Forum >> Sprint

kando.19-07-2006 15:47:56 // 3323
1.) Leméred és akkor kiderül. 2.) Megnézed, hogy melyik biztiről kapja a tápot és még oda mik vannak kötve -> következtetés egy átlagos áramfelvételre.... 3.) Ha a kormánykapcsoló direktbe kapcsolja gyárilag, talán nem több 2A-nél s akkor ehhez mérten tehetsz be relét. De ha relézetd, szerintem az autórelék zöme olyan, hogy eleve 4-5 A-t tud kapcsolni. Saját tapasztalati tanács, hogy mivel itt DC-t kapcsolgatnak a relék, tehát egyenfeszt, nagyobb az ívképződés veszélye, vagyis annak hatása, célszerű a relé két érintkezője közé (teht az a két láb közé, amit kapcsolóként használsz a relénél) egy 22..100 nF közti kerámiakondit betenni, akkor kisebb lesz az ív, amit bontáskor a relé húz, később ég be, tartósabb lesz. Ezt érdemes eljátszani, ha még lehet, mindegyik relénél... ;-)
Face19-07-2006 15:32:48 // 3322
Ja igen, még egy villanyászati kérdés ami ma délelőtt merült fel bennem.. a levegő befújó ventinek vajon mekkora az áram felvétele?? Lehet oda is be kéne iktatni 2db relét?(most azt is direktbe kapcsolja a kormánykapcsoló) Ezt most nem tudom eldönteni... szerintetek?
Face19-07-2006 15:27:10 // 3321
Hát igen,részvétem, a jó kis kormánykapcsolóval direktbe kapcsolt tompított fények... nemértem miért nem tudtak a dígók 25 éve normális elektromos rendszert tervezni :(
Face19-07-2006 15:24:39 // 3320
Gery, lett végül hátsó ködlámpahely takaró műanyagod? Ha esetleg nem, akkor ugorj be vmikor, most találtam egyet a pinyóban az alkatrészek között :DDD, a tiéd ha kell!
Ferke18-07-2006 23:18:12 // 3319
Szólok, amint van eredmény fék-ügyben. Hű, ez a kábelezés nem lehetett egyszerű történet!:)
Whiteskull18-07-2006 23:12:47 // 3318
Nálam ez késő ősszel válik időszerűvé. A héten a tompított világítás kapcsolója ment tönkre. Egyenlőre megoldottam a fényszóró biztik kiiktatásával, de ez hosszú távon nem megoldás. :)))
Face18-07-2006 23:03:30 // 3317
Mindenképpen lesz rajz, elég sok mindent átlakítottam, elvileg egy már volt, csak utolsó pillantban eszméltem rá, egy villanyász jóbarátom tanácsai alapján hogy kevés a biztosítékhely és még egy 6-os késes táblát bele kell szerkeszteni... így kicsit megborult a dolog... Hamár akkor lehet nemárt bebiztizni a gyujtótekercset, a hűtőventit meg a gyujtáskapcsoló áramköreit is.. Amiket csináltam: -behoztam a műszerfal alá 3 relét, valamint a 11+3-as sarus hátsó korbács csatijait -relésítettem a direktbekapcsolt nagyfogyasztókat -relésíttem a teljes gyújtást(70 A-s bika relé+ külön relé a gyújtótekrcsnek,hogyha esetleg a nagyrelé beszarna, akkor se álljon le a motor :DD).. azért az milyen már hogy a teljes kapcsolt áram keresztülment a gyújtáskapcsolón?? ráadásul egy 2,5-ös kábelen.... -egyéb apróságok
Kacorka18-07-2006 22:58:00 // 3316
Most jobban megnézve ez mégse az a felni amire gondoltam, nagyon hasonló de a campagnolo-nál a középső gyűrű kiugrik a felni profiljából ezen meg nem. Azt hiszem a Ronal felnik voltak hasonlóak talán ez az.
Whiteskull18-07-2006 22:46:13 // 3315
Valami rajz félét, vagy instrukciót tudsz küldeni az átkábelezésről. Az enyém is beleesett ebbe a kábelllel baj van betegségbe. :))
Face18-07-2006 22:43:36 // 3314
Aham, az teljesen jó, köszke! Inkább legyen jó munka mint elsietett :DDDD, nem sürgős; most ugyis ép gőzerövel fejezem befelé a kábelezést, már minden bent van és a biztositéktáblát kötöm! Pár nap, aztán jönnek a képek a jó kis új rendszerről ;)
Whiteskull18-07-2006 22:26:43 // 3313
A közfelfogással ellentétben, télen jó gumit a hátsó kerékre kell tenni elsőkerék meghajtású autóknál. Ja és a hátsókerék meghajtásuaknál is. :))))
Ferke18-07-2006 22:26:11 // 3312
Face, olvastad, amit 3276-ban írtam Neked?
