Forum >> Spider
[k i z z o]09-08-2020 07:11:14 // 7576
Ez CF3 motor?
Piritu - 1.000.00008-08-2020 22:16:38 // 7575
Piritu - 1.000.00008-08-2020 18:56:02 // 7574
"Mennyi km-t mentél az olajjal és milyen van benne? Esetleg kilóméterhez köthető az olajfogyasztás elindulása? "
- Motul 8100 x-Power 10W60 van benne tavasz óta. Az első kb. 2ezer km-en gyakorlatilag semmi sem fogyott, utána 1800-on több mit 1 liter. Ma 250 km-en jól látható a fogyás, azt mondom bő deci :-( Nem hinném hogy egy 2ezret futott olaj indítaná be a fogyást. A tavaly Selenia Racing volt benne, azzal is lett "bejáratva". A hegymászó túra majd 4e km alatt fél liter alatt maradt, egész évben 8e km-en volt 6 deci a fogyás, amit normálisnak tartottam.
"A bejáratás miként történt az új gyűrűkkel? (Terhelés, üzemállapotok, stb.)"
- Itthon mászkáltam vele vagy egy ezrest, általában a Balaton környékén a KRESZ-t betartva országúton. (Amúgy se szeretem neki tolni, arra ott a német autópálya.)
"Milyen gyártmányú gyűrűk kerültek rá? Az olajáteresztő 3 részes?"
- A márkát passzolnám, Csöri rakta be őket, emlékeim szerint 3 részes volt.
"Mekkora gyűrűhézagokkal lett összerakva a motor? Ki lett mérve mindegyik vagy csak felrakva a dugattyúkra?"
- Ezt is passzolnám. Amit láttam az az volt hogy a régi gyűrűn 0,8-1,0-es hézagok voltak. Józska bá mutatott egy újat, annál 0,1 körül volt.
"A hengerfalat áthónoltátok...?"
- Nem lett bántva, mert a hónolás még jó volt. Amit láttam amikor ott voltam, hogy mindegyik hengerben mindenhol tisztán látszottak a vonalak.
"Henger végig lett mérve, nem e ovális stb.?"
- nem tudom, hogy Csöriék mértek-e valamit
"Szelepvezetők meg lettek mérve és a szelepszár szimmeringek cserélve?"
- Szimmeringek lettek cserélve, plusz a szelepet meg lettek tisztítva.
"Mértél sürítési végnyomást a motoron most?"
- nem, itthon nincs cuccom hozzá
"Mennyi kartergázod van melegen?"
- Járó motornál működik az elszívás, ha leveszem az olajkupakot akkor ott szívja be a lebegőt. Leállítva jól láthatóan "füstöl"
Menet közben figyeltem a kipufogót a tükörben, de nem láttam füstöt. Se padlógázas kigyorsításnál, se motorfék alatt/után.
- Motul 8100 x-Power 10W60 van benne tavasz óta. Az első kb. 2ezer km-en gyakorlatilag semmi sem fogyott, utána 1800-on több mit 1 liter. Ma 250 km-en jól látható a fogyás, azt mondom bő deci :-( Nem hinném hogy egy 2ezret futott olaj indítaná be a fogyást. A tavaly Selenia Racing volt benne, azzal is lett "bejáratva". A hegymászó túra majd 4e km alatt fél liter alatt maradt, egész évben 8e km-en volt 6 deci a fogyás, amit normálisnak tartottam.
"A bejáratás miként történt az új gyűrűkkel? (Terhelés, üzemállapotok, stb.)"
- Itthon mászkáltam vele vagy egy ezrest, általában a Balaton környékén a KRESZ-t betartva országúton. (Amúgy se szeretem neki tolni, arra ott a német autópálya.)
"Milyen gyártmányú gyűrűk kerültek rá? Az olajáteresztő 3 részes?"
- A márkát passzolnám, Csöri rakta be őket, emlékeim szerint 3 részes volt.
"Mekkora gyűrűhézagokkal lett összerakva a motor? Ki lett mérve mindegyik vagy csak felrakva a dugattyúkra?"
- Ezt is passzolnám. Amit láttam az az volt hogy a régi gyűrűn 0,8-1,0-es hézagok voltak. Józska bá mutatott egy újat, annál 0,1 körül volt.
