Az első (piros) Sprintemmel is ilyen ültetőrugóval jártam 6 évig! Mindenfelé mentem vele, és még van májam. Kissé vágányosabb ültetve a járása, főleg 195/50 R15 gumikkal. :))
Gokart feeling, főleg, ha rendben van a motor is. Ha kanyarban szeretnéd igazán érezni sodródáshatáron a Sprintedet, akkor ez a kombináció ideális. :)))
Bár most a Sárga teljesen gyárira készül, de csak azért, mert kíváncsi vagyok, milyen lehetett 30 éve egy "szalon-Sprint". Lehet egyébként májrepesztő ültetést is alkalmazni, nekem 3 hónapig volt, de nem bírtam. Mellékelem a képet:


 
	Kacorka19-03-2008 20:34:10 // 
18472 
	Szép a GTV is, meghát az nagyvad, hátsókerék meg minden.
De az a coupe forma szerintem ezerszer sportosabb, főleg a hátsó traktusok. 
Ááááá beszarás gyönyörű.
	
 
	Kacorka19-03-2008 20:28:48 // 
18471 
	Durva.
Ez az autóm.
	
 
	Seriff19-03-2008 20:18:53 // 
18470 
	
	
 
	Kacorka19-03-2008 19:42:32 // 
18469 
	És kasztni dőlés-tapadás ügyben érdemes csinálni még valamit? Gátlók-rugók?
Szerintem így is fasza, meg egyébként sem vagyok versenyző tipus, de kiváncsi vagyok, hogy a vezetési élményem hogyan változtat egy futoműtuning.
	
 
	Kacorka19-03-2008 19:35:52 // 
18468 
	Bakker de te még a talikra is trélerrel közlekedsz nem?? :-)
Úgy könnyű :-)
Hát ha a kormány elnehezül az cink egy kissé. Egy kis momo fakormány van benne és nekem már így is gáz . Oké hogy szervótlan meg minden, de ez kicsit combos már így is. Lehet, hogy akkor kormánycsere lesz, mert az ültetésről nem szívesen mondanék le.
	
 
	Ferke19-03-2008 18:58:18 // 
18467 
	Szeva Sprinyósok! Kacorka, szerintem a sprint semmivel sem fog jobban rázni leültetve, mint leültetés nélkül. Lehet, hogy nekem csak a 156 után tűnik durvának, de én azt is megérzem, ha elütök egy hangyát. :))
	
 
	pb_19-03-2008 18:38:00 // 
18466 
	1 ilyen ültetéssel, már +fontolandó, hogy Pesten merre is közlekedik az mber.
	
 
	
	Az ún. "gyári ültetőrugók, már ha lehet még kapni ilyet 35 mm-er ültetik a járgányokat. Nekem mindkét kész Sprintemben ilyen van.
	
 
	pb_19-03-2008 16:09:38 // 
18464 
	A 40 mm már Lég 6áreset, inkább 20-25 mm ami még Lmegy az utak állapota miatt.
	
 
	
	Egy szolíd ültetéssel (3-4 cm) nagyon jó esztétikai élményt lehet elérn, kanyarban kissé stabilabb lesz, a kormány ezáltal nehezebb, és nem sokkal ráz jobban.
	
 
	
	De szép is ez, ráadásul a régi GTAm-re emlékeztet.
	
 
	Kacorka19-03-2008 15:40:25 // 
18461 
	Szerintetek normál közlekedés mellett érdemes hozzányúlni a sprint gyári futóművéhez?
Ültetni a látvány miatt csak egy picit szeretném, de egyébként nem szeretném ha kirázná a tömést a fogamból. Kanyarban most is elég szépen fekszik, nem tudom mivel tudna többet egy felkeményített futóművel, de lehet hogy nem is használnám ki igazán.
	
 
	Kacorka19-03-2008 15:35:20 // 
18460 
	itt a hangja is a kicsikének:
sprint
Nem annyira dülöngél a kasztni :-)
 
	pb_19-03-2008 11:14:29 // 
18459 
	Sztem hív6od nyugodtan úgy.)))
	
 
	Olasz19-03-2008 10:42:35 // 
18458 
	 
Erről csak annyit, hogy a Sprint nyert :))))
 
	Olasz19-03-2008 10:41:11 // 
18457 
	
	
 
	Olasz19-03-2008 10:39:10 // 
18456 
	Szeretném akkor úgy hívni hogy:
Sprint 6 EzazÉnautóm
:)
	
 
	pb_19-03-2008 08:34:49 // 
18455 
	Sztem csak Lnevezés kérdése a dolog.
	
 
	Olasz19-03-2008 01:09:52 // 
18454 
	De akkor miért írják a hátán hogy 6C ????
	
 
	pb_18-03-2008 07:48:56 // 
18453 
	
	
 
	Olasz18-03-2008 00:27:30 // 
18452 
	2,5 V6 középmotor... ha jól tudom..... Sprint 6C (vagy 6V)
	
 
	kesa17-03-2008 18:16:19 // 
18451 
	Nem rossz, nem rossz, de ez már nem Sprint, és valszeg nem boxer :(.
	
