Visszaváltáskor kisturbós motor esetén ez előfordul, túlpörgi magát a motor, és olyan mintha nem menne egy pillanatra. Lassan kell visszakapcsolni, vagy egy picit motorfékkel haladni és úgy visszapakolgatni.
Amúgy szerintem nem mechanikus gond lehet, hanem motorvezérlő elektronika, vagy jeladó, gyanítom nem kap időben jelet a pillangószelep. Szerintem, ha kicserélteted rajta a szükséges dolgokat, akár rá is tudnának nézni a szerelők.
Forum >> MiTo
BCS15-05-2017 18:19:00 // 6107
Leewyke15-05-2017 15:26:42 // 6106
Szia, köszi az infokat. A gázpedál hiba Normal, és Dinamic üzemmódban is jelentkezik reggelente. Napközben ha már elég meleg az idő, akkor semmi probléma, viszont reggelente ha a gázpedállal nem érzékeli a gázadást, akkor sajnos a tempomat is másodszori érzékeléssel kezdi gyorsítani az autót. Visszaváltáskor rendszeres a probléma, de előfordul úgy is, hogy ugyanazzal a tempoval megyek, és egyszer csak már nem érzékeli a gázt. Gázpedál csere szerintetek megoldhatja a problémát, vagy többről lehet itt szó?
Köszi előre is a segítséget, üdv, Livi
Köszi előre is a segítséget, üdv, Livi
BCS14-05-2017 11:34:07 // 6105
Szervusz!
http://fiat-selenia.hu/wp-content/uploads/2015/09/Alfa%20Romeo%20szerviz%20szettek%202015.pdf
Érdemes venni egy szervízszettet a MiTo-hoz, gyári Fiat-szabvány Selenia olajjal, olajszűrővel, légszűrővel pollenszűrővel. Ezenkívül vízpumpa és vezérléscsere egy használt autónál sosem árt.
Ezek nem olyan költséges dolgok, szerintem érdemes beruházni rájuk.
(Ha nem vagy pesti, akkor az Alfacity-n személyesen is át tudod venni)
Nem akkor jelentkezik véletlenül, ha visszakapcsolsz és túlpörög az autó?
Illetve melyik üzemmódban jelentekezzett ez a dolog? (DNA)
http://fiat-selenia.hu/wp-content/uploads/2015/09/Alfa%20Romeo%20szerviz%20szettek%202015.pdf
Érdemes venni egy szervízszettet a MiTo-hoz, gyári Fiat-szabvány Selenia olajjal, olajszűrővel, légszűrővel pollenszűrővel. Ezenkívül vízpumpa és vezérléscsere egy használt autónál sosem árt.
Ezek nem olyan költséges dolgok, szerintem érdemes beruházni rájuk.
(Ha nem vagy pesti, akkor az Alfacity-n személyesen is át tudod venni)
Nem akkor jelentkezik véletlenül, ha visszakapcsolsz és túlpörög az autó?
Illetve melyik üzemmódban jelentekezzett ez a dolog? (DNA)
Leewyke13-05-2017 13:19:23 // 6104
Sziasztok!
Egy hete vettem meg a kis Mitomat (2009, 1,4 Multiair 135le), lenne néhány kérdésem az autóval kapcsolatban.
A szokásos olajcserén kívül mit érdemes még elvégezni rajta? (Ti milyen szűrőket és milyen olajat használtok? Selenia 5w40?) Akitől vettem(magánszemély), megesküdött, hogy a vezérlés tavaly lett cserélve, azóta 20 ezer km-t ment az autóval, így felesleges cserélni. Nektek mi a véleményetek? Ezeken kívül javasolt még valaminek a cseréje?
Továbbá van egy hibajelenségem. Hideg időben ( kb 10 fok alatt) időként nem érzékeli ha gázt adok. Tehát ha egy állandó sebességet tartok, akkor nincs gond, de ha gyorsítani szeretnék és lejjebb nyomom a pedált, akkor esetenként nem érzékeli. Ilyenkor teljesen vissza kell engedni, majd újra nyomni és akkor már gyorsít az autó. Találkoztatok már ilyen hibával?
