Forum >> Sprint

Gery8313-10-2011 21:47:36 // 28723
Az úgyis össze lesz hegesztve... :D
pb_13-10-2011 21:46:17 // 28722
A difi talán Lőbb sínyli +.
Gery8313-10-2011 21:41:54 // 28721
Már nagyon várom hogy végre odáig jussak, hogy kísérletezhessek egy kicsit. :)
127_sud13-10-2011 21:40:39 // 28720
Teljesen jó az érvelésed! Én csak azért írtam mert sokan "féltik" a féltengelyt a belső fék miatt.
127_sud13-10-2011 21:39:39 // 28719
Ha jól rémlik akkor talán csak az "északi" országokba tettek ilyeneket a fékhez, a hátsóhoz biztosan. Sajnos nem csak ezeket marcangolta a rozsda.
Gery8313-10-2011 21:37:22 // 28718
Ez nem tudom mérvadó-e, mert a gázadás is ugyanolyan mértékben rángatja.
127_sud13-10-2011 21:35:11 // 28717
Nyilván nem túl jó a hűtése belül meg rángatja a féltengelyt is de az Alfasud Trofeo kupában is így használták. Ha nekik jó volt akkor én is elfékezgetek vele majd a közúton :)
127_sud13-10-2011 21:33:39 // 28716
Igen ez az, jó kis formája van.
127_sud13-10-2011 21:33:01 // 28715
A gyári nyereggel csak a két fél közé betesznek egy közbetétet. Majd keresek pontos leírást róla ha érdekel. Úgy rémlik volt aki régi BMW 4 dugattyús Ate nyerget is föltett és persze azon nincs kézifék (5-ös E12). Amúgy az NSU RO80-ason is ugyan ott van a féknyereg mint az Alfasud-on és az is 4 dugattyús. Persze az még ritkább mint a Sud :)
pb_13-10-2011 20:48:01 // 28713
Ok, majd akkor írd +.
pb_13-10-2011 20:45:45 // 28712
Gyártani kell.)
Gery8313-10-2011 20:42:49 // 28711
És ezeket milyen nyereggel szokták vegyíteni?
Carlos7513-10-2011 20:42:20 // 28710
Megmondom őszintén, nem értem a működését, illetve, hogy mi miért van. Elmagyarázta a fiú, hogy az szállított mennyiség, meg a nyomás nagysága hogy fogja befolyásolni a fogyasztást, anélkül, hogy a vezethetősége változna, de nem értek hozzá. Én a kasztnival foglalkozom, abban tudok segíteni, de most már mindenképp megkérem, hogy részletesen mondja el mit csinált és hogyan. Azt tudom, hogy betette ezt a két alkatrészt, összehangolta a karbikat, és az óta, ha tekergetem a szabályzót, változik a fogyasztás. Nyilván nem ugrik az autó ha leveszem a nyomást, úgy mint ha fel lenne tekerve, de nem dadog, csak lassabb a gázreakciókra.
Gery8313-10-2011 20:42:03 // 28709
Igen azt én is láttam, megvan a könyv. Szerintem nem ügy valami alsó védőburkolatot konstruálni rá. :)
krecsi13-10-2011 20:38:49 // 28708
Ha lenne is, ilyet már csak rozsdadarabokban lehetne találni.
pb_13-10-2011 20:35:29 // 28707
Ahogy kiveszem az írásodból, a gyári fúvókázás főlé mentél, viszont számomra nem tiszta a letekert szabályzós állapot. Mert, ha letekered ok nem fogyaszt, nem is megy, ill vezethetetlen is lesz.
127_sud13-10-2011 20:30:46 // 28706
Az első szériás Alfasud terelőlemezzel/burkolattal volt szerelve amúgy, kérdés miért hagyták el. Még a Haynes-ben is van róla fénykép.
Whiteskull13-10-2011 20:30:04 // 28705
Hát csodának elég jó, de fékezni vele már nem az a nagy boldogság. :)))

Bár természetesen megmarad félretéve, és bármikor visszatehető lesz. :))))
127_sud13-10-2011 20:26:34 // 28704
Végre még valaki aki meghagyja a belsőféket és nem ugrik egyből a 33-as cuccok után. Amúgy a B2200-es Mazda féktárcsája nagyon könnyen feltehető és az is belső hűtésű.
krecsi13-10-2011 20:24:36 // 28703
Nemcsak a kézifék miatt van vele gond. Egy burkolat se árt rá, mert esőben elég gáz.
Carlos7513-10-2011 20:19:15 // 28702
Nem a BPRacing-es, Őt nem ismerem, de szívesen megadom az elérhetőségét annak aki csinálta. Csak a Srác Kaposvári.
krecsi13-10-2011 20:15:39 // 28701
Jaa, így már más:)
krecsi13-10-2011 20:15:09 // 28700
Van 1 pár dolog, keress nyugodtan.
Gery8313-10-2011 19:17:36 // 28699
Igen, meg kissé egyedivé teszi a kocsit. Ha nem ott lesz a kézifék, akkor nem lesz annak semmi gondja odabent. :)
sprint8313-10-2011 19:08:20 // 28698
És miért tartod meg a belső fékeket? A rugózatlan tömeg miatt?
Gery8313-10-2011 19:06:12 // 28697
Hátul tárcsás és marad is.
A terv hogy hátul sima 2 dugattyúsok lesznek gyári tárcsával, külön kéziféknyergekkel.
Elöl belső fékes marad Zagato hűtött tárcsákkal, és 4 dugattyús volvo nyergekkel.

