Forum >> Sprint
krecsi17-09-2009 17:04:59 // 25023
Szerintem 1-hez:(
Atttis17-09-2009 17:04:51 // 25022
kb félig van így és kijavítanálak hogy felfele kell rajt hajtani :D
Atttis17-09-2009 17:03:56 // 25021
3-4 unixban 6e de nem tom hogy csak 1 krbihoz vagy 2 höz annyi. már rájöttm tudok rajt állítani.
krecsi17-09-2009 17:00:46 // 25020
Egyébként már állítgattam rajta, amennyire lehet egy csatlakozási pont hiányában. Persze csak 2 hengerhez való szinkronnal. Már most jobb, de hát tudjuk, a négyet kéne egyszerre.
Gábor3317-09-2009 16:55:54 // 25019
Ebben az állásban mennyi benzin van az uszoházban? Tul kevésre sem érdemes állitani,mert komolyabb gyorsitásnál elfogy a benzin és nagyot torpan mire ujbol feltelik.
krecsi17-09-2009 16:54:12 // 25018
Biztos, hogy lehet azon hajlítani. Egyébként én is szívtam a beállítással, de kiderült, hogy a tűszelep volt a szar. 3e-4e ft-ért volt felújító szett, abban volt tűszelep. Tőmítések, o gyűrű, szűrő volt hozzá még.
Gábor3317-09-2009 16:53:41 // 25017
Elvileg ki lehet furni,de le kell venni a karbit. Egy probát megér szerintem. Máshová nem tudsz vákuum csatlakozást csinálni sajnos.
krecsi17-09-2009 16:49:56 // 25016
Van. Csak ehhez a készlet legkisebb tagja is nagy. Meg ahhoz be kéne fúrni. Inkább elviszem majd egy esztergályoshoz, mert biztos kell utána szerkeszteni egy dugót. De nincs kedvem sétálgatni. Pedig előbb utóbb meg kell csinálni.
Atttis17-09-2009 16:47:55 // 25015
de ahogy láttam úgy emlékszem nem lehet lejjebb hajtani azt a szart, akkor viszont szopok mint kasmalac:( azért kösz
Gábor3317-09-2009 16:46:02 // 25014
Kis nyelv hajlitásával tudod állitani. Ahol a tüszelep van ráakasztva az uszora. Lefelé hajlitva csökkented a benzin szintet,felfelé hajlitva növeled. Azért kb egyforma legyen mindkét oldalon. Ha nagy a benzinszint különbség,akkor a kisebb szintü karbibol elfogyhat a benzin teljes terhelésnél.
Atttis17-09-2009 16:45:18 // 25013
Ha tudsz szerezni van ilyen lófasz ami direkt betört csavarok kihajtására való! azzal biztos menne
krecsi17-09-2009 16:42:57 // 25012
Nem lóg ki semmi. A menettől van beletőrve. Kifúrni nem nagyon tudom, mert a karbiban belül csak egy tűfurat van.
Atttis17-09-2009 16:40:57 // 25011
Egyébként hogy tudok állítani rajt hogy előbb zárjon a tűszelep?
krecsi17-09-2009 16:40:33 // 25010
pb_! Egyszer belinkeltél egy házilag gyártott szinkron teszter képét. Az miért 5 csőből áll?
Atttis17-09-2009 16:39:55 // 25009
Ha kilóg valami a fuvókábol hajtsd ki! kombi fogóval, vagy a legjobb a ruszki csőfogó!
Ferke17-09-2009 16:38:45 // 25008
Nem tudod valahogy kiszedni? Nemigen tudod máshová szerintem...
krecsi17-09-2009 16:36:47 // 25007
Üdv! Pont témánál vagytok. Csináltam egy szinkrontesztert, de az egyik karbiba bele van törve a fúvóka, amire ezt a csövet tudnám csatlakoztatni. Máshova, hova lehetne csatlakoztatni?
