Forum >> Sprint
Gery8313-10-2011 21:47:36 // 28723
Az úgyis össze lesz hegesztve... :D
pb_13-10-2011 21:46:17 // 28722
A difi talán Lőbb sínyli +.
Gery8313-10-2011 21:41:54 // 28721
Már nagyon várom hogy végre odáig jussak, hogy kísérletezhessek egy kicsit. :)
127_sud13-10-2011 21:40:39 // 28720
Teljesen jó az érvelésed! Én csak azért írtam mert sokan "féltik" a féltengelyt a belső fék miatt.
127_sud13-10-2011 21:39:39 // 28719
Ha jól rémlik akkor talán csak az "északi" országokba tettek ilyeneket a fékhez, a hátsóhoz biztosan. Sajnos nem csak ezeket marcangolta a rozsda.
Gery8313-10-2011 21:37:22 // 28718
Ez nem tudom mérvadó-e, mert a gázadás is ugyanolyan mértékben rángatja.
127_sud13-10-2011 21:35:11 // 28717
Nyilván nem túl jó a hűtése belül meg rángatja a féltengelyt is de az Alfasud Trofeo kupában is így használták. Ha nekik jó volt akkor én is elfékezgetek vele majd a közúton :)
127_sud13-10-2011 21:33:39 // 28716
Igen ez az, jó kis formája van.
127_sud13-10-2011 21:33:01 // 28715
A gyári nyereggel csak a két fél közé betesznek egy közbetétet. Majd keresek pontos leírást róla ha érdekel. Úgy rémlik volt aki régi BMW 4 dugattyús Ate nyerget is föltett és persze azon nincs kézifék (5-ös E12). Amúgy az NSU RO80-ason is ugyan ott van a féknyereg mint az Alfasud-on és az is 4 dugattyús. Persze az még ritkább mint a Sud :)
pb_13-10-2011 20:48:01 // 28713
Ok, majd akkor írd +.
Gery8313-10-2011 20:42:49 // 28711
És ezeket milyen nyereggel szokták vegyíteni?
Carlos7513-10-2011 20:42:20 // 28710
Megmondom őszintén, nem értem a működését, illetve, hogy mi miért van. Elmagyarázta a fiú, hogy az szállított mennyiség, meg a nyomás nagysága hogy fogja befolyásolni a fogyasztást, anélkül, hogy a vezethetősége változna, de nem értek hozzá. Én a kasztnival foglalkozom, abban tudok segíteni, de most már mindenképp megkérem, hogy részletesen mondja el mit csinált és hogyan. Azt tudom, hogy betette ezt a két alkatrészt, összehangolta a karbikat, és az óta, ha tekergetem a szabályzót, változik a fogyasztás. Nyilván nem ugrik az autó ha leveszem a nyomást, úgy mint ha fel lenne tekerve, de nem dadog, csak lassabb a gázreakciókra.
Gery8313-10-2011 20:42:03 // 28709
Igen azt én is láttam, megvan a könyv. Szerintem nem ügy valami alsó védőburkolatot konstruálni rá. :)
krecsi13-10-2011 20:38:49 // 28708
Ha lenne is, ilyet már csak rozsdadarabokban lehetne találni.
pb_13-10-2011 20:35:29 // 28707
Ahogy kiveszem az írásodból, a gyári fúvókázás főlé mentél, viszont számomra nem tiszta a letekert szabályzós állapot. Mert, ha letekered ok nem fogyaszt, nem is megy, ill vezethetetlen is lesz.
127_sud13-10-2011 20:30:46 // 28706
Az első szériás Alfasud terelőlemezzel/burkolattal volt szerelve amúgy, kérdés miért hagyták el. Még a Haynes-ben is van róla fénykép.
Whiteskull13-10-2011 20:30:04 // 28705
Hát csodának elég jó, de fékezni vele már nem az a nagy boldogság. :)))
Bár természetesen megmarad félretéve, és bármikor visszatehető lesz. :))))
Bár természetesen megmarad félretéve, és bármikor visszatehető lesz. :))))
127_sud13-10-2011 20:26:34 // 28704
Végre még valaki aki meghagyja a belsőféket és nem ugrik egyből a 33-as cuccok után. Amúgy a B2200-es Mazda féktárcsája nagyon könnyen feltehető és az is belső hűtésű.
krecsi13-10-2011 20:24:36 // 28703
Nemcsak a kézifék miatt van vele gond. Egy burkolat se árt rá, mert esőben elég gáz.
Carlos7513-10-2011 20:19:15 // 28702
Nem a BPRacing-es, Őt nem ismerem, de szívesen megadom az elérhetőségét annak aki csinálta. Csak a Srác Kaposvári.
krecsi13-10-2011 20:15:39 // 28701
Jaa, így már más:)
krecsi13-10-2011 20:15:09 // 28700
Van 1 pár dolog, keress nyugodtan.
Gery8313-10-2011 19:17:36 // 28699
Igen, meg kissé egyedivé teszi a kocsit. Ha nem ott lesz a kézifék, akkor nem lesz annak semmi gondja odabent. :)
sprint8313-10-2011 19:08:20 // 28698
És miért tartod meg a belső fékeket? A rugózatlan tömeg miatt?