"A hengerfalat áthónoltátok...?"
- Nem lett bántva, mert a hónolás még jó volt. Amit láttam amikor ott voltam, hogy mindegyik hengerben mindenhol tisztán látszottak a vonalak.
"Henger végig lett mérve, nem e ovális stb.?"
- nem tudom, hogy Csöriék mértek-e valamit
"Szelepvezetők meg lettek mérve és a szelepszár szimmeringek cserélve?"
- Szimmeringek lettek cserélve, plusz a szelepet meg lettek tisztítva.
"Mértél sürítési végnyomást a motoron most?"
- nem, itthon nincs cuccom hozzá
"Mennyi kartergázod van melegen?"
- Járó motornál működik az elszívás, ha leveszem az olajkupakot akkor ott szívja be a lebegőt. Leállítva jól láthatóan "füstöl"
Menet közben figyeltem a kipufogót a tükörben, de nem láttam füstöt. Se padlógázas kigyorsításnál, se motorfék alatt/után.
[k i z z o]08-08-2020 09:30:40 // 7573
Tovább haladva, hogy feltárjuk a dolgokat:
Mennyi km-t mentél az olajjal és milyen van benne? Esetleg kilóméterhez köthető az olajfogyasztás elindulása?
A bejáratás miként történt az új gyűrűkkel? (Terhelés, üzemállapotok, stb.)
Milyen gyártmányú gyűrűk kerültek rá? Az olajáteresztő 3 részes?
Mekkora gyűrűhézagokkal lett összerakva a motor? Ki lett mérve mindegyik vagy csak felrakva a dugattyúkra?
A hengerfalat áthónoltátok pl. Flexhone -al mielőtt gyűrűztetek? Megvolt a rendes crosshatch a hónolásban mindnehol és a felület megfelleő volt a gyűrűk fogadására?
Henger végig lett mérve, nem e ovális stb.?
Szelepvezetők meg lettek mérve és a szelepszár szimmeringek cserélve?
Mértél sürítési végnyomást a motoron most? (Szárazon, majd 1ccm olajat használva tömítésként az égéstérbe juttatva.)
Mennyi kartergázod van melegen?
Mennyi km-t mentél az olajjal és milyen van benne? Esetleg kilóméterhez köthető az olajfogyasztás elindulása?
A bejáratás miként történt az új gyűrűkkel? (Terhelés, üzemállapotok, stb.)
Milyen gyártmányú gyűrűk kerültek rá? Az olajáteresztő 3 részes?
Mekkora gyűrűhézagokkal lett összerakva a motor? Ki lett mérve mindegyik vagy csak felrakva a dugattyúkra?
A hengerfalat áthónoltátok pl. Flexhone -al mielőtt gyűrűztetek? Megvolt a rendes crosshatch a hónolásban mindnehol és a felület megfelleő volt a gyűrűk fogadására?
Henger végig lett mérve, nem e ovális stb.?
Szelepvezetők meg lettek mérve és a szelepszár szimmeringek cserélve?
Mértél sürítési végnyomást a motoron most? (Szárazon, majd 1ccm olajat használva tömítésként az égéstérbe juttatva.)
Mennyi kartergázod van melegen?
Piritu - 1.000.00007-08-2020 20:35:51 // 7572
Köszi az infókat :-)
[k i z z o]07-08-2020 20:03:26 // 7571
Most nézem a tiéd belül csapat le a dekniben és visszafolyik ami tud. Ami meg nem tud kicsapódni azt beszivatják a motorral. Elvileg ez nem tud úgy eldugulni, mint a külsős lecsapatóval szereltek.
Piritu - 1.000.00007-08-2020 20:01:52 // 7570
[k i z z o]07-08-2020 19:56:50 // 7569
Nincs külső olajszeparátor rajta? A cső honnan érkezik a PCV szelepre?
Piritu - 1.000.00007-08-2020 16:21:33 // 7568
Piritu - 1.000.00007-08-2020 16:01:35 // 7567
"az olaj vissza tud e folyni a centrifugál lecsapatóból a karterba" hogy tudom ezt ellenőrizni?