Köszönöm, hogy beléphettem a klubba! :)
Üdv,
Livi
Egy hete vettem meg a kis Mitomat (2009, 1,4 Multiair 135le), lenne néhány kérdésem az autóval kapcsolatban.
A szokásos olajcserén kívül mit érdemes még elvégezni rajta? (Ti milyen szűrőket és milyen olajat használtok? Selenia 5w40?) Akitől vettem(magánszemély), megesküdött, hogy a vezérlés tavaly lett cserélve, azóta 20 ezer km-t ment az autóval, így felesleges cserélni. Nektek mi a véleményetek? Ezeken kívül javasolt még valaminek a cseréje?
Továbbá van egy hibajelenségem. Hideg időben ( kb 10 fok alatt) időként nem érzékeli ha gázt adok. Tehát ha egy állandó sebességet tartok, akkor nincs gond, de ha gyorsítani szeretnék és lejjebb nyomom a pedált, akkor esetenként nem érzékeli. Ilyenkor teljesen vissza kell engedni, majd újra nyomni és akkor már gyorsít az autó. Találkoztatok már ilyen hibával?
Köszönöm, hogy beléphettem a klubba! :)
Üdv,
Livi
Vinnie03-05-2017 18:24:37 // 6103
Sziasztok.
Egy kérdésem lenne a MiTo tulajokhoz.
Az normális, hogy úgy áll a MiTo kormány. mint egy bmw-ben? Ferdén...
Egy kérdésem lenne a MiTo tulajokhoz.
Az normális, hogy úgy áll a MiTo kormány. mint egy bmw-ben? Ferdén...
Golyszi02-05-2017 08:56:53 // 6102
BCS30-04-2017 10:43:27 // 6101
Jó kis videó lett. 2x néztem meg egymás után :)
Voltatok vmerre. vele kanyargósabb részen?
Voltatok vmerre. vele kanyargósabb részen?
Kovi27-04-2017 20:12:08 // 6100
Nekem még a régi navis van az momentán tök jó!
Egy bajom nincs Magyar nyelv.
Én imádom a kocsit úgy ahogy van.
Nem az enyém a páromé de imádok vele menni nagyon, pedig diesel.
Egy bajom nincs Magyar nyelv.
Én imádom a kocsit úgy ahogy van.
Nem az enyém a páromé de imádok vele menni nagyon, pedig diesel.
Golyszi27-04-2017 13:45:54 // 6099
ezt meglesem köszi
Béci Ɨ|ѯ27-04-2017 13:29:16 // 6098
Nekem anno volt egy Grande Puntom, amiben az 1.4 16v szívó motor volt. Az elvileg már ugyanaz, mint a T-jet, csak turbo nélkül. Nekem volt hasonló hibajelenségem, ott az volt a hiba, hogy a motorburkolat (légszűrőház) jobb felső sarkánál van egy gumi cső (már nem emlékszem pontosan, de talán a légtömegmérőjé), amit kirepedt mert hozzá ért a motorburkolathoz és ott falsot szívott.
Golyszi27-04-2017 12:02:32 // 6097
Update:
Jelenség:
- Hidegen tünetmentes.
-Melegen, teljes terhelés alatt 10ből, kb 4-5x fordul elő, hogy nem adja le azt a teljesítményt mint "hidegen". Ez a teljesítmény vesztés változó
- Kb feles terhelésnél, 10ből kb 1-2x vehető észre. ilyen kor váltásoknál durrog a kupufogó.
-alapjáraton 30sec-enként hallható egy pici puffanás a kipufogóból. Minimális remegés kiséretében. (mintha rámennék egy 20-asra)
Beszéltem a szerelőmmel, nem 100% hogy a holtponti jeladó lenne a baj.
