Forum >> Sprint
kando.12-11-2006 10:30:38 // 4823
De ha ezek egyben vannak és jók, miért akarod szétfúrni a stifteket ?
Olyan erős csavart nem nagyon találsz a stift helyére, mint a gyári, ha csak nem hengerfej-csavart teszel oda vagy valami olyant, mint a gyári. (ha meg keményebb annál, akkor idővel szétkoptatja a furatot a zsanérban, akkor meg azért fog lógni.. :) ).
Face12-11-2006 10:24:07 // 4822
Még gépműhelyre gondoltam végső variációban... esztergagép csak le tudja dolgozni a stiftek fejét... :(
tt (tt Alfa team)12-11-2006 10:18:36 // 4821
Nem szedtem még szét ilyet, de ahogy nézem ezek be vannak sajtolva.
Face12-11-2006 10:17:16 // 4820
Hát ez az... sajnos csak otthon vettem észre másnap... :( de mindegy, már belenyugodtam... fő hogy nem lyukadt ki!...
Face12-11-2006 10:14:04 // 4819
Gyerekek Sprint v Sud ajtózsanérral foglalkozott már valaki? Volt 4 bontott zsanérom, gondoltam jól felújítom őket, és megcsinálom olyanra amit 127_sud ajánlott(stift cseréje specko esztergált csavarra) aztán jól beteszem télen majd a kocsiban lévők helyére és így talán megoldom az ajtóim lógásának problémáját...
A zsanérok le lettek homokfújva, ma nekiálltam reggel gondoltam szétfúrom a stiftek egyik végén a fejet aztán azok szépen kiesnek a másik irányba...
Na most a fúró kb. meg se nyekkentette a stift végét!!! Hát ez hogy???
Vami űberdurva kemény acélból lehetnek vagy én nem tudom... hogy vannak ezek egyáltalán összerakva, miként lehet vajon kioperálni a stifteket?Várom az építő ötleteket..
A zsanérok le lettek homokfújva, ma nekiálltam reggel gondoltam szétfúrom a stiftek egyik végén a fejet aztán azok szépen kiesnek a másik irányba...
Na most a fúró kb. meg se nyekkentette a stift végét!!! Hát ez hogy???
Vami űberdurva kemény acélból lehetnek vagy én nem tudom... hogy vannak ezek egyáltalán összerakva, miként lehet vajon kioperálni a stifteket?Várom az építő ötleteket..
tt (tt Alfa team)12-11-2006 09:30:56 // 4818
Tegnap "életében" először megjárattam az ezüstöt is, és a feleketét is! Az ezüsttel kb. háromnegyed óra vadállatkodást műveltem, hogy álljon össze a fék, járódjon egy kicsit a motor, stb. a kezem nem állta a felnik hőjét!!!! Hangja mint a vadállat!!!! Fél éve nem vezettem Sprintet!!! Szóval jól éreztem magam!
A feketéből (1.7ie) sajna kifogyott szinte azonnal a benzoán, így vissza a garázsba... Ma akartam megfingatni, de elkezdett esni az eső, azon meg még nincs tetőablak! :((
Gery8312-11-2006 09:23:07 // 4817
Minden elismerésem! Nagyon szuper! :D
Ferke12-11-2006 09:20:55 // 4816
Hú ez nagyon szép lett!:)
tt (tt Alfa team)12-11-2006 09:18:04 // 4815
tt (tt Alfa team)12-11-2006 07:27:13 // 4814
Részvétem! :(((
Ferke11-11-2006 22:03:38 // 4813
Baaameg! É azt hittem hogy valahol alul, kicsit elhajlott 2-3 lamella! Ez nagyon durva! Ember erre mit mondott, amikor mentél az autóért???? Jééézusom, az örült barbár!:((
Gery8310-11-2006 16:23:50 // 4812
Hmmm...
Hát ez cumi! :DDD
Face10-11-2006 14:44:09 // 4811
Face10-11-2006 14:38:03 // 4810
pedrito10-11-2006 08:47:36 // 4809
pedrito10-11-2006 08:31:06 // 4808
pedrito10-11-2006 08:20:25 // 4807
Szerintem a belsők nem is működnek, elég mocskos a féktárcsa, gondolom akkor fékeztek vele utoljára, amikor megcsinálták külsőfékesre.
pb_09-11-2006 21:16:41 // 4806
Elég az oda, hacsak versenyre használja az autót.
Face09-11-2006 20:40:56 // 4805
Megoldható távtartóval, gyárilag létezett 10mm-es és 22mm-es is(van mindkettőből 3 db-om, ha érdekel :)))) ), vagy az is lehet hogy nem kell távtartó, de az tuti, hogy legózva megoldható gyári alkatrészekből :) 2 ausztrálról biztosra tudom h megcsinálta.. :)))
veteranviking09-11-2006 17:47:21 // 4804
:)))
Szerintem csak nagyot fékez:))
Ferke09-11-2006 17:11:44 // 4803
Hát igen. Eleve ugye így se a külső, se a belső fékes féltengelye nem jó, mert ugye mindkettő rövid ehhez a mutatványhoz.
valszeg ehhez legyártatott egy rövidebb féltengelyt, nemhiszm, hogy bevállalta, hogy egy nagyobból leesztergáljon, mert ez tényleg csak valami erősebb anyagú kihajtással oldható meg, az tuti.