Ferke18-07-2006 22:24:29 // 3311
Na így már értem! Igen, lehet, hogy így nem is volna rossz, ha még alkuképes, akkor főleg. (na nem gondolkodom, mer asszony kinyír!:) )
Gery8318-07-2006 20:45:40 // 3310
HY!
Parancsolj!

Face18-07-2006 20:02:29 // 3309
Jaja, nagyon jó kis felnik ezek! Nekem is a kedvenceim, króm lököshöz meg főleg a legjobb :), tavaly valahol hirdettek egy "csomagot" 40-50k körül.. Ebből kiindulva ha van még 40k-nyi értékű alkatrész a kocsiban akkor még esetleg meg is érheti megvenni alkatrésznek.
Kacorka18-07-2006 17:10:47 // 3308
Lehet nem voltam egészen érthető, tehát: A hátsók is megvannak, vagyis mind a 4 megvan, rákérdeztem, csak a hátsókra a télen vmi más gumit rakott (vagy pont fordítva az elsőkre, ami logikusabb lenne) és most hátul nem a campagnolo felnik vannak. A lényeg: mind a négy megvan!
Ferke18-07-2006 16:37:19 // 3307
Ja, de ezek az első kerekeken vannak, hátsót írtál, nem? Állati jól néznek ki, tényleg, csak semmit nem ér, ha csak kettő van belőle.:(
Kacorka18-07-2006 16:22:26 // 3306
Mintha az elsők ezek lennének:




Én ilyet szeretnék, de elbizonytalanodtam hogy ez tényleg az e. Nem teljesen jól látszik a képen. Gtv-n meg első szériás sprinteken voltak. Nekem nagyon teccik!
Ferke18-07-2006 16:00:24 // 3305
Azok felnik? Ránézésre dísztárcsának gondoltam volna.
Kacorka18-07-2006 15:47:07 // 3304
A kék sprint bajai és beszéltem a gazdival. A kitűnő boxermotor azt jelenti, hogy cserélve lettek az ékszíjak... Nem volt túlzottan képben. Viszont a hátsó Campagnolo felnik még megvannak csak a képen nem látszik. Legalábbis szerintem ezek azok. Igazából engem donornak érdekelne, de nem tudom hova tenni. Anyám már így is a haját tépi :-)
Ferke18-07-2006 15:09:41 // 3303
Megnéztem, és nem. Az a használtauto-n van, teljelsen más telefonszámmal és más megyében.
Whiteskull18-07-2006 14:57:06 // 3302
Szerintem erről beszélgettünk a múltkor. :))
Ferke18-07-2006 14:53:07 // 3301
Eladó sprint, ha valaki esetleg ilyet keres: Alfa Sprint 1. 5 motorhibával és kissebb kaszni hibával szinte gyári belsővel ELADÓ! -------------------------------------------------------------------------------- Hely: Somogy megye Feladás dátuma: 2006-06-24 Feladó neve: wudee@citromail.hu Lejárat dátuma: 2006-08-08 Telefon: 20 2094593 Ár: 80.000
Ferke18-07-2006 14:47:50 // 3300
Igen jó kis elfoglaltság, az biztos! A működést nekem még nem volt szerencsém kipróbálni, de valószínű nem lesz gond, mert eléggé egyszerű szerkezet, csak kívülről tűnik bonyolultnak.:)
Kacorka18-07-2006 14:43:58 // 3299
Ehen. Akkor lehet nekirugaszkodom. Hétvégi murinak jó lesz...
Ferke18-07-2006 14:31:48 // 3298
Vegyszeres mosás, aztán csiszolókoronggal felsziszolás. Elég pepecs volt:) Felújítószett a hegyaljából van, 2x2000ft az ára.
Kacorka18-07-2006 14:16:43 // 3297
Azt megkérdezhetem, hogy felújítószettet hol szervancsoltál hozzá? És volt vmi spéci tisztitóeljárásod? Nagyon szépek lettek.
Ferke18-07-2006 11:36:05 // 3296
Látom Neked is lesz melód a kicsikével bőven! Kb az enyém is ilyen állapotban van.:)
Ferke18-07-2006 11:26:35 // 3295
Egyedül csináltam, és először én is azt gondoltam, hogy hű da nagy fába vágtam a fejszémet, de nem! Bár ezt mondták előre a többiek is (_pb, Scott, stb, stb). Tehát nem volt ez akkora dolog, egy kicsit sem kínlódtam vele, sőt, elég élvezetes kis pepecs meló. Egy önindító szétszedésével többet kínlódtam. Tehát szerintem bátran állj neki!!:)))
Kacorka18-07-2006 10:26:36 // 3294
Ferke! Te egyedül csináltad a karbik felújítását? Ehhez nagyon szakinak kell lenni vagy volt valami útmutatód? Mert nálam is leugrottak és kellene vmit kezdeni velük, de nem vagyok nagy spíler...