Gery8313-10-2011 19:06:12 // 28697
Gery8313-10-2011 19:02:04 // 28695
Áhhh... Gyújtásra direketbe. :)
sprint8313-10-2011 18:59:35 // 28694
Ez még hátul tárcsás? Lesz valami módosítás? 166 brembo?:)))
sprint8313-10-2011 18:58:44 // 28693
Akkor ha ráadod a gyújtást egyből dolgozik, vagy úgy oldottad meg mint az injektoros autóknál, hogy gyújtásra felpumpál-leáll és járó motornál szállít?
Gery8313-10-2011 18:58:41 // 28692
Épp a fékrendszeren vergődök. :)
Gery8313-10-2011 18:58:20 // 28691
Még nem sok. Gyűlnek az alkatrészek, ötletek, elképzelések. De még nem vágok bele, nincs rá sok pénzem épp. :)
sprint8313-10-2011 18:56:26 // 28690
Az új jövevénnyel mi újság? Állat lesz a felni néztem a blogodban:))
Gery8313-10-2011 18:53:37 // 28688
Persze. Hosszabb állás után sem kellett 'reszelni'.
De azért ott volt a szokatlan AC-hang ha nem ment a motor. :)
De azért ott volt a szokatlan AC-hang ha nem ment a motor. :)
sprint8313-10-2011 18:52:01 // 28687
És jobb volt mint a sima mechanikus AC? Könnyebben indul vagy mi a különbség?
Gery8313-10-2011 18:46:09 // 28686
Volt is benne, szabályzó nélkül egy kisnyomású AC. Elméletileg csak annyi a feladata, hogy tölti a karbikat, amíg a tűszelep nem zár, aztán visszatérőág...
Gery8313-10-2011 18:43:19 // 28685
Elhiszem én, csak nem értem. :)
De ha a BPRacing-es srácról van szó, majd kikérdezem. Úgyis a közelben lakik.
De ha a BPRacing-es srácról van szó, majd kikérdezem. Úgyis a közelben lakik.
sprint8313-10-2011 18:43:06 // 28684
Te is akartál még a piros Sprintbe elektromos AC-t, ugye? Ilyesmire emlékszem.
Carlos7513-10-2011 18:35:12 // 28683
Ja, és a mostani autója is karbis. 2db fekvő solex van beépítve.
Carlos7513-10-2011 18:28:09 // 28682
Ezt én sem tudom, de ha le van tekerve a szabályzó, akkor kevesebbet eszik, és nem is ugrik úgy, ha meg fel, akkor többet, és megy mint a távirat. Hidd el nem én találtam ki, hogy így legyen. Aki beépítette, és összerakta nekem, Ő "kísérletezte ki" a saját autóin. Mondom, én sem hittem benne, de tényleg működik....
Gery8313-10-2011 18:21:53 // 28681
Én csak azt nem értem, bár ebben nem vagyok még olyan jártas, hogy miért függ a fogyasztás az üzemanyagnyomástól egy karburátoros kocsiban, mikor az tárolós, és nem nyomásos elven működik?!
Carlos7513-10-2011 18:06:21 // 28680
Mert a menyasszonyom is szokta vezetni, és Ő egy állat. Így legalább kicsit lassítottam rajta :)) Komolyra fordítva a szót, másik motor van benne, karbik át fúvókázva, így a régi szivattyú gyenge volt. kapott egy Facet 40105 kisnyomású üzemanyagszivattyút, ehhez pedig kellett egy szabályzó. Ha már bele kellett tenni, akkor már olyat akartam ami a motortérből állítható.
sprint8313-10-2011 18:02:07 // 28679
Értem, de minek ez egy Sprintbe?
Carlos7513-10-2011 18:00:59 // 28678
Syntec
Egy nagyon jó barátom javasolta, neki egy kb 250LE Golfban van benne. Nem igazán hittem benne, de bevált.
Egy nagyon jó barátom javasolta, neki egy kb 250LE Golfban van benne. Nem igazán hittem benne, de bevált.
Carlos7513-10-2011 17:58:33 // 28677
De ezen túllépve, mivel nem adom el a vasat, szükségem lenne egy pár alkatrészre. Ha valaki megszabadulna némi vastól, műanyagtól, lámpától stb. stb. , akkor szívesen venném ha felkeresne :). Nagy bevásárlást tervezek :))))
sprint8313-10-2011 17:55:56 // 28676
Milyen nyomás szabályzót?
Carlos7513-10-2011 17:10:40 // 28675
Nem véletlenül írtam az 5.5-ös fogyasztást. Tényleg nem kamu. Ezt egy Budapest - Kaposvár - Budapest távon produkálta! A nyomásszabályzó le volt tekerve alapra, és nem mentem 130 Km/h fölé. Bármikor be tudom bizonyítani. Városban, eddig a max 7,8 liter volt, szinte végig dugóban! Ha feltekerem a szabályzót akkor sem ment még 9 liter fölé, pedig akkor azért kapta rendesen az ívet!
Whiteskull11-10-2011 13:24:08 // 28674
Majd leisszuk. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?