Azért érdekességnek nem semmi!:)
Face09-11-2006 17:01:16 // 4802
Most nézem... azért nehéz komolyan venni egy olyan "tuning manualt" ami egy 150 stb. lovasra felbikásított boxerhez fékfeljavításnak csak fém csöveket+ versenybetéteket ajánl!!! Ez sztem életveszélyes... még csak nem is írja a cserét se 1,7 hűtött nyereg+tárcsa kombóra se.. elképesztő... :(
Face09-11-2006 16:56:45 // 4801
Nem, van ilyen, az ausztrálok elég sokat tárgyalták a témát, igazából nekem az a bajom a belső fékkel, hogy egy igazi elb@szott konstrukció a kézifék része, és előbb utóbb tuti berohasztja a nyerget, ha kellőkép megfáradnak a gumik benne pl + a szerelhetőség....hagyjuk is :((
Bármennyire egzotikus is a cucc, csak a szívás van vele...
A 4 tárcsás meg: ha ez a felállás nem szaggatje el a féltengelycsavarokat egy combosabb fékezésnél akkor semmi.. :))))
Ferke09-11-2006 16:42:43 // 4800
Ferke09-11-2006 16:28:44 // 4799
Na ez tök jó, hogy vállalod. Már kezdtem aggódni a sprintekért, hogy lesz-e valaki, aki elvállalja-e majd.
Nem semmi meló, előre gratulálok!:)
Face09-11-2006 15:48:22 // 4798
Hát nemtom, szerintem a Sprint üvegek szintén "sima" üvegek... miből gondolod h azok nem pukkannának be?Lehet nem ott van a gond. Váltó... hát abból jót találni... bárhol is veszed a bontottat elég lutri... sztem jó váltót bontva kb lehetetlen találni, általában amúgy a rudazat és annak perselyei állapotából lehet vmit következtetni a váltó "elhasználtságára", bár a rudazat sokkal gyorsabban amortizálódik mint maga a szerkezet belül.
pedrito09-11-2006 13:12:59 // 4797
Nem semmi! Egy gond van azért. A teljesítmény növelés oltárán feláldozzák a klasszikus formákat. Azért látszik, hogy nem ma kezdték az ipart...
Tommi09-11-2006 13:08:54 // 4796
Köszönöm, akkor ebben a topicban Face kolléga lesz a kontakt ember. Elsősorban a Ti tapasztalataitokra vagyunk kíváncsiak, de ha valami tuti okosságot találtok, lehet átvenni más oldalról is.
Az a kérésem, hogy itt a topicban ne írjatok nekem-nekünk semmit, hanem emilben küldjétek el Face-nek, aki némi szemezgetés és rendezgetés után átdobja majd nekem. Adatlapot majd később elküldöm neki, egyenlőre még under construction :) De addig Ti írjatok szorgalmasan :)))
Kacorka09-11-2006 12:48:23 // 4795
Valahol olvastam még régebben a fórumban, hogy volt egy angol cikk a boxertuningról, lépésenként. Lehet hogy ez volt az:
http://www.trofeoalfasud.com/images/stories/ccc.pdf
Kicsit szar a minőség sajnos, meg hát gondolom nagyon sok újat nem is nagyon mond amit itt már ne tudtatok volna.
Kacorka09-11-2006 12:31:34 // 4794
pedrito09-11-2006 11:35:12 // 4793
Áááá, a versenyautós kolléga :-)! Ha szerencséd van, akkor valamelyik Sprintesnek van közülünk. Nekem éppen nincs, de ha másnak sem, akkor a sokat emlegetett móri bontanivaló gépben még legutóbb megvolt mindkettő. A váltóval kapcsolatban mit jelent, hogy nem ok? Egy-két kérdeés, ha nem vagyok indiszkrét: Mit jelent az, hogy áron alul jutottál hozzá a géphez? Üvegszálból, vagy lemezből van ez a sok optikai cucc a gépen? A motorfelújítás során nőtt a lökettérfogat?
Parasznya09-11-2006 11:25:50 // 4792
Szevasztok érdeklődnék h. honnan tudnék (vagy ha van valakinek feleslegbe) szerezni a sprintem-hez jobb és bal hátsó ablakot mert nekem az sima üveg és a zenétől bepukkan. ja és valakitől várnék egy kis segítséget h. valami jobb váltót milyet tudnék alá rakni mert az enyém 1 nagy rakás sz@...r szóval értitek. + valami fékjavaslat (belsőfékes) jobb fékhatás érdekében. ja meg valami gyári spot kormány is érdekelne.
előre is köszönöm.