 
	Olasz17-03-2008 17:51:42 // 
18450 
	Na eccer az enyém is ilyen lesz :))))))))))))
	
 
	Seriff17-03-2008 10:41:01 // 
18449 
	
	
 
	
	Sziasztok Sprintesek! Kissé elkeseredtem, mert nem lesz kész a Sárga Egomra, meg beteg is voltam kissé... Szóval ott leszünk, de valószínűleg az Ezüsttel megyünk újra. Nem szeretném elkapkodni a Sárgát, túltettem rajta magamat, inkább később, de lehetőleg tökéletesen.  Jelenleg a kárpitosnál várja a barna műbőrt. Ha lesz változás, rakok fel fotókat! Csá! :)
	
 
	Szala16-03-2008 22:13:21 // 
18446 
	nekem ez a része tetszik a kómosnak. Dögös de mégis az egészéhez illően visszafogott.
	
 
	Szala16-03-2008 22:12:02 // 
18445 
	ja vagy úgy! Elnézést kívánok!:))
	
 
	Kacorka16-03-2008 22:03:33 // 
18444 
	Én meg a jövőhéten elmegyek érte a műanyagoshoz, remélem addig gatyába ráza :-))
tt-nél láttam a sárgára frissem lefújt kötényét. Atom.
	
 
	
	Én felmegyek érte a padlásra. :)))
	
 
	Szala16-03-2008 21:58:24 // 
18442 
	Részvétem. Remélem legalább jó árban el tudod adni!
	
 
	Szala16-03-2008 21:57:07 // 
18441 
	jut eszembe krómos aspiránsok! A lenti Trofeon is látható első köténylemezt honnan varázsoljátok elő?
Merthogy az nem olyan mint a műanyagosokon.
	
 
	Nelly16-03-2008 21:54:57 // 
18440 
	Hát még én. Azon vagyok, hogy ne kelljen megválnom a kispirostól, de valószínű ez most az egyetlen megoldás. De lesz még sprintem!
	
 
	Szala16-03-2008 21:50:37 // 
18439 
	Bakker az már vízből is sok! :D
	
 
	Szala16-03-2008 21:48:57 // 
18438 
	2700 EUR, érdekel tovább...? :)
	
 
	Ferke16-03-2008 19:49:01 // 
18437 
	Na, srácok, most megyek Zéhez. Fogalmam sincs, hogy mitől, de egyszercsak elkezdett kb 18 litert kajálni a kicsike...ezt már sokallom.:)) ..és nem a benzinfolyástól volt a nagy fogyi, már erre is rájöttem....
	
 
	kesa16-03-2008 15:51:47 // 
18436 
	Sajnálom.
Remélem végül mégsem kell eladnod.
	
 
	kesa16-03-2008 15:49:37 // 
18435 
	És ezt hol árulják és mennyiért?
	
 
	Szala16-03-2008 13:39:10 // 
18434 
	Hamár úgyis többen hajtotok krómosra jelenleg is, itt egy kis látnivaló Trofeo módra:)
 
    
    
A szín gyári.
 
	Ferke16-03-2008 11:33:59 // 
18433 
	Na de mi történt? miért???
	
 
	Nelly16-03-2008 10:39:02 // 
18432 
	Szeva Skacok!
Eljött amitől féltem. Krach. Meg kell válnom a paripától. Gondoltam nektek szólok először, gondoskodó kezekre szeretném bízni. Már most zokogok... (p....ba)
	
 
	Karyka14-03-2008 20:00:22 // 
18431 
	szia! bocsi nem írtam , a járgány egyedi ilyen hogy lökös meg sárvédők ,ezek sajna nem széria ,van kép az oldalamon ,igaz hogy már nincs forgalomba,de még a múlthét szerdáig használtam ,itt helyben ,meg néha rallyezni 1-et ,csak beállt a mocim(már rég csapágyas volt ) de más az van ,pl : az újabb hűtőrács,üvegek ,gólyaláb(a belső tárcsáshoz) ,hűtő,stb.
	
 
	
	Szia! :))
Krómos, vagy műanyagos a Sprint?
	
 
	Karyka14-03-2008 19:28:08 // 
18429 
	szasztok ! bontott sprint cuccok ,ha érdekel valakit  írjon!!! ide vagy az oldalamra .... van pár cuccom amitől megszabadúlnék, ill.mindentől szabadúlnék !!! kisebb cuccokat akár postán is !! Ja van egy f***sza szerelési könyvem is . Esetleg ha kép vagy leírás kell ,írjatok szívesen segítek . Ciao
	
 
	pb_14-03-2008 19:24:47 // 
18428 
	A /65 magasabb, balonosabb.
	
 
	
	Nem voltam benne biztos, hogy melyik a kettő közül. Mert pl. apám kocsiján a téli gumi 14"-os és /65-ös és ezt írták neki gyári váltóméretnek a 15"ről.
	
 
	pb_14-03-2008 19:11:05 // 
18426 
	A /65 nem váltóméret, a váltóméretek: 13" 175/70, 15" 195/50.
	
 
	pb_14-03-2008 19:06:53 // 
18425 
	Én olyan 20-25 mmet mondanék, de 30nál semmiképpen sem többet.
	
 
	
	Hát azt én így nem nagyon tudom megítélni, külsőre nem látszik rajta semmi. De valami szolidabb ültetést terveztem a kocsiba egyébként is, úgyhogy nem biztos, hogy ezek mennek vissza.
Szerinted hány centi amivel már jobban néz ki de nem akadok fel a kocsival meg nem takarja ki a sárvédő a gumit, szóval csak annyi, hogy jobban nézzen ki. Én olyan 3 cm-re gondoltam.
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.