi! Ezt a videot én is néztem. :) 
Hasonló kialakításu a bravo kormány is. azon picit jobban látszik mit kell kiakasztani.
video
	
Hasonló kialakításu a bravo kormány is. azon picit jobban látszik mit kell kiakasztani.
video
pe-Ti28-07-2016 15:14:17 // 5981
	Ciao!
Csöri-t kérdezd meg Ő nemrég cserélt kormányt ha jól tudom a kormány "törzsén" van két lyuk amit át kell szúrni (el van vékonyítva az anyag) mert mögötte vannak a légzsák fülei.
Video
	
Csöri-t kérdezd meg Ő nemrég cserélt kormányt ha jól tudom a kormány "törzsén" van két lyuk amit át kell szúrni (el van vékonyítva az anyag) mert mögötte vannak a légzsák fülei.
Video
Golyszi28-07-2016 14:53:07 // 5980
	Sziasztok,
Valaki kapta már le a légzsákot és a kormányt?
Terveim szerint cserélni fogom, az ezüst héjat és a kormányt is. Giulietta kormányt fog kapni, ennek az bőre jobban tetszik mint a Mito-é.
A kormány ma meg is érkezett, mivel nem új, némi törődést igényel, ma neki állok szétkapom, kipucolom. Dippast-al gondoltam a héj újra fujására. megpucolom a bőrt is lássam mekkora a gond. lehet hogy még bőrözés is lesz... (ha lesz akkor TI jellegüre akarom).
Kormány lekapásról van valakinek tapasztalata? Ne szívjak annyit vele?! :D
	
Valaki kapta már le a légzsákot és a kormányt?
Terveim szerint cserélni fogom, az ezüst héjat és a kormányt is. Giulietta kormányt fog kapni, ennek az bőre jobban tetszik mint a Mito-é.
A kormány ma meg is érkezett, mivel nem új, némi törődést igényel, ma neki állok szétkapom, kipucolom. Dippast-al gondoltam a héj újra fujására. megpucolom a bőrt is lássam mekkora a gond. lehet hogy még bőrözés is lesz... (ha lesz akkor TI jellegüre akarom).
Kormány lekapásról van valakinek tapasztalata? Ne szívjak annyit vele?! :D
BCS01-07-2016 17:45:04 // 5979
	Mivel a szerelőműhely topic, annyira nem aktív az utóbbi időben, akkor ide is felteszem a kérdést.
A MiTo-mon tegnap kigyulladt a csavarkulcs jel. Ha nem tévedek, akkor ez a megelőző karbantartásra figyelmeztet? (azóta a 30E-es karabantartást valószínűsítem)
	
A MiTo-mon tegnap kigyulladt a csavarkulcs jel. Ha nem tévedek, akkor ez a megelőző karbantartásra figyelmeztet? (azóta a 30E-es karabantartást valószínűsítem)
Tedi28-06-2016 15:19:50 // 5978
	Húbakker, azt elfelejtették :DD Köszi, lerakatok egyet.
Hétfőn úgyis megy műanyagoshoz a lökös miatt, valami disznó belém tolatott éjjel, és a ködlámpa kitört a helyéről :(
	
Hétfőn úgyis megy műanyagoshoz a lökös miatt, valami disznó belém tolatott éjjel, és a ködlámpa kitört a helyéről :(
Golyszi28-06-2016 15:05:23 // 5976
	
	
Tedi28-06-2016 14:07:52 // 5975
	
	
W.17-06-2016 16:38:26 // 5974
	Akkor hamarosan én is megyek!
	
Tedi17-06-2016 16:20:47 // 5973
	
	
Kovi14-06-2016 15:58:09 // 5972
	THX ! Lényegében ugyan az amit érzünk. :-)
	
Béci Ɨ|ѯ14-06-2016 11:42:18 // 5971
	Itt egész részletesen le van írva, melyik beállítás mit módosít. A magyar oldalon persze nincs gyakorlatilag semmi...
	
