Forum >> Sprint

Ferke26-01-2010 08:11:37 // 26773
Csontszáraz a tanknál kevés az 5 liter, hogy felkapja?:))
pb_26-01-2010 08:07:03 // 26772
Jaja, mert olyan csontszáraz volt a tank, hogy rögtön be is szippantotta.DD
Soha nem volt ilyenem. Pedig néhányx sikerült nekem is igencsak leapasztani. 1x összvissz 1l litert töltöttem bele, és simán Lmentem a kútig.
Ferke26-01-2010 07:58:42 // 26771
33-nál igen, de a sprint tankja kombinálva az elektromos ac-vel kicsit innovatív. Az viszont érdekes, hogy múltkor kifogyott úgy a benya, hogy még néha elaludt a sárga...aztán ráöntöttünk 5 litert, nem vette fel az ac!!! Majsztró is mondja, hogy vele is volt már ilyen, 2x5 liter kellett bele, akkor azonnal felrántotta...
pb_26-01-2010 07:45:30 // 26770
33nál 8, 9l van még benne mikor kifexik a mutató 0ra, a sárga is akkor kezd L világítani. Simán fel kell rántsa az összes benzint.
Ferke26-01-2010 06:25:48 // 26769
17 liter?! Ne csináld már, az majdnem fél tank!:)) Nekem a sárga max 40 km, de az tojással a pedál alatt....:) Szerintem max 10 literem maradhat a végére, amiből 2-3 litert már fel sem tud rántani.
kesa26-01-2010 00:19:05 // 26768
Elvileg 50 literes a tank, és én mindig telire szoktam tankolni, számolom a fogyasztást.
Amikor kigyullad a sárga, még 17 liter van benne, legalábbis nálam! 40 km-re simán elég :D!
pb_25-01-2010 22:06:04 // 26767
Kilo 50 csak a 3. vége.DDD
Amúgy bejáratosan nem hajkurászunk autót.
Atttis25-01-2010 17:42:40 // 26766
Jah. Ezt majdnem elis feledtem elmeséni.

Jöttem haza fele 2-en ültnk benn meg cirka 50 kila cucc a csomiban. 80-90 körül ötödikben. Neki állt előzni egy ford (valami hosszú geci, még talán a mondeónál is hosszabb) 2,0 16v kb 10-12 éves lehetett.
Visszarántottam 4be 3ba nem nagyon akartam hisz bejáratós. Megelőzött, de csak azért mert nem kapcsoltam időben, és így sem tudott elnyúlni. 5. be kapcs aztá meg tudtam volna előzni de nem akartam kínozni annyira, ígyis 150 nel mentünk bejáratósan alig fogó fékkel.
Azt vettem észre, tuti nem jól vannak belőve a karbik mert 150-nél nem is nagyon akar többet menni.

Na az a lényeg hogy azért meglepődött a pacák a fordjában.
Atttis25-01-2010 17:36:48 // 26765
hm.. Nekem ma csak sárgán világított pedig össz 5000 ért tankoltam bele.
Reggel 1000 ért hozattam hogy kutig eljussak. Kuton 2000 több kp nem volt. Szombathely kut 2000 muterom kasszájából. És még mindig csak sárga.
Már tudom hogy elég 40km rre a sárga:)
Atttis25-01-2010 17:34:28 // 26764
Húúú. Ezek a gyertyák tudnak meglepetéseket okozni. Ngk bp6es volt benne, csómószor csak 2,3 henger dolgozott, pucolás jó lett, másnap megint csak 2-3 henger.

Beletettem azokat amik akkor voltak bennt mikor vettem nem tom millyen márka de 4 pólusu. Pikk pakk jó lett. MEntem vele 30 km-t elértem szombathely szélét. Beajkarok fordulni megáll. Elíndítom 2 henger dolgozik. Persze szerszám nuku. A város közepéig 2esben kocsikáztam nagy füstfelhővel mögöttem. Egy ótós bótba vettem 4 ngk bp6rs t. Ezt hozta a gép a lodge 25hl helyett mert az már megszűnt. Aszongya a bótos a ladákba is ezt írja ott jó, há mondom akko hozom 2700ft. Gyertyakulcsot persze nem kaptam, pedig 3 bótba vótam. Két hengerrel ki a tescoba ott tudtam venni 700ft volt.