Atttis17-09-2009 16:35:10 // 25006
Nem csörgött
Amúgy ha lenne co akkor se lehetne arra állítani, mert már a kipum is más, nem gyári meg a cső is vastagabb alatta, eddig csak fülre volt hangolva, de majd bekéne egyszer jól állítani:D
Amúgy ha lenne co akkor se lehetne arra állítani, mert már a kipum is más, nem gyári meg a cső is vastagabb alatta, eddig csak fülre volt hangolva, de majd bekéne egyszer jól állítani:D
Gábor3317-09-2009 16:31:14 // 25005
Elvileg 8 fokot ir a könyv,de ha nem csörög be fordulatra,akkor jo a 10 fok is. Gyári adatokat egyébként is uj motorra adják meg. Az hiba,ha a karbikat elállitgatták. Szinkronteszter nélkül nem tudod összehangolni a két karbit. Ha a szinkron jo,akkor lehet állitani a levegö csavarokon,külön hengerenként. Ha nincs lehetöség CO mérésre a beállitásnál,akkor csak fülre tudod hangolni.
Atttis17-09-2009 16:26:17 // 25004
De én ritkán járok városba sőt nem is mégis sokamit megzabál.
Meg gyújtás állításon a szerelő elállítgatta a karbikat min állat azóta gázadsra megtorpan, akárhogy is próbáltam visszaállítani :(
egyébként a gyújtást 10fokra kell állítani?
Meg gyújtás állításon a szerelő elállítgatta a karbikat min állat azóta gázadsra megtorpan, akárhogy is próbáltam visszaállítani :(
egyébként a gyújtást 10fokra kell állítani?
Gábor3317-09-2009 16:24:47 // 25003
Sokszor rendelünk AE cuccokat,semmi gond nem volt velük. De ezt mindig a megrendelö dönti el. Érdemes jobbat venni,mert hosszutávon az olcsobb.
Ferke17-09-2009 16:22:59 // 25002
Az AE szerintem teljesen korrekt cucc. A 16v-ben a gyűrűk nekem is AE.
Gábor3317-09-2009 16:21:45 // 25001
Én még sosem számoltam,hogy mennyit eszik. Nekem tulajdonképpen 2. auto. Városban szerintem a 10-11L megeszi nálam. Ez inkább lábfüggö. Sokat számit a beállitás is.
Gábor3317-09-2009 16:18:51 // 25000
Nekem AE utángyártott van most ben. Gyáriban nem tudom mennyi lett volna. De szerintem sok különbség nincs minöségben.
Atttis17-09-2009 16:17:00 // 24999
így is sokat eszik nem hogy nagyobb karbikkal így is jó 9 literre jönne ki ha nem 10re, hazahozásnál autópályán 8,3 ra jött ki:DD
Ferke17-09-2009 16:16:59 // 24998
Jah, én 160-1701 körül hallottam legutóbb, de mintha már az is kedvezményességes lett volna picit...
Gábor3317-09-2009 16:16:17 // 24997
Nekem az 1,5 motorba 120.000ft lett volna a 4db dugo. Mivel gépmühelyben dolgozom a cégen keresztül kértem kedvezménnyel. Olaszországbol még rendelhetö dugo,csak nagyon huzos árban.
Gábor3317-09-2009 16:13:35 // 24996
A WEBER elvileg többet ad,de a DELLORTO-t finomabban lehet hangolni. Amugy a 40-es karbikat is rá lehet tenni az 1,5 motorra,de az 1,7 karbis szivocsonkal. Nekem is igy van jelenleg.
Ferke17-09-2009 16:11:18 // 24995
Vááá, a 2. opció nagyon zsebbe nyúlós. horror áron vannak normális dugók hozzá, de én most pl nem is tudok.. És még a gyűrűk...
sima 1.5 blokk tényleg sok van, pláne, h a fúrásra nagyjából bármi jó.
sima 1.5 blokk tényleg sok van, pláne, h a fúrásra nagyjából bármi jó.
Gábor3317-09-2009 16:10:50 // 24994
A 16V karbikkal jol hangzik,de akkor komplett uj szivocsonkot kell gyártatnod. És lehet,hogy a 40-es karbik teljes terhelésnél nem birják etetni a motort. A 45-ös állo karbiknak meg 150.000ft párja bontottan.