Piritu - 1.000.00007-08-2020 16:00:39 // 7566
Szerintem ő is arra gondol amit én írtam lentebb. Valószínű hogy ugyan ott hallottuk :-)
[k i z z o]07-08-2020 13:08:12 // 7565
Hogyan kapcsolódik a dugattyúhűtés az olajfogyasztáshoz?
(Az, hogy miként kell működnie egy másik kérdés, és hogy miként befolyásolja a szállított olaj mennyiségét.)
(Az, hogy miként kell működnie egy másik kérdés, és hogy miként befolyásolja a szállított olaj mennyiségét.)
gyml07-08-2020 10:53:57 // 7564
Mikor nekem ette az olajat, akkor egy hosszabb városozás után mikor kiértem a főútra akkor kb 5000rpm felett 3.kban volt igazán látványos. A kipufogóban felgyűlt olajat kifújta/elégette a négy légáram. Kisebb fordulaton és újabb kigyorsításoknál már nálam sem látszott, mindig csak az első (esetleg második) gyorsításnál.
gyml07-08-2020 10:52:01 // 7563
Én nem vagyok szakértő, de szerintem ha nem számítana hogy alacsony fordulatnál (alacsony olajnyomásnál) is működik a dugattyúhűtés, akkor nem raktak volna oda szelepet, hanem csak egy sima cső lenne.
Ha folyamatosan nyitva van az szerintem azért is lehet káros, mert akkor alacsony fordulatszámnál annyival csökken az olajnyomás a motor felső része fele.
Én cseréltem mind a 4-et az én motoromban, az a biztos. :)
Ha folyamatosan nyitva van az szerintem azért is lehet káros, mert akkor alacsony fordulatszámnál annyival csökken az olajnyomás a motor felső része fele.
Én cseréltem mind a 4-et az én motoromban, az a biztos. :)
[k i z z o]06-08-2020 22:24:58 // 7562
A dugattyúhűtés fúvókák ha minden igaz 1.5Bar olajnyomás felett dolgoznak, de az olajlehúzónak azzal el kell boldogulnia, amit azok odafújnak. Ha le van ragadva az olajzás az a dugattyúknak nem tesz jót, a hűtéstől nem lehet baj.
A PCV szelep egy egyirányú szelep. Ha nyit és zár akkor jó. Lényeg, hogy ne tudjon felépülni nyomás a forgattyúsházban, ami alulról tudja felfelé nyomni az olajat az égéstérbe. Ha megszorul akkor van baj. A becsatlakozás a lényeg, azt akkor majd nézd meg, hogy hord e fel olajat, de javasolom egy külső oil catch tank beszerzését és a szivócsövet lezárni a szmötyi elől.
Más dolog, hogy az olaj vissza tud e folyni a centrifugál lecsapatóból a karterba, ha visszaúton tömődés van akkor felszívja a szívócsőbe a PCVn keresztül. Megint csak egy Mocal ra vagy Motamec tartályra szavazok, és nézd meg mennyi olaj megy ott fel a szívócsőbe a PCV bejáratánál.
A PCV szelep egy egyirányú szelep. Ha nyit és zár akkor jó. Lényeg, hogy ne tudjon felépülni nyomás a forgattyúsházban, ami alulról tudja felfelé nyomni az olajat az égéstérbe. Ha megszorul akkor van baj. A becsatlakozás a lényeg, azt akkor majd nézd meg, hogy hord e fel olajat, de javasolom egy külső oil catch tank beszerzését és a szivócsövet lezárni a szmötyi elől.
Más dolog, hogy az olaj vissza tud e folyni a centrifugál lecsapatóból a karterba, ha visszaúton tömődés van akkor felszívja a szívócsőbe a PCVn keresztül. Megint csak egy Mocal ra vagy Motamec tartályra szavazok, és nézd meg mennyi olaj megy ott fel a szívócsőbe a PCV bejáratánál.
Piritu - 1.000.00006-08-2020 20:55:53 // 7561
ez az amit nem tudtam megnézni, mert magam mögött nem tudok menni :-)
A tükörben semmit füstöt se látni.
A tükörben semmit füstöt se látni.
Zselé06-08-2020 20:33:29 // 7560
Az oké, hogy szag nincs, de füstöl?
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2020 15:48:13 // 7559
hát ha új a gyűrűszett az olajlehúzó lehúzza a felesleget elméletileg ott nem éghet el ....