"tapasztalatok alapján 90%ban mechanikus probléma lesz".
Következőket sorolta mint hiba lehetőség:
- szelep
- falsot szív
- gyujtó trafó
- gyertya
- befecskendezők
Ti mit gondoltok?
Jelenség:
- Hidegen tünetmentes.
-Melegen, teljes terhelés alatt 10ből, kb 4-5x fordul elő, hogy nem adja le azt a teljesítményt mint "hidegen". Ez a teljesítmény vesztés változó
- Kb feles terhelésnél, 10ből kb 1-2x vehető észre. ilyen kor váltásoknál durrog a kupufogó.
-alapjáraton 30sec-enként hallható egy pici puffanás a kipufogóból. Minimális remegés kiséretében. (mintha rámennék egy 20-asra)
Beszéltem a szerelőmmel, nem 100% hogy a holtponti jeladó lenne a baj.
"tapasztalatok alapján 90%ban mechanikus probléma lesz".
Következőket sorolta mint hiba lehetőség:
- szelep
- falsot szív
- gyujtó trafó
- gyertya
- befecskendezők
Ti mit gondoltok?
Golyszi26-04-2017 09:03:30 // 6096
Kazes☻24-04-2017 15:22:00 // 6094
Hehehe... jó a végszó! :D
Halesz24-04-2017 14:52:53 // 6093
LacUS13-04-2017 16:46:06 // 6092
Sziasztok Mitosok :)
Valaki megmérné nekem az üléssínek közti távolságot? Előre is köszönöm :)
Valaki megmérné nekem az üléssínek közti távolságot? Előre is köszönöm :)
Golyszi04-04-2017 09:11:42 // 6091
Ha kézzel vwaxoltál, akkor nem csoda hogy nem csináltál képet :)
multkor mind 2 verdát megcsináltam... utána mozdulni sem volt kedvem...
Fényszóró nekem új...
multkor mind 2 verdát megcsináltam... utána mozdulni sem volt kedvem...
Fényszóró nekem új...
Tedi03-04-2017 12:19:22 // 6090
Sőt, még waxoltam is :)
csak épp nem jutott eszembe, hogy csináljak utána fotókat :)
De, ha már pangás, akkor feltennék egy kérdést. Észrevettem, hogy a fényszórók automata beállítója szeret elcsesződni, és vagy lejjebb állítja be magát minden indításnál, mint kéne, vagy (mint most is) az egyik oldali feljebb visz, mint a másik. Van erre valami tartós megoldás, vagy ilyenkor mindig el kell vinnem szervizbe beállításra?
csak épp nem jutott eszembe, hogy csináljak utána fotókat :)
De, ha már pangás, akkor feltennék egy kérdést. Észrevettem, hogy a fényszórók automata beállítója szeret elcsesződni, és vagy lejjebb állítja be magát minden indításnál, mint kéne, vagy (mint most is) az egyik oldali feljebb visz, mint a másik. Van erre valami tartós megoldás, vagy ilyenkor mindig el kell vinnem szervizbe beállításra?
Golyszi03-04-2017 10:48:48 // 6089
Golyszi13-03-2017 08:28:35 // 6088
Kornél, ha megtalálod szólj nekem is :D
BorsMito10-03-2017 15:26:21 // 6087
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy ki hirdette itt Amoren a 2db MiTo karbon üléseket? Nem találom már a hirdetést sajnos...
Nem tudja valaki hogy ki hirdette itt Amoren a 2db MiTo karbon üléseket? Nem találom már a hirdetést sajnos...
Golyszi09-03-2017 09:30:55 // 6086
Igen, bevásárlós nap volt :)
gradvolttomi09-03-2017 08:27:14 // 6085
Láttam tegnap a Giuliettát tegnap délután a Müller előtt... ;-)
Golyszi09-03-2017 08:09:23 // 6084
Regneteg minden. Én 1.4TB 120 (Giu) és az 1.4TB 155 (Mito) ról tudok nyilatkozni.
