Forum >> Sprint

Jak18-09-2009 18:38:14 // 25123
Szinte biztos,szar az AC,mert nem szabad visszaengednie a benyát!Nekem is volt már ilyen hibám az ARNA-val,nekem egy 3800Ft-os Wartburg AC megoldotta a problémát!
Jak18-09-2009 18:16:56 // 25122
Köszönet!
Gábor3318-09-2009 17:07:39 // 25121
Látom megint nincs rendesen benzin a karbikba. Nyomoágba ha belefujsz,akkor könnyen megy? Ezért irtam a Lada AC-t tegnap,mert az karos és nem kell inditozni fél napot mire felkapja a tankbol a benzint. Ha adsz neki gázt,akkor a gyorsito fuvokákon nyom benyát,szerintem ezt láttad a pillango szelepeken.
Gábor3318-09-2009 17:03:36 // 25120
Üdv! Na itt a kép a szinkronteszterröl. Nekem ezzel sikerült beállitani,bár mivel csak 2 ora van (egyenlöre) igy kicsit macerás,de megoldhato. Szerintem beruházok még két orára és akkor még jobb lesz.
zsoltee1018-09-2009 16:58:29 // 25119
Bocsi, tényleg nem ide akartam:):)
Scott18-09-2009 16:56:38 // 25118
Sprintbe 2.0 TS ??? Esetleg 2.5 V6?? Te tudsz valamit :))))) :DDDDDD

ui: szerintem nem ebbe a topicba akartad :)
Scott18-09-2009 16:55:22 // 25117
Akkor lehet az AC xarakodik
zsoltee1018-09-2009 16:54:56 // 25116
Sziasztok! Eddig az autómba 2.0 TS motor volt , míg hajtókarcsapágyas nem lett. 2.5 V6 motort bele lehet tenni? És ha igen akkor a leömlők mérete, többi specifikáció fog illeszkedni egymáshoz?
Atttis18-09-2009 16:53:31 // 25115
De de vissza is tettem
Scott18-09-2009 16:51:42 // 25114
Most jut eszembe. Emlékeim szerint az olajpumpa nyomkodja azt a kis rudat, ami az AC-t. Nem lehet, hogy a pumpa cserekor ezt kiszedted?
Scott18-09-2009 16:49:03 // 25113
Ha nincs az úszóházban sem, akkor valszeg bexart a mechanikus AC, vagy eltömődött a rendszer az AC és a tank közt.
Atttis18-09-2009 16:45:01 // 25112
Már nincs sajna:( és most nem tudok miből önteni se bele, engem az zavar ku..ra hogy mér nincs benya már megint:(
Scott18-09-2009 16:43:07 // 25111
Ha nincs benya nyomás, de a karbi úszóházban van még benya, akkor még beindul, mert onnan szívja. Nézd meg, hogy az úszóházban van-e egyáltalán benzin.
Atttis18-09-2009 16:41:59 // 25110
A gyújtást ellenőrzom:)
De a benyáról csak annyit hogy most a pumpa utáni részen megszűnt létezni:(
Scott18-09-2009 16:39:46 // 25109
Semmit. Nézd meg, hogy jó-e a gyújtás. Az első hengert állítsd felső holtponti helyzetbe: rakd be 3-ba és addig rángasd, amíg a lendkerék a T jelnél nem áll. Ilyenkor az elosztóban a rotor az egyes hengernél kell hogy álljon. Így próbáld beindítani gáz nélkül, mert ha már az egészben áll a benya, akkor tuti megszívta magát.
Atttis18-09-2009 16:37:55 // 25108
a pillangó szelephö gondútad? :)
krecsi18-09-2009 16:36:17 // 25107
a karbiba
Atttis18-09-2009 16:36:07 // 25106
Eddig már én is eljutottam, hogy nem gyújtás lesz, de mér szopat a benzin mindig, meg mitől???????? van hogy egyszer nyomja mint állat utána meg nem, és simán visszatudom fújni a tankaba az anyagot meg ki is tudom szívni ez meg most csak minden 4. indítózásnál nyom 3 cseppet, vanamikor meg faxa.
Kicsit messze vagyok nem, de a wysky meg lenne az tutkó :D meg egy kis Jägermester is :D

Szóval olajpumpa bement, azóta túlnyomta a karbit, most nem nyom mi a rák támadhatta meg a kicsikémet?
Atttis18-09-2009 16:31:12 // 25105
Mit fujjak be vele?
krecsi18-09-2009 16:29:34 // 25104
Próbált meg hidegindítóval vagy féktisztítóval befújni, úgy mit reagál!
Ferke18-09-2009 16:25:08 // 25103
Ha először beindult, aztán nem, az ziher, hogy üzemanyag para lesz, nem gyújtás....vazze, az lesz a vége, hogy összegyűlünk boxeresek, és lemegyünk Hozzád rendbe rakni a cuccost.
Ha veszel egy üveg viszkit, az ziher, hogy pb papa is benne lesz!:)
Összesen nem volt még ennyi para itt boxerekkel, mint amennyi Nekes most összegyűlt ennyi idő alatt:((((
Atttis18-09-2009 16:16:19 // 25102
Nem forgattam el.
Meg mikor összeraktam első fordulatra indult, 2ms múlva megállt azóta nem.
Szikra van.