Piritu - 1.000.00006-08-2020 14:35:17 // 7558
Még egy kérdésem lenne. Valahol olvastam hogy a kopott olajzócsövek is okozhatnak magas olajfogyasztást azzal hogy túl sok olajat nyomnak alulról a dugattyúra/hengerfalra és az olajlehúzó nem bír vele. Igaz lehet ez?
Piritu - 1.000.00006-08-2020 10:18:02 // 7557
Nem tudom hogy mi ment bele, Csöri csinálta, gondolom nem gagyit rakott bele.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2020 10:10:27 // 7556
milyen gyűrűket kapott? remélem Goetze-t ...
Piritu - 1.000.00006-08-2020 09:38:37 // 7555
12e km-el ezelőtt hasonló olajfogyasztás miatt kapott új gyűrűket és szelepszár szimeringeket (meg hajtókar csapágyakat). A henger falán a hónolás még szinte eredeti volt, így a henger nem lett bántva. Utána szinte meg is szűnt, a tavalyi hegymászó túra majd 4e km alatt fél liter alatt maradt, egész évben 8e km-en volt 6 deci.
A szívócső gyakorlatilag száraz.
Hogy kellene működnie a PCV szelepnek? Kiszedtem, belefújta és érezhetően nyit-zár. Sajna arra nem volt időm hogy a fojtószelep mögé is benézzek, mer a PCV utána csatlakozik be. Az odavivő kis gumicső viszont belülről olajos volt.
A szívócső gyakorlatilag száraz.
Hogy kellene működnie a PCV szelepnek? Kiszedtem, belefújta és érezhetően nyit-zár. Sajna arra nem volt időm hogy a fojtószelep mögé is benézzek, mer a PCV utána csatlakozik be. Az odavivő kis gumicső viszont belülről olajos volt.
[k i z z o]06-08-2020 08:05:39 // 7554
Én a gyári rendszert megszüntetem minden esetben és utólagos olajlecsapató tartályt szerelek be. Ez a 75 nordon is segített (az egy tipikusan olajfogyasztó motor, hasonlóan a TShez) és a V6on is beraktam egy Mocal tartályt. Így biztosan nem lesz baj ami alsó karternyomás növekedést tud okozni és a motor sem szívja be a kartergázból lecsapódó olajat / vizet bármi is alakul ki ott. Ez persze nem zöld, mivel a tartályokat kivezetem a külvilágba, de a motor alsó fele lélegzik, megfelelő keresztmetszeteken.
Az 1L olaj, ha kartergáz oldalról megy el, ott rendesen van kartergáz és a szívócsőben is kell legyen cucc, mert a lecsapató tartály ennyivel nem bír. Ezt ellenőrizd, de nem valószínű.
L4 Alfa motor a hengerfalon eszi meg, ha nem a blokk tömítetlen.
Ha teszt úton jársz, akkor mindenképp terheld a motort, hogy legyen olajfogyasztás, nem tudom a Balaton túrád részleteit, de a hágómászásban kapott a motor rendesen az biztos, elég meleg volt a motor, ha valamikor akkor ott fel tudta hordani az olajat.
Milyen beavatkozások történtek a korábbi olajfogyasztás megszüntetésére?
Az 1L olaj, ha kartergáz oldalról megy el, ott rendesen van kartergáz és a szívócsőben is kell legyen cucc, mert a lecsapató tartály ennyivel nem bír. Ezt ellenőrizd, de nem valószínű.
L4 Alfa motor a hengerfalon eszi meg, ha nem a blokk tömítetlen.
Ha teszt úton jársz, akkor mindenképp terheld a motort, hogy legyen olajfogyasztás, nem tudom a Balaton túrád részleteit, de a hágómászásban kapott a motor rendesen az biztos, elég meleg volt a motor, ha valamikor akkor ott fel tudta hordani az olajat.
Milyen beavatkozások történtek a korábbi olajfogyasztás megszüntetésére?
Piritu - 1.000.00006-08-2020 07:12:57 // 7553
izé... szóval PCV
Piritu - 1.000.00005-08-2020 21:45:11 // 7552
igen, a többi közül kellene megtalálni az okot.
A PVC szelepet és az olajleválasztót már néztem, úgy tűnik működnek, nem arra megy el az olaj.
