:-)
egy kis nyár idézés

W.05-02-2016 19:45:49 //
4351
Ezt kikérem magamnak! Nem vagyok "akt"! 😀 A másik baj, hogy szakadt a bal ülés a rosson, a harmadik meg az a 170km....😉
Pedig egyszerű lett volna, elvégre a szomdszédos városban aktok :-DD
W.05-02-2016 19:15:13 //
4349
Vicceltem persze..Ne vedd komolyan!
W.05-02-2016 19:11:22 //
4348
Üdv. itt! Mint új tagnak felajánlom az ülések cseréjét! Az neroma rossodért! Na? :)
Üdv a fedél nélküliek táborában! :-)
Ha ismerkedni akarsz a Spiderrel, ajánlom a blogomat. Már sok mindent szétszedtem rajta :-)
Üdv mindenkinek. Roberto vagyok Miskolcról. Nagyon megörültem ennek a Spider topicnak, mert a fejembe vettem, hogy megmentek egyet. Nem volt még Alfám, de valamiért rögtön a Spider mellett tettem le a voksom. Biztos lesz majd egy két felhasználói kérdésem, ti már rutinos Spideresek vagytok. 😉 Tetszenek a találkozók, együtt gurulások lehetőségei. Én autó tuningal foglalkozom már egy jó ideje. Ha valakinek a segítségére tudok lenni technikai vagy tuning ügyben, akkor nyugodtan szóljatok. Miskolcról vagy vonzáskörzetéből van itt tag valaki?
Spider "hátsó ablak" csere tárgyban:
Ajánlom Katona Kálmán urat, nekem 2 Spider + 1 Barchetta hátsó ablakot "cserélt", ugyanabból az anyagból, mint a gyári.
Weboldala itt, katt:
kabrió tető javítás
Ha kiszerelve viszed a hátsó ablakot, olcsóbb, nekem utoljára 15.000-ért csinálta, bár vagy 5 éve. Ha szerencséd van, meg is tudod várni.
Kicsit mogorva a figura, de a munkája hibátlan, remélem még vállal ilyesmit.
Katona Kálmán
H 1085 Budapest Baross utca 34.
E-Mail: katona@autokarpitos.hu
Telefonszám: Privát: +36-1-787-5153 Mobil: +36-70-243-2800
Nyitva tartás : H-CS: 9.30– 16.00 h, P: 9.00– 14.00 h Ebédidő: 12.30– 14.00 h-ig.
Sziasztok!
Van 2 eladó kormányom 916 Spider/GTV-re, hátha valakinek:
kormányok
Anno 2009 végén 25e Ft volt.
Javították. Anno KGBMAN-nek volt valami ismerőse, ő intézte. Elvileg bárki tudja javítani, aki kamionponyvával foglalkozik. Egy átlátszó ponyvadarab lett belevarrva.
Wickey04-01-2016 11:17:12 //
4340
Piritu, te "bontottat" raktál bele, vagy valahol javíttattad a Tied? Tegnap sikerült PONTOSAN ugyanúgy ripityára törni az enyémet is, mint a tied.
Viszont valami elképesztő összegeket mondanak a javításra, a rekorder lazán benyögte az autó vételárkori értékének a felét. :)
Grando06-12-2015 16:10:22 //
4339
A téli álommal kapcsolatban...
Most jött szembe velem ez a kép. Valami házi praktika lehet, hivatalos tárolási leírásokban ilyesmivel nem találkoztam. Ártani mindenesetre nem árt, és hát valóban nyilván kíméli a gumikat.
50 mm-es hungarocell a kerekek alá. :)

Szerintem ez
Cápa ex-verdája! Keresd őt!
Sajna nem volt, négy év után nem autós nyaralás volt. Majd jövőre bepótoljuk :-)
Willy14-10-2015 18:28:20 //
4336
Nem volt idén nagy hegyi túra, hogy ilyen kevés lett?
A műszer fal az lehet gyári mert 56-ban és 66-ban is (volt)van ilyen bicolor műszerfal amiket annak idején egyedi rendelésre raktak be a gyárban. Nekem egyébként tetszik a full piros belső is, ami megosztja az alfásokat is:) Én egyszer láttam 166-ban piros bőr belsőt de egy életre megjegyeztem mert nagyon szép volt és nagyon tetszett:) De eléggé ritka is sajna. Köszi a blog ajánlást:) Ráírok a Spider-es emberre,utána írok ha..