De már télleg nem tom mit csináljak ezzel az olasz kreháccsal:D Egyszer van benzin nyomás egyszer nincs, pedig benzin van benn valamennyi. Fel is veszi! :(
krecsi18-09-2009 16:10:05 // 25101
Egyébként sikerült kiszednem a beletört vákuum csavart. Próbáltam 1 csővel ( 2 véggel) beállítani, de az egyik karbit sehogy se tudom összehozni. Nagyon eltérhet a kompresszió? Vagy a karbi a szar?
krecsi18-09-2009 16:06:27 // 25100
Hol az istenben lehet T elosztót venni, ami jó lehet a szinkronteszterhez? Egy darab van, de azzal sokat nem érek. 6mm-es belső/ 8 mm-es külső átmérőjű csövem van.
pb_18-09-2009 15:10:52 // 25099
Szikra van?
pb_18-09-2009 15:10:13 // 25098
De. A gyújtási sorrend jó? Nem véletlenül Lforgatva raktad össze?
Atttis18-09-2009 15:03:12 // 25097
Most úgy el van állítva az úszószint hogy kb. 1,2 mmt mozdul felfele az úszó és zár a tűszelep, de még mindig nem indul.
Az úszó könnyen jár, a tűszelep rendesen zár és még sem jó.
Vagy az természetes jelenség hogy indítózok és ha megpöckölöm a gázpedált puffog a kipuff és nem indul, belenézek a karbiba és áll a pillangószelepen a benzin, ez természetes??
Atttis18-09-2009 14:59:49 // 25096
A gyujtásom nem állíthatódott el olajpumpa cserénél?
De elvileg úgyan úgy raktam vissza mint a másik volt?
Ferke18-09-2009 09:46:18 // 25095
Ez csak 1 embernek használ...tudod, mit a részeges karatemester!:))))
pb_18-09-2009 09:20:01 // 25094
Nem használna neki.DD
Dekka18-09-2009 09:03:31 // 25093
neki is vizespohárral kéne javítani a látását mint neked? :)
pb_18-09-2009 08:59:05 // 25092
Nah, Te + a +állapításaid.))) Az a főgond, hogy mindig fátyolosan látsz.DD
pb_18-09-2009 08:56:48 // 25091
Olvassá' miLőtt írsz.D
Ferke18-09-2009 08:49:52 // 25090
Én se nézem le, csak megállapítom:) Valakinek tisztán kell látnia itt a ködben:D
Ferke18-09-2009 08:48:18 // 25089
JAh, már látom, hogy írtad.
Ferke18-09-2009 08:45:04 // 25088
Akkor minek volt az ötödik? Vagy nem is volt?
pb_18-09-2009 08:00:44 // 25087
Ez az órás:



Ez pedig 1 házilag gyártott változat:

pb_17-09-2009 23:16:54 // 25086
Jobb később, mint soha.D
pb_17-09-2009 23:16:16 // 25085
Nagy szopás, főleg ha kicsi a cső átmérője.)
Zé.17-09-2009 22:51:01 // 25084
Mostválasszolsz a 17:26.24re ez -gáz vagynem? JOZSIKÁM . DDD
pb_17-09-2009 22:44:32 // 25083
Ez 1értelmú.)))
pb_17-09-2009 22:43:40 // 25082
Dobják össze!DDDD Ja, és a sört, + vizespoharat se felejtsék L.DDD
pb_17-09-2009 22:42:00 // 25081
Ne magadból indujjá ki! Amúgy az, de én nem nézem le, mint 1esek. Különben is üjjéle!DDDD
Zé.17-09-2009 22:41:22 // 25080
Ugye ugye vanazapénz:))
pb_17-09-2009 22:39:17 // 25079
Mennyi lenne?DDD
pb_17-09-2009 22:38:26 // 25078
1xúbb, de nem is olyan jó.
Zé.17-09-2009 22:37:22 // 25077
Ha kapnál végkielégitést aor nemszédited a kartásakat jozsikám????:))))))
pb_17-09-2009 22:37:21 // 25076
Azt bármelyiken be tudod tölteni.
pb_17-09-2009 22:36:06 // 25075
A mérést az úszó teteje, és a tömítési felület között tudod lvégezni. A tömítés is legyen rajta a mérésnél. ezenkívül nézd +, hogy nem lyukase az ószó, és akadálymentesen járe.
pb_17-09-2009 22:32:31 // 25074
Dell Orto
1.5 5-6 mm
1.7 20-22 mm

Weber
1.5 (95 LE) 9-9,5 mm
1.5 (105 LE) 8,5-9,5 mm
1.7 nem állít6ó
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.