Respekt Alfaromeo
Üvegtigris09-11-2006 11:04:56 // 4791
Támogatom Face jelölését, aktivitása és a verdához való hozzáálása alapján : ) Ja, meg az angolt is jól fordítja "testvér" oldalakról : )
pedrito09-11-2006 10:43:59 // 4790
Részemről rendben.
Face09-11-2006 10:37:23 // 4789
Ha gondoljátok, bevállalom a dolgot.Amúgy a Tim's Alfasudos oldalon nagyon jó hasonló témájú oldal van, ilyen vásárlási tanácsadó, ha jól rémlik főleg sudokhoz.
pedrito09-11-2006 09:55:52 // 4788
:-o
pb_09-11-2006 09:31:08 // 4787
Nem szoktam én bántani.))
A testvér topikban írtam, hogy azt sztem cserélni szokták.)
pedrito09-11-2006 08:59:30 // 4786
Helló mindenkinek! Ferke, te honnan vagy annyira biztos, hogy a móri gép külső fékes? Én tök úgy emlékszem, hogy belső... De ez nem biztos.
Ferke09-11-2006 08:45:23 // 4785
Áh, folyton bántod azt a szegény vasat!:)
Jah, nem tudsz véletlenül gömbfej-felújító műhelyt? Nem akarok kpl lengőkart venni 30k-ért az 56-ra, ha nem muszáj.
pb_09-11-2006 08:41:54 // 4784
Annyit bántani?!)) Csak kezdtünk bele melegedni a dologba, már épp kezdtem volna sorolni, hogy miért is kap6.)))
Ferke09-11-2006 08:28:44 // 4783
Á, elég volt ez így, nem kell annyit bántai azt az autót!:)
pb_09-11-2006 08:21:18 // 4782
Jó is volt, a kilincselős autózás.))) Forogni kellett volna még, na nem baj, majd legközelebb.))
Ferke09-11-2006 08:15:49 // 4781
Igen, a füves rally-t tudom igazolni!:)))
pb_09-11-2006 08:14:23 // 4780
Füvön bármikor + lehet forgatni, néhány 7e én is játszottam ilyennel(még a kispolszki is hajlandó ilyen műveletekre laza, vagy füves talajon). Betonon/asztfalton, sztem az 1.7 karbis boxer, + se nyikkantja a kereket, főleg 1 tűrhető gumival. Sztem, ha ilyenre készülsz előtte fáradt olajjal jól locsold + a gumikat.))
tt (tt Alfa team)09-11-2006 05:52:30 // 4779
Igaz, betonon még nem próbáltam (de meg fogom), viszont száraz füvön addig kapart egy helyben az 1.7-es négykarbis boxer 33-as kombim, amíg nyomtam neki a gázt. El tudom képzelni, bár lehet így nem fog füstölni, hogy meg tudom kapartatni betonon is mind a négy kereket! :)))
Tommi09-11-2006 01:28:33 // 4778
Kedves Cartársak!
Egy "kis" aktivitást szeretnénk kérni Tőletek :)
Készül az AA3 és az új lapon szeretnénk egy, a mostaninál sokkal részletesebb ismertetőt feltenni minél több típusról, ahol a legfontosabb műszaki adatok mellett a szervíztapasztalatok, lehetséges gyakori hibaforrások is összegzésre kerülnének.
A típus-topicokban szükségünk lenne egy-egy segítőre, aki vállalja, hogy összegyűjti a társaság által leírt okosságokat és elküldi nekem összegzésre. Nem kell kisregényeket írni, röviden, tömören és nem szakrizsával fogalmazva kérnénk a tapasztalatokat, nem kell sem isteníteni, sem fikázni a gépeket :) Elsősorban az outsiderek tájékozódását szeretnénk segíteni ezzel, akik Alfát vennének, de nem ismerik annyira a márkát és nem tudják, hogy mire számítsanak egy-egy típusnál. A "gyűjtő" emberkéhez érkeznének az írások, aki összeállítja belőle a leggyakrabban előforduló dolgokat az adatlapra, pontokba szedve.
Szóval mégegyszer: röviden, tömören és érthetően :) Kérnénk mindenkit, hogy vegye komolyan és írja le a tapasztalatait, segítve ezzel az oldal tartalmának bővítését.
Ha megvan a kijelölt ember, aki vállalja és segít, szóljon nekem, a részleteket majd utána beszélem meg vele, a többiek meg írják meg neki a maguk kis szösszenetét.
Köszönjük :)
Ferke09-11-2006 00:27:11 // 4777
Mindenesetre nagyon szép!:)
pb_08-11-2006 23:48:20 // 4776
Biztos, hogy az. Sajnos, ahhoz a legerősebb boxer is gyenge, hogy mind a 4 kereket füstöltesse.
Face08-11-2006 22:11:55 // 4775
Miért lenne összkerekes? Ha a gumifüstölésre gondolsz, akkor szerintem az csak művészi elem :))))
tt (tt Alfa team)08-11-2006 20:15:01 // 4774
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?