Köszi,Üdv
Üdv
Szerintem is és valószínűleg is 56-é a kerék mert a 166-é tuti nem megy rá a spiderre 'átépítés nélkül'..Meg azoknak egyezik a lyukosztásuk is.
És én is úgy tudom,hogy az ET számuk eltérő; a Spider-é nagyobb(szélesebb). De a 17"-os 'tojástartós' papucsokkal jól mutat a Spider is..:)
Bíztam pedig abban, hogy ismeritek ezt a szolnoki vasat mert kíváncsi lennék rá!
Képen és a leírásban jól mutat, de ugye az csak egy dolog ettől még lehet 'tróger' autó sajnos.
Azért köszönöm mindenkinek,sziasztok!
Áh, arra gondolt. :) Értem már :)
A 156 felnikkel meg az a gond, hogy más az ET száma, beljebb van a kerék, mint kellene. Nekem a 147 16"-os kereke van, ami méretre ugyan az, csak kell hozzá nyomtáv szélesítő pogácsa, hogy visszajöjjön a kocsi stabilitása.
Kétféle Spider tulaj van, az egyik már cserélt hátsó ablakot, a másik meg majd fog.
Hátsó ablak:
klatty1 ,
klatty2
A képen lévő felnik a 156-os 16" felnijei... Azt a hátsó szélvédő cserét meg nem értem. nincs is teteje :)
Szerintem nem tag.
Érdekes, hogy az írja, hogy 166-ról vannak a felnik, ami nehezen hihető, mert - tudomásom szerint - a Spider 5x98, míg a 166-os 5x108 lyukosztású. Furcsa az is, hogy nem egyforma színű a műszerfal és az ülés. Meg kell nézni közelről.
A
Spider blogomban sokat olvashatsz a típusról :-)
Sziasztok!
Kérdeznék és érdeklődnék egy Spider iránt,hogy nem-e 'tag-társunk'hoz tartozik esetleg?
Tudtok valami-(bármi) infót erről az autóról,saját részre kacsingatok rá egyébként..:)
Erről lenne szó; http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts-9042225
Vissza olvasgattam itt is,de nem találtam nyomát a verdának..:)
Köszönöm srácok előre is az infókat; a mellette és ellene szóló érveket is..
Üdv
szöveg...
Mi is elmentünk alukálni. Az idei szezon csak 4.718 km hosszú lett :-((
A Giulietta projekt miatt mára terveztem, hogy elviszem alukálni a téli szállásra. Erre esik. Esőben pedig nem megyünk sehová....
Willy11-10-2015 09:25:11 //
4324
Megvolt! Bő 200 km nagyrészt napsütésben :-)
Nekünk tegnap már megvolt :) Ma sajnos munka lesz...de Nektek nagyon jó autózást kivánok! :)
Uraim! Holnapra még jó időt mondanak! Itt az ideje a kirajzásnak! :-))
'''''16-09-2015 19:29:53 //
4320
Én is igyekszem még a rossz idő előtt kihasználni a verdát.Pont jó most az idő cabriózni.A 159 már három hónapja áll,csak esőben veszem elő. :-)
Ma is sikerült vagy 250 km-t menni, nagyrészt a Balcsival az oldalunkon. Hihetetlen jó volt az őszi napsütésben, szinte forgalom mentes utakon gurulni! :-)
Remélem mindenki kihasználja a jó időt! Mi ma vagy 230 km-t lobogtattuk a hajunkat, holnapra meg "Tour de Balaton" a terv :-)
Sziasztok!
97-es évjáratú Alfa Spider 2.0 Ts AR16201 motoros autóba keresnék komplett váltót. Ha valakinek van kérem írjon üzenet!
Köszönöm.