Tesco parkolóban gyertya csere, persze csak 3at tudtam kicsereni. Jó mondom itthon folytatom. És láss csodát 4 hengerrrel jöttem haza, és még mindig jó:)

Tanúlság gyertyakulcs drótkefe a csomiban:)
Ferke25-01-2010 16:24:55 // 26763
Sejtettem, hogy inkább ez áll a dolog mögött:)))
Szerintem azzal a csúszkával kellene valamit csinálni. Valahogyan tompítani a mozgásán, hogy ne legyen olyan könnyen mozgatható.
sprint8325-01-2010 16:11:47 // 26762
Valami megoldást kell rá keresni mert elég idegesítő, hogy minden jó a kocsin ez meg önálló életet él. Meg hiányzik a szerelgetés, unalmas így, hogy kész lett:)) Bár lassan bele fabrikálom a Momo kormányt is, már készül hozzá az adapter.
sprint8325-01-2010 16:08:34 // 26761
Most úgy van:)) Az ősszel úgy raktam le:) De egyébként nem jellemző.
Ferke25-01-2010 16:02:46 // 26760
Ezen már én is agyaltam. Vagy azt a hullámzást kéne meggátolni, de szerintem egyszerűbb egy olyan szintmérő pontmétert belefabrikálni, amit nem "rángat" ennyire az úszó! Ez a fő baj, hogy túl könnyen mozog....
krecsi25-01-2010 15:55:19 // 26759
Legalább néha telit is mutat:)
pb_25-01-2010 15:37:09 // 26758
Az bizony könnyen lehet.
sprint8325-01-2010 15:22:35 // 26757
Más téma, tank: hogyan lehetne megszüntetni a visszajelző mutató össze vissza lengését amikor fékezek, vagy gyorsítok? Cseréltem már a szintmérőt is és tankot is. A műszerrel nem hiszem, hogy gond lenne, testelés hiba sem lehet mert jó az is. Még arra tudok gondolni, hogy amik vannak a tankba hullám törők azokkal lenne valami?
sprint8325-01-2010 15:18:25 // 26756
Pont ezért nem értettem én se:))
Ferke25-01-2010 15:17:49 // 26755
Keveset...sajnos:)
pb_25-01-2010 15:16:23 // 26754
Most vagy sokat, vagy keveset iszol, melyik helyzet áll fenn?DDD
Ferke25-01-2010 14:54:49 // 26753
Főneger, na, csak összezavarsz ezekkel a fő-izékkel, vatteeee!!! Kuplung felső munkahenger, és kéész!:)))
pb_25-01-2010 13:47:38 // 26752
Most fékről van szó, vagy kuplungről?))) Mi van veled sokat ittá tegnap Ste?DDD
Ferke25-01-2010 12:31:36 // 26751
Nem, mert kipróbáltam egy sima eredeti főfékhengerrel is előtte.
pb_25-01-2010 12:26:26 // 26750
Nem lehet, hogy azért, mert nem Ngedi az olajat, és jobban kiMel a villa?
Ferke25-01-2010 12:18:25 // 26749
Nem az a lényeg, hogy puhább hanem hogy valahogy pontosabb.
pb_25-01-2010 12:16:48 // 26748
Ha nem tudod a szakzsargont, azért ki kell osztani a +felelő jegyet.))))) Már írtam, a másik topiklban is, ha belevaló új cuccal próbálkozol, ugyanezt a 6ást éred L.)))) Amúgy nem bírja a lábad, hogy a puhább kuplungot választottad?DDD
Ferke25-01-2010 11:44:28 // 26747
Lexarom, hogy hívod, mint a hossztartó vs. váznyúlvány esetében is, de ez kimondottan jó lett. 45/46-nál tényleg puhább, de sokkal kulturáltabb a kiemelés:)
pb_25-01-2010 11:08:54 // 26746
Azt főhengernek hívják, és a 45/6nál olyan puha a kuplung, mintha xarba lépté volna.))))
Ferke25-01-2010 10:14:22 // 26745
Csúúúnya lenne, ha az ott a stabrúdhoz lenne kötve, csinálna ám nagy galibát egy ilyen művelet:))))
De így képről tényleg sokkoló:)))
Más: a sprint/33 felső kuplung munkahengerének a hatásfoka igen szépen javítható a 145 munkahengerével, ha később valakinek ilyen problémája akad, érdemes próbálkozni vele.
Még tesztüzemben fut, de jónak tűik, kicsit rövidebb a kuplungolás útja, sokkal direktebbnek tűnik a kuplungolás, szebben is emel ki így és így ugye akinek jó a szinkronja, könnyebben tud raccsinolni vele... (ez utóbbit nem próbáltam még, csak tipp)
pb_24-01-2010 19:44:56 // 26744
Le kell húzni az Lőírt nyomatékra.
pb_24-01-2010 19:44:14 // 26743
Általában, csak 2t szoktak.
Atttis24-01-2010 16:23:54 // 26742
Szerintem is csalós a kép, de ha jobban meglessük látszik hogy nincs bekötve a stabhoz
Whiteskull24-01-2010 16:19:16 // 26741
Mert éppen úgy fényképezték..))))))))
sprint8324-01-2010 16:14:44 // 26740
Akkor csalós a kép, olyan mintha be lenne kötve a stabhoz.
Whiteskull24-01-2010 16:13:09 // 26739
Szerintem csak simán sárvédő merevítő. :))
sprint8324-01-2010 16:09:40 // 26738
Jaah:):) Az öröm már csak akkor fokozható ha megkapom a fizut és összejön a másik álom:)) De nem akarok előre mondani semmit.
sprint8324-01-2010 16:08:00 // 26737
Ha már a futóműről van szó:
Mi az a bekötés a stabilizátornál? Nem láttam még ilyet soha.
Atttis24-01-2010 16:06:32 // 26736
Hát nekem még a fűtést is meg kell csinálnom. Van még rajta munka azér.
Whiteskull24-01-2010 16:04:23 // 26735
Akkor a mai napi orgazmusod rendben van. :))))))))))))))
sprint8324-01-2010 16:01:46 // 26734
Értem. Mondjuk nekem nincs ilyen gond szerencsére az enyémmel. Szépen be lehetett állítani a futóművet, és nem terpeszt az eleje se.