Kovi14-06-2016 10:58:41 // 5970
	O.K. ezt én is érzem. :-)
De mit dokumentál a gyár erre a kérdésre?
Szervó, Gázreakció, motorvezérlő?
	
De mit dokumentál a gyár erre a kérdésre?
Szervó, Gázreakció, motorvezérlő?
Béci Ɨ|ѯ14-06-2016 09:52:09 // 5969
	Változtat még a szervó rásegítésen, a gázreakción, később váltja el a fokozatokat (ha automata váltós)
GEORGE cartársat idézve:
"A DNA kapcsoló jótékony hatása, hogy 3 féle karakter közül választhatjuk ki, hogy hogyan szeretnénk autókázni.
„N” a normál üzemmód. Minden motorindítás után ebbe az állásban kezd. Ilyenkor könnyű kormányozni az autót, átlagos a fékhatás és nyugodtabban váltogat a váltó, mondjuk úgy, hogy a dolgos hétköznapokra teljesen tökéletes.
„D” a dinamikus üzemmód. Ezen állapothoz, a DNA kapcsolót kb. 1mp-nél egy kicsit hosszabb ideig nyomni kell előre. Egyből érezni, ahogy gyengül a szervokormány rásegítése, intenzívebben reagál a gázpedálra és harapósabbra vált a fék. A fokozatokat később váltja el, ha egy gyorsítás közben visszavesz a pilóta a gázpedál állásából, akkor kicsit „megtartja” a fokozatot mielőtt feljebb vált, készenlétbe helyezve a lehetőséget, hogy a lendület megszakítása után, azonnal tovább tudja folytatni az autózást a vigyorgó pilóta. Ennek a kapcsolónak köszönhetően 2mp-en belül egy „másik” autóban találja magát az ember. Erősen javallott azoknak, akik imádják kiaknázni egy autóban rejlő lehetőségeket.
„A” a téli üzemmód. Ilyenkor finomabban kezeli a kuplungot, finomabban vált, mert azt feltételezi, hogy csúszós útviszonyok közt autózunk. Egy Alfában más miatt úgysem korlátozza senki sem önként lefele az autó teljesítményét, legalábbis én így gondolom. Kipróbáltam a téli üzemmódot olyan helyeken, ahol nem volt letakarítva az út a hótól. Többször elindultam, befordultam utcasarkon, de a tesztekben írt rángatásoknak nyoma se volt!"
:)
	
GEORGE cartársat idézve:
"A DNA kapcsoló jótékony hatása, hogy 3 féle karakter közül választhatjuk ki, hogy hogyan szeretnénk autókázni.
„N” a normál üzemmód. Minden motorindítás után ebbe az állásban kezd. Ilyenkor könnyű kormányozni az autót, átlagos a fékhatás és nyugodtabban váltogat a váltó, mondjuk úgy, hogy a dolgos hétköznapokra teljesen tökéletes.
„D” a dinamikus üzemmód. Ezen állapothoz, a DNA kapcsolót kb. 1mp-nél egy kicsit hosszabb ideig nyomni kell előre. Egyből érezni, ahogy gyengül a szervokormány rásegítése, intenzívebben reagál a gázpedálra és harapósabbra vált a fék. A fokozatokat később váltja el, ha egy gyorsítás közben visszavesz a pilóta a gázpedál állásából, akkor kicsit „megtartja” a fokozatot mielőtt feljebb vált, készenlétbe helyezve a lehetőséget, hogy a lendület megszakítása után, azonnal tovább tudja folytatni az autózást a vigyorgó pilóta. Ennek a kapcsolónak köszönhetően 2mp-en belül egy „másik” autóban találja magát az ember. Erősen javallott azoknak, akik imádják kiaknázni egy autóban rejlő lehetőségeket.
„A” a téli üzemmód. Ilyenkor finomabban kezeli a kuplungot, finomabban vált, mert azt feltételezi, hogy csúszós útviszonyok közt autózunk. Egy Alfában más miatt úgysem korlátozza senki sem önként lefele az autó teljesítményét, legalábbis én így gondolom. Kipróbáltam a téli üzemmódot olyan helyeken, ahol nem volt letakarítva az út a hótól. Többször elindultam, befordultam utcasarkon, de a tesztekben írt rángatásoknak nyoma se volt!"
:)
Kovi14-06-2016 09:23:20 // 5968
	Egyébként ez a DNA kapcsoló mit csinál azon kívül ,hogy meg változtatja a motorkarakterisztikát?
	
Golyszi13-06-2016 21:15:15 // 5967
	Nyugi Tedi, 20-25e ért vannak tuti bontottak.
	
Tedi13-06-2016 18:27:16 // 5966
	Egyelőre nem, köszi :)
	
Kazes☻13-06-2016 17:53:27 // 5965
	Van még az érdi bontó... kérsz t.számot?! :)
	
Tedi13-06-2016 17:16:53 // 5964
	Gondoltam már rá, de sajna nagyon ritka a tempomatos ÉS automata fényszórókapcsolós verzió. Mindegy, egyelőre engem pont nem érdekel a dolog :)
	
Kazes☻13-06-2016 17:04:35 // 5963
	... majd bontasz egyet Phon cartárstól legfeljebb. :)
	
Tedi13-06-2016 16:55:57 // 5962
	Felfele a záró, lefele a nyitó :)
	
Tedi13-06-2016 16:55:44 // 5961
	Köszi szépen, próbálkozni fogok vele :) Egyeztettem ma az Autóház Budaörssel, azt mondták, hogy, ha a jobbos ablak nem automata (nem az), akkor lehet, hogy gyárilag nem is tudja. Mondjuk nem ettől fog kiesni a kanál a kezemből :D
Na, ami miatt viszont kiesett: megnéztük a bajuszkapcsolómat, tényleg nem jó. Kapaszkodjatok a székben, egy tempomatos új kormánykapcsoló 72 ezer forint :DDD Úgyhogy nem érdekel, hogy nem lehet kikapcsolni a lámpát, a gyújtáskulcs úgyis kinyomja, ha leveszem a gyújtást :)
	
Na, ami miatt viszont kiesett: megnéztük a bajuszkapcsolómat, tényleg nem jó. Kapaszkodjatok a székben, egy tempomatos új kormánykapcsoló 72 ezer forint :DDD Úgyhogy nem érdekel, hogy nem lehet kikapcsolni a lámpát, a gyújtáskulcs úgyis kinyomja, ha leveszem a gyújtást :)
pe-Ti13-06-2016 09:24:25 // 5960
	Ciao!
Van amikor "elfelejti" az automata funkcióját nekem a bal hátsó játssza ezt néha. A megoldás egyszerű pár (5-7 asszem) másodpercig tartsd a gombot felfele még akkor is amikor teljesen felment az ablak utána jónak kell lenni. A távirányítós "trükk" nálam működik folyamatos záró gombnyomásra felmegy nyitásra le, szerintem MES-el ki-be kapcsolható vagy gyári műszerrel de nem biztos lehet opció volt a Mito-ban.
	
Van amikor "elfelejti" az automata funkcióját nekem a bal hátsó játssza ezt néha. A megoldás egyszerű pár (5-7 asszem) másodpercig tartsd a gombot felfele még akkor is amikor teljesen felment az ablak utána jónak kell lenni. A távirányítós "trükk" nálam működik folyamatos záró gombnyomásra felmegy nyitásra le, szerintem MES-el ki-be kapcsolható vagy gyári műszerrel de nem biztos lehet opció volt a Mito-ban.
Kovi13-06-2016 09:10:20 // 5959
	A nyitó gombot kell folyamatosan nyomni? :-O
Én a záróval próbálkoztam. :-)
	
Én a záróval próbálkoztam. :-)
Kazes☻12-06-2016 19:06:38 // 5958
	Ja pardooon... így már velágos! :)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
384
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 