További szép napot!
gyml18-08-2015 15:12:30 //
4316
Nekem elektromos nyitásu a tető és nagyon szeretem, de tényleg van egy gyenge pontja, amivel én is szívtam elég sokat. A tető terének fedelét egy motor zárja 2 bovdennel. Ebben a motorban műanyag fogaskerék van (pont mint az ablakemelők mororjában) és elég hamar tönkremegy. Csináltattam bele fémből fogaskereket, de utána meg a tengelyt törte el. Végül szereztem egy hasonló méretű motort ami történetesen egy másik roadster tetőzáró mechanikájából származik, megcsináltam a felfogatást és át lett rakva az eredeti forgó rész, ami a bovdeneket húzza. Ezzel nincs baj. :)
Nekem van egy plusz teljes hidraulika rendszerem, mert egyszer felvágták a tetőt és azzal együtt kaptam egy bontottat. Ha valakinek ilyen gondja van szóljon. :)
Szia,
amikor aktuális lesz az eladás légyszi' értesíts, érdekelhet a kocsi. karoly1.varga@gmail.com.
Köszi.
VK
Az enyém GGN-249 rendszámú volt, és bocs, félreérthető volt, amit írtam mobilról. Rácz Kelet-Pestnél 300.000 Ft-ot fizettek pár hete a nagyszervizéért. Az autót konkrétan nem tudom mennyiért fogják árulni, még nyaralnak. De már lefoglalózták a helyére jövő Brera Spidert.
A svájci német határon be kell fizetni a vámot, ami kb 120 euro, a többi intézendő ua. mintha euból hoznád
Svájcban is van export rendszám, hasonlóan működik mint a németeknél, talán kicsit drágább..
Hello,
a GGV rendszámu???? Ez az általad leírtak alapján nagyon olcsónak tűnik! Bár gondolom akkor az autó azért már kicsit vesztett fényéből... Azért ha van elérhetőséged azt megköszönném.
Üdv.
VK
Epp elado lesz a regebbi, 2.0 ts Spiderem, kepeket lathatsz rola a regi autoim kozott. Racz kelet pest 300.000 ft nagyszerviz utan, 97-es auto. 2 db ajandek gtv-vel. Brera Spidert vettek a helyere, ismerem a mostani tulajat is.
Nem tűnik rossznak. Ha minden igaz, ez olyan, mint az enyém. Még alufedeles TS.
Hogy hozod haza? Tudtommal Svájcban nincs ideiglenes rendszám, mint a németeknél. Tekintettel arra, hogy nem EU, nem bonyolult a honosítás?
http://www.autoscout24.ch/de/d/alfa-romeo-spider-cabriolet-1998-occasion?utm_campaign=anibis&utm_medium=objects&utm_source=anibis&vehid=3312893
ez az egyik amin gondolkodom.....
Köszönöm mindenkinek aki áldozott rám pár percet és leírta a tanácsait.
Carlo
Holnap jön valaki a Mediterrán Party-ra?
Nekem volt sima kézi nyitású, és van elektromos is, 10 éve.
Manuálist javaslok, mert egyszerű mint a szög, bár eddig soha semmi baj nem volt az elektromosommal se (és most ezt le is kopogom), és tényleg óriási királyság gombot nyomva nyitni-csukni. Egymagam a manuálist 15 sec alatt nyitottam le-fel, az elektromos ha jól emlékszem 28 alatt végez. És ha autót keresgélsz, szerintem ne a tető legyen a fő szempont, az elektromos elég ritka. Inkább a szokásos használt autó részletek fontosak, volt-e törött, stb. Sok sikert :-)
Mike.13-08-2015 20:58:27 //
4304
Ez egy olyan extra amit nehéz javíttatni. Az enyém rossz volt és sok szerelő nekifogott , de egyik sem boldogult vele. Aztán találtam egy szakit aki hidraulika szerelő és bevállalta. Van pár darab hidraulika henger és még több mikrókapcsoló ami vezérli a tető mozgását. Új hidraulika az egyedi méret miatt nem olcsó. Nekem a szaki bevállalta a javítását, felújítását. Plusszban még pár napot rászánt amire megtalálta a sok kütyük közül ami rossz volt így az egészért fizettem 40 et és azóta szuperül működik.
Egyszerűbb a kézi működésű, de nagy királyság az elektromos tető, ... ha jó! :-)
Nagyon köszönöm az információkat, gondolom azon felül, hogy hibaforrás, a javítás sem lehet túl olcsó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.