Ma egyébként beindítottam, kiálltam a garázsból és amikor olyan 60 fok körül járt a víz vérszemet kaptam és nyitottam is ki a kaput:))) Szépen fel volt fagyva az út és nem csapta tele a kerékjáratok trutyival. De direkt csak olyan mellékutakon mentem ahol még véletlenül se sóznak. Jó volt újra menni vele, október eleje óta nem vezettem. Ment is szépen, olyan volt mint a Doxa:)) És meglepő, hogy a fűtés is teljesen tűrhető. De 10 km után ment is vissza a fűtött garázsba:)
Atttis24-01-2010 16:00:35 // 26733
Én nem vettem észre hogy valami gebasz lenne ha tele van. Igaz eddig csak 2-szer volt tele, akkor sem sokáig:DDD
Whiteskull24-01-2010 15:57:47 // 26732
Én már túl vagyok ezen a leszedésen. :)))))))))))

Egy gumicső volt elöregedve. :)))))))))
krecsi24-01-2010 15:56:33 // 26731
elvileg nem tud elmászni, hacsak nem kap oldalról egy nagy ütést.
krecsi24-01-2010 15:54:21 // 26730
Én meg sose rakom tele, mert felül a szellőző csövénél szivárog, ha tele van. Leszedni meg nincs kedvem e miatt.
Atttis24-01-2010 15:49:36 // 26729
Akkor asszem nekem is valami ilyesmi lesz a egoldáa mert nagyon nagyon terpeszt a kicsike elől.
Whiteskull24-01-2010 15:49:31 // 26728
Nekem tele van a tank, de ilyen időben nincs szívem hajtani: :)))
Atttis24-01-2010 15:48:29 // 26727
Áááá kifogyott a benyám, nem tudok még a kutig sem eljútni. Mondjuk felesleges is lenne mert hitelre sajna nem adnak benzint.
Whiteskull24-01-2010 15:46:44 // 26726
Mivel alapból sem illesztett lyukak vannak, így szerintem pontosan ezért tettek 4 csavart oda, hogy biztosan megfogják az agyat. :))
sprint8324-01-2010 15:42:04 // 26725
És biztonságosan lehet utána rögzíteni? Nem fog "elmászni" a csavar?
Whiteskull24-01-2010 15:40:46 // 26724
Igen. Persze csak 3-at. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.