Kacorka18-07-2006 10:19:54 // 3293
Nekem is csak a generátor leszedése után jött ki, és hát elvileg nincs torzulás, leglábbis nem tudok róla...
Whiteskull18-07-2006 10:03:32 // 3292
Hát meg lesz ennek is a veszélye. :))
pb_18-07-2006 10:01:42 // 3291
Akkor, így el fog lustulni.)
Whiteskull18-07-2006 09:34:30 // 3290
Nekem az már fáj. Olyan 5000-ig még el-elpörgettem régen, de a felújítás óta ez a 4300 volt a legmagasabb fordulata. Nagyon vigyázok rá. :))
pb_18-07-2006 09:32:34 // 3289
1x pedig, ki kell próbálni.))
Whiteskull18-07-2006 09:30:19 // 3288
Lehet, de az enyém 81-es, és nem hiszem ebben volna. Bár még soha a közelébe sem pörgettem, így tapasztalatom ebben a témában nincs. :)))
pb_18-07-2006 09:17:39 // 3287
Valószínűleg nem, de sztem a közelében lenne(egyébként a 16v-n 3. tiltás óra szerint tényleg 150).Egyébként volt olyan karbis, amelyikben volt tíltás. Nézz be a boxerbe, épp vasárnap volt téma.)
Face18-07-2006 09:04:41 // 3286
Hmmm, bár nem látszik tökéletesen, de mintha több hely lenne... :( mondjuk, most h belegondolok, ha előrébb van motor a kelleténél akkor az azt is megmagyarázná miért nem tudtam kiszedni a hütőt a Haynes leírás alapján a generátor leszedése nélkül...
Whiteskull18-07-2006 08:55:22 // 3285
Nézd meg Gery83 oldalát. Ott van kép a motorról. Az nem jó?
Whiteskull18-07-2006 08:53:27 // 3284
Majd megnézem. Csak most nem tudok még kimenni a kocsihoz. De szerintem is nagyobb helynek kell ott lennie. :))
Face18-07-2006 08:52:12 // 3283
Hát ez elvileg egy 33-as hűtő, de mikor beraktam nem tünt fel hogy méretileg más lenne mint amit kiszedek... kb tök ugyanolyan. Az a baj h hülye voltam és nem figyeltem meg mekkora a hézag mikor kiszedtem a régit.. Valaki sasolja meg léci a sajátján h mi a helyzet ilyen téren... bár nemtudom mit lehetne csinálni ha kiderül h nagyobb helynek kéne lennie... Max még a motortartóbakra tudok gondolni, hogy az van deformálódva.. de az ugyis cserélve lesz műszaki előtt...
Whiteskull18-07-2006 00:01:55 // 3282
Szerintem 3.-ban nem pörögne el eddig. :))) És szerintem a karbis boxerokban még nem volt tiltás, mivel a legkomolyabb elektronika a szivargyujtó. :)))
pb_17-07-2006 23:55:50 // 3281
3.-ban, tíltás.))
Whiteskull17-07-2006 23:55:48 // 3280
Ja és ez GPS-sel mérve 144 km/h volt. :))
Whiteskull17-07-2006 23:55:11 // 3279
4200-4300 körül. :))) És a boxerhangon kívül nem volt más zaj. Mondjuk, lehet, hogy azért, mert nem is hallhattam volna. :)))
Ferke17-07-2006 23:51:48 // 3278
Mekkora volt a fordulat 150-nél?:) Kivácsi vagyok, hátha egyszer megélem én is!
Whiteskull17-07-2006 23:43:58 // 3277
Hali! :))) Múlt héten Balatonon voltam a Sprinttel. Lefelé menet előzés közben simán elütötte a 150-et, de aztán visszavettem, mert még csak 3000 km van benne a felújítás óta. Nagyon egybe van most. :))))
Ferke17-07-2006 23:39:51 // 3276
Hello Sprintesek! Szia Face! Galvánolódik a féked, csak tudnám, hogy még mié nincs kész. Bakker, elszóltam amgam, mikor azt mondtam, hogy holnap be, másnap már kész is.Ezek szarakodnak.Nagyon.Úgyhogy bocsi! Remélem max szerdáig kész lesznek!
127_sud17-07-2006 22:26:41 // 3275
Ez elég kevésnek tünik. Ugyan olyan vastag a hűtőd mint az előző? Nekem csak sajnos emlékeim vannak a dologról :(, de úgy emlékszem egy ékszíjat bőven át lehetett húzni a két cucc között.
Face17-07-2006 21:29:14 // 3274
Kollégák, új gyári hütő került nemrég be a masinába, ma raktam rá fel a felújított hütőventit (Marelli).. létezhet az hogy a hütőventi motorjának háta és a motoron lévő termosztát háza között kb. csak egy 4-5 mm-es hézag van???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.