Teljesen más a két nyomaték görbe. 120lovas inkább alul nyomatékosabb, de elfogy 4500felett mint egy diesel. a 155meg akkor él igazán :D.
Teljesen más a két nyomaték görbe. 120lovas inkább alul nyomatékosabb, de elfogy 4500felett mint egy diesel. a 155meg akkor él igazán :D.
gradvolttomi08-03-2017 15:42:35 // 6083
Ha már itt Mito-t vásároltok, nem tagadom, én is nézegetem a hahu-t (itt a városban a Shell kútnál a kereskedésben az a sárga... :-) ), egy kérdésem lenne: mi a különbség a 120 és a 155 lovas 1.4-es turbós benzines között?
Mr. Z08-03-2017 15:29:21 // 6082
kösz, tehát akkor semmi előjele.
William08-03-2017 14:00:55 // 6081
Sajnos szériahibásak! Lehet 200e km után jön ki, de lehet 40e km után! Sajnos páran már beleszaladtunk egy felújításba! Lényegében a kúpgörgős csapágyazás megy tönkre!
Golyszi08-03-2017 13:56:49 // 6080
2.mito-nk van, de váltóval nem volt gondunk. Ha összehasonlítom a 1.4TB Giuletta váltójával, Ég és föld, Mito javára. (Giu: 1-2 akad nehezen veszi, hiába cseréltem olajat. ZF az ilyen..)
Mr. Z07-03-2017 13:53:33 // 6079
mi a baj a váltójával?
William07-03-2017 13:21:35 // 6078
Szia! Érdemes megnézni a turbó állapotát, és persze minden mást is😀 a váltója sajnos nem a legjobb, bár itt is megoszlanak a vélemények! Az, hogy mi nélkűl nem érdemes megvenni az pedig tőled függ, mire van igényed!
Mr. Z07-03-2017 09:50:09 // 6077
sziasztok, egy 155 lovas Mito vásárlásán gondolkodom. Tudtok segíteni van-e valami amit mindenképpen tudni kell Mito vásárláskor? Mi az ami nélkül nem érdemes megvenni? esetleg melyik évjárat jó vagy rossz? Illetve használ-e valaki novitec tuningboxot hozzá?
Golyszi01-03-2017 11:51:33 // 6076
Sikerült találni emberi áron új motort.
Köszi skacok a segítséget.
Köszi skacok a segítséget.
Golyszi28-02-2017 18:38:35 // 6074
Baj van... abkakemelő motorban valaki tud segíteni?
Új kellene emberi áron...
Új kellene emberi áron...
Golyszi27-02-2017 08:21:21 // 6073
A héten szétrobbantjuk a Mito ajtaját. kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a zizi...ajtózát? kapcsoló? illetve hogy alkatrész kell e vagy csak kontakt hiba....
Golyszi25-02-2017 13:15:59 // 6071
Ismerősnél. Hozzá vittem a piros mitonk is és a Giulettat is.
Nem olcsó de van szaktudás és alapos..
Nem olcsó de van szaktudás és alapos..
Golyszi24-02-2017 14:53:22 // 6069
úgy néz ki, ajtókapcsoló lesz a ludas. nem küld jelet. inkativ a státusza.
5müszer is rá lett kötve de semmi rendellenesség, csak ez.
jövöhéten bontjuk az ajtót...
5müszer is rá lett kötve de semmi rendellenesség, csak ez.
jövöhéten bontjuk az ajtót...
Golyszi24-02-2017 12:14:51 // 6068
Golyszi24-02-2017 11:07:47 // 6067
Délután felviszem megint a doktorúrhoz :)
addig remélem nem fog esni... :(
De jó hír, hogy most jött meg a scudetto amit rendeltem! az gyors fel is pattintottam.