Gery8313-10-2011 19:02:18 // 28696
...direktbe
Gery8313-10-2011 19:02:04 // 28695
Áhhh... Gyújtásra direketbe. :)
sprint8313-10-2011 18:59:35 // 28694
Ez még hátul tárcsás? Lesz valami módosítás? 166 brembo?:)))
sprint8313-10-2011 18:58:44 // 28693
Akkor ha ráadod a gyújtást egyből dolgozik, vagy úgy oldottad meg mint az injektoros autóknál, hogy gyújtásra felpumpál-leáll és járó motornál szállít?
Gery8313-10-2011 18:58:41 // 28692
Épp a fékrendszeren vergődök. :)
Gery8313-10-2011 18:58:20 // 28691
Még nem sok. Gyűlnek az alkatrészek, ötletek, elképzelések. De még nem vágok bele, nincs rá sok pénzem épp. :)
sprint8313-10-2011 18:56:26 // 28690
Az új jövevénnyel mi újság? Állat lesz a felni néztem a blogodban:))
Gery8313-10-2011 18:53:37 // 28688
Persze. Hosszabb állás után sem kellett 'reszelni'.
De azért ott volt a szokatlan AC-hang ha nem ment a motor. :)
sprint8313-10-2011 18:52:01 // 28687
És jobb volt mint a sima mechanikus AC? Könnyebben indul vagy mi a különbség?
Gery8313-10-2011 18:46:09 // 28686
Volt is benne, szabályzó nélkül egy kisnyomású AC. Elméletileg csak annyi a feladata, hogy tölti a karbikat, amíg a tűszelep nem zár, aztán visszatérőág...
Gery8313-10-2011 18:43:19 // 28685
Elhiszem én, csak nem értem. :)
De ha a BPRacing-es srácról van szó, majd kikérdezem. Úgyis a közelben lakik.
sprint8313-10-2011 18:43:06 // 28684
Te is akartál még a piros Sprintbe elektromos AC-t, ugye? Ilyesmire emlékszem.
Carlos7513-10-2011 18:35:12 // 28683
Ja, és a mostani autója is karbis. 2db fekvő solex van beépítve.
Carlos7513-10-2011 18:28:09 // 28682
Ezt én sem tudom, de ha le van tekerve a szabályzó, akkor kevesebbet eszik, és nem is ugrik úgy, ha meg fel, akkor többet, és megy mint a távirat. Hidd el nem én találtam ki, hogy így legyen. Aki beépítette, és összerakta nekem, Ő "kísérletezte ki" a saját autóin. Mondom, én sem hittem benne, de tényleg működik....
Gery8313-10-2011 18:21:53 // 28681
Én csak azt nem értem, bár ebben nem vagyok még olyan jártas, hogy miért függ a fogyasztás az üzemanyagnyomástól egy karburátoros kocsiban, mikor az tárolós, és nem nyomásos elven működik?!
Carlos7513-10-2011 18:06:21 // 28680
Mert a menyasszonyom is szokta vezetni, és Ő egy állat. Így legalább kicsit lassítottam rajta :)) Komolyra fordítva a szót, másik motor van benne, karbik át fúvókázva, így a régi szivattyú gyenge volt. kapott egy Facet 40105 kisnyomású üzemanyagszivattyút, ehhez pedig kellett egy szabályzó. Ha már bele kellett tenni, akkor már olyat akartam ami a motortérből állítható.
sprint8313-10-2011 18:02:07 // 28679
Értem, de minek ez egy Sprintbe?
Carlos7513-10-2011 18:00:59 // 28678
Syntec
Egy nagyon jó barátom javasolta, neki egy kb 250LE Golfban van benne. Nem igazán hittem benne, de bevált.
Carlos7513-10-2011 17:58:33 // 28677
De ezen túllépve, mivel nem adom el a vasat, szükségem lenne egy pár alkatrészre. Ha valaki megszabadulna némi vastól, műanyagtól, lámpától stb. stb. , akkor szívesen venném ha felkeresne :). Nagy bevásárlást tervezek :))))
sprint8313-10-2011 17:55:56 // 28676
Milyen nyomás szabályzót?
Carlos7513-10-2011 17:10:40 // 28675
Nem véletlenül írtam az 5.5-ös fogyasztást. Tényleg nem kamu. Ezt egy Budapest - Kaposvár - Budapest távon produkálta! A nyomásszabályzó le volt tekerve alapra, és nem mentem 130 Km/h fölé. Bármikor be tudom bizonyítani. Városban, eddig a max 7,8 liter volt, szinte végig dugóban! Ha feltekerem a szabályzót akkor sem ment még 9 liter fölé, pedig akkor azért kapta rendesen az ívet!
Whiteskull11-10-2011 13:24:08 // 28674
Majd leisszuk. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.