A PVC szelepet és az olajleválasztót már néztem, úgy tűnik működnek, nem arra megy el az olaj.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2020 16:15:02 // 7551
Ugyan az az olaj, ugyan onnan, ugyan akkora talppal? Nincs folyás akkor azt bizony megeszi, tömítetlenség, kopás, hézag, repedt gyűrű...stb
Piritu - 1.000.00005-08-2020 15:37:29 // 7550
Az hogy eszi egy dolog, csak furi hogy egyszer csak a tízenkétszeresére ugrik...
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2020 11:54:06 // 7549
pedig csak hamis olajat lehet mindenhol kapni lehet ezért eszi nálam is :DDD pedig bizony azt megeszi nálam jellemző, hogy az 5l mellé még visznek 3-at a következő cseréig...
HaNGyA05-08-2020 11:06:15 // 7548
Talányos...
Azért írj, ha találsz valami nyomot... 🙂
Azért írj, ha találsz valami nyomot... 🙂
Piritu - 1.000.00005-08-2020 10:08:42 // 7547
Pont ezért állok én is értetlenül. Péntek este óta nem került elő az olaj, tegnap este feltöltöttem...
Folt nincs, a kipufogó nem kormos/olajos mint anno.
Ma fékbetétet cserélek akkor bemászok a kocsi alá kicsit jobban körülnézni.
Felmerült bennem hogy esetleg valamikor nagyon ferdén parkoltam és ott folyt el...
Felmerült az olaj “eredetisége” is, de azt is kizártam.
Folt nincs, a kipufogó nem kormos/olajos mint anno.
Ma fékbetétet cserélek akkor bemászok a kocsi alá kicsit jobban körülnézni.
Felmerült bennem hogy esetleg valamikor nagyon ferdén parkoltam és ott folyt el...
Felmerült az olaj “eredetisége” is, de azt is kizártam.
HaNGyA05-08-2020 09:37:21 // 7546
Mester!
Nem vagyok gépész, de a logika mentén gondolkodva, ha az a hiányzó olaj nincs a motorban, akkor annak valahol távoznia kellett. Vagy valahol elfolyik, akkor olajnyomok vannak a kocsi alatt. Vagy a kipufogó felé tud távozni, akkor olajpöttyös a kocsi hátulja és/vagy füstöl. Esetleg elegyedik a hűtővízzel, de az meg látszik a tágulási tartályban. Ha egyik sem, akkor annak az olajnak gyanús, hogy a motorban kell lennie... 😉
Mondjuk, egyszer én is bepánikoltam. Kb. egy hét után rutin ellenőrzés, és azt mutatja a nívópálca, hogy csak félig fényes. Döbbenet, újra leküldöm a szondát, mert tuti rosszul mértem, más nem lehet, és megint csak félig olajos. Elkeseredés, b@sszamázás, olajkeresés. Már tekerem lefelé a flakon kupakját, hogy beleborítom az egészet a francba, azt ott rohadjon meg a blokkban! Elegem van, eladom az egész miskulanciát és rollerrel fogok járni, amikor leesett, hogy, mint az egyszeri gépész, közvetlenül a motor leállítása után méricskéltem.
Tehát, befordultam a konyhára, rágyújtottam egy kávéra, közben lecsöpögött a blokkban az olaj, majd 10 perc múlva a Buddha nyugalmával újra pálcáztam egyet és lőn felső nívó... 😁
Nem vagyok gépész, de a logika mentén gondolkodva, ha az a hiányzó olaj nincs a motorban, akkor annak valahol távoznia kellett. Vagy valahol elfolyik, akkor olajnyomok vannak a kocsi alatt. Vagy a kipufogó felé tud távozni, akkor olajpöttyös a kocsi hátulja és/vagy füstöl. Esetleg elegyedik a hűtővízzel, de az meg látszik a tágulási tartályban. Ha egyik sem, akkor annak az olajnak gyanús, hogy a motorban kell lennie... 😉
Mondjuk, egyszer én is bepánikoltam. Kb. egy hét után rutin ellenőrzés, és azt mutatja a nívópálca, hogy csak félig fényes. Döbbenet, újra leküldöm a szondát, mert tuti rosszul mértem, más nem lehet, és megint csak félig olajos. Elkeseredés, b@sszamázás, olajkeresés. Már tekerem lefelé a flakon kupakját, hogy beleborítom az egészet a francba, azt ott rohadjon meg a blokkban! Elegem van, eladom az egész miskulanciát és rollerrel fogok járni, amikor leesett, hogy, mint az egyszeri gépész, közvetlenül a motor leállítása után méricskéltem.