Atttis17-09-2009 16:09:59 // 24993
Dellorto 36 karbik vannak rajt?
Egyébként meik a jobb a Weber vagy a Dellorto? Most nem hangolás szempontból hanem meikkel megy jobban?
Egyébként meik a jobb a Weber vagy a Dellorto? Most nem hangolás szempontból hanem meikkel megy jobban?
Atttis17-09-2009 16:08:16 // 24992
ÁÁ motor cseréről szó sem lesz! Esetleg ha megunom és engedi a pénztárca akkor 1.7 16v karbikkal!
Gábor3317-09-2009 16:05:50 // 24991
Sima 1,5 blokkot még találni,nekem is volt még raktáron 2db. Szerintem ugyanojan jo,mint a gyári 1,7. Ez a költségkimélöbb verzio. Drágábbik,hogy a gyári 1,7 motort tulméretre furni uj dugokhoz.
Ferke17-09-2009 16:03:00 // 24989
VAzze, nem én vagyok itt a 0-24-es őrség, az Te vagy:D:D:D
Gábor3317-09-2009 16:02:43 // 24988
Lehet 1,5-böl furni jo alapos 1,7 dugokhoz.
Gábor3317-09-2009 16:01:49 // 24987
Nem kell ijektor a motorra,az még bonyolultabb!!!!! Igazán a karbikkal az igazi!!!!
Ferke17-09-2009 16:01:38 // 24986
Hát igen, de sima 1.7 blokkot sem találni könnyen, aminek szép a hengerfala..:(
Gábor3317-09-2009 16:00:21 // 24985
Hát amivel sokat sziv az ember azt tuti nem felejti el. Ezek mind apro dolgok,de rettentöen bosszantok. Attisnak a motorra én is ajánlottam a hidros hengerfejeket,mert azokkal nincs gond. Mert már olvastam,hogy motor cserén gondolkozik. Akkor inkább legyen 1,7 8V,mert az árban joval olcsobb és neki a pénz is számit.
pb_17-09-2009 15:59:11 // 24984
Létezik 1 1xű +oldás, ezeknek az Lkerülésére.DDD
pb_17-09-2009 15:57:44 // 24983
Jó, hogy észre vetted.D
Ferke17-09-2009 15:56:31 // 24982
Meg ugye az ilyenek általában 1x történnek meg, utána egy életre megjegyzi az ember:DDD
Gábor3317-09-2009 15:55:38 // 24981
Sajnos ez ilyen játék,sokat lehet szivni velük. Azért remélem most egy darabig tudja gond nélkül használni. Bár mindig akad javitani valo.
Ferke17-09-2009 15:50:16 // 24980
Szegény Atttis, meg is lepődtem volna, ha nála ez kimarad:)
Gábor3317-09-2009 15:49:03 // 24979
Nekem is volt már ilyen jelenség egy hoszabb állás után leürült karbiknál.
Ferke17-09-2009 15:46:50 // 24978
Csak itt az volt a fura, hogy egyszerre mindkét oldal...
Gábor3317-09-2009 15:25:33 // 24977
Üdv! Gondoltam,hogy a tüszelepek a hunyosak,mert más nem nagyon lehet. Illetve ha WEBER karbik,akkor a gyorsitofuvokákon lévö O gyürü mellett fel tud jönni a benzin. Ilyennel is szivtam már. Egyébként a karbikkal nem szokott nagy gond lenni,mindig valami aproság miatt szoktak megzavarodni. Én inkább a DELLORTO-t használom,mert finomabban lehet hangolni. Azért kérdeztem,hogy milyen karbik vannak fent. Hogy sikerült felgyujtani? Remélem nem szenvedett maradando károsodásokat. Mivel oltottad el?
Ferke17-09-2009 15:21:38 // 24976
Új sprint regisztrált!:)
pb_17-09-2009 08:29:29 // 24975
Ezt akartam már régóta látni.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?