Sajnos egy csíkom hiányzott. Ha valaki igényt tart a többire szóljon ;)
addig remélem nem fog esni... :(
De jó hír, hogy most jött meg a scudetto amit rendeltem! az gyors fel is pattintottam.
Sajnos egy csíkom hiányzott. Ha valaki igényt tart a többire szóljon ;)
Tedi24-02-2017 09:39:22 // 6066
Ki tudod mérni, hogy kap-e delejt?
Golyszi24-02-2017 09:06:40 // 6065
Ebben nincs vezérlő és jeladó. Motor van meg a mecha...
GT-m ugyan ezt játszotta el, annyi különbséggel hogy ott abban van egy vezérlő. Ott az őrült meg...
GT-m ugyan ezt játszotta el, annyi különbséggel hogy ott abban van egy vezérlő. Ott az őrült meg...
Golyszi24-02-2017 09:04:53 // 6064
megint megállt... :(
BCS23-02-2017 16:51:20 // 6063
Lehet valami filléres jeladó rakoncátlankodik. Lehet érdemes megnézetni, mert -20°C-ben azért kellemetlen, ha nem megy fel az ablak.
Tedi23-02-2017 15:22:18 // 6062
Azt mondja: törődj velem :D
Golyszi23-02-2017 14:27:54 // 6061
besz@rsz... megjavult, mikor vittem volna diagolni...:)
na most akkó?! :D
na most akkó?! :D
Golyszi23-02-2017 08:22:19 // 6060
Sziasztok,
megált az ablakom... nyitó autómatika, lehúzta, de onnantól se fel se le. Még ablak csukására sem.
-10sec-es programozás megvolt >> nem oldotta meg
-akksi le >> szintén nem oldotta meg
valakinek valami ötlete?
megált az ablakom... nyitó autómatika, lehúzta, de onnantól se fel se le. Még ablak csukására sem.
-10sec-es programozás megvolt >> nem oldotta meg
-akksi le >> szintén nem oldotta meg
valakinek valami ötlete?
Tedi14-02-2017 11:12:50 // 6059
Nekem ugyanezt csinálta a nagy hidegekben, kiolvastattam a memóriájából a hibát, mivel motorhibát is dobott, gázpedál állásszög hibát írt ki. Azóta nem csinálta. Én is a folyamatos kemény mínuszokra fogtam :)
KataStrawPha14-02-2017 11:09:01 // 6058
Szia!
Nekem is volt ilyen problémám, bár még januárban. Bedobta a motorhibát, "Check engine", szintén hibaüzenetek, Start/stop nem elérhető (bár nem is használom, úgyhogy ez nem zavart), DNA szintén csak Normál üzemmódban használható. Mindenképpen el kellett mennem Pestre, mikor újra beindítottam, már semmi baja nem volt. Rá pár hétre megint ezt csinálta, úgyhogy elmentem kiolvastatni, hogy mi a gondja, de semmit nem találtak. Azt mondták, hogy a nagy hidegek nem ízlettek neki valószínűleg és nyűgösködött.
Bár mostanában nem voltak akkora mínuszok, mint decemberben/januárban, úgyhogy nem tudom mennyire lehet hasonló a probléma forrása.
Nekem is volt ilyen problémám, bár még januárban. Bedobta a motorhibát, "Check engine", szintén hibaüzenetek, Start/stop nem elérhető (bár nem is használom, úgyhogy ez nem zavart), DNA szintén csak Normál üzemmódban használható. Mindenképpen el kellett mennem Pestre, mikor újra beindítottam, már semmi baja nem volt. Rá pár hétre megint ezt csinálta, úgyhogy elmentem kiolvastatni, hogy mi a gondja, de semmit nem találtak. Azt mondták, hogy a nagy hidegek nem ízlettek neki valószínűleg és nyűgösködött.
Bár mostanában nem voltak akkora mínuszok, mint decemberben/januárban, úgyhogy nem tudom mennyire lehet hasonló a probléma forrása.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
749
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?