Tehát, befordultam a konyhára, rágyújtottam egy kávéra, közben lecsöpögött a blokkban az olaj, majd 10 perc múlva a Buddha nyugalmával újra pálcáztam egyet és lőn felső nívó... 😁
Piritu - 1.000.00004-08-2020 21:24:42 // 7545
Még tesztelem. Teletöltöttem és a hétvégén megyünk egy nagy kört (vagy kettőt) a Balcsi körül, aztán meglátjuk.
Fornitore04-08-2020 21:21:18 // 7544
Basszus!Ez nem jó hír.Kiváncsi vagyok mi lehet , gondolom Te is🤔.Még ha nem most csináltattad volna!Na de így!
Piritu - 1.000.00004-08-2020 12:05:35 // 7543
Pont ez a furcsa hogy nincs szaga.
A motorfelújítás előtt is kb ennyi fogyott, de ha akkor megálltam égett olajszag lengte körül az autót. Anno a la Bonette-n meg is jegyezte egy bringás hogy büdös az autó.
A motorfelújítás előtt is kb ennyi fogyott, de ha akkor megálltam égett olajszag lengte körül az autót. Anno a la Bonette-n meg is jegyezte egy bringás hogy büdös az autó.
Kazes☻04-08-2020 10:48:01 // 7542
Tyű... annak már színe, szaga kellett, hogy legyen, nem?! 🤔
Piritu - 1.000.00004-08-2020 06:35:51 // 7541
Az 1800 km-es körút során elfogyott 1 liter, eddig meg 2ezer alatt 1deci.
Szeptember elejen meg mennénk a Stelvióra, de így ciki lesz.
Szeptember elejen meg mennénk a Stelvióra, de így ciki lesz.
Fornitore03-08-2020 22:51:38 // 7540
Mi ez a sztori?Erről lemaradtam.Phubiból eltünt az olaj?
Piritu - 1.000.00003-08-2020 20:34:32 // 7539
Hazaértél tegnap?
Piritu - 1.000.00003-08-2020 20:33:28 // 7538
Sajna nem :-(
tegnap benéztem a gyertyákhoz is, hátha ott az olaj, de csontszáraz...
tegnap benéztem a gyertyákhoz is, hátha ott az olaj, de csontszáraz...
Zselé03-08-2020 20:23:14 // 7537
Szia, én viszont elfelejtettem! :D Nem a betétre gondoltam, komplett panelokat akarok cserélni mert valami hifis tönkre tette :(
Giuseppe03-08-2020 20:22:05 // 7536
Nem felejtettem el , hogy neked ígértem a kárpitokat csak igazából nem tudom ,hogy mikor és hogyan juttassam el hozzád.
Zselé03-08-2020 20:19:24 // 7535
Ha megszereztem az új ajtókárpitokat, felhívlak :))
Zselé03-08-2020 20:18:32 // 7534
Ez az olajfogyasztás szomorú. Nem engedi el valahol? Van, amikor az ember jobban örül a tócsának, mintha nincs...
Piritu - 1.000.00002-08-2020 22:27:56 // 7533
A héten kerültünk egyet a sógoréknál, igazi kabriós idő volt :-)
pdenes02-08-2020 16:54:50 // 7532
Elvileg ez egy GIF lett volna, nem tudom miért nem mozog...na mindegy
pdenes02-08-2020 16:53:53 // 7531
pdenes29-07-2020 20:30:16 // 7530
Fornitore28-07-2020 23:26:51 // 7529
Piritu - 1.000.00028-07-2020 22:03:25 // 7528
Na visszaértünk, rákerestem az ablakemelő témára és ezt találtam:
Ablakemelő alkatrészek
HaNGyA anno betett képei alapján a bal oldali cucc kell.
Ablakemelő alkatrészek
HaNGyA anno betett képei alapján a bal oldali cucc kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
672
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth